Chciałbym bardzo podziękować za profesjonalizm i życzliwość, począwszy od recepcji, a skończywszy na lekarzach-specjalistach, którzy usuwali mi tzw. ząb mądrości. Ząb był zatrzymany i zabieg nie był łatwy. Natomiast wszystko przebiegało bardzo sprawnie, za co uprzejmie dziękuję. Polecam wszytskim!
Czy oprócz Pani Doktor ktoś jeszcze zajmuje się zębami pacjentów? Czy raczej jest to działalność indywidualna + kilka osób w administracji? Tak by wynikało z wcześniejszych wpisów. Z drugiej strony, trochę duży zakres świadczeń oferuje klinika, trudno uwierzyć, aby wszystkimi zajmowała się jedna osoba. Czy ktoś wie, jak to na dzień dzisiejszy wygląda? W sensie, ile osób mniej więcej tu pracuje?
Komuś szukającemu wieści na temat pracy, pozostaje opinia stąd z 2018 r., o tym, że firma ma opinię dobrego pracodawcy. Nic więcej, żadnych nowszych wpisów od pracowników. A szkoda, bo sprawdzam, gdzie miałabym lepiej, jako rejestratorka medyczna. Godziny pracy chociaż podają na stronie, czyli od 9 do 20. A jak z weekendami, miałabym wolne, czy jeden lub dwa byłyby pracujące?
W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie citistom Rodzinne Centrum Stomatologii? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?
Dr Błażej Wąs ma niesamowity dryg do leczenia zębów,szybki,konkretny,dowcipny i profesjonalny,polecam
Chciałbym bardzo podziękować za profesjonalizm i życzliwość, począwszy od recepcji, a skończywszy na lekarzach-specjalistach, którzy usuwali mi tzw. ząb mądrości. Ząb był zatrzymany i zabieg nie był łatwy. Natomiast wszystko przebiegało bardzo sprawnie, za co uprzejmie dziękuję. Polecam wszytskim!
Zgadzam się w 100%!! Pani Doktor sprawnie i profesjonalnie zajęła się moimi zębami. Cudowny kontakt z pacjentem! Duża empatia i spokój. Polecam Citistom każdemu, kto boi się dentysty. Dla mnie najlepsza przychodnia stomatologiczna na Tauzenie!
Czy oprócz Pani Doktor ktoś jeszcze zajmuje się zębami pacjentów? Czy raczej jest to działalność indywidualna + kilka osób w administracji? Tak by wynikało z wcześniejszych wpisów. Z drugiej strony, trochę duży zakres świadczeń oferuje klinika, trudno uwierzyć, aby wszystkimi zajmowała się jedna osoba. Czy ktoś wie, jak to na dzień dzisiejszy wygląda? W sensie, ile osób mniej więcej tu pracuje?
Czy w citistom Rodzinne Centrum Stomatologii pracuje się na open space?
Jest aktualnie wolne stanowisko ortodonty? Bo w sumie nie znalazłam takiej informacji, tylko tyle że jest to faktycznie centrum stomatologii. Jak wtedy liczona jest stawka? Od każdego pacjenta? Można od początku liczyć na wsparcie zespołu? Czy centrum prowadzi szkolenia doskonalające dla swoich pracowników?
Nie polecam ! leczenie zebow na NFZ robione jest tak,ze za jakis czas trzeba robic jeszcze raz ,ale platnie.W kwietniu tego roku leczono mi zeba,po zakonczonej pracy pani stomatolog oswiadczyla ,ze za jakis czas trzeba zrobic to jeszcze raz stosujac material swiatloutwardzalny.Dlaczego nie zrobiono tak za pierwszym razem ?Proste! pierwszym razem robiono na NFZ.Trzy miesiace pozniej zab sie zlamal !!!!!! Zostawilam w tej przychodni ciezkie pieniadze ,ale teraz juz dosc !! NIGDY WIECEJ !!!
Nie napisze recenzji na temat wizyty w przychodni citistom w Katowicach, bo nie dane mi było jej odbyć. A oto historia: W czerwcu br umawiając się na skaling poprosiłam Panią rejestrującą wizyty aby wyznaczając termin sprawdziła datę poprzedniego zabiegu. Wiedziałam, że musi upłynąć rok żeby być uprawnionym do tej usługi w ramach NFZ. Pani sprawdziła ( a przynajmniej tak twierdziła) i wyznaczyła wizytę na dzień 1 września br. Dzień wcześniej: 31.08.br otrzymałam przypominającego smsa o czekającej mnie wizycie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po przyjściu do przychodni usłyszałam, że nie mogę być przyjęta w tym dniu bo rok upływa 2 września ! Na pytanie dlaczego jeszcze wczoraj byłam zapraszana zgodnie z wyznaczonym terminem usłyszałam, że sprawdzanie danych odbywa się w dniu wizyty. Nie pofatygowano się, żeby do mnie zadzwonić z informacją. "Ewentualnie możemy panią zapisać na 12 września" -usłyszałam. Bilans: niepotrzebnie skróciłam wakacje ( urlop do piątku 2.09), krótko po urlopie będę znowu prosić szefa o dzień wolny, co nie bedzie mile widziane. No i czuję się zlekceważona. W związku z powyższym, mam dwa pytania: 1/ do czego służy państwu system komputerowy, skoro nie weryfikuje informacji o pacjencie? 2/ czy wszyscy pacjenci są tak lekceważąco traktowani, czy tylko ci na konrtakt NFZ?? ewak
Widocznie zawiódł system komputerowy który coś źle obliczył i pomyli się o jeden dzień. Dobrze ze udało ci się tak szybko umówić następną wizytę, a nie musiałaś czekać następne kilka miesięcy. Wiesz ile pań pracuje w recepcji? Bo może jest za mało pracowników i dlatego nie ogarniają roboty?
Może też przez sezon urlopowy nie ogarnęły. A w sumie to trochę dziwne, bo to zwykle jest tak, że po prostu raz do roku przysługuje bezpłatny przegląd, możesz sobie iść w grudniu, a później w marcu. Ja tak robiłam i nigdy nie było problemu, może ktoś się po prostu pomylił.
nie polecam tej kliniki stomatologicznej!!!omijac szerokim lukiem!!!
Moje słowa uznania dla chirurga szczękowego dr. Michała Karcza, który w profesjonalny sposób usunął mi złamanego zęba wrośniętego w kość szczęki. Zabieg wykonany bez bólowo (chociaż doktor natrudził się by w pół godziny usunąć w cząstkach kawałki wrośniętego zęba). Wyrażam swą opinię porównując podobny zabieg wykonany 4 lata wcześniej w innej klinice, gdzie chirurg szczękowy usuwał mi inny ząb również złamany i wrośnięty w kość szczęki. Wtedy zabieg trwał ok godziny i zakończył się sporym bólem. Gorąco polecam usługi dr. Michała Karcza.
Nie polecam. Usuwanie kamienia na FVZ zajmuje Pani dentystce 3min. Masakra. Wiadomo, że to NFZ ale człowiek płaci składki a ktoś nie przykłada się do swoich obowiązków.
Jesli kamienia nie jest duzo to ile chcialbys miec go usuwanego? 30 min? To ze zabieg zostal wykonany szybko wcAle nie oznacza, ze zostal wykonany zle i niedbale. Osoba wykonujaca moze miec taka wprawe, ze niewielka ilosc usunie i w 3 minuty..
Dokładnie tak. Ciekawa jestem czy dany klient weryfikował stan swojego uzębienia zaraz przed i później po zabiegu. Bo jeśli usługa oceniana jest przez pryzmat czasu jej trwania to sądziłabym, że klientowi zależałoby na jak najszybszym jej wykonaniu z tym samym efektem. Chociaż może jednak w tym przypadku efekt ten okazał się jednak niezbyt zadowalający, a po prostu argument z czasem trwania został źle wykorzystany podczas wystawiania opinii? Wobec tego ciekawa jestem zdania innych klientów, może ktoś jeszcze się do tego odnieść?
Byłam tam dziś z dzieckiem pierwszy i ostatni raz.Potraktowano moje dziecko jak intruza,zero podejścia a asystentka to chyba za karę tam jest,nie odezwała się ani słowem do mojego syna a byłoby mu łatw iej to przezyć.Nigdy więcej tam nie pójdę.
Witam, zawsze chętnie wracam do 2 lekarzy w tej placówce. Doktor Marzec i Doktor Szwed. Polecam. Dziś właśnie jestem po wizycie, szybko, sprawnie, fachowo, bez boleśnie, konkretnie, a byłem już w kilku placówkach dentystycznych w życiu. POLECAM
Najgorsze miejsce w jakie można trafić. Nie poleam.
Zabieg leczenia kilku zębów pod narkozą u małego dziecka. Prowadzący nie umieją nawiązać kontaktu z maluchem od pierwszej wizyty. W każdej sali wielki telewizor tylko co z tego, skoro albo puszczają seriale które ogląda personel albo lecą reklamy, chociaż dziecku wcześniej obiecują bajki. W dniu zabiegu anestezjolog najpierw nie umie wkłuć się w żyłę (a żyły są dobrze dostępne i za pierwszym razem jest współpraca dziecka), co zajmuje kilkanaście minut. W końcu anestetyk zdaje się działać, zalecenie wyjścia z sali na czas zabiegu. Po paru chwilach słyszę jednak przez drzwi głośne pojękiwania dziecka - wchodzę na salę, a tam anestezjolog dalej próbuje podawać kolejne porcje anestetyku, oczywiście nieumiejętnie w kolejnym punkcie wkłucia, bo pierwsza dawka jak się okazało była za mała. Na pytanie w czym problem i jak pomóc dostaję kilka bzdurnych, wymijających odpowiedzi aż w końcu anestezjolog przyznaje, że ma słabszy dzień. Zostaje mi więc już tylko asystować uspokajając dotykiem półprzytomne, jęczące dziecko aż „profesjonalista” w końcu dokończy zadanie. Po opracowaniu zębów bardzo długi czas oczekiwania na wybudzenie dziecka, a tu wieczór i widać, że chcieliby zamykać jak najszybciej. Nie można nawet półprzytomnego, zestresowanego dziecka zanieść najpierw do auta stojącego przy wejściu i wrócić by spokojnie zapłacić - każą to zrobić trzymając go na rękach. Po powrocie noc była koszmarna, bo prawdopodobnie ostateczna dawka anestetyku była za duża - dziecko było spanikowane, zdezorientowane i długo się uspokajało - nie uprzedzono o takiej ewentualności ani słowem. Agata 1/5 04-03-2019 20:50 Najgorsza z możliwych przychodnia dentystyczna!! Zapisałam się na wizytę wraz z dzieckiem które było pierwszy raz u dentysty. Pani doktor wraz z asystentka bardzo antypatyczne, siedziały tam jak za kare. Dziecko kilka razy zapytało co mu będą robić to Go ignorowały. Ja natomiast usłyszałam jak mogłam przyjść z bólem zęba bez pieniędzy. Tak mnie zszokowało to pytanie , że zaniemowilam. Po czym lekarka zadała głupie pytanie , i co teraz?? Powiedziałam jej żeby wyleczyła mi w takim razie innego zęba za którego nie będę musiała placic, założyła mi wypełnienie i nie minęło pół roku jak ząb jest ponownie do roboty po pobolewa. Zastanawiam się czy nie zrobiła tego specjalnie ale tego się już nie dowiem. Moja noga na pewno tam już nie postanie i wszędzie gdzie tylko będę mogła będę odradzała z czystym sumieniem tą przychodnie. Nie pozdrawiam
Gabinet ma bardzo różne opinie ale generalnie jako firma jest dobra. Szkoda, że rzadko piszą pracownicy.
KU PRZESTRODZE. Zabieg leczenia kilku zębów pod narkozą u małego dziecka. Prowadzący nie umieją nawiązać kontaktu z maluchem od pierwszej wizyty. W każdej sali wielki telewizor tylko co z tego, skoro albo puszczają seriale które ogląda personel albo lecą reklamy, chociaż dziecku wcześniej obiecują bajki. W dniu zabiegu anestezjolog najpierw nie umie wkłuć się w żyłę (a żyły są dobrze dostępne i za pierwszym razem jest współpraca dziecka), co zajmuje kilkanaście minut. W końcu anestetyk zdaje się działać, zalecenie wyjścia z sali na czas zabiegu. Po paru chwilach słyszę jednak przez drzwi głośne pojękiwania dziecka - wchodzę na salę, a tam anestezjolog dalej próbuje podawać kolejne porcje anestetyku, oczywiście nieumiejętnie w kolejnym punkcie wkłucia, bo pierwsza dawka jak się okazało była za mała. Na pytanie w czym problem i jak pomóc dostaję kilka bzdurnych, wymijających odpowiedzi aż w końcu anestezjolog przyznaje, że ma słabszy dzień. Zostaje mi więc już tylko asystować uspokajając dotykiem półprzytomne, jęczące dziecko aż „profesjonalista” w końcu dokończy zadanie. Po opracowaniu zębów bardzo długi czas oczekiwania na wybudzenie dziecka, a tu wieczór i widać, że chcieliby zamykać jak najszybciej. Nie można nawet półprzytomnego, zestresowanego dziecka zanieść najpierw do auta stojącego przy wejściu i wrócić by spokojnie zapłacić - każą to zrobić trzymając go na rękach. Po powrocie noc była koszmarna, bo prawdopodobnie ostateczna dawka anestetyku była za duża - dziecko było spanikowane, zdezorientowane i długo się uspokajało - nie uprzedzono o takiej ewentualności ani słowem.
Najgorsza lekarka z jaka miałam do czynienia!! Bylam na wizycie z nfz wraz z synem ktory mial dwa ubytki w zebach mlecznych i sprawiały mu bol a lekarka zrobila mu wypelnienia w calkiej innym zebie i ustalila kolejna wizyte na za 3 miesiace. Byla bardzo nieprzyjemna, zero podejścia do dzieci, na kazde pytanie odpowiadala z łaską lub wcale. Była oburzona ze przyszłam z bolem zeba i nie mam przy sobie pieniędzy na zdjecie i leczenie kanałowe.
Czy ktoś z użytkowników pracuje w Citistomie? Jaka jest atmosfera w tym miejscu? Powiecie coś więcej na temat warunków pracy w Citistomie? @Filip, jesteś pracownikiem firmy? A może planujesz aplikować do Citistomu? Podzielisz się z nami informacjami na ten temat?
Centrum ma opinię dobrego pracodawcy!!