Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


Jesteś pracodawcą?
Zobacz jakie możliwości prezentowania swojej firmy jesteśmy w stanie Ci zagwarantować! Sprawdź
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze
logo HOBIJ International Work Force BV Holandia

Opinie o HOBIJ International Work Force BV Holandia

zdjecie uzytkownika
gość - 2013-09-11 20:01:10 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
nie polecam. [usunięte przez moderatora] w Polsce obiecują prace a na miejscu okazuje sie ze oni nie odpowiadaja za oddział w polsce i nic kompletnie nie wiedza, co się w polskim biurze dzieje. Obiecują normalne domy do mieszkania a dają ludzi na domki letniskowe w ktorych nie ma nic, zadnych mebli, ogrzewania, tylko smród i chłód. To skandal. Po tel od nich trzeba się od razu zbierać z Polski bo praca podobno czeka a na miejscu okazuje się ze nie wiadomo kiedy praca bedzie.
Sprzataczce tez trzeba płacic za sprzatanie 5 euro a przychodzi co dwa tyg. Ciekawe co ma sprzatac w domku letniskowym jak tam nie ma nic, pewnie zeby szpiegowac, bo sprzatac trzeba samemu, bo sa kary sa bałagan. A ich nie obchodzi ze nie ma mebli, daja za to kary. Zostawiaja ludzi w jakichs lasach w domkach letniskowych i maja radzic sobia sami. Przetrzymują ludzi w swojej agencji do wieczora a potem wieczorem wywoza do tych domkow myslac ze ludzie wystraszeni zostana tam. Biuro ich jest ogromne i bogato wyposazone, pewnie z tych wszystkich biednych ludzi zdarli kase. Na miejscu w tej agencji udaja ze nie wiedza nic, robia z ludzi baranów.[usunięte przez moderatora], omijajcie ich z daleka
zdjecie uzytkownika
lauva - 2013-09-12 12:10:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sluchajcie ja niedawno podpisalem umowe z hobij, w pracy bylem 2dni i koniec, codziennie czekm na telefon i nic. chce zrezygnowac z tej firmy ale obawiam sie z bede musial placic jakas kare, bo w jednej z umow jest cos o placeniu dla nich za wczescniejsza rezygnacje, tzn przed uplywem 3misiace. czy ktos tam pracowal wie jak to faktycznie wyglada? blagam pomozcie
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-12 12:33:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jest 1 tydz od podpisania umowy na jej zerwanie bez konsekwencji
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-12 12:50:12 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
za domek letniskowy (drewniana śmierdzaca buda) bez mebli, ogrzewania, tylko jakis tapczan trzeba płacic im 85 euro na tydz.
kłamia w zywe ocz i traktuja ludzi jak smieci
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-12 13:13:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, to jak w tym domku przygotować posiłek? Ile osób mieszkało w tym domku i jaki był dojazd do pracy?
zdjecie uzytkownika
lauva - 2013-09-12 15:56:47 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale tak na 100% można zerwać umowę bez żadnych konsekwencji w ciągu pierwszego tygodnia? bo mi zaraz mija i nie wiem co mam robic...boje sie kary a nie mam bladego pojecia o przepisach w holandii
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-12 22:05:56 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
można w ciągu tygodnia zerwać umowe. Pierwszego dnia podpisalam umowe i tego samego dnia zwiałam jak wywiezli nas na domki letniskowe w jakichs lasach. Zadzwonilam do tych [usunięte przez moderatora] ze rezygnuje i wiecej z nimi nie rozmawiałam. Dali reszcie rowery i mieli dojezdzac do pracy ponad 10 km. Zostawili ich tam zeby radzili sobie sami, nawet ci biedni ludzie nie wiedzieli jak wyjechac z tych lasów. Jeszcze sie rzucali ze sa rozczarowani bo stracili na mnie swoj cenny czas i nie wiem co jeszcze. nie warto sobie nimi zawracac głowy.
praca nie wiadomo kiedy miala byc, a chciaeli zeby natychmiast przyjezdzac do Holandii.

W ich biurze z Polski wymagaja zeby rozmawiac przez skypa bo nie chca zadnych kryminalistow, wszystko wyglada ok, kobieta obiecuje nie wiadomo co a potem okazuje sie ze to zwykli [usunięte przez moderatora].

jesli chodzi o domki to bylo tam wejscie i dwa pokoje w ktorych miescilo sie tylko lozko i troche miejsca zeby wejsc na to lozko. Zadnych mebli. nic.A sprzataczce trzebabylo placic 5 euro na tydz, ciekawe za co, a i tak miala przychodzic co dwa tygodnie. ciekawe po co, jak tam nic nie bylo. standardowo byly dwie klitki w tej budzie. garnkow nie widzialam
zdjecie uzytkownika
goscm - 2013-09-12 22:08:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
w umowie ktora podpisywalem bylo ze mozna bez zadnych konsekwencji w ciagu tyg wszystko rzucic i wracac. Moze ludzie podpisuja rózne umowy ale moja taka byla
zdjecie uzytkownika
kdgk - 2013-09-12 22:16:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
rowniez odradzam
pojechalam do helmond do pracy w fashion wheels i do przetworstwa warzyw. praca miala byc zaraz a na miejscu okazalo sie ze nie ma.
strata kasy na bilety i czasu na tych bandytow
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-13 15:14:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
To Hobij nic nie zrwaca za podróz na miejsce? No i co jak ktoś nie chce korzystac z usług sprzataczki i tak musi płacić?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-13 19:38:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jedziesz do Holandii na własną rękę, nie obchodzi ich w jaki sposób tam się dostaniesz, nie zwracają za dojazd.
Ze sprzątaczki nie możesz zrezygnować. Czy mieszkasz w pałacu czy w namiocie, ona i tak przyjdzie sprzątać. Oczywiście nie sprząta Twojego pokoju tylko pokój główny. Więc w przypadku domku letniskowego jest to korytarz wejście, chyba tylko tam zamiata no i szpieguje bo kary muszą się skądś pojawiać
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-17 09:47:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, a co z formalnościami? Co musze sam zrobić, a co robi Hobij? Wyrobią mi SOFI, czy trzeba mieć wczesniej?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-17 19:40:27 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
sofi wyrabiają od razu jeśli nie masz. Jada z Tobą do urzędu i tego samego dnia już masz
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-17 19:44:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak juz wyrobią Ci sofi to wtedy wracasz do biura i podpisujesz umowe.
Nie trafiłem dobrze, wiec nie polecam hobij.
Jeśli ktoś chce pracowac w helmond to daja tylko domki letniskowe. nie wierzcie ze beda normalne domy i godne warunki, poprostu nie sa w stanie załatwić normalnych domkow, a kase biora jak za wille. Może w innych miastach jest normalnie
zdjecie uzytkownika
anonim - 2013-09-18 12:25:25 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, a w hobij dają normalne domy? Bo troche zbaczasz z tematu. W ogóle wiele osób pisze o tym helmond, to konkurencja hobij?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-18 21:34:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Helmond to miasto do ktorego hobij wysyla do pracy (produkcja sałatek, pakowanie odzieży). Nie licz ze jak pojedziesz do helmond do pracy to dadzą Ci normalny dom, tylko letniskowe niestety
zdjecie uzytkownika
tomo - 2013-09-19 14:55:26 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, to jak wygladaja te letniskowe domki? Jest jakas telewizja, internet? co ze sprzetami AGD? Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-19 20:05:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
jak sobie kupisz to sprzęt masz, a jak nie to nie masz. Domki jak to domki, jest tapczan i stół i dach nad głową. I tyle
zdjecie uzytkownika
tomo - 2013-09-19 21:00:52 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, ogrzewane dobrze są? Łazienki macie w domkach, prysznice? Zawsze jest ciepła woda i takie tam standardy?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-19 21:56:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
standard jest taki: budujesz drewnianą budę wstawiasz tapczan i stół doprowadzasz prąd. Brak ogrzewania, chyba ze kupisz jakiś piecyk, który zeżre Ci tyle prądu ze opłata za mieszkanie wzrośnie ponad te 85 euro na tydzien. I w tym chłodzie masz tez prysznic. to jest domek letniskowy na lato na wakacje dla wczasowiczow a nie dla pracownikow wiec masz w nim to co przywieziesz ze soba lub kupsz. brak neta
zdjecie uzytkownika
tomo - 2013-09-20 11:46:11 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, dzieki za informacje. To rozumiem, że zima po sezonie i wtedy zjazd do domu? Czy hobij załatwia robote na cały rok?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-20 20:49:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
podpisujesz umowę na trzy miesiące, ale w każdej chwili mogą Cię wyrzucić bez tłumaczenia dlaczego. Jeśli sam rezygnujesz to płacisz karę. Ogólnie to jest tak, że raz praca jest a raz nie. Możesz pracować np tylko dwa dni w tygodniu, różnie z tym jest. Teoretycznie to praca jest na cały rok, mogą Ci np co jakiś czas zmieniać branżę. Ale jeśli zostawią Cię w jakichś domkach letniskowych, a tu idzie zima, to rozchorujesz się i zjazd do domu niestety. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Lysy - 2013-09-21 10:19:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
ale wy opowiadacie historie o tych karach. w Holandii zadnych kar za zerwnie uwmowy nie wolno dawac. Gdyby komukolwiek kare dali to sami moga zaplacic jeszcze wiecej.
zdjecie uzytkownika
tomo - 2013-09-21 12:24:05 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
gosc, jak wysoka jest ta kara? Przecież przy takim zatrudnieniu okres wypowiedzenia powinien wynosić 2 tygodnie i tyle. Coś takiego było zawarte w umowie, bo Lysy pisze, że w Hobij nie ma żadnych kar.
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-24 22:10:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Może dają różne umowy. W mojej była mowa o karach, niestety nie mam jej przy sobie ale wynosiła ok 1500 zl + kasa za jakies ich straty w oczach pracodawcy. Nie orientuje się czy one są legalne ale w mojej umowie tak bylo. Hobij to wielkie [usunięte przez moderatora], ale z tego co czytam o innych agencjach to wszedzie sa przekęty
Jeszcze się podpisuje oświadczenie, że trzyma się język za zębami i nie rozpowiada się na prawo i lewo jak jest w agencji
zdjecie uzytkownika
tomo - 2013-09-24 22:22:31 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to lepiej uwazaj co piszesz o hobij ;). w ogóle obarczyli Cie jakimiś karami? Pamiętasz za co? Ile średnio zarabiałes, jesli to nie tajemnica?
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-27 12:14:32 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nie było kar. stawka normalna jak wszedzie ponad 8 euro na godzine ale jak dla mnie lipa straszna jesli chodzi o ta agencje
zdjecie uzytkownika
gosc - 2013-09-27 12:16:38 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
to ponad 8 euro na godz to oczywiscie brutto, za prace w swieta i weekendy płaca więcej
zdjecie uzytkownika
- 2013-09-27 18:27:46 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czesto sie zdarza pracowac w weekendy? Po ile godzin? Wtedy jest 150% lub 200% stawki? Za nadgodziny hobij tez lepiej płaci?
zdjecie uzytkownika
Kolo - 2013-10-01 15:21:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
za wszystko placa, za nadgodziny, nocki i weekendy. Stawka najnizsza w Holandii jest 9 euro (jak nie jestes na wiekowce) wiec nie ma zadnych przekretow.
zdjecie uzytkownika
Kazek - 2013-10-05 12:48:48 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Kolo, a jaka stawka jest dokładnie za noc? 150% tak jak w Polsce? W weekend 200%? Czy jednak w Holandii jest inaczej?
zdjecie uzytkownika
Kolo - 2013-10-09 15:10:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
nocki placa 150%, weekend tez 150%
zdjecie uzytkownika
para - 2013-11-14 14:06:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
odradzam ! co innego mówią z polskim biurze co innego okazuje się gdy jest się na miejscu w Holandii , nawet stawki nie zgadzają sie z tym co wysyłają na e-mail , porażka , jak na chwile obecna w porownaniu do innych biur to jest na samym końcu , jedyną zaletą jest to że wyrobienie numery SOFI zajmuje góra 20 min i na tym sie konczą pozytywne strony tego biura
zdjecie uzytkownika
qwerty - 2013-11-14 15:13:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
para, to ile wynosza te rzeczywiste stawki w Hobij? No i możesz napisać jak w Twoim przypadku wyglądało zakwaterowanie i za co płaciłas przy wyjeździe?
zdjecie uzytkownika
Para2 - 2013-12-12 12:18:59 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja oceniam Hobij Warder (Hessing) i Susteren (AA Bakerij). W Warder mieszkałam pół roku, oceniam tamtą lokację i firmę w której pracowałam bardzo dobrze. Nie musiałam się martwić o dojazdy do pracy, ubezpieczenie, podatki. Darmowe pralki, suszarki (w innych agencjach się płaci za takie rzeczy) kuchnia duża i przestronna jest gdzie przygotować posiłki. Zawsze ciepła woda (w innych agencjach może być z tym problem) pokoje ogrzewane. W salonie bilard, ping pong, piłkarzyki, internet. Magda (menagerka) posiada dużą wiedzę na temat swojej pracy, cokolwiek zapytałam ona rzetelnie odpowiadała. Po prostu pełny profesjonalizm. Nie spotkałam się z taką wiedzą i doświadczeniem w innych agencjach. Nie ma żadnych ukrytych kosztów, nie płaci się za dojazdy do pracy ani inne rzeczy, jedyne koszty jakie się ponosi to koszt wynajmu pokoju i ubezpieczenia. No i oczywiście podatek. Co piątek wypłata na konto, solarisy na mail, ja jak czegoś nie wiedziałam to szłam i się pytałam. Podobnie ma się rzecz z Susterem, Karolina zawsze miło i profesjonalnie odpowiadała na pytania. Transport zapewniony, domek w którym mieszkałam był po prostu świetny, ciepło, kameralnie, położony w pięknej uzdrowiskowej okolicy - do dyspozycji miałam darmowy basen, saunę, grotę solną i inne atrakcje. Zarobki zależne od przepracowanych godzin, generalnie przy oszczędnym życiu naprawdę da się dużo odłożyć. Jeśli np. na konto dostaje się 250 e tygodniowo to robiąc normalne zakupy wydaje się ok 50-60 euro tygodniowo. 200 można odłożyć. Teraz mieszkam na prywatnym mieszkaniu, wydaję dużo więcej, bo już trzeba mieć swoje auto, płacić za nie podatek, podatek za dom, i ogólnie jest więcej do załatwiania. Na pewno nie doszłabym do miejsca w którym jestem gdyby nie Hobij, przez ten cały czas pracy nawiązałam ciekawe znajomości, dowiedziałam się różnych rzeczy. Holandia to nie jest kraj w którym płacą za samą obecność, trzeba się napracować ale warto.
zdjecie uzytkownika
Gabi - 2013-12-12 19:16:21 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
A mnie sie w Hobiju na prawde podoba. Nie wyobrazam sobie pracy gdzie indziej. Godziny sa, dach nad glowa jest i wyplata na czas. O wszystkim mozna z nimi porozmwawiac i sie dogadac. Czasami debile przyjezdzaja, narobia syfu to sie ich usuwa a potem pisza bzdury. Na Hobiju mozna polegac i to jest dla mnie najwazniejsze. Ze sie czasami nie zgadza co mowia w Polsce z tym co jest w Holandii, moze tak byc, ale jak masz troche rozumu to popros w biurze w Polsce o nr telefonu do jakiegos koordynatora czy managera w Holandii i sobie zadzwon i porozmawiaj!
zdjecie uzytkownika
igor - 2013-12-26 23:23:29 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Para2, a możesz napisac w jaki sposob aplikowac, by dostac sie tam, gdzie Ty? Jak to było w Twoim przypadku, krok po kroku? Z góry dzięki.
zdjecie uzytkownika
uden - 2014-01-08 22:17:55 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja również odradzam!!! Tragedia , warunki mieszkaniowe w opłakanym stanie. Wypłata... nie skomentuje( w Polsce mówili, że będzie kolorowo) Czasami bywało tak, że dzień wcześniej dopiero ok. 21 w piątek dowiadywałam się, że w sobotę mam na 6 do pracy a miało być wolne a ja już w tym czasie byłam gdzieś np na imprezie!!! Porażka . Kaucje... to jakaś komedia , zamiast dać rozłożyć to na jakieś raty to odwalili od razu całość i wynagrodzenie wyniosło z 20 E na przeżycie ! Nigdy więcej.
zdjecie uzytkownika
bolo - 2014-01-12 17:59:41 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja nie podzielę opinii powyżej, nie było tak najgorzej, zarobiłem wystarczająco, zależy jeszcze jakie kto ma wymagania.
zdjecie uzytkownika
zawiedziona - 2014-01-14 22:13:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Jesli ktos mieszka w holandii to jest straszne biuro okropne jestem tu juz 2 rok ale na takich (usunięte przez administratora)nie trafilam'warunki mieszkaniowe sana poczatek podejrzewam takie jak wszedzie ale na siano robia wszystkich i to ladnie na pierwszy rzut oka wszystko sie zgadza ale jak ktos dobrze policzy to....szkoda gadac najmniejsze wyplaty mialam wlasnie z tego biura,panie z biura dno odradzam
zdjecie uzytkownika
Arek - 2014-01-17 17:37:35 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
No to jak warunki mieszkaniowe nie odbiegaja od standardu to chyba nie jest źle, gorzej jakby było coś nie tak, to opinia na plus.
zdjecie uzytkownika
landsky - 2014-01-21 14:22:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Czy miał już ktoś rozmowę w Warder w sprawie pracy?
zdjecie uzytkownika
kuba - 2014-01-25 22:39:50 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Podbijam, bo tez mnie interesują wrażenia z rozmowy rekrutacyjnej, a zwłaszcza pytania jakie padają, bo chciałbym sie przygotowac odpowiednio.
zdjecie uzytkownika
Wave - 2014-02-20 19:40:00 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Ja wyjeżdżam za tydzień do pracy. Zobacze jak będzie, najwyżej będzie szybki powrót. Na całe szczęście mam babcię w Hilversum więc jak będzie naprawdę okropnie i niezgodnie z umową to lecę z nimi. Należą do VIA więc warunki powinny być godne.
zdjecie uzytkownika
Nowy - 2014-02-28 11:59:23 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Witam.

Czy ktoś z Was pracuje przez agencje Hobij w Amsterdamie? chodzi mi dokładnie o oferte dla operatorów wózka widłowego.Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Reks - 2014-02-28 15:21:40 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Rozumiem, że skoro ryzykujecie i piszecie, że bedzie taki szybki powrót, to hobij stawia przejazd, bo inaczej ja byłbym bardzo ostrożny.
zdjecie uzytkownika
krzych - 2014-03-09 16:59:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Hobij to widac biuro jak biuro, może sa i lepsze do pracy w Holandii, ale to wiadomo tez, że zależy gdzie się trafi.
zdjecie uzytkownika
takata - 2014-03-13 16:10:20 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja z hobajem podpisałam umowę dokładnie miesiąc temu i co w pracy byłam tylko 2 dni. Jedna wielka żenada! Pani koordynatora, nie interesuje się sytuacją pracowników a jak dzwoni sie do nich do biura ( dosyć często ) to tłumaczą się tym ze jest słaby okres na prace.
Rozmowa Kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji: Mimo , że pracują Polki na spotkanie z rodakami wychodzi Holender i karze czekać . Po dwóch godzinach podsunięte dokumenty do podpisania i zapewnienie o pracy min. 3 miesiące .W razie choroby trzeba dzwonić ( ps: przez miesiąc Pani nie odebrała telefonu .
Pytania: Czy mm buty robocze ? czy znam język ?
zdjecie uzytkownika
klara - 2014-03-20 13:42:09 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
W Work Force sp z o.o. jest ten sam problem. Ściągnęli ludzi do pracy, której nie ma...
zdjecie uzytkownika
ralf - 2014-03-21 15:34:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
ale przed wyjazdem z Hobijem do pracy podpisuje się jakieś umowy? nie gwarantują tam pewnej roboty na określony czas?

Otrzymuj powiadomienia o nowych wpisach o firmie HOBIJ International Work Force BV Holandia!


Udostępnij na:

Zostaw swoją opinię
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie HOBIJ International Work Force BV Holandia

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
alert