brak logo

Isacom Catering Equipment Sp. z o.o.

Wrocław

Opinie o Isacom Catering Equipment Sp. z o.o.

anonim 2011-03-02 21:43
szef traktuje ludzi jak śmieci na początku tzn przez jakis pierwszy tydzien( wszytsko zalezy od humoru szefa) jest ok a pozniej norma czyli darcie sie bez powodu na pracownikow i wyzywanie ich od najgorszych idiotów i głupców i obgadywanie jednego pracownika przed drgim i to przez szefa. Ogólnie nie polecam chyba że ktoś chce sie szybko nabawić nerwicy i wylądowac u jakiegos psychologa
1
AM 2011-11-12 16:33
Właśnie dlatego już się wysypali i właściwie nie istniają :-)
1
pracownik były 2012-07-14 15:38
Widziałem ze stronki juz nie ma ale jest sprzedaz internetowa z łodzi ale to ta sama firma dalej cos konbinuje arab jeden. szkoda pracowników, bardzo spoko był Janusz(kierownik) i głowna asystetka tylko imie mi wypadło z głowy, :( Czerwoną cytrynką jeździła, była jeszcze taka miła blondyneczka prace pisała o isacomie. Wie ktos co sie z nimi stało...:)

2
... 2012-10-10 20:30
Wiem co się z nimi stało :)
1
ppp 2012-11-07 02:33
pytam z czystej ciekawości jak masz info podeślij proszę,
1
... 2012-11-21 18:53
hmmm.... a komu mam to zdradzić ?? :)
1
jhhj 2016-05-21 11:25
czyli firma nie istenieje? to by własnie wyjaśniało tą cisze na forum, no bo nie ma zbyt wielu opinii na jej temat. Mój znajomy p[racował keidyś właśnie w Isacom Catering Equipment Sp. z o.o., ale to wiele lat temu i wtedy mówil, ze ceni sobie prace tam
1
Jazzman 2017-08-24 18:10
Kiedyś tam pracowałem jako Ph (ponad 10 lat temu) , ale była niska pensja i jazda własnym samochodem , więc długo tam nie zabawiłem. Pamiętam z tamtego okresu drobną blondynkę , wysoką brunetkę i handlowca o pseudonimie Kris.
Szkoda, że się posypało , ale wiadomo jaka jest konkurencja na rynku Agd a ich importowane produkty - przeważnie włoskie do tanich nie należały.
1
Zostaw swoją opinię o Isacom Catering Equipment Sp. z o.o. - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Isacom Catering Equipment Sp. z o.o.