brak logo

Accenture Sp. z o.o.

Warszawa

Opinie o Accenture Sp. z o.o.

Kathy 2016-03-01 15:43
"zaufaj nam" - widać, że dział HR śledzi wpisy na portalu.
Szkoda, że nic z tym nie robi! Sama obserwacja kolejnych wypowiedzi niezadowolonych kandydatów i dodawanie pochlebnych opinii na swój temat - nie poprawi candidate experience.
2
mon 2016-03-03 14:25
Mam pytanie do Was, przeszlam wszystkie etapy rekrutacji w Accenture - tak mnie poinformowano. Jednak, stwierdzili, że teraz nie są w stanie mi nic zaproponować, bo nie mają przyjęć, ale proszą o cierpliwość. Czy ktoś z Was może sie wypowiedziec czy faktycznie nie ma przyjec w Warszawie teraz i dać komentarz ?
mon 2016-03-04 09:05
no wlasnie, tez jestem tym faktem dosc zawiedziona, a rekturacja przebiegla sprawnie, bylo wiele rozmow ale bardzo szybko proces przebiegal i potem... cos takiego...
mon 2016-03-07 10:08
oni poinformowali, ze trzeba czekac a nie ze nic nie powiedzieli. Dali jasna informację, ale nie dali informacji ile trzeba czekac
1
rudy2319 2016-03-07 22:51
Firma kompletnie olewa kandydatów. Po ponad 3 tygodniach od rozmowy brak informacji ze strony Accenture....

Postanowiłem zadzwonić do osoby rekrutacyjnej i dopytać, babeczka była mocno zdezorientowana przez długi moment nie wiedziała co powiedzieć a po chwili....stwierdziła że nie ma w ogóle mojego CV w bazie.

Cyrk bo inaczej tego nazwać nie można. Nie polecam.
7
ard 2016-03-08 14:06
Słuchajcie-jeśli w ogóle się nie odezwali po kolejnym z zaawansowanych etapów rekrutacji to rzeczywiście coś nie gra.Ale jeśli osoba z korpo dzwoni albo wysyła maila,że na tą chwilę nie zatrudniają ale proszę czekać bo w przyszłości coś się znajdzie to po prostu mydlą oczy.Jak słyszysz takie śpiewki to powinnaś zrozumieć:nie ma dla ciebie roboty i tyle.Niestety oni( duże korpo) nie nazywają rzeczy po imieniu,ewentualnie dają do zrozumienia.Tak samo miałem w Sitel-i to mogę opisać.Druga rozmowa poszła mi słabo i wychodząc ze spotkania od razu wiedziałem,że nic z tego.Mieli się odezwać w przeciągu tygodnia,zeszło im trochę dłużej.Babeczka nie powiedziała "nie przyjęliśmy Pana",TYLKO "na tym etapie nie możemy zaoferować Panu stanowiska,pozwolę zachować sobie CV etc,czyli po prostu NIE powiedziane ustami korporacji.W Accenture jest to samo.Ktoś pisał,że nie ma przyjęć.Na pracuj.pl codziennie od jakiegoś czasu jest wysyp ich ofert,dodają hurtowo,że czasami cała strona to oferty jedynie od nich,tak więc szukają na potęgę.
1
jan2340 2016-03-10 21:58
A ja tam mam opinię pozytywną
3
marti444 2016-04-07 14:01
Chciałam się zapytać o pracę na stanowisku Billing Clerk with English.Po polsku to po prostu fakturzystka.Ciągle ponawiają tą ofertę,orientuje się ktoś dlaczego?
serdeczna 2016-04-14 13:55
@marti444 - może dlatego, że ja się zwolniłam ;)
3
WawLR 2016-05-22 16:14
Czy jest ktoś kto pracuje lub pracował w Warszawie w Accenture na stanowisku z wymaganym językiem SZWEDZKIM i chciałby się podzielić doświadczeniem? Jak wygląda z elastycznością godzin w Accenture?
1
curious 2016-05-27 11:44
Witam, czy ktoś pracujący w Accenture (Warszawa Annopol) na stanowisku Billing Clerk with English jest w stanie napisać jakie są obecnie zarobki netto na start?
bobi 2016-05-31 15:07
Zarobki na Annopolu to około 2 k na reke. nie polecam
4
curious 2016-06-02 19:54
dzięki za informację,to wynagrodzenie z cyklu poszukiwany jeleń co za miskę ryżu będzie dymał.
4
były pracownik juhu 2016-07-18 11:46
Zgadzam się z przedmówcą.
Również jestem byłym pracownikiem tej super firmy [chwała Bogu, chociaż do bogobojnych nie należę].
Profesjonalizmu - ZERO - ludzie zapraszają na pierwszy dzień na zapoznanie się z firmą i narzędziami, kiedy ja zadałam pytanie do pracownicy działu HR, która prowadziła spotkanie, zapoznawała wszystkich [głownie studentów jeszcze studiujących, bo takich ludzi zatrudnia ta firma, świeżo po studiach lub jeszcze studiujących, ale trafiają się pracownicy z dłuższym stażem, tak jak przykładowo ja - 10-letni staż pracy] na moje pytanie czy grupowe ubezpieczenie istnieje dziwnie się na mnie spojrzała, bo w tamtym czasie nie było!!! kiedy zapytałam o rozliczanie czasu pracy jeśli zdarzą się nadgodziny, też dostałam dziwne spojrzenie, po czym "tak tak mamy narzędzie", chociaż firma stara się by nie było nadgodzin, ale w niektórych działach ZAPOMNIJCIE o pracy przez 8h tylko.
Zgadam się z przedmówcą co do opieszałości, wyniosłości osób na wyższym levelu...nie pogadasz. Traktują Cię gorzej. Co więcej, miałam przyjemność [wątpliwą] pracować w dziale połączonym, w którym było dwóch Team Leaderów, młodszych ode mnie, i jako kobieta wśród mężczyzn [IT] czułam od nich że nie powinno mnie tam być, że jestem gorsza pomimo, że jakieś tam większe czy mniejsze doświadczenie miałam, pomimo, że starałam się, to cały czas niewystarczająco, bo jestem kobietą! Co więcej...menagerowie byli w innych krajach i totalnie mija się to co ja sobą reprezentowałam a co przekazywane było dalej. Co więcej, jak pisała jedna z osób - L4. Broń Cię Panie Boże brać w tej firmie L4!!! Nie ważne czy masz jedno, dwójkę dzieci, nieważne że dzieci chorują, że taka kolej rzeczy, że tak się zdarza - w tej firmie od razu podejrzewają Cię o to, że ściemniane L4, że tak naprawdę szukasz innej pracy a nie chorujesz...cyrk! Mobbing psychiczny!
Korpobełkot to kolejny temat drażliwy...nie pogadasz normalnie z ludźmi, chyba że mózg już jest na tyle spaczony :(
Nie mam doświadczenia w wielu firmach...pracowałam raptem w jednej prywatnej firmie i jednej korporacji prócz obecnie tu wspominanej, ale atmosfera, podejście ludzi, wiedza i chęć podzielenia się nią z innymi, kompetentność ludzi pracujących w tej firmie, umiejętność komunikacji - tego brakuje.
Aha...no i tekst, którego nie zapomnę - "powinnaś być wdzięczna i dumna że pracujesz w takiej firmie jak Accenture"....buehehehehehehehe...
21
nick123 2016-08-13 20:46
Ktoś może zna orientacyjnie zarobki na stanowisku Management Consultant w ww.firmie?
nick123 2016-08-13 20:46
Ktoś może zna orientacyjnie zarobki na stanowisku Management Consultant w ww.firmie?
Sabcia 2016-08-25 13:05
Czy ktoś pracuje w dziale Operations - Marketing Program - lub słyszał co nieco na ten temat i mógłby się podzielić opinią lub własnym doświadczeniem?
Sabcia 2016-08-26 00:04
Jestem na ostatnim etapie rekrutacji...
2
Cobol 2016-08-27 13:14
Czy wie ktoś z Was może coś na temat programu zostań programistą ?
3
kix 2016-09-03 07:42
Ponawiam pytanie moich poprzedników o stanowisko billing clerk: czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
kix 2016-09-03 07:43
Ponawiam pytanie moich poprzedników o stanowisko billing clerk: czy ktoś może się wypowiedzieć na ten temat?
Panda 2016-10-19 14:20
Billing clerk - pensja w zależności od języków. Podstawa ok 2 -2,5 tys netto - żal. Za dodatkowy język ( angielski is must) często jest dodatek. Im bardziej unikalny tym wyższa stawka. Niestabilna praca - procesy przenoszone do innych jeszcze tańszych krajów. PLUS - doświadczony w procesie (co jest rzadkością w tej firmie) Manager - jeszcze z projektu Tnt.
3
Jacuś 2016-10-19 16:44
No w tym momencie Accenture zatrudnia oczywiście ludzi i to całe setki, nie jest to zły wynik, moim zdaniem bardzo sensowny i z pewnością da się z tej kasy wyżyć, i to dość godnie w tym momnecie tak sądzę
Ea 2016-11-12 12:17
Ja pracuje w Accenture, ale za granica.

Tez to tak widze jak @Zibi...
" - ale kumpel z nizsza ocena dostal lewel wyzej. Zal... "...

Ja napisalam w sumie 600 podan...z tego 10 do Accenture. Az w koncu jestem w Accenture. Zawsze chcialam do duzej firmy. Jestem po studiach i mam 3 lata doswiadczenie. Mialam juz 15 roznych prac. Teraz juz rok w Accenture jestem. Drugi projekt. Duzo mozliwosci bo jest bardzo duzo projektow w duzych firmach za granica. Co do ludzi jest naprawde bardzo duzo milych osob. Az sie chce pracowac nawet jak duzo roboty.
Oczywiscie nie wszyscy sa mili...

Co do procesu:
Napisalam podanie do Accenture i za 2 godziny mialam email, ze sa zainteresowani.
Za tydzien mialam rozmowe przez telefon z HR. Pytanie CV i angielski.
Za tydzien mialam rozmowe druga z menedzerem. Pytanie CV i angielski.
Za 1 1/2 tygodnia mialam rozmowe w Accenture z innym menedzerem. Pytanie CV i angielski i zadanie.

Wszystkie rozmowe trwaly od 1-1:30 h.

Znajomy powiedzial, ze dostal odmowe a potem dostal prace...Tez jest w Accenture. Haha.
Ttka 2016-12-14 12:55
Czy to prawda zw firma robi background check kandydatow ktorych chca zatrudnic i obdzwania wszystkich pracodawców?
1
tomek 2016-12-20 08:30
Trochę pewnie zależy do której jednostki się trafi i "pod kim" pracuje.

Ja jestem w consultingu, przynajmniej formalnie. W rzeczywistości zadania z consultingu (capability network) są niestety bardzo bliskie zadaniom z outsourcingu. To nie jest pisanie strategii, bycie kreatywnym i wdrażanie trudnych projektów, tylko np. tworzenie prezentacji, materiałów szkoleniowych, praca jako PMO czyli organizujesz wszelkie duperelki na projekcie, rozliczasz rachunki.

Strategii i "management consulting" w tym zero. Ale przecież warto powiedzieć, że robimy strategię i consulting, żeby ludzie przysyłali cefałki. Ciekawsze projekty zdarzają się, ale rzadko i raczej od poziomu associate managera, a nawet oni często zajmują się właśnie tym opisanym wyżej. Projekty są długie, więc jak już wyładujesz np. na PMO to trudno ci z tego "zejść", bo szef zazwyczaj nie wyraża zgody. Więc siedzisz rok organizując duperelki, wysyłając newslettery, znudzony tak, że bardziej się nie da. Ale na linkedin masz dumny tytuł "management consultant", co przecież najważniejsze, prawda?

Niesamowicie hierarchiczna struktura. Jak piszesz do osoby wyższej stopniem to bardzo często nie dostajesz odpowiedzi. Jak za trzecim czy czwartym mailem zaczniesz się wkurzać i zmienisz ton na bardziej wprost (nie mam na myśli tonu niegrzecznego tylko: "pisałem już kilkukrotnie") to ty dostajesz po głowie, nie ta osoba. Bo ton jest najważniejszy.

Dostać jakąkolwiek informację od HRów, IT helpdesku albo innych pracowników wewnętrznych to cud. Ci ludzie pracują tylko jak managerzy się do nich zwracają. To szokujące, w żadnej innej firmie tak nie miałam. W dodatku, żeby było zabawniej, Hindusi odpisują częściej niż Polacy.

Zazwyczaj oczekuje się, że będziesz pracował dłużej - nieważne czy jest to konieczne czy nie i masz nawet zbyt mało pracy. O pieniądzach za nadgodziny można zazwyczaj tylko pomarzyć. Zdarzają się wyjątki - jak zawsze - ale to wyjątki.

Na wszelkich imprezach pranie mózgu i wmawianie jak super jest praca u nas. Plus idiotyczne gry i zabawy ściągające cię na poziom przedszkolaka (domaluj wąsy na zdjęciu koleżanki - nie żartuję).

Jakiegokolwiek rozwoju w formie kursów (mam na myśli kursy nie to coś zwane "virtual learning", co jest na poziomie znacznie niższym niż typowy "kurs" z youtuba) w mojej jednostce niet. Mimo obietnic.

Ogólnie, chcesz się rozwijać, idź do poważnej firmy albo wyjedź za granicę.
19
anonim 2016-12-22 09:05
Słabiutko. Po 3 etapie rekrutacji gdzie niby wszystko ładnie pieknie zero odzewu.
3
Kret 2017-01-14 01:26
Poziom expertow, kierowników i "szefowej" jest żenujący (reklamacje Annopol). Brak wiedzy, profesjonalizmu. Nie warto się angażować z tych względów. Wymagają pracy w nadgodzinach, pracy w weekendy i święta. Zero szkoleń, atmosfery, pracy zespołowej. Rywalizacja, kopanie dołków, nie warto ze względu na fatalną atmosferę. Pracujemy, gdyż płacą extra za znajomość dodatkowego języka, obecnie szukamy pracy gdzie panuje zdrowa atmosfera.
16
Olsen 2017-02-20 17:11
Ta firma to żart. Korpo maks. Mierzą czas pracy co do minuty, czytniki. Zarobki słabe. Atmosfera najgorsza jaka może być. Olałem ich po 3 miesiącach, bo nie warto tracić czasu. Przestrzegam przed tą firmą, bo nic się tam nie nauczycie, i będziecie tracili czas kiedy będą prali wam mózg i wpychali korpo bełkot na zebraniach.
19
JJ 2017-02-20 23:02
Mamy do czynienia z firmą, w której jest ogromna rotacja - oni ciągle rekrutują, bo prawda jest taka, że wszyscy stamtąd uciekają. Nie da się tam pracować dłuższy czas. Bo człowiek, by zwariował. Piorą mózg jak w sekcie, i człowiek staje się korpo -szczurem. A przecież nie o to w życiu chodzi. Szkoda krótkiego życia na takie korporacje, które zabijają w człowieku humanizm.
19
collections 2017-02-21 22:42
Generalnie atmosfera na collections w Annopol jest bardzo w porzadku. Ludzie sympatyczni i pomocni..schody zaczynaja sie gdy idzie o pseudo process managerow..zero wiedzy procesowej a narzucaja durne cele i targety..co niektorzy zaklamani i dwulicowi..
5
olo 2017-02-22 13:43
unikać - zero pracy która wnosi wartość dodaną dla klienta, chyba że klepanie ticketów dla Hindusów jest szczytem ambicji dla specjalistów. Accenture Services Chocimska. ludzie różni.
8
Córka Ratownika 2017-02-25 11:31
Racja. I w disputach też process managerka bez wiedzy i doświadczenia w branży. Nie dziwi więc fakt że nie rozumie priorytetów. Nie potrafi efektywnie prowadzić zespołów. Typowa korpo szczurka. Taka firma jak Accenture wydawałoby się, że zatrudnia profesjonalistów, a w tym przypadku dziwna decyzja. Kierownicy również w 80% bez doświadczenia kierowniczego...można to sprawdzić nawet na Linkedin... Kopią dołki pod innymi. Cyrk. Więc normali odchodzą tam gdzie można oddychać :)
9
xyz 2017-03-02 21:25
Absolutnie nie polecam. Pracownik traktowany jest jak śmieć. Duże nadgodziny, mnóstwo historii (moich i kolegów) o nieprzestrzeganiu kodeksu pracy, próby zabierania zatwierdzonych urlopów (mimo braku podstaw), zmusanie do pracy na zwolnieniu lekarskim... mogłabym wymieniać długo. Nie szanują czegoś takiego jak życie prywatne. Jak praca ma być wykonana, to ma być, jesteś konsultantem,więc nie marudź, tylko zachowuj się profesjonalnie. Godziny wieczorne? - jeśli jest integracja bądź kolacja integracyjna z menadżerami, to nie ma zycia integracyjnego, wypada pójść, inaczej będzie to bardzo źle widziane. Ewentualnie mnóstwo formalności, których trzeba pilnować, bo tak mówią polityki - a przecież w ciągu dnia u klienta nie czas na to. Żeby chociaż jeszcze rekompensowali to ponadprzeciętnym wynagrodzeniem - ok, ale nie robią tego. Oczywiście zależy od projektów i menadżerów, ale istnieje powszechne przyzwolenie na zachowania które z szacunkeim do pracownika i jego prac nie mają nic wspólnego.
16
xyz 2017-03-07 14:37
Best Job Ever!!
hahaha
nie no, żartuję, po prostu okropne. Uciekajcie stamtąd
7
user312415 2017-03-10 08:35
Ta firma to koszmar. Kopanie się po kostkach między współpracownikami, dwulicowość przełożonych, którzy obiecają ci wszystko, żebyś przyszedł albo nie odszedł jak już rzucisz papierami i z czego nic nie będzie. Wyimaginowane powody braku podwyżek i awansów, z rzeczywistością nie mające nic wspólnego. Role, które na papierze są strategiczne, które jak dołączysz do projektu okazują się na poziomie średnio rozgarniętego maturzysty.

Ograniczanie kosztów w takim stopniu, że powinieneś gnać z lotniska do klienta na nogach, żeby nie przekroczyć limitu. Bo przecież od ciebie zależy ile kosztuje taksówka w Norwegii czy Londynie. Cięcie kosztów niezgodne z oficjalną polityką firmy, według której zawsze masz ileś mam na nocleg, możesz nadawać bagaż itp. - co z tego, że w teorii możesz, skoro szef ci mówi, że możesz znacznie mniej. Reguły, które zależą wyłącznie od twojego stosunku z szefowstwem - jak są dobre możesz wszystko, jak takie sobie jesteś nikim.

Spotkałem się już z projektami, gdzie Hindusi szukają pracowników na swoje projekty w Polsce. Znaczy outsourcingują do Polski. To o czymś świadczy.
14
XXX 2017-03-13 11:10
O Accenture Operations na Chocimskiej:
W mojej opinii oferowane stanowiska pracy przerośnięte w treści i nieodpowiadające rzeczywistości...
O podwyżkę trzeba się wyprosić, liczą się plecy, a nie ciężka praca.
Pracownikom mówi się to co chcą usłyszeć i bierze się ich na przeczekanie, byle tylko odwlec decyzję w sprawie podwyżki...
Pracowałam tam ponad cztery lata i niestety trafiłam na dwóch niekompetentnych team liderów, którzy nie mieli wiedzy i umiejętności z zakresu zarządzania ludźmi.
13
warszawska_wiosna 2017-04-09 11:50
Capability Network: Myślałam, że padnę jak kilka miesięcy temu powiesili swoje reklamy na Okęciu. Ale w końcu biorąc pod uwagę rotację, trzeba zadbać o napływ nowych naiwnych :) Capability Network to tanie usługi outsourcingowe dla firm z Zachodu. Zajęcia odmóżdżające - za to rekrutacja wieloetapowa, żebyś miał wrażenie, że dołączasz do grupy specjalistów :) Większość dobrych osób, które znałam odeszła po roku - rok wytrzymali, żeby nie psuć sobie CV krótkim zatrudnieniem. Szczerze odradzam.
11
Johny be GOOD 2017-04-15 21:54
Uważajcie na nich. To bardzo złe miejsce z korpo maks stylem pracy. Korpo buddy i takie tam, mierzenie, ocenianie, jakby istniało niewolnictwo. A prawda jest taka, że normalny człowiek chce pracować w normalnej atmosferze, a tej w tej firmie nie ma i nie będzie. Jeszcze raz ostrzegam, ja się naciąłem i zrezygnowałem z zabagnionym CV.
13
Miedzynarodowe Doswiadczenie. 2017-04-18 23:43
chyba Warszawska Wies.
3
I'm not a robot 2017-04-20 18:31
Odpowiadasz na post: Miedzynarodowe Doswiadczenie. 2017-04-18 23:43

Jakie to dojrzałe. Egzamin gimnazjalny zdany, że w internecie siedzisz?
4
NB 2017-04-21 17:43
Wątek o oddziale warszawskim, ale dołączam się do komentarza kolegi z Krakowa. Bardzo nieprofesjonalne podejście do rekrutacji, brak kontaktu po pierwszej rozmowie, mimo ustalenia daty i terminu. Jeżeli w takim kierunku zmierzają działy HR w korporacjach to nie wróżę niczego dobrego. Potencjalny pracownik ma być dostępny na już/na wezwanie, odpowiadać na pytania pisane "przez Panie z HR dla pań z HR", które niczego nie wnoszą i wpasowywać się w dziwaczne klucze odpowiedzi (z całym szacunkiem dla ludzi, którzy zęby zjedli na tego typu sprawach i pracują profesjonalnie - a znam takich). Niesmak pozostał. Spodziewałam się czegoś lepszego. Jak pracownicy mają poważnie traktować pracę skoro tak niepoważne podejście jest widoczne już na samym wstępnie?
3
jola 2017-05-10 12:18
Hej mam pytanie odnośnie zarobków na stanowisku junior Accountant with English na ile można liczyć i jak wygląda proces rekrutacyjny zapraszają do biura czy przez telefon i o co pytają?
Z góry dziękuję za informację!!:)
1
obi 2017-05-22 21:51
Witam,
Pytanie o dzial BI
Czy w Accenture na prawde jest az tak zle i jest duze cisnienie i pelno nadgodzin oraz typowa korpo atmosfera ?
2
Bebzol 2017-05-24 22:38
Nie... No po prostu nie. Przejść przez wszystkie etapy rekrutacji (4) po to żeby na sam koniec ktoś przestał odbierać od Ciebie telefony i nie odpisywał na maile. Rozumiem na wstępie, ale po tylu etapach? A wystarczyłoby po prostu "nie, dziękujemy, nie tym razem". Finalna rozmowa w ogóle nie merytoryczna, luźna gadka "o niczym", team leader widzi Twoje cv pierwszy raz na oczy (i z uśmiechem informuje, że nawet nie spojrzał na nie wcześniej), okazuje się, że klient zupełnie inny niż wynikało to z inf. otrzymanych wcześniej od pań z HR, zero rzetelnych wiadomości o warunkach płacowych, na pytanie o szkolenia informacja, że nikt na nie nie chodzi bo nie ma na to czasu, a zakres obowiązków będzie polegał na otrzymaniu do roboty tego, z czym reszta zespołu nie może się wyrobić. No... po prostu nie, nie traćcie czasu/urlopu na dojazdy/uwagi na wypełnianie testów. Widzę, że te HR-owe rozgrywki to już jakiś korporacyjny folklor... Dla ludzi z HR żeby ludzie z HR mieli pracę i mogli się wykazać - tylko patrząc na powyższe, czym? A można tak dobrze, tak na poziomie, krótko, szybko i na temat. Tylko chyba stwierdzili, że nie ma po co.
1
Ambitny 2017-05-29 21:30
Pewnie wszystko zależy od projektu. Nie polecam dispotow na Annopol. Pracowałem, nadgodziny są wymuszane codzienie włącznie z sobota i niedziela, święta tez ....Rywalizacja..zła atmosfera..Główna manager wszystkich zespołów nie lubi ludzi, tzn zwykłych pracowników, zwykla odpowiedz dzień dobry w windzie jest problemem , kierownicy. ...ci co zostali...poziom wypowiedzi i wiedzy .. Szkoda czasu dla mlodych z językami i ambicjami. Nie polecam.
2
Mask 2017-06-07 23:26
Program "Zostań Programistą" powinien się nazywać "Zostań Programistą Cobola" bo firma nie może znaleźć programistów tego prehistorycznego języka, a tak się składa, że wciąż ma system w nim napisany. Czy warto w 2017r. tracić czas na naukę Cobola? Odpowiedź jest oczywista.
2
welcometopoland 2017-06-20 11:28
3/4 agencji rekruterskich w PL tylko zbiera dane osobowe celem odsprzedaży lub robi badania rynku pracy.
Pracodawca zwykle szuka samemu i przez kilka agencji i nie jest zobligowany zaprosić na rozmowę akurat kandydata znalezionego przez agencję X.
Poza tym kandydat z ulicy (z ogłoszenia) to najgorszy sort dla firm a więc rzadko dają opinię zwrotną...
welcometopoland 2017-06-20 11:29
3/4 agencji rekruterskich w PL tylko zbiera dane osobowe celem odsprzedaży lub robi badania rynku pracy.
Pracodawca zwykle szuka samemu i przez kilka agencji i nie jest zobligowany zaprosić na rozmowę akurat kandydata znalezionego przez agencję X.
Poza tym kandydat z ulicy (z ogłoszenia) to najgorszy sort dla firm a więc rzadko dają opinię zwrotną...
Byly pracownik 2017-06-26 03:34
Firma jest strasza, zdecydowanie odradzam kazdej osobie ktora ma choc troche poczucia wlasnej wartosci. Zarobki sa mega slabe na, po roku dostalem dwie oferty blisko zaproponowalu miblisko 90 % wiecej. Wspolpracownicy ktorym tylko zalezy na tym aby zwalic robote na Ciebie. Kierownictwo mega wymagajace I strasznie wredne. Nadgodziny sa wymagane jesli ich nie robisz jest to zle odbierane. Brak premii I podwyzek l. Jesli ktos sie zastanawia nad ta firma warto przemyslec swoja decyzje dwa razy
2
Zostaw swoją opinię o Accenture Sp. z o.o. - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Accenture Sp. z o.o.