Opinie o Delta Contact w Warszawa

Delta Contact stabilna firma Call Center z pięcioletnią tradycją, świadcząca usługi z zakresu telema


Branże: Telemarketerzy i call-center

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Delta Contact w Warszawa

Abcd
Były pracownik

Pracowałam tam przez jakiś czas. Szkolenie średniej jakości. Sporo niedomówień. Na rozmowie zachęcają możliwością pracy zdalnej i mówią, że praca jest od 9 do 17, a tak naprawdę musisz zaczynać o 10. Raz na jakiś czas, po wcześniejszym ustaleniu, możesz sobie przyjść do pracy wcześniej, ale tylko w ramach wyjątku, podobnie jest z pracą zdalną - masz możliwość logowania się zdalnie tylko jeśli masz wyniki i to też w pojedyńcze dni... Obowiązkowo jest do przepracowania jedna sobota, o czym na rozmowie nikt nie wspomina. Praca sama w sobie jest ciężka, czasem klienci potrafią nakrzyczeć albo nawet użyć wyzwisk. Ciężko jest robić założone cele, natomiast jeśli ktoś ma gadane, to z premii potrafi zarobić drugą wypłatę. Sama podstawa jest raczej mizerna, chyba że jesteś studentem i masz 100% godzinówki dla siebie. Dużym plusem są ludzie z którymi się pracuje i koordynatorzy, który starają się zmotywować do pracy.

Krzysztof
Inne
@Abcd

Rozumiem cię, bo praca z klientem nigdy nie jest łatwa, trzeba mieć duże zdolności interpersonalne. Te premie za wyniki ile wynoszą? Serio jak się jest dobrym to można wyrobić 100% pensji?

Niezadowolny
Inne

Strata czasu. Szkolenie dramat.

Joanna
Inne
@Niezadowolny

Opiszesz jak wygląda szkolenie w Delta Contact? Chodzi Ci o to wstępne, przygotowujące do pracy? Jak przebiegają początki nowego pracownika w firmie i o jakie stanowisko konkretnie chodzi?

hmm
Pracownik

dzis zerknęłam z ciekawości co tu ludzie wypisują,widac że firma ledwo zipie. Nie żałuje że nawet nie zacząłem pracy w tym miejscu bo jeszcze musiał bym upominać się o wynagrodzenie. Sądzę że negatywne komentarze to prawda.

Xyy
Inne
 Pytanie

Czy na Komitetu Obrony Robotników 52 istnieje jeszcze projekt Eden ?

YYZ
Były pracownik
@Xyy

Niestety nie istnieje. Ani projekt Eden, ani żaden inny, bo Delta nie ma tam już swojej sali. Przeszli na pracę zdalną i zrezygnowali z tej lokalizacji. W Wawie działają stacjonarnie tylko na Pradze.

logo firmy Brand Manager
Gdynia
ER GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Sarnów
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Scrum Master/Agile Coach
Warszawa
GoWork.pl
(540 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Odp
Inne

Po tych komentarzach uważam że rozsądnie będzie zrezygnować z ofery pracy. Dziękuję

Pytanie
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Delta Contact?

De
Pracownik
@Pytanie

Satysfakcja posiadania pracy

xD
Inne
 Pytanie
@Pytanie

To nie ma socjalu. Jaki socjal na umowie zlecenie? ????

Justa
Pracownik
 Pytanie

Czytając opinie się zastanawiam, kto je pisze, bo na pewno nie pracownicy firmy. Nie rozumiem stwierdzenia o nie wypłacalności- wypłaty co miesiąc wpływają na konto, stawka za godzinę przepracowaną jest, prowizje również, atmosfera pracy jedna z lepszych, porównując do innych CC, więc o co kaman? Zdaję sobie sprawę, że nie każdy chce pracować w CC, ale też nie każdy się nadaje na to stanowisko. Trzeba posiadać umiejętności sprzedażowe, umiejętnie prowadzić rozmowy, być odpornym na stres i cechy te wystarczą, by być dobrym doradcą. Wiem co piszę, bo pracuję w firmie od dwóch lat. Pracowałam na kilku projektach, mniej lub bardziej wymagających, ale jestem zadowolona z wyboru firmy. Teraz pracuję zdalnie i ta forma bardzo mi odpowiada. Nie muszę się martwić w obecnych czasach o pracę, o płynność finansową, o to czy z dnia na dzień wprowadzą lockdown i za kilka dni ją stracę. Nie muszę publicznie polecać Delty, bo kto chce pracować będzie tu pracować. Amen

1
Stary
Pracownik
 Pytanie
@Justa

W dwa lata na kilku projektach? Na żadnym nie mogłaś utrzymać się dłużej?

Justa
Pracownik
@Stary

Gdybym nie mogła się utrzymać, tak długo bym nie pracowała. Włącz myślenie.

Fiolka
Były pracownik
 Pytanie
@Justa

Może i wpływają, ale kiedy? W umowie jest że nie później niż 25 każdego miesiąca, a ja nadal czekam na marcową i nic. Dziś nikt nawet telefonu ode mnie nie odebrał. Brzydki sposób na rozstanie z pracownikiem: wstrzymać mu wypłatę ostatniej pensji :(

Były pracownik
Były pracownik

Odradzam. Praca pod presją czasu, rozmowy na podstawie skryptów. Jak sprzedaż terminalu nie zostanie zrealizowana to sypią się zwolnienia. Baza potencjalnych klientów jest nieaktualna, dużo firm już nie istnieje lub jest zawieszona. Umowa śmieciowa a odliczany jest ZUS nawet dla studentów. Zaznaczyłam w umowie, że NIE chcę mieć odprowadzonego ZUSu a i tak został mi potrącony.

kadm
Były pracownik

Ponad trzy lata temu tam pracowałem. Najpierw miałem być na projekcie Po Prostu Prąd, związanym z obsługą klienta w zakresie przedstawiania ofert i zawierania umów o sprzedaż energii elektrycznej. Po kilku dniach szkolenia wyrzucili mnie z projektu bo niby byłem za mało zaangażowany i sobie nie poradzę. Wiem, że niesłusznie, bo uważnie słuchałem treści i nie wygłupiałem się jak niektórzy uczestnicy szkolenia. Część już wiedziałem bo pracowałem w tej branży, część informacji była dla mnie nowa. Ponieważ oferta była jedną z najlepszych patrząc z perspektywy klienta a system obsługi spraw przejrzysty, tam nie miało się prawa nic nie udać. Niestety moja argumentacja nie dotarła do osoby wyrzucającej. Była to bardzo przykra rozmowa. Poczułem się jak śmieć. Ponieważ nie miałem za bardzo wyboru, bo w międzyczasie kończyłem współpracę z inną firmą, zdecydowałem się na przejście na inny projekt. Polegał na umawianiu spotkań z agentem Nationale Nederlanden w domach klientów. Praca ciężka, mało efektywna, a klienci ignoranccy. Najgorsze jednak było to, że przełożeni byli dokuczliwi i rygorystyczni. Wymagali ilości wyników, którą naprawdę było ciężko osiągnąć z tak opornymi klientami, czepiali się byle czego, zmieniali ciągle wersje dot. tego jak mamy rozmawiać z klientami. Jak się coś udało, rzucali w nagrodę ochłapy w postaci gadżetów Nationale Nederlanden. W końcu, ponieważ w ich mniemaniu potraktowałem jednego głupiego klienta za ostro, co później zostało uznane za (usunięte przez administratora) (żeby było jasne, niesłusznie), wyrzucili mnie i tego projektu. Najgłupsze było w tym stwierdzenie przełożonej: "Klient ma zawsze rację". Szkoda komentarza. Potem nie doczekałem się pracy na kolejnym projekcie. Gdyby mnie nie wyrzucali z tego pierwszego, byłbym lojalnym, efektywnym pracownikiem. A tak nic dziwnego, że sobie nie poradziłem, chociaż starałem się jak mogłem. Mają co chcieli. Dlatego stanowczo odradzam jakiekolwiek angażowanie się w pracę w tej firmie.

była pracownica
Były pracownik
@kadm

tak to jest w Delcie jak pracownik ma lepsze wykształcenie niż kierownictwo i weryfikatorka, a brud jest stary od ok. 4 l. za to wyyyysokie wymagania i pensja w leeesie

Stary pracownik
Pracownik
@kadm

Pracuje już długo i o pracy na pradzie decydował klient jeśli ktoś nie był jakościowo to dziękowali a umawiania spotkań na National Nederlabden to nie ma już ponad 5 lat. Trochę nie wiarygodne dane a jeszcze pracuje to wiem i nie narzekam bo narzekać można zawsze.

Pytanie
 Pytanie

Jak wyglądają możliwości ewentualnego awansu na wyższe stanowiska w Delta Contact?

Kubik
Pracownik
@Pytanie

są organizowane konkursy na liderów, więc szansa jest

GosiaiAniaToBeka
Były pracownik

Tragiczna "firma" ciągle awarie systemu wtedy kiero wywalają pracowników do domu, czyli nie ma nikt zapacone bo umowa śmieciowka...... Złośliwe i mało przyjne kierownictwo. Jak ktoś mało sprzedaje konkretnego dnia to kiero odsyła do domu (niektórzy dojeżdżają 1,5h i po 4h kiero każe im spadać do domu bo nie mają sprzedaży)

Jeronimo
 Pytanie

Hej, Mam pytanie odnośnie wielkości wynagrodzenia. Jest jakaś średnia od - do?

Nick
@Jeronimo

Poczytaj sobie forum. Najniższa krajowa stawka godzinowa i obcinanie godzin.

Lesi
@Nick

I niekiedy nie placa w terminie....

Niestetypracowalamtam
Były pracownik
@Jeronimo

Jakies 17 netto czyli najniższa krajowa ale kiero straszy że obniży za złą pace

anonim
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

gupik

Czekasz na jakąś odpowiedź? bo chyba na poprzednie pytanie dostałeś zadowalająca Cię informacje. A na temat stawki powiem tyle - masz podstawową stawkę godzinową + prowizje (zależy na jaki projekt chcesz sie zatrudnić). a te prowizje wcale nie sa male. zalezy to tylko od projektu i od tego czy chcesz zarobic. bo są osoby ktore tylko narzekaja nic wiecej nie robia, a sa osoby które chca zarobić i mają tuaj niezłą kaskę. Więc każdy jest kowalem swojego losu i każdy wierzy w to co chce. PZDR

Niestetypracowalamtam
Były pracownik
 Pytanie
@gupik

Zadobic w delcie?! Dobre żarty, jedyne co tam się da nabyć to trauma bo raczej nie pieniądze ????

Nick
Były pracownik

Kwestia czasu aż ta firma upadnie z powodu braku pracowników ???? fatalna firma i fatalne warunki pracy, ponadto kierownictwo też mocno nieprzyjemne jedna ciągle drze japsko a druga jakas obłąkAnna

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Delta Contact w całości finansuje szkolenia dla pracowników?

Hwoarang
Kandydat
@Pytanie

Dzień dobry , szkolenia są odpłatne ( tzn otrzymuje pan tak było w moim przypadku zasugerowane 300 PLN w dwóch transzach po 150 PLN po przepracowanych 120 h ) pan nie ponosi żadnych kosztów , sama kwestia 120 h ( czyli pełny etat firmy i płatność dopiero po ich przepracowaniu jest nie porozumieniem ,kwota powinna być uiszczana po szkoleniu . Ogólnie odradzam bo finalnie zostałem potraktowany gorzej jak(usunięte przez administratora)

Niestetypracowalamtam
Były pracownik
@Pytanie

Szkolenie trwa około 2 tyg i zwracają za nie dopiero jak przepracuje się samodzielnie bardzo duzo godzin, większość osób ucieka szybciej- zwalnia już po pierwszym miesiącu-wtedy nie dostają ani złotówki za szkolenie

Lusiak

Czy tylko ja nie dostałam pensji jeszcze za marzec ;)?

xxx
@Lusiak

w tej firmie to niestety standard od bardzo dawna nie płacą na czas, dziwie sie ze ludzie tam jeszcze pracuja ja na szczęście juz nie

Lidia
@Lusiak

Spoko, dopiero jest czerwiec.

Były pracownik
Były pracownik
@Lusiak

Pracowałem tam kilka lat na różnych projektach, pomimo robienia godzin i wyników premie kiepskie. Niektóre projekty były strasznie niestabilne, w jednym miesiącu zatrudniali na nie po kilkadziesiąt osób a w następnym redukowały obsadę. Czekanie na wypłaty to był standard. W firmie pracowało mnóstwo super ludzi ale firma nie za bardzo się nimi przejmowała.

Pytanie
 Pytanie

Czy w Delta Contact są szkolenia zewnętrzne?

Bojlo
@Pytanie

Nie :/ Siedzisz na polamanych krzesłach i dzwonisz.

Gonia
@Pytanie

Są w zależności od rodzaju projektu

Pracuś

Opóźnienia są fakt ale kasa jest tak czy tak i praca też. Narzekać można zawsze i wszędzie a mi tam dobrze.

Ona
Inne

@Były pracownik a mógłbyś zdradzić jak wygląda tu kwestia prowizji?

Były pracownik

Jedno z gorszych call center w jakim pracowałem. Zarobki słabe i prowizje też. W biurze jest po prostu brudno i śmierdzi. W porze zimowej w kuchni i łazienkach jest max 10 stopni.

@obecny pracownik
@Były pracownik

Ooo...chyba nuda w domu doskwiera i psycha siada. Komentarz wiosną o zimie, której właściwie nie było. W Wawie w żadnej lokalizacji nie było zimno, chociaz nie mierzyłem termometrem. Czyżby brak pracy? Teraz miałbyś/miałabyś za to rajskie warunki, bo pracujemy zdalnie. Pozdrawiam i spokojnych świąt,

3

Zostaw merytoryczną opinię o Delta Contact - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Delta Contact?

    Zobacz opinie na temat firmy Delta Contact tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 148.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Delta Contact?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 14 to opinie pozytywne, 72 to opinie negatywne, a 22 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Delta Contact?

    Kandydaci do pracy w Delta Contact napisali 11 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Delta Contact
3.4/5 Na podstawie 725 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Delta Contact
Przejdź do nowych opinii