logo Mega-Net  Inowrocław

Mega-Net Inowrocław

Inowrocław

Opinie o Mega-Net Inowrocław

michał 2015-01-28 17:30
do shorty

witam
dzisiaj też przyjechali do mnie bo 7 dni nie miałem internetu i jak się okazało końcówka co idzie od dachu do tego zasilacza była od wody zaśniedziała i nie działało i też powiedzieli że do zapłaty mam 30 zł bo to nie ich wina .... a ja się im pytam a moja to wina ?
aha i najlepsze że w kartonie zobaczyłem że że na dachu przy antenie nie włożyli w kabel takiej jakby zaślepki co w środek wchodzi kabel i to całe wchodzi w tę antenę ... I co shorty byłeś u rzecznika praw konsumenta ?

jutro jadę i pokaże tę zaślepkę że sprzęt został nieumiejętnie złożony i dlatego woda się tam dostała i środkiem kabla spływała i uszkodziła końcówkę
1
shorty 2015-01-29 16:10
To ich nic nie obchodzi nic Ci si zdadzą twoje tłumaczenia itd. będa mieli to w nosie nawet rozmowa z szefem nic nie da. 30zł bedziesz miał naliczone i tyle jak nie zapłacisz to odetną Ci internet i tyle. Ja zapłaciłem ale w przelewie podałem że płace za miesiac z góry tj. do przodu. U rzecznika byłem i pani Rzecznik powiedziała , że bezprawnie to robią bo jak miałem wczesniej internet w kablówce to panowie przyjechali zrobili i tyle nieodpłatnie. W mega necie powiedza Ci, że cennik jest na stronie internetowej - Ja nic takiego nie podpisywałem w internecie się może zmieniać dzis 30 a jutro może 100zl co najlepiej . Powiedziałem , że skoro mamy się trzymac to co jest napisane w Internecie to prosze za kwotę 46zł 6 mega bo tyle tam jest napisane a nie 2 mega za 46zł. Coż ja poszedłem do nich właczyłem dyktafon i mam wszystko nagrane na dyktafonie i cała rozmowę przez telefon tez w razie bezpieczenstwa pani rzecznik powiedziała , że jak ise nie dostosuja to do sadu sprawa pójdzie i tyle bo nikt nie bedzie robił z nas balona bo to jawna kradzież w biały dzień. Na tym nie spoczne wybieram isę tez z tym do gazety z cała sytuacją . 30zł nie jest dużo ale 2 , 3, 4, 5 klientów to mają pieniązki dla siebie mają
1
shorty 2015-02-02 17:53
witam czy wam tez tak wolno działa internet z Mega netu? zastanawiam się co może być przyczyną . w ciągu dnia jest dobrze ale przychodzi magiczna godzina 18 i zamiast 2 mgb jest 1,5 mbg albo czasem i mniej??
1
chuckborys 2015-02-04 19:50
Ja tez mam z nimi problem godziny wieczorne to internet bardzo wolno działa muli strony długo wchodzą można tylko dodać totalne dno lipa cuda na kiju i nic więcej. Podejście do klienta zerowe. Kpiny sobie robia i tyle moge tylko dodać. podejscie takie jak tutaj Prosżę
(usunięte przez administratora)
nr 2065 2015-02-08 21:22
porażka mam umowę na 12 mb ( nr klienta 2065) a otrzymuję np. dzisiaj 1,2 mb
i od czasu do czasu trochę więcej .Operator udaje ,że coś robi ale to tylko fingowanie.Nie zapomina o tym by 15 dni przed wpłatą za usługę wystawić fakturę 72,15zł.
Jak tylko będę miał czas to wybiorę się do nich osobiście i daruję sobie dalszą współpracę , nie za te pieniądze ( notuje i wysyłam im maile )
NIE POLECAM , WIĘCEJ PRZESTRZEGAM ...,.
ML
3
Mecenas9999 2015-06-27 13:20
Witam zawarlem umowe z meganetem na 24 m kozystam 15 m czy wiecie ile by bylo kary imownej za 9 m
klient 1709 2015-10-17 21:21
A ja przeciwnie jestem zadowolony z usługi. Internet działa bardzo dobrze, pingi w porządku. Raz miałem problem z prędkością ale panowie rozwiązali sprawę zdalnie i w dodatku błyskawicznie. Polecam
3
Klient 2015-10-29 09:31
Mimo wielu negatywnych opinii, jestem bardzo zadowolony z usług świadczonych przez firmę. Internet działa bez zarzutów. Nawet w razie jakiegokolwiek problemu czy też awarii problem zostaje szybko rozwiązany.
Polecam
3
Klient 2015-11-06 20:52
licza sobie 30 zł za wizyte,jednak o rachunku to ani słowa.Majac internet w kablòwce wszystko szło gładko i za darmo! Firma powinna brac odpiwiedzialność za konserwacje kabla na dachu. Jednak oni twierdzą, że to nie ich kabel. Więc kogo? Jeśli mòj to w sumie powinni mi płacić,że go używają.
4
klientka 2015-11-09 12:46
niedawno zawarłam umowę z tą firmą i jak na razie nie ma żadnych problemów. firma spełnia moje oczekiwania co do szybkości internetu co jest dużym plusem. panowie wykonują swoje zadania prawidłowo. zobaczymy co będzie dalej, jak narazie na plus.
1
Marta 2015-11-23 22:09
Czy rozumiecie w ogóle sens tego portalu? To jest serwis pracy, w którym możecie uzyskać informację o np.: przyszłym pracodawcy, a nie wypisywanie żalu z podwodów technicznych jakie macie. Firma na pewno posiada serwis, gdzie tam możecie zgłaszać takie problemy.
2
bąbel 2015-12-11 21:44
pracowałem tam trzy tygodnie.po tym czasie nagle nie ma zleceń. dziś dostałem 400 zł wypłaty.ja tak tego nie zostawie. wyzysk ludzi i nic więcej
3
Do Migotka 2016-01-12 07:27
I pewnie pracujesz w tej firmie!
4
nowy abonent 2016-01-29 19:17
Jestem BARDZO rozczarowany tą firmą i nie polecam nikomu. Jeszcze nie zainstalują ci usługi a już przysyłają fakturę, nie respektują żadnych zgłoszeń i reklamacji. Internet działa bardzo powoli, wręcz się muli, za założenie telefonu (w pakiecie) żądają kolosalnych kwot-150 zł. i nawet jeśli ci nie założą, bo zrezygnujesz, to i tak będziesz płacić abonament.Te ich piloty telewizyjne działają pożal się boże, całkowita porażka. Proszę, zastanówcie się przed podpisaniem umowy.
4
Mega-Net 2016-02-01 20:34
To może teraz coś od nas napiszemy bo jak czytamy te opinie to aż nie możemy uwierzyć jak każdy interpretuje regulaminy i cenniki po swojemu.

Więc pani S. "nick Lola i nowy abonent", dla tych co nie wiedzą to pragnę was poinformować że to ta sama osoba która jest niezadowolona z naszych usług i wypisuje te negatywne informacje.
Dla Pani informacji to najniższy abonament na telefon stacjonarny wynosi 6zł i w tej opłacie jest 60min rozmów na numery stacjonarne a kwota 150zł bierze się z konieczności posiadania bramki VoIP dzięki której jest dostępny telefon stacjonarny. Taką bramkę VoIP klient zakupuje na własność a bramka nie musi być zakupiona w naszej firmie. Co do samej kwoty instalacji to jeśli nie ma potrzeby prowadzenia dodatkowego okablowania kwota wynosi 1,23zł lub 36,90zł z VAT. Proszę też przejrzeć pozycje na fakturze bo twierdzenie, że płaci Pani za telefon którego nie ma jest kłamstwem!
Przechodząc dalej do kwoty instalacji Internetu to nigdy nie zapłaciła Pani 400zł za instalację nigdy też nie wystawiliśmy takiej opłaty żadnemu klientowi!

Prędkość Internetu ? Z tego co wiem to korzysta Pani z połączenia WIFI i niestety specyfika tych połączeń jest taka że prędkość może falować, ponadto jeśli są podłączone kolejne komputery albo komputer z którego Pani korzysta ma słabe połączenie to test nigdy nie będzie idealny.

Piloty i telewizja, osobiście korzystam w domu z naszej telewizji i bardzo chwalę sobie pilot RC-TWIG, dzięki niemu włączam TV i dekoder jednym pilotem a nie jak to było do tej pory dwoma. Telewizja IPTV - jakość a abonament za oferowane kanały jest naprawdę atrakcyjny. Dekodery z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] przeglądarką www, nagrywaniem, pocztą, kontem google, wikipedią i innymi opcjami - jak dla mnie bomba.

Podsumowując proszę sprawdzić co się podpisuj i za co się płaci zanim napisze się negatywną opinię.

Ps. jak w każdej firmie i u nas zdarzają się problemy techniczne ale nie lekceważymy ich i staramy się jak możemy aby klienci byli zadowoleni.

Pozdrawiam

zespół Mega-Net
1
Lola do Kierona 2016-02-03 13:13
Wysłałam im maila z opisem i zdjęciami prędkości (speedtest), ponadto mam nagranie video (a oni twierdzą że będę za wizytę technika musiała zapłacić)i mimo wielu telefonów do nich, reklamacji z 7.01.2016 nadal nie rozpatrzyli a internet nadal wolno chodzi i się rozłącza. Ich pracownik ostatnio stwierdził, że muszę mieć zaniki prądu-ciekawe tylko że w całym domu mam w tym czasie prąd-facet nie ma wogóle pojęcia o czym mówi-jak sam przyznał jest nowy. Na dodatek ich dekodery od tygodnia same zaczęły się włączać i wyłączać. Natomiast połowa przycisków na ich pilocie nie działa. Już im zapowiedziałam, że jeśli nic z tym nie zrobią to oddaję sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i niech im się tłumaczą!!!
2
Lola do Meganet 2016-02-03 14:09
Pan R.-sprzedawca, który nagle zachorował i już nie wróci, po tym jak zrobiłam awanturę, bo mnie oszukał, a mianowicie podczas podpisywania umowy na telefon zapytałam czy założenie lub przeniesienie numeru są dodatkowo płatne lub są jakieś ukryte koszty - to powiedział, że nie ma żadnych i na tej podstawie podpisałam umowę. Natomiast w dniu instalacji ten Pan do mnie zadzwonił, że zapomniał mi powiedzieć, iż usługa jest płatna 150 zł za bramkę. Ponadto podpisałam z Wami umowę, tylko dlatego że powiedzieliście mi, iż nie będzie żadnego ciągnięcia kabli, tylko wpinacie się w gniazdko RTV, natomiast jak przyszedł monażysta to stwierdził, że muszą ciągnąć kable lub muszę zakupić transmiterki, kable, switche itp. co w sumie wyniosło mnie ok. 400 zł razem z instalacją, która była w umowie tj. 36,90 zł. Natomiast co do f-ry to miałam płacić 125 zł razem z telefonem i mam to na piśmie od Pana R. (w poniedziałek przedstawie Rzecznikowi Praw Konsumenta).Telefonu nie mam a płace tyle samo.
Panie A-"od spraw technicznych". Sam Pan mi powiedział przez telefon, że niektóre piloty są wadliwe i nie można ich zaprogramować - tak jest u mnie-więc proszę wymienić wadliwy sprzęt, który na dodatek sam się włącza. Co do internetu to na głównym Korboxie prędkość dochodzi max do 6 Mbs, i proszę mi nie mówić o przerwach w dostawie prądu - chyba jedynie wasze urządzenie się rozłącza - a skoro tak jest tzn. że jest wadliwe i należy je wymienić. Jeszcze się nie zdążyło by internet miał dobrą prędkość.
Tak więc podsumowując uprzedzam wszystkich przed tą firmą, bo oprócz brania kasy nie robią nic!!!
P.S. Skoro nie możliwości porozumienia się z Wami telefonicznie, bo mnie tylko zbywacie, to musimy porozumiewać się na forum!!!
1
Lola do Meganet 2016-02-03 14:15
A propo nicku "nowy abonent" to akurat nie ja ,tylko ktoś inny, kto najwyraźniej też ma już Was dosyć.
Pozdrawiam
1
klientka 2016-02-08 21:43
A ja jestem zadowolona i tę firmę będę polecała, ceny konkurencyjne najlepsza oferta jaka dostaliśmy po "świetle", mieszkam na Strzałowej w Toruniu i nie mogę nic złego na nich powiedzieć.
Pozdrawiam
1
Karol 2016-03-12 13:39
U mnie też bardzo słabo działa internet, a tv (korboxy) żeby działała trzeba restartować 2-3 razy w ciągu dnia co trwa ok.. 10 min., ciągle wyświetla błąd kanału. Pracownicy Meganetu każą wyciągnąć kable i na nowo załączyć, tak jest codziennie. Ogólnie mają Klientów gdzieś, ważne aby kasę dostali na czas. Nie polecam tej firmy, czekam tylko, aż mi się umowa skończy i powiem im do widzenia.
4
lasek 2016-04-09 13:27
Nie polecam firmy mega-net ! Umowa przedłuża się sama, jeśli nie wyrazimy innej "woli" conajmniej na 10 dni przed zakonczeniem umowy. Następnie cena za usługe bez "ulgi" - 250zł!!! Oszuści i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] Dobrze, że przeczytałem umowe i w poniedziałek jest ostatni dzień, kiedy mogę wypowiedzieć umowe.

Poza tym internet bardzo słaby! Nie da się ściągnąć 100mb pliku z sieci ciągle przerywa! Zgłoszenie wisi już od trzech miesięcy i nic z tym nie robią. Raz przyszedł technik, wpiął się na krótko, wykonał 5-cio sekundowy test speedtestem, stwiedził, że usługa działa nienagannie i poszedł w ch...j. Nie polecam!
4
lasek 2016-04-09 13:52
Nie doczytałem umowy.. 10 dni ROBOCZYCH. Czyli 1 maja dostane rachunek na 250zł mimo, że takiej kwoty nie mam w umowie. W poniedziałek idę do rzecznika praw konsumenta, bo takie zapisy umowy są niezgodne z prawem (orzeczenie XVII AmC 992/12). Cóż czeka mnie pewnie długa walka w sądzie ale nie jestem frajerem, nie będę płacił za coś, za co nie wyraziłem zgody. Tak to jest ja się nie czyta umów zawartych z oszustami. Widocznie firmie mega-net bardziej zależy na dochodzie uzyskanym z nielegalnych klauzul niż na pozytywnych opiniach i zadowolonych klientach.

Nie odpuszcze wam!
2
Uzi 2016-04-23 22:16
Nie polecam tej firmy. To jedna wielka porażka. Tu nie szanuje się ludzi. Pracowałam tam kiedyś i zdecydowanie odradzam. Wyzyskiwacze i pajace ...
4
robert 2016-05-04 10:45
jesli wam coś nie pasuje, nie możecie rozwiązać problemu nie piszcie tutaj, tylko od razu skierujcie się do Powiatowego Rzecznika Praw Kosnumenta!! Można nawet sprawę załatwić bez wychodzenia z domu! Pani Rzecznik sympatyczna napewno WAM pomorze(usunięte przez administratora)
1
ola 2016-05-19 21:02
cytając te Wasze durne opinie można się bać dosłownie wszystkiego!
Zdecydowałam się na Mega-Net już jakieś pół roku temu i nie mogę złego słowa o tej firmie powiedzieć, jestem zadowolona mając internet i od niedawna telewizję.
Ludzie przestańcie wypisywać bzdury!
1
Lola 2016-05-20 19:23
Omijać szerokim łukiem !!!
4
Krzysztof Z. 2016-05-25 11:24
Ja również nie mogę o nich nic złego powiedzieć, przed podpisaniem umowy mogłem skorzystać z darmowego tygodniowego testu żeby sobie sprawdzić wszystko co i jak, wszystko mi odpowiadało łącznie z cenami. Polecam
2
Piotr 2016-06-07 10:44
ja też korzystam z ich usług na Strzałowej w Toruniu i wszystko jest ok, nic sie nie dzieje kontaktu z serwisem w ogóle nie mam bo też nie ma takiej potrzeby. Pozdro
1
Linku 2016-06-19 21:04
Tak masz rację :) Zawsze na czas przychodzi informacja o fakturze. Jak się spóźnisz z terminem to ci internet odetną! No i ci serwisanci co kasują za to, że kabel się popsuł. Mało tego jak dzwonisz to ostatnio odbiera koleś co się wysłowić nie potrafi.
3
Nikol 2016-07-04 17:11
Weź sobie lepiej Neostrade !!!
6
Nikol 2016-07-05 13:19
Tak miałam i stanowczo odradzam. Ta sieć jest chyba jakoś naznaczona na serwerach z grami. Ban za banem a jak podłącze się przez komórkę łączy się zawsze. Telewizji też cięzko sobie pooglądać bo co chwile buforowanie. Odradzam stanowczo.
4
Tomala 2016-07-06 18:37
Nowych ofert nie ma są tylko stare i odnawiane cały czas :) nikt tam nie chce pracować .....
4
Nawałka 2016-07-06 22:57
Nie odpisuj w ten sposób bo zbyt czytelny głąbie jesteś ...
Frajer 2016-08-01 23:54
Zakwaterowania ... ? W Ciechocinku, Toruniu czy Gniewkowie ? Ludzie Litości. Zakwaterowanie 50 km od miejsca zamieszkania. Kpina !!!! Firma Mega-Net nie ma klientów poza miastami Toruń, Inowrocław, Ciechocinek, Strzelno ... generalnie kilka powiatów w kujawsko pomorskim. Prawda jest taka, że dobre opinie o tych naciągaczach piszą sobie oni sami a złe ci od których sobie zasłużyli :)
4
Krzyżak 2016-08-05 23:09
"firma prowadzi ekspansję swoich usług" :) Brawo Maruś Brawo :) Obyś Ty tam też pojechał :) za interesem i nie wracał :)
5
Mateusz 2016-08-31 21:41
W promocji serwisanci kasują na lewo klientów za co popadnie :)
5
kasia 2016-09-18 12:13
Ale jak serwisant może wam sprzedawać i brać za to kasę to nie jest tak, że to firma wystawia fakturę?
Klientka 2017-01-24 11:42
Od pewnego czasu korzystam z usług internetowych firmy i jak na razie jestem zadowolona. Wszystko działa jak należy.
2
Szymon 2017-03-03 00:09
A nieh was jasny HHH..... te wasze dekodery to porażka!!! Że ja dałem się namówić temu młodziakowi w białej fieście ... KURWA MAĆ !!!
3
Ziom 2017-03-03 12:33
Nie wiem skąd te opinie bo u mnie działa TV i Internet bez zarzutu ! Osobiście POLECAM
1
Aneta 2017-03-15 12:13
Pracujesz w firmie Mega-Net Inowrocław? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia/benefitów oferowanych przez pracodawcę.
Marcin 2017-03-21 22:19
U mnie wszystko śmiga aż miło, TV bez problemów dekodery Ultra super na andku nawet kanał Funbox 4K mają. Internet 130Mbps w speedtestach mam od 120 do 130Mbps !

Korzystam od 7 miesięcy na Strzałowej w Toruniu i Osobiście POLECAM
1
Monika 2017-03-27 12:47
Nie powiem złego słowa, zamówiłam Internet w Piątek a w Poniedziałek po 10 chłopacy już byli na montażu . Wszystkie kable poprowadzili w listwach tak żeby nie było ich widać za co jestem bardzo wdzięczna. Korzystam już 3 miesiące i nie mam zastrzeżeń dodam tylko, że mieszkam w Inowrocławiu na Lipowej.

Na plus:
Fachowa obsługa
Szybkość działania
Estetyczny montaż okablowania
( nie jak w przypadku multimedii gdzie technik rzucił kabel przez środek mieszkania i powiedział że sama mam sobie go ułożyć w listwach !!!)
1
Aneta 2017-06-23 12:54
Dużo osób wypowiada się na temat firmy z perspektywy klienta. A jakim Mega-Net Inowrocław jest pracodawcą? Takie dodatkowe informacje mogą być istotne dla osób, które trafiły na ten wątek szukając informacji na temat firmy jako potencjalnego miejsca pracy.
Cała prawda 2017-07-06 11:10
Mam z nimi umowe od 2007 roku ponieważ nic innego nie moge mieć (mieszkam na przedmieściach) problemów nie miałem za dużo ewentualnie rok temu pingi były w okolicach od 1000 do 5000 i nic się nie dało zrobić ale jakoś naprawili jedyne co mnie denerwuje to fakt że oszukują pod względem prędkości internetu albo nie skończyli nawet podstawówki niewiedząc ile to jest np 8:8 dla nich to jest 0,8 albo 16:8 to 1 ..... gdyby ktoś nie wiedział o co mi chodzi to oferty internetu podawane są zawsze w bitach a 8 bitów to 1 bajt więc jeżeli jest oferta 24 Mbs (Megabity na sekunde) no to w rzeczywistosci jest 3Mbs (Megabajty na sekunde) skrót jest niestety ten sam więc łatwo można manipulować nieświadomych ludzi. Więc oferty są zaniżone i te ich Pobieranie i Wysyłanie to jest maksymalny pakiet pobrany przez nas a wysyłanie to jest maksymalny możliwy do wysłania do sieci przez nasz pakiet przez co jak wysyłamy pakiet np 1Mbs do serwera pobierania to i tak nie dostaniemy więcej i dla waszej świadomości to nie jest to pobieranie pliku z internetu i wysyłanie pliku do internetu tylko pobieranie i wysyłanie pakietów. Więc ich oferty to DNO jak ktoś ma możliwość kablówki to niech bierze Netie ewentualnie multimedie a jak ktoś nie no to Satelitarny od Skyconnect (jeżeli ktoś ma zamiar oglądać tylko filmy a nie grać w gry multiplayer to jest to najlepsza możliwa oferta internetu ponieważ pingi są w okolicy od 100 i poprostu nie dało by się w nic grać przez internet ale ogladanie filmów przeglądanie i pobieranie jak najbardziej jest ok (przynajmniej dużo lepsze niż ten ich 'MEGA' net bo nazwa do ofert ni **** ma się do ofert)
Mega- Net 2017-07-29 15:02
Problemy proszę rozwiązywać z nami, nie na forum. Jesteśmy elastyczni i ugodowi. Z pokojowo nastawionymi Klientami zawsze dochodzi my do porozumienia z korzyścią dla obu stron.

Z poważaniem
Mega- Net
Mega- Net 2017-07-29 15:09
Uszkodził Pan kabel i się dziwi. Jest taki punkt w regulaminie, że w razie serwisu nie z naszej winy jest opłata 30 zł. Dlaczego reszcie Klientów wszystkie kable działają nawet od 10 lat?
Powodzenia u rzecznika.

Z poważaniem
Mega- Net
Mega- Net 2017-07-29 15:13
Proszę o publikacje orzeczenia Pani rzecznik. To co Pan pisze to nazywając rzeczy po imieniu oszczerstwo.

Reszta Klientów jest zadowolona. W odniesieniu do transferu nikt go Panu nie podmienił. Sam Pan go wybrał.

Z poważaniem
Mega-Net
Sikora 2017-08-22 16:39
Tak wiem, to jest strona poświęcona pracy w mega-net ale tak się składa, że nie ma gdzie wyrazić swojej opinii na temat działania usługi więc też tu to zrobię.
Przyznaję, to już moja trzecia umowa z nimi ale dopiero teraz przejrzałem na oczy. Wszystko zaczęło się od niedziałającego internetu ponad tydzień. Biuro obsługi to porażka. Totalnie niekompetentne osoby. Wciskają kit o jakiejś dużej awarii aby w końcu dojść do wniosku, że to jednak antena klienta nie działa. Strona z panelem klienta to jakieś nieporozumienie. Nic tam nie można zgłosić ani napisać. E-maile na biuro zostają olewane i bez żadnego echa. Umowa jak się w końcu człowiek wkurzy i zagłębi, żeby wypowiedzieć w diabły okazuje że jest tak skonstruowna, że możesz się zdziwić gdy ją zerwiesz. Firma dopuszcza sobie 72 godz na usunięcie awarii i aż 30 dni !!! non stop przerwy w usłudze. Jak działa to ok, ale nie życzę nikomu problemów bo dopiero wychodzi jaka to rzetelna firma. To moja na pewno ostatnia umowa.
1
JO 2017-09-08 15:17
Bardzo nieuprzejma kobieta pracująca w Mega-Net, odbierając telefony nie w zwyczaju przedstawić się, w głosie słyszy się pretensję, Słowa" przepraszam", "dziękuję" do "widzenia" są jej obce.
Zostaw swoją opinię o Mega-Net Inowrocław - Inowrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Mega-Net Inowrocław