brak logo

Baywa Obst

Kressbronn

Opinie o Baywa Obst

Były szczęśliwy pracownik 2013-08-07 08:09
Praca fajna, tylko jeśli jesteś osobą słabą psychicznie to nie jedź, zgnębią cię tam karierowicze, którym od kontraktow we łbach się poprzewracało!!!! Poza tym szef, [usunięte przez administratora] . też nie pała sympatią do Polaków, co innego obiecując, a co innego robiąc. Generalnie nie polecam
10
nN 2013-09-27 15:11
zgadzam sie w 100% z przedmówcą!!! praca jako praca- lekka, fajna ogólnie da sie wytrzymac na kazdym stanowisku!! najgorsi są ludzie, szczególnie kontraktowcy ale takze ,,polscy niemcy i niemki,,!! jest tam pani ,,tłumaczka,,ktora przetlumaczy ci co chce i oczywiscie nie bezinteresownie nie wspominając o dyskrecji. wszyscy wszystko wiedzą zanim jeszcze cokolwiek zrobisz! ogólny NIEŁAD I CHAMSTWO!!!
6
Opinie 2016-02-16 21:02
Macie rację też tam byłem chorzy ludzie
2
SZef 2016-03-26 12:18
sobolewska baumanka i inne scierwa psuja atmosfere praca moze byc
1
anima 2016-05-22 21:19
zupełnie nie rozumiem dlaczego przyjacielu w jakikolwiek sposób jest dla ciebie istotna atmosfera pracy w takiej branży, nie to się liczy. a praca jest tylko w Kressbronn czy w innych miejscowościach również?
Jacekkor 2016-11-30 19:42
Dramatycznie wysokie ceny środków,nawozow. Po prostu brak narzędzi do pracy. Nie robisz planu, a cieżko robić przy takich warunkach - redukcja pensji i juz zarabiasz jak w normalnej firmie. Błędem zycia było pójście tam
Leo 2017-03-07 10:17
firma oszukuje pracowników na wszystkim , Polacy dla nich to darmowa siła robocza
3
MS 2017-03-29 22:19
Trzeba być poronionym zdrowo żeby pisać takie głupoty.najpierw trzeba kogoś poznać osobiście żeby oceniać.takich jak ty cwaniaków jest pełno bo każdy może anonimowo wypisywać bzdury a dla nierobów tam miejsca nie ma.
Byly pracownik 2017-04-10 21:27
Zapytam wprost dlaczego nikt tu nie wspomni o cudownych maszynistach w tym zakładzie a najbardziej o Wahiduli który nazywa siebie Johnym.Wielu musi grać pod jego dyktando a jak nie to są szykanowani i tępieni wraz z jego żoną Emilią. Uważa siebie za wielkiego szefa, a ludziom wciska ciemnotę, chętnie przyjmuje za ochronę upominki, reszta maszynistów jest podobna czyli Sobolewska...nastepna która załatwia pracę kolegom nierobom. Nie polecam z calego serca tego miejsca, na nic tam nie można liczyć do tego pośrednik Machinenring oszukuje ludzi i kradnie zarobione pieniadze.
Zostaw swoją opinię o Baywa Obst - Kressbronn
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Baywa Obst