brak logo

F.H.U ROKICKI MACIEJ ROKICKI

Toruń

Opinie o F.H.U ROKICKI MACIEJ ROKICKI

Gosc 2014-08-25 22:42:22
Nie polecam firmy, warunki jakie tam panuja sa gorsze niz na chacie u menela. Trzeba robic nadgodziny pod grozba "wypierdolenia z roboty" jeszcze przed wyplata bez mozliwosci jej otrzymania... Mechanicy (w wiekszosci bo jest kilka naprawde zaufanych ludzi) sa niekompetentnymi debilami ktorzy naciagaja na kase. Inaczej mowiac: zrobia jedna rzecz, spierdola dziesiec innych a to wszystko dlatego ze szefowi szkoda hajsu na wyplaty bo to sknera i bija go rodzice w domu, jednak musze przyznac ze ma dojebanego opla gt z milusimi felusiami za 10k ale to juz nie podchodzi pod temat... Kolejnym powodem mojej negatywnej przez wielkie i wyjebane n jest to ze tam robi sie wszystko starymi narzedziami ktore sie rozsypuja powoli a praktykanci zamiast sie tam czegos uczyc bo chyba po to przyszli c'nie?? lataja z mopami po hali albo mechanikom do sklepu lub takze prezesikom od siedmiu bolesci po lody ktorym kurwa szkoda dupy ruszyc gdzie kaufland maja pod nosem.

Podsumowujac polecam trzymac sie od tej fimy z daleka nie tylko przyszlym pracownikom ale i praktykantom, klientom a takze nawet i obecnym pracownikom ;p a. nawet szefowi maciusiowi polecam zamknac ten chlew bo szkoda waszego czasu... xddd alez wyczerpujaca odpowiedz .. az paluszki bola no ale juz koncze pomalu...

Chce jeszcze zdradzic bylym klientom i ostrzec przyszlych jak i aktualnych ze mechanicy podczas sniadan smieja sie z was i waszych zjebanych zlecen... kiedys nagram i wrzuce na YouTube.

To wszystko, pozdrawiam T.I... wielkie pjenc.
1
Zostaw swoją opinię o F.H.U ROKICKI MACIEJ ROKICKI - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie F.H.U ROKICKI MACIEJ ROKICKI