logo Luks Kolor

Luks Kolor

Zamość

Opinie o Luks Kolor

Michał 2015-01-15 15:59
Ty nic nie dementujesz (a skoro masz tyle czasu, to poznaj znaczenie tego słowa, weź słownik w łapę i nauka). Prawda jest taka, że próbujesz na siłę pokazać LK w dobrym świetle ( i to tobie szef każe to robić, bądź ty nim jesteś) i gadanie o konkurencji nie zmieni tego jak lichwiarską firmą jest LK. Nie będę kontynuować dalej tech przepychanki z tobą, bo komentarze innych byłych pracowników mówią same za siebie.
3
Polek 2015-01-15 18:19
O, widzę że @pracownik popadł w kompleksy nie-płatnej pracy w luks kolor. Już naprawdę tak im się tam nudzi że po internecie serfują całymi dniami. Nie dziwne, przecież tego chińskiego złomu nikt nie chce kupować. Jedynie biedni emeryci. Pracę w luks kolor mogę jedynie porównać do sprzedawania garnków właśnie tym biednym emerytom. Pracowałem tam 6 miesięcy i chyba wolałbym pracować na budowie i wziąć za to pieniądze a nie za darmo w luks kolor. Przestrzegam Was przed tą firmą.
2
Marian 2015-01-23 16:35
byłem tam na rozmowie kwalifikacyjnej jakieś 1,5 roku temu. Mieścili się w jakimś domku na Bemowie(tragedia). Rozmowa z właścicielem totalna porażka, zero konkretów. Wychodziło na to że muszę przyjąć stanowisko, żeby dowiedzieć się coś więcej o warunkach, wszystko powiedziane półsłówkami...parodia!!! Ale ok...przyjąłem pracę na stanowisku PTH, bo nie miałem nic innego. To by wielki błąd. Nie mieliśmy podstawy, wynagrodzenie tylko z prowizji. Pierwsze parę tygodni jazda we 4 samochodem i "niby szkolenie" oczywiście za darmo. Później swoim samochodem. O zwrot za paliwo musiałem się prosić tygodniami. Po 2-3 miesiącach i podpisaniu pierwszych paru umów, czekanie na wypłatę....kolejne parę miesięcy. Zaczęło mi brakować na życie, ale szefo i cała ta przestrzelona ekipa tego nie rozumieli i nie chcieli rozumieć. W końcu zaproponowałem szefowi żeby płacił chociaż połowę za umowę, a po montażu resztę...na nic moje prośby. Zostało tylko zwolnić się i przeklinać tą firmę na wieki. Nawet nie zastanawiajcie się nad tą firmą, jest wiele innych ofert.
6
były handlowiec 2015-01-26 12:42
Ok 1,5 roku temu też pracowałem w LK, ale na początek dostałem umowę, w której wyraźnie było, że pieniądze za umowę dostanę po montażu, czyli trzeba było czekać na wypłatę ok. 3-4 tyg, czyli jak normalna wypłata. Z tego co wiem wielu handlowców próbowało pisać lewe umowy, żeby wyciągnąć prowizje od szefa, ale zapis w umowie nie pozwalał na takie lewizny. Podsumowując, ci co chcieli robić lewiznę nic z tego nie mieli i podejrzewam, że bardzo chętnie dokonują wpisów (pozdrawiam Mariana).
W firmie trzeba było ciężko pracować,często od południa do wieczora, ale niektórzy zarabiali po kilkanaście tysięcy zł. Aha, zaraz będę miał zarzuty, że jestem przydupasem lub z zarządu.Nie , nie jestem. Pracowało mi się dobrze w LK, ale teraz mam swoją firmę i sam jestem sobie szefem.
1
były-pracownik 2015-01-26 13:30
Hahahaha.... ciekawe jak można było pisać lewe umowy, skoro było dofinansowanie i konieczne zaciągnięcie kredytu w banku przez klienta.Po otrzymaniu przez klienta dotacji i kredytu, można było wypłacić połowę za umowę!!! Przecież szef miał potwierdzenie z banku i NFOŚ albo WOFŚ, że Kliet jest prawdziwy, więc nie ściemniaj ludziom że próbowali robić lewizny. I tak, właśnie uważam że jesteś przydupasem zarządu!
6
były handlowiec 2015-01-27 09:01
Doskonale wiesz Marian czy były-pracownik, jak się pisało takie umowy, bo sam tak pisałeś.Wystarczyło wypisać tylko umowę budowlaną z fikcyjnymi danymi klienta, a firma LK miała sama się starać o dokumenty od klienta, najlepiej za dwa tygodnie kiedy klient zza granicy wróci, wtedy nie można sprawdzić w banku wiarygodności kredytowej, ani nigdzie indziej. I taki handlowiec żądał prowizji od razu, a jak nie dostał to się zwalniał (czyt. uciekał z firmy, żeby oszustwo się nie wydało) i teraz siedzi na goworku i wpisuje opinie, bo myślał, że jest taki cwany i przechytrzy wszystkich w koło. Dobrą radę ci dam, WEŹ SIĘ DO ROBOTY, EW. SKORZYSTAJ Z PORADY DOBREGO PSYCHOLOGA, KTÓRY POMOŻE CI PRZEZ TO PRZEJŚĆ I PONOWNIE STANĄĆ NA NOGI.
były-pracownik 2015-01-27 09:43
Czy ty umiesz czytać ze zrozumieniem??? . Napisałem, PO OTRZYMANIU PRZEZ KLIENTA DOTACJI I KREDYTU. To chyba fikcyjnemu klientowi by nie przyznali! Brak słów, taki jest cały Luks kolor, mówią co chcą i zawsze obracają wszystko przeciwko Tobie. Wam nawet już psycholog nie pomoże! Ale się zbłaźniłeś!
6
były handlowiec 2015-01-27 10:19
To bez znaczenia co piszesz, bo cały czas się motasz i nie wiesz co piszesz. Wcześniej napisałeś, że po podpisaniu umów nie dostałeś kasy, więc wyjaśniłem jakie były tego przyczyny. Teraz piszesz- po otrzymaniu dotacji i kredytu-.
Podejmij jakąś pracę lub załóż firmę. Ciągłe przeżywanie tego, co było 1,5 roku temu to nie życie, tylko zatrzymanie się w miejscu. Rozejrzyj się wkoło, twoi znajomi robią karierę, rozwijają się, idą naprzód, a ty wpisujesz swoje "złote myśli" na różnych portalach internetowych. Jak twoje frustracje znoszą bliscy?
były-pracownik 2015-01-27 12:26
Żenada, ty jak i ta firma.
6
monter 2015-01-27 21:47
jest tak i wylacznie tak- robie dla nich juz kolo 4 lat.cala zla passa i opinia to zdanie/zadanie przedstawicieli ktorzy doslownie niewiedzieli nic o towarze ktory oferuja klientom-goscie byli zieloni przy czym mieli taka fantazje ze glowa mala a czlowiek zamiast brac sie do roboty po przyjezdzie do klienta-musial zaczynac od tego ze np. kolektory w nocy nie grzeja...:)w 99% przypadkach to byly zyciowe kaleki ktore nie potrafily dobrac liczby osob do paneli( i tu wychodzi chinskie gowno) bo trodno zeby 200 litrow + 2 panele wystarczaly dla 8 osob:) nawet na sacharze:)ogolnie co do reszty to ja zawsze mam kase po max 14 dniach od daty wystawienia-przy czym(uwaga) ja dymam na stalych stawkach a jechowi( tak tak ich nazywalem) mieli procent-srednio ok 9,10...10 % od srednio 30 000 to latwo policzyc... a to nieraz byly dwa dni pracy w tygodniu bo starym wyjadaczom niechcialo sie siedziec samemu np w Wawie(bo mieli stala pensje) to pisali kwity na mlodych i dzielili sie kasa ... firma opylila okolo6000 instalacji moze i wiecej to i nic dziwnego ze czasem cos sie zesra ze sprzetu...Co do goscia ktoremu sterownik sie wieszsza- wyprowadz sie z glebokiej wsi do miastata albo kup sobie UPS z wyswietlaczem- fakt sterowniki nieraz przy napieciu 190V dostaja korby:):):):)
adam 2015-01-30 16:37
Ooo!!! Monter się odezwał, jak jest! No on przecież najlepiej wie co robią handlowcy. UWAGA! WYROCZNIA! Jego opinia jest najważniejsza!
7
Patryk 2015-01-30 21:26
Mnie tylko dziwi skąd takie wielkie zainteresowanie tym goworkiem tak bardzo zadowolonych pracowników ???????? To nie jest normalne zachowanie, chyba że w zakresie obowiązków mają wychwalanie w sieci Luk Koloru .
Ależ ten Zarząd dba o swój wizerunek- wowwwww
4
Anonim 2015-01-31 07:37
Tak samo jak Ty wchodzisz i zostawiasz negatywna opinie to ktos moze zostawic pozytywna wiec nie wiem czemu sie dziwisz? Problemy z logicznym mysleniem Patryczku?
monter 2015-01-31 09:39
Adas a moze tak nie bylo?- jezeli kotlownia miala 1,5m a bojler 2 metry to Hansa morda bolała od opie%^&lania was- klienci sie wkurzali, ja bylem stratny a przedstawiciele wissieli kase za dojazdy i dniowki dla chlopakow...zenada. poki bylo dofinansowanie to ciagneliscie a potem za 100% gotowki z klienta wszystko sie rozlecialo...jak przedstawiciel przychodzi w ortalionowym dresie do klienta to co najwyzej moze mu ulotke na rozpalke zostawic:)
Patryk 2015-02-02 00:15
Anonimku , czyżby nerwy puszczały zarządowi ? bo w tym budowaniu super wizerunku jakieś kwasy wychodzą cały czas. A z logiką w porządku, przez chwilę tylko zawiodła i pozwoliła na kontakt z Luks kolor
1
były-pracownik 2015-02-02 09:59
Skoro luks kolor zatrudnia handlowców w dresach to powodzenia !!!!! Firma poniżej jakiegokolwiek poziomu!!!
2
Mateusz 2015-02-18 13:26
Widzę że jestem kolejną osobą, której luks kolor nie wypłacił za pracę. Czytałem tutaj opinie i wiedziałem że coś jest nie tak, jednak podjąłem się tam pracy. Nie wypłacili mi żadnych pieniędzy!!!!! Ludzie uważajcie!!!
5
były 2015-02-18 15:50
... a jak długo pracowałeś ? Jak szła ci sprzedaż ?
adam 2015-03-06 15:46
Widocznie ta firma zatrudnia kogokolwiek (np. w dresach:/), tylko po to, żeby nie wypłacić im pieniędzy, bo tacy później nie dochodzą swego!
7
Alelipa 2015-06-25 10:04
Nie polecam tej tandetnej firmy! Te ich kolektory to jakas tragedia!
5
Aleksander 2015-07-16 11:15
Zgodze sie z powyzsza opinia, nie polecam produktow tej firmy ktore sa bardzo wadliwe i sie spelniaja swoich zadan nawet w polowie. Handlowiec obiecywal zlote gory a efekt jest totalnie odwrotny. Czuje sie oszukany.
6
Mich 2015-08-10 09:51
Sytuacja jest taka sama jak zawsze.... nie płacą!
5
Sprzedawca 2015-09-25 11:59
No wiesz, kiedyś Fiat 126p też był dobrym samochodem:/
2
pracownik 2015-09-29 16:11
Jest tak duża rotacja że nie wiadomo kto jest kim!
6
Patryk 2015-10-26 14:06
No jak widać Zarząd znowu dba o wizerunek na forach
1
pracownik 2015-10-27 15:15
heh....wejdę w tą twoją gierkę i krótko odpowiem.

Teraz już ma ogłoszeń bo z ogłoszeń nikt nie przychodzi bo opinia jest naganna i na forach i w mieście i wszędzie.
5
bts 2015-11-06 13:56
podsumowując, rotacja jest bardzo duża ale nie ma ogłoszeń, bo nikt nie chce pracować? czy coś pominęłam?
Pogratulować inteligencji!!!!!!!

pracownik 2015-11-10 10:02
Oczywiście że tak, uważasz że potrzeba ogłoszeń żeby przyjąć pracownika? Kiedyś nie było portali internetowych z ogłoszeniami a ludzie jakoś znajdowali i zmieniali pracę. Dziękuję za gratulacje, uzasadnione:) W twoim przypadku obejdzie się bez gratulacji.
6
pracowni 2015-12-03 10:15
Obiecanki cacanki...... już niejedna osoba to słyszała a odchodziła z tej firmy z zerem albo i na minusie!!!
6
super 2015-12-07 10:17
No wiesz atmosfera taka sobie, duża niekompetencja, a te 2000 tys to razem z premią i nie zawsze wypłacane.
2
bona 2015-12-09 18:34
Taka firma jak i jej usługi oraz jej pracownicy.Pozostałam z niedokończoną robotą,krzywymi drzwiami,uszkodzonymi szybami i uszkodzonym parapetem.Co mi po ich deklaracji dokończenia skoro na tę robotę wybierali dotąd nabardziej zimny i wietrzny dzień.Domyślam się, że chcą mi dokuczyć.A ja boję się już ich wpuścić do domu, bo zrobią kolejną usterkę i będą bez końca przychodzić.A czułam, że nie powinnam, ale wpłaciłam zaliczkę i głupio mi było się wycofać.Pozostało do zapłaty parę groszy i głównie o to się dopominają.Co za tupet nie wykonanie,nie efekt ale kasa się liczy.
5
LK 2015-12-16 18:04
Bona masz zrobiona robotę więc się tutaj nie wypłakuj. Robota odebrana to do widzenia.
czud 2015-12-18 09:27
Da się zarobić jak jesteś spokrewniony z kimś z firmy tak jak Pope!!!, bo inaczej to pracujesz za darmo! Niejeden się już na tym forum wypowiadał i więc tymi głupimi postami nic nie zmienisz!
4
Oleg 2015-12-18 16:27
Takie jest własnie podejście do pracy i pracowników w LK. Nic dodać nic ująć.
3
Łukasz K. 2016-02-21 15:44
Ta firma to bagno robiłem tam na magazynie. Jak ktoś chce się użerać i słuchać ględzenia niech się zatrudnia.
5
moka 2016-03-08 13:42
Łukasz, czy to ty kradłeś towar z magazynu i cię wylali i teraz hejtujesz bo cie przyłapali?
sprawiedliwy 2016-03-16 10:14
A ty co moka złapałeś go za rękę, że takie bezpodstawne zarzuty stawiasz? LK to dno!!! Trzymajcie się z daleka od tej firmy. Mówię tu do Klientów i potencjalnych pracowników>
6
enka 2016-05-07 11:50
wiecie czy nadal jest im na zatrudnienie potrzebny jnowy Przedstawiciel handlowy / Doradca techniczny? ciekawi mnie jakie miałabym, na takim stanowisku prowizje
Karol 2017-02-04 20:02
Jeśli chcecie się nabawic nerwicy to nie ma lepszej firmy ;)
Brak szacunku do pracownika , właściciele nie Mają żadnego pojecia o zarzadzaniu .
Praca jest niestabilna oszukują z kasą - chcą się jak najwięcej oblowic.
A Ty ktory poszukujesz pracy i zastanawiasz sie czy to akurat ta firma to Ci powiem . - uciekaj jak najdalej od Nich !
Przepracowalem ok 2 lat i nic miłego mnie nie spotkało, brak kultury odobistej osób zarządzających , lepiej pracowac tam gdzie pracownika docenią i przy okazji zarobisz zdecydowanie wiecej bo LK wali w kulki , zawsze cos wymyśla.

Powodzenia w poszukiwaniu pracy ;)
7
Logi 2017-03-01 00:17
Karol .
Jak dawno pracowałeś ?
Maja 2017-04-21 22:42
Brak serwisu pogwarancyjnego. Pani w tej firmie poinformowala mnie ze mam sobie sama poszukac w internecie serwisanta. Podobno ich serwisant nie odbiera telefonu - czytajac te opinie teraz wiem dlaczego.
Firma widocznie nie ma stalych pracownikow.
Nie polecam
2
Rozum 2017-05-31 22:32
Firmy maja często podwykonawców w formie innych firm. To ze serwisant - który za pewne miał własną dzialalnosc gospodarczą i wykonywał zlecenia dla firmy w tym przypadku luks kolor - nie odbierał telefonu jak to Pani powiedziała, to co w takim przypadku może zrobić firma luks kolor? Może znaleźć nowego podwykonawce, z którym nawiąże współpracę i podpiszę stosowną umowę. Jednak czy zawsze da się to zrobić w np. jeden dzien? Poza tym firma na prawo odmówić usługi za która musiałaby Pani zapłacić (w sensie nie byłaby objęta bezpłatna gwarancja) z takiego powodu jak brak osoby która mogłaby zrealizować tą usługę to chyba logiczne. A w takim przypadku to Pani zależy na usłudze a nie firmie więc to w Pani gestii jest znalezienie sobie serwisanta.
Gość 2017-06-02 11:58
Firma gwarantuje usługę poserwisową a nie podwykonawca więc to luks kolor ma psi obowiązek zapewnić obsługę posprzedażową a nie podwykonawca ani tym bardziej klient. Kwestia jest też taka jak oni traktują swoich podwykonawców a z tego co mi wiadomo to ta kwestia pozostawia wiele do życzenia.
1
Rozum 2017-06-02 19:21
Czy na pewno gwarantuje czy też moze oferuje?
Rozum 2017-06-02 19:31
Właśnie sprawdziłem na stronie firmy - firma przyjmuje zlecenia pogwarancyjne. Nie ma tam slowa o tym ze gwarantuje taki zakres uslug swoim klientom. A więc oferuje taką usługę. Skoro oferuje to może przyjąć zlecenie bądź też nie. W takim przypadku usluga lezy w gestii klienta a nie firmy.

To tak jakbym wymagał zeby mój mechanik w przypadku gdy nie może zmienić mi kół na letnie po okresie zimowym znalazł mi sam innego mechanika który mi to zrobi. Paranoja.

Przypominam że w Polsce jest jako taki kapitalizm - jeżeli firma nie przyjmie zlecenia na usługę to ona traci klienta bo pójdzie gdzie indziej.

Gosc 2017-07-05 15:40
Firma ledwo działa wszyscy pracownicy odeszli teraz dareczek już nie pośpi sobie do południa.

Stanowczo nie polecam, nie płacą i oszukują.
2
Reja 2017-07-12 22:46
Dareczek zamiast zajac sie rzetelna praca siedzial na goworku i ratowal reputacje....hahaha...To bylo wiadome ze wkoncu padną. Od kiedy zwolnilem sie z tego cyrku tylko czekalem az gruchnie ta pseudo krzak firma.

Co do serwisu pogwarancyjnego - Na spotkaniach z Klientami informowalismy o tymze serwisie z polecenia naszych przelozonych, wiec teraz nie sciemniajcie ze Klient ma sobie sam znalesc serwisanta.

Pozdtro anty LK
koleś 2017-07-15 20:55
mozesz napisac cos wiecej ? jak z wyplata ? czy ta najnizsza stawke ,wyplacaja na czas ? jak tam traktuja ludzi ?
Dera 2017-07-25 23:41
nie placa i oszukuja ? moze cos wiecej...
Patryk 2017-07-28 08:23
Nie chcą podpisać umowy od razu, zwlekają żeby móc cię odprawić jak by co, a jak masz umowę to kasę odbierasz w postępowaniu sądowym
Zostaw swoją opinię o Luks Kolor - Zamość
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Luks Kolor