brak logo

Swedwood Poland

Lubawa

Opinie o Swedwood Poland

MWG 2015-03-07 07:56:00
Oczywiście ze kobiety na wózkach są mile widziane, nie kiedy jeżdżą nawet lepiej niż faceci, doświadczenie oczywiście mile widziane ale przyjmują tez zaraz po kursie. Ps jak czytam wypowiedzi to żal w dupe sciska co tu ludzie wypisują. Nikt na siłe nie kaze chodzic do pracy, to nie komuna. Ja jestem zadowolony z pracy jaką oferuje mi IKEA a pracuje juz ładnych pare lat. Wyplaty na czas co sie ceni, ubranie robocze, na przerwie mozna cos przekąsić. Dla mnie pozytyw. A od Liderów to wy czego wymagacie? Pomyślcie troszkie ze zarzadzanie zespolem nie jest takie latwe? Bo ja osobiscie to bym nie chcial. Pozdrowienia dla Kasi z pakowni LP
Ikeowiec 2015-03-08 12:11:33
Znowu wypłata i znowu 1700zł.Czy w tak dobrej firmie,z takimi obrotami(jak to nas informują na każdym kroku)ciężko dać zarobić ludziom 2000zł?Pewnie,że ktoś powie,że u nas dobrze zarabiają,ale wynika to z tego,że np.na lakierni i maszynown,gdzie 95% załogi to operatorzy zarabiający 2300zł i wzwyż(mówię tu o LP,nie znam realiów na "jedynce").Na pakowni też operatorzy dobrze zarabiają.Jeśli to czyta ktoś z zarządzających-dlaczego między pracownikiem produkcyjnym a operatorem jest róznica na wypłacie rzędu 500-800zł?No ludzie ,czy operator jest jakimś nadczłowiekiem,że musie tyle lepiej zarabiać?Ja rozumiem-odpowiedzialność,ale czy ja,produkcyjny nie mam odpowiedzialności?Nie mówię już o sposobie wykonywania pracy,gdzie operatorzy potrafią się zebrać w grupę(siedząc "z tyłu"lini i potrafią 2h[jeśli linia "idzie"ok] siedzieć i gadać,a tymczasem na lini ciężko zorganizować podmianę ludzi do łazienki czy papierosa.Ktoś pewnie zaraz napisze,że "jak Ci się nie podoba to idż gdzie indziej".Tylko idiota by tak zrobił,bo mimo wszystko nasz zakład ma dobry socjal i regularny tryb pracy,ale żeby za swoją ciężką pracę nie dostać 2000zł?Czy to wygórowana opcja?Chyba nie Państwo zarządzający.Albo przestańcie siać "propagandę"i wkurzać ludzi,bo te Wasze cyferki tylko podnoszą ciśnienie i bunt,bo ludzie nie mogą się pogodzić z taką sytuacją i zawsze będą żle się wypowiadać o firmie.
4
TEKLA 2015-03-08 22:24:37
HEJ. Właśnie otrzymałam uprawnienia na wózek widłowy, na placu szło mi nieźle, Czy jest szansa że dam rade w pracy na wózku w Ikei? Napewno początkowo będę pracowała wolniej niż doświadczeni operatorzy. Ale czy w takim wypadku nie wylece z pracy po godzinie? dzięki za odpowiedzi ;)
1
xxxxxxxxxxx 2015-03-09 19:07:38
mam [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na te bzdury co piszecie na forum . weszcie sie do roboty.
1
g 2015-03-13 17:14:00
a tyle szkoleń kulturalnych było i ile jeszcze będzie widać wielką sympatię na forum a są jeszcze integracje na kręglach a po kręglach same plotki niestety kierownictwo jakimś szkoleniem nie zmieni mentalności ludzi wiem jakie zmiany następowały w kolejnych latach
ps, pracuje od 96 roku trochę widziałem ..........................................
1
Randstad 2015-03-22 23:37:28
Ciekawe kiedy na pakowni na Pigmencie będa wkońcu umowy normalne dawać......
3
xxx 2015-03-23 23:11:23
A liderzy na pakowni wezmo sie do roboty. LENIE
4
xxx 2015-03-25 02:00:16
Ty sie za robote wez a nie na forum siedzisz opieratorze
adrian 2015-04-30 12:30:45
witam czy ktoś może dojeżdża do sweedwood z lidzbarka i ma wolne miejsce?
8
le 2015-05-06 18:09:09
Szukam transportu z nowego miasta lubawskiego jesli ktos ma wolne miejsce napewno sie dogadamy te( usunięte przez administratora )
1
xxxxxxxxxxx 2015-05-11 15:19:52
DEBILE SPORT W CZASZE ROBOTY WYMISZLILI ZA LIDEROW NIECH SIE WEZMO NIC NIE ROBIO TYLKO KOCHANKI PILNUJO A DRUGI DO ZONKI LATA




2
ikea stary 2015-05-12 15:00:35
JAK KTO NIECHCE PRACOWACI TO NIECH SIE ZWOLNI A NIE DUPE TRUJE GLUPOTAMI.CO TO KOGO OBCHODZ KTO ZKIM SPI.
C
pracownik 2015-05-13 19:13:55
Szkoda że wam nie odpowiada praca w tej firmie i tak ją oczerniacie.
ikeowiec 2015-05-20 17:28:19
Jeśli Ci nie odpowiada praca na pakowni przy linii to masz możliwość rozwoju i spróbowania tej lekkiej pracy jako operator czy to na maszynowni czy lakierni. Przenieś się naucz obsługiwać linię homag czy lakierniczą i też 2h posiedzisz.
rządny pracy 2015-05-25 20:55:17
jak uzyskać pracę w ikeya lub w innej tego typu firmie jeśli ma się wykształcenie gimnazjalne i obecnie uczy się zawodowo ?
2
Tomek 2015-05-30 18:51:33
Bo tam rzadzi szanowna Pani Agnieszka A. to ona nakreca biznes agencji pracy i to ona macza palce w calej tej farsie
2
lllllllllll 2015-06-17 07:58:41
szwecka mafia. robota jest ok ale ludzie sa po h... . a liderzy sa to najgorsi lenie ludzi traktuja jak smieci./ pakownia LP /
1
Yyy 2015-06-18 21:20:59
To sie zwolnij. Czy ci zabroniki? Prop liderwo to chyba zazdrosc wyczuwam? Mi pasuja. A jak smieci to wszyscy na liniach sami sie tak traktujecie.
///////..//. 2015-07-04 22:16:38
IKEA INDASTRY TO JEDNA WIELKA LIPA NAJGORSZE SAMA MAFIA TAM JEST
2
ewa908 2015-07-12 18:45:28
naucz sie pisac bez błędów ortograficznych mądralo
1
ania 2015-07-14 06:35:08
Czesc
Chciałabym złożyć podanie o prace do Ikea, moze mi ktos napisac czy ciezko sie tam dostac? Po ile godzin sie tam pracuje I czy weekend sa wolne?
4
pracownik 2015-08-21 03:35:05
Szukam pracy na wózek jestem z Poznania
?/??/?/??????????/////// 2015-08-23 01:01:01
he o co u was chodzi/najgorzej na pakowni pigmencie pakowni nie ma docenienia, nic tam nie ma
wszyscy maja w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> wszystko
,znajomości to podstawa i co kolejny raz można przyjąć po znajomości, można ale zobaczycie jak ten audyt będzie, lepiej otwierajcie wszystkie paki bo się, zdziwicie
hehe,
albo cały magazyn cofnijcie, najlepszy co został wiele nakładł bubli hehe , wszyscy wiedza o kogo chodzi ale
na znajomości nie ma rady
najlepiej_ załatwić_ po rodzinie 2015-08-23 02:02:27
No i kolejny raz, udowodnili ze rodzina zostaje
czemu nikt się, nie weźmie za to.Po rodzinie można wkładać buble, i tak zostawią w końcu układy a na to nie ma rady. Człowieku pomyśl co robisz
, bo sam sobie szkodzisz.


;;;;/...;;'//;;'/;;/..///./.2```,.l;;./'',,,mko;/' 2015-08-25 23:44:11
Masakra, tak nie możne być, to jest cyrk oszukali ludzi ale szkoda dziewczyn co zwolnili, życzę pani lider żeby tez tak była potraktowana , zobaczysz w tedy jak ludzie się czuja.Ciebie tez dopadnie czarna godzina.Nikt i tak nie pomorze ci, odwrócą się plecami wtedy poczujesz to co inni.
mnmnmnm 2015-08-26 14:47:38
Jestem za usunieczem liderow z pakowni LP to jest jedna klika nierobow
3
mmmmmmmmmmmm 2015-08-27 23:15:42
no to prawda
wszędzie tak jest jeden tylko na drugim się pastwi,ale za pare zł to by hehe
ale zobaczymy jak długo
mmmmmmmm 2015-08-27 23:35:05
problem jest w ludziach zarządzających,sami nie wiecie czego chcecie,robicie z mózgu wodę a ludzie głupieją od nadmiaru wiedzy,te wasze 5 s i h.... wie co jaszcze, po co to komu i tak wszyscy śmieją się z tego,ludzie chcą zarobić a nie obiecanki cacanki,a buble w paki idą bo nikt nie wie nic, czy można wkładać czy nie bo ciągle zdanie jest zmieniane.jak niema klepy to i buble dobre byle ilość była a potem nie ma zamówień .Szybciej niech linia idzie to na pewno będzie jakość, a po co instrukcja nad linią jak i tak nie ma tyle osób? jeden stoi robi za dwóch linia pędzi,ludzie są tylko jak audyt jest to jest wtedy sraka,przeważnie na 1 zmianie ,i jednak linie zwalniają i jest 2 razy tyle ludzi a jak audyt odchodzi he dalej toczy się po swojemu
5
mnmnmhju 2015-09-06 11:54:29
Impreza w Napromku to lipa i nie wypal. Gdzie byla ochrona niezjadl ale kradli jedzenie i piwo w butelki od napojow. Jest to kultura osobista pracownikow ikei.Wstyd dla zakladu..
2
mmmmmm 2015-10-21 08:44:15
szkoda za kase na szkolenia tam jest chamstwo i nierobstwo w grupie liderow
darunia:-* 2015-10-22 11:11:25
liderzy z lp najlepsi szczegulnie na napromku
3
Ilona11 2016-02-11 09:06:31
Najniższa krajowa zbliża coraz bliżej, ta firma to porażka!!!!!!!
4
luj 2016-03-12 16:24:15
Witam. Ostatnie zebranie z panem dyrektorem przelało we mnie szale goryczy.Słuchałem tych pierdołów i mydlenia oczu , omijania tematu,nic nie było wzięte na tzw.klatę.Zatem gratuluje panie N...
3
nicponi 2016-03-14 22:53:20
Ikea Lubawa schodzi na psy.Liderow narobili co rok czasu nic nierobio,DARMOZJADY LENIE;
3
X Y Z... 2016-03-16 01:24:05
Weźcie się w końcu za robotę ....nie zajmujecie się tym co do Was należy....tylko plotki i nakręcanie afery za aferą Was interesują. Może by tak skupić się na tym co się wkłada do paczek....chyba po to przychodzicie do zakładu i za to dostajecie wynagrodzenie ??? Niektórzy chyba zapomnieli po co przychodzą do Ikea.... Nic nie robić ale wykłócać się o pieniądze to pierwsi. Najpierw radzę spojrzeć na siebie,a dopiero potem wytykać palcami innych... I nie s......w swoje gniazdo. WSTYD....
....... 2016-03-16 08:47:26
zarabiasz pare tysiecy to zamknij ryj
X Y Z... 2016-03-16 10:11:14
Zarabiam tyle co ty....jestem pracownikiem produkcyjny i jak widać nie kasa tylko kultura osobista to coś.. co nas od siebie różni. Na kogoś pisać jest ok ale jak się o sobie czyta to zaraz zamknij r...? Jak mówi przysłowie : " Uderz w stół,a nożyce sę odezwą"
2
ABC 2016-04-02 14:15:31
Zgadzam się w 100 procentach..........zwłaszcza że nikt nie przychodzi do pracy w czynie społecznym tylko po to żeby zarobić na swoje rodziny.......tłumaczenie że nie można się dogadać co do podwyżek to żenada..........najniższa krajowa wzrosła a u nas nic........zacznijcie negocjacje podwyżek na 2020 rok.....może się wyrobicie...
2
Praca Anglia- Wren Kitchens 2016-04-09 20:07:00
Poszukujemy Operatorów CNC
Operator okleiniarki CNC ( min 6 lat doświadczenia )
Operator wiertarki CNC ( min 6 lat doświadczenia )

Oferujemy:
• Stale zatrudnienie w oparciu o umowę na czas nieokreślony.
• Stale godziny pracy z możliwością nadgodzin.
• Wynagrodzenie w wyskości £8.00-£11.00 dla operatorow maszyn w zależności od doświadczenia.
• 25 dni urlopu platnego.
• Możliwość rozwoju zawodowego.
Ponadto zapewniamy:
• Pokrycie kosztow przyjazdu.
• Zakwaterowanie w cenie £50 tygodniowo.
• Darmowe lekcje języka angielskiego.
• Pomoc w organizacji formalności związanych z relokacją (otwarcie konta bankowego, uzyskanie numeru ubezpieczenia itp.).
Cv prosze przesylac na praca@wrenliving.com
mnmn 2016-04-09 20:25:47
jest super w ikei a zarobki na tereny lubaway sa dobre; idzce do szklomalu za 5 zl
3
Mirosław 2016-05-15 21:23:44
Czasami warto zadać sobie kilka pytań :
-dlaczego szuka się technologa z 2letnim doświadczeniem i po technologii drewna a zatrudnia osoby które składały tramwaje,
-dlaczego pani z zaopatrzenia merytorycznie nie mająca pojęcia o pracy jest żoną dyrektora,
-dlaczego liderem projektów zostaje się po znajomości a fachowcy z doswiadczeniem i po szkołach nie są awansowani ?
Ciekawe !!
23
:.;.;',[;'.//,;'.[,./.',/.,..,,,,/''.; 2016-07-14 00:17:54
To wszystko to norma tam, najlepiej to mają lenie ,siedzą ciągle na palarni nikt tego nie widzi możne nie chcą widzieć a drugi musi nadrobić, zero organizacji .
6
Masakra 2016-07-16 17:10:57
I tak nsjwieksze cyrki dzieją się w administracji. Dyr hr zatrudnia dupowlazow, ludzi bez kompetencji byleby jej nikt nie zagrażal. A mobbing jak byl tak jest i naczelny daje na to przyzwolenie...
10
Masakra 2016-07-17 12:04:32
hej, na produkcji to samo , ciągle zadaje sobie pytanie , dlaczego ludzie co godzinę idą palić i brak podmienić?, a drugi do toalety nie ma kiedy iść , jak się jest po rodzinie to i tak wciągną na siłę do pracy bez kompetencji bez niczego . Szkoda gadać
1
Liba 2016-07-25 10:34:12
Przykro mi to pisać, ale gdyby to dotyczyło tylko mojej osoby to jeszcze rozumiem. Około roku temu uczestniczyłam w procesie rekrutacji do tej firmy. Dokładnie zadzwoniła do mnie Pani około 19-tej godziny- z bardzo zmęczonym głosem (to już wydawało mi się dziwne)umówiła się na rozmowę telefoniczną innego dnia (czego też nie rozumiem). Zadzwoniła umówionego dnia -rozmawiała ze mną około 40 min.. Minęło około 1 miesiąc- zadzwoniła ponownie-kazała mi wypełnić formularz zgody na przetwarzanie danych osobowych i udział w procesie rekrutacji i wysłać do ich firmy. Tak też zrobiłam (pomimo, że wysyłając aplikację na stanowisko również wypełniasz zgodne na udział w procesie rekrutacji i przetwarzanie danych). Pani przesłała mi dostęp do jakiś testów. Ja je wypełniłam. I słuch zaginął. Nigdy się już nie odezwała. Zero odpowiedzi. Minął rok. Mój mąż poszukiwał pracy. Podobna sytuacja. Wysłał aplikację (nie wiedząc o tym, że akurat ja do tej firmy, kiedyś już wysyłałam) zadzwoniła Pani, również bardzo późno . Umówiła się na telefon. A tu niespodzianka. Nigdy nie zadzwoniła. Nie rozumiem, takiej rekrutacji. Nie rozumiem, jak można zatrudniać w tak poważnej firmie tak niekompetentnych ludzi. Każdy, kto szuka pracy robi sobie nadzieję za każdym telefonem. Brak kompetencji.
7
brawoJa 2016-07-26 10:58:37
o tak, pracownicy działu rekrutacji są na poziomie poniżej Żuław, nie dość że wyglądem odstraszają to jeszcze niekompetencją...... w dodatku są poplecznikami dyrektor HR więc nie dziw się że tak traktują ludzi :( w sumie powinnaś się cieszyć że tam nie pracujesz skoro widzisz z jakimi ludźmi przyszłoby ci współpracować... jest tam kilka osób naprawdę wartościowych, ale w administracji to rzadkość. sama obłuda, kłamstwa, mataczenie i szukanie kozłów ofiarnych
11
ciekawska 2016-09-28 00:01:28
Za co wyleciał Pan Lewko?
11
Olek 2016-10-22 09:04:45
A kto to ta dyrektor hr? O co z nią chodzi? Matrona czy co....
1
ciekawska 2016-10-28 22:30:16
Ktoś cos napisze?
kubus 2016-12-04 20:26:32
dajcie spokój nawet nie da się znaleźć kontaktu email do tej całej ikei a jestem zarządcą bocznicy kolejowej w stacji zajączkowo Lubawskie którą użytkuje właśnie ta j3bana firma
Zostaw swoją opinię o Swedwood Poland - Lubawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Swedwood Poland