Opinie o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Pozostałe - sprzedaż hurtowa

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. w Warszawa

Juruś
Pracownik

Firma spoko ???? polecam kasa normalna buty są praca jest ubrania piorą paliwo do samochodu dają apteczka jest gaśnica jest rękawiczki są umyć nie ma gdzie się. Ale covida już nie ma więc po co się myć !!!! Suma sumarom kocham LInDe

Ciekawy
Użytkownicy czekają na odpowiedź 49 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda codzienna praca, jak z relacjami i podejściem do pracownika? Jakie są możliwości rozwoju w firmie?Czy może ktoś napisać coś na temat zarobków doradcy technicznego?Opinie nie są zbyt dobre o tym pracodawcy. Może ktoś coś?

Marek
Pracownik

Jestem mobilem proszę o kilka par normalnych spodni. Czarne polary z czerwonym napisem Linde, czapkę z daszkiem też czarną. Smycz do kluczy z napisem Linde. Czekam i z góry dziękuję za zrozumienie. Podwyżka minimum 800 na rękę od kwietnia

anonim
Inne

Kto coś ciekawego napisze o stanowisku Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży? Ile lat doświadczenia może zrobić wrażenie na rekruterach? Ile proc. dopłaca pracodawca do karty sportowej?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś do Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. na stanowisko Technik Serwisu (k/m)? Opisz swoje wrażenia z rozmowy kwalifikacyjnej. Jaką umowę proponuje pracodawca? Jaki był rezultat rozmowy?
logo firmy Specjalista IT ds. wsparcia
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Instalator mebli i ekspozycji reklamowych
Michałów-Reginów
AdRepublic
(2 opinie)
Wyślij CV
logo firmy Pracownik obsługi bazy transportowej
holandia
De Rooy Poland Sp. z o.o.
(271 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Brudny
Pracownik
 Pytanie

Kupcie nam polary firmowe czarne przynajmniej trzy sztuki. I z dwie pary normalnych portek. Jak ja mam pracować ?

Michał
Były pracownik

Unikajcie tego pracodawcy... Pracowałem jako technik serwisu... Pieniądze żadne, atmosfera kiepska, narzędzia zużyte i słabej jakości... Firma niemiecka ale standardy jak u prywaciarza w latach 90tych. Na pewno więcej zarobi operator wózka niż technik w tej firmie

anonim
Inne
@Michał

Jak długo tu pracowałeś? Przez ten czas duża ilość techników się przewinęła, czy mimo wszystko nie ma za dużej rotacji w firmie? Co masz na myśli pisząc o tych pieniądzach? Minimalną krajową, czy jednak trochę więcej oferują? Byłbym mega wdzięczny za odzew, bo właśnie chciałem wysłać cv na operatora.

anonim
Inne

A ja bym chciała zapytać o dział administracji i ksiegowosci a dokładnie samodzielnej księgowej. Czy tam atmosfera jest w porządku? Jak biura ? Czy znajomość języka jest sprawdzana na rozmowie ? Na jakie można liczyć widełki płacy bo nie zostało to ujęte?

Tomas smarowania
Pracownik

Praca bardzo obciążająca psychicznie i fizycznie. Często praca na zewnątrz w deszczu błocie, w upał. Większość klientów nie szanuje, ciężko gdzieś ręce umyć. Brak wsparcia i profesjonalnych narzędzi. Zestaw kluczy ubogi i podstawowy, trzeba być dobrym wyjadaczem by tu pracować i wytrwać dłużej niż rok. dział szkoleń czy IT. Pisz tikety i imeile. A odpiszą mało informacji. Nie dodzwonisz się nie załatwisz nic na tel. To wszystko poszło w złym kierunku.

Szymon
Inne
@Tomas smarowania

Jakie przeważnie pracownik ma zadania skoro tak obciążająca jest to praca psychicznie i fizycznie z tego, co napisałeś? Jak praca jest na zewnątrz to chociaż ubrania robocze dostajecie? Bo narzędzia to wiem już, że niezbyt jesteś zadowolony ale może chociaż ubrania są? Da się czegoś tu nauczyć w tej pracy? Myślę o złożeniu CV. Jakieś chociaż szkolenie wprowadzające?

Poco
Były pracownik
@Szymon

Jak nie masz zawodu to polecam! Firma inwestuję w szkolenia/uprawnienia i pierwszych pół roku masz luz. Żaden "naprawczyk" nie zainwestuję w pracownika tyle co Linde. Wewnętrzne szkolenia znikome. Szczególnie pod kątem merytorycznym. Jak jesteś biegły w pracach serwisowych to nic tobie nie dadzą. Jak niczego nie wiesz - nie pomogą. Narzędzia dostajesz jakie dostajesz. Zależy czy nowe czy po kimś. Bo coraz większa rotacja odpowiednie raczej po kimś. Też zależy czy twój przełożony o to dba. Ciuchy dostajesz, sporo kompletów ale liche. Samochód też dostaniesz ale ze smyczą (GPS). Tak że tylko że dojedziesz do pracy i z pracy, a za to będziesz gdzieś przechowywać/parkować na posesji :) Czyli polecam młodym jako pierwszą pracę na około 12-15 miesięcy. Kasy tu nie zarobisz, kariery nie zbudujesz, raczej niczego się nie nauczysz...

Hanna
Inne
@Poco

Ale luz czyli nie musisz za wiele pracować? Odnośnie narzędzi to co w przypadku jak komuś coś jest pilnie potrzebne, można zgłosić przełożonym i jest szansa na zakup? Piszesz o słabej kasie, dają trochę więcej niż najniższa?

technik
Inne
@Hanna

Jeżeli potrzebujesz narzędzi to piszesz i dostajesz. Możesz też kupić sam jak potrzebujesz i rozliczasz się z firmą - obecnie masz kartę kredytową na takie wydatki. Dają więcej niż najniższa plus premie.

Uwielbiany
Pracownik
@technik

Bardzo śmieszne... Karta kredytowa jest firmowa, ale na Ciebie to raz, dwa piszesz 150 razy i MOŻE po 2-3 latach dostaniesz niekompletne zamówienie. Szkoda gadać...

Bjeda
Pracownik

Wypłata bieda straszna ledwo dysze. Klient mowi że ceny szok godzina pracy szok a moja wypłata biedny szok Zarabiam jak w biedronce a oni kasują jak za fachowca A ja się dopiero uczę atmosfera smutna

Szymon
Inne
@Bjeda

Może to tylko na początku jak napisałeś jeszcze się uczysz. Masz jakieś perspektywy że to się poprawi? Na rozmowie obiecywali że z czasem zarobki pójdą w górę?

Miszcz
Pracownik
@Szymon

No co Ty! :D Może jakoś się ułożą gwiazdy (czy raczej tory do klientów) że będzie kogo kroić, przy tym nie pracując ciężko. Na rozmowie mówią, że w tej firmie NIEMA PERSPEKTYW. No i to nie jest żart, tylko zasada!

Szymon
Inne
@Miszcz

To co chcesz mi może napisać, że tutaj awansów w ogóle nie ma? No ale jak są kierownicze stanowiska to chyba w jakiś sposób ktoś awansuje? Weź wyjaśnij, jak ta ścieżka wygląda :P

technik
Inne
@Szymon

Są awanse, jest ścieżka kariery tylko trzeba chcieć. Nauczyć się też można tylko też trzeba chcieć. Są szkolenia, dostajesz masę schematów i katalogów z których możesz korzystać do nauki ale jest jeden warunek - TRZEBA CHCIEĆ! Każdy by chciał pieniądze za leżenie ale niestety tak nie ma. Dodatkowo masz premie od sprzedaży części.

Ja
Inne

Pracowałem w tej firmie kilka lat jako DTH. Nie jest tak źle, ale super też nie jest. Niestety firma nie potrafi docenić lojalnych pracowników. Liczy się tylko obrót. Kasa przez ostatnie 2 lata coraz mniejsza.

anonim
Inne
@Ja

Co masz na myśli pisząc o tym, że nie potrafią docenić pracowników? Nie było przez czas twojej pracy żadnych podwyżek, dodatków? Z czego wynika mniejsza kasa na przestrzeni ostatnich lat?

Gość
Kandydat
 Pytanie

Jak wyglada stanowisko pH?

Thomi
Pracownik
@Gość

Jak na branżę bardzo słabo. Kasa słaba, roboty full, wymagania rosną a klimat z miesiąca na miesiąc co raz gorszy. Kilka lat temu było ok więc trochę ludzi się tutaj zasiedziało ale nawet wetereni linde zaczynają odchodzić. Sam szukam normalnej pracy.

Zuzanna
Inne
@Thomi

A co się dzieje z tym klimatem ? Co jest z nim nie tak ?

Paciara
Pracownik
@Zuzanna

Często ludzie się wypalają muszą odchodzić do "lepszego" ktoś im coś obieca później przychodzi rzeczywistość i albo wracają albo (usunięte przez administratora)i ryczą pod nosem bo nie ma wyjścia. Rynek nie jest łatwy a technologia niszczy konkurencję. I Linde zawsze będzie w czołówce . Kocham Linde ????

Lidia
Inne
@Paciara

czyli ogółem uważasz ze wcale nie jest gorzej niż gdzieś indziej masz jakieś porównanie z okolicą, tak w ogóle?

Thomi
Pracownik
 Pytanie
@Paciara

Bredzisz... W niektórych oddziałach jest taka rotacja, że nie nadążają szukać... Jaka technologia? Problem w tym, że czasy hydrostatu i technologii linde już minęły... Co raz częściej linde oddstaje technologicznie od konkurencji a ceny wysokie jak za czasów świetności. Linde wypada powoli z rynku bo przespali 15 lat. To co trzyma klientów to dobry na tle rynku serwis, innych powodów do kupna linde nie ma.

Paciara
Pracownik
@Thomi

Chydrostat był i jest niezawodny nie ma bardziej precyzyjnego sprzętu jeśli chodzi o moc i precyzję. Konkurencja odstaje na każdym kroku popytaj operatorów bo widzę że jesteś świeży i nie masz pojęcia o technologii! Jeśli chodzi o serwis to Linde jest pionierem ma bardzo dużą dostępność serwisantów i części które docierają bardzo szybko. Jest nas sporo a natura Polaka to marudera i mu przeszkadza rąbek u spódnicy jak hu baletnicy. Linde jest SUPER

Tomtom
Pracownik
@Thomi

Jeśli mają takich pracowników jak ty to jest rotacja . Kocham Linde ????

Thomi
Pracownik
@Paciara

Naucz się czytać ze zrozumieniem. Niestety przez takich nieuków Linnde traci udziały. Wiem, że hydrostat w owym czasie był super. Dzisiaj nikogo to nie obchodzi. Serwis Linde też jest ok, wyraźnie o tym napisałem. Technologicznie linde nie ma żadnych atututów. Nie słucha potrzeb rynku a hq przegina z cenami. Twoje wypociny nic nie znaczą, rynek to weryfikuje. Udziały Linde w rynku spadają, tyle w temacie.

Wrona
Były pracownik
@Paciara

Szczególnie, że hydrostat produkują Chińczycy w Ashafenburgu. Linia do hydrostatow została zdemontowana z fabryki w 2018 i przeniesiona do chińskiej firmy za płot.

Paciara
Pracownik
@Wrona

Jakie macie tu problemy. Jednemu nie pasuje fabryka w Chinach drugiemu portki szare trzeciemu rozdarte. Jest takie powiedzenie. H !.... Baletnicy przeszkadza rąbek u spódnicy. Linde to lider wózki to sprzęt najwyższa półka i o Techników się Dba. Wypłata jest coraz lepsza. Ja nie narzekam pracuje i jest mi tu dobrze!

Ed
Pracownik
@Paciara

To jest firma do specyficznych ludzi. Miernych, biernych ale wiernych. Rozwinąć się tutaj nie rozwiniesz. Zarobić nie zarobisz. Przychodzisz, odklepujesz swoje, wychodzisz. Jednym uchem słuchasz żali wszystkich mądrali, którzy stracili już dawno temu kontakt z rzeczywistością, a drugim uchem wypuszczasz. Miejsce dla ludzi bez ambicji, chyba, że chcesz powegetować trochę do czasu znalezienia normalnej pracy... Teraz będzie jeszcze gorzej, wszystkie sensowne funkcje i stanowiska są teraz tworzone w KION, a nie w Linde. W linde ma zostać szara masa do wyzysku. Nawet największy weteran w firmie, jeden z wyjątków, ambitnych ludzi, człowiek, który stworzył dział klientów kluczowych i latami robił połowę wyniku firmy, też powiedział dość. A po jakiś 20 latach pracy i 20 latach pokazywania profesjonalizmu partego wynikami, nikt go skoczkiem nie nazwie.

Max
Pracownik

Ja też szukam roboty tu jest takie (usunięte przez administratora). A najgorsze w dziale szkoleń

Poco
Były pracownik
 Pytanie
@Paciara

W jakiej jeszcze czołówce? Przecież nie pracujesz na wózku tylko sprzedajesz czy tam naprawiasz. Jako pracodawca ta pseudo-korpo nie jest dobra. Pozostają z nimi na dłużej tylko bardzo dziwne ludzi.

Daniel
Pracownik

Stara poszarpana wiertarka, sklejony przedłużacz, parę powyginanych kluczy, zepsuta lutownica, podnośnik co sam opuszcza, złamany młotek, zepsuty miernik. Podsumowując narzędzia jakie serwisy miały 40lat temu. Jedyne co świeci to piękna drabina na dachu i nowe auto

Bob
Kandydat
 Pytanie

Pojawiły się ogloszenia na doradcę ds techniczno-handlowych. Może ktoś napisać jakie warunki zarobki itd. Zalezy mi na stabilności w firmie i zastanawiam się czy to dobry kierunek. Czy normowany czas pracy?

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w skład pełnego wynagrodzenia w firmie Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. na stanowisku Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży? 3 lipca pojawiły się ich ogłoszenia na Pracuj.pl.

Psikus bez s
Były pracownik

Kolejni technicy odchodzą z Warszawy hahaha! (usunięte przez administratora)

Czempion
Pracownik
@Psikus bez s

Odchodzą bo nie mają pojęcia o robocie. Ci co znają się na robocie i korzystają ze szkoleń i się rozwijają to rosną. Takich ludzi firma szuka i potrzebuje. Słabe ogniwa muszą odchodzić taka jest rzeczywistość. Jestem technikiem i polecam LINDE jako pracodawcę.

Ciamajda
Pracownik
@Psikus bez s

Nie wiem kto tak kłamie i oczernia firmę. Nikt się nie zwalnia. Ekipa od lat ta sama. Firma się rozrasta dlatego zatrudnia a często nowi są źle rekrutowani i nie nadają się do tej pracy dlatego odchodzą. Ci co pracują od lat to nie odchodzą bo to bardzo dobra firma

Zuzanna
Inne
@Ciamajda

Co to znaczy, że nowi pracownicy są źle rekrutowani? To co jest złego w tych rekrutacjach?

Święta
Pracownik
@Zuzanna

W rekrutacjach złego jest to że podstawą dla technika który rozpoczyna pracę to. 1 jakiekolwiek doświadczenie udokumentowane odnośnie napraw serwisu urządzeń 2. Podstawowa wiedza co to dioda rezystor opornik, kondensator Jak to działa i do czego służy 3. Co to amper a co to volt 4. Obsługa miernika. Amper, volt, om! 5. Założenie uszczelnienia do głowicy siłownika. 6.Weryfikacja obycia z narzędziami. Taka 6 to takie minimum do sprawdzenia. Wywalamy pieniądze na niekompetentnych potem dział wsparcia nie robi z tym nic pokazuje wózki i schematy na szkoleniach. I taki technik po dwóch latach po roku poddaje się. Szkolenia powinno zaczynać od punktu 1,2,3,4,5,6. To takie minimum przed wstępem do pracy. Szkoda że ja to muszę pisać a nie zrobił z tym nic przez tyle lat dział wsparcia.

Ada
Inne
@Święta

Rzeczy, o których piszesz w większości uczy się w szkole podstawowej i w ponadpodstawowych szkołach technicznych. Wydaje mi się, że to trochę za późno uczyć podstaw u pracodawcy. Tu przekazuje się wiedzę o produkcie a nie o tym jak trzymać miernik. Ja na co dzień zajmuję się szkoleniami tak zwanych faktorów miękkich ale wiem, że we wszystkich firmach, szczególnie tych o frofilu technicznym jak np. serwisy mechaniczne firma nie ma czasu i środków na edukowanie ludzi od podstaw zasad fizyki, matematyki (kolejność działań!), języka polskiego, elektrotechniki czy podobnych. Tą wiedzę zdobywa się w szkole. Firmy muszą mieć kadry, które mają już jakieś podstawy. W dzisiejszych czasach nie ma już możliwości wyćwiczyć "małpki" mechanicznego wykonywania czynności. W serwisie muszą pracować ludzie, którzy są w stanie myśleć samodzielnie.

Lelo
Kandydat
 Pytanie

Witam, wiecie jak wyglada praca serwisanta mobilnego oddzial katowice ?? Bo na rozmowie to ze szkolenia sa najpierw daja na dzien dobry sciezka kariery ze kazdy stopien to podwyzka, sluzbowe auto nadgodziny itp. Ile taki serwisant realnie zarabia ?? I czy da sie jakos poukladac ta prace w sensie wyjazdow czy to juz gory ustalone ? Duze jest parcie na naprawy itp?? Czy sa jakies inne dodatki np. Grusza czy jakies swieta to premie dziekuje bardzo za odpowiedz

Heli
Pracownik
@Lelo

Nie ma gruszy nie ma nic na święta wypłata to czysta podstawą. Nigdy nie wiesz o której skończysz pracę. Zapomnij o szkoleniach wstępnych. Dział szkoleń to fikcja. Pokażą ci jak wózek wygląda i co ma nic więcej

Baraka
Były pracownik
@Lelo

Jak chcesz mieć przejrzyste zasady zrównoważony rozwój, szkolenia, gruszą, kartę lunchową. opiekę medicavera, multisport i jeszcze wiele innych benefitów. To idź do Toyoty, są z tyłu koło amazona :-)

Lelo
Kandydat
 Pytanie
@Baraka

Hmmm, no wlasnie to jak to jest praca jest od 8-16 to co nie bede w domu np. O 17 ??? Wysylalem cos do toyoty ale nie mam doswiadczenia w wozkach i tu na rozmowie mowili ze sa szkolenia ze pierwsze 3 miesiace to intensywne szkolenia jakies wyjazdy w polske i dopiero wtedy jestem technikiem dostaje swoj samochod itp. Kasa na poczatek 5500-6000tys brutto i ze niby po okresie probnym podwyzka.

Baraka
Były pracownik
@Lelo

Zgadza się nikt nie wypuszcza Technika, bez uprzedniego wyszkolenia.

Lelo
Kandydat
 Pytanie
@Baraka

Czyli juz sam nie wiem. Na jakie zarobki moge liczyc ? Bo ja juz glupi. To warto wogole zaczynac ta prace w linde ??? Czy lepiej szukac czegos innego ?? I jak to jest z godzinami pracy ?? Zaczynam o 8 koncze o 16. Tak mi powiedzieli. Druga sprawa to wkonczu przejde najpierw jakies szkolenia czy lipa te szkolenia ??

...
Pracownik
@Lelo

Zależy od koordynatora, często technicy którzy ogarniają sami sobie układają dzień pracy, nadgodziny sa. Ścieżka też jest. Dodatków nie ma żadnych od przynajmniej 2 lat, integracji też brak, ostatnia była 2 lata temu Zarobki zależy jak się dogadasz ale na start nie liczyłbym więcej nic 3.5/8 na reke. Parcie na naprawy jest, jak to serwis. Wyjazdy masz w koło komina

Lelo
Kandydat
 Pytanie
@...

No ja rzucilem ze na dzien dobry chce 5500brutto i sie zgodzili jedyny plus ze za paliwo nie place bo mam sluzbowy ale skoro tylko podstawa i zero dodatkow to słabo to wyglada to powiedzmy po roku czasie jakie sa zarobki ?? Z 6-7 na reke da sie wyjsc ?? Parcie pewne ogromne i kazdy patrzy na rece jak krecisz wozek. Ze szkoleniami widze tez co inni pisza ze słabo

Mistrz
Pracownik
@Lelo

Zapomnij o takich kwotach. 6 brutto dostaniesz po dwóch latach ale nie netto

Mistrz
Pracownik

. Najpiękniejsze w tym wszystkim jest auto taka otoczka firma super. Poza tym bałagan brak wsparcia denne szkolenia które nie dają kompletnie nic. Uczysz się w terenie. Nikt nie uczy wykonywać przeglądów wyciągać silników uszczelniać siłowników, wymiany sterowników. Kasowania luzu masztu. Demontażu hydrostatu. Jak czyta to Prezes którego nie znam to proszę zapytać Jacka po co te egzaminy po co szkolenia po co na to idzie kasa jak to nic nie wnosi. Dajcie nam kasę i prawdziwe szkolenia z demontażu, konfiguracji i wielu innych praktycznych tematów. To co jest teraz to szkoda każdej złotówki na hotele paliwo i zabawę w schematy. Praktyka czyni mistrza a nie .... Pozdrawia zmęczony tym wszystkim technik

Szymon
Inne
@Mistrz

Czyli szkolenia są tylko teoretyczne a ty chciałbyś bardziej praktyczne? Jak dotychczasowe kursy nic nie wnoszą to czemu nikt o tym głośno nie powie prezesowi? Nie można zawnioskować indywidualnie o konkretne szkolenie które przyda się w pracy? Dotychczasowe kursy były dla całego zespołu?

Miszcz
Pracownik
 Pytanie
@Mistrz

To ten... Może Twoje kompetencji nie odpowiadają Twojemu stanowisku? No bo sorry, ale część z tego co wymieniłeś - podstawowe umiejętności! Jest to korporacja (czy tam nawet - (usunięte przez administratora) :) ), a nie zawodówka!

Marta
Pracownik
@Szymon

Nie chodzi o to że są teoretyczne ale bardzo słabe merytorycznie pokazują gdzie jest filtr albo mikrus hamulca albo sonda tłumika. Pokażcie konkretnie przeglądy procedury demontażu montażu podzespołów wymiany komponentów. Narzędzia jakie potrzebujemy i musimy mieć do tej roboty- dział szkoleń pod tym względem leży

Dziobak
Pracownik

Atmosfera smutna każdy sobie skrobie jeden trochę lepiej drugi trochę gorzej. Generalnie atmosfera zgniła brak radości każdy jakoś nastawiony pesymistycznie współczuję wszystkim co muszą tu pracować jak ja! Pozdrawiam was i całuje firma powinna przejść trzęsienie ziemi i zrobić zmiany. Więcej spotkań więcej relacji więcej zaangażowania dyrektorów w codzienne sprawy

anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Dziki trener
Pracownik

Gruba ryba myśli że hajs się bierze z ilości techników tak samo (usunięte przez administratora)myśli że podbijając narody mając więcej ludzi będzie mocniejszy. Otóż nie lepiej mieć mniejszy kraj mniejsza firmę a fajnie zarządzaną tak by ludzie to docenili. W szczęśliwych ludziach jest siła. Bandy nikt nie upilnuje ani nimi dobrze nie pokieruje. Efekt mizerny. Pozdrawiam proszę o zmianę systemu

Lechu
Pracownik

Trzeba iść z rytmem świata. Ja bym połączył serwis i nazwał go KION SERWIS.... zrobił bym specjalizacje technikom. Idzie automatyzacja elektronika różne systemy, technologie. Przyszłość technika już upada. Tu musi być rewolucja. Nie moze naprawiać wszystkich modeli jeden technik. Wiadomo że się nie zna.

Czempion 2
Pracownik
@Lechu

Trenerzy specjalni się nie znają odbijają piłkę. Sporadycznie coś pomogą. Jedynie jak ktoś robi przy tym modelu i się zna to ci pomorze a trener to szkoda dzwonić

Miszcz
Pracownik
 Pytanie
@Lechu

Komu trzeba? :D Kroją korporacje ile się da! Wypłata, premia, autko i upa w cieple. Dostaną się na emeryturkę i po zawodach... Jeżeli chodzi o kierowników. A inni to są szare ludziki. Odejdą, to firma ponabiera nowych, wprost z ulicy! Prawda jest taka, że technicy jęczą, że im części przychodzą nie na czas, komp nie działa czy kluczy są złe, ale pójść do innej pracy nie potrafią. Bo prawdziwymi fachowcami są może 20%, a może mniej! Jak dojdzie do naprawy multimetrem i manometrem, bez schematów, to nie zrobią nic.

Zostaw merytoryczną opinię o Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Linde Material Handling Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 53, z czego 29 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Linde Material Handling Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii