brak logo

Tropikalna WYSPA

Władysławowo

Opinie o Tropikalna WYSPA

ZNIESMACZONA 2009-08-10 12:20:16
SZIT NA MAXA, NIE POLECAM TEJ PRACY. STRES, MOŻNA WYLECIEĆ KAŻDEGO DNIA I DUŻA ROTACJA W LUDZIACH, KTÓRYCH SZEFOSTWO TRAKTUJE JAK TANIĄ SIŁĘ ROBOCZĄ A NIE JAK LUDZI. PROBLEMY Z WYPŁACANIEM KASY I POTRĄCANIE ZA JAKIEŚ NIEZGODNE INWENTURY (NAWET GDY NIE PODPISYWAŁO SIĘ PAPIERKA)...
BRAK PROFESJONALIZMU I PORZĄDKU!
Marika 2009-11-03 20:12:47
ZNIESMACZONA mogłabym Cię prosić o kontakt? Chciałbym sie dowiedziec cos więcej o Tropikalnej Wyspie, bo chciałam się w niej starać o prace sezonową, a widze ze Ty wiesz dużo o warunkach pracy. Będe bardzo wdzięczna jeżeli sie do mnie odezwiesz. [usunięte przez administratora]
Endriu 2010-03-12 09:53:12
praca w Tropikalnej Wyspie to nieporozumienie. pracowałem tam w 2009 roku i w połowie sezonu właściciel po prostu nie wypłacił nam pensji... na umowę nie ma co liczyć, bo podpisywana jest tylko i wyłącznie przez pracowników, później odsyłana, podobno, do ich biura... każdy w tej pracy traktowany jest jak złodziej i bez jakiegokolwiek szacunku. serdecznie odradzam Tropik jako miejsce pracy...
Madzia 2010-03-25 22:12:40
odradzam pracę w Tropikalnej we Władysławowie, Jastarni i Jastrzębiej!! wielki wyzysk, spóźnienia z wypłacaniem kasy, oszukiwanie tzn nie podliczanie wszystkich godzin, przykładowa akcja: dzień wypłaty, przyjeżdża główny szef,zabiera z sejfu całą kase, która miała byc na wypłatę wpracownikom, bo musi sobie kupic nowy skuter! tak jak wcześniej było wspomniane, ciągła presja czy Cię nie wyrzucą z pracy, traktowanie jak złodzieja, robienie dosłownie wszystkiego włącznie z przepychaniem kibli, a barbecy brani są do najgorszych robót np. grzebanie w śmieciach bo menager niechcący wyrzucił potrzebne ulotki do śmietnika. jeżeli chodzi o umowy to oczywiście coś tam się podpisuje, ale później trafiają one na jakiś śmietnik, w ogóle nie zniszczone, gdzie są umiejszczone Twoje wszystkie dane- nazwisko, adres, NIP,nr dowodu ( autentycznie jakiś koleś znalazł nasze umowy na jakimś śmietniku i przedzownił do jednej z osób aby o tym powiadomic) Także przestrzegam przed Tropikalną Wyspą!!!
pom 2010-05-10 19:38:08
A trudno przebrnąć przez rozmowe kwalifikacyjną? Podobno nocleg jest gwarantowany przez TW . Jak to wygląda?
aaa 2010-05-22 09:30:12
To daliście mi teraz do myślenia, bo dostałem tam pracę na sezon. Ale po takich opiniach i komentarzach, zastanawiam się czy w ogóle jest sens tam zaczynać pracę.
nie znasz 2010-05-23 13:45:41
daj spokój, oni tylko strasza, zawsze tak jest !! ja śmigam we wtorek na interview i mam nadzieję że dostanę tę pracę ;) A ty do jakiej miejscowości się wybierasz?Władek,Jastrzębia?
oszukany 2010-05-23 23:14:54
[usunięte przez administratora] straszni, nie dosc ze straszne warunki sanitarne i w mieszkaniu i w kuchni. to jeszcze nie placa!!
magda pie 2010-05-30 19:25:03
Madzia i Endriu mozecie mi podac jakis kontakt do siebie? bo po tym co czytam nie wiem co zrobić teraz:D
magda pie 2010-05-30 19:26:03
albo informacje ile w końcu zarobiliście i przez jaki okres:D
aaa 2010-06-17 14:35:46
Dostałem we Władku ale zastanawiam się poważnie po takich komentarzach, tym bardziej, że mogę w sierpniu robić praktyki w firmie logistycznej.
anonim 2010-06-18 16:40:54
ja własnie tez dostałam prace wlasnie we Władku...czyli zaczynamy 25go;] ciekawe jak bedzie;d;d;d i czy nam zapłacą i ile;d;d
anonim 2010-06-21 22:27:08
Hej, też dostałam pracę w Tropikalnej Wyspie na ten sezon. Miałabym pracować jako tancerka, ale mam za wiele wątpliwości i chyba zrezygnuje. Moja koleżanka pracowała w Tropikalnej w zeszłym roku i szczerze odradzała mi tej pracy, wyrzucono ją nie podając przyczyny, o tyle dobrze, że akurat jej wypłacono kasę, bo pozostałych pozostawiono bez należytego wynagrodzenia. Podobno menadżerzy wprowadzają niemiła atmosferę, praca w ciągłym napięciu, itd. A co do miejsca pracy... We Władku spotykamy się wszyscy, a stamtąd będziemy rozwiezieni do Jastrzębiej Góry albo Jastarni... Jak tania siła robocza. Pozdrawiam!
magda pie 2010-06-21 23:24:50
Kurde...przeraża mnie to co tutaj czytam;/ ja właśnie sie zastanawiałam czy jako kelnerka czy jako tancerka i wybrałam kelnerkę...zamierzałam tam zarobić na wyjazd do Anglii ale coraz bardziej wątpie czy się uda;/ z drugiej strony oni zapewne wiedzą jaką mają opinię i mogliby się postarać żeby było chociaz trochę lepiej bo za rok czy dwa już nie bedą miec w ogole chetnych ludzi do pracy...
monia 2010-06-22 12:16:55
Chętni zawsze się znajdą... Tydzień temu napisałam do pana K. z informacją, że to moja pierwsza praca i wole być kelnerką niż tancerką, niestety w odpowiedzi dostałam tylko wiadomość z miejscem i datą stawienia się w pracy, żadnej informacji o formie pracy. To też świadczy o stosunku do pracowników. Dobre w tym wszystkim jest to, że można znaleźć jakąś inną pracę już na miejscu. Tylko to nic pewnego. Ja chyba sobie odpuszczam, kokosów tam raczej nie zarobimy, a może być niemiło...
magda pie 2010-06-22 12:55:46
W ogole jestem ciekawa jak to bedzie z tym zakwaterowaniem, czy może jeszcze każą nam jednak za nie płacić:)?
monia 2010-06-22 14:47:36
Zakwaterowanie jest zapewnione, w zeszłym roku potrącano (usunięte przez administratora) zł za dzień, nie wiadomo jak będzie w tym roku. Nie ma też żadnej informacji co do warunków zakwaterowania. Jednym słowem jedna wielka niewiadoma;]
magda pie 2010-06-22 14:51:22
aha...super-tego Pan K. już mi nie powiedział...myślałam ze jest nieodpłatne...
aaa 2010-06-22 20:12:52
Po tych wszystkich komentarzach też zrezygnowałem, już wolę przeznaczyć okres wakacji na zrobienie praktyk zawodowych, niż jechać do niepewnej pracy.
pom 2010-06-23 17:05:05
Mi powiedział pan [usunięte przez administratora] że zakwaterowanie płatne (usunięte przez administratora)zł dziennie.
Wiecie jak tam wygląda sprawa napiwków?

magda pie 2010-06-24 21:04:04
Też jestem wlasnie ciekawa jak to jest z tymi napiwkami.
I ile przykładowo ktoś tam zarobił i przez jaki okres...
p. 2010-06-25 13:00:56
wybieras się ktoś może już w weekend na miejsce?
magda pie 2010-06-25 16:44:45
ja zamierzałam ale pogoda do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne]
magda pie 2010-06-25 17:47:44
do anonima: a pracowałaś jako kelnerka? i po 3 tyg dostałaś 250zł?? przy stawce za godzine 8-9zł;/? tragedia...
anonim 2010-06-25 19:23:45
ja jade jutro. rozejrze sie za inną robotą. A jak do poniedziałku nic nie znajde to pójde chociaż zobaczyć jak to wygląda.
Małe napiwki tzn? dało się wyciągnąć minimum 100 zł dziennie?
anonim 2010-07-07 15:03:10
No zgadzam sie z Toba Kolezanko ;] Tez byłem w Jastrzebiej w tamtym roku :) Klimat jak najbardziej pozytywny, tylko szefostwo troszke psulo atmosfere ... Jesli chodzi o place, to z tego co pamietam Kelnerki i Barmani nie byli zadowoleni do konca. Najlepiej mieli Pomocnicy Barmanow. Dalo sie jakos wytrzymac :) Pozdrawiam
anonim-ka 2010-07-08 14:27:15
ciekawe czy byliśmy tam w tym samym czasie-hahaa
anonim 2010-07-12 08:56:09
A ktos wie jak jest teraz? Mam jechac do Jastrzebiej (ponad 300km) i troszke sie obawiam :(
anonim 2010-07-14 11:02:30
Ale jako kelnerka, tancerka czy kto ??
turysta 2010-08-28 12:40:53
A co mają do powiedzenia dziewczyny z Tropikalnej Wyspy JG pracujące w sierpniu?
zadowolona 2010-09-28 18:18:26
Wiecie co... Tak sobie czytam te Wasze opinie i nie wiem, czy Wy jesteście tacy mało garnięci do pracy, czy macie po prostu mega pecha :D Pracowałam na Wyspie w tym roku - przetrwałam cały sezon i to bez żadnych ekscesów. Trafiłam na świetnego managera i head'a - poszłabym pracować tam gdzie oni w ciemno. Ekipa była rewelacyjna - w takim składzie mogłabym pracować również za rok i również na Tropikalnej Wyspie, ponieważ na szefa też złego słowa nie powiem. Zarówno on i jak i jego żona to osoby ceniące sobie ludzi pracowitych i uczciwych. Ja taka byłam i nigdy złego słowa nie usłyszałam na swój temat. Wręcz przeciwnie. Także jestem jak najbardziej zadowolona z tego sezonu. Tropikalna Wyspa Jastrzębia Góra 2010 zdecydowanie Udana! A te wszystkie opinie podejrzewam pisały osoby, które myślą, że wszystko im się od życia należy i dostały po nosie... ;)
Co do umów- prawda. Dostajemy je, podpisujemy, a później nagle nam zabierają i nigdy więcej ich na oczy nie widzimy. Mi to generalnie różnicy nie zrobiło, bo zabawa była rewelacyjna-najlepsze wakacje w życiu, świetni ludzie i kasy sporo ze sobą przywiozłam z powrotem. Współczuję tylko osobom z Władka, bo wiem, że tam się przez jakiś czas źle działo, ale po naszej "imprezie" wszystko wyszło na jaw i manager został zeszmacony (jak najbardziej zasłużenie!). Zdarzają się takie przypadki, ale to jak w każdej pracy sezonowej, także nie przejmujcie się - jeśli naprawdę szukacie wrażeń, lubicie nocny tryb życia i potraficie zapier**lać kiedy trzeba - bez obaw próbujcie swoich sił na Wyspie. Ja rozpatruję opcję powrotu tam za rok... ;)
pracowita 2010-10-22 21:31:27
A jak z napiwkami w Jastrzębiej? podobno niektórzy dawali po 100zł za drinka, a inni na 50gr czekali.ile można z napiwków zarobić?
zadowolona 2011-01-09 00:35:27
a i jeszcze jedno! Co do picia... W pracy - nigdy (przynajmniej nigdy oficjalnie), po pracy i owszem! i żeby nie było, że tylko ja piłam z szefem, czy coś - nie oszukujmy się, do końca zostali najlepsi - szef pił ze wszystkimi ;)
Gdybyś robił dobre driny, to być może piłbyś wtedy z nami :D
majkel 2011-02-28 14:34:58
siemanko a mozecie podac kontak jakis mailowy lub tel do tego szefa bo chcialbym tam pracowac w tym sezonie a i jaka jest stawka na h?pzdr
Justyna 2012-06-08 11:43:09
Witajcie... JA PRACOWAŁAM W TROPIKALNEJ WYSPIE W 2007 ROKU.. I BYLAM BARDZO ZADOWOLONA Z TEJ PRACY..PIEKNE NAPIWKI..JESLI CHODZI O STAWKĘ GODZINOWĄ TO BYŁA KPINA,.. ALE Z SAMYCH NAPIWKOW WCHODZIŁAM 200ZL ZA WIECZOR...WYSTARCZYŁO BYC MIŁYM:) JESLI CHODZI O ATMOSFERE W PRACY BYLA ZAJEBISTA.. WSZYSCY SWIETNIE SIE DOGADYWALISMY WRAZ Z SZEFOSTWEM...ZABIERAŁ NAS NAWET DO SOPOTU NA BALETY, ROBIŁ WIECZORY INTEGRACYJNE ALKOHOL SZEDL Z BARU NA TE CELE... W WOLNE WIECZORY MOZNA BYLO PRZYJSC I NAPIC SIĘ ZA DARMO SMACZNYCH DRINECZKOW...:) NIE WIEM JAK WYGLADA TO TERAZ ALE JA MAM BARDZO MILE DOSWIADCZENIA ODNOSNIE TEJ PRACY.. SAMA SIE ZASTANAWIAM CZY NIE WYJECHAC TAM W TYM ROKU! TO BYLY NAJLEPSZE WAKACJE W MOIM ZYCIU... HEH
polarna barbara 2015-01-28 16:55:39
byłabym zainteresowana takim zatrudniniem potencjalnie ale w pracy takiego typu zawsze stawiam przede wszystkim na zarobek dodatkowy, a więc jak jest w tropikalnej wyspie z premiami i ile średnio się na rączkę wyciąga z napiwków? ogólnie to mam szansę żeby tam zarobić tak netto przynajmniej 2-3 tysiące miesięcznie na czysto?
kiszan 2015-03-31 20:43:37
no dobra teraz chyba sezonu to nie ma ;] na tropiki jak tak poprzec za okno ale mam nadzieje, ze jest praca. w ogole to tropikalana wyspa kojarzy sie mi bardziej z tym miesjcem za granica w niemczech, gdzie pod kopula jest mega cieplo przez caly rok i mozna sobie poczuc klima tropikow. ale coz w polsce mamy inaczej ;]
lemur 2016-05-14 20:15:00
dla mnie to są już typowe uszczypliwości i doszukiwanie się na siłę, nie wiadomo po co. Tropikalna wyspa to zupełnie inna firma..
Zostaw swoją opinię o Tropikalna WYSPA - Władysławowo
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tropikalna WYSPA