Opinie o Heisterkamp Transport
Do Michała Ł: o jakich większych pieniądzach mówisz bo nie rozumiem? Podstawa najniższa razem z nockami i ryczałtami wyjdzie 2,5k netto. Potem dieta za dzień w delegacji 55e z tym że za podróż na bazę i z powrotem masz 27,5 euro,a nie 55. Plus jeszcze jak wszystko jest ok to 4e brutto dziennie premii. Jak sobie to wszystko człowiek podliczy to za 3/4 życia w pracy wyjdzie mu przy obecnie bardzo wysokim kursie euro od 7,5 do 7,8k złotych na rękę. Ja jestem codziennie w domu i mam od 5,5 do 6 k na rękę więc podziękuję za takie kokosy
Jeśli chcesz jeździć tylko od punktu A do punktu B i z powrotem to nie jest praca dla Ciebie. Jeśli szukasz ciekawej pracy to tylko Heisterkamp.
pracuje juz troche czasu i z moich obserwacji: na plus: różnorodne trasy, w miarę nowe auta pensja na czas, premia jeśli nie zrobisz numeru. robota w zależności od dysponenta / klienta spokojna- ułożona. na minus: przy każdej szychcie zmian auta dojazd busem do domu - pracy nie jeździsz stale pod klientem rozne traktowanie
Super że napisałeś tak wiele na temat pracy w Heisterkamp. Mam jednak pytanie - co masz na myśli pisząc o "różnym traktowaniu"? Możesz to nieco rozwinąć? Bo nie do końca wiem o czym mówisz :)
- Robota jak robota , najwazniejsze ze kasa na czas na koncie ( i to nie na raty jak to bywa ) - auta (same Dafy – dla mnie ok ale jak kto lubi ) max 3 lata - wzięli się za to , pamiętam jeszcze takie dziadki mieli ze fabryka nie pamietala ze takie robili ???? - plan bywa napięty ze pot po ja…. cieknie , ale przestrzegają tacha - zjazdy w zasadzie w piątek , zdaza się sobota ale coz taka robota , potem tydz leżakowania na kanapie ????
Mam pytanie, jeżeli jest system 3/1 to na ten tydzień zjeżdża się do swojego domu czy gdzieś w hotelu lub na bazie się spędza ten czas?
To ja od razu się wtrącę (jeśli mogę :D) i dopytam o tę kasę. Podpowiesz mi na jakie wynagrodzenie można liczyć w Heisterkampie? Czy stawka jest zależna od doświadczenia czy raczej nie ma to wpływu? Są premie? I jak często zdarzają się zjazdy w sobotę?
Zadzwoniłem, odebrała bardzo sympatyczna pani rekruterka i opowiedziała o całej ofercie bardzo dokładnie, że aż w ogóle nie musiałem jej o nic pytać bo dowiedziałem się wszystkiego i jeszcze więcej. Cała rozmowa trwała z 15 min. Dała mi czas na przemyślenie czy chce się zatrudnić czy nie. Przyjechałem do Szczecina, koszt dojazdu zwrócą mi w pierwszym miesiącu pracy, ta sama pani zrobiła mi kawę, podpisałem dokumenty i tyle, teraz muszę zrobić badania medycyny pracy i też mi zwrócą. Teraz też czekam na wyjazd do pracy, przed ruszeniem ma być jeszcze 3 dniowe szkolenie w Oldenzaal. Mi się bardzo podobało bo nie dość że kawkę odpiłem to jeszcze sobie pogadałem miło z panią, wszystko mi wyjaśniła, wszystko jasne, można ruszać do pracy. Zero problemów.
czy doświadczony, gdzie mieszam, czy są ADRy jak tam z angielskim (nie sprawdzają, ale ja umiem), ile mam lat, kiedy chce ruszyć do pracy
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Teraz jest sezon kwiatki, dużo pracy, ale jeszcze lepiej niż kiedyś, bo nie ma już hotelowej pracy tylko każdy po prostu ma swoje auto + naczepę i zlecenie. Co jedynie mogłoby być troszkę więcej dłuższych tras.
Pracuje juz troche czasu i na plus to ze w przypadku potrzeby wolnego, wcześniej zgłoszonego lub w naglej potrzebie firma jest elastyczna i uzyska się wolne w terminie który potrzeba
Pracuje już 5 lat, chwale sobie kontakt z dyspo
Hej, skoro pracujesz w Heisterkampie już 5 lat, powiedz proszę, czy przez ten cały okres czasu dostałeś jakąś podwyżkę, bądź awans? Chciałabym wyrobić sobie opinię o stosunku kierownictwa do pracowników.
Zadzwoń do Hkp będzie lepiej i szybciej ewentualnie jak chcesz przyspieszyć to zadzwoń do mnie szybciej jest jak masz kogoś w firmie Mój nr +48 669 652 669
Wróciłem niedawno do HKP. Pracowałem ponad rok czasu w innej firmie niby lepsze pieniądze ale non stop przegięcia czasu pracy a tak na prawdę jeśli przez to gruby mandat dostałem to nikt za mnie nie zapłacił wiec tylko straciłem
Polecam, wypłata zawsze na czas, nowe wygodne auta.
Wiesz może, ile czeka się na telefon z Heisterkampu po przesłaniu CV? Zastanawiam się po jakim czasie należy założyć, że nie są zainteresowani naszą kandydaturą?
Spoko praca jak się nie ma doswiadczenia jest fajne szkolenie na początek i wszyscy mówią po polsku
Witaj, dzięki za informacje. Na jakie wynagrodzenie może liczyć osoba bez doświadczenia zawodowego na stanowisku kierowcy w Heisterkampie? Jest tutaj obecny ktoś, kto rozpoczynał swoją przygodę z pracą w tej firmie?
Teraz jest sezon na kwiatki, dużo pracy ale jeszcze lepiej niż kiedyś, bo nie ma już hotelowej pracy tylko każdy po prostu ma swoje auto + naczepę i zlecenie. Co jedynie mogłoby być troszkę więcej dłuższych tras
A czy w zależności od długości trasy przyznawane są jakieś dodatki do pensji? Zastanawiam się, czy w Heisterkampie istnieje jakiś system premiowy. Jeżeli tak, czy mógłbyś pokrótce przedstawić jak działa?
Cześć, Heisterkamp poszukuje kierowcy C+E: https://www.gowork.pl/oferta/kierowca-c+e-transport-miedzynarodowy-bez-doswiadczenia,6n4R2xqZVcMtSs0vyuOOaH,lublin. W ogłoszeniu w wymogach, podana jest komunikatywna znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - w jaki sposób jest to weryfikowane?
Cześć pracuję w hkp od połowy października 2020 przyszedłem tu jako nowy beż doświadczenia język w stopniu słabym ale jakoś jeżdżę już pół roku i sobie chwalę. Z robotami jest różnie były tury gdzie robiłem po 9000km w 3 tygodnie ale były też takie że robiłem 4500km Co do kasy średnio wychodzi około 1250euro za miesiąc Plus podstawa. Co do dyspo to chyba nie trzeba się wypowiadać czasem piszą dziwne rzeczy Ale można się z nimi dogadać i napisać że np.ich wizja jest nie możliwa do wykonania Wiadomo jak się rozmawia a nie wyskakuję obrazu z aferą to można wszystko. Co do kierowania busem nikt nikogo nie zmusza Tomek się pyta czy po jedziesz a jak jest 4 to zawsze znajdzie się 2 chętnych. Co do przyjazdu na bazę nigdy nie zdążyło mię się ruszyć szybciej niż po minimum 9 godzinach pauzy. Bo wsiadając do auta robisz wpis manualny i tacho cie nie puści. Czasami są irytujące sytuację ale gdzie ich nie ma co do wysokości wynagrodzenia podpisując umowę zgadzasz się na to co zaproponowali to nie wiem po co ten płacz Co do obciążenia niemiałem jeszcze takiej sytuacji Ja tam polecam HKP( HYTREGO)
Jak teraz płacą. Co się wozi?
Coś pokasowali
W miarę świeża i rzetelna opinia, bo rozstałem się z firmą niedawno, w bardzo polubowny sposób: ogólnie praca nie jest zła, dobrze wyposażona baza w Oldenzaal. Co mi się nie podobało: no niestety, ale w firmie są równi i równiejsi. Ci równiejsi mają lżejszą robotę i więcej zarabiają. Jest np. ekipa, która na stale urzęduje na lotnisku Schiphool i z firmą właściwie się nie kontaktuje. Są panowie, którzy mieszkają sobie w hoteliku i jeżdżą w krótkie trasy, itd. itp. Ci gorsi są rzucani na najgorsze g**wno, czyli np. jeżdżą dla firm kurierskich, albo dla jakichś firemek, gdzie standardem są przeładowane zestawy. Samochody w większości nowe, ale z trudnych do zrozumienia powodów nadal są trzymane stare DAFy, a jeśli ktoś jeździł DAFem to wie jaka to padlina. Praca wyłącznie 3/1 chociaż słyszałem od kolegów, że można coś innego wynegocjować. Ja niestety miałem tego pecha, że w piątek zjazdowy niemal zawsze wyszła jakaś kupa. Kończyłem z reguły po 18.00, rekordem była 2.30 w nocy, w sobotę. Na koniec trzeba umyć i zatankować trucka. Tankowanie to męka, bo w zbiornikach są zamontowane sitka antykradzieżowe, które ograniczają przepływ paliwa. Holenderscy koledzy, którzy pracują w bazie Oldenzaal z reguły niemili i opryskliwi, chociaż są też normalni ludzie, z którymi idzie się dogadać. Młodym, którzy pójdą tam do pracy radzę od początku się nie dać. Wy decydujecie, czy możecie bezpiecznie pojechać w trasę. A spróbujcie przespać noc, popracować 3 godziny, potem w dzień zrobić 9 godzin pauzy i pojechać na noc. Dla dyspo wszystko jest w porządku, przecież pauza była, to trzeba się było wyspać! Nie dajcie się w to wrobić. Nie odpoczęliście, jesteście zmęczeni, nie jedziecie. Po prostu. Niech lepiej planują. Nie dajcie się wysłać na pauzę 45h na jakiś parking, bo tak pasuje klientowi a firma w razie czego zapłaci mandat. Niech klient sam kibluje przez weekend na obszczanym parkingu. Pauza 45h ma być w bazie albo w hotelu. Kropka! Firmie daję 3 gwiazdki, bo mimo wszystko porządnie płaci, nie czepiają się o drobne uszkodzenia, no i można się tam sporo nauczyć. Na początek jest spoko.
Rozmawiałem dziś z nimi... Teoretycznie na początek źle to nie wygląda... Jednak nie dowiedziałem się ile de facto za trzy tygodnie się zarabia. Może ktoś podpowie?
Hej, dzisiaj miałem z nimi rozmowę z Panią ze Szczecina na początek wydaje sie wszytko w miarę atrakcyjne pytałem o zarobki za 3 tygodnie 6500netto, takze chyba spróbuję
Ktoś ci bajek naopowiadał. Zarobki w tej firmie to najniższa krajowa + stały dodatek za nadgodziny+ stały dodatek za jazdę w nocy. Te dodatki to ryczałt niezależny od ilości godzin. Razem wychodzi ze 3-3,2 tys. brutto. Ile netto sam sobie policz. Żeby cię trochę oświecić: polskie prawo przyjmuje jako podstawowy 40h tydzień pracy. Za każdą godzinę powyżej, pracodawca ma obowiązek wypłacić ci dodatkowe pieniądze. I Heisterkamp to robi! Tyle, że nieważne czy masz tych godzin dodatkowych 5 czy 50 w miesiącu. Kasa i tak jest taka sama. Oczywiście łatwo się domyślić, że pracodawca w tej korzystnej dla siebie sytuacji nie będzie miał skrupułów i wciśnie ci tyle nadliczbówek, ile się da. Zwykle ok. 60-70. Jak policzysz ile za to płacą, to wyjdzie, że za każdą dodatkowo przepracowaną godzinę dają jakieś 4-5zł. Sam oceń czy warto.
nie ufajcie Pani ze szczecina (usunięte przez administratora) Widziałem tam kolesi co prze 10 lat nie dostali innej podwyżki niż ta przewidziana przez firmę dla wszystkich... i oni chcą doczekać tam emerytury....
Kolega jeździ w tej firmie był ostatnio w trasie koncertowej z Metallicą pokazywał mi wycinek z wypłaty 7.800zł
Mnie też się zdarzyła taka wypłata, jak się diety skumulowały. Generalnie przychód to ok. 6500 czyli minimalka+ diety. Zdarzają się ekstra premie, ale to raczej wyjątek, jak np. kierowca jeździ dla jakiegoś klienta firmy i to ten klient przydziela premię. Co do koncertów - moi znajomi jeździli w trasie Beyonce. To była ekstra fucha, bo żarcie mieli za darmo, jeżdżenia niewiele (po 3-5 dni pauzy w miejscach koncertów), kasa przyzwoita. Ale to wielka rzadkość. Przeważnie praca jest bardzo ciężka i trzeba mieć twardą (usunięte przez administratora) żeby podołać. Mnie np. nieraz zdarzały się akcje typu załadunek na Ruhrze w jakimś Duisburgu czy podobnej faszystowskiej wiosce po 17.00 i z 2 godzinami do pauzy. A po załadunku wyjazd na trasę. Kto był w Zagłębiu Ruhry, wie, że znalezienie wolnego miejsca na parkingu po 17.00 jest w zasadzie niemożliwe. Niejedna (usunięte przez administratora) poleciała z tego powodu na dyspozytorów, zdarzały się też kłótnie. Początkującym radzę nie dać się od początku. Wiecie, że może być skucha z parkingiem - po prostu, niech dyspo, skoro taki mądry wskaże parking, żebyście się zmieścili w czasie.
Ty za 3 tygodnie to kierowcy z Ukrainy pod Polska firmą zarabiają od 7000 a za miesiąc jak maja kampanie dwu miesięczne czy 3 miesięczne to jeżdżą za 8500, 9000 na rękę . Rumuni w Dani jeżdżą za dniówkę 85 euro dziennie z tym ze nic z umowy czyt. podstawy nie ma tylko ta dniówka . A Wy ludzi na 6500 chcecie łapać ? Złodzieju masz 15000 złotych z ciężarówki i kierowcy dajesz 6500 ? Filipińczycy jeżdżą za lepsze pieniądze. Girteka płaci Liteinowi lepiej a Ty dziadu będziesz ludzi na 6500 nabierał bo nie mają doświadczenia . 500 złotych dodaj do tego i to minimum. Jeszcze powiedz ze z telefonu służbowego za te pieniądze mogą dzwonić tylko do dyspozytora. W Polsce (usunięte przez administratora) bo inaczej naganiaczy Cię nie nazwę pod Lidlem kierowca zarabia 6000 minimum a na solówce gruszce 5000 i weekendy wolne. Życzę wam co najgorsze by wasze plany roczne i wizje powiększania firmy kosztem kierowców szlag trafił, a kierowca wszystkiego najlepszego
I zaznaczam ze praca na gruszce lub pod Lidlem to codzienny powrót do domu. Tyle w temacie i to nie podlega dyskusji
(usunięte przez administratora)
Opisujesz dość dobre warunki wynagrodzenia. Czy mógłbyś dodać jakie umowy o pracę są preferowane przez pracodawcę?
Umowa o pracę to na pewno, czy warunki są dobre? Nie do końca są jedne z niższych na rynku.
Napisałeś już wszystko na temat wynagrodzenia. a jak wygląda kwestia benefitów? Czy można tu liczyć na jakieś dodatki typu opieka medyczna, paczki dla dzieci, czy bony na święta?
Od 2020 zabieraja juz te 4 euro do kazdego dnia. NIe ma 13-tki. Jesli dyskutujesz z dyspo albo bronisz swojego tacha badz pewien ze nie dostaniesz przedluzenia umowy. A propos umow: 1-sza 3 mies. i nastepne 3- 7 mies. terminowki. Jesli wytrzymasz tak dlugo - ,potulnie to dostaniesz bezterminową Jesli w miedzyczasie bedziesz mial jakies kolizje obcierki itp itd to wiedz ze nie doczekasz kolejnej terminowki. Z tymi zjazdami do pracy jest masakra.... Siedzisz w busie tak jak kol. mowil czasami 24h w zaleznosci czy jestes z Lublina czy spod Rzeszowa. NIe jedziesz od razu ale zbierasz ludzi po drodze jak pks po wsiach. Wyplata .... swieta prawda nie doliczysz sie... diety placa 0d 16do 15 poprzedniego miesiaca. a wyplata 10-tego biezacego. Jestes numerkiem, nie licza sie z twoja opinia... boja sie stracic klienta zleceniodawcy. Dyspozytorzy to jeden wielki wyscig szczurow po premie kosztem kierowcy. Kierowca pracuje po 13-15h dziennie.
Od stycznia tego roku wynagrodzenie i dieta są wyższe
Ooo, super, że można liczyć na podwyżkę. Może masz więcej informacji i podzieliłbyś się nimi tutaj? Jestem ciekawa o ile wzrośnie i czy stawka będzie już zadowalająca dla wszystkich.
Hej mam takie szybkie pytanie. Czy "trener" Sebastian ciągle wgrywa ma Oldenzaal pirackie wersje nawigacji za 50zł?
A zapomniałem dodać że wiadomość typu "ogranicz pracę silnika na postoju" lub "dlaczego miałeś tak długą pracę silnika na postoju" są na porządku dziennym
brudne auta , brudne hotele, zero zainteresowania pracownikiem a wymagania duze ..zabrali premie , trzynastki dlatego ze najnizsza w pl wzrosla (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora)
jakie paliwo cos ci sie popierdolilo
Przypominam, że na forum GoWork obowiązują pewne zasady, które zostały spisane w regulaminie: https://www.gowork.pl/regulamin Wynika z tego, iż nie wolno tu używać wulgarnego słownictwa, ani nikogo obrażać. Proszę, aby Wasze komentarze oscylowały już wokół samych warunków pracy w Heisterkamp Transport. @zenon Długo już tam pracujesz? Widziałam, że wszystkie informacje o tym przedsiębiorstwie są w języku angielskim. Czy w związku z tym, chcąc podjąć w nim pracę, należy znać dobrze ten język? Jak to wygląda?
Chodziło mi jednak o nieco bardziej kulturalną odpowiedź. Jeszcze raz bowiem przypominam, że na forum publicznym obowiązują zasady, które zostały spisane w regulaminie GoWork. Bardzo Cię proszę - staraj się ich przestrzegać. Skoro nie chcesz odpowiedzieć na moje poprzednie pytanie, to może chociaż powiesz, czy w Heisterkamp Transport wymagają od potencjalnych kandydatów wcześniejszego doświadczenia na danym stanowisku? Właśnie prowadzą tam rekrutację, stąd moje pytanie.
Tam całe życie prowadzą rekrutacje i nic nie potrzebują. Niedługo bez lewej nogi będą przyjmować.
Zadzwoń do biura i się wszystkiego dowiesz,jeżyk nie jest wymagany ale pamiętaj że będziesz pracował w EU a tu w j.polskim będzie ciężko się porozumieć.
To dobrze ufff bo ja nie mam jeżyka tylko normalnie przedzialek na srodku - tzw na (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Heisterkamp Transport?
Zobacz opinie na temat firmy Heisterkamp Transport tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 57.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Heisterkamp Transport?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 41, z czego 16 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 16 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Heisterkamp Transport?
Kandydaci do pracy w Heisterkamp Transport napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.