Kierowniczka sklepu w Luboniu jest kompletną pomyłką, (usunięte przez administratora) czerpie wewnętrzną satysfakcję z psychicznego znęcania się nad swoim zespołem którego systematycznie przez nią ubywa.Rozkręciła wewnątrz firmy ogromną aferę której raczej sama się nie spodziewała, tylko po to aby pozbyć się DLA NIEJ niewygodnych pracowników, zamiast zwyczajnie spróbować się z nimi porozumieć. Zapomnijcie o normalnym traktowaniu przez te personę, wszystko co ma wam do zarzucenia rozpowie w podskokach wszystkim tylko nie wam. Zero ludzkiej konfrontacji prosto w oczy czy słów „Dziękuję” lub „Przepraszam”. Najlepiej co jej wychodzi w pracy to stanie przy kasie i gadanie o grzybach. Wyrzuca ludzi z pracy nie myśląc o konsekwencjach dla sklepu czy ich życia prywatnego. Ma to totalnie gdzieś. Okropnie niedowartościowany człowiek nie potrafiący docenić angażujących się w życie sklepu pracowników. Jakim cudem ktoś dał jej to stanowisko? Powinny być w tej firmie przeprowadzane przymusowe badania psychiatryczne dla takich jak ona.Oby kiedyś odpowiedziała za swoje słowa i czyny.
Już wszystkie sklepy CK w Polsce wiedzą jaka ona jest,oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu i łapią się za głowę co ona wyprawia. Ale jak widać kierownik jaki by nie był to ma większe prawa od zwykłego "robola" których traktuje jak pionki i się przy tym dobrze bawi. Za to wszystko co zrobiła powinna wylecieć z hukiem-słyszalem co robi w tym sklepie - NIC prócz czepiania się,obgadywanie ludzi a pracy zero,żeby sobie raczek nie ubrudzić.
Przykro mi to mówić,ale niestety w tej firmie "górę" interesuje tylko kierownictwo i ich dobro,nieważne jak źli by nie byli to i tak są wybielani, a zwykły szary pracownik który codziennie wypluwa sobie płuca i robi wszystko byle było dobrze,musi się z nim brzydko mówiąc użerać to już inna bajka.Taka jest przykra rzeczywistość. Jeśli chodzi o wypłaty i premie jest naprawdę w porządku aczkolwiek nie wiem czy takie traktowanie jest warte tych pieniędzy
Słyszałem, że w innych miastach panuje super atmosfera, ale od Lubonia/k. Poznania trzymajcie się z daleka!! Obecnie kierowniczka znajdzie na ciebie cokolwiek, jeżeli nie będziesz(usunięte przez administratora) i cię po prostu nie polubi. Nieważne ile będziesz robić dla sklepu, w najlepszym przypadku poczeka do końca umowy i z uśmiechem na twarzy nie da ci kolejnej, mimo że będziesz wymiatał jako pracownik. A góra temu przyklaskuje, bo myśli, że cały hajs jaki robi sklep zawdzięcza super kierownikom. Co za to robią kierownicy? Siedzą na magazynie, uciekają od obowiązków, obrabiają wszystkim (usunięte przez administratora)
Kasa na wyjście w święta, czyli pewnie chodzi ci o wigilię firmową? A dostajecie też bony albo jeszcze lepiej, bonus pieniężny na święta? Fajnie zawsze mieć dodatkową kasę na prezenty. Co do kasy, duże te podwyżki były? Mówisz, że teraz łatwiej o chętnych do pracy, więc ciekawe ile stówek więcej dali.
Możecie określić różnice zadaniowe i zarobkowe pomiędzy kierownikiem, a zastępcą kierownika sklepu? Jak duże są różnice w PLN brutto? Wiem, że to zależy od sieci, w różnych różnie bywa, czasem te same zadania a różnica jest.
Jak w CK Stores Poland Sp. z o. o. wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska?
Szukam właśnie pracy... Chętnie podjęłabym się zatrudnienia na stanowisku doradcy obsługi klienta. Znalazłam w komentarzach informację, że 2 lub 3 soboty są tutaj pracujące. Z racji tego, że jest to weekend, to pracownikowi należy się wtedy wyższa stawka? Dostaje się ją tutaj? :) Jak to jest? Dajcie znać, bo myślę nad aplikacją.
Kierowniczka sklepu w Luboniu jest kompletną pomyłką, (usunięte przez administratora) czerpie wewnętrzną satysfakcję z psychicznego znęcania się nad swoim zespołem którego systematycznie przez nią ubywa.Rozkręciła wewnątrz firmy ogromną aferę której raczej sama się nie spodziewała, tylko po to aby pozbyć się DLA NIEJ niewygodnych pracowników, zamiast zwyczajnie spróbować się z nimi porozumieć. Zapomnijcie o normalnym traktowaniu przez te personę, wszystko co ma wam do zarzucenia rozpowie w podskokach wszystkim tylko nie wam. Zero ludzkiej konfrontacji prosto w oczy czy słów „Dziękuję” lub „Przepraszam”. Najlepiej co jej wychodzi w pracy to stanie przy kasie i gadanie o grzybach. Wyrzuca ludzi z pracy nie myśląc o konsekwencjach dla sklepu czy ich życia prywatnego. Ma to totalnie gdzieś. Okropnie niedowartościowany człowiek nie potrafiący docenić angażujących się w życie sklepu pracowników. Jakim cudem ktoś dał jej to stanowisko? Powinny być w tej firmie przeprowadzane przymusowe badania psychiatryczne dla takich jak ona.Oby kiedyś odpowiedziała za swoje słowa i czyny.
Widziałam oferty pracy do sklepu w Luboniu. Skoro kierowniczka taka jest to nikt się tym tematem nie interesuje na górze? Nie można zwalniać pracowników od tak,skoro z taką ilością osób się nie dogaduje to może problem jest w niej dlatego dziwi mnie,że będąc na takim stanowisku i robiac takie rzeczy nic z tym nie robią? A poza tym jak jest z zarobkami?
Dopóki nie zrobią z nią porządku odradzam jakikolwiek proces rekrutacji w tym sklepie. Chyba, że lubisz równie chłodne podejście do drugiego człowieka jak sama kierowniczka, nierówne traktowanie osób na stanowisku sprzedawcy a kierowniczym, wyśmiewanie się za plecami, zero ludzkiej konfrontacji w postaci dyskusji, zerowy poziom „team work”. Żadnego wsparcia oraz ciągłą napiętą atmosferę. Nikt się tym nie interesował dopóki wszyscy pracownicy dali czas kierowniczce na obycie się ze swoim stanowiskiem, zachowuje się jakby nigdy nie miała żadnego porządnego szkolenia z pracą wśród ludzi i zarządzaniem zespołem. Nikt jej nie zrobił nic złego, każdy starał się po prostu robić swoje a w podzięce poleciały zwolnienia. Na leczenie z nią takie jest moje zdanie.
Już wszystkie sklepy CK w Polsce wiedzą jaka ona jest,oczywiście w negatywnym tego słowa znaczeniu i łapią się za głowę co ona wyprawia. Ale jak widać kierownik jaki by nie był to ma większe prawa od zwykłego "robola" których traktuje jak pionki i się przy tym dobrze bawi. Za to wszystko co zrobiła powinna wylecieć z hukiem-słyszalem co robi w tym sklepie - NIC prócz czepiania się,obgadywanie ludzi a pracy zero,żeby sobie raczek nie ubrudzić.
Trzy etapy: Pierwszy-Kierownik ds.HR, Drugi-Managerowie zarządzający, bezpośredni przełożeni, Trzeci-informacja zwrotna po zakończeniu wszystkich rozmów oraz przedstawienie oferty.
Pytania na rozmowie nie odbiegające od standardów na tym stanowisku, aczkolwiek wymagające odpowiedniego przygotowania. Atmosfera podczas rozmów na bardzo wysokim poziomie i w pełni profesjonalna. Kadra zarządzająca, z którą miałam przyjemność rozmawiać kreuje bardzo pozytywny wizerunek firmy, a entuzjazm jaki ujawniał się podczas spotkań stwarzał przyjemny odbiór oraz wizję satysfakcjonującej współpracy.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Słyszałem, że w innych miastach panuje super atmosfera, ale od Lubonia/k. Poznania trzymajcie się z daleka!! Obecnie kierowniczka znajdzie na ciebie cokolwiek, jeżeli nie będziesz(usunięte przez administratora) i cię po prostu nie polubi. Nieważne ile będziesz robić dla sklepu, w najlepszym przypadku poczeka do końca umowy i z uśmiechem na twarzy nie da ci kolejnej, mimo że będziesz wymiatał jako pracownik. A góra temu przyklaskuje, bo myśli, że cały hajs jaki robi sklep zawdzięcza super kierownikom. Co za to robią kierownicy? Siedzą na magazynie, uciekają od obowiązków, obrabiają wszystkim (usunięte przez administratora)
Da się tak zwolnić pracownika, z racji widzimisię kierowniczki? Czytam sobie wymagania, jedno z nich konkretnie mówi o motywującej osobowości, ze szczególnym na realizację nastawionych celów. To jak się wyrabia target, zakładam, ze nie mały i nie jest łatwo, no to... Miałeś jakieś benefity, chociaż z pracy tutaj?
Jeżeli chodzi o pieniądze i dodatkowe rzeczy, to firma trzyma poziom. Jest pakiet medyczny, pracownicze ubrania, hajs na wyjscie w swieta, premia itd. Co do traktowania pracowników - niestety od kiedy podniesiono podstawę, to pracownik przestał się liczyć. Dopóki płacili najniższą i był problem z ludźmi chętnymi do pracy, firma sama z siebie nie zwolniła nikogo. Przykro mi to stwierdzić, ale nawet realizacja celów nie uratuje nikogo. Pierwsza umowa na 3 miesiące, nie spodobasz się i wylatujesz
Miałam okazję pracować z tą Panią parę lat temu jeszcze w Starym Browarze. Co prawda krótki czas ale zdążyłam zobaczyć kto jaki jest. Powiem tak: dostała chyba awans za gadanie bo nic poza tym nie wnosiła do sklepu,obgadywanie i nic nie robienie to jej mocna strona. Także w pełni rozumiem te negatywne komentarze i wcale się nie dziwię
Kasa na wyjście w święta, czyli pewnie chodzi ci o wigilię firmową? A dostajecie też bony albo jeszcze lepiej, bonus pieniężny na święta? Fajnie zawsze mieć dodatkową kasę na prezenty. Co do kasy, duże te podwyżki były? Mówisz, że teraz łatwiej o chętnych do pracy, więc ciekawe ile stówek więcej dali.
Widziałem ogłoszenie dla sprzedawcy - doradcy klienta. Ktoś wie jaki grafik obowiązuje w sklepie? Na dwie zmiany? W każdą sobotę jest praca czy można sobie ustawić tylko dwie w miesiącu?
Hej, w grafiku są 3 zmiany: poranna, popołudniowa i tzw. międzyzmiana. Są prośby grafikowe, ale oczywiście nie zawsze są spełniane, wszystko zależy od tego ile osób jest w zespole, kto ma prośby na ten dzień i na ile jesteś lubiany :) Z sobotami obiecują, że pracujące są 2, ale zazwyczaj są jednak 3.
A w jakich godzinach odbywają się te zmiany? :) W sumie najbardziej interesują mnie godziny tak zwanej "międzyzmiany". Jeżeli soboty są pracujące, to na tygodniu można odebrać dzień wolny?
Niestety ale muszę zgodzić sie z poprzednimi opiniami na temat kierowniczki w Luboniu, brak komunikacji przede wszystkim gdy tylko coś nie pasuje w jakimś pracowniku szuka sposobu na pozbycie sie go nawet gdy jest super sprzedawcą i daje z siebie 100%. Nie każdy jest taki sam, i nie każdy będzie zmieniał sie dlatego żeby się komuś przypodobać. Szkoda ze regionalni nie widza problemu że od czasu jej kierownictwa jest tam coś nie tak, twierdzą że każdego pracownika traktują tak samo co jest jednym wielkim kłamstwem, niestety coś na ten temat wiem....Otwórzcie oczy i zróbcie coś z tym zanim kolejne osoby zostaną potraktowane jak nie potrzebne pionki w grze.
Ciężko nie zgodzić się z tymi wszystkimi opiniami dotyczącymi kierownictwa w sklepie w Luboniu. Kierowniczka to jakiś dramat i to nie dlatego, że stosuje jakiś (usunięte przez administratora), ciężko to nawet nazwać. Nie da się z nią kompletnie nic ustalić, bo nawet jak już dojdzie do kryzysowej sytuacji i idziesz, chcesz wyjaśnić twarzą w twarz o co te fochy, obgadywanie za plecami i niedopowiedzenia, to udaje zdziwioną i mówi, że jest po prostu zmęczona. Potem zachowuje się jakby nigdy nic, aż w końcu przychodzi moment kulminacyjny, w którym okazuje się, że tak bardzo się jej przeszkadza w ekipie, że postanowiła się nas pozbyć. Czy tak zachowuje się osoba, która ma największy staż i jest najstarsza w zespole? Szkoda też, że kierownicy regionalni nie zauważają problemu. Zgadzają się na jej wybryki, nie próbując nawet ustalić jak wygląda prawda. Nikogo nie zdziwiło, że przez dłuższy czas była stała ekipa, a teraz ciągle ktoś się zmienia?
Przykro mi to mówić,ale niestety w tej firmie "górę" interesuje tylko kierownictwo i ich dobro,nieważne jak źli by nie byli to i tak są wybielani, a zwykły szary pracownik który codziennie wypluwa sobie płuca i robi wszystko byle było dobrze,musi się z nim brzydko mówiąc użerać to już inna bajka.Taka jest przykra rzeczywistość. Jeśli chodzi o wypłaty i premie jest naprawdę w porządku aczkolwiek nie wiem czy takie traktowanie jest warte tych pieniędzy
Od nowego roku stawki się bardzo zmieniły oczywiście na plus. Do tego wzrósł system premiowania i jeśli trafi się do sklepu który robi budżety to premia może wyjść nawet w okolicach 800-900 zł brutto. Atmosfera oczywiście też zależy od zespołu i menadżera ale mam porównanie do innych corpo i w PVH jest na prawdę ok. Do tego żadnych umów na umzlec, pakiet benefit, prywatna opieka medyczna. Ja nie narzekam:)
Cześć wszystkim! Mogę się wypowiedzieć na temat tej firmy, ponieważ przepracowałem tu kilka lat. Naprawdę jak czytam te komentarze, to trochę myślę, czy serio ktoś miał aż tak źle w tej firmie? Tak zły zespół? Nie wiem… ale przestańcie oczerniać. A zatem, firma od początku roku 2022 oferuje pracownikowi na stanowisku sprzedawcy 4000 zł brutto, więc przy premiach jest to ok 3100-3200 na rękę. Jeśli to dla Was mało w handlu na najniższym szczeblu, to powodzenia XD przykład: w Guess tyle ma zastępca ;-) Praca jest bardzo spokojna i fajna. Jeśli masz zgrany zespół, to naprawdę można spędzić w pracy dobry czas! Kierownicy regionalni są wyrozumiali lecz tez wymagający, zresztą jak wszędzie czegoś się wymaga, więc nie rozumiem gównoburzy. Każdy pracownik dostaje outfity pracownicze na dany sezon. Ilość zależy od etatu. Np cały wymiar etatu ma cztery outfity na sezon. Dwa z pre, dwa z main, więc naprawdę spoko opcja i można sobie szybko zapchać szafę spoko ciuchami. Ale żeby nie było tak kolorowo, to ubrania są narzucone i po prostu wybieramy sobie je z prezentacji (bluza, jeansy, t-shirt, sukienka, katana). W każdej pracy czegos się wymaga, a zauważyłem, że dużo osób jest zdziwionych, że w pracy trzeba pracować xd nie idziesz sobie posiedzieć i robić beke tylko trzeba wykonać swoje obowiązki… naprawdę młode osoby tego nie rozumieją… obsługa klienta, dbanie o czystość salonu, miłe podejście do klienta to podstawa! Jeśli ktoś spina (usunięte przez administratora) ze musi podjeść do klientki/klienta, to niech zmieni prace na jakiś magazyn? Ogarnijcie się trochę. Nie dość, że firma mocno podniosła wynagrodzenie to naprawdę daje dobre warunki pracy, ponieważ są benefity w postaci karty sportowej i opieki medycznej po 3 miesiącach pracy ;). Ja mogę polecić prace w PVH. Nigdy nie spotkałem się z tak tolerancyjnym miejscem pracy. Bądź sobą, wyróżniaj się, to jest praca dla Ciebie!
Serio płacą tu najniższą krajową, bo ktoś wspomniał że w ogłoszeniu była mowa o lepszej kasie. Poprawiło się trochę i można wyciągnąć teraz przynajmniej 3 tysiące na rękę?
Czy w CK Stores Poland Sp. z o. o. wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?
Firma tak poważna, że nawet świadectwa pracy nie potrafi wydać po zakończonej umowie, MIESIĄC TEMU! najgorsza firma w jakiej można pracować, ludzie na wyższych stanowiskach są tam totalnie oderwani od rzeczywistości i chyba nigdy nie pracowali za normalne pieniądze skoro akceptują swoje marne grosze też. Wypłata równa fabrykom chińskim w jakich te ciuchy są robione, uciekać i nawet nie próbować bo szkoda czasu i nerwów.
Byłam na rozmowie i oddzwonili. Nie rozumiem, czemu w ogłoszeniu piszą o atrakcyjnym wynagrodzeniu, a potem się okazuje, że to najniższa. Plus za uop od pierwszehi dnia
Praca dla ludzi którzy lubią być wykorzystywani za grosze bo na wysokie zarobki nie macie co liczyć, atrakcyjne wynagrodzenie to pułapka aby przychodziło więcej osób na rozmowę chyba i się tylko rozczarowało, łatwa i wręcz nudząca do granic możliwości praca na codzien męczy strasznie, może dobra dla studentów mieszkających z rodzicami/partnerem na pół etatu żeby sobie dorobić bo na pełen etat nie ma sensu, tryb zmianowy jest tak źle skonstruowany że po za pracą nie macie generalnie życia. Z zalet to banalnie łatwa robota i nic po za tym. W tych czasach niestety firma powinna oferować więcej zwłaszcza jako marka "premium"
Niestety, praca w CK to spora życiowa porażka. Niby marka premium, ale tylko dla klienta, bo pracownicy są tu wyłącznie pionkami. Duża rotacja, spowodowana bardzo niskimi zarobkami, zmianami w grafikach na ostatnią chwilę i problemami z odbiorem nadgodzin, które są nieodpłatne. Sprzedawca dostaje stówkę więcej niż najniższa krajowa plus premie, czyli w sumie na rękę około 2100. Przerwy są z góry wyznaczone, przy zmianie na 8h jest to pół godziny. Problemy z pracownikami przekładają się na ciężkie grafiki i zmiany na większość weekendów. Niezależnie od tego czy są klienci na sklepie, pracownik musi stać. Atmosfera zależy tak naprawdę od zespołu i kierownictwa, w moim przypadku takie 3/5. Praca niezbyt wymagająca.
Zapomniałem dodać, że Ubrania do pracy dostaje się z firmy, jest to jednak narzucony z góry komplet, niezależnie od tego jak się w nim czujesz i wyglądasz. Niestety rezygnując z pracy trzeba się liczyć z tym, że ostatni komplet ubrań trzeba oddać. Co ciekawe - i tak idą do wyrzucenia.
Opinie na temat tej firmy są mocno podzielone, zastanawiam się, z czego to wynika? Czy szefostwo faktycznie ma problem, z dobrym traktowaniem pracowników? Macie jakieś doświadczenia w tym temacie? Ja tylko dodam od siebie, że z doświadczenia wiem, że podczas takich konfliktów bardzo dużo pomaga zwykła rozmowa i zgłoszenie nieprawidłowości.
Wypisze ktoś godziny pracy?
Czy CK Stores Poland Sp. z o. o. oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w CK Stores Poland Sp. z o. o.?
Zobacz opinie na temat firmy CK Stores Poland Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w CK Stores Poland Sp. z o. o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 2 to opinie pozytywne, 8 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy CK Stores Poland Sp. z o. o.?
Kandydaci do pracy w CK Stores Poland Sp. z o. o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.