brak logo

Pol Miedź Trans

Lubin

Opinie o Pol Miedź Trans

Parcownik 2014-08-18 20:03:26
Jak chcesz pracować w tym B.....u to "zapraszam". Pracuję jako maszynista wiec mogę sie podzielić doświadczeniami a kolejówki. A wiec zacznę od samej góry, która ma głęboko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to co się dzieje w firmie byleby tylko praca była wykonana. Kierownictwo obieca Ci wszzystko co będziesz chciał, żebyś tylko dał im spokój. Niestety na obietnicach koniec. Gorzej jest jak Ty coś potrzebujesz od nich. Wtedy jesteś dla nich " wróg publiczny numer 1". Zbywają Cię lub wręcz unikają. Co do samej pracy to "nie jest tak tragicznie". Infrastruktura się sypie, lokomotywy to jeżdżący złom. A co do zarobków, hmmm szału nie ma. Na dzień dzisiejszy mam 2850 zł brutto z podwójnym prawem kierowania, ustawiaczem i rewidentem. Teraz się zastanów czy tp warto?
7
no cóż? 2015-03-29 12:34:41
Jaki Pan, taki kram. Pokarz mi swych przyjaciół, powiem ci kim jesteś. Prezio to kolega m.in. panów z Work Service, a...... wnioski niech każdy sam sobie wyciągnie.
1
maszynista 2016-03-31 22:51:34
to nie b.....l tylko banda pociotków.Klika jak i w innych firmach panie planistki za łapów majaswoich maszynistów oni zarabiają po 6000 na łape .Nie smarujesz nie jedziesz.Banda i nic więcej/
1
salami 2016-03-31 22:54:25
Ta JEDNA PLANISTKA NAWET MA KSYWE ŁAPÓW
1
SALAMI 2016-03-31 22:56:21
ŁAPÓWA ZNCZY SIĘ (usunięte przez administratora)
Pracownik 2016-06-25 18:27:26
Praca w tej firmie polega na tzw. KLICE. Pewna grupa dyspozytorów i planistek ma swoich maszynistów. Ustalają oni trasy dla "swoich" ( czyt. musisz dać w łapę)co skutkuje tym iż jeden maszynista w połowie miesiąca ma nadgodziny, a drugi nawet normy nie zrobi!!! Chcesz tam pracować Maszynisto? To powodzenia.
Nadzieja w nowym kierowniku WPL. Zobaczymy co dalej.
2
CBA 2016-06-26 13:54:18
Pol-Miedź Trans-analiza firmy:
1.Kolesiostwo( korupcja)
2.Nepotyzm
3.Niekompetencja
4.Utrzymywanie fikcyjnych stanowisk
5.Narażanie firmy na straty finansowe
1.Najlepszym przykładem na potwierdzenie jest różnica w zarobkach maszynistów co najlepiej obrazuje dochód roczny.Ta różnica wynika głównie z planowania kliki z Głogowa którzy robią najlepsze trasy co nie świadczy o ich profesji wręcz przeciwnie- to banda idiotów! Niestety dobrych tras nie dostaje się w tej firmie za ładne oczy a za pieniądze.
2.Powiązania rodzinne dyspozytorów z dyrekcja i odwrotnie to standard ale nie tylko. Oszczędzę nazwisk
3.Ten podpunkt wynika z powyższego.Można tu wspomnieć o pewnym dyspozytorze powiązanym z chyba byłą panią dyrektor który pomylił kolej z grą komputerową ale nie tylko ta osoba.
4.Nie jest tajemnicą że w tej firmie siedzą gościowie którzy są kompletnie niepotrzebni pseudo specjaliści od spraw niepotrzebnych.
5.Praca dyspozytorów trakcyjnych i liniowych jak również kierownictwa pozostawia wiele do życzenia. Nie raz dzięki nim firma poniosła duże straty finansowe np.przepadnięcie rozkładu jazdy, wysyłanie lokomotywy na drugi kraniec Polski na bocznice na którą nie może wjechać( liczba osi, masa).
Tak działała firma za poprzednich rządów.
Mam nadzieje że [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] się zmieni
4
jjjjjjjjjjj 2016-07-17 22:34:13
zgadzam sie z tymi komentarzami juz wole isc na zasilek dla bez robotnych niz byc traktowany jak szmaciasz pracownikow maja za kundli i roboli nie polecam tej firmy
4
Abc 2016-07-25 17:17:18
Musisz być na prawdę iście perfekcyjnym maszynistą mającym faktycznie dużą wiedzę o tym jak i co się dzieje w firmie ;)
3
bac 2016-07-29 15:35:58
Oj widać, że kogoś tu du..ka zabolała za prawdę"-)
1
pracownik 2016-08-22 01:59:15
Pol - Miedź - Trans .Uratowała życie nie jednemu tylko niektórym nierobom nie chce się pracować więc nie mogą zrobić normy godzin.
3
SALAMI 2016-10-23 15:57:51
Byłem pracowałem i szkoda ze tyle lat zmarnowałek.Jedna wielka klika,Panowie maszyniści którzy mają po 5-8 lat jazdy myślą ze sa Bogami a pani planistka tzw. ŁAPÓWKA ZACIERA RĘCE bo obsadziła pociągi.Żenada..................Robert.O,Grzegorz.H,Mariusz.K,Robert.H(który skończył na płozie i wykoleił wagon...................CIEKAWE CZY UTK zostałpowiadomiony o wypadku na bocznicy PMT .Zapewnia że został dzisiaj.Szkoda ze dobra kiedyś firma stoczyła się na dno.Tym którzy tam zostali zyczę powodzenia .Ja i inni którzy odeszli......................Co do oceny kolegi pod nick Abc...to zapewniam cię Bobdan ze ty teę jyż jesteś w klice.....czytaj wyżej.
7
SALAMI 2016-10-23 15:59:20
PMT to upadłość nie unikniona.
Zostaw swoją opinię o Pol Miedź Trans - Lubin
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Pol Miedź Trans