Opinie o citistom Rodzinne Centrum Stomatologii w Katowice

Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o pracodawcy citistom Rodzinne Centrum Stomatologii. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w citistom Rodzinne Centrum Stomatologii o rekrutacji.


Branże: Dentyści
Dentyści Katowice

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o citistom Rodzinne Centrum Stomatologii w Katowice

Łukasz G.
Inne

Chciałbym bardzo podziękować za profesjonalizm i życzliwość, począwszy od recepcji, a skończywszy na lekarzach-specjalistach, którzy usuwali mi tzw. ząb mądrości. Ząb był zatrzymany i zabieg nie był łatwy. Natomiast wszystko przebiegało bardzo sprawnie, za co uprzejmie dziękuję. Polecam wszytskim!

anonim
Inne
@teo

Czy oprócz Pani Doktor ktoś jeszcze zajmuje się zębami pacjentów? Czy raczej jest to działalność indywidualna + kilka osób w administracji? Tak by wynikało z wcześniejszych wpisów. Z drugiej strony, trochę duży zakres świadczeń oferuje klinika, trudno uwierzyć, aby wszystkimi zajmowała się jedna osoba. Czy ktoś wie, jak to na dzień dzisiejszy wygląda? W sensie, ile osób mniej więcej tu pracuje?

anonim Nowy wpis
Inne

Komuś szukającemu wieści na temat pracy, pozostaje opinia stąd z 2018 r., o tym, że firma ma opinię dobrego pracodawcy. Nic więcej, żadnych nowszych wpisów od pracowników. A szkoda, bo sprawdzam, gdzie miałabym lepiej, jako rejestratorka medyczna. Godziny pracy chociaż podają na stronie, czyli od 9 do 20. A jak z weekendami, miałabym wolne, czy jeden lub dwa byłyby pracujące?

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 57 dni.
 Pytanie

W jaki sposób rozwiązany jest problem nadgodzin w firmie citistom Rodzinne Centrum Stomatologii? Są one dodatkowo płatne czy może jest możliwość odbioru godzin?

Martyna Nowy wpis
Inne

Dr Błażej Wąs ma niesamowity dryg do leczenia zębów,szybki,konkretny,dowcipny i profesjonalny,polecam

Łukasz G.
Inne

Chciałbym bardzo podziękować za profesjonalizm i życzliwość, począwszy od recepcji, a skończywszy na lekarzach-specjalistach, którzy usuwali mi tzw. ząb mądrości. Ząb był zatrzymany i zabieg nie był łatwy. Natomiast wszystko przebiegało bardzo sprawnie, za co uprzejmie dziękuję. Polecam wszytskim!

teo
Inne
@Łukasz G.

Zgadzam się w 100%!! Pani Doktor sprawnie i profesjonalnie zajęła się moimi zębami. Cudowny kontakt z pacjentem! Duża empatia i spokój. Polecam Citistom każdemu, kto boi się dentysty. Dla mnie najlepsza przychodnia stomatologiczna na Tauzenie!

anonim Nowy wpis
Inne
@teo

Czy oprócz Pani Doktor ktoś jeszcze zajmuje się zębami pacjentów? Czy raczej jest to działalność indywidualna + kilka osób w administracji? Tak by wynikało z wcześniejszych wpisów. Z drugiej strony, trochę duży zakres świadczeń oferuje klinika, trudno uwierzyć, aby wszystkimi zajmowała się jedna osoba. Czy ktoś wie, jak to na dzień dzisiejszy wygląda? W sensie, ile osób mniej więcej tu pracuje?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie citistom Rodzinne Centrum Stomatologii? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Dietetyk
Radom
Fudeko S.A.
(64 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Kosmetolog / Asystent Lekarza
Świętochłowice
Job Point Sp. z o.o.
(6 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Fizjoterapeuta - praca w TERMACH
Zamość
Ipf Medical Sp. z o.o.
(10 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Farmacji
Łódź
HSS Work Sp. z o.o.
(68 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pytanie
 Pytanie

Czy w citistom Rodzinne Centrum Stomatologii pracuje się na open space?

Teresa
Inne

Jest aktualnie wolne stanowisko ortodonty? Bo w sumie nie znalazłam takiej informacji, tylko tyle że jest to faktycznie centrum stomatologii. Jak wtedy liczona jest stawka? Od każdego pacjenta? Można od początku liczyć na wsparcie zespołu? Czy centrum prowadzi szkolenia doskonalające dla swoich pracowników?

Eli Bizon
Inne
 Pytanie

Nie polecam ! leczenie zebow na NFZ robione jest tak,ze za jakis czas trzeba robic jeszcze raz ,ale platnie.W kwietniu tego roku leczono mi zeba,po zakonczonej pracy pani stomatolog oswiadczyla ,ze za jakis czas trzeba zrobic to jeszcze raz stosujac material swiatloutwardzalny.Dlaczego nie zrobiono tak za pierwszym razem ?Proste! pierwszym razem robiono na NFZ.Trzy miesiace pozniej zab sie zlamal !!!!!! Zostawilam w tej przychodni ciezkie pieniadze ,ale teraz juz dosc !! NIGDY WIECEJ !!!

EWAK
Inne
 Pytanie

Nie napisze recenzji na temat wizyty w przychodni citistom w Katowicach, bo nie dane mi było jej odbyć. A oto historia: W czerwcu br umawiając się na skaling poprosiłam Panią rejestrującą wizyty aby wyznaczając termin sprawdziła datę poprzedniego zabiegu. Wiedziałam, że musi upłynąć rok żeby być uprawnionym do tej usługi w ramach NFZ. Pani sprawdziła ( a przynajmniej tak twierdziła) i wyznaczyła wizytę na dzień 1 września br. Dzień wcześniej: 31.08.br otrzymałam przypominającego smsa o czekającej mnie wizycie. Jakież było moje zdziwienie, kiedy po przyjściu do przychodni usłyszałam, że nie mogę być przyjęta w tym dniu bo rok upływa 2 września ! Na pytanie dlaczego jeszcze wczoraj byłam zapraszana zgodnie z wyznaczonym terminem usłyszałam, że sprawdzanie danych odbywa się w dniu wizyty. Nie pofatygowano się, żeby do mnie zadzwonić z informacją. "Ewentualnie możemy panią zapisać na 12 września" -usłyszałam. Bilans: niepotrzebnie skróciłam wakacje ( urlop do piątku 2.09), krótko po urlopie będę znowu prosić szefa o dzień wolny, co nie bedzie mile widziane. No i czuję się zlekceważona. W związku z powyższym, mam dwa pytania: 1/ do czego służy państwu system komputerowy, skoro nie weryfikuje informacji o pacjencie? 2/ czy wszyscy pacjenci są tak lekceważąco traktowani, czy tylko ci na konrtakt NFZ?? ewak

Łukasz
Inne
@EWAK

Widocznie zawiódł system komputerowy który coś źle obliczył i pomyli się o jeden dzień. Dobrze ze udało ci się tak szybko umówić następną wizytę, a nie musiałaś czekać następne kilka miesięcy. Wiesz ile pań pracuje w recepcji? Bo może jest za mało pracowników i dlatego nie ogarniają roboty?

Klient
Inne
@Łukasz

Chyba dwie.

Krystyna
Inne
@Klient

Może też przez sezon urlopowy nie ogarnęły. A w sumie to trochę dziwne, bo to zwykle jest tak, że po prostu raz do roku przysługuje bezpłatny przegląd, możesz sobie iść w grudniu, a później w marcu. Ja tak robiłam i nigdy nie było problemu, może ktoś się po prostu pomylił.

joker
Inne

nie polecam tej kliniki stomatologicznej!!!omijac szerokim lukiem!!!

Zuzanna
Inne
@joker

Ale może powiesz dlaczego bo nic nie wynika z Twojej opinii?

Grażyna
Inne
@joker

A korzystałeś z jakiejś usługi, że tak piszesz? Jak tak to z jakiej?

Marbar
Inne

Moje słowa uznania dla chirurga szczękowego dr. Michała Karcza, który w profesjonalny sposób usunął mi złamanego zęba wrośniętego w kość szczęki. Zabieg wykonany bez bólowo (chociaż doktor natrudził się by w pół godziny usunąć w cząstkach kawałki wrośniętego zęba). Wyrażam swą opinię porównując podobny zabieg wykonany 4 lata wcześniej w innej klinice, gdzie chirurg szczękowy usuwał mi inny ząb również złamany i wrośnięty w kość szczęki. Wtedy zabieg trwał ok godziny i zakończył się sporym bólem. Gorąco polecam usługi dr. Michała Karcza.

niezadowolony klient

Nie polecam. Usuwanie kamienia na FVZ zajmuje Pani dentystce 3min. Masakra. Wiadomo, że to NFZ ale człowiek płaci składki a ktoś nie przykłada się do swoich obowiązków.

Rota
Inne
 Pytanie
@niezadowolony klient

Jesli kamienia nie jest duzo to ile chcialbys miec go usuwanego? 30 min? To ze zabieg zostal wykonany szybko wcAle nie oznacza, ze zostal wykonany zle i niedbale. Osoba wykonujaca moze miec taka wprawe, ze niewielka ilosc usunie i w 3 minuty..

Teresa
Inne
@Rota

Dokładnie tak. Ciekawa jestem czy dany klient weryfikował stan swojego uzębienia zaraz przed i później po zabiegu. Bo jeśli usługa oceniana jest przez pryzmat czasu jej trwania to sądziłabym, że klientowi zależałoby na jak najszybszym jej wykonaniu z tym samym efektem. Chociaż może jednak w tym przypadku efekt ten okazał się jednak niezbyt zadowalający, a po prostu argument z czasem trwania został źle wykorzystany podczas wystawiania opinii? Wobec tego ciekawa jestem zdania innych klientów, może ktoś jeszcze się do tego odnieść?

Bella

Byłam tam dziś z dzieckiem pierwszy i ostatni raz.Potraktowano moje dziecko jak intruza,zero podejścia a asystentka to chyba za karę tam jest,nie odezwała się ani słowem do mojego syna a byłoby mu łatw iej to przezyć.Nigdy więcej tam nie pójdę.

Rota
Inne
@Bella

Pomowienia

Teresa
Inne
@Rota

To może przydałoby się to gdzieś zgłosić?

Zadowolony
Inne

Witam, zawsze chętnie wracam do 2 lekarzy w tej placówce. Doktor Marzec i Doktor Szwed. Polecam. Dziś właśnie jestem po wizycie, szybko, sprawnie, fachowo, bez boleśnie, konkretnie, a byłem już w kilku placówkach dentystycznych w życiu. POLECAM

Oliv

Najgorsze miejsce w jakie można trafić. Nie poleam.

Agata

Zabieg leczenia kilku zębów pod narkozą u małego dziecka. Prowadzący nie umieją nawiązać kontaktu z maluchem od pierwszej wizyty. W każdej sali wielki telewizor tylko co z tego, skoro albo puszczają seriale które ogląda personel albo lecą reklamy, chociaż dziecku wcześniej obiecują bajki. W dniu zabiegu anestezjolog najpierw nie umie wkłuć się w żyłę (a żyły są dobrze dostępne i za pierwszym razem jest współpraca dziecka), co zajmuje kilkanaście minut. W końcu anestetyk zdaje się działać, zalecenie wyjścia z sali na czas zabiegu. Po paru chwilach słyszę jednak przez drzwi głośne pojękiwania dziecka - wchodzę na salę, a tam anestezjolog dalej próbuje podawać kolejne porcje anestetyku, oczywiście nieumiejętnie w kolejnym punkcie wkłucia, bo pierwsza dawka jak się okazało była za mała. Na pytanie w czym problem i jak pomóc dostaję kilka bzdurnych, wymijających odpowiedzi aż w końcu anestezjolog przyznaje, że ma słabszy dzień. Zostaje mi więc już tylko asystować uspokajając dotykiem półprzytomne, jęczące dziecko aż „profesjonalista” w końcu dokończy zadanie. Po opracowaniu zębów bardzo długi czas oczekiwania na wybudzenie dziecka, a tu wieczór i widać, że chcieliby zamykać jak najszybciej. Nie można nawet półprzytomnego, zestresowanego dziecka zanieść najpierw do auta stojącego przy wejściu i wrócić by spokojnie zapłacić - każą to zrobić trzymając go na rękach. Po powrocie noc była koszmarna, bo prawdopodobnie ostateczna dawka anestetyku była za duża - dziecko było spanikowane, zdezorientowane i długo się uspokajało - nie uprzedzono o takiej ewentualności ani słowem. Agata 1/5 04-03-2019 20:50 Najgorsza z możliwych przychodnia dentystyczna!! Zapisałam się na wizytę wraz z dzieckiem które było pierwszy raz u dentysty. Pani doktor wraz z asystentka bardzo antypatyczne, siedziały tam jak za kare. Dziecko kilka razy zapytało co mu będą robić to Go ignorowały. Ja natomiast usłyszałam jak mogłam przyjść z bólem zęba bez pieniędzy. Tak mnie zszokowało to pytanie , że zaniemowilam. Po czym lekarka zadała głupie pytanie , i co teraz?? Powiedziałam jej żeby wyleczyła mi w takim razie innego zęba za którego nie będę musiała placic, założyła mi wypełnienie i nie minęło pół roku jak ząb jest ponownie do roboty po pobolewa. Zastanawiam się czy nie zrobiła tego specjalnie ale tego się już nie dowiem. Moja noga na pewno tam już nie postanie i wszędzie gdzie tylko będę mogła będę odradzała z czystym sumieniem tą przychodnie. Nie pozdrawiam

Iwona
Inne

Gabinet ma bardzo różne opinie ale generalnie jako firma jest dobra. Szkoda, że rzadko piszą pracownicy.

VVC

KU PRZESTRODZE. Zabieg leczenia kilku zębów pod narkozą u małego dziecka. Prowadzący nie umieją nawiązać kontaktu z maluchem od pierwszej wizyty. W każdej sali wielki telewizor tylko co z tego, skoro albo puszczają seriale które ogląda personel albo lecą reklamy, chociaż dziecku wcześniej obiecują bajki. W dniu zabiegu anestezjolog najpierw nie umie wkłuć się w żyłę (a żyły są dobrze dostępne i za pierwszym razem jest współpraca dziecka), co zajmuje kilkanaście minut. W końcu anestetyk zdaje się działać, zalecenie wyjścia z sali na czas zabiegu. Po paru chwilach słyszę jednak przez drzwi głośne pojękiwania dziecka - wchodzę na salę, a tam anestezjolog dalej próbuje podawać kolejne porcje anestetyku, oczywiście nieumiejętnie w kolejnym punkcie wkłucia, bo pierwsza dawka jak się okazało była za mała. Na pytanie w czym problem i jak pomóc dostaję kilka bzdurnych, wymijających odpowiedzi aż w końcu anestezjolog przyznaje, że ma słabszy dzień. Zostaje mi więc już tylko asystować uspokajając dotykiem półprzytomne, jęczące dziecko aż „profesjonalista” w końcu dokończy zadanie. Po opracowaniu zębów bardzo długi czas oczekiwania na wybudzenie dziecka, a tu wieczór i widać, że chcieliby zamykać jak najszybciej. Nie można nawet półprzytomnego, zestresowanego dziecka zanieść najpierw do auta stojącego przy wejściu i wrócić by spokojnie zapłacić - każą to zrobić trzymając go na rękach. Po powrocie noc była koszmarna, bo prawdopodobnie ostateczna dawka anestetyku była za duża - dziecko było spanikowane, zdezorientowane i długo się uspokajało - nie uprzedzono o takiej ewentualności ani słowem.

LgT

Najgorsza lekarka z jaka miałam do czynienia!! Bylam na wizycie z nfz wraz z synem ktory mial dwa ubytki w zebach mlecznych i sprawiały mu bol a lekarka zrobila mu wypelnienia w calkiej innym zebie i ustalila kolejna wizyte na za 3 miesiace. Byla bardzo nieprzyjemna, zero podejścia do dzieci, na kazde pytanie odpowiadala z łaską lub wcale. Była oburzona ze przyszłam z bolem zeba i nie mam przy sobie pieniędzy na zdjecie i leczenie kanałowe.

Karolina
Inne

Czy ktoś z użytkowników pracuje w Citistomie? Jaka jest atmosfera w tym miejscu? Powiecie coś więcej na temat warunków pracy w Citistomie? @Filip, jesteś pracownikiem firmy? A może planujesz aplikować do Citistomu? Podzielisz się z nami informacjami na ten temat?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Filip
Inne

Centrum ma opinię dobrego pracodawcy!!

Zostaw merytoryczną opinię o citistom Rodzinne Centrum Stomatologii - Katowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie
citistom Rodzinne Centrum Stomatologii
2.6/5 Na podstawie 22 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Tysiąclecia 39
    40-875 Katowice
  • NIP: 6461700537 REGON: 240710655
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
citistom Rodzinne Centrum Stomatologii
Przejdź do nowych opinii