MB-PNEUMATYKA Sp. z o. o.

Sulechów

Opinie o MB-PNEUMATYKA Sp. z o. o.

JJ 2015-12-13 11:42:10
U nas pracuje bardzo dużo Pań w różnych działach. Nie ma z tym problemu.
Pracownica 2015-12-31 16:39:26
Jest spoko. Premii nie ma, ale za to płacą za to ze mamy dostęp do 16 specjalistów lekarzy na zawołanie i bezpłatnie tam gdzie sobie wybierzemy w całej Polsce. To jest dodatkowa opieka medyczna PZU która opłacają wszystkim pracownikom. Wole to 100 razy bardziej niż premie!!! Przynajmniej nie czekam do żadnego lekarza i nie martwię sie ze musze zrobic jakieś badania dodatkowo płatne bo wszystko jest w tym ubezpieczeniu. ja bardzo polecam tego pracodawcę!
były 2016-01-02 12:20:13
ale propaganda! :) biuro MB działa - widać brakuje pracowników ;)
4
dfhg 2016-01-12 17:05:28
Tak jest, klapki na oczach piszącego.
1
operator 2016-01-31 12:08:11
witam pracuje w mb pneumatyka i musze stwierdzic iz zarobki sa za male na stanowisko operatora cnc... a zwlaszcza ,ze w ostatnim czasie jest mania na sprzatanie w firmie... co to ma byc? przecierz ja sie zatrudnilem na operatora maszyn cnc ,a nie konserwator powierzchni plaskich! no prosze was zatrudnijcie sobie sprzatajacego na takie stanowisko ,(usunięte przez administratora) nie polecam pracy w tej firmie... nie milo...
5
GRINGO 2016-01-31 19:06:38
Firma typu place to wymagam czyli wykonuj polecenia poniżej swoich kalifikacji
Shoikan 2016-02-08 09:33:13
fghj jeśli się zastanawiasz nad tą ofertą, choć sądzę, że jesteś raczej ofertodawcą, to zapytaj czy zatrudniający wie czego od ciebie chce na tym stanowisku. Przy czym nie chodzi mi o drabinkę kompetencji, instrukcje stanowiskowe, etc., tylko o to czy własnymi słowami potrafi określić wymagania. Z doświadczenia wiem, że często nie bardzo wiedzą.
1
czepek 2016-02-09 19:30:34
Oferty pracy wiszą nie od dziś ,szukają ludzi za najniższa stawkę.Prześledziłem osoby które tam pracowały większość została przyjęta od razu po studiach albo praktykach.Jako pierwsza praca po studiach (usunięte przez administratora)mieszkając u rodziców to polecam.
Zachwycony 2016-02-14 18:49:01
Kochany koniu:) Ciesze sie ze odeszłaś bo wreszcie mamy porządek w Grafitti! Twe desperackie zachowania były juz męczące a bałagan pozostawiony po Tobie juz sprzatnelismy wiec ciesze sie ze cię juz nie ma! Powodzenia w nowej pracy tylko uważaj bo tam rowniez szybko sie poznają na tobie i twym nieogarnięciu! Szukaj czegoś bardziej ograniczonego w zadaniach, bo ambitnych nie dasz rady ogarnąć! Twój były zachwycony kolega z pracy.
2
dfhg 2016-02-15 12:05:15
LoL. ale to jest śmieszne z perspektywy czasu. Jeden jedzie na drugiego, więc potencjalni pracownicy od razu widzą jaka jest w firmie prawdziwa atmosfera. Dodam, że asystentka zarządu musi umieć jeszcze robić doskonałą kawę i mieć nerwy ze stali. Błąd, najlepiej niech będzie robocikiem, to przetrwa.
zzz 2016-02-15 12:59:18
Ambitna osoba na stanowisko asystentki/asystenta zarządu hehe !!! pytanie po co ? jak będzie ambitna to szybko się na was pozna i odejdzie. Napiszcie lepiej pomoc biurowa - wynieś, przynieś, pozamiataj i dolewaj do koryta. Nie polecam !
6
hehe 2016-02-15 13:54:00
hehe W koncu w koncu ludzie pisza prawde, a szefowa czytajac to pewnie czerwona do bolu:). taka jest prawda, tam jestes wlasnoscia, bo ktory pracodawca na rozmowie zapyta sie ciebie" czy masz dziewczyne, albo chlopaka" . Co wogole to obchodzi szefowa?, szefowa ma kompleksy, i bardzo dobrze ze ludzie odchodza, teraz z tego co wiem sa mniejsze wymogi aby przedluzyli ci umowe, poniewaz szefowa juz wie ze nie ma komu zbytnio tam pracowac:).Jezeli ktos chce isc na operatora cnc to niech pojdzie gdzie indziej bo szkoda czasu, paranoja, obiecuja gory a tak naprawde [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sie dostaje. firma ladnie wyglada maszyny sa naprawde dobre, ale co z tego jak atmosfera jest paskudna, jezeli ktos chce sie wkurwiac i ciagle byc obserwowany i czuc oddech szefowej na plecach to prosze, czujne oko niczym big brother obserwuje pracownikow 24 na dobre, bo kto o 3 w nocy dzwoni do firmy i mowi ze jedzenie jest na stole i prosze posrztac szefowa oczywiscie ;).
8
Zadowolonyz16specjalistów 2016-02-17 11:06:06
Firma świetna!!! Ostatnio o 3 w nocy bolała mnie głowa, nagle dostałem telefon od jednego z 16 specjalistów że już do mnie jedzie. Po trzech miesiącach pracy, zarabiam o wiele więcej niż ci co robią tam po kilka lat. Dodatków za prace w święta czy weekendy nie ma, ale przynajmniej nie muszę marnować czasu w sobotę czy niedziele na spędzanie czasu z rodziną czy znajomymi. Do tego czuję się jak gwiazda jakiegoś programu, ponieważ każdy mój ruch jest rejestrowany przez monitoring. Nigdzie indziej nie uświadczysz takiego dobre zagospodarowania czasu pracy jak tu, masz nawet wyliczone ile czasu możesz w toalecie spędzić!! Pamiętaj, normę trzeba zrobić, no i wysprzątać całą firmę z dwa razy dziennie najlepiej. Mam też wielką satysfakcje z tego, że moja firma sponsoruje jakiegoś biednego chłopca, którego marzeniem jest wygranie jakiegoś wyścigu na motorkach, czy innych kosiarkach. Dział HR robi wszystko, aby wspomóc zwierzaki z pobliskiego schroniska, ale troszkę im gorzej idzie jeśli chodzi o polepszanie pracy pracowników produkcji, montażu, magazynu, pewnie i w biurach też za ciekawie nie jest. No i najważniejsze, rotacji pracowników w tej firmie nie ma. Przecież to, że przez ostatnie parę miesięcy przewinęło się kilkanaście osób, a może i nawet więcej, to nic nie oznacza.
13
Duduś 2016-03-11 11:52:21
No i wreszcie się ktoś odważył, poszedł do szefowej i powiedział - efekt? Podwyżki większości osób na produkcji (nie wiem jak w administracji) no i wolne święta! Da się? Da. Tylko trzeba się przemóc i otworzyć, były trzy gwiazdki... Daje cztery, bo zamieszanie nadal jest, ale teraz wiem, że mam dobrą kasę jak na razie! (chciałem się zwalniać, ale w tej sytuacji całkiem jest mi tu ok)
1
Duduś 2016-03-11 11:53:12
No i wreszcie się ktoś odważył, poszedł do szefowej i powiedział - efekt? Podwyżki większości osób na produkcji (nie wiem jak w administracji) no i wolne święta! Da się? Da. Tylko trzeba się przemóc i otworzyć, były trzy gwiazdki... Daje cztery, bo zamieszanie nadal jest, ale teraz wiem, że mam dobrą kasę jak na razie! (chciałem się zwalniać, ale w tej sytuacji całkiem jest mi tu ok)
1
Shoikan 2016-03-14 08:17:18
Witam, co dobrego słychać? Pozdrowienia dla wszystkich pracowników. Miło mi było z Wami pracować, krótko, ale miło. Widzę burza trwa nadal, ale jeśli wierzyć opinii zmienia się. Męża szefowej czasami widzę w pobliskim sklepie (mieszkamy 800m od siebie), ale ma krótką pamięć i ludzi nie poznaje, a może teraz wszyscy mu się kłaniacie i tak się przyzwyczaił, że już nie reaguje? No nic jak to moja szanowna żona określiła człowiek może wyjechać z wiochy, ale wiocha z człowieka nigdy. Trzymajcie się i pozdrawiam raz jeszcze, bo wiem, ze to jeden z lepszych kanałów komunikacji w firmie.
obecny 2016-03-14 13:28:18
Zaraz zostaniesz starym dobrym zwyczajem pociśnięty, że nie masz swojego życia i interesujesz się tą firmą, pewnie nie możesz znaleźć lepszej pracy i z depresją się budzisz hehe w firmie to się tylko ludzie zmieniają, rotacja taka, że już lepiej nie skupiać się na poznawaniu ludzi a w szczególności asystentki tam to jest ruch hehe ale i tak dla nas najlepsza była czarnula mega zgrabna i ładna ale sama odeszła no i dobrze bo pewnie też prędzej czy później coś by na nią się znalazło hehehe. Jedno jest pewne na nudę tutaj nie narzekamy. Pozdro stary i powodzenia !
3
zzz 2016-04-09 22:00:56
Tam zawsze potrzebują do pracy ! Wejdź na ich stronę w zakładkę kariera albo zadzwoń do nich.
mobbing 2016-04-14 15:20:55
treść wpisów czytają tylko pracownicy bądź osoby już rozważające zatrudnienie w MB - rekrutacja tutaj jest nieskuteczna, więc HR niech nie robi wstydu fałszywymi wpisami :)

Ale jak ciężko kogokolwiek przekonać do pracy, to każde rozwiązanie dobre ;)
3
unclecamill 2016-04-21 11:59:41
Witam serdecznie!

Moja opinia o przedsiębiorstwie MB - Pneumatyka jest jak najbardziej pozytywna. Odbyłem tam praktykę studencką i jestem z tego bardzo zadowolony. Firma nastawiona jest na rozwój a co najważniejsze daje szanse wybić się młodym i ambitnym absolwentom uczelni technicznych (i nie tylko). Osobiście pokładam ogromne nadzieje w MB ponieważ liczę na znalezienie tam zatrudnienia po skończeniu studiów. Warunek to chęci do pracy i pozytywne nastawienie.

Tak naprawdę trzeba samemu się przekonać jak to u Nich. Osobiście gorąco polecam.
Kolejnego 2016-05-13 11:01:36
Widzę, że szukają kolejnego kierownika produkcji... Ale jak ktoś ma problem z głową, to będzie szukał zawsze...
2
xxl 2016-05-18 00:50:43
Mam pytanie do pracowników, czemu co kilka miesięcy szuka się nowego kierownika produkcji i planisty ? Obserwuję tą firmę od dłuższego czasu bo sam myślę o rozwoju swojej kariery ale dla mnie to jest dziwne taka rotacja. Według mnie to się ma nijak do rozwoju firmy. Ogłoszenia to wielka ściema cyt.: Się rozwijamy, obsadzamy kolejne stanowisko i szukamy fajnej osoby do pracy (ktokolwiek widział, ktokolwiek wie?)- kolejne stanowiska ? kierownik wylatuje to raczej na jego miejsce się zatrudnia a nie tworzy nowe ;) Dziwna polityka w MB, może warto posłuchać opinii ludzi z okolicy i dać sobie spokój z tym miejscem. Poproszę o opinię obecnych pracowników. Pozdrawiam
Pracownik 2016-05-19 10:54:04
Jak chcesz pracować z wariatką :)
12
kot 2016-05-19 22:13:54
Ktoś widzę u was znowu nieźle zamiata: kierownik, referent, główna księgowa !!! Wiosenne porządki w pełni, brakuje ogłoszenia dla asystentki heheh
1
xxl 2016-05-19 22:16:56
Już odpuszczam, masz rację nie da się pracować z takimi osobami, spotkałem byłego pracownika, w głowie się nie mieści co się tam dzieje. Porażka !!!
4
Pracownik 2016-05-19 22:17:05
Było przez 2 miesiące. Już wkrótce wróci Karolina
zszokowany 2016-05-31 09:09:41
to wszytko się potwierdza dużej o rotacji osób
Raz potrzebowali dyr finansowego, potem główną księgową. Najpierw przy stanowisku GK podali miejsce podajże Sulechów, potem Zielona Góra (okolica).
Kreatywni są HR-owcy.
Jakaś masakra!
Jakich oni ludzi szukają???
Chyba którzy są modelami/kami, 25 lat, 10 lat doświadczenia, ukończone MBA i znajomość języka obcego jak ojszystego
Czy zapomniałem o czymś :)
1
Góral 2016-06-01 08:09:43
Nie wiem jakich ludzi szukają, ale na pewno nie kompetentnych. Jeśli ktoś z powyższych szuka rozwoju osobistego, to radzę spróbować na stanowisku menadżera w MCDonalds, bo tu nie ma rozwoju. Obojętnie kim zostaniesz, to nie będziesz miał wpływu na nic. Nie będą się też liczyły twoje kompetencje, a chłopaki z pewnego działu miesiącami (latami już?) czekają na idiotyczne szkolenie za kilka (set) złotych. Chcesz rozwoju? Idź do firmy która Ci to zapewni, bo ta na pewno nie.
3
upsss. 2016-06-03 08:29:34
marionetek szefowej - takich ludzi szukają.
7
Greg 2016-06-05 08:02:36
Dziwne jest to że ciągle te same ogłoszenia widnieją. Coś musi być nie tak. W Sulechowie firma MB nie ma dobrej opinii jeśli chodzi o atmosferę w pracy.
7
obecny 2016-06-20 10:38:37
Pytanie czy w tej firmie któryś doradca zdąży się rozwijać ? szybciej wylatuje niż się rozwija. Prawda jest taka, że od kilku lat szukacie doradcy i tak się jakoś składa, że w innych firmach sobie taki Pan/Pani świetnie radzą tylko w MB w malutkiej firmie nie dają rady.
3
pracownik 2016-06-20 23:31:00
Ale ja wiem, od kilku lat szukają doradcy i żaden nie jest odpowiedni a trzeba przyzna byli ok ale nie dla pewnej osoby. Jak ktoś pracował, pracuje lub obserwuje od dłuższego czasu firmę to wie, że tutaj na tym stanowisku też jest mega rotacja.
2
góral 2016-06-26 07:14:40
ale po co w tej firmie doradca techniczno handlowy? Przecież bossini świetni sobie radzi z tylko kilkoma firmami na krzyż które obsługujemy, a prezio ma swoich kilku klientów i więcej nie będzie bo rynek jest spenetrowany wzdłuż i wszerz. To jest podstawa dlaczego nikt się nie utrzymuje.
6
Góral 2016-06-28 06:33:25
Powiedział specjalista rynkowy pracujący na hali :))))))
4
Szukacz 2016-08-22 12:15:45
Co się tam dzieje w HR? Ponad dwa lata temu byłem tam na jednej rozmowie (konstruktorów szukali), po rozmowie dali sobie półtora tygodnia na odpowiedź, po tym czasie zadzwonili że chcą jeszcze 2 tygodnie. No ludzie, litości!!! W końcu sam im odmówiłem. W ciągu tych dwóch lat już chyba ze 3 lub 4 razy pisali i dzwonili czy nie chciałbym przyjść do nich, mimo że ani razu więcej do nich żadnych zgłoszeń nie wysłałem. Sorry bardzo ale jeśli w taki sposób szukacie ludzi to nie liczcie na cuda. Pozdro...
3
Niko 2016-08-22 23:51:10
To się nazywa desperacja. Nikt tam nie chce przyjść to dzwonią. Teraz odszedł super konstruktor więc mają wzywanie, zresztą jedna Pani z HRu też uciekła, nie polecam tej firmy.
3
zaba 2016-08-23 10:18:42
jezeli lubisz miec prace wysoko stresujaca
2
Pan ktosiek 2016-08-23 16:45:23
(usunięte przez administratora) .
5
GANGIII 2016-08-24 11:04:53
Po samym czytaniu ofert pracy MB robi mi sie nie dobrze , jezeli to czytasz i kiwasz glowa praca jest dla Ciebie ... kto to pisze ... jakas masakra, z ta firma wygra prawda a jest taka, ze nikt nie chce przychodzic tam na dodatek sa zwalniani albo sami sie zwalniaja ludzie ktorzy duzo wniesli do firmy.. pamietajcie wy tegie glowy zasobem ludzkim mozna przewracac do pewnego momentu , pozniej to wy sami przychodzicie i prosicie pracownika by zostal bo tylek sie pali .. ;) NARA !:)
4
Pracownik 2016-08-24 14:35:56
Nie uciekła tylko pracuje w home office.
1
Niko 2016-08-25 21:36:39
Hehe dobre a dopiero jedna firma ją witała jako nowego pracownika ;-) rozumiem, że konstruktorzy i magazynier też pracują w home office?
2
uwodqwoidhqdoih 2016-08-26 00:00:25
Zaktualizuj dane, bo chyba ci coś procesor się zawiesił. Pani z HR pracuje nadal tylko zdalnie, magazynier również nigdzie nie odchodzi. Coś masz nieaktualne dane! Musisz znaleźć lepszych donosicieli, bo obecni cię oszukują!
1
Niko 2016-08-30 23:11:38
Dziękuję za jakże sprawne wyjaśnienie kto gdzie pracuje :-) faktycznie magazynier został, wybaczcie Panie byłem na urlopie :-)
Niko 2016-08-30 23:13:28
Dziękuję za jakże sprawne wyjaśnienie kto gdzie pracuje :-) faktycznie magazynier został, wybaczcie Panie byłem na urlopie.
1
Zagubiony?? 2016-08-31 16:29:16
Nie rozumiem tego skąd tyle dziwnych reakcji ze strony ludzi... Jedni się zwalniają bo dostają lepszą ofertę, lepsze warunki, bliżej domu, mniej obowiązków, więcej współpracowników w swoim wieku, czystsza praca, mniej stresująca, inni się zwalniają bo po prostu chcą spróbować czegoś innego. TO jest normalne ... w każdej pracy tak jest. Zwolnienia przecież w firmach też występują ... ktoś się nie sprawdza, zamiast spełniać oczekiwania robi coś innego, nie może dogadać się z kierownikiem, lub ze współpracownikami, nie wykonuje swoich obowiązków, lub wykonuje je zbyt wolno na standardy danego zakładu - przecież też jest to normalne i wszędzie się w innych firmach zdarza?! Z taką samą częstotliwością ... więc nie rozumiem tych wszystkich uwag waszych tajemniczych pracowników? Jakby w tej firmie jakiś istny terror się dział, albo praca jak za czasów kolonii ... ludzie się zwalniają i zawsze zwalniać się będą, tak samo jak będą zwalniani, to nigdy się nie zmieni. Chodzi o to by jedna i druga strona była zadowolona, wtedy dopiero można mówić o współpracy... a ciężko jest znaleźć pracodawcę, który nam podpasuje stylem pracy, tak jak pewnie ciężko jest znaleźć pracownika, który stylem pracy będzie odpowiadał pracodawcy... ALE TO WSZYSTKO JEST NORMALNE... po co robić z tego takie halo....
2
Metalowyschodek 2016-09-02 11:26:28
Szukaja konstruktorow, bo personel im odszedl. Praca na pewno jest o to sie nie trzeba martwic.
Aplikuj ale pamietaj, ze tak czy siak sie wpakujesz w "cos niepewnego".
1
ania08 2016-09-14 09:43:13
Jestem ciekawa Twojej opinii na temat tej firmy. Mogłabyś podać jakieś szczegóły?
ania08 2016-09-14 09:52:12
A jak z atmosferą w firmie? Jest ok?
3
ilak 2016-09-14 10:51:34
@ania08 pewnie różnie Ci różne osoby odpowiedzą, bo to kwestia nastawienia do pracy i ludzi. Jak będziesz w porządku wobec ludzi to na pewno się odnajdziesz
2
Shoikan 2016-11-24 20:09:22
Atmosfera w pracy jest jak cięciwa łuku. Pracowałem krótko ale widać to od pierwszej minuty jak tam jesteś.
Zostaw swoją opinię o MB-PNEUMATYKA Sp. z o. o. - Sulechów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MB-PNEUMATYKA Sp. z o. o.