CUBE GROUP SA

2.6 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o CUBE GROUP SA

anonim Nowy wpis
Inne

jeszcze ze dwa lata temu ktoś napisał o cierpiących integracjach, do teraz jak temat odnośnie nich się układa? Są organizowane? I jak przy tym oceniacie prace przy samym SEO? Pokazała mi się oferta dla Juniora. Z tego co widzę rekrutacja zdalna ale praca już stacjonarna. Czemu tak? W jaki sposób wygląda wobec tego biuro w Gdańsku? Ile osób jest na dziale i czy pracuje się w zamkniętej przestrzeni?

ikona autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Patrol

Były pracownik

16.05.2023 04:05

Na jakim stanowisku pracowałeś/aś i na czym ono polegało?

Patrol ikona wywiad

Traffic Assistent, czyli praca w GTM i innych narzędziach Google. Do moich zadań należały także zadania związane z: afiliacją, Google Analitycs, Wordpressem.

Czy miałeś/aś możliwość pracy zdalnej? Jeżeli nie, z czego wynikała ta decyzja?

Patrol ikona wywiad

Tak, pracowałem zdalnie, ponieważ mieszkam we Wrocławiu, a siedziba firmy jest w Warszawie.

Co było powodem zakończenia współpracy z firmą?

Patrol ikona wywiad

Złożyłem wypowiedzenie, ponieważ miałem obiecaną możliwość rozwoju. Podjąłem nawet specjalistyczne studia podyplomowe. Jednak po upływie kolejnych tygodni pracy i mimo moich rozmów z przełożonymi, nic się nie działo w kwestii mojego rozwoju w interesującym mnie obszarze.

Jakie są widełki wynagrodzeń na tym stanowisku?

Patrol ikona wywiad

Najniższa krajowa, widełki nie istnieją.

Jak długo pracowałeś/aś w tej firmie?

Patrol ikona wywiad

Rok.

Czy poleciłbyś/poleciłabyś pracę w tej firmie swojemu przyjacielowi? Uzasadnij swoją odpowiedź

Patrol ikona wywiad

Nie, ponieważ miałem jasno wytyczoną ścieżkę rozwoju, dodatkowo podjąłem się nawet studiów podyplomowych na własny koszt w tym zakresie, a jednak rozwoju nie było.

Jak wyglądały szkolenia w Twojej firmie? Czy były zaplanowane i jak często się odbywały? Jakich obszarów/ tematyki dotyczyły? W przypadku braku szkoleń, jak myślisz, z czego to wynikało? W jakich obszarach chciałbyś być szkolony i dlaczego?

Patrol ikona wywiad

Dostawaliśmy dostęp do kursów online i tyle. Nie były one sprawą nadrzędną w firmie i mogłem to robić tylko wtedy, kiedy miałem wolną chwilę.

Jak oceniasz atmosferę panującą w firmie? Jak myślisz, z czego to wynikało?

Patrol ikona wywiad

Atmosfera w moim zespole była w porządku. Pracowałem zdalnie, więc nie miałem za dużego kontaktu z innymi i stąd nie znam ogólnej atmosfery w firmie.

Jak oceniasz warunki i ustalenia z pierwszego dnia pracy względem przestrzegania tych ustaleń przez pracodawcę? Jeżeli pracodawca nie przestrzegał warunków, opisz dokładnie o jakie warunki chodziło i co nie było przestrzegane.

Patrol ikona wywiad

Te warunki oceniam 'tak sobie', ponieważ na początku usłyszałem, że będę się rozwijać, a aktualne obowiązki są tylko wstępne i tymczasowe. Moje zadania rekrutacyjne też były zupełnie inne niż moje późniejsze obowiązki. Podczas rekrutacji zadania były trudniejsze i bardziej satysfakcjonujące.



Nowy
Pracownik

Pracuję w cube od kilku miesięcy. Moja opinia: 1. Rekrutacja wymagająca ale wszystko w terminach 2. Umowa o pracę ( najpierw było 3 miesiące próbne) ale wiem ze zatrudniaja tez na b2b. 3.Onboarding OK - duzo materiałów i pomoc managera i działow wsparcia i pomoc mojego buddiego. 4. Ekipa -wyluzowani, fajni ludzie i super autorytety z wielką wiedzą ale często zapracowani chociaz są tacy którzy zawsze znajdują dla mnie czas. Mam od kogo się uczyć i nie jestem pozostawiony sam sobie. 5. Kasa - spoko na start, mam obiecana podwyżkę juz za chwilę a na początku roku wszyscy dostaliśmy 5% inflacyjnego. 6. Ja nie robię nadgodzin ale jeśli u innych wyjdą nadgodziny to odbierają je obowiazkowo w kolejne dni. To jest podobno ewenement w tej branży. 7..Super są statusy firmowe - czuję się dobrze poinformowany o tym co w trawie piszczy i bez owijania w bawełnę. 8. Firma się rozwija i ma fajnych Klientów a wyniki finansowe wg informacji jakie dostajemy są bardzo dobre. 9. Przez te kilka miesięcy odeszło z 5 osób a przyszlo pewnie z 15 nowych ( rotacja znacznie mniejsza niz w firmach moich znajomych) i cały czas szukają kolejnych. 10. Odnalazłem się w zadaniach i czuję że się rozwijam. Nie wiem co będzie za jakiś czas ale to co robię mnie kręci na maxa. 11. Benefity podstawowe ale od jakiegoś czasu pracujemy w piątki po 7 h a firma dala dodatkowe 3 dni urlopowe w roku. To plus zero nadgodzin i dla mnie jest super a owowe koktajle sam sobie zrobię. 12. Godziny pracy - start od 8 do 9:30 ale mój szef przymyka oko kiedy się spóźnię- ważne żeby pracować średnio 8 godzin dziennie. Nie ma tez problemu zeby sie urwać wczesniej jesli jest taka potrzeba. 13. Wyganiają nas na urlopy. Odbierałem obowiazkowo zaległe dni urlopowe z tamtego roku na początku tego roku i musiałem zaplanować obowiązkowo urlop 2 tygodnie w ciągu tego roku. 14. W firmie pracuje wiele super osób które mają super wiedzę!! Jest od kogo się uczyć! Polecam pracę w cube !!

Wstajemy Nowy wpis
Pracownik
@Nowy

Kasa powinna rosnać szybciej. Ludzie tez są różni. Rotacja raczej mała ale bywały gorsze okresy. Brakuje integracji i kontaktu bezposredniego z ludzmi. Cos tam zapowiadaja ale zobaczymy.

Marcin Nowy wpis
Pracownik
@Wstajemy

1. Kasa ok 2. Ludzie ok,ok 3. Integracja - cierpi przez covid ale od kwietnia bedziemy sie spotykac w siedzibie i mamy juz wyjscia integracyjne a w maju wyjazd firmowy. Ogólna ocena - bardzo ok.

Natalia
Kandydat
 Pytanie

Miałam rozmowę z osobą z działu personalnego dwa tygodnie temu na stanowisko do Google Ads Mam za sobą setki (serio, sic!) rozmów wstępnych, a nigdy nie skończyłam rozmowy z uśmiechem Pełny profesjonalizm, a przede wszystkim ludzkie podejście ze strony Pani Moniki, co jest rzadkością w tych czasach, bo zazwyczaj rekruterzy mają cię w (usunięte przez administratora) Nie wiem, jak to wygląda w firmie, ale rozmowa na poziomie Jeszcze pytanie do obecnych pracowników, czy firma udziela pożyczek pracowniczych?

Account Manager
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rozmowa telefoniczna a następnie spotkanie rekrutacyjne, w drugim etapie spotkanie wraz z prezentacją przygotowanego materiału.

Pytania

Pytanie dotyczące dotychczasowych doświadczeń, znajomości mediów, przeprowadzonych kampanii, oczekiwań, planów rozwoju itp. Cała rozmowa przeprowadzona bardzo profesjonalnie, przy jednoczesnym zachowaniu miłej atmosfery.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
Michał
Pracownik

Cześć! Chciałbym podzielić się doświadczeniami związanymi z rekrutacją na stanowisko Performance Marketing Assistant. I Etap - Po około tygodniu od wysłania CV rekruter skontaktował się ze mną telefonicznie – planowana rozmowa miała zająć około 20 minut, zajęła około godziny, jednak wspominam pozytywnie. II Etap - 3 zadania do wykonania przez weekend – z racji, że bardzo zależało mi na tej ofercie dokładne wykonanie ich było dość czasochłonne III Etap - Otrzymałem telefon z wiadomością o zakwalifikowaniu się do 3 etapu – rozmowy rekrutacyjnej. Zaskoczyło mnie, że rozmowa ma się odbyć kilka godzin po otrzymaniu telefonu, jednak udało się przełożyć spotkanie na następny dzień. Rozmowa przebiegła zgodnie z wcześniej wysłanym harmonogramem w sympatycznej atmosferze. Na każdym etapie rekrutacji otrzymywałem informację o tym, że niezależnie od finalnej decyzji otrzymam informację zwrotną, w tym podczas ostatniego etapu dostałem kilkukrotne potwierdzenie, że do max 2 tygodniu dostanę odpowiedź i feedback (rekrutacja dobiega końca i jestem przedostatnią osobą). Dzisiaj mijają dokładnie 2 miesiące od rozmowy rekrutacyjnej:  Feedbacku nie otrzymałem  Żadnej informacji o przyjęciu/nieprzyjęciu też nie (nawet najprostszego maila)  Mimo wcześniejszego błyskawicznego kontaktu mailowego/telefonicznego- nagle całkowite ucięcie kontaktu i brak odpowiedzi na zapytania po okresie 3 tygodni W normalnych sytuacjach przymknąłbym na to oko, jednak myślę, że warto zwrócić uwagę, ponieważ podczas rekrutacji kwestia informacji zwrotnych/omawiania zadań jest silnie podkreślana jako element indywidualnego podejścia i budowania relacji z kandydatem przez Cube Group. Z uwagi na zaufanie do osób prowadzących rekrutację w oczekiwaniu na decyzje musiałem odrzucić/opóźnić inne oferty jakie otrzymywałem w tamtym okresie, jednak jak się okazuję nie było to tego warte. Przestrzegam.

Pracodawca

@Michał

Cześć, Michał, dziękujemy Ci za zgłoszenie nam błędu, wyjaśniliśmy po naszej stronie, jak do niego doszło, i jeszcze w nawiązaniu do naszej wiadomości raz jeszcze chcielibyśmy Cię bardzo przeprosić za brak feedbacku. Jest dla nas ważne, aby do osób, z którymi spotkaliśmy się na rozmowie, dać feedback, także wtedy gdy zdecydowaliśmy się na wybór kogoś innego, oraz podziękować za wzięcie udziału w procesie. Faktycznie tutaj w wyniku wewnętrznego błędu nie przekazaliśmy go w ustalonym okresie – za co jeszcze raz chcemy Cię najmocniej przeprosić. Zespół HR

anonim

(usunięte przez administratora)

Marcin

Pracowałeś w Cube Group? Jestem ciekaw co możesz powiedzieć o poziomie wynagrodzeń w tej firmie... Byłeś zadowolony z pensji otrzymywanej w tym miejscu? I czy można liczyć na jakieś dodatki do podstawy?

anonim

(usunięte przez administratora)

Marcin

Cześć, znasz może Cube Group od środka? Jestem ciekaw czy warto wysyłać tu CV... Wiesz ile tu można zarobić i jaka atmosfera panuje w zespole? Poszukuję informacji na ten temat, liczę że mi pomożesz :D

Magda
Kandydat

Ja naprawdę rozumiem, że po szybkiej rozmowie telefonicznej z kandydatem można o nim zapomnieć. Nie jest to grzeczne, ale w jakimś sensie zrozumiałe. W tej sytuacji sprawa wygląda nieco inaczej. Pierwszy etap rekrutacji - rozmowa telefoniczna (10 min) Drugi etap rekrutacji - 3 czasochłonne zadania (1,5h) Trzeci etap rekrutacji - rozmowa, podczas której do zrobienia było jeszcze więcej zadań (40 min) Na koniec obietnica o powrocie z wynikiem rekrutacji. Rozumiem, że nie dostałam tej pracy, ale nie rozumiem, jak rekruter może nie znaleźć czasu na napisanie maila do kandydata, który poświęcił swój czas na te wszystkie etapy. Po jakimiś czasie sama wysłałam maila z pytaniem o wynik rekrutacji, ale tutaj również nie doczekałam się odpowiedzi. Jestem rozczarowana, bo osoby przeprowadzające rekrutację wydawały się profesjonalne i sympatyczne. Niestety do profesjonalizmu im daleko. Jeżeli umawiacie się Państwo z kandydatem na kontakt w określonym terminie, to się to po prostu robi, z szacunku do drugiego człowieka.

Halina
Inne
@Magda

Jak wyglądały te 3 zadania na drugim etapie rekrutacji a jak te kolejne w trzecim? Podpowiesz? Czy były jakieś trudne? Czy raczej każdy bez problemu sobie poradzi? :D Chciałabym się zorientować jak się dobrze przygotować do rekrutacji w Cube. Na jakie stanowisko aplikowałaś?

Magda
Kandydat
@Halina

Na początku wspomnę, że po moim komentarzu rekruter odezwał się do mnie, tak więc cieszę się, że jednak ktoś zainteresował się sprawą. Pomimo delikatnego niesmaku, wszystko udało się doprowadzić do końca :) Co do zadań, to były bardziej na kreatywność, więc na pewno sobie poradzisz. Powodzenia :)

Pracodawca

@Halina

Cześć Magda. Najmocniej Cię przepraszamy raz jeszcze, że nie wróciliśmy do Ciebie po poniedziałkowym spotkaniu. Zakończenie rekrutacji musieliśmy przesunąć ze względu na spotkania z innymi kandydatami i po nich podejmiemy finalną decyzję. Po wyborze kandydata wracamy do każdego obecnego na assessmencie i dajemy feedback, również gdy zdecydowaliśmy się na wybór kogoś innego. Obecnie szukamy już trzeciego asystenta w formie takiego właśnie procesu – w jego wyniku dołączyły do nas już dwie osoby, które bardzo wspierają nasz dział i fajnie się w nim odnajdują. Przepraszamy Cię jeszcze raz za opóźnienie, które mamy w tej czerwcowej rekrutacji – bardzo staramy się wracać szybko z feedbackiem i rozumiemy, jak bardzo kłopotliwe jest, gdy proces jednak się przeciągnął. Cześć Halina, w naszej agencji zatrudniamy asystentów do różnych działów (różne obszary marketingu), stworzyliśmy te zadania assessmentowe, aby kandydaci mieli okazję zobaczyć przykładowe sytuacje, które będą dla niego codziennością w tym dziale. Dzięki temu mogą ocenić, czy są dla niech ciekawe i czy to jest obszar, w którym będą chcieli się specjalizować i rozwijać się później w tym dziale jako Junior, Specjalista itd. W przypadku tej rekrutacji kandydat ma do wyboru obszar bardziej "twardy" analityczny - performance marketingowy oraz bardziej "miękki" - więcej kontaktu z wydawcami. Pozdrawiamy Zespół HR

JD

W Cube: - pieniądze w dziale IT są niskie, nierynkowe (usunięte przez administratora) - z każdej minuty w trakcie dnia trzeba się spowiadać w raporcie czasu pracy - sprzęt jest średniej jakości, biurka i fotele po taniości, a biuro brudne - zadania są różne, zdarzają się fajne, niemniej jednak większa część to zadania nudne, powtarzalne (dział IT) - brak szkoleń, mentoringu, czasu na rozwój własny (dział IT) - atmosfera w teamie IT jest napięta - struktura organizacyjna projektów nie istnieje - pomimo obietnic "nielimitowanych możliwości rozwoju", możliwości takich brakuje - benefity to 100 zl na miesiac, które można wykorzystać na opieke zdrowotna, multisporta czy kurs angielskiego (jeżeli chce się np. opiekę + mutli to trzeba dopłacać) - używane technologie są przestarzałe (team nie ma czasu na rozwój w kierunku nowych technologii) (usunięte przez administratora) - nie liczy się ze zdaniem pracownika, dużo obietnic, brak ich wykonania - ekspres do kawy nie jest czyszczony ani przystosowany do robienia kawy w takich ilościach, kawa jest tragiczna - ludzie są i fajni i nie, jak wszędzie - accounci często nie wiedzą kto czym zajmuje się w firmie, (zresztą ciężko ich winić bo to problem organizacyjny), co prowadzi do nieporozumień, błędów i frustracji Jeżeli idziesz na rozmowę kwalifikacyjną do Cube to: - dokładnie wypytaj o benefity - KONIECZNIE zapytaj o proces raportowania czasu pracy - rozejrzyj się po biurze (3 i 4 piętro) - nie umawiaj się "na gębę" na coś, tylko na papierze - zapytaj o zadania jakimi będziesz się zajmował - jeżeli jesteś alergikiem zapytaj o psy w biurze - wymagaj rynkowej wypłaty Wiadomo, że nikt nie jest 100% obiektywny ale mam nadzieję, że ta opinia pomoże przy wyborze miejsca pracy.

Zespół HR
@JD

Cześć, postaramy się wyjaśnić kilka spraw, które pojawiły się w Twoim komentarzu :) Raport czasu pracy to obecnie standard w większości firm i nie jest to rozliczanie co do minuty. Sam wpisujesz ile czasu spędziłeś nad zadaniem – po to, by zmierzyć zasoby potrzebne na realizację danego projektu. Sprzęt mamy odpowiedni do zadań – jeśli coś jest nie tak, trzeba to zgłosić do swojego managera. Mówiąc o zadaniach każdy z naszych pracowników i potencjalnych pracowników poznaje je już na etapie rozmowy kwalifikacyjnej – uczestniczy w niej zawsze manager działu, który opowiada m.in. o zadaniach i odpowie na wszystkie pytania – również o szkoleniach. Było ich w tym roku ponad 20, a na wewnętrznej platformie Akademii ze szkoleniami pojawiło się kilkanaście kolejnych webinarów – stawiamy na dzielenie się wiedzą. W zależności od działu zadania są ciekawe i innowacyjne, ale w skali dnia zdarzają się też takie, które trzeba wykonywać powtarzalnie – to specyfika każdej pracy. Nie można jednak powiedzieć, że technologie są przestarzałe – korzystamy z najnowszych rynkowych trendów. Nie zawsze gonimy za wszelką cenę za nowinkami technologicznymi, które są w fazie prototypu. Wolimy wybierać technologie o ugruntowanej pozycji rynkowej i sprawdzone w warunkach produkcyjnych na innych projektach. Procesy technologiczne są u nas zbudowane o najnowsze trendy DevOps oparte o infrastrukturę Google Cloud, programowanie mikroserwisów node.js i UI oparty o React.js. Proces CI/CD jest automatyzowany i pozwala skupić się na pracy programistycznej. Benefity to karta sportowa, lekcje angielskiego czy opieka medyczna, z których można wybierać lub skorzystać z innych na dedykowanej platformie :). Wszystko na ten temat wyjaśniamy podczas rozmowy kwalifikacyjnej, wystarczy też zapytać w dziale HR. Dodatkowo mamy też inne benefity – to m.in. praca zdalna, elastyczne godziny rozpoczęcia pracy, możliwość pracy z biura w Gdańsku. Nasze biuro jest przyjazne psom, co również często i głośno komunikujemy. Jeśli zdarzy się „wpadka” – co jest wyjątkową sytuacją – to właściciel natychmiast sprząta. Czy kawa jest smaczna czy nie – zdania są podzielone. Co jakiś czas ją zmieniamy, niestety nie wszystkim będzie zawsze smakowała ta sama… ;) W czasie procesu rekrutacyjnego każdego chętnie oprowadzimy po biurze – nie ma z tym żadnego problemu ani żadnych tajemnic :) Życzymy powodzenia w dalszej karierze zawodowej :)

ODP
Pracownik
@Zespół HR

Odpowiedź typowo PR-owa. Odnośnie szkoleń: "Było ich w tym roku ponad 20, a na wewnętrznej platformie Akademii ze szkoleniami pojawiło się kilkanaście kolejnych webinarów – stawiamy na dzielenie się wiedzą.". Proszę o wskazanie jakie odbyły się dla działu IT, który w tej firmie jest traktowany jako piąte koło u wozu. Jeżeli sam nie zainwestujesz pieniędzy i czasu poza godzinami pracy to niczego się tutaj nie nauczysz. Procesy technologiczne nie są zbudowane o najnowsze trendy bo nie ma na to zasobów. Zadania trzeba wykonywać jedno po drugim jak na taśmie produkcyjnej w fabryce. Podkreślę... To wszystko dotyczy działu IT. Takie są niepodważalne fakty.

Zespół HR
Pracownik
@ODP

Dzień dobry, dział IT może uczestniczyć we wszystkich ogólnofirmowych szkoleniach, a pracownicy otrzymują od managera codzienne wsparcie. Szkolenia odbywają się przy okazji wewnętrznych spotkań zespołu, na których omawiane są działania i konkretne problemy – zespół rozwiązuje je przy użyciu technologii, z których korzystamy lub omawiamy wprowadzanie takich, które możemy wdrożyć. System Code Review stosowany w naszych projektach pozwala na bieżąco pokazywać developerom z mniejszym doświadczeniem jak skutecznie rozwiązywać problemy, dbać o jak najwyższą jakość kodu i wymieniać się wiedzą w zespole. Jeśli ktoś zgłasza managerowi potrzebę zdobycia dodatkowej wiedzy, zawsze otrzymuje wsparcie – wystarczy porozmawiać i wskazać obszar do rozwoju. Procesy technologiczne są zbudowane o najnowsze trendy DevOps, korzystamy z takich narzędzi jak GitLab, Google Build, Kubernetes Deploy. Technologiczne opieramy się na stacku node.js + MongoDB + express + react.js + Google Cloud (BigQuery, Google Storage, DataProc, Pub/Sub i wiele innych najnowszych trendów cloudowych) oraz Python wraz z czołowymi bibliotekami do procesów przetwarzania danych. Prawdą jest, że realizujemy dużo projektów wewnętrznych i zewnętrznych, do których potrzebne są określone umiejętności i działania. Mamy jednak też dużo projektów innowacyjnych, przy których mniej doświadczeni pracownicy mogą się wiele nauczyć i wdrażać swoje pomysły – w tym za pomocą najnowszych rozwiązań ze świata IT. Na programistów czekają zadania, o których rozmawiamy już na etapie rekrutacji.

Maja
Inne
@JD

Hej, czy taki raport sporządza się w Cube pod koniec zmiany, czy chodzi po prostu o zakres obowiązków określony w umowie? Proszę napisz dokładnie bo nie jestem pewna czy rozumiem.

Jak tam w dobie korony ?
 Pytanie

Jak sobie radzi firma? Jak są traktowani pracownicy? Były jakieś masówki ? Firma zabrała pieniadze?

pracownik
Pracownik
@Jak tam w dobie korony ?

jedyna zmiana to praca zdalna

Sknerus
Pracownik
@Jak tam w dobie korony ?

Firma podeszła do ludzi ok, zmiana trybu pracy była dobrze przeprowadzona. Byliśmy szczerze informowani o sytuacji i planach i różnych możliwych scenariuszach. Nie było żadnych redukcji. Statusy i rozmowy które prowadzi z nami na bieżąco zarząd są dobrym zwyczajem. Myśle ze nie tylko w moich oczach firma zyskała a najwięcej zapunktowali inni pracownicy którzy wykazali się deteminacją i super współpracą.

6
Marcin
Pracownik
@Sknerus

Bylo ok ale sytuqcja wyjatkowa. Wrocmy do normalnosci i wtedy oceniajmy

Maja
Inne
@pracownik

Dobrze, że nie zwalniali ze względu na sytuację w kraju. To dobrze świadczy o firmie, a powiedz mi jaka jest rotacja pracowników w CUBE?

1
Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa CUBE GROUP SA w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Realista
Pracownik
@Pytanie

Dobra atmosferę wśród pracowników buduję się poprzez docenianie ich pracy odpowiednim wynagrodzeniem. W Cube wynagrodzenia są grubo poniżej rynkowych i znaczna ilość expertów czynnie poszukuję innej pracy, dlatego nie zależy im na budowaniu jako takiej atmosfery. Dodatkowo dochodzi spowiadanie się z każdej przepracowanej minuty i ciągła kontrola rejestrowanej pracy. Te elementy i pare innych nieustannie psują atmosfere w firmie.

Zespół HR
Pracownik
@Realista

Dzień dobry. Wynagrodzenia u nas są na poziomie rynkowym – monitorujemy m.in. raporty płacowe organizacji branżowych (m.in. SAR) oraz po prostu nasz rynek, a oferowana stawka jest uzależniona od wiedzy, doświadczenia i kompetencji kandydata, który przechodzi proces rekrutacji. Managerowie dokonują również ewaluacji w swoich zespołach. Nasi pracownicy są bardzo cenieni i poszukiwani przez rynek – kształcimy dobrych specjalistów, pomimo wzrostu liczby pracowników (w porównaniu do tego, co było kilka lat temu) mamy dużą grupę topowych specjalistów, którzy dalej rozwijają się z nami ponad 3, 5, a nawet ponad 10 lat. Nie jest prawdą, że nasi pracownicy „spowiadają się z każdej przepracowanej minuty” – raport czasu pracy to standard dla wielu firm – jest to ważny element biznesowy, aby można było dostrzegać i badać trendy oraz po prostu optymalizować ten obszar. Po prostu wpisujesz, ile czasu spędziłeś nad konkretnym zadaniem (nie co do minuty). Omawialiśmy to wśród naszych pracowników i wiedzą oni, że dzięki temu mierzymy różne wskaźniki realizacji naszych projektów. Pytania o to można również zadawać podczas rozmów rekrutacyjnych – o wszystkim opowiemy. Szczególnie w obecnej sytuacji pracy zdalnej wymuszonej epidemią staramy się budować atmosferę otwartej komunikacji nie tylko na statusach, gdzie stawiamy na szczerość, ale także w naszym wewnętrznym intranecie. Również managerowie są dostępni dla Pracowników i odpowiadają na pytania. Aby kandydat uczestniczący w procesie na dalszych etapach mógł bardziej poznać atmosferę naszej firmy, chętnie zapraszamy na kawę – pogadamy, pokażemy biuro i zapoznamy z wybranymi członkami zespołu – stacjonarnie lub online :)

MMM
Były pracownik
@Zespół HR

"Nasi pracownicy są bardzo cenieni i poszukiwani przez rynek" - oj tak, są tak cenieni i poszukiwani, że mimo jakże doskonałej oferty wynagrodzeń i benefitów w Cube, firma nie potrafi tych co lepszych i bardziej doświadczonych zatrzymać przed ucieczką do jakiejkolwiek konkurencji :)

2
Zespół HR
Pracownik
@MMM

Dzień dobry, niech liczby powiedzą za nas – 70% naszych pracowników jest w firmie ponad 3 lata, a 28% Zespołu jest z nami ponad 5 lat. Rotacja pracowników to normalne zjawisko w branży i przede wszystkim dotyczy pracowników z najniższym stażem – w szczególności w pierwszym roku pracy. To wynika z charakteru pracy, zadań, specyfiki pracy w branży. Dodatkowo jesteśmy dwa razy większą firmą, niż 5 lat temu. Cały czas wprowadzamy nowe rozwiązania wewnętrzne – zapytajcie o nie na rozmowie kwalifikacyjnej :)

Maja
Inne
@Realista

O jakich wynagrodzeniach mowa? Wiesz, dla każdego "dużo" znaczy co innego, więc proszę napisz konkretnie. Czy wciąż pracujesz w CUBE?

Kandydatka
Kandydat

Brak odpowiedzi zwrotnej po przejściu dwóch etapów rekrutacji - myślę, że wysłanie krótkiego maila raczej by Was nie zbawiło.

Maja
Inne
@Kandydatka

Hej, a na jakie stanowisko aplikowałaś do Cube? Niestety, ale brak odpowiedzi równoznaczny z odmową, jest częstym zabiegiem w procesach rekrutacji. Jakie pytania dostałaś na rozmowie?

Maja
Inne

Gdyby ktoś szukał, znalazłam na ich stronie wiele otwartych rekrutacji: https://kariera.cubegroup.pl/. Mnie interesuje stanowisko Web Analyst. Powiedzcie mi ilu lat doświadczenia oczekuje CUBE od kandydata?

Nowy
Kandydat

Brałam udział w trzech etapach rekrutacji, wrażenia ok, jednak zabrakło mi informacji zwrotnej i podziękowania za udział, zgodnie z ustaleniami..

1
Ula
 Rekomendacja

Byłam na rozmowie rekrutacyjnej 2 miesiące temu w związku ze stanowiskiem w digitalu. Kontakt z rekruterką wspominam bardzo dobrze. Dostawałam na bieżąco informacje przed spotkaniem oraz krótki feedback po nim. Termin specjalnie dopasowali do mnie ze względu na mój późniejszy wyjazd za granicę, co było bardzo miłe. :) W biurze, gdy już czekałam na "moją godzinę", byłam zagadywana przez pracowników, prawie każdy chciał mi pomóc - co się nie często zdarza. Z niektórymi osobami nawet pożartowałam, co pomogło mi trochę obniżyć stres. :) Rozmowę miałam z trzema chłopakami na raz, z którymi miałabym współpracować. Wspominam ją bardzo dobrze. Było wesoło, ale i konkretnie. :) Pracy nie dostałam, bo potrzebowali osoby zaawansowanej- experta, a ja do takiej nie należałam. Informacje dostałam od razu, następnie maila z feedbackiem od rekruterki. Mój kontakt z firmą oceniam jako pozytywny, mimo iż nie dostałam tam pracy. Ludzie - fajni, warunki w burze - ok, kontakt - ok, dodatkowy plus za konkret i poczucie humoru ;) Pozdrawiam!

1
Pytanie
 Pytanie

Bardziej angielski biznesowy czy potoczny podczas rozmowy w CUBE GROUP SA?

cubeowicz
@Pytanie

w tej firmie nie uzywamy angielskiego w ogóle, najwyzej co to sobie panel po angielsku możesz ustawić, więc odpowiedź to - żaden

1
Zespół HR
@Pytanie

Poziom zaawansowania jest uzależniony od stanowiska, na jakie aplikujesz. Pamiętaj, że w naszej branży angielski komunikatywny jest niezbędny do poszerzania wiedzy, zdobywania nowych umiejętności i uczestnictwa w szkoleniach (np. organizowanych przez Google). Biznesowy będzie dodatkowym atutem – będziesz mógł pracować przy projektach z zagranicznymi Partnerami.

Maciej

Proces rekrutacyjny na stanowisko Junior JavaScript Developer: (0) wysłałem CV linkiem do LinkedIn i GitHub; (1) telefoniczna rozmowa zapoznawcza; (2) zadanie techniczne (zrobione na czas i chyba na satysfakcjonującym poziomie, bo dostałem zaproszenie do kolejnego etapu); (3) rozmowa zespołem, podczas której pani z HR dwa razy zapewniła, że bez względu na decyzję skontaktuje się ze mną "do dwóch tygodni max", by mnie o niej powiadomić. Dziś mija czwarty tydzień i nic. W dodatku, mój e-mail przypominający (b. grzeczny) też został zlekceważony. Podsumowując: do trzeciego etapu włącznie sprawnie i profesjonalnie. Potem nic

Zespół HR
@Maciej

Cześć Maciej, przepraszamy Cię za brak odpowiedzi – to wyjątkowa sytuacja. Wyjaśnienia otrzymałeś już w prywatnej wiadomości.

pz
 Rekomendacja

Człowiek z ambicja i chęcią na pewno odnajdzie się w CG, cały zarząd jest otwarty i docenia inicjatywy, także wystarczy chęć! strać się i pracować a na pewno jak w żadnej innej firmie będzie to dostrzeżone i wynagrodzone. Lepszego miejsca/ atmosfery nie znajdziecie, Wy je TWORZYCIE!?!&/?:&.

13
Ania E.
 Rekomendacja

Pracowałam w CG przez 3 lata. Postanowiłam napisać opinię, bo przykro mi się zrobiło jak zaczęłam czytać komentarze. Oczywiście, nie wiem jak jest teraz, bo minęło trochę czasu, ale trudno mi uwierzyć, że wszystkim w firmie jest tak źle jakby to wynikało z opinii, bo wiele fantastycznych osób, które znam nadal tam pracuje. CG to elastyczna organizacja w której doceniane są inicjatywa i wyniki biznesowe. Jest trochę ułańskiej fantazji - czasem to dobre, a czasem kłopotliwe, ale nadaje charakter tej organizacji. Nie wszystko jest poukładane, ale to daje szansę robić rzeczy po swojemu. Bardzo dużo się nauczyłam, moje pomysły były brane pod uwagę a praca była doceniana. Po tym jak zostałam managerem nigdy nie było kłopotu z awansami dla zespołu, bo za tymi ludźmi stały wyniki. Osoby, które nadal tam pracują i widzą jakieś problemy/szanse bardzo zachęcam do przedstawienia swojego punktu widzenia prezesowi. To życzliwy człowiek, który docenia dobre pomysły. Moim zdaniem nie zawsze dobrze dobiera doradców ale sam kieruje się dobrem firmy rozumianym nie tylko jako biznes ale też ludzie. Podsumowując - polecam pracę w CG osobom dynamicznym, samodzielnym i z inicjatywą. Takie osoby mają duże szanse na satysfakcję z pracy w tej firmie. Ja się cieszę, że mogłam tam pracować.

anonim

(usunięte przez administratora)

Zespół HR & CG

W odpowiedzi na wpis na samej górze: Cześć, Gallu Anonimie. Sluchamy opinii i obecnych, i byłych, i przyszłych Cube’owiczów – Twoja wypowiedź jest jednak krzywdząca dla Zespołu Ludzi, który z Tobą współpracował i pewnie będzie ponownie współpracował (bo taka jest specyfika naszej branży marketingowo-mediowej). Nasz Zespół, począwszy od ekspertów, z których część jest z nami od wielu lat, poprzez seniorów, specjalistów, uczących się juniorów czy asystentów, od strategów, analityków, czy specjalistów od performance marketingu, stale się rozwija, uczy z każdym projektem, odnosi też wspólne sukcesy, z których jesteśmy naprawdę dumni. W digital marketingu i wśród reklamodawców digital podejście "minimum pracy i zero inicjatywy" nie ma racji bytu – i każdy, kto przepracował trochę w digitalu i zebrał solidną podstawę kompetencyjną, ma tego świadomość. Dlatego właśnie z regularną, ustaloną częstotliwością prosimy o ocenę naszej pracy klientów. I analizujemy to, kontynuujemy te wszystkie rzeczy, za które mamy fajny feedback, i poprawiamy rzeczy, które można zoptymalizować. Takie są fakty. Również dlatego dokładnie monitorujemy prowadzone projekty (w zarządzaniu projektami obok poziomu jakości, zakresu i kosztu także pomiar czasu jest standardowo mierzonym wskaźnikiem dla każdego złożonego projektu – tak jest w wielu branżach, także np. budowlanej, czy IT). Dlatego również jesteśmy otwarci na feedback bezpośredni. Również nasi pracownicy mogą i zawsze będą mogli zgłaszać się do Działu HR, czy zwrócić na coś uwagę w ramach normalnej rozmowy, jak i anonimowo. Rozumiemy to, że nie każdy zestaw zadań na stanowisku, warunków współpracy (operacyjnych, systemowych, technologicznych, benefitów itd.), dynamika oraz specyfika pracy czy wreszcie zespół kolegów i koleżanek odpowiada każdemu. Każdy ma swoje idealne realia, w których odnajduje się najlepiej, ale żadna wypowiedź nie powinna krzywdzić ludzi i odmawiać szacunku tworzonej przez nich z zaangażowaniem wspólnej pracy. Z szacunkiem i życzeniem powodzenia w każdej wybranej przez Ciebie ścieżce zawodowej Zespół HR & CG W odpowiedzi na wpis bezpośrednio powyżej: Cześć, również nie wspieramy feedbacków osobistych, gdzie wymienia się czyjeś dane - dlatego zgłosiliśmy ten post z prośbą o usunięcie. Zespół HR & CG

13
Pracownik Kjuba

Niestety wszystko co Gal Anonim napisał jest czystą prawdą, wszyscy ludzie z którymi bliżej współpracuje w firmie aktywnie szukają innej pracy, a zarząd podchodzi do sprawy na zasadzie: "każdego eksperta da się zastąpić skończoną liczbą stażystów". W moim przypadku wygląda to podobnie, obiecanki cacanki i nie liczenie się ze zdaniem pracownika.

12
xyz

Gallu Anonimie, nie wiem i w sumie nawet nie chce wiedzieć kim jesteś, ale wiesz co? Dobrze, że już cię z nami nie ma. Czytając twoją "twórczość" czuje się jedynie straszne zażenowanie i w zasadzie nawet wstyd zniżać się do takiego poziomu, żeby to komentować. Przytoczę tylko jeden cytat, który sprawił, że aż krew mi się zagotowała: "Agnecja niestety, ale działa pod hasłem 'od klienta max pieniążków, od nas minimum pracy i zero inicjatywy'." Nie mierz innych swoją miarą i nie obrażaj swoich byłych współpracowników, którzy są na maksa zaangażowani w swoją pracę, swoją edukację i rozwój. Psy szczekają, karawana idzie dalej. Gdy ty poświęcasz swój cenny czas na pisanie powyższych wierszyków, my pracujemy, rozwijamy się i idziemy do przodu.

3

Zostaw merytoryczną opinię o CUBE GROUP SA - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w CUBE GROUP SA?

    Zobacz opinie na temat firmy CUBE GROUP SA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w CUBE GROUP SA?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy CUBE GROUP SA?

    Kandydaci do pracy w CUBE GROUP SA napisali 15 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

CUBE GROUP SA
Przejdź do nowych opinii