Pracowałam tam przez jakiś czas. Szkolenie średniej jakości. Sporo niedomówień. Na rozmowie zachęcają możliwością pracy zdalnej i mówią, że praca jest od 9 do 17, a tak naprawdę musisz zaczynać o 10. Raz na jakiś czas, po wcześniejszym ustaleniu, możesz sobie przyjść do pracy wcześniej, ale tylko w ramach wyjątku, podobnie jest z pracą zdalną - masz możliwość logowania się zdalnie tylko jeśli masz wyniki i to też w pojedyńcze dni... Obowiązkowo jest do przepracowania jedna sobota, o czym na rozmowie nikt nie wspomina. Praca sama w sobie jest ciężka, czasem klienci potrafią nakrzyczeć albo nawet użyć wyzwisk. Ciężko jest robić założone cele, natomiast jeśli ktoś ma gadane, to z premii potrafi zarobić drugą wypłatę. Sama podstawa jest raczej mizerna, chyba że jesteś studentem i masz 100% godzinówki dla siebie. Dużym plusem są ludzie z którymi się pracuje i koordynatorzy, który starają się zmotywować do pracy.
Rozumiem cię, bo praca z klientem nigdy nie jest łatwa, trzeba mieć duże zdolności interpersonalne. Te premie za wyniki ile wynoszą? Serio jak się jest dobrym to można wyrobić 100% pensji?
Strata czasu. Szkolenie dramat.
Opiszesz jak wygląda szkolenie w Delta Contact? Chodzi Ci o to wstępne, przygotowujące do pracy? Jak przebiegają początki nowego pracownika w firmie i o jakie stanowisko konkretnie chodzi?
dzis zerknęłam z ciekawości co tu ludzie wypisują,widac że firma ledwo zipie. Nie żałuje że nawet nie zacząłem pracy w tym miejscu bo jeszcze musiał bym upominać się o wynagrodzenie. Sądzę że negatywne komentarze to prawda.
Czy na Komitetu Obrony Robotników 52 istnieje jeszcze projekt Eden ?
Niestety nie istnieje. Ani projekt Eden, ani żaden inny, bo Delta nie ma tam już swojej sali. Przeszli na pracę zdalną i zrezygnowali z tej lokalizacji. W Wawie działają stacjonarnie tylko na Pradze.
Po tych komentarzach uważam że rozsądnie będzie zrezygnować z ofery pracy. Dziękuję
Co wchodzi w socjal Delta Contact?
Czytając opinie się zastanawiam, kto je pisze, bo na pewno nie pracownicy firmy. Nie rozumiem stwierdzenia o nie wypłacalności- wypłaty co miesiąc wpływają na konto, stawka za godzinę przepracowaną jest, prowizje również, atmosfera pracy jedna z lepszych, porównując do innych CC, więc o co kaman? Zdaję sobie sprawę, że nie każdy chce pracować w CC, ale też nie każdy się nadaje na to stanowisko. Trzeba posiadać umiejętności sprzedażowe, umiejętnie prowadzić rozmowy, być odpornym na stres i cechy te wystarczą, by być dobrym doradcą. Wiem co piszę, bo pracuję w firmie od dwóch lat. Pracowałam na kilku projektach, mniej lub bardziej wymagających, ale jestem zadowolona z wyboru firmy. Teraz pracuję zdalnie i ta forma bardzo mi odpowiada. Nie muszę się martwić w obecnych czasach o pracę, o płynność finansową, o to czy z dnia na dzień wprowadzą lockdown i za kilka dni ją stracę. Nie muszę publicznie polecać Delty, bo kto chce pracować będzie tu pracować. Amen
Może i wpływają, ale kiedy? W umowie jest że nie później niż 25 każdego miesiąca, a ja nadal czekam na marcową i nic. Dziś nikt nawet telefonu ode mnie nie odebrał. Brzydki sposób na rozstanie z pracownikiem: wstrzymać mu wypłatę ostatniej pensji :(
Odradzam. Praca pod presją czasu, rozmowy na podstawie skryptów. Jak sprzedaż terminalu nie zostanie zrealizowana to sypią się zwolnienia. Baza potencjalnych klientów jest nieaktualna, dużo firm już nie istnieje lub jest zawieszona. Umowa śmieciowa a odliczany jest ZUS nawet dla studentów. Zaznaczyłam w umowie, że NIE chcę mieć odprowadzonego ZUSu a i tak został mi potrącony.
Ponad trzy lata temu tam pracowałem. Najpierw miałem być na projekcie Po Prostu Prąd, związanym z obsługą klienta w zakresie przedstawiania ofert i zawierania umów o sprzedaż energii elektrycznej. Po kilku dniach szkolenia wyrzucili mnie z projektu bo niby byłem za mało zaangażowany i sobie nie poradzę. Wiem, że niesłusznie, bo uważnie słuchałem treści i nie wygłupiałem się jak niektórzy uczestnicy szkolenia. Część już wiedziałem bo pracowałem w tej branży, część informacji była dla mnie nowa. Ponieważ oferta była jedną z najlepszych patrząc z perspektywy klienta a system obsługi spraw przejrzysty, tam nie miało się prawa nic nie udać. Niestety moja argumentacja nie dotarła do osoby wyrzucającej. Była to bardzo przykra rozmowa. Poczułem się jak śmieć. Ponieważ nie miałem za bardzo wyboru, bo w międzyczasie kończyłem współpracę z inną firmą, zdecydowałem się na przejście na inny projekt. Polegał na umawianiu spotkań z agentem Nationale Nederlanden w domach klientów. Praca ciężka, mało efektywna, a klienci ignoranccy. Najgorsze jednak było to, że przełożeni byli dokuczliwi i rygorystyczni. Wymagali ilości wyników, którą naprawdę było ciężko osiągnąć z tak opornymi klientami, czepiali się byle czego, zmieniali ciągle wersje dot. tego jak mamy rozmawiać z klientami. Jak się coś udało, rzucali w nagrodę ochłapy w postaci gadżetów Nationale Nederlanden. W końcu, ponieważ w ich mniemaniu potraktowałem jednego głupiego klienta za ostro, co później zostało uznane za (usunięte przez administratora) (żeby było jasne, niesłusznie), wyrzucili mnie i tego projektu. Najgłupsze było w tym stwierdzenie przełożonej: "Klient ma zawsze rację". Szkoda komentarza. Potem nie doczekałem się pracy na kolejnym projekcie. Gdyby mnie nie wyrzucali z tego pierwszego, byłbym lojalnym, efektywnym pracownikiem. A tak nic dziwnego, że sobie nie poradziłem, chociaż starałem się jak mogłem. Mają co chcieli. Dlatego stanowczo odradzam jakiekolwiek angażowanie się w pracę w tej firmie.
tak to jest w Delcie jak pracownik ma lepsze wykształcenie niż kierownictwo i weryfikatorka, a brud jest stary od ok. 4 l. za to wyyyysokie wymagania i pensja w leeesie
Pracuje już długo i o pracy na pradzie decydował klient jeśli ktoś nie był jakościowo to dziękowali a umawiania spotkań na National Nederlabden to nie ma już ponad 5 lat. Trochę nie wiarygodne dane a jeszcze pracuje to wiem i nie narzekam bo narzekać można zawsze.
Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Delta Contact?
Tragiczna "firma" ciągle awarie systemu wtedy kiero wywalają pracowników do domu, czyli nie ma nikt zapacone bo umowa śmieciowka...... Złośliwe i mało przyjne kierownictwo. Jak ktoś mało sprzedaje konkretnego dnia to kiero odsyła do domu (niektórzy dojeżdżają 1,5h i po 4h kiero każe im spadać do domu bo nie mają sprzedaży)
Hej, Mam pytanie odnośnie wielkości wynagrodzenia. Jest jakaś średnia od - do?
(usunięte przez administratora)
Czekasz na jakąś odpowiedź? bo chyba na poprzednie pytanie dostałeś zadowalająca Cię informacje. A na temat stawki powiem tyle - masz podstawową stawkę godzinową + prowizje (zależy na jaki projekt chcesz sie zatrudnić). a te prowizje wcale nie sa male. zalezy to tylko od projektu i od tego czy chcesz zarobic. bo są osoby ktore tylko narzekaja nic wiecej nie robia, a sa osoby które chca zarobić i mają tuaj niezłą kaskę. Więc każdy jest kowalem swojego losu i każdy wierzy w to co chce. PZDR
Zadobic w delcie?! Dobre żarty, jedyne co tam się da nabyć to trauma bo raczej nie pieniądze ????
Kwestia czasu aż ta firma upadnie z powodu braku pracowników ???? fatalna firma i fatalne warunki pracy, ponadto kierownictwo też mocno nieprzyjemne jedna ciągle drze japsko a druga jakas obłąkAnna
Czy firma Delta Contact w całości finansuje szkolenia dla pracowników?
Dzień dobry , szkolenia są odpłatne ( tzn otrzymuje pan tak było w moim przypadku zasugerowane 300 PLN w dwóch transzach po 150 PLN po przepracowanych 120 h ) pan nie ponosi żadnych kosztów , sama kwestia 120 h ( czyli pełny etat firmy i płatność dopiero po ich przepracowaniu jest nie porozumieniem ,kwota powinna być uiszczana po szkoleniu . Ogólnie odradzam bo finalnie zostałem potraktowany gorzej jak(usunięte przez administratora)
Szkolenie trwa około 2 tyg i zwracają za nie dopiero jak przepracuje się samodzielnie bardzo duzo godzin, większość osób ucieka szybciej- zwalnia już po pierwszym miesiącu-wtedy nie dostają ani złotówki za szkolenie
Czy tylko ja nie dostałam pensji jeszcze za marzec ;)?
w tej firmie to niestety standard od bardzo dawna nie płacą na czas, dziwie sie ze ludzie tam jeszcze pracuja ja na szczęście juz nie
Pracowałem tam kilka lat na różnych projektach, pomimo robienia godzin i wyników premie kiepskie. Niektóre projekty były strasznie niestabilne, w jednym miesiącu zatrudniali na nie po kilkadziesiąt osób a w następnym redukowały obsadę. Czekanie na wypłaty to był standard. W firmie pracowało mnóstwo super ludzi ale firma nie za bardzo się nimi przejmowała.
Czy w Delta Contact są szkolenia zewnętrzne?
Opóźnienia są fakt ale kasa jest tak czy tak i praca też. Narzekać można zawsze i wszędzie a mi tam dobrze.
@Były pracownik a mógłbyś zdradzić jak wygląda tu kwestia prowizji?
Jedno z gorszych call center w jakim pracowałem. Zarobki słabe i prowizje też. W biurze jest po prostu brudno i śmierdzi. W porze zimowej w kuchni i łazienkach jest max 10 stopni.
Ooo...chyba nuda w domu doskwiera i psycha siada. Komentarz wiosną o zimie, której właściwie nie było. W Wawie w żadnej lokalizacji nie było zimno, chociaz nie mierzyłem termometrem. Czyżby brak pracy? Teraz miałbyś/miałabyś za to rajskie warunki, bo pracujemy zdalnie. Pozdrawiam i spokojnych świąt,
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Delta Contact?
Zobacz opinie na temat firmy Delta Contact tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 148.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Delta Contact?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 14 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Delta Contact?
Kandydaci do pracy w Delta Contact napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.