Brak onboardingu, brak szkoleń, brak spotkań odnośnie wykonywanych obowiązków, brak premii, poza opieka medyczna brak benefitów.
No ta opieka to zawsze coś. Można do tego dołączyć też swoją rodzinę, czy to jest tylko dla pracowników?
Wspominacie o braku rozwoju a ja widzę aktualna ofertę dla specjalisty ds. rozwoju biznesu właśnie. to dlatego kogoś poszukują aktualnie? zastanowiło mnie to, że w opisie prawo jazdy zostało określone jako mile widziane, chociaż i tak praca jest stacjonarna. Czy gdzieś faktycznie się jeździ?
Witam, widziałem ofertę z tamtego roku od spółki dla Product Ownera. Na głównej stronie nie ma jak na razie aktualnego ogłoszenia na to stanowisko a ciekaw byłbym warunków jakie teraz są oferowane. Wtedy napisano o zarobkach od 6 do 8 tysięcy, ile mogą wynosić tegoroczne? I jakiego rozwoju można oczekiwać?
Zadnego rozwoju nie oczekuj, zwolnią cię jak pierwszy raz pójdziesz po podwyżkę i znajdą nowego za tą samą stawke.
Brak odpowiedzi zwrotnej z rozmowy kwalifikacyjnej. Wysłanie maila z grzecznościową formułką naprawdę zajmuje mało czasu, a wrażenie o firmie może by było lepsze.
Czy faktycznie doszło do większych zmian na górze? Tak sugerowałyby te opinie sprzed paru miesięcy. Zastanawiam się w jaki sposób mogło się to odzwierciedlić w bieżących warunkach? właśnie poszukiwany jest specjalista ds. rozwoju biznesu. Nie ma podanych widełek, wiec to pierwsza sprawa… jakie są zarobki? druga to atmosfera i organizacja samej pracy, jak je oceniacie?
Wywalili prezesa - wreszcie bo człowiek kompletnie się nie nadawał na to stanowisko, dziwne, że właściciel nie zorientował się przez 4 lata. Ale największe zdziwko, że do zarządu wrzucili człowieka który jest jednoosobowo odpowiedzialny za fatalną jakość apki - będzie odpowiadał za ...... TADA ! dewelopment i rozwój apki kuriozum nie z tej ziemii. To ostatecznie grzebie szanse tej firmy na wyjście na prostą.
Nie będe sie rozpisywał bo widzę ze przede mną wielu już napisalo tutaj swoją opinie, tak że w skrócie - ilosc błędów apki jest porażająca, nawet nie chce mi sie tego wszystkiego wpisywac - nie da sie powiekszyc QR kodu, nie da sie sciagnac raportów parkowania, non stop problemy z zalogowaniem etc etc. Odradzam bo szkoda nerwow (firma blokuje na fb i instagramie, wiec zostawiam opinie tutaj)
Firma miala jakis tam potencjal, ale rozmienila sie na drobne. Calosc jest na poziomie amatorskim jak polska piłka nozna. Nikomu nie chce sie zainwestowac ani w kadre, ani w pracownikow, ani w apke. Zarządzanie leży i kwiczy, ale podobno prezesi maja sie dobrze, a jakies tam skargi i czarne listy komisji nadzoru finansowego po nich splywaja. Ile to potrwa? Ciezko powiedziec, zrobilem tydzien próbny i to mi wystarczyło.
Komisja Nadzoru Finansowego umieszcza skycash na czarnej liscie? W ogóle mnie to nie dziwi. Apka jest archaiczna i pełna błędów, próby ogarniecia tego przez project managerów są torpedowane przez menadzerow. UX nie istnieje, frontend kiepski, backend czyste zło. Ogólnie firma w rozsypce, nie polecam pracodawcy.
Pracowalam ponad rok, na początku było całkiem ciekawie, ale potem atmosfera sie bardzo zepsula. Bardzo dużo skarg od klientów, nikt nie wie jak z tym walczyc i co robić. Menadzerowie nie mają w ogóle pomysłów, na zadne pytanie z naszej strony nie ma jasnej odpowiedzi wiec kientowi juz w ogole nie wiadomo jak sie tłumaczyć. Ludzie zgłaszają bardzo duzo usterek aplikacji, czasem dzownią jakies starsze osoby, ze dostały mandat bo im sie nie chciala otworzyc apka itd, naprawde nie wiadomo jak im pomóc. Drugi ciezki temat to jest ta czarna lista komisji nadzoru finansów, mnóstwo ludzi o to dzowni pytac i tu w ogole nie ma żadnego pomysłu jak takie problemy obsługiwać. Podsumowując: pieniądze przeciętne, mało benefitów, zarządzanie i komunikacja w firma mierna.
Firma wydmuszka, lansowana przez nie-wiadomo-kogo. Podpisali super umowy ze wszystkimi miastami w Polsce posiadając apke zbudowaną na PostgreSQL (dla nietajemniczonych: cos na kształt Interet Explorera, i to 15 lat temu xD Dla gimbazy idealne zeby sie obawic, ale gdzie tam stawiac konkretny soft). Nie chce być zlym prorokiem ale dziur tam tyle że tylko czekam az ktoś tam ściągnie wszystkie dane LOL Bedzie zdziwienie :DDD Ogólnie czytam że dostali jakieś zarzuty, czarna lista, oskarzenia publiczne, cos w tym stylu - nie wiem, nie orientuje, dostalem propozycje pracy ale dwie rozmowy mi wystaczyly zeby powiedziec nie :D
Nie pracuje sie tu źle, bo za dużo pracy nie ma :D Ale chyba z uwagi na dużo skarg czas firmy sie konczy, wiec zaczynam znowu rozsyłac CV. Odkąd tu jestem nie miałam zadnego szkolenia poza takim super ogólnym wprowadzającym, nikt mnie nie wtajemniczył w zadne procedury, ogólnie to nie wiem co ja tutaj robie :D Płacą mało ale pracy też jest niewiele, więc w sumie to mi sie nawet opłaca. Atmosfera na wyższych szczeblach jest nerwowa, kierownicy latają zdenerwowani, ale na szczescie szeregowych pracowników to nie dotyka, ja w kazdym razie nie sie przejmuje.
Dno i sześć kilo mułu. Ani jedna funkcja w tej aplikacji nie działa poprawnie. Najpierw próbowałem doladowac portmonetke, niby poszla kasa z konta ale w apce tego nie widze. Potem stracilem GODZINE zeby odblokować sposoby płatności - nie da sie. A teraz wywaliło mnie całkowicie, nie moge sie ani zalogować, ani zmienić pinu, zero, null. Nie mam kasy, nie mam dostepu do apki, parking nie zaplacony, szukaj czlowieku innych rozwiazan jak jestes mądry. Nie wiem kto zaprojektowal to cos, ale miejsce tego produktu jest tyko i wyłącznie w koszu.
Myślałam, że to tylko ja mam problem z pracą u nich. Presja czasu, ciągle nic nikt nie wie, a jak człowiek chce dopytać, to dziwią się, czemu tego nie wiem, przecież tu pracuję to powinnam to wiedzieć. Ciężko i męcząco było
Myślałam, że to tylko ja mam problem z apką SkyCash, a tu czytam komentarze i okazuje się , że nie jestem sama. Mam mega nerwy, bo to już nie pierwszy raz, kiedy nie mogę zaparkować bo po płatności nie mam biletu.
SkyCash to grupa ludzi, którzy nie powinni brać się za biznes. Ich aplikacja to totalna porażka, zawiesza się, tnie na każdym kroku, a jak chcesz anulować to brak odpowiedzi z serwera. Pieniądze pobrane, a biletu brak. Warto by było ją ulepszyć, albo zabrać się za inny biznes, bo ten jak widzę dał miejsce na liście knf.
Firma rekrutowała na stanowisko telefonicznej obsługi klienta. Rozmowa rekrutacyjna bardzo ogólna, żadnych konkretów. Na koniec lakoniczne: odezwiemy się. Po czym cisza. Ani odpowiedzi, a tym bardziej konstruktywnego uzasadnienia. Profesjonalne podejście do przyszłego pracownika? Żadne.
Trochę przepracowałam w SkyCash przy obsłudze klienta. Prawie cały czas rozmawiałam z niezadowlolnymi użytkownikami firmowej aplikacji. Mało tego, czułam się niepewnie rozmawiając z nimi, bo tak naprawdę nie przeszkolono mnie gruntownie w tym temacie. Teraz, jak już tam nie pracuję to się nie dziwię, że nie tylko pracownicy z tej firmy uciekają, ale i klienci mają dosyć mi i ostatnio knf
Korzystanie z ich aplikacji to jakiś koszmar. Chcesz kupić bilet, to lepiej uzbrój swoje nerwy. Przelew wykonany, wszystko niby ok, a jak dochodzi do biletu, to go po prostu nie ma. Ja nie mogę! Wydawało mi się, że to może chwilowy błąd, ale już kilka razy mi się to zdarzyło. A jak dzwonisz na ich infolinię to czekasz dłużej niż do lekarza, jak w ogóle się dodzwonisz. Nie dziwie się, że wylądowali na liście knf.
Kombinowanie i robienie ludzi w balona to za mało. Parkowałam w dzień, wszystko z apką poszło całkiem ok. A tutaj następnego dnia, kiedy moje auto stoi sobie spokojnie zaparkowane w moim garażu, apka zżera mi środki. O co chodzi? Jakim prawem ja się pytam? No właśnie chyba takim, że za takie zagrywki są już na liście knf i dobrze im! A mój przypadek niech da Wam do myślenia.
Bardzo źle wspominam to miejsce i nie polecam pracodawcy. Brak jakiegokolwiek przeszkolenia na wstępie, procedury praktycznie nie istnieją, my jako support musielismy sami kombinować co odpowiedzieć klientom. Usluga sama w sobie jest mocno wadliwa, mnóstwo klientów dzwoni z pretensjami, w dodatku Skycash ma jakies problemy z prawem i dużo osob przez telefon chce to też wyjasniac, a pracownicy nie mają pojecia co mówic (ogólnie dopiero od klienta dowiedziałam sie ze jakas komisja finansowa wpisala Skycash na czarna liste). Nie wie ile jeszcze pociągną ale ja zdecydowalam sie odejsc z dnia na dzien, balam sie ze jesli wejdzie im prokurator to nie dostaniemy pieniedzy za prace. Odradzam.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Skycash Poland S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Skycash Poland S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 25.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Skycash Poland S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!