brak logo

CONIVEO

Warszawa

Opinie o CONIVEO

LOLIT 2013-05-23 20:35:33
[usunięte przez administratora] utrzciwy pracodawca odprowadza rzetelnie składki,lecz kasa mu na dekiel siada (wariograf) Polecam firmę dla fachowców pragnących stałego zatrudnienia pracodawca ok.
3
Barski 2016-03-22 13:57:07
Można zarobić od 2700 netto. Kręci z prowizjami, niejasne warunki.Krętacz, najwyraźniej za dużo zarobił. W pracy nie ma przyjaznej atmosfery, patrzą jak tylko na każdy grosz oskubać.
Coniveo 2016-03-24 08:42:04
Od 20 lat dbamy o to, by w firmie Coniveo panowały transparentne zasady współpracy i przyjazna atmosfera. Słuchamy się nawzajem, wspieramy i szanujemy. Zawsze nadrzędną wartością w Coniveo byli i są ludzie. Każdy nowy pracownik jest szczegółowo informowany o strukturze firmy i zasadach naliczania wynagrodzeń. Pracownicy zatrudniani są w naszej firmie na podstawie umowy o pracę, co nie jest często spotykaną praktyką w branży. Jeśli w trakcie wykonywania obowiązków pojawiają się wątpliwości dotyczące zapisów w umowie lub zasad ustalania wynagrodzenia, bezpośredni przełożeni i prezes firmy są do dyspozycji pracowników i zawsze służą wyjaśnieniami.
HR 2016-05-17 09:46:01
Przede wszystkim firma powinna przestrzegać prawa - a konkretnie ustawy o ochronie danych osobowych. Odpowiedź, która jest przesyłana w sprawie kolejnego etapu rekrutacji, została przesłana do kandydata w taki sposób, że widział adresy mailowe pozostałych osób, do których mail był również wysłany (rozumiem, że p. Asystentce szkoda było czasu na wysyłanie do każdego z osobna, ale istnieje coś takiego jak UDW); jeżeli natomiast mowa o szacunku do ludzi - w mailu wskazano dwie daty, kiedy należało się kontaktować z ww. asystentką celem umówienia na spotkanie. Telefon we wskazanym terminie i przykra niespodzianka - Pani nie dysponuje juz wolnym terminem na spotkanie, bo odzew ze strony kandydatów był większy, niz się spodziewano. Żenada i kompletny brak profesjonalizmu.
Coniveo 2016-05-18 12:28:57
Sytuacja opisana przez forumowicza „HR” była niefortunnym, jednorazowym zdarzeniem, za który firma niezwłocznie przeprosiła wszystkich kandydatów. Dokładamy starań, aby dane pracowników były należycie chronione. Wprowadziliśmy również nowe procedury dotyczące komunikacji z kandydatami, jak i przebiegu procesu rekrutacji, które pozwolą uniknąć podobnych zdarzeń w przyszłości.
HR 2016-05-18 20:41:51
Niestety - wbrew przekazanej przez Państwa informacji dotyczącej przeprosin skierowanych do kandydatów, żaden mail nie wpłynął na moją skrzynkę. Brak kompetencji pracownika, czy mijanie się z prawdą?
Poza tym nie odnieśliście się Państwo do drugiej części mojej wypowiedzi - czy standardem jest zapraszanie mailem kandydatów do kontaktu celem umówienia się na spotkanie, a potem segregacja na podstawie "wyścigu szczurów" (kto pierwszy ten lepszy)? Bo mnie wydawało się, że najważniejsze są kwalifikacje...
Swiezak 2016-07-25 15:04:37
Z tego co się orientuje, Coniveo zatrudnia coraz wiecej osob, czym chwala sie niejednokrotnie, a to swiadczy o tym, ze firma sie rozwija. U nich na stronie mozna przeczytac, ze pracownicy mają dlugi staż pracy, a przeciez nikt by nie siedzial w firmie, w której jest mu źle. Jak sie dostane, to zobacze na wlasnej skórze.
xyz 2016-10-12 18:12:08
"Nowe procedury komunikacji" w Coniveo to... brak komunikacji.
Ponad trzy miesiące temu spotkanie rekrutacyjne z udziałem Prezesa, który zapewnił ze odpowiedz (niezależnie, czy pozytywna, czy negatywna) w kwestii ewentualnej współpracy będzie przekazana w ciągu maksymalnie 2 tygodni. TYGODNI - nie miesięcy.
Gratuluję profesjonalizmu i współczuję kontrahentom, jeżeli traktowani są z równym szacunkiem jak osoby zapraszane na rozmowę kwalifikacyjną.
1
Coniveo 2016-10-13 17:00:52
Prowadząc proces rekrutacyjny w Coniveo przekazujemy informację zwrotną wszystkim kandydatom, niezależnie od wyniku rekrutacji. Z kandydatami kontaktujemy się telefonicznie lub mailowo. Bardzo nam przykro, że odpowiedź nie dotarła (jeśli w tym przypadku była wysyłana mailem mogła trafić do tak zwanego spamu). Dziękujemy za tę informację, zwrócimy szczególną uwagę na to, aby każda osoba otrzymywała odpowiedź.
1
Fiola 2016-10-16 19:05:30
Dokładnie! Również dostałam informację, że w ciągu 7 dni otrzymam odpowiedz. Mhmm na odpowiedź czekałam ponad miesiąc.
xyz 2016-10-16 19:21:58
Przynajmniej ją Pani dostała :-/
xyz 2016-10-16 19:33:03
Niestety proces rekrutacji - przynajmniej jeśli chodzi o moją osobę - składał się z samych wpadek ze strony Coniveo. Począwszy od "hurtowego" mailingu do kandydatów, ujawniającego ich dane, poprzez brak jakiejkolwiek odpowiedzi co do wyniku rozmowy - aż do gładkich - lecz jaki widzę na moim przykładzie - niezgodnych z faktami tłumaczeń na stronie gowork.pl (tak jak nie przekazano mailem przeprosin za ujawnienie danych, tak samo nie odpowiedziano ws. wyniku rozmowy - i nie jest to kwestią zakwalifikowania maila jako spamu). Pozostawił tylko wielki niesmak. Nie polecam.
1
Jarosław 2016-10-21 12:59:12
Nie polecam, chyba, że ktoś lubi jak jest dym... na każdym kroku...

3
@Piotr 2016-11-09 23:37:06
Rekrutacja w miarę ok, jako proces, ale zapewnienia co do otrzymania odpowiedzi porażka...
matylda 2016-11-10 08:38:00
rekrutacja to jedno. pracowałam w firmie przez dluzyszy czas i bylo ok. fajna atmosfera, ludzie w porzadku. szef jak to szef wymaga... ale bez przegiec. dobrze wspominam ten czas
. 2016-11-10 11:28:42
Naciągana odpowiedź pracownika firmy na polecenie przełożonego. Jakbys tam pracowała to byś tak nie pisała Matyldo ;)
bach 2016-11-17 10:19:40
Na rozmowach kwalifikacyjnych opowiadają o tym jak to wiele lat handlowcy pracują w firmie, a wystarczy przejrzeć stronę internetową aby zobaczyć, że większość osób pracuje tam maksymalnie 2 lata. Przez ostatni rok przemiał pracowników był ogromny, ludzie odchodzą po kilku miesiącach. Nie jest to miejsce, w którym można a przede wszystkim w którym chciałoby się pracować wiele lat.
4
Matylda1 2016-11-20 23:14:53
bach - potwierdzam Twój wpis.
Brak szacunku oraz niejasne rozliczenia finansowe dla pracownika to standard, ale najlepiej przekonać się na sobie samym, żeby mieć prawo wypowiedzi - Ja już znam odpowiedź - nie warto!
Skoro tak duża rotacja, to może problem tkwi w Bezpośrednim przełożonym... a nie handlowcach.
Opinie o Coniveo jeszcze 2 lata temu były "Firma do polecenia", ale to już tylko przeszlość...


5
Mateusz 2016-11-21 19:20:04
Pracuję w Coniveo sporo czasu i nie rozumiem niektórych wypowiedzi i totalnie się z nimi nie zgadzam. Co do procesu rekrutacji nie mogę się wypowiedzieć, bo nie biorę w nim udziału. Być może coś tam nie zadziałało. Natomiast co do systemu prowizyjnego, to faktycznie składa się z kilku pozycji. Na pierwszy rzut oka może być niezrozumiały, ale jak ktoś chce to zrozumieć to wie, że jest sensowny i sprawiedliwy. Przede wszystkim proporcjonalny do wkładu pracy. Nigdy nie słyszałem, że ktoś tego nie rozumie. Co do rotacji to w firmie pracuje 35 osób, a w tym roku odeszły chyba dwie osoby z działu handlowego i to takie, które po prostu nie sprawdziły się. Natomiast doszło 3 razy więcej, bo firma zrobila nowe stanowiska. Nie wiem czy te wypowiedzi to nie hejt konkurencji. Ale jeśli są to rzeczywiście byli pracownicy, to dziwie się, bo wszyscy sporo dostają od Coniveo. W mojej opinii jest to firma na tle innych dość przyzwoita.
BUM 2016-11-22 20:58:21
BUM! Zarząd przemówił. Nie słyszałeś o niezrozumiałym systemie prowizyjnym? Dziwne i nieprawdziwe. Każdy to zgłasza, a osoba robiąca rozliczenia, otrzymuje nieustannie informacje, że rozliczenia są źle wyliczane i robione z dużym opóźnieniem. Od kilku miesięcy częściej się zdarza, że pracownik musi dopłacać (np za paliwo), niż otrzymywać prowizję od sprzedaży. Mówisz, że odeszły dwie osoby. Kolejna ciekawostka.
W 2016 odeszło (+-) 7 osób (dział handlowy - 4, administracja - 2, marketing - 1), do tego w serwisie też zachodzą zmiany. W 2015 odeszło 5 osób w tym handlowcy, którzy znali się na rzeczy. Tak, dochodzą nowi pracownicy - zbieranina przypadkowo dobranych osób z korporacji, bankowości, którzy nie wiedzą nic o branży wykładzinowej, a wymaga się od nich znajomości budowlanki. Coniveo zamienia się w nieprzyjazną korporację, co niestety jest jednym wielkim "FAKAPEM"! Każdy zadaje sobie pytanie - kiedy Coniveo w końcu się obudzi?
7
!-/ 2016-11-23 12:09:17
Intrygujące...
W moim przekonaniu nikt, kto faktycznie pracuje w tej firmie na stanowisku handlowym, nie pokusiłby się o stwierdzenie, że "system prowizyjny jest sensowny i sprawiedliwy".
Obietnice składane nowo zatrudnianym handlowcom przypominają produkcje SF, a w rzeczywistości ciężko cokolwiek zarobić ponad podstawę. Systematyka rozliczeń zdaje się być niejasna nawet dla osoby która je wykonuje. Angażowanie swojego potencjału w firmę prowadzoną przez takich ludzi to strata czasu. Chyba że ktoś liczy na poklepanie po ramieniu czy uścisk dłoni.. Szkoda, że z tej firmy rodzinnej pozostała na dzień dzisiejszy imitacja corpo, z której każdy pragnie uciec, chyba nie tędy droga. Ale przecież w końcu nie ma ludzi niezastąpionych.
5
Coniveo 2016-12-01 11:47:28
Dziękujemy za wszelkie uwagi dotyczące firmy. Przyjrzymy się sygnalizowanym kwestiom. Naszym celem jest to, aby pracownicy czuli się w firmie dobrze i aby system wynagrodzeń był adekwatny do wyników handlowych. Prosimy zwrócić uwagę na to, że w każdej firmie występuje rotacja pracowników – taki jest rynek pracy i te zmiany są dosyć naturalne. To prawda, że zatrudniamy również osoby niezwiązane z branżą budowlaną. Uważamy, że pasją do wykładzin można bez problemu „zarazić” również osoby, które do tej pory nie miały styczności z tym obszarem. Ostatnio wprowadziliśmy dodatkowe wsparcie techniczne dla przedstawicieli handlowych – ma to im ułatwić pracę i pozwolić skupić się głównie na kwestiach sprzedażowych. Firma ma coraz więcej pracowników, również w regionach, co powoduje, że może być odczucie większej „korporacyjności”. Natomiast każdy pracownik ma możliwość bezpośredniego kontaktu ze swoim szefem, nie jest traktowany bezimiennie. To jest dla nas ważne i tego nie zamierzamy zmieniać.
Coniveo 2016-12-05 08:34:51
Dziękujemy za wszelkie uwagi dotyczące firmy. Przyjrzymy się sygnalizowanym kwestiom. Naszym celem jest to, aby pracownicy czuli się w firmie dobrze i aby system wynagrodzeń był adekwatny do wyników handlowych. Prosimy zwrócić uwagę na to, że w każdej firmie występuje rotacja pracowników – taki jest rynek pracy i te zmiany są dosyć naturalne. To prawda, że zatrudniamy również osoby niezwiązane z branżą budowlaną. Uważamy, że pasją do wykładzin można bez problemu „zarazić” również osoby, które do tej pory nie miały styczności z tym obszarem. Ostatnio wprowadziliśmy dodatkowe wsparcie techniczne dla przedstawicieli handlowych – ma to im ułatwić pracę i pozwolić skupić się głównie na kwestiach sprzedażowych. Firma ma coraz więcej pracowników, również w regionach, co powoduje, że może być odczucie większej „korporacyjności”. Natomiast każdy pracownik ma możliwość bezpośredniego kontaktu ze swoim szefem, nie jest traktowany bezimiennie. To jest dla nas ważne i tego nie zamierzamy zmieniać.
Zostaw swoją opinię o CONIVEO - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie CONIVEO