Opinie o bodzio.pl - Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. w Goszcz

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Iwona Szewczyk

Pracownik firmy - Dyrektor Finansowy

05.04.2023 01:04

Proszę o krótki opis firmy.

Iwona Szewczykikona wywiad

Fabryka Mebli BODZIO rozpoczęła swoją działalność w 1985 roku. Jest to klasyczna spółka rodzinna oparta na polskim kapitale. Obecnie jest to jeden z największych producentów mebli w kraju. Założycielem przedsiębiorstwa oraz jego Dyrektorem Generalnym jest Bogdan Szewczyk. Fabryka zajmuje ponad 130.000 m2 powierzchni użytkowej, dysponując siecią 300 salonów meblowych na terenie Polski i zatrudnia ponad 2155 branżowych specjalistów. Średnia dzienna produkcja to ponad 1000 gotowych kompletów mebli. Sieć dystrybucji mebli obsługiwana jest przez flotę ponad 400 pojazdów dostawczych. Przedmiotem działalności Fabryki jest produkcja i sprzedaż szerokiej gamy mebli kuchennych, mebli pokojowych, sypialnianych, biurowych oraz tapicerowanych. W ofercie tej znajduje się specjalna propozycja skierowana do hoteli oraz pensjonatów. Produkty z logo BODZIO to nowoczesność, oryginalny design oraz walory użytkowe, które decydują o ich wielkiej popularności wśród klientów.

Fabryka Mebli BODZIO to firma z wieloletnią tradycją. Jak buduje się przedsiębiorstwo od podstaw?

Iwona Szewczykikona wywiad

To trudny i żmudny proces, tym bardziej w sytuacji kiedy zaczyna się wszystko od przysłowiowego zera. W naszym przypadku to niemal cztery dekady konsekwentnej budowy firmy, jej potencjału. To także ciężka praca nad budowaniem rozpoznawalności marki i zaufania wśród klientów. Historia naszej firmy jest też przykładem, jak konsekwencja w działaniu i optymalne założenia jej rozwoju mogą przynieść wymierny sukces. Przy tej okazji odczuwam osobistą satysfakcję, jak wiele udało nam się osiągnąć przez ten czas. Tym bardziej, że musieliśmy działać w zupełnie różnych systemach i uwarunkowaniach gospodarczo-politycznych, bez żadnych gwarancji, że nasz biznes będzie miał szansę na powodzenie.

Jesteście Państwo typowym przedsiębiorstwem rodzinnym. Czy to jest atut, a może przeszkoda w rozwoju?

Iwona Szewczykikona wywiad

Zdecydowanie jest to nasz niewątpliwy atut. Tworzymy rodzinną spółkę opartą na polskim kapitale, i model ten sprawdza się znakomicie. W skład zarządu firmy wchodzi obecnie już trzecie pokolenie naszej rodziny, co tylko pokazuje jak bardzo związani jesteśmy z jej funkcjonowaniem. To też namacalny dowód na to, że młode pokolenie widzi swoją zawodową przyszłość oraz osobisty rozwój pracując dla naszej, rodzinnej firmy. Mocną stroną takiego rozwiązania jest też ściśle określony zakres kompetencji i obowiązków między wspólnikami. To optymalny i skuteczny system zarządzania.

Jakie są najważniejsze wyzwania dla tak dużej firmy?

Iwona Szewczykikona wywiad

Tak naprawdę jest ich całe mnóstwo. Poza tym, wyzwania te ciągle się zmieniają, ewoluują. Musimy być przygotowani na działania naszej konkurencji, zmieniające się gusta i wymagania klientów. Podejmując kluczowe decyzje powinniśmy umieć przewidywać ich skutki, zwłaszcza w perspektywie długofalowej. Jesteśmy bardzo dużą firmą, więc tym bardziej bierzemy pod uwagę całe spektrum zagrożeń, jakie mogą wystąpić-chociażby w zakresie zabezpieczenia miejsc pracy, ale nie tylko. Kluczem do skutecznej odpowiedzi na wyzwania jest umiejętność ich właściwego zdiagnozowania i podjęcia adekwatnych rozwiązań.

Jak Państwo radzicie sobie z konkurencją?

Iwona Szewczykikona wywiad

Meblarstwo to jedna z najbardziej konkurencyjnych branż w naszym kraju. Od wielu lat rośnie liczba producentów mebli i skala poziomu produkcji. To wszystko sprawia, że na rynku robi się nieco ciaśniej, a to z kolei wysoko podnosi poprzeczkę dla nas, producentów i sprzedawców. Stosujemy odpowiednie narzędzie cenowe, system rabatów i promocji. Bardzo mocno postawiliśmy na reklamę naszych produktów. Kilka lat temu uruchomiliśmy własny sklep internetowy i ciągle rozbudowujemy naszą infrastrukturę sprzedażową poprzez otwieranie kolejnych, firmowych salonów sprzedaży. To wzmacnia naszą pozycję względem konkurencji i zwiększa pole naszej działalności.

Co wyróżnia Państwa ofertę? Jakie są jej mocne strony?

Iwona Szewczykikona wywiad

Każdy, kto choć trochę zna historię działalności Fabryki Mebli Bodzio, chociażby z perspektywy klienta naszych salonów sprzedaży, dobrze wie, jak dużo, zwłaszcza na przestrzeni ostatnich lat, zrobiliśmy w zakresie budowania polityki ofertowej. Kiedyś byliśmy kojarzeni niemal wyłącznie ze sprzedażą mebli, ewentualnie sprzętu AGD, jako dodatku do mebli. Dziś sytuacja jest diametralnie inna, w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Sklepy firmowe Bodzio to obecnie ogromne galerie kompleksowego wyposażenia wnętrz. Sama oferta liczona jest w tysiącach pozycji i na bieżąco jest urozmaicana. To kompletnie inna filozofia odpowiedzi na oczekiwania klientów. Staramy się być bardziej elastyczni i iść z duchem czasu.

Bardzo dużą uwagę przywiązują Państwo do zaufania wśród klientów. W jaki sposób buduje się tak trwałe relacje?

Iwona Szewczykikona wywiad

Zaufanie klientów to klucz do sukcesu każdej firmy, która poważnie myśli o swojej działalności. Dla nas, z perspektywy kilkudziesięciu lat doświadczeń na rynku, trwałe relacje z klientem są fundamentalne. Tak naprawdę to klient jest najlepszym recenzentem naszych produktów i to jego opinie bierzemy pod uwagę jako najbardziej miarodajne. Hołdujemy zasadzie, że zadowolony klient to taki, który przychodzi do nas wielokrotnie i dzięki temu możemy z nim zbudować trwałe i silne relacje. W zasadzie to wszyscy kupujący współtworzą naszą markę i sukces firmy. Zresztą zaufanie klientów potwierdzają też liczne nagrody i wyróżnienia konsumenckie, których jesteśmy laureatami.

Skomplikowana sytuacja rynkowa to spore wyzwania zwłaszcza dla branży meblarskiej. Jaka jest recepta na trudne czasy?

Iwona Szewczykikona wywiad

Każdy kryzys ma swoją specyfikę i wymaga odpowiedniego podejścia. Polska branża meblarska to ważna gałąź przemysłu i stanowi jednocześnie istotną część eksportu polskich produktów. Jest też niestety bardzo wrażliwa na kondycję innych branż. Na przestrzeni ostatnich lat byliśmy świadkami wielu mniejszych i większych kryzysów. Często ich negatywne skutki odczuwane były przez dłuższy czas. Polityką naszej firmy jest nie tylko skuteczne minimalizowanie takich skutków, ale także nakreślenie optymalnego planu działań na przyszłość. Na pewno pomagają nam w tym doświadczenie i świetna znajomość rynku. Każde takie wyzwanie wymaga jednak od nas postawienia trafnej diagnozy i zastosowania odpowiednich środków zaradczych.

Jak Pani ocenia dalsze możliwości rozwoju firmy? Jakie są zagrożenia?

Iwona Szewczykikona wywiad

Dopóki firma dysponuje odpowiednim potencjałem i ma klarowną strategię wykorzystania tego potencjału, to szansa na dalszy rozwój jest jak najbardziej realna. W naszej działalności zawsze istotną rolę odgrywały inwestycje-były i nadal pozostają one kołem zamachowym naszego rozwoju. Stawiamy też na innowacyjność, nowe technologie i wszystko to co wzmacnia naszą konkurencyjność. Ze względu na skalę naszej działalności opieramy się na długofalowej strategii, która nakreśla główne kierunki rozwoju firmy. Co do zagrożeń, to upatruję je raczej w czynnikach zewnętrznych i globalnej sytuacji gospodarczej, na którą raczej nie mamy wpływu. Mimo tego optymistycznie oceniam nasze szanse na dalszy rozwój.



Zuzaaa
Kandydat
 Pytanie

Zastanawiam się nad pracą w Bodzio na stanowisku sprzedawcy. Będzie spotkanie w moim mieście rekrutacyjne nie wiem czy iść. Czytając wypowiedzi tutaj zauważyłam, że jest bardzo wiele różnych obowiązków na tym stanowisku. Czy wszystkie te zadania oprócz sprzedaży jak na przykład koszenie trawy, prace magazynowe są zawarte w zakresie obowiązków ,na piśmie podczas podpisywania umowy ? Czy to są takie nieformalne obowiązki? Pytam dlatego ponieważ wiele lat pracowałam w sprzedaży i głównie zajmowałam się tylko tym , obsługą klienta, jakością sprzedaży. Od sprzątania czy innych prac nie związanych ze sprzedażą byli inni ludzie. Trochę mnie to przeraża i nie wiem jak jest naprawdę z tym wszystkim w rzeczywistości.

Asia
Były pracownik
@Zuzaaa

Witaj,co prawda ja już nie pracuje w FM Bodzio,ale w zakresie obowiązków było sformułowanie dbanie o salon( pod to można podpiąć wszystko).

Była pracownica Nowy wpis
Były pracownik
@Zuzaaa

Tak są ujęte w regulaminie pracy,koszenie,dzwiganie itd...masa tel z opi....zero szacunku do pracownika.No niestety też nie wierzyłam czytając opinie idąc na rozmowę i wszystko okazało się prawdą.

Klientka Łukowa
Inne

To na goowork-u nie wolno dobrze pisać o waszych salonach i firmie. Przeczytałam wszystkie negatywne wpisy z około trzech tygodni . Mój wniosek jest prosty - jest tylko dwóch autorów , styl pisowni i ☆ustaw gramatyczny (szyk) jest powtarzalny ☆dialekt regionalny lekko wyczuwalny i ogromnie negatywne podejście do dnia codziennego ( troszkę wiedzy na ten temat posiadam) Z mebli jestem bardzo zadowolona wróce jeszcze na zkupy. Ps. I tu też. Pozdrawiam i życzę więcej dobrych dni.

2
Janka
Były pracownik
@Klientka Łukowa

Skoro czytałaś to widzisz jest mnóstwo dobrych komentarzy 99% z nich mowi że wypłata jest na czas i to jedyne co dobrego można powiedzieć na temat tej firmy

2
Magnolia363
Pracownik
@Janka

Witam nie zbyt chętnie wypowiadam się na takich portalach bo myślę że jak się chce psa zbić to się kij znajdzie...ale to co tutaj ludzie wypisują to stek bzdur...pracuję w malutkim salonie w małym miasteczku ...@Pracodawca na pewno jest dumny z takich jak my dwie pracowników...co do zarobków to na konto wpływa nam co najmniej 2x najniższa krajowa....ludzie ocknijcie się weźcie się do pracy. Wasze wynagrodzenia są uzależnione tylko i wyłącznie od Waszego zaangażowania...jak się nie chce pracować tylko woli się narzekać to tak już jest. Ci co tak narzekają na zarobki to w mojej ocenie nie zasługują nawet na tą najniższą . Jak komuś nie odpowiada niech zmieni pracę i znajdzie pracodawcę który przy byle jakim nakładzie pracy będzie ich wogóle ultrzymał!!! I to by było na tyle..

3
Paweł
Inne
 Pytanie
@Klientka Łukowa

Czy aby na pewno jest pani klientką sklepu? Od kiedy to zwykły klient analizuje wpisy dotyczące pracy na forum dotyczącym pracy i pracowników? Dodatkowo rzuca sugestie na temat liczby wpisów pozytywnych/negatywnych , stylu pisania/dialektu, liczby osób komentujących, szczególnie negatywne wpisy itp? Co to obchodzi zwykłego klienta jak panią, tego typu rzeczy? To wszystko jest bardzo niespójne/zastanawiąjące w pani wpisie. Skoro pani wyciągnęła temat pisania na forum tych samych osób (rzekomo po stylu pisania/dialekcie) , to tak samo jak według pani piszą dwie osoby tylko wpisy negatywne , to ja stwierdzam, że te same osoby (lub więcej) na tym forum w kółko piszą opinie pozytywne i zachwalają firmę. Wystarczy poczytać według pani toku myślenia wpisy i do tego samego się dojdzie. Chyba ,że wszystko są BOTY, ale pani przecież wie najlepiej, zna się na tym, prawda? Z jednym się z panią zgodzę, forum jest otwarte ale dla pracowników i pracodawcy. Każdy zainteresowany może wyrażać swoją opinie pozytywną lub negatywną według pewnych zasad, bez chamstwa i obelg. Pani jest tylko klientem, więc fora na temat jakości mebli, obsługi, to są gdzie indziej, nie tutaj. Pozdrawiam

1
Matematyk
Pracownik
 Pytanie
@Magnolia363

Chcesz. Powiedzieć że zarabiasz 2×3200zl=6400zl ??? To chyba żarty sobie robisz z samej siebie!!!!! 4tys nie zobaczysz jak maly salon.... no sory ale masz wyobraznie

2
Ona
Pracownik
@Matematyk

Koleżanka ma racje z wyplata, przelicz sobie dokładnie bo chyba jednak słaby z Ciebie matematyk...No chyba ze masz na salonie minimalny utarg i brak prowizji to rzeczywiście 4tys slabo bedzie Ci na koncie dostrzec. Maly salon 2 osobowy robiacy dobry utarg plus premia to 5.500zl spokojnie

1
Mały salon
Pracownik
@Matematyk

Pracuje na małym salonie i w dobrych miesiącach mamy po 4500 na rękę

1
Magnolia363
Pracownik
@Matematyk

Nie robię sobie żartów tylko mam dobrą sprzedaż...przelicz to..????????????

1
Magnolia363
Pracownik
@Ona

Dokładnie tak...i tak naprawdę wystarczy dwa dobre zamówienia dziennie...poprostu trzeba dbać o Salon i klientów

1
Artur
Były pracownik
@Matematyk

Zgadzam się z Tobą. Może mały salon wyjdzie ponad 4,5 tys przy 2 osobach. Tylko 2 osobach. W większym firmowym salonie chyba musiałyby być milionowe obroty aby zarobic 6000 na czysto. Przy 4 osobach lub więcej nie ma na to szans. Tam gdzie pracowałem obroty były na poziomie 250 tys w zeszłym roku i przy 3 osobach zarabialiśmy ok.3700 z premia na czysto. Przy 3 podkreślam. Może w Goszczu takie obroty robią milionowe ale wątpię że wszędzie tak w Polsce jest. Obrońcy firmy w natarciu przeciwko temu co napisałeś. Gdyby było tak pięknie i takie zarobki, to by nie było takiej rotacji w firmie i ciągłych rekrutacji.

Tralalala
Pracownik
@Artur

A właśnie zaskoczę Cie, na dużym salonie nie potrzeba milionowych obrotów, aby mieć minimalnie 6 tysięcy :-)

chetna
Pracownik
@Tralalala

Tralalala to napisz ile musimy miec utargu aby w pięć osób na salonie dużym zarobić te 6 tyś na rękę.

Magnolia363
Pracownik
 Pytanie

120 000 na średnio 22 dni robocze daje niecałe 5500 dziennie czy to dużo??

Lola
Inne
@Magnolia363

5500 na osobę, u nas utarg dzienny czasem jest 100 zł na cały sklep hehehe więc 5500 na osobę biorąc pod uwagę że pracują 4 osoby to jest 22 tys dziennego utargu zeby dostać jakieś grosze nagrody podkreślam to nie jest premi to jest nagroda ! I w dziejszych czasach przy tak ogromnej konkurencji Bodzio jest gdzieś na szarym końcu klienci wybierają inne sklepy

Wiola
Pracownik
@Lola

Tez tak sądzę bo u nas są dni że wgl nie ma utargu więc skąd mamy wziąć ten utargi jak wgl nikt nie przyjdzie albo ceny straszą.i nikt mi nie powie ze to żaden wyczyn 5500 zarobić w jeden dzień no chyba że nie macie konkurencji to może i owszem i dają do myślenia te rekrutację na duzych salonach tam to powinni kokosy zarabiać i pracownicy by się trzymali tej roboty a skoro odchodzą szału nie ma. A anonimowo to każdy może nspisac co mu w duszy gra....

Różyczka Nowy wpis
Inne
@Wiola

Moim zdaniem małe salony powinny być inaczej rozliczane niż duże. Małe salony zwyczajnie czasem nie mają możliwości aby zwiększyć utarg. Duży salon ma większe możliwości obrotów, ale też i zdecydowanie więcej obowiązków i "przemiału" klientów.

Tralalala Nowy wpis
Pracownik
@chetna

Jeśli pracujesz w tej firmie to wiesz, w jaki sposób wygląda liczenie wypłaty/premii. wystarczy policzyc

Kasia Nowy wpis
Inne

Polecam meble firmy bodzio! uwielbiam ;)

NT
Inne

Na swojej stronie firma zamieściła ogłoszenie, że szuka m.in. kierowców kat. B. Ponieważ nie ma tam wielu szczegółów, może ktoś podpowie - dają tu auto służbowe? I czy można z niego korzystać również poza godzinami (usunięte przez administratora)

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

W ogłoszeniu tylko godzina i data na którą mają przybyć kandydaci do pracy na stanowisko sprzedawcy. Efekt tego taki, że na miejsce przybyło około 50 osób stojąc obok siebie w małym salonie. Na wstępie poinformowano że to praca w zastępstwo czego nie było w ogłoszeniu więc część osób zaczęła wychodzić (słabo stracili czas i pieniądze na dojazd przez brak podstawowych informacji w ogłoszeniu). Rozmowa to bardziej zostawienie cv i 2-3zdania więc kolejka rozbita momentalnie. Ogólnie bardzo nietypowa rekrutacja na dzisiejsze czasy na pewno brak tam profesjonalizmu. Z drugiej strony mam taką refleksję że to tylko praca na chwilę tylko na pozycji sprzedawcy może to inne firmy przesadzają robiąc rozmowy jak na prezesów wielkich korpo kiedy rekrutują na zwykłe powszechne stanowiska bez większych wymagań.

Pytania

Powiedz coś o sobie. Dlaczego do nas rekrutujesz. Czy odpowiadają Ci warunki.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
Pytanie
Kandydat
 Pytanie

Wiadomo coś o zebraniu/poznaniu/szkoleniu w firmie chyba mialo być w marcu? Dla wszystkich pracowników czy tylko dla swierzakow?

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Była ostatnio świeża informacja odnośnie spotkania w firmie, czytajmy pisma uważnie ;)

Pytanie
Pracownik
 Pytanie
@Odpowiedź

To znaczy kiedy??? Ja dopiero 2 tydz pracuje dlatego pytam bo chciałabym się coś nauczyc ....

Odpowiedź
Pracownik
@Pytanie

Proszę zajrzeć jutro do pisma z piątku ;)

Pytanie
Pracownik
@Odpowiedź

Dziekuje

Rita
Pracownik

To dawne sprawy . Po co wracać . Nam się dobrze pracuje mamy nowy salon i czekamy na wypłate.

Wieloletni pracownik
Pracownik

Witam wszystkich, Pracuję w Firmie od 15 lat i dużo naprawdę dużo jej zawdzięczam. Dzięki pensji,która jest na czas i niebyle jakiej pensji ( pod warunkiem jak sobie zapracujesz)Mamy wybudowany salon od 10 lat ,pracujemy jedna ekipą tyle samo lat co jest salon, nasze miasto liczy ponad 20 tys mieszkańców i bywało naprawdę różnie.. czasami dostało się za siedzenie ,za brudna podłogę ale który pracodawca nie wymaga ,poza tym jest od tego żeby wymagać. Ja z pravy jestem zadowolony i dziękuję za każdy dzień ,że mogę tam być.

1
Halina z Łukowa
Inne

Byłam w Bodzio w Łukowie , nowa wspaniała obsługa mnie zaskoczyła (nie ma już tej opryskliwej pani) Zamówiłam sypialnie . Wróciłam do salonu po 4 miesiącach mam porównanie.

1
Klientka

Zadzwoniłam do salonu w Wołowie zamówić blat. Była 16.55h, salon czynny do godziny 17. Pani wrednym głosem powiedziała do mnie, że już jest za późno, że ona zaraz zamyka i nie przyjęła zamówienia. Czy tak się traktuje klientów? Czy firmie Bodzio aż tak się powodzi, że szary pracownik odmawia przyjęcia zamówienia, bo jest za pięć siedemnasta? Ja też pracuję w obsłudze klienta i jak trzeba zostaję po godzinach. Kiedyś w tym salonie była miła obsługa, często robiłam tam zakupy, a teraz ŻENADA. Nie polecam.

Ja
@Klientka

I dobrze zrobiła, zapewne nikt jej nie zapłaci za nadgodziny, tak to już jest w tym bodziu

3
Sprzedawca
@Klientka

Brak szacunku do klientów którzy wyznają zasadę „nasz klient nasz pan”. Nauczcie się wkoncu, ze sprzedawca nie będzie siedział po godzinach BO PAN TAK CHCE. Czy to biedronka czy meblowy, żenada!

2
Zenada
Inne
 Pytanie
@Klientka

Żenada to klient dzwoniący z zamówieniem 5 minut przed zamknięciem. Naprawdę nie mogło to poczekać do dnia następnego? Czy tak ciężko zrozumieć pracownika który nie kończy pracy w momencie zamknięcia drzwi? Każdy pracownik dodatkowo musi wykonać raporty z dnia nie tylko te do firmy ale również dla urzędu. Należy jeszcze ogarnąć stanowisko pracy żeby na otwarcie nowego dnia był porządek dla klienta. Jeszcze dużo czasu upłynie kiedy w Polsce zmieni się stosunek do pracownika będącego sprzedawcą. Klient nasz Pan ale... ludzie - w granicach rozsądku. Pozdrawiam każdego klienta i bez negatywnych emocji.

2
123456
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Droga Pani, koleżanka uprzejmie powiedziała,aby zadzwoniła Pani dnia następnego ponieważ były zrobione już wszystkie raporty o tej godzinie. Po co tak pluć jadem. Czy nie można było zadzwonić dnia następnego ? Bądźmy ludźmi. Na każdego w domu czeka rodzina i obowiązki ! Sklep jest czynny od 9-17. Można przez ten czas wykonać zamówienie bez takich sytuacji. Pozdrawiamy serdecznie ;)

1
Kola
Inne
@Klientka

Masakra naprawdę, normlani ludzie nie dzwonią do sklepu kiedy wiedzą że za 5 minut się zamyka, człowieku ogarnij się żenada i tyle!!!!!!

Alicja
Pracownik
@123456

Drogie koleżanki, nie stanę w waszej obronie, ponieważ uważam, że wystarczyłoby odrobinę dobrych chęci. Można było zapisać sobie gdzieś z boku, co klientka chce zamówić itp, a zamówienie puścić w dniu następnym. Często tak robię i to działa. Naprawdę. Klient zadowolony, że załatwił sprawę i ja też, bo mi nie uciekł. A te pięć minut, nikogo nie zbawi,jeśli nawet ma to być kosztem rodziny :)

Stała klientka
Inne
@Klientka

Niestety,nie zgodzę się z Panią. Jestem stała klientka i Panią,które są muszę przede wszystkim podziękować za tak indywidualne podejście do każdego klienta. Zawsze miła obsługa i uśmiech na twarzy,co się akurat przy poprzedniej ekspedientce nie zdarzało. ???? Wręcz była tam jakby za kare. Pozdrawiam i ja chętnie polecam ;)

1
Pozytywna
Pracownik
@Klientka

Cały dzień masz na to aby zadzwonić lub jechać do salonu. Za 5 -17 możesz sobie pomażyć. Ludzie tez mają swoje życie i dzieci ktore czekają na rodziców w domu. Więc nastepnym razem róż (usunięte przez administratora) wczesniej !

Monia
Inne
@123456

Pracujecie do 17h, czyli o 16.55h jeszcze jesteście w pracy. Więc zacznijcie pracować, bo porządku na sklepie nie macie!

Anonim
Inne
 Rekomendacja
@Klientka

Cóż jak dzwoni Pani za 5 siedemnasta to trudno oczekiwać od kogoś że będzie Bóg wie ile czasu spędzał nad czymś co równie dobrze można rozwiązać dnia następnego. Godziny pracy godzinami, ale trochę ludzkiego spojrzenia. Może ta Pani co odebrała telefon miała gorszy dzień.

goska
Inne
 Rekomendacja
@Klientka

skoro pracujesz w obsludze klienta to powinnas wiedziec ze tacy klienci sa najgorsi najlepiej przyjsc po zamknieciu niech pracownik zostaje za darmo obys miala takich jak najwiecej

Gisc
Inne
@Klientka

To ze pani zostaje dluzej to pani decyzja nie ktorzy maja rodziny do ktorych sie spiesza a nie jeszcze obslugiwac takuch co dzwonia na ostatnia minute i wymagaja bycia obsluzanym. Ciesz sie kobieto ze na mnie nie trafilas. Zenada byc takim samolubnym

Ola
Pracownik
@Gisc

Naucz się kobieto pisać poprawnie po polsku, a potem się wypowiadaj na forum. Wstyd, że takie niepiśmienne jak ty, pracują w obsłudze klienta.

1
Mój Nick
Pracownik
@Ja

Wszędzie dobrze gdzie Nas nie ma..

1
Ola
Były pracownik
 Pytanie
@Ola

A ktoś to W ogóle weryfikuje? Cały Bodzio.

Tomasz
Inne
@Klientka

Tak bo byś chciała żeby ktoś robił nadgodziny bo śmieszny blat kupujesz wow ale zamówienie

@qwerty
Inne
@Alicja

Najgorzej przyzwyczaić klientów, a potem siedzisz do 20 bo klient wchodzi za pięć 17 i zaczyna meblować całe mieszkanie. Dzisiaj 5 minut jutro 10 a potem godzina. Jeśli klient jest taki czepliwy to potem byłaby skarga czemu zamówienie zostało złożone dopiero w dniu następnym. znam ten typ - niestety... Wiele lat pracowałem w obsłudze...

Gosc
Kandydat
@Klientka

A to przepraszam bardzo Pani nie ma w domu rodziny ze tak zapytam .

Kasia
Inne
@Monia

Następna wielka,,pani'' klientka ????????‍♀️ zajmij się lepiej porządkiem w domu A nie udzielaniem rad pracownikom

Klieeentka
Inne
@Klientka

To skoro Pani pracuje to nie potrafi uszanować tego że każdy chce wrócić do domu

Lili
Były pracownik
@Klientka

Witam Pomylila pani miejsca To nie jest ksiega skarg i zażaleń To jest portal o opini pracownikow o pracodawcach! A tak na marginesie jakim trzeba byc czlowiekiem by tuz przed koncem pracy utrudniac ludzia isc do domu. Kazdy ma dom ridzine dzieci! Zenada!

Katarzyna
Inne
@Lili

To jest portal na którym każdy może napisać swoją opinię, nie tylko pracownik ale również klient.

1
Ktoś
Inne
 Pytanie
@Lili

Twoim (usunięte przez administratora) obowiązkiem jest w obsłużenie do ostatniego klienta.... A nie wypraszać klientów bo projektu panu nie zrobię bo ja jeszcze zamknięcie muszę zrobić tak jak to ze mną postąpiono w pewnym salonie na Podkarpaciu, i na dodatek czekać później na projekt z błędami 4 dni, to ja się pytam czy klient w waszych salonach jest już mniej ważny?

Były pracownik
Inne
@Klientka

Proszę się nie martwić,już nikt w tym salonie nie obsłuży Pani z łaską,bo salon Bodzio w Wołowie przechodzi do historii.Tak się właśnie obsługa starała, że doprowadziła do likwidacji sklepu.Szkoda.

Mati
Pracownik
@Klientka

Nie polecam klientom mebli i tym podobne slaby material wykonczenia zawiasó nie polecam

Marta
Pracownik
@Klientka

No pewnie dzwoni Helenka po blat tuż przed zamknięciem i wszyscy powinni się cieszyć. Ha ha. I co jeszcze pani sobie życzy może zamontować od razu ????????

Agaaa
Inne
@Klientka

Ja w Brodnicy bylam o 16.35 chcialam zamówić 2 konkretne rzeczy. I Pani tez mnie oddelegowała , że już za późno.

Klient
Inne
@Mati

Ja również. Zawiasy masakra. Nawierty źle zrobione. Płyty mokre okleina odchodzi. Meble beznadzieja. ODRADZAM ZAKUPY

Ktoś
Inne
@Klientka

Żenadą jest Pani zachowanie. Praca w handlu powinna być traktowana jako szkodliwa przez takich właśnie klientów. Cały dzień pewnie Pani siedziała z koleżankami i popijała kawkę a o 16.55 zachciało się zakupów.

X
Pracownik
 Pytanie
@Klientka

Ciekawe ile zarabiasz ?

salon
Pracownik
@X

To zależy jaki masz utarg.

pracuś
Pracownik
@salon

Teraz utargi są lepsze bo ceny poszły w górę.

salon
Pracownik
@pracuś

prawda

1
ona
Pracownik
@Klient

Jakość mebli z roku na rok jest coraz lepsza, Myślicie ze BRW ma lepsze to się mylicie, ich meble strasznie się rysują i są jak z papieru.

Ja
Pracownik
@Klientka

Ok

Ja
Pracownik
@Klientka

Zgadzam się w pełni.

Salon
Pracownik
 Rekomendacja
@Ja

Zobaczcie jak kuchnie wyglądają poprostu świetnie. Wkoncu Bodzio idzie z trendem

Bodzio
Kandydat
@Klientka

Najgorszym chamstwem jest przyłażenie lub dzwonienie na koniec dnia zapłać za czas spędzony po godzinach i wtedy wymagaj!!!

Sprzedawca
Pracownik
@Bodzio

Niestety i tacy Klienci się trafiają.

Aaa
Inne
@Klientka

Cóż za egoizm. To że Pani nie posiada życia prywatnego to nie znaczy że inni też go nie mają. Pracownik powinien być punktualny zarówno z czasem wejścia jak i wyjścia z pracy. Zenujace to jest Pani egoistyczne podejście do człowieka Pozdrawiam i życzę Pani tylko takich klientów jakim jest Pani sama

jerz JER
Pracownik
@Bodzio

to niech zamieszczą na str internetowej ze telefony odbierają do godz 16.30 jak sklep czynny do 17.00 tak jak w osrodku zdrowia w mojej miejscowosci telefony napisane odbierają do pół godziny przed zamknieciem ps czasami dzwoniłem do sklepu- innej branży np budowlanej i w ciągu dnia nie zawsze mogłem dodzwonić sie byc moze klienci stacjonarni a moze buta sprzedawcy, bo słychac sygnał telefonu po czym tak jak by ktoś odkładał słuchawkę

Klaudia
Pracownik
 Pytanie

W tym tygodniu zaczynam pracę w tej firmie i czytając opinie tutaj jestem pełna obaw. Czy faktycznie jest tak „źle” czy niektóre osoby po prostu mają zbyt duże wymagania ?????

Kasia
Pracownik
@Klaudia

Z własnego doświadczenia (nie tylko służbowego ale i prywatnego) wiem, że ludzie wylewają w internecie tylko swoje negatywne emocje a jak dzieje się coś dobrego to nie zawracają sobie głowy pisaniem pochwał i dobrych opinii. Zrób coś raz źle a poleje się w chwili złości fala dodatkowo KOLORYZOWANEJ krytyki.. Zawsze niestety tak to działa. I to dotyczy zarówno pracowników jak i klientów. Dlatego nie posiłkowała bym się na twoim miejscu opiniami stąd..

2
Nic pozytywnego?
Inne
 Pytanie
@Kasia

To ja napisze że jedyna rzecz jaką mnie spotkała pozytywna to że mam zawsze pensje na czas i fajny zespół na salonie bo jesteśmy w 5 osób i chyba nic pozatym pozytywnego...... dalej wolę się nie wypowiadać.Zadowolona z pozytywnej opiniii?????

1
Saal
Pracownik
@Nic pozytywnego?

Pensja zawsze na czas XD to nie jest żaden zaszczyt dla pracodawcy tylko OBOWIĄZEK. Tak samo jak Twoim obowiązkiem jest przychodzić do pracy na czas. Co z Wami jest nie tak, że szczycicie i wychwalacie pod niebiosa firme bo pieniądze na czas płaci. Haha

1
Pisarka
Pracownik
@Kasia

Mogłabym książkę napisać na temat pracy w bodzio I niestety byłby to komedio dramat ,a ludzie piszą i się żalą bo jest coraz gorzej i zmienia się owszem ale na gorsze ,dzielimy się tutaj swoimi doświadczeniami tym co w tej pracy nas spotyka piszemy prawdę taka jaka właśnie poto by cos wkoncu zmieniło się na lepsze

1
Vil
Inne
@Saal

Dokładnie, zgadzam się z tobą. Pensja musi być na czas i to nic nadzwyczajnego. Na początku zawsze jest fajnie, dopiero później zobaczysz prawdziwe oblicze tej firmy.

1
Aga
Były pracownik
 Pytanie
@Klaudia

Czy ludzie mają duże wymagania? Hmm, to zalezy jak na to spojrzysz i czego ty chcesz? Z ogłoszenia wiele się nie dowiesz, na rozmowie też o warunkach pracy itp (chyba ,ze u Ciebie u Ciebie było inaczej?) U mnie rozmowa trwała 5 minut i wyglądało to bardziej na casting , czy spodobasz się rekruterowi niż powazna rozmowę o pracę, która trwa kilkanaście minut i jest umawiania na godzinę w cztery oczy z kandydatem do pracy. No i potem przychodzi człowiek do pracy jak ja i przekonuje się jak jest naprawdę. Kolorowo nie jest. Zajmujesz się wszystkim, co możliwe na salonie oprócz sprzedazy oczywiście, która jest najwazniejsza. Wszystko jest na twojej głowie , duza odpowiedzialnośc ,a pieniądze kiepskie. Trudno o premie. Duze rozczarowanie z mojej strony, ale ja miałam oczekiwania większe od pracodawcy niz być tylko referentem ds.sprzedazy z 5 piecioma innymi etatami w tle na sklepie za te same pieniądze. Oczekiwałam , ze pracodawca więcej zaproponuje od siebie mozliwości rozwoju, będę bardziej doceniona, ze dostanę podwyzkę za staz pracy, inne benefity a tu nic. Nie wspomnę juz o warunkach pracy, w zimę zimno na salonie, trudno było o coś się doprosić itp. Zespół miałam fajny to plus ale nic poza tym, tylko tyranie za grosze w porównaniu do tego co się robiło na sklepie. Było mineło. Zobaczysz sama i wyrobisz sobie opinie.

1
Rafał
Pracownik
@Klaudia

W FM Bodzio jest normalnie jak w pracy są różni ludzie i klienci. Dlaczego jeszcze nie ma wpisu ile zarabiają osoby w salonach które mają dobrą sprzedaż. Napracują się ale koniec miesiąca jest miły.

1
Olga
Inne
@Vil

Dobrze rozumiem, że firma na początku płaci normalnie w terminie, a po jakimś czasie robią się opóźnienia? Co w ogóle potem wychodzi na jaw? Warunki zatrudnienia chociaż zostają takie same i niezmienne?

Pracownik
Użytkownicy czekają na odpowiedź 39 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy na okresie próbnym dostaje się premię ?

Halina
Kandydat

60 osób u Bodzia na przyjęciach. To jest zainteresowanie tą pracą w meblach. Ta firma się megac rozwija jest w całej polsce . Teraz tak właśnie czytam w necie.

1
Tomek
Kandydat
 Pytanie

Witam. Pytanie z innej beczki. Od jakiegos czasu szukam pracy i dzis zobaczyłem ze jest kolejna rekrutacja w mojej miejscowości. ktos sie orientuję czy na poważnie szukaja tam do pracy czy to zarty? I czy to prawda ze sklep jest czynny od 9 do 18? Interesuje mnie powazna oferta ale ty chyba zaszla pomylka bo na pełen etat jest 8 h pracy a tu 9? I co z weekandami czy sa wolne? Dzwiganie mnie nie przeraza wkoncu jestem facetem i co najwazniejsze jakie sa faktycznie zarobki bo czytam i mam obiekcje.Jesli ktos życzliwy ma chwile to niech odpisze bo nie wiem czy warte świeczki ogloszenie

Mateusz
Pracownik
@Tomek

Szanowny Panie, proszę poczytać sobie forum na poniżej, tam jest odpowiedź na wiele Pana pytań, które Pan zadal w pytaniu.Wystarczy zjechać w dół myszka. Praca jest po 8 godzin dziennie, są zmiany. Większość sklepów otwartych jest do 20.00, nie do 18.00 teraz. Skoro jest ogłoszenie, to jest poważna oferta, tylko zależy czego Pan oczekuje w kwestii zarobków czy innych rzeczy związanych z pracą. Wszystko jest opisane na forum. Noszenie jest przy dostawach zazwyczaj czy przygotowywaniu paczek mebli dla klientow, zamówień. Weekendy, soboty są pracujące, przynajmniej 2 soboty w miesiącu i w niedziele handlowe. Z grafikiem można się dogadać jeśli trafisz na życzliwych ludzi. Praca nie jest łatwa, dużo obowiązków różnego rodzaju.

Pracownik
Pracownik
@Tomek

Jest tu praca w weekendy. Zależy ile jest tam osób na salonie - dzielicie się sobotami i niedzielami handlowymi. Jeżeli salon jest wybudowany a nie np. w galerii to godziny otwarcia się zmieniły i salony są otwarte do godz 20 razem z weekendami. W zależności ile utargujesz na salonie kasy i ile jest pracowników. Jak nie zrobisz 120 tyś to masz najniższa krajowa a nawet jak utargujesz więcej to im więcej was jest tym mniejsza premia. Przy 200 tyś pracując w 2 osoby zarobisz sobie około 4tyś a tak to nie masz co liczyć na kokosy. Koleżanka nawet najniższej nie dostaje bo w płacach mówią że w regulaminie firmy są „widełki” ile dana osoba zarabia. Nie polecam pracy w tej firmie ze względu na brak szacunku do pracownika.

Marcin
Pracownik

Jeżeli chcesz aplikować to w porząfku, ale musisz wziąć pod uwagę to że rekrutacja trwa kilka godzin. Wszyscy są umówieni na jedną godzinę i czasem jest 50-60-70 osób. Wobec tego na rozmowę kwalifikacyjną nalej sobie herbaty w termos i naszykuj kanapki. *Na rozmowie zerkną na Twoje cv i zadadzą Ci pytania jakie są Twoje zalety i dlaczego chcesz pracować w tej firmie. Biorac pod uwagę to że pewnie będzie ok 60 osób na tej rozmowie i wszyscy będą stać w długiej kolejce rekruterzy nie są w stanie dokonać wyboru pod względem kompetencji (*patrz wyżej na pytania jakie zadają). Wobec tego jeżeli będziesz miał pecha to przyjmą Cię jeżeli spodoba im się Twoja gęba, bo niestety tak to wygląda. Mam nadzieję że pomogłem i sukcesu życzę.

Ambitny
Kandydat

(usunięte przez administratora)

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Bodziak

Pracownik

12.02.2024 04:02

Na jakim stanowisku pracujesz i na czym ono polega? Napisz, co robisz na co dzień w firmie, czym się zajmujesz?

Bodziak ikona wywiad

Pracuję na stanowisku Referenta ds. handlu i sprzedaży. Standardowe obowiązki na tym stanowisku to obsługa klienta i dbanie o dobry wizerunek firmy.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku (kwoty netto)?

Bodziak ikona wywiad

Widełki wynagrodzeń na tym stanowisku wynoszą 4000 – 8000 zł netto.

Jak długo pracujesz w tej firmie?

Bodziak ikona wywiad

Pracuję w tej firmie jedenaście lat.

Czy polecił(a)byś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź.

Bodziak ikona wywiad

Uważam, że firma jest godna polecenia. Bez problemu można dogadać się z przełożonymi, grafik pracy jest elastyczny i dopasowany do moich potrzeb, a praca w handlu sprawia mi przyjemność.

Wskaż dwa (lub więcej) pozytywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

Bodziak ikona wywiad

Pozytywne aspekty pracy w tej firmie to dobra płaca (wysokość wynagrodzenia jest uzależniona od wyników sprzedaży) i dobry kontakt ze współpracownikami, koordynatorami oraz pracodawcą.

Wskaż dwa (lub więcej) negatywne aspekty pracy w tej firmie. Uzasadnij odpowiedzi.

Bodziak ikona wywiad

Nie znajduję negatywnych aspektów pracy w tej firmie.

Jakie są możliwości rozwoju na aktualnym stanowisku / w Twoim dziale? Z czego to wynika?

Bodziak ikona wywiad

Według mnie praca z klientem stwarza ciągłe możliwości do rozwoju. Ponadto nowości, które firma wprowadza to okazja do rozwijania swoich umiejętności i zdobywania nowej wiedzy.

W jakich szkoleniach, organizowanych przez tę firmę, brałeś/aś udział?

Bodziak ikona wywiad

Brałem udział w szkoleniu z projektowania pomieszczeń w programie Bodzio 3D.

Czy szkolenia są zaplanowane i jak często się odbywają? Napisz jakich obszarów/ tematyki dotyczą.

Bodziak ikona wywiad

Firma organizuje szkolenia średnio raz na dwa lata.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami firmy?

Bodziak ikona wywiad

Atmosferę pomiędzy pracownikami oceniam pozytywnie.

Jak oceniasz atmosferę pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą?

Bodziak ikona wywiad

Atmosfera pomiędzy pracownikami a pracodawcą/kadrą zarządzającą jest w moim odczuciu bardzo dobra.

Co najbardziej wpływa, według Ciebie, na atmosferę w firmie. Wskaż przykłady sytuacji i zachowań.

Bodziak ikona wywiad

Główny czynnik, który wpływa na pozytywną atmosferę w pracy to dobry kontakt ze współpracownikami. Praca tutaj jest dla mnie przyjemnością.

Czy pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy? Jeśli nie, co nie jest zgodne z ustaleniami?

Bodziak ikona wywiad

Pracodawca wywiązuje się z ustalonych warunków współpracy.

Dzięki GoWork masz właśnie możliwość zasugerowania swojemu CEO/ Właścicielowi istotnych zmian. Co byś mu powiedział/a o organizacji i doradził/a co poprawić w firmie?

Bodziak ikona wywiad

Jest dobrze, ale jakiś dodatkowy benefit pracowniczy (na przykład na święta) na pewno poprawiłby nie jednemu pracownikowi humor.



anonim
Inne
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

PK
Inne

Dlaczego jest zimno na salonach? To jest obcinanie kosztów i oszczędności?? Ktoś to zgłaszał do centrali firmy i informował, że jest taka niska temperatura? Była jakaś reakcje, czy nic? Albo może ktoś zgłaszał to do PIP?

Ja wiem
Pracownik
 Pytanie
@PK

Jest zimno zebys nie siedzial na (usunięte przez administratora) tylko chodzil.... jest zimno ? To malo powiedziane przyjdz na salon j zobacz ile jest stopni

Pracownik
Pracownik
@PK

Czy to jakiś żart że pracownik salonu tak pisze nigdy nie dostaliśmy prykssu ile stopni ma być na salonie u nas zawsze byli ciepło a pracuje x lat więc przestańcie pisać takich bzdur bo to śmieszne

Klementynka
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie. Pracuje na dużym salonie który z racji swoich gabarytów ciężko ogrzać ale nigdy nie zdarzyło nam się narzekać na temperaturę.

Szafirka
Inne
@Pracownik

To ,że u Was jest ciepło na salonie ,to nie znaczy, że tak jest wszędzie w Polsce na innych salonach. Pisz za siebie, to nie są bzdury. U nas pomimo, że piec grzał to było zimno i chodziliśmy w kurtkach. Fakt piec grzał słabo jak.na wielkość salonu , ale miał też swoje lata i nikt z tym nic nie robił, a było to zgłaszane, nie wspomnę o przeglądach czy innych rzeczach związanych z piecem. Nic nie było robione od lat. Firmie szkoda na,serwis bo koszty, tak jak odśnieżanie dachu, kiedy zalega śnieg, a wiadomo parking, odsniezanie to już działka pracowników salonu poniewaz to należy do ich nieformalnych obowiązków. Ech, niektóre osoby są tu oddelegowane przez firmę aby bronić jej i kontrargumentować że jest tak super za wszelką cenę. Prawda sama sie obroni i ten kto pracuje na salonie, to wie jak wygląda dzień pracy. Uważam, że dobry pracodawca powinien także poczytać negatywne opinie i wyciągnąć wnioski ,zastanowić się nad komfortem pracy swoich pracowników i co by tu zmienić, a nie udawać ,że jest to taka idealna praca i nie ma problemów ,no i wszyscy są szczęśliwi. Jest dużo do zmiany ale trzeba chcieć, a nie tylko hasło typu "jak się nie podoba to odejdź a nie marudź, nie komentuj na forum". Forum właśnie po to jest by wyrażać opinie o pracodawcy.

Klient
Inne

Skoro opinie klientów są tak brane pod uwagę, to jako klient pisze, że po 15 w soboty w sklepach nie macie ludzi, więc po co siedzieć do 20. Szefowie- wasi pracownicy też mają rodziny z którymi chcieliby spędzać czas.

Bodziak
Pracownik
@Klient

Przeczytaj sobie swój komentarz i zastanów się jeszcze raz. Kolego to jest praca! Praca, za którą ktoś otrzymuje wynagrodzenie. Pracodawca ustala godziny, które pracownik ma obowiązek przestrzegać a jeśli chce siedzieć z rodziną to niestety.... Nie ta branża. Nasz salon był czynny zawsze w godzinach 8-20, też wieczorami nie zawsze byli klienci, ale wtedy było mnóstwo innej pracy na salonie. Teraz mamy od 9 i też nie jest nam w nos, bo jednak fajnie się pracę kończyło o 16, nie o 17 tak jak teraz, ale tak chciał pracodawca i trzeba to zaakceptować. Naprawdę nie rozumiem tych roszczeniowych ludzi tutaj. Nie ma co, ale za odpowiednią pracę, akurat Bodzio odpowiednio wynagradza. Pozdrawiam wszystkich uczciwie pracujących???? a marudy zachęcam do ominięcia mojego kom. Pozdrawiam

Pracownica
Pracownik
 Pytanie

Jak wam się podobają nowe godziny otwarcia salonów ? U nas totalna lipa.. :/

2
Soniaaa
Pracownik

Myślę, że firma zmieniając godziny otwarcia salonów nie podjęła tej decyzji pochopnie i było to przemyślane posunięcie. Wszystko jest po to aby zdobyć większą ilość klientów. A co za tym idzie lepsze utargi dla nas = bardzo dobra wypłata. Bodzio istnieje na rynku już tyle lat i cały czas się rozwija… O czymś to jednak świadczy. ;)

1
Ewa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Pracownik
 Pytanie

Jest żle .?Złe warunki pracy? . Meble też złe.?Coś chyba nie tak. Jestem pracownikiem tej firmy i są różne chwile jak wszędzie ale te ostatnie kilka wpisów to bardzo przebarwione. Zmiany są zawsze i w każdej firmie. Tak na chłodno w tych czasach to dobrze że jest taka polska fabryka.

Pracownica
Użytkownicy czekają na odpowiedź 53 dni.
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego (usunięte przez administratora) usuwa komentarze odnośnie zastraszania i poniżania pracowników ? Prawda boli ? Czy kolejnych łosi chcecie znaleźć ?

Zostaw merytoryczną opinię o Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. - Goszcz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Zobacz opinie na temat firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 235.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 197, z czego 30 to opinie pozytywne, 76 to opinie negatywne, a 91 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.?

    Kandydaci do pracy w Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j. napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Fabryka Mebli Bodzio Bogdan Szewczyk sp.j.
Przejdź do nowych opinii