brak logo

Accenture Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Accenture Sp. z o.o.

pawel 2015-09-12 12:46:30
odradzam ta firme. obecnie jedna wielka klika rodzinno-przyjacielska. jak masz uklady- przewegetujesz spokojnie do emerytury, ale ja startujesz bez plecow to przygotuj sie na niezly zapierdziel Nie licz tez na nagrody!
8
poszukujacy 2015-09-12 12:54:45
a jak jest teraz z kasa? jestem poczatkujacym programista javy i nie bardzo orientuje siee jakie stawki w warszawce. myslicie ze tytul inzyniera wystarcczy zebym dostal prace?
Alicja 2015-09-15 16:29:29
mysle ze wystarczy aby wzieli cie do pracy. teraz brakuje javowcow wiec na pewno ciebie wezma/ z kasa moze byc roznie. z tego co moja znajoma opowidala to juz kokosow nie placa / LePiej na pewno zarobisz u konkurencji. Moj brat po studiach dostal prace w comarchu, a mam tez znajomych w samsungu, hp, roche, asseco,codilime. powodzenia
Adamo 2015-09-23 16:34:26
ma ktoś rozeznanie czy jest szansa aby sie dostac do marketingu?
Bas 2015-09-28 15:06:04
A ja aplikowałam na Global Customer Experience Agent with English and Russian. Rozmowę telefoniczną przeszłam pozytywnie. Sprawdzono mój angielski (rekruter), po czym poinformowano mnie, że rosyjski będzie sprawdzony przy następnej rozmowie i będzie w tej sprawie kontaktował się ze mną już pracodawca, czyli w domyśle HR Accenture. Niestety, do rozmowy telefonicznej nie doszło. Dostałam zaś e-mail z informacją, że jednak moje doświadczenie i wykształcenie nie spełnia ich oczekiwań. Trochę to dziwne.
2
Adamo 2015-09-28 16:07:22
Mnie już nic niue zdziwi w tej firmie. Miałem podobnie do Ciebie Bas - otrzymałem mailika z info, że niestety doświadczenie i wykształcenie nie spełnia ich oczekiwań. Zastanawiam się, po co dzwonią do kandydatów i zapraszają ich do biura na rozmowy - skoro i tak obsadzają wakaty swoimi ludźmi.Straciłem sporo czasu na ich durne rozmowy i testy językowe. Przecież jak aplikowałem jakiś czas temu wysłałem CV, w którym dokładnie opisałem zakres obowiązków i profil ukończonych studiów (łącznie z tematem prac dyplomowych). Jestem zażenowany elokwencją rekruterów, którzy nie potrafią wczytać się w dokumenty aplikacyjne kandydatów. Przestrzegam przed tą firmą !!!! Jak zresztą większość moich przyjaciół, którzy podobnie do mnie stracili czas na zabawy z rekruterami :(
2
galanonim 2015-09-30 14:38:40
Generalnie firma sobie kpi z potencjalnego pracownika. W moim przypadku aplikowałem na stanowisko analityka poprzez headhuntera, odezwali sie z mailowo ! czy przyjade do warszawy na rozmowe techniczną - do warszawy mam pół polski do przejechania... dziś każda szanująca się firma która chce zatrudnić osobę techniczną która nie mieszka w mieście gdzie znajduje się firma, przeprowadza rozmowę techniczną przez telefon ! ale nie w Accenture... generalnie wybrałem się na rozmowę z czystej ciekawości jak to wygląda i w sumie to... nie wygląda. Rozmowa techniczna gdzie nikt mojej wiedzy nie sprawdził, była pseudo durna HR-owa rozmowa, zapytano się mnie czy będzie dla mnie problemem przyjechać jeszcze raz aby ktoś jeszcze ze mną porozmawiał ! Pomijam już nawet fakt że stanowisko na które rekrutowali okazało się zupełnie inne od opisu który przedstawił headhunter ! Minął już jakiś czas od mojej rozmowy tam i nikt nawet nie pofatygował się żeby mi napisać zwykłego maila o stanie sytuacji. W życiu nie spotkałem się z takim brakiem profesjonalizmu w takiej firmie, a mają się za nie wiadomo co, potencjalny kandydacie jeśli to czytasz - daj sobie spokój, szkoda Twojego czasu, firm takich jest masa ;)
3
Pan X 2015-10-01 16:12:15
kpina to co wyprawia Accenture. Galanonim spróbuj wystąpić do nich o zwrot kosztów podróży. Każda szanująca się firma dokonuje zwrotów kosztu podróży kandydatom. Trzeba tylko przedstawić bilety. Powodzenia, może chociaż na tym polu okażą klasę ale to też pozostaje wątpliwe :(
2
Nadia 2015-10-05 09:42:51
nie każda korporacja respektuje zwracanie biletów, ale akurat w tych, których pracowałam - była stosowana taka praktyka. Swoją drogą, czy ktoś mógłby wypowiedzieć się jakie są szanse na pracę w dziale HR? Mam kilka lat doświdczenia w rekrutacji ale po tych wszystkich komentarzach powyżej - mam bardzo mieszane uczucia. Nikogo nie znam w accenture ale też nie ehciałabym tracić czasu na interview jeśli tak naprawdę biorą tylko swoich ludzi do pracy. Może ktoś coś słyszał? Wielkie dzięki za odpowiedzii..
kathrine 2015-11-03 12:02:41
no ale też plecy się liczą. Słyszałam od jednej znajomej z Accenture, że jak masz układy z górą - to i przez kilka miesięcy możesz siedzieć na zwolnieniu lekarskim i jesteś nietykalna. Dziwi mnie tylko to, że ZUS nie sprawdza takich delikwentek, czy nie nadużywają L4. Pracuję w dużej korporacji w Warszawie i gdy ktoś u mnie w firmie przebywa na zwolnieniu lekarskim ponad 2 tygodnie - jest już kontrolowany. Nie do pomyślenia dla mnie jakie bezprawie tam panuje. Dziś kiedy jest tak duże bezrobocie każdy trzęsie się, aby nie stratić robboty. WIęc dla mnie takie nadużycia to kolejny polski absurd. Nic tylko dostać się takiej korpo :)
2
przykre 2015-11-30 17:58:48
Bas, jeżeli aplikowałaś na stanowisko z j.rosyjskim w Krakowie lub Warszawie to nie dziw się, że odrzucili Twoją kandydaturę (nawet jeśli masz super kwalifikacje). Smutna prawda jest taka, że zarówno w Warszawie jak i Krk żyje mnóstwo native speakerów rosyjskiego i Polacy nie mają szans w starciu z nimi
byly-pracownik 2015-12-02 20:26:38
Goraco nie polecam Accenture na Chocimskiej. Zero profesjonalizmu (zarowno na rekrutacji, jak i podczas dalszej wspolpracy), managerowie, ktorzy dostali swoje posady chyba tylko za zasiedzenie lub znajomosci - zero kompetencji. Charakter pracy jak dla malpy - naucz sie procesu i klep w kolko to samo. Polowa pracownikow to studenciaki, ktorzy albo mysla, ze tak wyglada praca w korporacji albo sa pozbawieni ambicji (przykladem jest osoba na stanowisku "seniora", pracujaca na codzien w Excelu, ktora nie wiedziala jak dziala tabela przestawna. Przyklady mozna mnozyc). Atmosfera tez slaba - wszyscy spieci, malo kto mowi sobie "czesc", notorycznie nieodpisywanie na maile (sytuacja szczegolnie powtarzalna w przypadku, gdy osoba, do ktorej piszesz na wyzszy level) i wyczuwalny brak szacunku dla drugiego pracownika - klimaty korporacji wczesnych lat 90. Dodajmy do tego mase bezsensownych przepisow, zasad, regul, ktore sa zupelnie niepotrzebne albo archaiczne (przykladowo "szkolenie online" z tego, ze nie mozna brac lapowek od pracownikow instytucji publicznych - bardzo przydatne w pracy, gdzie sie klepie swoj proces i nie ma sie kontaktu z osobami z zewnatrz). Moglbym tak pisac bez konca. Jesli masz odrobine ambicji, unikaj tej firmy :)
12
ponizej_krytyki 2015-12-08 20:47:05
Byłem w tej firmie na rozmowie i opinię mam jednoznacznie negatywną. Po pierwsze- zatrudniają studenciaków na śmiesznie-płatne staże, często dłuższe niż 6 miesięcy (!?!). Po drugie- po upływie tych 6 miesięcy- jeśli oferują jakąkolwiek pracę- to zarobki są śmieszne a praca często na drugim końcu Polski lub za granicą (o czym dowiadujesz się dopiero pod koniec stażu!). Po trzecie- mało się u nich nauczysz, bo 80% ludzi jak nie więcej to właśnie studenciaki na stażu, bez wcześniejszego doświadczenia. Po 4.- zatrudniają na śmieciówki.

O samej rozmowie rekrutacyjnej lepiej nie wspominać bo:
- spóźnienia/nieobecności osób rekrutujących są normą (nawet 0,5 godzinne obsuwy, a po co komu punktualność)
- pytają głównie o oczekiwania finansowe, jeśli zejdziesz bardzo nisko to jeszcze masz szansę się załapać (pytanie, czy w ogóle warto)
- na praktyki z programowania rekrutują kilkoma etapami, a jeśli już je zaczniesz, to okaże się, że będzie pracował raczej jako tester niż uczył się programować (nonsens)
- narzucają terminy spotkań w godzinach południowych i nie są elastyczni.

Ogólnie firma prezentuje się fatalnie- bardziej przypomina śmieciowy outsourcing niż międzynarodowa korporację. Najgorsze jest jednak to, że Accenture chętnie promuje się na uczelniach wyższych, a uczelniane biura karier (np. na SGGW w Warszawie) jeszcze ich rekomendują swoim absolwentom !
5
abc 2015-12-16 11:56:06
Zgodzę się z tyn, że staż nie gwarantuje pracy. Ale spójrzmy na dzisiejsze realia (np. w branży IT). Programy stażowe mają na celu przyciągnąć młode osoby, które za niewielkie pieniądze wdrożą się do jakiś zadań, a następnie zostaną w firmie. Na rynku brakuje programistów więc każda firma podchodzi do sprawy w ten sposób. Jeśli korporacja nie potrafi zatrzymać stażystów (bo oferuje marne grosze i śmieciówkę), to zyskuje na tym konkurencja, która z otwartymi ramionami przyjmuje (po części doszkolonych)juz stażystów. Co do promocji na uczelniach wyższych - płacisz i możesz się reklamować. Dziś jak masz kasę - to wiele możesz! Moim zdaniem lepiej zapłacić uczelni za super reklamę - przynajniej skutecznie przyciągnie tania siłę roboczą.
zaintersowany 2016-01-05 17:10:12
Mnie trochę niepokoi ogromna ilość ofert, jakby tam rotacja była bez przerwy. W korpo przepracowałem naście lat i taki wysyp ofert kojarzy mi się raczej z efektem masowych wykopków. Ale spróbuję, co mi tam :-), Za mniej niż 3000 netto nie pójdę.
Chris 2016-01-08 21:19:38
Hey,
Dziwia mnie przezycia co niektorych gdyz, sciezka ktora przeszedlem i przechodze jest zupelnie inna, aczkolwiek z tego co widze wiekszosc wypowaida sie o Wawce, to moze i prawda, w LDZ(tam gdzie pracuje) nie ma takiej lipy ;)
Kasa - Dupy nie urywa, ale też nie najgorzej
Atmosfera - Bardzo dobra
Dodatkowe benfity jak w kadzej kropo, multisport, imprezy, social, szkolenia
Projekty - Jedne ciekawe, drugie mniej
Trudno o awans? Szczerze? Dużo zależy w dużej mierze od Ciebie i jak się umiesz ustawić, kiedy i jak zaangażować, bądźmy szczerzy, jak ktoś potrafi walczyć o swoje, bez problemu(wiem z doświadczenia :D ), jak nie... no to faktycznie... 2 lata to może być mało na awans :)
2
jgkdsjg 2016-01-10 19:49:54
Z tytułem inżyniera to praktyk szukaj jak nie masz doświadczenia. :)
wrrr 2016-01-10 23:35:18
Dużo ofert pracy bo dużo osób odchodzi jak nie ma realnych szans na podwyżki, awanse.
2
Mira 2016-01-10 23:38:40
Student to ma szanse ale na umowę śmieciową.
Sylwek 2016-01-24 22:49:53
Mam kolege w accenture w wawie. Na konsultanta sapa płacą od 10 000 netto a na senior analityka 8 000 zł netto. Oczywiście po mocnych nagocjacjach. Projekty troche mierne bo głównie w PL i czechach i duże kolesiostwo.
1
bro 2016-01-27 19:45:44
O wszystko. To zależy do poziomu zblazowania panienek z rekrutacji. Jak możesz sobie sprawdzić na linkedin.com jakoś to zbytnio wykształconych i obytych nie należą. Dobrych manier do Warszawy na pewno nie przywożą. Standardowe chamstwo pańci z hałeru.
2
mar 2016-02-03 21:39:38
witam, 10k netto przy jakim doświadczeniu? ile średnio może zarobić konsultant sap z 2 letnim doświadczeniem na projektach i np. cerytfikatem z SD.
pyt 2016-02-07 17:49:53
jakaś wielka rekrutacja na pracuj.pl wielu konsultantów szukają. czy może mi ktoś naświetlić skąd taka rekrutacja? nowy ogromny projekt? wielka rotacja? ot, takie cykliczne ofertowanie?
jednym słowem warto brać udział w rekrutacji????
nikki 2016-02-08 14:09:53
Witam wszystkich, mam pytanie odnośnie właśnie tej firmy.
Aplikowałam na stanowisko Content Manager z j. angielskim + inny obcy, dzień po zadzwonła do mnie Pani od firmy, zajmującej się rekrutacją i przeprowadziła rozmowę wstępną w obu językach, była bardzo miła i powiedziała na końcu że wszystko jest okej.
Po tygodniu zadzwoniła już inna, miała dla mnie dobre wiadomości, że od tego momentu przekazują dokumenty aplikacyjne bezpośrednio do pracodawcy i nadal on będzie ze mną się kontaktował.

I tu się zaczynają wątpliwości, dlatego że już 4 dni nikt się nie odzywa i kiedy sama spróbowałam zadzwonić do Pani HR skierowano mój telefon do skrzynki poczty głosowej, i tak kilka razy. Nie chciałam się narzucać, ale bardzo mi zależy na tej pracy.
Na razie nie wiem, czy mogę w ogóle spodziewać się na spotkanie osobiste i zatrudnienie, gdyż jestem studentką bez poważnego doświadczenia.

Ktoś powie, czy marnie się martwie i jest jakaś szansa?
Po prostu do tej pory nie spotykałam się z 2-3-etapową rekrutacją i to mnie męczy.
tomasz_932 2016-02-08 15:56:27
nikki, nie podchodź do tego tak ambicjonalnie.
Na początku będziesz miała problem ze znalezieniem pierwszej pracy no chyba że jesteś wybitna w tym co robisz.
Ale jak już znajdziesz pierwszą pracę w zawodzie, to dalej będzie z górki.Myśl pozytywnie i nie przejmuj się tak.

I osobiście pozwolę sobie poradzić Ci, żebyś nie nastawiała się za bardzo na pracę w Accenture. Mam wielu znajomych którzy przewinęli się na studiach przez praktyki w tej firmie, ale dziwnym trafem nikomu nie zaproponowali ciekawej oferty już po zakończeniu praktyk.

I jeszcze jedno: Jeśli rekrutujesz się gdziekolwiek przez firmę outsourcingową, a nie bezpośrednio, to musisz uwzględnić to, że rekrutacja będzie trwać znacznie dłużej niż typowo a nieraz zdarzy się, że po 2. lub 3. etapie rekrutacji kontakt się nagle urwie.
nikki 2016-02-08 18:08:07
Dzieńkuję bardzo za odpowiedż :)
Problem polega na tym, że ze swoim kierunkiem studjów bez znajomych wątpie, że dostanę pracy we właściwej brąży po ich ukończeniu, tym bardziej, że aktualnie jestem na dziekance, ale to już inny temat...

Przydało by się dorobić, a wpis w CV o takiej firmie wygląda bardzej pozytywnie, niż Biedronka, dlatego się staram. A miał Pan może kogoś ze znajomych na podobnym stanowisku (content manager/analyst)?
Kathy 2016-03-01 15:43:13
"zaufaj nam" - widać, że dział HR śledzi wpisy na portalu.
Szkoda, że nic z tym nie robi! Sama obserwacja kolejnych wypowiedzi niezadowolonych kandydatów i dodawanie pochlebnych opinii na swój temat - nie poprawi candidate experience.
mon 2016-03-03 14:25:48
Mam pytanie do Was, przeszlam wszystkie etapy rekrutacji w Accenture - tak mnie poinformowano. Jednak, stwierdzili, że teraz nie są w stanie mi nic zaproponować, bo nie mają przyjęć, ale proszą o cierpliwość. Czy ktoś z Was może sie wypowiedziec czy faktycznie nie ma przyjec w Warszawie teraz i dać komentarz ?
mon 2016-03-04 09:05:38
no wlasnie, tez jestem tym faktem dosc zawiedziona, a rekturacja przebiegla sprawnie, bylo wiele rozmow ale bardzo szybko proces przebiegal i potem... cos takiego...
mon 2016-03-07 10:08:21
oni poinformowali, ze trzeba czekac a nie ze nic nie powiedzieli. Dali jasna informację, ale nie dali informacji ile trzeba czekac
rudy2319 2016-03-07 22:51:39
Firma kompletnie olewa kandydatów. Po ponad 3 tygodniach od rozmowy brak informacji ze strony Accenture....

Postanowiłem zadzwonić do osoby rekrutacyjnej i dopytać, babeczka była mocno zdezorientowana przez długi moment nie wiedziała co powiedzieć a po chwili....stwierdziła że nie ma w ogóle mojego CV w bazie.

Cyrk bo inaczej tego nazwać nie można. Nie polecam.
1
ard 2016-03-08 14:06:33
Słuchajcie-jeśli w ogóle się nie odezwali po kolejnym z zaawansowanych etapów rekrutacji to rzeczywiście coś nie gra.Ale jeśli osoba z korpo dzwoni albo wysyła maila,że na tą chwilę nie zatrudniają ale proszę czekać bo w przyszłości coś się znajdzie to po prostu mydlą oczy.Jak słyszysz takie śpiewki to powinnaś zrozumieć:nie ma dla ciebie roboty i tyle.Niestety oni( duże korpo) nie nazywają rzeczy po imieniu,ewentualnie dają do zrozumienia.Tak samo miałem w Sitel-i to mogę opisać.Druga rozmowa poszła mi słabo i wychodząc ze spotkania od razu wiedziałem,że nic z tego.Mieli się odezwać w przeciągu tygodnia,zeszło im trochę dłużej.Babeczka nie powiedziała "nie przyjęliśmy Pana",TYLKO "na tym etapie nie możemy zaoferować Panu stanowiska,pozwolę zachować sobie CV etc,czyli po prostu NIE powiedziane ustami korporacji.W Accenture jest to samo.Ktoś pisał,że nie ma przyjęć.Na pracuj.pl codziennie od jakiegoś czasu jest wysyp ich ofert,dodają hurtowo,że czasami cała strona to oferty jedynie od nich,tak więc szukają na potęgę.
1
jan2340 2016-03-10 21:58:31
A ja tam mam opinię pozytywną
1
marti444 2016-04-07 14:01:59
Chciałam się zapytać o pracę na stanowisku Billing Clerk with English.Po polsku to po prostu fakturzystka.Ciągle ponawiają tą ofertę,orientuje się ktoś dlaczego?
serdeczna 2016-04-14 13:55:40
@marti444 - może dlatego, że ja się zwolniłam ;)
WawLR 2016-05-22 16:14:04
Czy jest ktoś kto pracuje lub pracował w Warszawie w Accenture na stanowisku z wymaganym językiem SZWEDZKIM i chciałby się podzielić doświadczeniem? Jak wygląda z elastycznością godzin w Accenture?
curious 2016-05-27 11:44:39
Witam, czy ktoś pracujący w Accenture (Warszawa Annopol) na stanowisku Billing Clerk with English jest w stanie napisać jakie są obecnie zarobki netto na start?
bobi 2016-05-31 15:07:40
Zarobki na Annopolu to około 2 k na reke. nie polecam
2
curious 2016-06-02 19:54:27
dzięki za informację,to wynagrodzenie z cyklu poszukiwany jeleń co za miskę ryżu będzie dymał.
2
były pracownik juhu 2016-07-18 11:46:08
Zgadzam się z przedmówcą.
Również jestem byłym pracownikiem tej super firmy [chwała Bogu, chociaż do bogobojnych nie należę].
Profesjonalizmu - ZERO - ludzie zapraszają na pierwszy dzień na zapoznanie się z firmą i narzędziami, kiedy ja zadałam pytanie do pracownicy działu HR, która prowadziła spotkanie, zapoznawała wszystkich [głownie studentów jeszcze studiujących, bo takich ludzi zatrudnia ta firma, świeżo po studiach lub jeszcze studiujących, ale trafiają się pracownicy z dłuższym stażem, tak jak przykładowo ja - 10-letni staż pracy] na moje pytanie czy grupowe ubezpieczenie istnieje dziwnie się na mnie spojrzała, bo w tamtym czasie nie było!!! kiedy zapytałam o rozliczanie czasu pracy jeśli zdarzą się nadgodziny, też dostałam dziwne spojrzenie, po czym "tak tak mamy narzędzie", chociaż firma stara się by nie było nadgodzin, ale w niektórych działach ZAPOMNIJCIE o pracy przez 8h tylko.
Zgadam się z przedmówcą co do opieszałości, wyniosłości osób na wyższym levelu...nie pogadasz. Traktują Cię gorzej. Co więcej, miałam przyjemność [wątpliwą] pracować w dziale połączonym, w którym było dwóch Team Leaderów, młodszych ode mnie, i jako kobieta wśród mężczyzn [IT] czułam od nich że nie powinno mnie tam być, że jestem gorsza pomimo, że jakieś tam większe czy mniejsze doświadczenie miałam, pomimo, że starałam się, to cały czas niewystarczająco, bo jestem kobietą! Co więcej...menagerowie byli w innych krajach i totalnie mija się to co ja sobą reprezentowałam a co przekazywane było dalej. Co więcej, jak pisała jedna z osób - L4. Broń Cię Panie Boże brać w tej firmie L4!!! Nie ważne czy masz jedno, dwójkę dzieci, nieważne że dzieci chorują, że taka kolej rzeczy, że tak się zdarza - w tej firmie od razu podejrzewają Cię o to, że ściemniane L4, że tak naprawdę szukasz innej pracy a nie chorujesz...cyrk! Mobbing psychiczny!
Korpobełkot to kolejny temat drażliwy...nie pogadasz normalnie z ludźmi, chyba że mózg już jest na tyle spaczony :(
Nie mam doświadczenia w wielu firmach...pracowałam raptem w jednej prywatnej firmie i jednej korporacji prócz obecnie tu wspominanej, ale atmosfera, podejście ludzi, wiedza i chęć podzielenia się nią z innymi, kompetentność ludzi pracujących w tej firmie, umiejętność komunikacji - tego brakuje.
Aha...no i tekst, którego nie zapomnę - "powinnaś być wdzięczna i dumna że pracujesz w takiej firmie jak Accenture"....buehehehehehehehe...
7
nick123 2016-08-13 20:46:07
Ktoś może zna orientacyjnie zarobki na stanowisku Management Consultant w ww.firmie?
nick123 2016-08-13 20:46:46
Ktoś może zna orientacyjnie zarobki na stanowisku Management Consultant w ww.firmie?
Sabcia 2016-08-25 13:05:44
Czy ktoś pracuje w dziale Operations - Marketing Program - lub słyszał co nieco na ten temat i mógłby się podzielić opinią lub własnym doświadczeniem?
Sabcia 2016-08-26 00:04:11
Jestem na ostatnim etapie rekrutacji...
1
Cobol 2016-08-27 13:14:35
Czy wie ktoś z Was może coś na temat programu zostań programistą ?
1
kix 2016-09-03 07:42:54
Ponawiam pytanie moich poprzedników o stanowisko billing clerk: czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
kix 2016-09-03 07:43:40
Ponawiam pytanie moich poprzedników o stanowisko billing clerk: czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
Panda 2016-10-19 14:20:36
Billing clerk - pensja w zależności od języków. Podstawa ok 2 -2,5 tys netto - żal. Za dodatkowy język ( angielski is must) często jest dodatek. Im bardziej unikalny tym wyższa stawka. Niestabilna praca - procesy przenoszone do innych jeszcze tańszych krajów. PLUS - doświadczony w procesie (co jest rzadkością w tej firmie) Manager - jeszcze z projektu Tnt.
1
Jacuś 2016-10-19 16:44:13
No w tym momencie Accenture zatrudnia oczywiście ludzi i to całe setki, nie jest to zły wynik, moim zdaniem bardzo sensowny i z pewnością da się z tej kasy wyżyć, i to dość godnie w tym momnecie tak sądzę
Ea 2016-11-12 12:17:02
Ja pracuje w Accenture, ale za granica.

Tez to tak widze jak @Zibi...
" - ale kumpel z nizsza ocena dostal lewel wyzej. Zal... "...

Ja napisalam w sumie 600 podan...z tego 10 do Accenture. Az w koncu jestem w Accenture. Zawsze chcialam do duzej firmy. Jestem po studiach i mam 3 lata doswiadczenie. Mialam juz 15 roznych prac. Teraz juz rok w Accenture jestem. Drugi projekt. Duzo mozliwosci bo jest bardzo duzo projektow w duzych firmach za granica. Co do ludzi jest naprawde bardzo duzo milych osob. Az sie chce pracowac nawet jak duzo roboty.
Oczywiscie nie wszyscy sa mili...

Co do procesu:
Napisalam podanie do Accenture i za 2 godziny mialam email, ze sa zainteresowani.
Za tydzien mialam rozmowe przez telefon z HR. Pytanie CV i angielski.
Za tydzien mialam rozmowe druga z menedzerem. Pytanie CV i angielski.
Za 1 1/2 tygodnia mialam rozmowe w Accenture z innym menedzerem. Pytanie CV i angielski i zadanie.

Wszystkie rozmowe trwaly od 1-1:30 h.

Znajomy powiedzial, ze dostal odmowe a potem dostal prace...Tez jest w Accenture. Haha.
Zostaw swoją opinię o Accenture Sp. z o.o. - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Accenture Sp. z o.o.