brak logo

Ciecholewski-wentylacje

Koźmin

Opinie o Ciecholewski-wentylacje

xxxx 2015-03-29 14:25
Tylko dlaczego ludzie mają dawać z siebie wszystko skoro ich praca nie jest wynagradzana tak jak powinna.Taka młoda gówniara co u kierownika pod biurkiem siedzi zarobi więcej niż kilkuletni pracownik z produkcji. I ludzie muszą zap*** żeby tacy ludzie mieli po 3-4 tysiące wyplaty
1
xxx 2015-04-01 21:52
Tacy też są potrzebni niestety... ale za duzo ich wszystkich jest
1
dora 2015-04-12 20:42
Ciekawe tu te tematy.. kierownicy romansu ja, jakaś w kamizelkę za tatusiem biega,na któraś w kanciapie trzeba pracować. Jakiś totalny chaos.. skoro tyle zarzutów ze kierownicy i osoby zaufane kradną to czemu nikt tego nie zgłasza do szefa tej firmy .. ? Jakiś totalny bałagan . I chyba dużo zmyslonych, nie sprawiedliwych komentarzy! Żeby kogoś oceniać samemu trzeba być idealnym!!! Wszędzie jest dobrze tam gdzie nas nie ma!!
Xxx 2015-04-20 09:20
Witam firma zaczela nagle przyjmowac ludzi z marginesu pijakow i zlodziei. Jak normalny czlowiwk ma tam pracowac.!
xx 2015-04-20 21:35
tylko tacy w okolicy zostali a normalni jedynie sie zwalniaja
pop 2015-04-21 12:51
tak , jeszcze dyrektor Ci powie że 10 na twoje miejsce czeka za bramą haaaa
a przyjmują każdego kto tylko przyjdzie i to tych nawet co wcześniej za picie zwolnili,tych co cały dzień pod sklepem stoją,ogólnie osoby nie nadające się już do pracy,ale dla kierownictwa liczy się 'sztuka' normalni się zwalniają a na ich miejsce takie 'sztuki' przyjmują i myślą ze taką samą prace zrobią,bardzo bardzo dobre myślenie kierownictwa dążące do UPADKU...
pitt 2015-04-21 15:09
No tak sama patologii wszędzie sie szeży. Siedzi taka wymalowana jak klaun i wszystkim [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] obrabia. Majstrowi kaczki nosi a za chwilę tylek mu maluje ze nic. Tylko ludzi wkurza.
1
,, 2015-04-21 22:13
Normalnych to już dawno nie ma. Same układy i romanse żeby pracować. Polska rzeczywistosc
,, 2015-04-21 22:13
Normalnych to już dawno nie ma. Same układy i romanse żeby pracować. Polska rzeczywistosc
xxx 2015-05-19 15:34
Ludzie ale śmieszni jesteście jak macie za mało to trzeba się zwolnić i szukać innej pracy. Większość z was ma trzy kilometry do roboty o 14:15 jest w domu i chcecie ile zarabiać ???
Trzeba się było zastanowić przed podpisaniem umowy o pracę czy jakiejkolwiek innej.
Bo w momencie złożenia podpisu zgadzacie się na warunki w niej zawarte.
no tak ale to trzeba umieć czytać i rozumieć czytany tekst.
Też tam pracowałem ponad 10 lat było mi źle to sobie polepszyłem.
A wy marudy jak wam nie pasuje to spróbujcie czegoś innego wstańcie o 5:00 rano jedzcie do Gdańska i wróćcie po pracy o 20:00 i zobaczcie ile zarobicie wy tępaki bez ambicji.
xxx 2015-05-19 15:40
A i jeszcze jedno większość z tych " starych pracowników " siedzi tam albo przez zasiedzenie, albo przez lenistwo całe szczęście że nie w połączeniu z pijaństwem.
Chociaż kto wie ???
yyy 2015-06-26 13:56
Zgadzam się z xxx, ale tylko w pierwszej wypowiedzi. Nikt was ludzie nie trzyma w tej chujni. Spróbujcie poszukać sobie innego zajęcia. Teraz jest przecież sezon na pracę. Ja pracowałam tam 5 lat, mało zarabiałam, ale przynajmniej miałam blisko. Zostałam zwolniona z pracy, ponieważ mój mąż się zwolnił.
yyyy.... 2015-07-24 16:31
zarobki marne 1500 zl jak dobrze to 1600.jak dobrze zyjesz z kierownikami to masz dobrze tak jak gniazdo kolorowych
wow 2015-07-30 17:10
Praca fizyczna zarobki najniższa krajowa atmosfera normalna to wszystko na temat
fest 2015-07-31 23:29
tak i ludzie pija na drugiej zmianie jeszcze na dodatek dwoje gniazdowych a kierownictwo chodzi i nie widzi...
5
Xxx 2015-08-10 05:36
A co do kierownika produkcji, to kradnie ile wlezie i nikt tego niewidzi.
1
pasja 2015-09-10 19:41
niech nikt nie jedzie do pracy przez firme PASJA, to firma krzak, nikt sie to ba nie interesuje, zostajesz sam jak palec, przed wyjazdem wszystko ladnie pieknie, a pozniej brak kontaktu i radz sobie sam! nikt nie byl w miejscu w ktore wysylaja ludzi. hotel syf, na robote to najlepiej jakbys zabral z soba caly warsztat gratow, bo nie masz czym robic. Dno. jedziesz za smieszna kase, wyplata moze bedzie 10, moze 15 a moze dalej, albo w cale. a jak myslisz ze jest ok bo sobie poradziles, to dorzucaja 10 nowych ludzi z lapanki bez doswiadczenia w wentylacji i w dodatku za lepsze pieniadze od ciebie.
2
qwe 2015-09-11 18:53
bylem jeden dzien i to co zobaczylem wystarczy. ludzie wracaja po dniu, tygodniu miesiacu, a co z kasa? Na tym dobra kase robi tylko posrednik Pasja z ostrody ktora nie ma nic wspolnego z wentylacja, nie ma wlasnego kapitalu a zarejestr jako firma z zabawkami. Firmowe elektro to wkretarka za 35zl!! Nie odbieranie telefonow jesli chcesz sie czegos dowiedziec to norma! nawet nie mysl o wyjezdzie to wydasz tylko kase
1
pasja ostroda haha 2015-09-18 19:35
ucieklem po jednym dniu dalej, olac koszty dojazdu do danii i ta dniowke. Pasja to pomylka! szukaj normalnego pracodawcy typu ciecholewski, a nie firmy z zabawkami spolka zoo
1
rufi 2015-09-30 12:16
Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej. Podczas procesu rekrutacji wszystko było w porządku. Niestety, mimo zapewnień, że oddzwonią do mnie niezależnie od podjętej decyzji, nie zadzwonili. Czekałem ponad 2 tygodnie na jakąkolwiek odpowiedź ze strony zakładu, ale mój telefon cały czas milczy. Szkoda, że tak traktują ludzi poszukujących pracy.
4
xxx 2015-10-11 20:56
Nie ma co się oszukiwać. Ten zakład to jakaś tragedia.Wypłaty nędzne,wszystkie soboty pracujące. Kierownik produkcji to zwykły złodziej.Nic nie da się z nim załatwić.No chyba że jest się jego sąsiadem to wtedy ma się i soboty wolne i pewnie wyższą premie. Kierownicy zmiany nic lepsi. Jeden siedzi na gnieździe z rodzinką i kawę pije albo w kanciapie na allegro , drugi to zwykła nie wychowana gnida. Wyzywa i poniża pracowników.I kryje swoich pupilków co na drugiej zmianie piją alkohol po kryjomu. Pracownik z większym stażem zarobi średnio 200-300 złotych mniej od nowego rekruta który nic nie potrafi i co chwila chowa się po kątach paląc papierosy i się obijając. O corocznym dwu-tygodniowym urlopie można zapomnieć. Tylko dyrektor i kierownictwo może sobie wziąć urlop i jechać na wczasy bo żal im pieniędzy żeby zapłacić pracownikom za urlop. Na halach brak klimatyzacji. Latem temperatury w granicach 40 st. to norma. Zimą natomiast temperatura potrafi spaść do okolic 10 stopni. Czyli typowe: "Pracownicy dla zakładu - TAK! , zakład dla pracownika - NIE! "
1
xxx 2015-10-15 13:25
Ale wy jestescie dauny, moj ty smotku.
Obrazacie czlowieka ktory daje wam chleb, a jeszcze pare dni, tygoni czy miesiecy prosiliscie go o prace ze lzami w oczach, bo w domu nie bylo co do gara wlozyc.
No tak typowe zachownie polaka isc na wesele najesc sie, napic a potem wszystkich obgadac.
6
bob222 2015-10-29 13:32
Moim zdaniem jest tylko jedna niesprawiedliwosc ze ci co zapierdalaja maja taka sama pensje jak leniwce co zanim sie obroci to inny juz to zrobil A majster to widzi i nie nagradza premia tylko jednakowe czy zapieprzasz czy obroty w zwolnionym tepie@@@@@@
fest 2015-10-30 17:24
zgadzam sie z bob222 nawet ci co robia na maszynach to maja tyle samo co inni to jest sprawiedziwosc moim zdaniem NIE!!!!
@@@@@ 2015-11-11 23:24
Soboty sa obowiazkowe. Nie stawiajac sie w pracy w sobote ryzykuje sie utrata czesci premii.Co do placy za sobote to jeszcze nikt tych pieniedzy nie widzial
1
wiecie 2015-12-11 15:30
Wiecie ze premie swiateczne nie sol obowiaskowe jesli ma sie 20 pracownikuw przyjeta na umowy to tylko pracodawcy dobra wola. ale jesli sie ma po wyrzej 200 to sot obowiaskwe tak pisze w kodeksie pracy a nie ze potracaja za chorobowe ciekawe cz oni tez nie chorua? po czytajcie sobie kodeks pracy.
1
qqqqqqqqqqqwwwwwwww 2016-01-30 18:36
wiecie ze natepny cwiklinski see wybil do gory i idzie wprowadzac programy????????2600zl na miesiac a teraz ciekawe
1
xxx 2016-01-30 20:45
Co tam sie nie dzieje ,to czysty cyrk na kółkach.
1
xyz 2016-01-30 20:48
Złodziejstwo do kwadratu ,lizuchy z kazdej strony i tylko rodzinno sąsiedzkie konszachty,aż sie żygac chce.
1
Aaaa 2016-02-03 18:54
Co mają maszyny do wypłaty myślę że wydaje ci się ze jesteś nie zastąpiony pewnie ze zgrzewarki lub kolan tam wszyscy narzekaja
1
Bob 2016-02-04 12:14
Bardzo dobrze ze aeansuja naszych kolegow zna sie na pracy tez prscoeal fi,ycznire Michal powofzenia!
1
batman 2016-02-05 23:28
Uświadomnie ci coś i weź sobie to do serca: ( usunięte przez administratora )
Bob 2016-02-06 18:52
Trzeba bylo sie uczyc ,a nie teraz zazdroscic awansu tym ,ktorzy na to zasluguja
2
abc 2016-02-06 19:51
Uczyć? Wystarczy ze wujaszek siedzi tam gdzie siedzi,wyksztalcenie czy wiedza nie ma tu nic do rzeczy czy któryś z tych biurowych trafił tam od tak jakos każdy z nich ma rodzinkę na stanowisku ,to na pewno przypadek?
2
Bob 2016-02-07 11:05
Nie to nir przypadek tylko logika ja tez gdubym mogl to dalbym prace najpierw swoim z kwalifikacjamii a dopiero innym.
Bob 2016-02-07 11:06
Nie to nir przypadek tylko logika ja tez gdubym mogl to dalbym prace najpierw swoim z kwalifikacjamii a dopiero innym.
aeou 2016-10-16 21:18
ja tam niewiem, pracuje tam od jakiegoś czasu , kasa w porządku zawsze na czas i dobra atmosfera przede wszystkim
anue 2016-10-16 22:00
a tą dobrą atmosferę to co konkretnie powoduje i jak to się niby objawia? proszę wypowiedz się nieco konkretniej bo ten twój komentarz to taki strasznie ogólnikowy jest
xxxx 2017-02-22 04:11
Brak sprawiedliwosci Rodzinka sasiedzi i kumple kierownika maja wysokie wysokie wyplaty urlopy kiedy chca w soboty nie przychodza bez zadnych konsekwencji A inni musza( usunięte przez administratora ) * i jeszcze od niego dostana kszywa morda zaplacone bo wielki kierownik wiecznie niezadowolony a pewnie z piec szesc tysi miesiecznie bierze a tylko lazi i krytykuje
Aneta 2017-03-15 12:19
Pracujesz w Ciecholewski-wentylacje? Chętnie dowiemy się więcej na temat tego jak wygląda praca oraz jakie są plusy pracy w tej firmie?
xxx 2017-06-01 01:40
o kierowniku szkoda gadac.wiecznie wprowadza jakies swoje wizje.wydluza godziny pracy i non stop daje ta sama spiewke ze wszystko to decyzja szefostwa tylko jakos szefostwa nie wezwie zeby porozmawiali z pracownikami bo se powie ze ona nikogo wzywac nie bedzie.zwykle zero z niego.jak szef mogl takiego szkodnika zatrudnic i to na takim stanowisku.on dziala tylko i wylacznie na szkode pracownikow
7
Dama 2017-06-29 22:30
Nie wszyscy są z rodziny. Nie wszyscy mają tam stanowisko bo znajomi...
Aneta 2017-06-30 14:04
@xxx
a jak wygląda sama praca w firmie? Mógłbyś powiedzieć coś o typowym dniu pracy? Wspominasz, że kierownik wydłuża godziny pracy. Często zdarzają się nadgodziny? Takie dodatkowe informacje mogą być istotne dla osób, które szukają informacji na temat tego jakim pracodawcą jest Ciecholewski-wentylacje.
Johny 2017-07-02 21:11
Nie polecam pracy w tej firmie, wszędzie jest bałagan organizacyjny, co chwile zmiany decyzji, nigdy nie wiesz czego się spodziewać. Brak osób decyzyjnych, brak szkoleń, brak dokumentacji, brak szacunku dla pracownika.
3
Aneta 2017-07-03 13:37
@Johny a jakich szkoleń według Ciebie w firmie brakuje? Wspominasz też o ciągłych zmianach i braku organizacji. Jeśli taka sytuacja w firmie występuje, to rzeczywiście może budzić frustrację i niepewność. Jednak mówisz również o braku osób decyzyjnych. Co dokładnie masz na myśli?
Piszesz również o braku szacunku dla pracownika. W czym się on konkretnie przejawia?
xoxo 2017-07-04 02:33
Jak co roku wraca temat urlopów wypoczynkowych. I co? Jak zwykle "kierownik" udziela maksymalnie 5 dni urlopu gdzie w kodeksie pracy jest mowa o 14 dniach! Pomijając już fakt że jeden z tych "wyżej postawionych" poszedł sobie na uwaga.... 2 tygodnie urlopu. I gdzie tu sprawiedliwość?!
1
olo 2017-07-04 17:28
nie polecam nikomu. Rzeczywiście syf! na moje to żenada a nie poważna firma. Zbyt wiele osób rządzących, kompletny brak organizacji, chaos!!!!
1
daro 2017-07-04 18:00
nie ma żadnych szkoleń, nie zapewnią ci żadnego przeszkolenia, radz se sam....a traktują cię jak smiecia a nie jak człowieka.
6
Aneta 2017-07-05 10:59
@daro
rozumiem, że w firmie obecnie nie ma szkoleń. Wspominał o tym już @Johny. Dlatego też zapytałam jakimi szkoleniami pracownicy byliby zainteresowani. Czy dobrze rozumiem, że brakuje również przeszkolenia do pracy na nowym stanowisku? Nie można liczyć na pomoc we wdrożeniu się do pracy? W których działach firmy jest taka sytuacja?
2
ona 2017-07-13 19:17
Ja również podłączam się do negatywnej opinii na temat firmy. Potwierdzam, że jest bajzel, co chwile inne decyzje, niektóre nawet nie zdążą być zrealizowane....Ewidentnie brakuje tej jednej osoby, kluczowej. Rzeczywiście jest zbyt dużo osób, które rządzą, każdy inaczej, każdy na swoją stronę.....Szukając cięć kosztów, zwalniają pracowników....czy to aby słuszne.....czas pokaże. Ja im nie wróżę dobrej przyszłości.....a karma wraca......oj wraca
1
Zostaw swoją opinię o Ciecholewski-wentylacje - Koźmin
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Ciecholewski-wentylacje