brak logo

Marfo

Lelystad-Haven

Opinie o Marfo

anonim 2009-03-05 12:05:09
Firma Marfo,dobra atmosfera,bez dyskryminacji wiekowej,otacza pracownika opieka,aby dobrze sie czul ,przez to i praca jest mila i wydajna ,nie stresujaca.
Kasia 2009-07-03 18:12:21
Praca w Marfo rzeczywiście miła i mało stresująca.
Mam duże zastrzeżenia co do Inter Person tam zatrudniającego. Obiecują pracę, wręcz zachęcają do przyjazdu, a jak już jesteś na miejscu to zaczynają się schody. Od kilku lat praca w Marfo jest ale 2-3 razy w tygodniu. Tak pracując zarobisz akurat na mieszkanie i jedzenie. Bez sensu.
Apropo Polaów na stałe tam zatrudnionych to rzeczywiście na (usunięte przez administratora) należy bardzo uważać bo straszna SZUJA i aż się dziwię, że jeszcze nikt jej nie .........
Paulina 2009-08-07 17:08:05
Mam pytanie..czy ktoś orientuje się czy nadal jest tam praca tylko 2-3 razy w tygodniu??Bo wybieram się tam i nie wiem do końca czego się spodziewać...Dziękuję z góry:)
wizir 2009-08-31 20:35:02
tak, tak, ja pracuję w Marfo przez In Person i jak na razie nie narzekam, nikt nad nikim nie stoi z kijem i nie pogania, o wrzasku nie ma mowy, pieniądze mam normalnie co tydzień, niestety każde biuro na czymś kantuje, zapewne i to się tego nie ustrzeże. Mnie na razie zgadza się wszystko co do centa a o nadgodzinach nic mi nie wiadomo żeby były ostatnio, wręcz przeciwnie - kończy się wcześniej..., ogólnie nie mam z nikim problemu -ani z ludźmi z biura, ani z nikim z pracowników, nie wiem dlaczego osoba wypowiadająca się przede mną nie otrzymuje pieniędzy - wiem jednak - jak Kuba Bogu, tak Bóg Kubie, ok, zakwaterowanie nie jest super - to fakt
gosia z lelystad 2009-09-21 13:52:25
ja pracowalam w marfo przez 2 lata ogolnie praca nie jest zla nie jest za bardzo meczaca a i ludzie tam pracujacy sa w porzadku pracowalabym tam dalej tylko jak ktos wspominal jest problem z godzinami. A in person jak inne biura oszxukuje , ale jesli bedzie sie walczyc o swoje to sie wywalczy ja nie mialam nigdy problemow z piniedzmi tylk raz chcieli mnie oszukac za nadgodziny ale nie udalo im sie . Pozdrawiam (usunięte przez administratora)
byla pracownica 2009-10-16 12:17:56
nie wiem co cie tam zainteresowalo tam nie upomnisz sie nigdy o swoje bo oni maja racje jak im nie pasujesz to cie z tamtad wykopia przedewszystkim pani (usunięte przez administratora)
marfo ble 2010-05-05 10:29:51
praca w Marfo jest denna, nudna a i niektórzy ludzie irytujący, niektórzy liniowi czepiają się byle szczegółu, kierowniczka też ma chyba coś nie tak z głową i przydałby się jej dobry psychiatra - to chodzi wściekła i bez kija nie podchodź (spróbuj wtedy źle na tackę nakładać a awantura jakby przez to koniec świata miał nastąpić) a za pięć minut wszystkich obściskuje i z każdym żartuje. Oczywiście na zakładzie są osoby uprzywilejowane - Holenderki i muzłumanki (tak przynajmniej ja to odbieram), pozostali są traktowani często jak ludzie drugiej kategorii. Na miłe słowo ze strony kogoś,kto tam ma kontrakt nie ma co liczyć (o pomocy w razie czego mowy nie ma - jeszcze poskarżą liniowemu). Co tu jeszcze dużo pisać? Po prostu nie polecam.
slim 2010-12-28 14:27:26
masz racej! paraca w marfo poprostu to nie praca..ludzi (usunięte przez administratora), obgaduja cie, kaza ci robic wszystko, jak siedziesz na krzesle 4 godziny to powiedza ze musisz teraz stac bo juz siedzialas 4 godziny, Inperson wykorzystuje ludzi, wydzwania rano o 7 jak masz wolne ze musisz pracowac nikt nie pyta czy mozesz pracowac tylko musisz przyjechac, czasami te dwie lamy w biurze nawet nie potrafia dobrze liczyc godzin i wyplacaja mniej a jak sie upomnisz to wtedy zle na ciebie i wyplacaja ci po 2 miesiacach, poprotu nie polecam naprawde!!!!!! omijajacie szerokim lukiem inpreson i marfo naprawde..
Opinia o Marfo w Lelystad 2011-09-24 22:35:59
Nie radze tam podejmowac pracy w Marfo bo tylko 2 dni pracy w tygodniu biuro zarabia a ty nie pozatym Polacy zawistni i złosliwi radze uwazac na (usunięte przez administratora) to kapus Marfo zrobi wszystko aby cie usunac bo sam jest zagrozony stary i dlatego kapuje na Polaczków aby ich zwalniali a oni go głupka słuchają
Slawek- \"kapus\" 2011-11-09 18:52:56
Widze,ze masz o mnie niezla opinie... Nie wiem czy to odwaaga czy raczej glupot i czysta zazdrosc przemawie przez Ciebie. Chyba raczej to drukie bo nawet nie raczylas/es sie przedstawic... Najwyrazniej masz problemy z samym sobą jesli wypisujesz takie rzeczy na czyjs temat..

pozdrawiam

(usunięte przez administratora)
talie 2013-03-08 18:25:34
Ok, przeczytalam wasze komentarze. powiedzcie jeszcze prosze to co za praca? Na czym ona polega?
korma 2015-01-31 19:09:20
a czy ktoś tu może rzucić jakimiś konretami i może powiedzieć mi ile się zarabia w marfo tak mniej więcej ? czy to jest podstawa + premie czy praca tak zawana na akord? no i jaką umowę oferują? na okres próbny jakąś śmieciową a później o pracę czy jeszcze inaczej? za wszelkie informacje z góry dziękuję bo wszystkie są dla mnei ważńe
marfo ble 2015-03-04 08:05:30
ile sie zarabia? tyle, ile wypracujesz, raz jest to 40 godzin tygodniowo, innym razem 0 tygodniowo - w zależności od ilości godzin (chociaż słyszę, że ostatnio te godziny niby są), zdania nie zmieniam, bo praca beznadziejna i nie chodzi wcale o to, że chcę siedzieć w biurze albo nic nie robić, chodzi o atmosferę, są miejsca pracy (też może nieszczególnie interesujące), ale ludzi są życzliwi w stosunku do siebie i to sprawia, że człowiekowi się chce tam iść (a nie jak na Marfo - tylko obowiązek by zarobić tę najniższą, którąś z łaską oferują). Umowa na "oproep" czyli: jest praca - pracujesz, nie ma pracy - nie pracujesz. Musisz być też gotowa na to, że rano do Ciebie zadzwonią i powiedzą, żebyś przyszła, bo ktoś inny zachorował i chcą być go zastąpiła. Zdarzyło mi się tam pracować i nie polecam z całego serca. Z początku wszystko wydaje się być ok, ale później wiadomo.
Stoisz sobie na linii produkcyjnej i masz nakładać jedzenie na tacki, np. ziemniaki, fasolkę, mięso, ryby i inne inności. Przychodzą do Ciebie i mówią : nakładaj 50 gram fasolki/marchewki czy tam czegoś innego i masz mniej więcej wiedzieć ile to jest (wagi w większości przypadków nie masz, masz zwyczajnie wiedzieć z powietrza ile nałożyć). Nałożysz źle i Cię sprawdzą? Bywa, że robią się nerwowi.
Cóż, masz jeszcze pytania do dawaj
1
Mark Twain 2015-08-13 21:50:13
Praca wymagająca wiele od ciała mniej od umysłu. Płacą dość uczciwie...zdarzają się pomyłki ale jak się pójdzie do biura i zagada bez problemu korektę robią. Przekrój ludzi jak wszędzie...od miłych uśmiechniętych i pomocnych po patologię donosicielstwo i zerową pomoc rodakowi. Ale trzeba się liczyć że różni ludzie chodzą po tym świecie. Dzwonienie o 7 rano jak ma się rezerwę funkcjonuje no ale trzeba się po prostu liczyć z tym że mając rezerwę można iść do pracy... należy się cieszyć że praca jest. Holendrzy faktycznie mają ulgi wśród szefostwa no ale czy powinno to dziwić ... to tak jak by w Polsce pracowali w jednej firmie Polacy i Ukraincy no to jasne że raczej "swoich" lepiej będzie się traktować, będąc imigranem zawsze się nim pozostanie ;) jak tego nie można przeskoczyć należy wrócić do kraju. Bywają dni luźne bywają totalnie ciężkie.
Kocur 2016-05-15 14:18:18
Może i jest ciężka, ale dobre zarobki są za to @piekarz.
Zostaw swoją opinię o Marfo - Lelystad-Haven
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Marfo