brak logo

"TVK" Telewizja Kablowa

Wrocław

Opinie o "TVK" Telewizja Kablowa

zwiedziony 2014-10-29 19:29
Bardzo niska jakość usług
6
masakra 2014-12-07 16:16
internet co 2 gi dzien nie dziala przez kilka godzin. Paranoja. Obsługa na najnizszym poziomie. PRL, brak poszanowania klienta, zerowa jakos swiadczenia uslug. Wszystkich przestrzegam przed ta firma
3
oszukany 2015-04-02 10:48
Kilka awarii dziennie, nie polecam. Zero kontaktu z TVK. W PRL-u nie było tak źle.
2
Miecz Boruta 2015-05-14 05:22
Od 5 lat nieustannie znikaja programy laduja sie na nowo nie ma w weekendy itd.
Za kazdym razem tlumaczenie pani ze pewno cos u odbiorcy nie tak.
Czyli srednio ok.800razy cos nie tak w roku!
Ocencie sami popytajcie znajomych.
5
olaf r. 2016-02-11 21:26
nie wiem to chyba jacyś klienci koonkurencji ja mam internet z telki od 2012 roku obecnie pakiet 100mbps + tv i problemu nie widzę a pracuje z domu,
kanały znikające ? chyba z telewizorem albo dekoderem macie coś nie tak u mnie raz wyszukałem i wsio 120 kanałów..

pozdro
1
człowiek z Kozanowa 2016-02-20 20:50
Powiem tak, w tygodniu pracuje do późna a wiec moje korzystanie z usług jest tylko wieczorne i sporadyczne, ale w weekend mam od groma pracy związanej z połączeniem ze światem więc musiałem skorzystać z usług operatora komórkowego, a więc dodatkowy koszt. W TVK robią sobie kpiny z klientów, bo internet w weekend zawodzi i to nie pierwszy nie 2, 3 ,4 dzisiaj przeszło już wszystko, poszedłem do sklepu po whisky a nie miałem gotówki przy sobie i co, no i terminal nie działał bo obsługuje go sieć TVK, który to wiek?
3
klientka 2016-07-07 20:22
Brak szacunku do klienta, namawianie na siłę do kupna dekodera, przez ograniczenie i wyłączania kolejnych programów, choć działały sprawnie.
Korzystam z niewielu i wystarcza mi ta dwudziestka oferowana po promocyjnej cenie. Ale przyszedł (pod moją nieobecność) technik i wyłączył prawie wszystkie. Mam tylko 3 - to znaczy 2 filmowe, w tym jeden dla dzieci i Historia -
Moja interwencja nie poskutkowała . Bo mam kupić dekoder.
A wiem że analog dalej może działać, i na moje chore oczy jest lepszy bo mniej szy kontrast.
Czyste chamstwo!!!! Płace za nic.
Jutro dzwonię do UOIK.

5
zawiedzionyPoStokroć 2016-08-04 11:54
szkoda, że wcześniej nie poczytałem o tej badziewnej formie i podpisałem umowę. PRL to nawet nie jest od jakiś 30 minut próbuje dodzwonić się na dział techniczny ale wszyscy konsultanci (w domyśle pewnie jeden) są zajęci i tak cały czas, a internet od momentu założenia działa jak chce. Badziew badziew i jeszcze raz badziew ale ich przynajmniej pomęczę mailowo.
Popowicka street 2016-09-02 12:39
Jestem z TVK od dobrych kilku lat . Wiadomo problemy bywają ale jak wszędzie .. Z tego co się dowiadywałem jako jedni z ostatnich utrzymują jeszcze TV analogową dla ludzi którzy nie mają dostępu do cyfrowej . Z internetem też nie miałem większego problemu . Teraz wprowadzają nową ofertę jestem ciekaw kiedy będzie u mnie dostępna .. Fakt Obsługa była 3/5 ale pozmieniały się teraz dziewczyny i jest o niebo lepiej .. Pozdrawiam
2
Tom 2016-10-31 23:33
Bardzo dobra i korzystna oferta w porównaniu z innymi dostawcami TV/internetu.
2
Martyna 2016-11-05 20:50
Sobotni wieczór i znowu problemy z TV. Od rana było źle a teraz to tylko parę kanałów do dyspozycji :((
Nik 2016-11-11 20:09
TVK - oferta atrakcyjna cenowo. Telewizja przyzwoita, minusty to zbyt czesto zmiana listy kanałów, od pewnego czasu Polsat HD i TVN HD nadawany bez EPG i co jakiś czas zawiesza się ( dobrze, że kanały SD działają). Nie ma z kim pogadać w tym temacie w tej firmie.
Dave 2016-11-15 17:35
Witam,
Nie wiem skąd bierze się to, że niektórzy mają problemy z usługami TVK, a inni nie. Za niedługo kończy mi się 2-letnia umowa na internet i TV z tej firmy. Przez cały czas trwania umowy nie miałem większych problemów. Jeśli chodzi o internet to może pamiętam jedną taką sytuację kiedy nie było dostępu przez dłuższy czas, ale po kontakcie z biurem (zgadzam się, że trzeba mieć cierpliwość żeby się dodzwonić) okazało się, że trwają jakieś prace przeprowadzane, ale tego samego dnia dostęp do sieci wrócił. Co do telewizji to przyznaję, że raz na jakiś czas jakiś kanał znikał, ale TV oglądam akurat niewiele. Z tego też tytułu planuję zrezygnować z TV, ale przyśpieszyć internet i jeśli nie wpadnie mi nic ciekawszego to raczej zostanę przy TVK.
1
Ignuta 2016-12-18 17:01
Nie ma tygodnia żeby z 4 razy nie brakowało kanałów TV i tak od paru miesięcy. Obsługa twierdzi że to nie ich wina ponieważ transmisja jest z Sobótki z głównego nadajnika.Dziwi mnie tylko to że w tym samym czasie znajomi z innych ulic posiadają wszystkie stacje.Wszelkie naprawy / sprawdzenia w mieszkaniu tylko w godz. 8 - 15. Jest konkurencja ,mam nadzieję że u nich trochę bardziej szanują klienta i wiedzą za co się płaci.Odradzam tą kablówkę i niestety muszę jeszcze przez parę miesięcy się pomęczyć zanim skończy mi się umowa.
riririri 2017-05-01 17:51
Od pol roku nie ma tygodnia zeby cos nie dzialalo. Dodzwonic sie do nich przez 2 godziny soe nie dalo.
Wasz klijent 2017-05-07 10:14
Proszę o informację co jest od wczoraj z Polsatem
Adrian 2017-07-04 01:40
Mam pytanie - jaki jest wykaz programów Telewizji Kablowej TVK, bo na stronie internetowej wykaz programów jest nieaktualny. Jakby ktoś miał wykaz programów, to proszę mi przesłać na E-Maila: adrian12112@o2.pl.
Zostaw swoją opinię o "TVK" Telewizja Kablowa - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie "TVK" Telewizja Kablowa