logo Paracross Sp. Z O. O. S. K.

Paracross Sp. Z O. O. S. K.

Bristol

Opinie o Paracross Sp. Z O. O. S. K.

bolo8181 2015-09-07 12:46:55
Witam gabi90 miałem napisać jak tu będę i jestem juz 4 tydzień jezdze i wszystko jest ok praca ciężka jazda ze stala ale codziennie w domu i 2 jest z przodu i kontrakt jest z firmą nie agencja, wiec oby tak dalej pozdrawiam.
Sebo 2015-09-08 15:16:51
Witam
Dlaczego piszecie , ze pracując w Paracross w UK będą problemy z Polskim Urzędem Skarbowym, czy ktoś zna ten temat jako były pracownik na emigracji ?
Timmy 2015-09-15 12:39:30
Witam Paracross Team,

Proszę mi powiedzieć - jakim cudem mój szwagier, któremu przesłane zostały przez e-mail warunki pracy takie jak - stała praca w roli kierowcy dla firmy Primark, wynagrodzenie w funtach oraz stały kontrakt w UK/ mozliwosc zalozenia tam firmy Ltd., wrócił do domu po kilku godzinach z waszego 'darmowego tygodniowego szkolenia' w Piasecznie po tym, jak dowiedział się, że będzie de facto zatrudniony w Polsce i firma-pośrednik, kolejni krętacze, będzie mu płacić w złotówkach(i będzie podlegał pod tutejszy urząd/zus). A no i fakt, że tak naprawdę nie jeździłby dla Primark-u.

Przecież to jawne oszustwo. Czy Państwo zawsze w sposób celowy wprowadzacie swoich aplikantów w błąd??
1
Paracross Team 2015-09-24 11:51:15
Witam,

Tu Paracross - chcielibyśmy odpowiedzieć na Pana pytanie.

Problem, który Pan opisuje dotyczy Kierowców, którzy pokonują trasy międzynarodowe i przekraczają granice krajów. Nas ten problem nie dotyczy, więc jak najbardziej rekrutacje nadal trwają. Wynika to z faktu, iż współpraca z nami polega na jeździe tylko i wyłącznie po Wielkiej Brytanii, więc praca ta nie wiąże się z jazdą międzynarodową.

Pozdrawiamy,
Paracross Team
1
Paracross 2015-09-24 17:02:02
W odpowiedzi na post 'Timmy' pragniemy poinformować, że Pana szwagier - Pan Robert - otrzymał od nas e-mail dokładnie taki sam jak wszyscy pozostali uczestnicy kursu i jako jedyna osoba opuścił szkolenie i nie zrozumiał formy współpracy. Gdyby został trochę dłużej to usłyszałby o możliwości podjęcia z nami współpracy na warunkach polskich (spółka komandytowa) jak i angielskich (LTD). W mailu jaki otrzymał Pan Robert wyraźnie było napisane o obydwu możliwościach współpracy. Poniżej fragment maila wysyłanego do wszystkich kandydatów:

Forma współpracy: kontrakt na czas nieokreślony
* spółka komandytowa (strona polska) – przystąpienie do spółki komandytowej potwierdzone aktem notarialnym, bez potrzeby zakładania własnej działalności gospodarczej. http://www.paracross.pl/nasza-oferta/spolka-komandytowa/
* działalność gospodarcza na terenie Wielkiej Brytanii na zasadach Company Limited (LTD). Założenie LTD wiąże się z koniecznością przeniesienia ‘centrum zainteresowań życiowych’ do Wielkiej Brytanii (dom, rodzina, majątek, itp.). Oznacza to, że nie można mieć już żadnego mieszkania w Polsce, konta bankowego, itp. a wszelkie podatki należy płacić już w UK. https://www.gov.uk/business-legal-structures/limited-company

W zależności od wybranej formy współpracy kierowcy otrzymują przelewy albo w złotówkach i funtach albo tylko w funtach. O tym także rozmawiamy w trakcie kursu - to kierowca decyduje jaka forma współpracy bardziej mu odpowiada.

Dodatkowo pragnę Pana poinformować, że po tym jak Pana szwagier opuścił kurs, dzwoniliśmy do niego by spytać o powód rezygnacji. Poinformował nas, że nie może w Polsce podejmować żadnej formy współpracy więc zaproponowaliśmy mu współpracę na zasadach angielskich, ale nie był zainteresowany.

Pozdrawiamy,
Zespół Paracross
1
alf 2015-11-01 03:48:35
pracowałem dla paracrosu kilka lat temu w anglii ,w tkmaxsie,dostawy w dzien jak i w nocy ,zarobki ok 4,500 na czysto ,jazda po miastach wiec jak ktos sie nie czuje na silach tirem jezdzic po miastach ,,,,,duzych to niech sobie odpusci i lepiej jest pojezdzic troche po polsce z rok troche na miedzynarodowce zapoznac sie z pracą dobrze a potem na paracross lub jak ktos zna dobrze angielski to lepiej znajsc besposrednio pracodawce w anglii,europie gdzies lub norwegii ,tam dobrze płacą ,no ale do paracrossu to tez trzeba angielski przynajmniej komunikatywny,no i trzeba sie nauczyc jezdzic po miastach ,plus w paracrosie jest to ze na sam poczatek jezdzi sie z kims ,przynajmniej w moim przypadku tak było ,no i teraz wieksze zarobki,pozdrawiam całą ekipe paracrossu
Mario 2015-11-02 20:00:06
Zdecydowałem się na współpracę z Paracrossem na zasadach LTD. Przeszedłem pomyślnie kurs i szkolenie w Pl i Uk. Pracuje od niedawna w UK dzięki tej firmie i jak narazie jestem bardzo zadowolony. Pomagają we wszystkim, czy to załatwić pokój, czy z dokumentami itd. Jesli jest jakiś problem ( co rzadko sie zdarza), to bardzo szybko jest rozwiązany dzięki dziewczynom i chłopakom z Paracrossu. Pieniążki są wypłacane terminowo, póki co nie ma żadnych problemów. Ja ze swej strony gorąco polecam współpracę z nimi, naprawdę warto. Opinie są różne wiem, jeden marudzi, drugiemu coś nie pasuje, Polakom trudno dogodzić. Może ja jestem inny, również Polak, ale jak dla mnie jest super. Serdecznie pozdrawiam cały zespół Paracrossu, z Łukaszem i Karolem na czele.
1
ogr 2015-11-17 21:11:53
Czy paracross rekrutuje tylko kierowców do Uk czy też inne zawody ?, i jak to jest z tą spółką komandytową czy to jest ok?
Paracross 2015-11-19 11:33:28
W odpowiedzi na powyższy post chcielibyśmy poinformować, iż głównie specjalizujemy się w rekrutacji i szkoleniu Kierowców kat. C i CE.
Natomiast od niedawna poszukujemy również Stolarzy Budowlanych na kontrakty do Wielkiej Brytanii.

Współpracy na zasadzie spółki komandytowej nie należy się obawiać. Jest to współpraca oparta na przepisach spółek cywilnych i zgodna z prawem. Więcej informacji na ten temat znajdzie Pan np. tutaj http://www.biuro-rachunkowe-waw.pl/aktualnosci/spolka-komandytowa-optymalizacja-podatkowa-i-bezpieczenstwo,47.html

Akt notarialny podpisywany jest w obecności notariusza. Odpowiedzialność finansowa za spółkę to maksymalnie 200 zł, taka informacja zawarta jest w podpisywanym akcie notarialnym. Zyski Kierowca otrzymuje w systemie co 2 tygodnie przelewem na konto.

Stawki, które oferujemy są stawkami brutto. Z tych pieniędzy opłacamy składkę ZUS oraz podatki.

Gdyby Pan chciał uzyskać więcej informacji na ten temat prosimy o kontakt pod numerem +48 22 653 66 89, bądź o mail pod adres rekrutacja@paracross.pl


Pozdrawiamy,
Zespół Paracross
1
Paracross 2015-12-03 15:41:13
W odpowiedzi na post 'Timmy' pragniemy poinformować, że Pana szwagier - Pan Robert - otrzymał od nas e-mail dokładnie taki sam jak wszyscy pozostali uczestnicy kursu i jako jedyna osoba opuścił szkolenie i nie zrozumiał formy współpracy. Gdyby został trochę dłużej to usłyszałby o możliwości podjęcia z nami współpracy na warunkach polskich (spółka komandytowa) jak i angielskich (LTD). W mailu jaki otrzymał Pan Robert wyraźnie było napisane o obydwu możliwościach współpracy. Poniżej fragment maila wysyłanego do wszystkich kandydatów:

Forma współpracy: kontrakt na czas nieokreślony
* spółka komandytowa (strona polska) – przystąpienie do spółki komandytowej potwierdzone aktem notarialnym, bez potrzeby zakładania własnej działalności gospodarczej. http://www.paracross.pl/nasza-oferta/spolka-komandytowa/
* działalność gospodarcza na terenie Wielkiej Brytanii na zasadach Company Limited (LTD). Założenie LTD wiąże się z koniecznością przeniesienia ‘centrum zainteresowań życiowych’ do Wielkiej Brytanii (dom, rodzina, majątek, itp.). Oznacza to, że nie można mieć już żadnego mieszkania w Polsce, konta bankowego, itp. a wszelkie podatki należy płacić już w UK. https://www.gov.uk/business-legal-structures/limited-company

W zależności od wybranej formy współpracy kierowcy otrzymują przelewy albo w złotówkach i funtach albo tylko w funtach. O tym także rozmawiamy w trakcie kursu - to kierowca decyduje jaka forma współpracy bardziej mu odpowiada.

Dodatkowo pragnę Pana poinformować, że po tym jak Pana szwagier opuścił kurs, dzwoniliśmy do niego by spytać o powód rezygnacji. Poinformował nas, że nie może w Polsce podejmować żadnej formy współpracy więc zaproponowaliśmy mu współpracę na zasadach angielskich, ale nie był zainteresowany.

Pozdrawiamy,
Zespół Paracross
bolo8181 2015-12-06 10:05:46
Czemu znikają źle opinie o tej firmie, sledze ten wątek od kilku mi i jak tylko ktoś napisze prawdę to po kilku dniach juz nie ma złej opini
Sep 2015-12-08 22:54:39
Witam. Ja pracuje dla paracrosu od niedawna. Nie bede sie rozpisywal moze gdzie co i jak ;-) Ale W mojej opini jest to rzetelna firma, menagerzy tez staraja sie pomoc jak moga. Zalatwiaja wiele spraw takich ktore DA sie zalatwic. Ale wiadomo ze to Wy bedziecie musieli pracowac.
Co do pracy to na poczatku wyglada moze troche chaotycznie, wiele obowiazkow papierow, nowe miejsca nowe zadania, jazda po lewej stronie. Ale do wszystkeigo sie przyzwyczaicie.
Jedyna rada - jesli ktos ma rodzine niech sie dobrze zastanowi, i zoorganizuje, bo wowczas najlepiej przeniesc swoje zycie tutaj na miejsce. Pozdrawiam
bolo8181 2015-12-14 10:06:26
No można zarobić ale na normalnym kontrakcie.
Anonimowy 2015-12-22 23:40:46
Sika - co do zarobkow roznie od 10/11 fintow w gore, zalezy jaki kontrakt czy C czy CE. Jezdze na solowce i za dwa tygodnie pracy dostalem 6100 PLN. Pokalkuluj sobie. Jak jedziesz pierwszy raz to polecsm paracross, duzo pomagaja zanim znajdzies pokoj (i tez w tym pomagaja) to i tak zapewniaja hotel. To jak tu sie jezdzi to inna sprawa czasami jestciasno jak to w Anglii. Ale ruxh lewostronny jest dp ogarniecia. Jezeli masz glowe ba karku nie zastanawiaj sie i albo przez paracross alvo na wlasna reke wpadaj. Ja tylko zaluje ze tak pozno.
Szkoda tylko ze funt sietroche owalil, ale moze bedzie jeszcze po szesc zlotych.
Mam Ci poradzic to przyjedz wlasnym autem. Na poczatek paracross to dobra opcja. Masz pytania wal, co jakis czas tu zagladam.
Pozdr dla Pana w czerwonych sparpetkach ;) hehe
B52 2015-12-26 19:11:40
A co z kontraktami na stolarza budowlanego . Na stronie paracrossu nic nie ma na ten temat a ponoć są nabory . Czy ktoś jednak jedzie do uk.
Driver CE 2016-01-01 23:04:48
Witam ,
jestem zainteresowany wyjazdem do UK stanowisko kierowca CE, czy Paracross w dalszym ciągu organizuje wyjazdy?
Paracross 2016-01-05 10:48:12
Witamy,
W chwili obecnej jesteśmy w trakcie ustalania z Klientem kalendarza wyjazdów kierowców do UK w 2016 roku. Wszystkie zainteresowane osoby prosimy o kontakt emailowy na adres: rekrutacja@paracross.pl lub karina.skowron@paracross.pl lub telefoniczny +48226536689. W niedługim czasie będziemy wysyłać mailowo informację o nowych kontraktach i naborach oraz zamieścimy ogłoszenia na portalach internetowych.
Pozdrawiamy,
Zespół Paracross
Anonimowy 2016-01-07 13:32:50
A co ci sie nie podoba chlopie w anglii brakije kierowcow a agencja chce dotrzec do jak najwiecej osob. Zobacz ile ogloszen na poloniuszu albo moja wyspa i to angielskie agencje. Agencja na tobie zarabia wiec w jej interesie bys jezdzil. Nie znam agencji jako dzialalnksci charytatywnej
Fiołek 2016-01-07 22:40:27
Kolego ja dostałem propozycje wyjazdu od Paracross na stolarza budowlanego do Londynu na początku grudnia ,kazali czekać na dalsze informacje dot szkolenia i wyjazdu, no ale do tej pory cisza zero jakiejkolwiek informacji czy jest wyjazd czy się przesunie termin .Czekam czekam dalej... Ale dziwne ze na ich stronach nic niema na temat takich wyjazdów . Jesli jest ktos kto też dostał taką propozycje i wyjazdu proszę o info.
Swindon Driver. 2016-01-19 21:54:02
A czym jest ten niby normalny kontrakt ???
Jak byś wiedział co piszesz to miał byś świadomość że pracownicy kontraktowi zarabiają mniej niż agencyjni w przeliczeniu na godzinę roboczą , jedyny "dodatek" to stały kontrakt i miesiąc wolnego , na kontrakcie w Paracross wolne bierzesz kiedy chcesz , jak nie chcesz możesz pracować cały rok i zarobisz dużo więcej niż kontraktowy. Firma żeby wystartować w pracy w UK najlepsza . A Ci co pojechali do anglii wystraszyli się jazdy i dostaw w miasteczkach ( często ścisłe centra) to teraz płaczą po forach. Jako agencję pośrednictwa polecam .
Lolo 2016-01-19 22:20:16
Paracross -Dalej obiecujecie gwaranty na święta i bonusy? Ciekawe czy ktoś się odniesie do tematu . Szwagier mówił że jak paracross nie dostanie kasy z anglii to oni też dalej nie płacą pracownikom ? prawda to ?
janek 2016-01-28 18:33:01
nie pisz bzdur ze mozesz pracowac caly rok musiesz zjezdzac do polski co +- 3 miechy. to teraz teraz sobie policz czy tak kolorowo zarabiasz jak cie tu nie to i tak placisz zus i ubezpieczenie ok 1400pln dodaj do tego pokoj ( chyba ze bedziesz co 3 miechy noewgo szukal) 400futna , i teraz sobie policz ile zarobisz w skali roku
1
Wojtas 2016-01-28 21:09:15
Witam
JA dostałem propozycję od nich na stolarza budowlanego w poniedziałek 25.01 wysłałem do nich CV i dostałem info że w tym tyg. się odezwą co do terminu szkolenia jeszcze w tym tygodniu ale na razie cisza
1
Żyd_koszerny 2016-02-03 02:15:12
Po zapoznaniu się ze wszystkimi wypowiedziami na forum, mogę z pełną napisać iż, paracross jest spółką komandytową (mają same prawa, brak obowiązków wobec komandtariuszy), załatwiają wyjazd, płacą z naszych pieniędzy za wasze hotele i czekają z wami na assessment jeśli wynik jest pozytywny, to pomagają znalesc stancję oraz zacierają ręce gdyż nowy komandytariusz jeszcze nie wie że ma tylko obowiązki i żadnych praw. Lecz jeśli wynik testu okaże się negatywny zostajesz z niczym.
Tak naprawdę nikt nie wie jaka figura prawną jest ta spółka. Z którą można nawiązać kontakt tylko wtedy kiedy im zależy lecz w momencie kiedy pojawiają się problemy wszyscy pracownicy biura są na "wakacjach". A często współudziałowcy zostają bez pieniędzy i opieki.... Lecz ocena należy do was.
2
teresa124 2016-02-23 10:39:05
mój mąż też dostał propozycje wyjazdu jako stolarz kurs powiedzieli że będzie 8 marca czy ktoś jeszcze dostał tą wiadomość jeżeli tak to proszę o wiadomość
Paracross 2016-02-23 12:41:58
Tak, Paracross jest spółką komandytową. Kierowców skupia spółka Panterra, również spółka komandytowa. Przystępując do spółki kierowca staje się komandytariuszem, nie ma potrzeby zakładania własnej działalności gospodarczej. Komandytariusz (czyli kierowca) ma ograniczone prawa, ale też ograniczoną odpowiedzialność finansową za spółkę. Zgodnie z Polskim prawem odpowiedzialność komandytariusza (czyli kierowcy) za zobowiązania spółki jest określona sumą komandytową. W przypadku naszej oferty wynosi ona TYLKO 200 złotych co zapisane jest w akcie notarialnym.
Umowa spółki komandytowej musi zostać sporządzona w formie aktu notarialnego, która jest do wglądu na pierwszym spotkaniu rekrutacyjnym. ‘Figurę prawną’ jak Pan to nazwał można sprawdzić choćby w internecie.
Spółka ma obowiązki a podstawowym jest wypłata należnego zysku. Zapłata za hotele pochodzi ze środków spółki Paracross, kierowcy nie są nimi obciążani. W przypadku niezdanego assessmentu, o ile nie doszło do poważnego zagrożenia na drodze czy wręcz wypadku, zawsze staramy się znaleźć możliwość dodatkowego szkolenia oraz kolejnego assessmentu w tym samy miejscu lub na innym kontrakcie. Zostawienie kogoś/zapomnienie nie jest w naszym interesie.
„(…) lecz w momencie kiedy pojawiają się problemy wszyscy pracownicy biura są na "wakacjach". A często współudziałowcy zostają bez pieniędzy i opieki” – proszę o konkretne przykłady, chętnie się do nich odniesiemy.
1
Anonimowi 2016-02-23 15:39:28
Nie zgadzam sie z malkontentami, ktorzy pojechali i mowia, ze jakies urlopy i zjazdy. Ok chlopie nie podoba sie to zatrudnij sie w angielskiej agencji i nie zjezdzaj z Anglii, niektorzy moze maja rodziny w Polsce i im to na reke zjechac raz na dwa miesiace na tydzien czy dwa? Nie kumasz tego?
Zawsze mozesz wybrac angielska agencje, dadza wiecej funtow ale dadza tez Tobie dwa dni jazdy i 4dni siedzenia w domu, ciekaw jestem ile wtedy zarobisz

Ja jezdze w Paracrossie jakis czas i gwaranty mam i nie bylo takiego czegos i nie slyszalem by nie wyplacili pieniedzy na czas. Pomagaja na poczatku baaardzo duzo a jak sie nie podoba wspolpraca na zasadzie komandytu to mozna pzrejsc na LTD - zalozyc wlasna dzialalnosc w Anglii.
Widze malkotenci, pewnie orzneli sie jak mieli w Co-opie do centrum Londynu dostawe w garazach robic i wielka pretensja do paracrossu.
anonimowy 2016-02-23 15:56:51
POza tym z Paracrossem jak niezdasz assesmentu to nie zostajesz z niczym bo oni beda probowac Cie wcisnac na inny kontrakt do innego miasta, a z angielska agencja bys sie dopiero przekonal co to znaczy niezdany assesment, wtedy wypinaja sie na Ciebie i zostajesz z niczym, wiec nie gadaj bzdur
1
B53 2016-02-26 23:42:08
No to pierwsi stolarze podobno wyruszyli na podboj uk. Napiszcie jak tam jest ziomki nastepni w drodze do uk.
teresa124 2016-03-01 15:28:01
tak dostał mój mąż propozycje wyjazdu złożył cv
1
Lukasz L 2016-04-05 18:35:59
Witam, moze sie troche przypomne kwiecien 2014 zostalem przydzielony na assesment do firmy culina razem z drugim kolega. Angielski egaminator stwierdzil, ze jezdze zbyt wolno i sobie nie poradze kolega natomiast najechal lekko na kraweznik:D Bylisny wtedy z panem Markiem z paracrossu stwierdzil ze moze conajwyzej odwiezc ktoregos z nas na lotnisk. Zapewne zeby nie kolega to zostalbym zupelnie z niczym w bristolu. Pracuje 2 rok pod angielska agencja i jestem zadowolony. Jesli nie macie sporej gotowki na wyjazd tak przynajmniej 2 tys funtow to szczerze odradzam bo w razie nie zdania assesmentu beda klopoty Pozdrawiam Lukasz.
Pan Marek z Paracrossu 2016-04-06 14:13:18
Cześć Łukasz, troszkę rozjaśnię Ci pamięć. Michał assessmentu nie zdał ponieważ najechał na krawężnik i wymusił pierwszeństwo, zmuszając samochód osobowy do ostrego hamowania. Ty jechałeś zbyt bojaźliwie i nie umiałeś cofnąć powodując zamieszanie za yardzie. Te okoliczności zdecydowały, że angielski assessor podjął decyzję, że nie przepuści Was dalej.
Następny assessment mieliśmy zaplanowany za 2 tygodnie, dlatego Michał zdecydował, że jedzie do kolegi na północ, a Tobie zaproponowałem podwózkę na lotnisko ponieważ sam chciałeś wracać do domu. Później zdecydowałeś, że zabierzesz się z Michałem i spróbujesz gdzie indziej.
Zgoda, assessment nie był łatwy, jak we wszystkich Culinach, ale nie zmienia to faktu, że w kwietniu 2014 nie byłeś gotowy na ten kontrakt, mimo szkolenia, które Ci zapewniliśmy. Gdybyś pojechał bezbłędnie, to pewnie jeździłbyś w Avonmouth do tej pory.

Fajnie, że Ci się udało i że jeździsz.

Pozdrawiam

Marek
teresa124 2016-04-09 19:15:44
Byłam w firmie PARACROSS z mężem ,bo stara się o pracę na stanowisko stolarza mieliśmy przyjemność rozmawiać z Panią Kariną .Zespół przesympatyczny konkretny .Przedstawiła nam warunki i przebieg procedur przyjęć .19 kwietnia ma odbyć się szkolenie ,a problemy każdy jakieś na początku ma w pracy .zasady są jasne albo się na nie można godzi albo nie
Oirotrucker 2016-04-15 02:02:02
Panowie którzy tak bardzo chcecie pracować w UK jako kierowcy. Dobrze zastanówcie się przed wyjazdem nad taką współpraca i w tym momencie nie chce wypowiadać się na temat paracross bo ich warunki są czyste i przejrzyste. Czytam forum i chce odpowiedzieć tym którzy gdzieś tam usłyszeli że w Anglii można zarobić 4 razy więcej niż w Pl, tak można zarobić ale pamiętajcie że stając się Limited company w UK pieniądze które zrobicie nie są wasze tylko waszej firmy. Zarabiających przykładowo 550 F tygodniowo dostajesz dodatkowe 20% z tytułu Ltd, dla zwykłego zjadacza chleba perspektywa zarobków na poziomie 800,900 a nawet i czasami ponad 1000 F tygodniowo może zamieszać w głowie. Jak większość byłem w szoku że można takie pieniądze zarobić ale w jeszcze większy szok wpadłem jak przyszedł czas zwrócić kwartalny VAT. Parę osób z mojego otoczenia w bardzo krótkim czasie mogło sobie pozwolić na auta na które w Polsce musieliby solidnie pracować przez dwa lata, ale chyba dokładnie nikt im nie wyłożył na czym polega Angielskie Ltd. W przypadku takiej działalności duzooo w cale nie oznacza dobrze im większe pieniążki zrobicie tym większy podatek będziecie musieli oddać. Oczywiście zapomniałem dodać pieniążki wędrują na konto FIRMOWE z którego nie możecie od tak sobie wypłacać a nie prywatne nad którym rękę trzyma księgowa która zresztą sami sobie musicie znaleźć i miesięcznie opłacać. Osobiście polecilbym pracę na kontrakt, spokojna głowa stała i PEWNA praca płatny miesiąc urlopu a i zwroty czasem przychodzą takie ze człowiek sam do siebie się śmieje. Wiadomo że zarobki spadną o około 1000-1500 F w miesiącu ale za to śpisz spokojnie i nie wyczekujesz na smsa z agencji kiedy do pracy pójdziesz. Jeżeli ktoś ma jakieś pytania odnośnie jazdy, pracy w UK z chęcią odpowiem
7
benek 2016-04-18 20:10:43
i jak jest na stolarza czy wszystko ok podpowie ktoś bo jestem zainteresowany
1
Hades 2016-07-02 17:48:59
do Oirotrucker : słuchaj chciałbym wyjechac do Anglii na kierowce, mówisz że dobrze miec kontrakt to podrzuc pare firm co daja kontrakt, bo jakos nie chce mi sie wierzyc ze tam tak cenia kierowców i dają im 2000Funtow na miesiac ( codziennie w domu). Pewnie te 2tys zarobisz w systemie 3na 1
Nick 2016-07-08 10:31:56
Hades standardowa stawka na kierowcę wynosi 10-13 funtów na godz to sobie policz średnio 200 godzin w miesiącu. I 2tys tp i tak dolna stawka. I spac po kabinach nie trzeba. Pracuje tu od 8 miesięcy i dwa razy spalem w aucie. Od 2tys funtów trzeba tez odjąć koszt mieszkania jakieś 500 samochód ubezpieczenie OC na auto wiec sam widzisz ze tez kolorowo nie ma. Jak zostanie 7tys polskich złotych z miesiąca to jest ok. Malo jest firm które jezdza w jakichś systemach. Pamiętaj ze anglia jest wielkości naszych trzech województw.
Paracross Team 2016-07-13 16:02:44
W Paracross jeździsz tylko po wyspie, nie ma tras międzynarodowych wiec kwestie bezpieczeństwa na granicy francuskiej w ogóle Ciebie nie dotyczą.
Nick 2016-07-14 12:03:52
Ta. Codziennie fleet manager podjezdza pod dom i wiezie do pracy. Agencja agencją pomoze Ci w formalnosciach i moze przy assesmencie na co zwracac uwage, ale bez przesady
Paracross Team 2016-07-15 10:01:01
Gwarantujemy mieszkanie do momentu zdania assessmentu. Po pozytywnym zdaniu kierowca wprowadza się na mieszkanie (pokój), który pomożemy znaleźć, ale koszty ponosi kierowca.
Emil 2016-07-19 11:17:58
Witam , ja pracuje przez firmę Paracross już ponad rok czasu , moim Menegerem wprowadzającym był Pan Tomasz który bardzo mi pomógł i nie jednokrotnie pomaga do obecnej chwili jeżeli oczywiście ma taką możliwość .Chciałbym przekazać że Firma i pracownicy świadczą pomoc na wysokim standardzie , nigdy nie było problemów z wypłatą. Proszę pamiętać iż po przybyciu do UK każdy kierowca powinien zdać egzamin z jazdy i testy , Egzamin odbywa się z egzaminatorem Brytyjskim , w trakcie egzaminu nie wolno najechać na krawężnik ani nawet go dotknąć jak trzeba jechać zgodnie z przepisami.Więc czy dostaniecie pracę zależy wyłącznie od was samych.
Co do firmy i pracowników polecam w 100% .
Emil
Hades 2016-07-19 17:28:04
@Nick
słuchaj powiedz cos więcej, co tam przewozisz, auto to chłodnia czy plandeka i czy sam musisz rozładować samochód? I najważniejsze: czy są wolne dwa dni w tygodniu czy każą jeździć oporowo?
Paracross team 2016-07-26 10:28:59
Witam,

Tak jak najbardziej posiadamy aktualne oferty pracy dla Kierowców kat. C i CE w Anglii. Jeżeli jest Pan zainteresowany prosimy o kontakt z działem rekrutacji: tel. +48 668 330 442, mail: rekrutacja@paracross.pl.
Powiedzą Panu również jak wyglądają zarobki Kierowców.

Pozdrawiamy.
Driver 2016-08-12 22:07:57
Witam wszystkich. Zarabiam na autobusach 3300 norma godzin miesieczna żona 3000 dwoje dzieci mieszkanie na kredyt,do garnka jest co włożyć. Nie wiem czy warto zostawiać rodzinę dla 1000 zl więcej na miesiąc. Pieniądze to nie wszystko. Pozdrawiam
3
Krystian 2016-09-16 12:06:31
Pracowałem już w kilku firmach, które zajmują się pośrednictwem pracy, lecz nigdy nie byłem tak zadowolony, jak z usług Paracross. Są rzetelni, ich pracownicy naprawdę pomagają, a nie marudzą. Wiem co należy do moich obowiązków. Przy wszelkich dokumentach ich pracownicy bez problem pomogą. Jeżeli się zastanawiasz, czy warto skorzystać z oferty, to jak najbardziej polecam.
Dan 2016-09-18 22:23:02
Wiesz co, ogólnie jestem też zadowolony z usług Paracross, te kilka negatywnych opinii to jakaś bzdura i wymyślona teoria spiskowa, generalnie to na spokojnie wszystko jest do ogarnięcia, dobrze mówisz
driver44 2016-11-01 14:10:40
Od 4 tygodni bardzo duze problemy z pracą. Praca dla 2-3 kierowców. Dzieje się źle. Inne agncje prace mają. Zobaczymy co dalej. Paracross obiecuje gwaranty w wysokości 50 godzin ale pamiętać trzeba, ze musisz być dyspozycyjny 7 dni w tygodniu o kazdej godzinie - zero planowania rodzinnego.

Będę posał co dalej bo jest co raz gorzej....
2
drivke 2016-11-02 15:14:16
Kolego musisz jeździć ,,oporowo" inaczej zostanie ci na pokój i suchy chleb....

Jak odmówisz pracy w dniu gdzie powinieneś odbierać 45 godzin co ci robią na złość. Grożą, że nie zapłącą.....

Gwaranty to teoria...
Teraz po Brexit to takie firmy jak paracross moge sie juz pakować... oni nie maja pojecia co tu sie dzieje bo tańczą jak im pośrednik zatańczy czyli agencja pracy angielska o nazwie ADR... Gwaranty od paracross to fikcja. Już nie jedni zostali oszukani....
Paracross Team 2016-11-03 13:16:00
Drogi Kierowco z Iceland Swindon,

Nie jest żadną tajemnicą, że w takich miesiącach jak luty czy październik pracy jest mniej niż w sezonie letnim czy zimowym.
Właśnie w tym celu przez cały rok gwarantujemy Kierowcom 9/10 zmian na 2 tygodnie.
W przypadku Icelanda Swindon od niedawna powróciły gwaranty 100 godzin na 2 tygodnie.
W zamian oczekiwana jest pełna dyspozycyjność. Jeżeli Kierowca nie jest dyspozycyjny to oznacza, że nie można go zaplanować czyli fizycznie go nie ma. Dlaczego więc Klient miałby płacić za brak kierowcy?

Pozdrawiamy,
Zespół Paracross
Paracross Team 2016-11-03 13:27:32
Witamy,

Jak w odpowiedzi do Driver44- za pełną dyspozycyjność oferujemy gwaranty (9/10 zmian na 2 tygodnie).
Owszem może się zdarzyć, że kierowca jest proszony o przesunięcie 45h odpoczynku, ale tylko w sytuacji, gdy jest to zgodne z przepisami o czasie pracy kierowcy.
Jeżeli kierowca jest „legalny” i odmawia zmiany, będzie miał zapłacone za faktyczne godziny, ale nie za gwaranty za ten okres.
Możemy przedstawić średnie tygodniowe lub miesięczne zarobki kierowcy na danym kontrakcie.
Proszę tylko napisać jaki kontrakt ma Pan na myśli?
Prosimy o konkretne dane, przykłady kto i jak został oszukany? Chętnie się do tego odniesiemy. Rozmawiajmy proszę o faktach.
Brexit to precedens, wszyscy obserwujemy co się dzieje. Paracross funkcjonuje już od 10 lat i przeszliśmy już nie jeden kryzys.

Pozdrawiamy,

Zespół Paracross
Zostaw swoją opinię o Paracross Sp. Z O. O. S. K. - Bristol
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Paracross Sp. Z O. O. S. K.