Autoryzowany Dystrybutor KIA Z.B.L.S. Landcar Dari

Łódź

Opinie o Autoryzowany Dystrybutor KIA Z.B.L.S. Landcar Dari

PRACUŚ 2010-12-29 16:00:55
Dobra firma, stawiające na długotrwałą współpracę. Przełożeni wymagający, ale wszędzie tacy są.
2
NEO 2011-02-09 21:46:17
Dużo lekarstw uspakajających i pracowac można ile wytrzymasz:)
Mario 2012-01-10 11:27:45

Kilka ładnych miesięcy tam przepracowałem i nigdy więcej takiego pracodawcy...
- masa nadgodzin
- rejestracja na najniższą
- dokładanie kolejnych obowiązków bez konsultacji z pracownikiem

1
były pracownik 2014-02-05 20:56:00
Nawet rodzina żle mówi o Panu ( usunięte przez administratora ) . jego zagrywki są poniżej pasa. Wprowadza chorą atmosfere w pracy. Nie szanuje nikogo! Odradzam
6
Pracownik firmy 2014-03-25 16:55:17
Szczerze mówiąc, pracuje w tej firmie od 7lat. Rzeczywiście szef jest wymagający, ale takie jego prawo.Powiem tak, jeżeli robisz co do Ciebie należy, to masz w Landcarze zapewnioną robote do końca Twoich dni. Reszta rotuje, ponieważ szukają osób z kwalifikacjami. Na chwilę obecną ponad 80% składu pracuje dłużej niż 5lat.
Pisze to żeby sprostować opinię tej firmy, bo jak widać do tej pory dzieliły się nią jedynie osoby niezadowolone z pracy.
1
Marcin 2015-03-17 17:57:39
Pracowałem tam dwa lata, później zmieniłem robotę. Niestety szef powiedział że nie chce mnie przyjąć z powrotem.
1
noruś 2015-09-21 13:50:12
@Pracownik firmy, rzadko spotyka się tutaj tak rzetelną opinię. Widać, że pracujesz w firmie i znasz skład pracowników. Skoro tak jest rzeczywiście, to widać, że mają wymagania i żeby przepracować tam kilka lat, to faktycznie trzeba robić swoje no i mieć odpowiednią wiedzę. Jak dla mnie spoko, na plus.
1
kleszczów 2015-11-18 08:10:39
Moja rada dla kupujących nowe autka, śmiało targujcie się o upust 40%.
Jak by co to że znacie prawdę, że te auta u nas chłopaki lakierują.

Pozdrawiam
asia
Przyszłość 2015-12-11 02:35:26
Pracownicy z tego co wiem są dość zadowoleni ze swojej pracy, ogólnie wiadomo fizyczna, przy lakiernictwie i samochodach, dobrze płacą, aczkolwiek zawsze może być lepiej.
1
ja 2016-03-17 08:54:34
Nie wiem, kto pisze takie bzdury ze pracuje od 5 lat w lankarze. Tam nie ma pracownika, który pracuje dłużej jak 3 miesiące. Powód prosty pracodawca, co miesiąc okrada pracownika z jego pensji. Sprzedaż 6 aut powie ci ze mało. Sprzedaż 10 aut powie ci ze mało. Sprzedaż 10 aut dostaniesz 200 zł premii żenada usłyszysz ze on musi utrzymać salon. Odradzam tego pracodawcę. Tam pracuje sama rodzinna i są tam tylko tacy pracownicy im jakoś płacą twoim kosztem, nowi są okradani z pensji. Chcesz sie przekonać zapraszam do landcar firma nieudaczników. 50h tygodniowo i marna podstawa nie licz na więcej. W ogłoszeniu 40 zapomnij rzeczywistość jest inna 9 h dziennie plus soboty. Nie daj sie nabrać na rozmowie obiecują ze to sie zmieni a nic z tym nie robią od 2 lat. Nie wspomnę juz o autach, w jakim stanie przychodzą masakra kupujących ostrzegam lepiej przyjść z miernikiem i sprawdzić auto przed wydaniem większość porysowane dachy, źle spasowane elementy, klienci powinni ich podać do sądu za takie rzeczy podpicowane nowe auto tak żebyś nie widział a potem myjesz auto na myjni i masz porysowany masakra. Dla mnie to oszuści zerujący na krzywdzie ludzkiej. Powodzenia życzę w tej firmie nowym pracownikom. Idź a się przekonasz. Daje sobie ręce obciąć ze podpisze się pod tym postem 100osób+ i potwierdzi tę tezę. Wniosek taki ze lepiej daruj sobie tę prace. Pozdrawiam
1
Michał Krzewiński 2016-03-31 20:10:49
Szanowny Panie ja (Sławomirze), nikt nikogo nie okrada. Zasady sa jasne i czytelne. Spowodował Pan świadomie stratę dla firmy w wysokości kilkunastu tysięcy złotych. Za to otrzymał pan karę porządkowa. Nie Pamięta Pan jak miesiąc wczesniej otrzymał Pan premie okolicznościową z tyt narodzin dziecka?! Kara była dwa razy niższa niż wypłacona wczesniej premia. W trakcie 9 H pracy jest przerwa - godzinna- nie pamięta Pan o tym?! Pana bezszczelne zachowanie świadczy jedynie o tym jak ograniczona jest Pana osoba. Jest Pan osoba bardzo roszczeniowa, nie chcąc dać nic od siebie. W naszej firmie pracuje prawie 70 osób, z czego około 10 osób pracuje ponad 10 lat, około 20 osób pracuje ponad 5 lat, kilkadziesiąt osób pracuje dłużej niż 3 lata. Pan przepracował 4 miesiące - tylko dla tego ze szefowa Pańskiego działu sie za Panem wstawiła. Niemniej jednak zycze Panu sukcesów w dalszej karierze zawodowej. Pozdrawiam
Michał Krzewinski

P.s. Prosze nie wymyślać na temat stanu wydawanych przez nas samochodów. Jezeli klient ma życzenie, zawsze moze sprawdzić auto miernikiem. Nie mamy nic do ukrycia.
2
Oleg 2016-04-18 13:37:47
Dobrze, że wyjaśniają Państwo takie sytuacje tutaj na forum bo dla osób szukających pracy mogłoby to być lekko odstraszające a tak widzę, że jesteście fair co zresztą potwierdzają wcześniejsze komentarze i że warto postarać się u was o posadę, mam nadzieje, że jest coś wolnego teraz, pozdrawiam
1
Zadowolony Klient 2016-06-02 11:56:33
W zeszłym roku miałam przyjemność zakupić samochód, KIA CEED auto sprawuje się doskonale. Obsługa bardzo miła i kompetentna począwszy od sprzedawcy i ubezpieczyciela, po późniejszą obsługę serwisową. Korzystałam również z usług serwisu blacharsko- lakierniczego, firma KIA LANDCAR przeprowadziła mnie przez całą procedurę profesjonalnie, szybko zgłosiliśmy szkodę, Panowie z serwisu blacharsko-lakierniczego zrobili oględziny, w szybki i bardzo profesjonalny sposób zlikwidowali szkodę, a ja cieszyłam się samochodem zastępczym przez cały ten okres. Mogę powiedzieć jedno, Firma zasługuje na więcej niż 5 gwiazdek! Gratuluję Prezesowi tak przykładnej ekipy !
Obecny Pracownik - Justyna 2016-06-02 18:30:14
Witam,
nie wiem, kto opisuje takie bzdury o naszej firmie ! Piszę to z oburzeniem, ponieważ strasznie czyta się takie głupoty pracując i wiedząc, że to nieprawda! Dlatego chciałabym napisać małe sprostowanie.

1. Panie "Mario" nikt nie dokłada nam żadnych dodatkowych obowiązków bez konsultacji! Jeśli już zaistnieje taka sytuacja, dana osoba jest wzywana na "górę", gdzie Szefostwo dokładnie informuje o możliwości pozyskania dodatkowych obowiązków, ich zakresie, co również najczęściej wiąże się z dodatkową premią dla pracownika.

2.Pani "Asio z Kleszczowa" każdy z Klientów ma prawo zmierzyć grubość powłoki lakierniczej, pracuję w firmie już od lat i nigdy nie zdarzyło nam się przyjąć samochodu po takich naprawach, jeśli już dochodzi do jakichkolwiek szkód Kia Motors Polska informuje o szkodzie nas, my kontaktujemy się z Klientem, samochód jest zwracany i zamawiamy nowy w danej specyfikacji, my jako salon mamy możliwość odkupu uszkodzonego samochodu, w takim wypadku auto trafia do nas i my w pełni dokumentujemy szkodę zdjęciami, auto naprawiamy i sprzedajemy, Klient kupujący jest dokładnie POINFORMOWANY o danej sytuacji, nigdy nie zdążyło nam się nic ukryć! Jeśli jest Pani takiego zdania widocznie nie zbyt długo pracuje Pani na swoim stanowisku.

3. Szanowny Panie "ja" jest masa pracowników, która w firmie pracuje od lat, sądząc po Pańskiej wypowiedzi i napisie który użył nazywając naszą firmę, nie pracował Pan tu zbyt długo. Każdy z pracowników salonu ma jasno określone zasady i nałożone plany sprzedażowe jeśli był Pan nowym pracownikiem tak plan nie mógł przekroczyć max 3 szt miesięcznie, za wyrobienie planu sprzedaży pracownik dostaje należytą premię liczoną od marży zarobionej na sprzedaży samochodu, w skład czego wchodzi również plan ubezpieczeń i finansowań, jeśli pracownik planu nie wyrobi premia nadal zostanie ale należycie mniejsza. Prosta zasada sprzedajesz zarabiasz, nie sprzedajesz nie zarabiasz. W skład naszej pracy wchodzi również należyta obsługa Klienta, ponieważ jesteśmy profesjonalistami tak też musimy obsługiwać Klientów, każdy Klient niewłaściwie obsłużony to kolejna strata dla Szefa, salonu i pracownika ! Jeśli Pan ego nie potrafił, widocznie już wcześniej trzeba było zmienić pracę.


4. Szanowny Panie "były pracownik" sądząc po Pana wypowiedzi jak i nazwie którą Pan użył nazywając nasz salon mam powody myśleć, iż to również wypowiedź szanownego Pana "ja" Pracujemy 9 h, ale nie wiem czemu sądzi Pan, iż nie mamy przerwy ? W trakcie pracy mamy możliwość wyjścia do kuchni przygotowania posiłku, jak i spokojnego zjedzenia, kilka razy w tygodniu znajdujemy czas by móc wypić kawę i porozmawiać o bieżących sprawach. Nie wiem skąd wymyślił Pan tę bzdurę jak "brak przerwy". Rotacja o której Pan wspomina spowodowana jest poszukiwaniem osób z odpowiednimi kwalifikacjami / profesjonalistów, jeśli my nie widzimy potencjału w danej osobie, Szef jest o tym informowany, nie ma sensu trzymać pracownika, który nie stara się choć minimalnie wykonywać swoje obowiązki poprawnie.

5. Szanowny Panie Damianie Szef jest bardzo wymagający, ale takie jest Jego prawo ! W końcu to Jego biznes i On decyduje kto nadaje się do pracy, a kto się nie nadaje. Po raz kolejny powtórzę każdy z pracowników salonu ma jasno określone zasady i nałożone plany sprzedażowe co odwzorowuje premię, które Handlowiec otrzymuje. Panie Damianie Pańska wypowiedź ma charakter groźby czy tylko mi się wydaje ?

Pracuję w firmie od lat i przyznam szczerze na początku było ciężko, wydawało się...masa obowiązków, wycieranie samochodów do tego te wszystkie zasady dobrej obsługi Klienta, plany sprzedażowe itd. pół roku wystarczyło by wdrążyć się w sprzedaż samochodów, a wtedy wszystko się rozjaśniło, obsługa Klienat według "10 kroków" weszła w życie jak codzienne mycie zębów, doszły dodatkowe obowiązki, które wiążą się z dodatkową premią. Na koniec chciałabym jeszcze odnieść się do wypowiedzi Pana Mario, nie jestem zatrudniona na najniższą krajową i na umowę zlecenie. Mam normalną umowę o pracę na czas już nawet nieokreślony, a wynagrodzenie miesięczne + premia to nic innego niż Twoja własna ciężka praca, jeśli wykonujesz ją sumiennie jesteś bardzo zadowolony ! Pozdrawiam.
2
Kolega Przemka 2016-06-02 23:09:01
Dobrze, że są osoby, które prostują takie rzeczy ! Wszystkie złe słowa piszą pracownicy, którzy prawdopodobnie chcieli tam pracować, ale nie byli na tyle dobrzy by tam sie utrzymać, mój znajomy pracuje w zakładzie KIA Landcar i bardzo sobie chwali pracę jak i współpracę z pracownikami i Prezesem Michałem oraz Właścicielem Firmy!
Pracownik 2016-06-03 11:29:52
Rzetelna i wiarygodna firma na bardzo wysokim poziomie . Polecam współpracę.
-bardzo przyjazna atmosfera
-dużo szkoleń, możliwość rozwoju zawodowego
-umowa o pracę na czas nieokreślony
-wypłata zawsze na czas
-wolne weekendy
2
Pracownik serwisu 2016-06-14 13:24:11
Bardzo miła atmosfera współpracy, organizowane szkolenia produktowe, jak i z jakości obsługi Klienta, możliwość pracy na dwie zmiany. Profesjonalny sprzęt i mechanicy. Firma na 6 !
Pracownik serwisu 2016-06-14 13:24:32
Bardzo miła atmosfera współpracy, organizowane szkolenia produktowe, jak i z jakości obsługi Klienta, możliwość pracy na dwie zmiany. Profesjonalny sprzęt i mechanicy. Firma na 6 !
zezorro 2016-07-06 10:57:23
W tej firmie bylem handlowcem ponad 5 lat... kilka lat temu. I powiem tam gdyby nie wlasne bledy ktore wtedy popelnilem byc moze pracowalbym do tej pory. Nie wiem jak jest teraz ale wtedy atmosfera byla naprawde ok, szef jak szef wymagajacy, opier jak bylo trzeba, ale docenic naprawde umial. Co do godzin to prawda ze pracuje sie po 9 dziennie plus co druga sobota i nigdy nie bylo mowy o godzinnej przerwie, ale to nie byl jakis wielki minus moim zdaniem poniewaz praca w salonie do niejciezszych nie nalezy. Podsumowujac gdybym mial rozwazac prace w Landcarze, ale oczywiscie w tych warunkach ktore byly kilka lat temu bez wachania bym tam chcial pracowac.
Damian 2016-09-21 11:11:29
Pani Justyno jest Pani przemiłą kobitką Siostrunią szefa. Jak ładnie wy się wypowiadacie, jaka to jest rzetelna firma? Powiem, że żenada, co wy wypisujecie. Po pierwsze nie 3 samochody jest plan. To wygląda następująco 1 miesiąc 3, 2 miesiąc 5, 3 miesiąc 8, kolejny miesiąc więcej i więcej tak żebyście planu nie wyrobili i żeby firma wam nie wypłaciła kasy. Wiadomo jest, że nie jesteś w stanie sprzedać więcej jak 5 max 6 aut w miesiącu osobie prywatnej. Bo niestety auta liczą się wydane w danym miesiącu a nie zamówienia, co z tego ze zrobisz zamówień 15 a auta one i tak nie dojadą i kasy nie dostaniesz. Tu nie chodzi żeby pracownik zarabiał tylko żeby firma cie wykorzystała, a jak zaczniesz robić plan to wymyśla 100 innych powodów żeby ci te kasę zabrać, czyli: auta brudne na salonie głupie kary, jakieś klient da 9 zadowolenia klienta kara, tam najlepiej jak nie masz 10 punktów i klientowi loda pod stolikiem z autem sprzedaj. Powiem tak żenada: Na początek żeby salon otrzymał 10 punktów zadowolenia salon musi je spełniać dla mnie nawet 3 nie spełnia. Auta nie są zatankowane żenada klient płaci 200 000 tyś za auto a on nawet nie ma jak dojechać do stacji paranoja i klient ma być zadowolony Porażka. Po 2: miejsca na parkingu są 3 klient nie ma nawet gdzie postawić swojego auta żeby wejść do salonu, po 3: akumulatory w autach to padaki jeden prostownik na salonie a wydajesz 5 aut i kiedy masz je naładować. Po 4 serwis paranoja liczą za godzinę kasę, wymiana oleju trwa 1 h klient czeka te godzinę a tak naprawdę robi to przez 10 min. Auto nie wyjedzie z serwisu dopiero po godzinie. Bo serwis zamiast pomagać klientowi to liczy swoja kasę w godzinach. Po 5 jak nie będziesz sprzedawać akcesoria do aut to kary, co z tego ze wyrobisz plan powiedzmy 3 aut a nie sprzedaż akcesoria za 20 000zł to i tak planu nie wyrobiłeś, mógłbym wymieniać i wymieniać żenada jak bronicie firmę padakę jak dla mnie. Dam rade, Którzy chcą tam pracować jak będziecie na rozmowie, pamietajce żebyście mieli to wszystko na umowie. Oni robią tak dają ci podstawę a resztę za plany pod stołem. I to właśnie haczyk. Bo zawsze będą was okradać. Więc co tu mówić o rzetelności i porządnej firmie i jasno określonych zasadach. Jak nawet to, co piszecie ich nie spełniacie? Cofnijcie się do podstawówki i zacznijcie myśleć, bo polak to najlepiej wykorzystać i zwolnić po pierwsze w moim przypadku odeszłam sam z waszej firmy i nikt mnie nie zwolnił dla sprostowania widząc, co się tam dzieje. Chcecie za podstawę robić to do Landcar bo na więcej bym nie liczył szef sknera za złotówkę by się obsrał. Pozdrawiam
Jarek 2016-09-22 23:27:20
Witam Damianie gratuluje odwagi i tego ze napisałeś prawdę o tej firmie. To dobra szkoła dla innych żeby przekazać na tym, forum, z kim mamy odczynienia. Myślałem o tej pracy, ale teraz wiem ze nie jest warta świeczki. Ze sknerami nigdy się nie zarobi. Niech sobie sprzedają te padaki, tylko patrzeć jak polegną, bo takich pracodawców trzeba tępić. Widzę ze osoby tu co Pisza o tej firmie to jacyś podjudzacze żeby bronić firmy. Chętnie posłuchałbym prawdy, co macie do powiedzenia, ale tych prawdziwych osób, co Pisza prawdę o firmie a nie ściemnieją żeby bronić honoru firmy. Rodzinny interes wiem coś o tym też to przerabiałem. Dobrze ze nie poszedłem tam na rozmowę. Kolego jesteś wielki szacun dla ciebie ze masz jaja. Tak trzymaj dobrze ze SA jeszcze uczciwi ludzie co powiedzą prawdę. Pozdrawiam Jarek
Obecny Pracownik - Justyna 2016-10-10 11:51:48
Panie "Damianie", dla sprostowania, Szef to mój Wujo, nie brat, poza tym jaki to ma związek z całą sprawą ? Pierwsze słowa jakie usłyszałam to "Pamiętaj tylko, rodzina, rodziną ale praca to praca i tych rzeczy nie łączymy" oczywiście nie ukrywam, iż to, że Szef jest moim Wujem, pomogło mi na pewno by rozpocząć tutaj pracę, w przeciwnym razie, kończąc architekturę krajobrazu nie miałabym zbyt dużych szans zatrudnić się w salonie sprzedaży samochodów nowych. Proszę mi wierzyć, że praca z rodziną nie ma nic wspólnego, swoje obowiązki wykonuje sumiennie, obowiązki narzucone mam jak każdy, a moja wypłata to tylko i wyłącznie to co sama wypracuję przez cały miesiąc.
Chyba rzeczą oczywistą jest, to iż plan to samochody wydane, nie sprzedane, przed odbiorem auta każdy Klient ma prawo zrezygnować z zamówienia, poza tym chyba Pan wie, że prowizję liczoną mamy od "utargu" na samochodzie, jak więc Szef ma policzyć Panu pensje nie wiedząc jaki utarg Pan zrobił ? Samochody tankowane są tak, by Klient mógł dojechać do stacji benzynowej, to odgórna decyzja Kia Motors Polska, jeśli Klient życzy sobie odebrać samochód z pełnym bakiem musi dopłacić, to normalne we wszystkich salonach sprzedaży nowych aut. Miejsca parkingowe, nie są trzy, jest ich 10 szt. , nie wiem, który parking bierze Pan pod uwagę, mówiąc o trzech. Akumulator ładuje się podczas jazdy, jeśli samochody stoją na salonie, są nieużywane to chyba oczywiste, że zdarza się ich rozładowanie.

Uważam, że czas poszukać winy u siebie, widocznie nie jest Pan osobą niezrównoważoną i nic do Pana nie dociera. Nie jest Pan nawet na tyle odważy by przedstawić się swoim właściwym imieniem Panie Sławku, spowodował Pan świadomie dużą stratę dla firmy, nie dziwię się więc przez ostatnie miesiące swojej pracy, pracował Pan za "podstawę". Jesteśmy ludźmi dorosłymi, jeśli ma Pan jakiś żal, zapraszamy do salonu, chętnie porozmawiamy na ten temat i wyjaśnimy wszelkie niejasności.
Pozdrawiam,
1
kiss me 2016-10-13 23:06:22
W końcu najwazniejsze są prawidłowe stosunki między pracownikami, a skoro wszystkim odpowiada atmosfera to najlepiej.
1
Pracowałem 1,5 roku. 2016-11-21 16:34:41
Rzetelna i wiarygodna firma na bardzo wysokim poziomie .

-bardzo przyjazna atmosfera pomiędzy pracownikami
-dużo szkoleń
-wypłata zawsze na czas
-szef wymagający (jak każdy) :)

Polecam współpracę.
Pracowałem 1,5 roku. 2016-11-21 16:36:52
Rzetelna i wiarygodna firma na bardzo wysokim poziomie .

-bardzo przyjazna atmosfera pomiędzy pracownikami
-dużo szkoleń
-wypłata zawsze na czas
-szefo wymagający (jak każdy) :)

Polecam współpracę.
Stażystka 2016-12-02 16:31:58
Pracowałam na stażu w salonie Kia Landcar, bardzo dobrze wspominam ten czas.
Nauczyłam się między innymi jak obsługiwać Klientów, jak utrzymywać dobre relacje z Klientami, dbać o ekspozycję samochodów na salonie, obrabiać dokumenty potrzebne przy sprzedaży, jak przygotowywać oferty. Nauczyłam się przede wszystkim podstawowych zasad sprzedaży co otworzyło mi to bardzo dużo furtek.
Bardzo miła atmosfera na salonie, jak i współpraca z innymi działami.
Bardzo cenna była dla mnie przede wszystkim chęć pomocy niesiona przez stałych pracowników.
Co bardzo ważne, dostałam propozycję podpisania umowy, jednak niestety z przyczyn prywatnych musiałam z niej zrezygnować. Mam nadzieje, ze kiedys tu wrócę ! :)

Polecem !
Zostaw swoją opinię o Autoryzowany Dystrybutor KIA Z.B.L.S. Landcar Dari - Łódź
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Autoryzowany Dystrybutor KIA Z.B.L.S. Landcar Dari