Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Profil firmy: Delta Contact

zdjecie uzytkownika
wtf - 2010-12-02 21:39:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) . marne zarobki, aby wyciągnac nie całe(!) 1,5tys, trzeba tyrac prawie 200h miesiecznie. siedza ze stoperem w reku i patrza ile czasu siedziałes na przerwie. minuta spoźnienia-od razu przylatywały koordynatorki (lol) i robiły awanture. wymagaja siedzenia po godzinach- odpisywanie na maile i listy klientow. jak sie nie godzisz zostajesz obdarowny tekstem " Nie pomozesz nam? Nie mozemy na Ciebie liczyc. Nie poswiecasz sie dla firmy. Zaległosci to nasz wspolny problem" Buhahaha, zaległosci to tylko i wylacznie problem zarzadu, ze nie potrafi zatrzymac ludzi i normalnie z nimi rozmawiac. nie polecam nikomu. masakra. dno i metr mułu.
zdjecie uzytkownika
Pracownik murmańska 25 - 2010-12-15 15:13:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Zarub u nich 1 tyś to bedzie dobrze projekt INP to porazka ,jest tam jeden wielki [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na resorach oszukuja na stawkach ,obiecuja złote górry jak sie przyjmujesz pakiet luxmedu ,premie,imprezy integracyjne,talony na świeta ,nic takiego tam nie ma .
Za to szef cały[usunięte przez moderatora] kase sobie nabija oszukując ludzi który dla nich pracują .

Niech ci F[usunięte przez moderatora] właścicileu firmy Delta contact łośc z karpia w wigilie w gardle stanie .
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-01-07 22:53:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
to się bardzo mylisz....

nie musisz zostawać po godzinach. jesli nie możesz kierownik uszanuje Twoją decyzję... . a poza tym za darmo nie siedzisz!!!!!!!!!!!
nikt nie siedzi ze stoperem w dłoni i nie liczy Ci czasu na przerwie, jak masz przerwy 2 razy po 15 min na 8h pracy i po każdej godzinie 5 min(ustawowo) i ten czas przekraczasz to nie dziw się że ktoś się czepia.

jeśli chodzi o stawki to są jednymi z najlepszych w call center w Warszawie tym bardziej że są bardzo atrakcyjne systemy motywacyjne. na których można wyciągnąć nawet 1500zł prowizji.

NIe mówię, że jest to jakieś wymarzone miejsce pracy, ale są gorsze
jak ktoś chce zarobić i dużo się nie napracować (tylko wykonywać swoje obowiązki) to bardzo polecam.
zdjecie uzytkownika
magda - 2011-01-10 16:13:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja jutro mam tam iść na rozmowę kwalifikacyjną....ile tak mniej więcej mogę zarobić miesięcznie pracując po 8h?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-01-11 18:10:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witaj,
też zostałem zaproszony na rozmowę na doradcę i jestem ciekawy co zaproponowali, umowa, jakie zarobki, etc
zdjecie uzytkownika
edi - 2011-02-08 19:07:07 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam,
Ktoś wie może ile mniej więcej zarabiają w Delcie kierownicy projektów?
zdjecie uzytkownika
anonim - 2011-04-16 17:28:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Wszędzie trzeba pracowac, najlepiej jak się potrafi, wtedy zawsze coś z tego będzie.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2011-07-28 17:36:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje tam ponad 5 miesiecy, ciągły stres (usunięte przez administratora) . Wypłata zawsze na czas czasami nawet szybciej. Zarobki kiepskie prowizje z miesiąca na miesiąc co raz gorsze. ECP (efektywny czas pracy) wszystko ok da się wyrobić (usunięte przez administratora) Nie polecam sam obecnie szukam czegos lepszego bo nie starcza mi kasy na mieszkanie i szkołe. Pracują tam również osoby które przez 2 lata nie mogly sobie pozwolic nawet na urlop na jakiekolwiek wakacje bo nie da rady finansowo tego zrobić.
zdjecie uzytkownika
Kama - 2011-09-09 22:49:18 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Projekt Plus jest prowadzony b.prymitywnie wprowadzili odpowiedzialność zbiorową, grupa nie zrobi to ty tez nie dostajesz, jest to chore , taka polityka dla [usunięte przez moderatora]. Omijajcie ich z daleka to chorzy ludzie.
zdjecie uzytkownika
almo - 2011-10-10 14:15:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej, jakie sa stawki za godzine pracy w Delcie?
zdjecie uzytkownika
mucha - 2012-01-20 00:55:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Super stawka 10zł brutto za godzinę za pracę na infolini utrzymanie Klienta.
zdjecie uzytkownika
z murmańskiej - 2012-01-31 13:46:28 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Lepiej jest od razu zostać W DOMU, aniżeli pofatygować się nawet na rozmowę kwalifikacyjną. Nieszczęśliwi, nierzadko dobrze wykształceni ludzie tam pracują. Przykre jest to, że ludzie ci często nie mają wyboru....taki kraj...Zarabiają grosze (usunięte przez administratora) SZYBKO, SZYBKO, Więcej, Więcej! Dla nich więcej, dla Ciebie niekoniecznie. Nie polecam nikomu. Lepiej iść na staż za 500 zł do biura. Zdobędziesz konkretną wiedzę. W Delcie zarobki oscylują w granicach 1000 zł, ale wycisną z Ciebie soki za nim Ci zapłacą te pieniądze. Szukaj gdzie indziej pracy, pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
konsultant - 2012-02-19 15:05:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
człowieku!! ty chyba nie wiesz o czym piszesz, widać że nie masz pojęcia o pracy w callcenter!!! nazywasz się prawdą a podstawowe bzdury wypisujesz: 1- nie ma opcji aby zdalnie komuś rozłączyć rozmowę, chyba, że ktoś Ci przyjdzie do kompa i zrobi reseta albo prądu zabraknie...
2- baza jest dla wszystkich i to system ją dzieli, więc nie ma waya aby ktoś dostawał lepsze rekordy a ktoś gorsze; A tak poza tym to w delcie nie na ciężarnej trenerki i kasa jest spoko, zawsze na czas i uzależniona jedynie od tego czy się przyłożysz czy nie hehehe, pomyliłeś firmy po prostu- bywa;)
zdjecie uzytkownika
konsultant - 2012-03-18 11:16:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
...No jasne, zgadzam się z tobą. Kasa na czas .Jak się nie chce pracowac to nie ma za dużo zarobku.Baza jest dla wszystkich, nie ma możliwości rozłaczania przez przełożonych lub dyżurnego informatyka rozmów. Jedyne to to, że przełożony może ci włączyc lub wyłączc daną bazę klientów , ale nie robią tego po złości tylko jak ich poprosisz. Kierownik jest spoko bezstronny.Naprawdę można z nim wszystko załatwic.Zastępczyni jego też jest w porządku. Nie czepia się jak robisz robotę tak jak się umówiłeś jak coś nawalisz to też ci wytłumaczy jak dziecku żebyś tego więcej nie robił nie jest wyniosła. Jedyny minus to jedna z kontrolerek taka JR . Nie potrafi rozmawiac z pracownikiem.Jest cholernie wyniosła. Jak rozmawia z Tobą to dostaje szczękościsku, przewraca oczami i cała się pieni Nie potrafi wytłumaczyc o co jej naprawdę chodzi. (usunięte przez administratora) Jak komuś coś nie wychodzi to potrafi powiedziec że tonie, zamiast podpowiedziec mu jak ma to zrobic... Taka jakaś chyba niedowartościowana i wyżywa się przez to na pracownikach.Uważajcie na nią !
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2012-03-18 14:50:08 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Rzeczywiście na Murmańskiej jest taka jedna blondyna Nie rozmawia z konsultantem jak z człowiekiem tylko jak z podludziem. Było mi dane usłyszec jak rozmawiała z jednym konsultantem, któremu nie szła sprzedaż, nie podpowiedziała mu jak ma się poprawic jak radzic sobie z błędami tylko zrugała go strasząc zwolnieniem i innymi konsekwencjami.Wręcz dała mu do zrozumienia że jest kompletnym dnem i jak się nie poprawi to go zwolni.Człowiek się przejął bardzo , jednak ona uważa że to bardzo profesjonalne z jej strony że dała mu popalic. Takich przełożonych powinno się na stosie palic.Nie jest pomocna w zadnym względzie a do tego jest głupia i zarozumiała.
jak ją zapytasz jak sobie radzic z obiekcjami klienta to cię odsyła do kogoś innego bo ona jest zajęta, chociaż nic innego nie robi. Myślę że nie ma wiedzy na ten temat ..Trzeba ją zwolnic bo psuje atmosferę
A tak ogólnie to praca jak każda inna w call center w sprzedaży, jak masz gadane i umiesz przekonac klienta w taki czy inny sposób żeby kupił to masz prowizję. i nie można narzekac że klient taki czy tak,i to od ciebie zależy czy umiesz go przekonac aby kupił.
Jak nie się nie obijasz i dzwonisz każdy rekord który ci wpadnie to możesz zarobc.Znam takich......
zdjecie uzytkownika
GOŚĆ - 2012-04-29 08:42:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
PANI J[usunięte przez moderatora]NA MURMAŃSKIEJ WODA SODOWA UDERZYŁA PANI DO GŁOWY PO OBJĘCIU STANOWISKA. JAK MOŻNA BYŁO W SOBOTĘ 21.04.2012R.O GODZINIE 15:50 GASIĆ ŚWIATŁA NA SALI I UDERZAĆ W SŁOWA, KTÓRE OBRAŻAJĄ LUDZI CY (usunięte przez administratora) POMNIAŁA PANI JAK ZARABIAŁA CIĘŻKO NA CHLEB?. TROCHĘ WIĘCEJ POKORY. STANOWISKO DZISIAJ JEST JUTRO GO MOŻE NIE BYĆ. ZA TAKIE ZACHOWANIE JA BYM PANIĄ ZWOLNIŁ Z PRACY PA (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
mpz82 - 2012-05-10 09:47:22 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Pracowałem w Delta Contact około 2 lat (z przerwami). Obsługiwałem kilka projektów. Byłem na WIPie na rano, a potem na popołudnie. Baza dla wszystkich jest taka sama. Chyba ze ktos robi swietne wyniki wtedy kierownik wrzuca go do innej, lepszej kolejki z bazą. Mysle ze to dlatego, ze konsultant który ma wysoką skuteczność ma większą szansę zrobienia kolejnych zamówień nie marnując bazy. Takze wszystko zalezy od wyników konsultanta, a nie zlej woli kierownika. Zarobki są różne, od minimum do calkiem porzadnych pieniedzy. Co to znaczy? Rozpoczynajac prace nic nie umiemy, wiec nie umiemy sprzedac, dzwonimy nie efektywnie i nie zarabiamy. Uczymy sie, zdobywamy doświadczenie i pojawiaja sie pieniadze z systemu motywacyjnego. Tylko z pieniedzy z systemu motywacyjnego mozna zarobic, bo podstawa jest bardzo niska, a pracuje sie na 6 godzin, wiec latwo to obliczyc. Mysle, ze gdyby panie rekrutujace byly szczere co do zarobkow i ogolnej sytuacji w firmie, to ludzi po kilku tygodniach spedzonych w Delcie wsrod bardzo rozgoryczonych ludzi nie odchodziliby z poczuciem tego ze zostali oszukani. Druga sprawa nie robi sie nic zeby zatrzymac pracownika, sa wymagania, ale nie ma dobrego, dlugofalowego systemu motywacyjnego. Mysle ze jest tak dlatego, ze od motywacji sa kierownicy ktorych nikt nie motywuje. Kilkukrotnie bylem swiadkiem wymiany zdan przez kierownikow na temat niskiego poziomu dyrekcji i zarzadzania firma. Nie byly to pochlebna komentarze, raczej pełne złości i frustracji. Wiec jak człowiek sfrustrowany może zmotywowac kogoś do pracy? Sama kadra jest w miare stała, ale nie koniecznie przygotowana do takiej pracy. Dla wiekszosci z tych ludzi to pierwsza praca kierownika zdobyta od konsultanta. Nie maja bladego pojecia o zarzadzaniu, motywowaniu itd. Poza tym nie oszukujmy sie, nie chce sie im i wystarczy to zobaczyc, zeby samemu tez sie nie chcialo. Dlugo by pisac. Odszedlem z firmy bo wypalilem sie a moj kierownik dla ktorego jedynym celem byla premia nic z tym nie zrobil. Teraz pracuje dla T-mobile. Marka, lepsze warunki pracy, liderzy z pojeciem jak szkolic, jak wymagac, jak motywowac, lepsze zarobki. Zanim wskoczy sie do Delty lepiej rozejrzec sie po rynku, bo na prawde mozna pracowac na sluchawkach, (usunięte przez administratora) Może być inaczej i ja jestem tego przykładem. Szkoda, ze tak pozno. Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
gość - 2012-05-10 12:11:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Szkoda, że nie dodałeś, że opisujesz sytuacje sprzed kilkunastu miesięcy lub nawet lat, kiedy rzeczywiście były dość burzliwe zmiany wśród głównych menadżerów. To długi czas i wiele rzeczy uległo zmianie na lepsze. Mamy stabilną kadrę, nowy zespół trenerski o nowej lokalizacji nie wspomnę. Nie będę wymieniać plusów, bo nie chce podchodzić subiektywnie do tematu. Proponuje wszystkim osobiste przekonanie się, że jednak delta wcale nie jest taka zła i na rynku ma coraz lepsze opinie. Przyjdźcie do siedziby, pogadajcie z pracownikami i wtedy zadecydujcie, czy chcecie tam zostać czy nie.
zdjecie uzytkownika
pracownik - 2012-05-31 11:53:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje na Murmanskiej od przeszło roku i nie narzekam.Jak ktoś się przykłada do pracy to można zarobic niezłe pieniądze.Tylko ci wszyscy młodzi którzy przychodzą do pracy by chcieli przyjść posiedzieć a zarobić wielkie pieniądze.Jak ktoś siedzi po 7 godzin dziennie to wiadomo że i prowizję zrobi sporą a nie przyjdą po 4-5 godz pościemniaja i wychodzą,nie zapominajmy że w każdej normalnej pracy trzeba siedzieć po 8 godz.Wiadomo że tu wszystko zależy od bazy czasami rzeczywiście klienci nieźle dają w kość.Kierownictwo też spoko zawsze idą na rękę jak jest jakiś problem.Jedynym minusem jest umowa zlecenie nie należy się żaden urlop,zwolnienie itd.nie przyjdziesz tydzień do pracy i kilka stów w plecy.
zdjecie uzytkownika
Bolek - 2012-08-15 17:22:24 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
A jak przedstawia się na dzień dzisiejszy stawka godzinowa dla nowego pracownika?
zdjecie uzytkownika
nnnnn - 2012-08-20 11:29:19 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
JESTEM CIEKAWA ILE MOŻNA ZAROBIĆ SIEDZĄC PO 8 GODZIN
zdjecie uzytkownika
andzia - 2012-08-21 11:32:44 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej, zarobić można dużo jak się siedzi i pracuje, a nie tylko czeka na koniec pracy;) Ja pracuje na projekcie popołudniowym, niestety trafiłam tam praz agencje, ale warunki są takie same. Po 2 miechach wyrabiam 1300 zł premii. I w sumie pracuje po 6 godzin i czasem w sobote. Wiec jak sie chce, to sie da- spoko atmosferka i spoko kasa.
zdjecie uzytkownika
nnnnn - 2012-08-21 21:38:06 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
1300 premia pensja ile :)
zdjecie uzytkownika
solo234 - 2012-08-28 17:22:49 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam chciałabym sie dowiedzieć jak sie przedstawia praca zarobki ? Czy wynagrodzenie wpływa regularnie?
zdjecie uzytkownika
nnnn - 2012-08-31 18:40:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej czy tu ktoś zagląda :) chciała bym się dowiedzieć jak jest ile mozna zarobić siedząc ipracując po 7 godzin.
zdjecie uzytkownika
olka - 2012-08-31 21:55:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej, no ja mam stawke 11 zł, jak robisz zamówienia 2,5 na godzine to masz 12 plus jeszcze spoko premia. No 2000, 2500 nawet da sie zrobic jak robisz zamówienia. Na rękę oczywiście:)
zdjecie uzytkownika
Teresa - 2012-10-03 18:56:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hola hola na czym ty masz taką kasę (rozumiem że masz umowę o pracę albo na innym projekcie niż WIP) ja pracuję juz prawie 2 lata była obiecana umowa o pracę a takiej nie ma .Od Jakiegoś czasu nie dają umów o pracę tylko jakieś agencyjne ,to jedno ,drugie że projekty WiP nie schodzą dobrze-czepki są do konsultantów ale wina jest gdzie indziej
1:bazy, 2:szkolenia-szczególnie w stosunku do nowych ewentualnie chętnych-starzy radzą sobie sami
3.nie szanuje sie pracowników starych stażem,mimo dobrych wyników -nie dają umów,a co za tym idzie i niższa stawka godzinowa,urlopy bezpłatne i to zwane ECP czyli długość rozmowy z klientami przez 7 godz. pracy od tego jest 100 lub 200 zl więcej ale jak kijowa baza i nie masz z kim gadać tylko przekładasz rozmowy to nigdy tego ECP nie wyrobisz.
Wynikiem tego jest że nawet jak jesteś dobry to czekając na umowę a co za tym idzie i większą stawkę dochodzisz do wniosku że wpuszczono cię w kanał i rezygnujesz.Cierpi na tym Wiedza i Praktyka (to ich produkty)sprzedaje się i dobrzy konsultanci rezygnują szukając stabilniejszej pracy albo z mniejszymi naciskami.Bo naciski sa stałe .Osoby zarządzające na sali sprawiają wrażenie że od nich wszystko zależy -brak kontaktu z osobą naprawdę mającą coś do powiedzenia.Tylko straszenie wyrzuceniem z pracy totalny mobbing. Z tego tez powodu sprawdzeni ludzie również odchodzą .WIP powinien sprawdzić czy osoby które sprzedają ich produkty (sprawdzeni)są właściwie nagradzani , czy mają umowy.Bo dla Delty to jak przyjdzie nowy na 2-tyg i zrezygnuje to płacą mu 50% a sprzedaż i tak idzie choć nędznie .Ale jak odejda CI którzy sprzedaja dobrze a nie będą mieli umów i podwyższonej stawki to sprzedaż padnie i TU jest główna sprawa dla zlecających tą sprzedaż. Chcecie mieć lepsze wyniki postawcie na sprawdzonych a nowych niech właściwie szkolą a nie tak,że nie wiedzą jaka kolejność sprzedaży -dostają zwrotki za zamówienie (2,50 brutto) i się zniechęcają i odchodzą. Przewijają się spore ilości osób ,natomiast zostaje 1 i to też nie na długo.Jedynie co jest dobre to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] iści towarzysze niedoli konsultanta.
zdjecie uzytkownika
Ł - 2012-10-04 13:18:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
(usunięte przez administratora) Trochę odwagi ludzie.
zdjecie uzytkownika
111 - 2012-11-25 11:59:43 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam :)
Ile można zarobić w miesiącu na rekę
zdjecie uzytkownika
aga - 2012-12-02 22:13:36 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja pracuję w delcie od 1,5 roku, i nawet mozna rozsadne pieniądze zarobic za październik wziełam przeszło 2000 na rekę. jak ktoś sie przyklada i chce zarabiać, to można naprawdę spore pieniądze zarobić. A nie jak inni przychodza na 2 godziny i ściemniają. Jedynym minusem jest umowa zlecenie.
zdjecie uzytkownika
Kinga - 2012-12-21 17:20:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Haha w październiku,a rok ma 12 m-cy i pewnie siedziałaś po 12 godz. poczytajcie pod hasłem Delta Contact dobra firma?
zdjecie uzytkownika
aga - 2013-01-07 23:17:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Nie, siedziałam po 6 godzin dziennie i wzięłam przeszło 2000, inne miesiące były gorsze ale miałam przeszło 1600 przeszło i jak ktoś chce to można zarobić
zdjecie uzytkownika
nnnn - 2013-01-15 20:57:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ale umowa smieciowa zlecenie:)
zdjecie uzytkownika
mmm - 2013-01-16 10:09:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
hej nnn- umowa może i śmieciowa, ale składki masz odprowadzane więc duży plus:)
zdjecie uzytkownika
nnn - 2013-02-06 18:48:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hej umowa smieciowa jakie skladki oczywiscie zdrowotne ale emerytalne popracuj 10 lat a emerytura placzaca zycze powodzenia:)
zdjecie uzytkownika
nmn - 2013-02-07 16:17:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja mam dwa pytania o Delta Contact (szczególnie tą przy Murmańskiej):
1.Ile wynosi stawka netto za godzinę?
2 .Czy strój w tej pracy jest swobodny?
zdjecie uzytkownika
jk - 2013-02-07 18:56:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
9zł/10zł na rękę po odliczeniu podatku i ubierasz sie jak chcesz:)) Jest spoko atmosfera, ludze też wyluzowani, nawet fajne projekty i nie ściemniają na kasę więc ok.
zdjecie uzytkownika
agatson - 2013-03-22 23:48:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest tam ok. miła atmosfera, pracowałam w innych firmach kilka tat, więc mam porównanie. Nie ma wyścigu szczurów. nie narzekam. jeśli pracujesz uczciwie to nie masz powodu do narzekania.
zdjecie uzytkownika
B - 2013-03-25 13:12:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Wszystko zależy od osoby pracującej. Ja nie umiem tam zarobić- dla mnie wypłata stamtąd to zwykłe kieszonkowe a nie jestem osobą, która przychodzi tylko ponarzekać i nic nie pracuje. Co prawda to godziny są elastyczne ale kokosów się nie zarobi. Nagadasz się 6h i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] z tego masz. Nie polecam takiej pracy
zdjecie uzytkownika
lolitka - 2013-04-11 09:14:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam ja pracowałam w firmie. Szkolenie ---żenada, kolejna Pani Reklama, która nie zna mentalności polskiego społeczeństwa, stadarty zachodnie niezbyt pasujące do naszych. A najlepsze było to: wykonałam kilka telefonów i poparałam warunki sprzedaży (i to się zdarzało bo szkolenia były bardzo skromne) i liderki kazały mi oddzwaniać do klientów i prostować. OK w porządku mój błąd, ale także winna jest niezbyt dokładna weryfikacja kwalifikacji. Zwolniłam się. Wrażenie pozostawiłam niemiłe bo lekko pokłóciłam się z liderkami, pomyliłam warunki sprzedaży. I TO TERAZ BĘDZIE PUENTA!!! za kilka dni przez przypadek wysłałam CV do tej samej firmy pod tym samym adresem, do tej samej placówki i dzwoni Pani i zaprasza mnie na rozmowe hehheheheheheheheheeh
zdjecie uzytkownika
tabakiera - 2013-05-07 12:51:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Trzeba gadać klientami (usunięte przez administratora) którzy chcą zrezygnować z umowy Płacą 8 złotych na rękę to najmniejsze stawki w Call Center
zdjecie uzytkownika
Angela - 2013-05-20 20:19:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
I musisz wysłuchiwać jak klient obrzuca ciebie błotem za ich grzeszki. Codziennie dowiadujesz sę że jesteś oszustką, naciągarą itd.. za najniższe stawki w Wwie. Polecam masochistom
zdjecie uzytkownika
jeszcze pracownik - 2013-05-27 11:50:54 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Mam zaszczyt pracować w tej firmie na infolinii 'niby' przychodzącej (usunięte przez administratora) Podczas rekrutacji gwarantowano naszą grupę, że praca będzie polegać TYLKO na odbieraniu połączeń (usunięte przez administratora) , ale głównie klientów, którzy pozostali jeszcze na ofercie (usunięte przez administratora) Podczas rekrutacji informowano, że szkolenie trwa 5 dni i jest płatne. Podczas pierwszego dnia (usunięte przez administratora) jedna z liderek poinformowała, że szkolenia zawsze były bezpłatne dla nowych osób. Potem to korygowała SMS Pani z rekrutacji. Samo szkolenie - jak szkolenie - prowadzone z C+, na którym uczestniczyli nasi liderzy. Po szkoleniu - nastąpił pierwszy dzień pracy i oczywiście wielka niewiadoma - na rozmowie mówili o 7 godz pracy - tymczasem zmuszono do 8 godz. Praca niby w przedziale 8-22, okazało się, że 10-21. Okazało się, że święta nie pracujemy, a mieliśmy (wyższa stawka). Liderzy sami nic nie wiedzą, jak pomagają błędnie, to przy odsłuchu rozmów - mówią dlaczego się powiedziało błędnie. Cyrk. Najlepsze jak się okazało to, że zmusza się nas na infolinię sprzedażową, gdzie proponuje się możliwość przejścia na oferty NC+. Sami klienci zdenerwowani d (usunięte przez administratora) aniem tej platformy wyżywają się. I tak z pracy na infolinii przychodzącej, zrobiła się sprzedażówka, co było mocnym przekłamaniem. Stawki - 10/11 w porywach 12 zł brutto (zależy od stażu w cc, przepracowanych godzin i czy pracuje się w weekend). W samej firmie brud, wiecznie zawieszający się s (usunięte przez administratora) więcej liderów niż pracujących. Szczerze odradzam - sam będę rezygnować (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
star - 2013-06-29 00:26:39 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kurcze, jak czytam te Wasze niektóre komentarze to trochę załamuje się jak sfrustowanym człowiek trzeba być, aby takie rzeczy pisać. Siedzę na projekcie (usunięte przez administratora) prawie od początku. Fakt chaos lekki czasem bywa, ale moim zdaniem jest to na tyle nowy projekt, że po prostu wszyscy muszą się wdrożyć, nawet liderzy, przecież to tylko ludzie, a nie komputery z wgranym oprogramowaniem ;) . Nie jest to zwykła sprzedażówka, ale infolinia, która niesie za sobą potrzebę bagażu doświadczenia, a nie sprzedaży schematowej. Mi się praca w tej firmie podoba, fajna atmosfera, mili ludzie, liderzy i kierownicy są normalni, można się z nimi dogadać. Myślę, że nie powinniście mieć do nich pretensji za to, że wychodzą na fajkę i jedzenie, w końcu siedzą w tej pracy od rana do wieczora po to, abyśmy my mieli pracę, a przecież też mają swoje życie i problemy. Nie jesteście pępkiem świata, pamiętajcie o tym ;) Ostatnio jeszcze wprowadzili fajne systemy motywacyjne, które pojawią się prawie każdego dnia, myślę, że jak ktoś ma umiejętności, będzie miał szanse na dodatkowy hajs czy inne dodatki. W nawiązaniu do zarobków wydaje mi się, że nie jest tak źle, osobiście ogarniam 12 brutto, co przy studenckich zniżkach daje mi 10 netto z groszami plus prowizje oczywiście, więc jak na warunki call center nie jest źle. Jeśli ktoś się spodziewa po pracy w call center kokosów to niech się stuknie w głowę i wyjedzie za granice najlepiej ;) peace joł ludzie, a call center polecam jak najbardziej, a zwłaszcza ten projekt, przynajmniej coś się dzieje :)
zdjecie uzytkownika
Sunka - 2013-06-29 22:41:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
O, widzę że głos zabrał jeden z tych wyżelowanych "liderów", nawet tu uważa się za gwiazdę /podpisał sie jako Star/ . Prawda jest taka że aby poznać temat to trzeba go spróbować, mnie pomagała dziewczyna która sama mówiła że jest tam od niedawna. Starzy liderzy zamykają się w innym pokoju i prawie ich nie ma. Zostawili jedną Iwone /właściwie nie wiem po co, zabiera tylko tlen/ która jak piszą wyżej tylko się wachluje bo jej duszno, a nikt z nich nie usiądzie na słuchawkach, aby poznać temat. Zresztą słusznie bo płacą im za godz. to i po co. Jedyni frustraci jakich tam spotkałam to właśnie ci starzy liderzy i liderki bo gostki przychodzą wierząc w to co im mówią na szkoleniu a potem prawda okazuje się inna.
Hajs? -jak wytrzymasz 12 godz obrzucania ciebie i twoją rodzine błotem przez wściekłych klientów to kieszonkowe będziesz miał. Liderek-Star nie wie nawet że jest tam też sprzedaż nie tylko infolinia.
zdjecie uzytkownika
Star - 2013-06-29 23:42:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Sunka - 2013-06-29 22:41:04

O, widzę że głos zabrał jeden z tych wyżelowanych "liderów", nawet tu uważa się za gwiazdę /podpisał sie jako Star/ . Prawda jest taka że aby poznać temat to trzeba go spróbować, mnie pomagała dziewczyna która sama mówiła że jest tam od niedawna. Starzy liderzy zamykają się w innym pokoju i prawie ich nie ma. Zostawili jedną Iwone /właściwie nie wiem po co, zabiera tylko tlen/ która jak piszą wyżej tylko się wachluje bo jej duszno, a nikt z nich nie usiądzie na słuchawkach, aby poznać temat. Zresztą słusznie bo płacą im za godz. to i po co. Jedyni frustraci jakich tam spotkałam to właśnie ci starzy liderzy i liderki bo gostki przychodzą wierząc w to co im mówią na szkoleniu a potem prawda okazuje się inna.

Hajs? -jak wytrzymasz 12 godz obrzucania ciebie i twoją rodzine błotem przez wściekłych klientów to kieszonkowe będziesz miał. Liderek-Star nie wie nawet że jest tam też sprzedaż nie tylko infolinia.
Sunka nie jestem liderem, z chęcią pójdę z tobą na fajkę, jeśli palisz oczywiście, tylko daj na siebie jakieś namiary :) Wypowiadałem się na temat infolinii, bo na niej siedzę, a nie na temat outów. A to, że jestem gwiazdą to już nie moja wina, niektórzy mają po prostu to coś ;)
zdjecie uzytkownika
Anonim - 2013-06-30 01:15:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ciekawi ludzie pracują Delta Contact Warszawa?
zdjecie uzytkownika
xoxo - 2013-07-02 07:55:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ludzie są wspaniali. Oprócz tego , że jest wiecznie problem z klimatyzacją to warunki pracy są dobre. Dopoki nie było projektu cyfry wszystko było w porządku. Nie można winić za to liderów jednak co do couchów zgadzam się, (usunięte przez administratora) Np na kazde pytanie slyszysz odp NAPISZ REKLAMACJE Na innych projektach nigdy się nie usłyszyło NIE MAM CZASU od trenera kiedy poszedłeś poprosić o pomoc. Tutaj się to zdarza Głowny problem polega na godzinach pracy- jesli nie sa elastyczne bo projekt jest powazny powinna byc organizacja grafiku w trybie zmiennym np jedni na rano nastepnego dnia na popoludnie i koniec problemu z brakiem konsultantow na zmianie. Popieram przedmówcę , że Pani Prezes powinna coś z tym zrobić i pomóc konsultantom
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: wciąż zmiana konsultantów , rekrutacje trwają bez końca
Pytania: pytano mnie tylko jakie cechy wg mnie powinien mieć konsultant tel.
zdjecie uzytkownika
gremlin - 2013-07-03 17:50:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Pracuje w tej firmie już jakiś czas i nie powiem złego słowa na panią [usunięte przez administratora]
Ponieważ współpraca z nią była przyjazna i sama ona była pomocna.
A to , że jest grubsza to nie powód by ją obrażać i wyzywać od fok itp.
Bez przesady chyba nie jesteśmy w przedszkolu.
Bardziej bym zainteresował się coach'ami np Pan [usunięte przez administratora] na wszystko odpowiada napisz reklamacje.
Sami mowicie miedzy sobą , że nasi trenerzy nie posiadają zbyt wielkiej wiedzy i czasami wprowadzają nas w błąd.
A na forum największym złem jest pani [usunięte przez administratora] Jeżeli kogoś potraktowała w taki sposób to nie umieszcza się tego na forum tylko idzie się do kierownika i informuje o tym.
PISZECIE , ŻE PANI PREZES NIE WIDZI I NIE SŁYSZY CO SIĘ DZIEJE- TO ZAMIAST PISAĆ NA FORUM MIEJCIE ODWAGĘ DO NIEJ PÓJŚĆ I POINFORMOWAĆ - przynajmniej raz w tyg można ją zastać- z pewnością.

zdjecie uzytkownika
paulo coelho - 2013-07-03 23:16:04 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
zgadzam się w 100% z przedmówcą, jeżeli ktoś ma odwage takie rzeczy na forum wypisywać, to niech też ma odwage pójść do Pani Prezes i jej to powiedzieć, jeżeli chodzi o Panią [usunięte przez administratora] ., pracuje od niej w tej firmie dłużej (jako konsultant) i była zawsze miła, także ten kto oczerniał pracował tu pewnie niecały tydzień i ma odwage takie rzeczy wypisywać, co do pozostałych coauchów to fakt, brak wiedzy, brak czasu, każdy podaje różne informacje, najgorzej jest od 21 bo prawie nikogo nie ma kto mógłby udzielić jakiejś informacji, proponuję żeby niektórzy się zastanowili co piszą bo mogą te slowa sprawić że ktoś z opisywanych osób (wymienianych z imienia) na tym ucierpi

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie Delta Contact!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Delta Contact
Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert