INEA sp. z o. o.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Opinie o INEA sp. z o. o.

ewa

nie można się dodzwonić i tak jest cały czas.

Pracodawca

@ewa

Ewo, infolinia może być czasem przeciążona, za co najmocniej przepraszamy. W takich sytuacjach zachęcamy do korzystania z czatu dostępnego w naszej aplikacji mobilnej Moja Inea. Stale staramy się ulepszać naszą obsługę, więc mamy nadzieje, że w przyszłości problemów z czasem oczekiwania na infolinii będzie coraz mniej.

Ja

Przełożeni niestety nie wspierają. To moje największe rozczarowanie w dotychczasowej karierze. Praca przypomina wieczne ratowanie własnej roli. Zawsze "jest źle". Nagminnie niekompetencje i błędy przełożonych są zwalane specjalistom. Wytwarzanie oprogramowanie jest często nieprzydatne w firmie. Nie istnieje używanie żadnych metodologii, ani nawet dobrych praktyk. Nie ma programów do zarządzania. Nie ma jasnych obowiązków. Panuje duży spychalizm. Występuje komunikacja zaprzeczająca samym sobie. Prace przychodzą często i nagle. Słaby i narzekający pracownik jest premiowany za długie godziny rozwiązywania problemu niż skuteczny i skromny senior. Premiuje się narzekanie nad rozwiązywanie problemów. Zmowa ukrywania własnych kosztownych błędów (decyzja przełożonych o usuwaniu całego projektu, by następnego dnia zlecać jego dokończenie i poważne opóźnianie prac). "Nikt nic nie wie". W czasie rozmów telefonicznych często koledzy i koleżanki wulgarnie określają pracę podwykonawców i innych pracowników; obgadywanie pracowników. Byłam świadkiem publicznego linczowania kilka razy. Lęk przed donoszeniem HR. Ogromne braki kultury biznesowej. Świetne biuro, fajne położenie, autobus pracowniczy, w miarę umiarkowanie dobre komputery i sprzęt.

Pracodawca

@Ja

Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację potrzebujemy więcej informacji. Kontakt do działu HR to: rekrutacja@inea.com.pl

Po co
@INEA sp. z o. o.

Po co wiadomość prywatną jeśli (usunięte przez administratora) wie jaka kadra kierownicza nie wspiera. Może czas zacząć od (usunięte przez administratora).?

Pracodawca

@Po co

Każda informacja zwrotna jest dla nas cenna, gdyż niestety, nie każda sytuacja może nam być znana. Więcej szczegółów przekazanych w bezpośredniej wiadomości pomoże nam podjąć odpowiednie kroki.

Bartosz

Czy udało się komuś porozumieć z firmą polubownie przy zmianie adresu i braku możliwości dalszego świadczenia usługi w nowym miejscu? Na wiele próśb dostaje suche formułki...co ani nie jest pro-klienckie ani pro-fesjonalne. Trochę żal jak na tak "wy-wizerunkowną" firmę /-;

Pracodawca

@Bartosz

Bartoszu, żaden problem nie jest nam obcy. Najlepszą drogą kontaktu w kwestii przeniesienia umowy, cesji czy po prostu rezygnacji z naszych usług - jest formularz dostępny pod adresem: https://eboa.inea.pl/ - zachęcamy Cię do skorzystania z tej opcji, jak się do nas tam odezwiesz, to będziemy mogli ponownie przeanalizować Twoją sprawę.

Robs

Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko konsultanta customer care. Dostałem niezbędne informacje dotyczące dojazdu do firmy. Rozmowa nie odbyła się planowo, ok. 15 min opóźnienia. Sama rozmowa była przyjemna. Rozmawiałem z pracownikiem HR i przyszłym przełożonym. Usłyszałem kilka pytań m.in jak radzę sobie ze stresem, czy jakieś z moich cech osobowości przydadzą się na tym stanowisku, czy wiem coś o firmie INEA. Dodatkowo dostałem kilka case'ów do rozwiązania, np. co zrobić kiedy ktoś dzwoni z problemem (ekran telewizora jest czarny). Zostałem serdecznie pożegnany i zapewniony, że dostanę odpowiedź (o przyjęciu / rezygnacji z mojej kandydatury) za 2 tygodnie. Minęły dwa tygodnie ŻADNEJ wiadomości nie było. Ja poświęciłam na to spotkanie ok 3 godzin, a organizacja INEA nie była w stanie poświęcić CHWILI na przysłanie wiadomości zwrotnej.

1

Pracodawca

@Robs

Dziękujemy za dodanie opinii. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej, byśmy mogli ustalić co się wydarzyło,że nie otrzymał Pan informacji zwrotnej. Kontakt: rekrutacja@inea.com.pl

Paulina
Inne
@Robs

Firma chwilę po zamieszczeniu postu odniosła się do Twojej wypowiedzi. Czy próbowałeś kontaktować się z osobą rekrutującą? Powiedz jakie otrzymałeś informację. Często zdarza się, że proces rekrutacyjny delikatnie się opóźnia. Czy w tym przypadku również tak było?

Nikt
@Robs

Dobrze ze się nie zatrudniłeś. Dopiero byś zobaczył jak traktuje się pracowników po zatrudnieniu. Mają dobrze tylko te osoby, które wiedzą komu i w jaki sposób się upodobać (nawet ubiorem... a ...i chód :) ma znaczenie ) . Mam tu na myśli wielkiego panicza i jego giermkom. Wiadomo pozycja jest ważna. Ale pamiętaj ;) Miło jest być ważnym, ale ważniejsze jest być miłym. Tego w tej ekipie nie uświadczysz. Spotkał byś, jak głowę wysoko na kręgosłupie trzymają, aż żadne lampy na suficie nie potrafią ich strącić. Po prostu beton, a nie kręgosłup. Daj sobie spokój. Kadra która zarządza na poziomie pow. lidera również dyrektorzy są już na tyle zasiedzeni, że aż zatrzymani w czasie.

Damian
Inne
@Nikt

Twoja opinia nie jest zbyt pozytywna, może jednak znajdą się też jakieś plusy? Jak firma podchodzi do osób bez doświadczenia? Na jakie zarobki można liczyć na samym początku zatrudnienia w INEA S.A.? Napisz proszę coś więcej na ten temat, będę wdzięczny.

Kz?
@Nikt

I znowu tu przychodzi mi do głowy wielki KZ.

Konsultant Ds. Obsługi Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Proces rekrutacji był bardzo długi. Miałem to szczęście, że akurat ze względu iż nie mogłem we wskazanym terminie uczestniczyć w drugim etapie odbyłem go we wcześniejszej grupie. Ale po kolei. 1. Pierwszy etap to rozmowa telefoniczna-długa nie wnosząca nic ciekawego, jedynie odpowiadasz na pytania (jak na standardowej rozmowie w 4 oczy) a sam nie wiesz co tak naprawdę firma ma do zaoferowania. 2. We wskazanym terminie kontakt z info czy zakwalifikowali nas do drugiego etapu. 3. Drugi etap -asesment center. Spotkanie w grupie kilku osob "świecących" przed 3 kierownikami i panią z działu HR. Etap ten składał się z 2 części. Najpierw Przygotowanie pytań na przygotowane zadanie i późniejsza prezentacja pytań podczas grupowego badania potrzeb na jednym z kierowników. Kolejna część to przedstawienie oferty na podstawie zebranych informacji (nie dotyczy usług operatora) oraz pokonywanie obiekcji. 4. Następnie szanowna komisja udaje się do pokoju obok na naradę. Po której zaprasza po kolei kandydatów i informuje czy przechodzą do kolejnego etapu którym jest rozmowa w "4 oczy" z kierownikami. 5. Nie wiem czy ten element jest w każdym przypadku ale ja np przed rozmowa f2f dostałem zadanie w którym miałem 10 min na przygotowanie rozmowy handlowej oraz pomysłów na sytuację kiedy koniec miesiąca za 10 dni a do realizacji planu sporo brakuje i jak szybko nadrobić oraz pomysł na długofalowe wsparcie sprzedaży. 6.Po realizacji w/w jest rozmowa z cała komisją nt naszych wymogów finansowych, czego oczekujemy od pracodawcy , co nas motywuje itd CV prześwietlają bardzo szczegółowo, dużo notują, pytają o wszystko, pytania jak na standardowych rozmowach. Po zakończeniu rozmowy pani z HR informuje, że w ciągu 2 tygodni dadzą znać czy tak czy nie. I tu chyba w tym momencie już wiedziałem, że się nie dostałem. 7. Kolejnym etapem miał być dzień testowy w salonie i rozmowa z kierownikiem któremu będziemy podlegać. Niestety nikt nie raczył zadzwonić ani w ciągu 2 tygodni ani w ciągu miesiąca...wcale. Nawet nie napisali maila. Kompletnie nic. Taka poważna firma a się zachowuje jak rozpieszczone dziecko. Wypadało by poinformować choćby mailowo, że dziękują za poświęcony czas czy coś ale nie dostaliśmy się do kolejnego etapu. Sami wymagają informacji zwrotnych a ich to już nie obowiązuje. Ogólna atmosfera całego procesu nawet spoko. Czas trwania procesu rekrutacji długi. Szczególnie wizyta w siedzibie firmy-pól dnia wyjęte z życia. Jeśli chcesz się dostać komunikacją miejską to jakaś masakra. Spacerek fajny jak pogoda ok. Od przystanku mamy jakieś 2 km pieszo. Niby proponują dojazd darmowym pracowniczym autobusem tylko, że te autobusy wcale się nie zgrywają z godzinami rozpoczęcia i zakończenia rekrutacji. Pojedziesz rano to czekasz ponad godzinę na rozmowę... To już lepszy spacerek te 2 km. Co do samych warunków zatrudnienia nic nie wiesz aż do momentu w którym chcą Cię zatrudnić-chyba że masz jakieś info od obecnych pracowników. Na koniec dostajesz pakiet gadżetów na pamiątkę i żeby ich za darmo pewnie reklamować ;) Ktoś powie, nie dostał się to smaruje po firmie. Tak nie jest. Chciałbym chociaż znać powód czemu nie zostałem przyjęty, czy za dużo chciałem zarabiać, czy nie byli w stanie zaoferować mi rozwoju, awansu w firmie... a może moje wieloletnie doświadczenie w branży to za mało? Po co mi takie info? Żeby na przyszłość nie popełniać takich samych błędów. PS. Mają zaje***ste krówki :)

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
OLEG

Dodaj treść twojegDzień dobry Nie jestem obywatelem Polski, jestem obcokrajowcem w tym kraju. Niestety nie pracowałem w tej firmie, dlatego nie mogę obiektywnie nic powiedzieć o INEA. Ale miał doświadczenie w rozmowie kwalifikacyjnej w tej firmie. Co chcę zanotować: Bardzo miła atmosfera rozmowy kwalifikacyjnej. Rozmowa została zbudowana jako zwykła nieformalna rozmowa osób, które od dawna są znane, ale jednocześnie rozmowa została przygotowana w poważny i profesjonalny sposób. Od przedstawiciela HR i mojego potencjalnego przyszłego kierownika działa otrzymano pytania, które były kompetentne i spełniały wymagania firmy, nic więcej. Decyzja po rozmowie kwalifikacyjnej jest negatywna (wszystko jest OK w kierunku zawodowym i edukacyjnym. Jedynym problemem było to, że mieszkam daleko od Poznania. Ale wciąż nie wyobrażam sobie zmiany miejsca zamieszkania, ponieważ jestem w Polsce z rodziną. Wszyscy, którzy piszą tutaj negatywne recenzje HR, mają do tego prawo. Ale jako prosta osoba się myśleniem sobie, jak często przechodzimy wywiad i uzyskujemy pozytywną decyzję od Pracodawcy, ale mając coś, co ci nie pasuje, zadzwoń do Pracodawcy i powiedz, że odmawiasz. Ostatnio tak i było. Wynagrodzenie nie odpowiadało i nie dzwoniłem do potencjalnego pracodawcy. Pracodawca już do mnie zadzwonił i zapytał. JEŚLI JESTEŚ ZAINTERESOWANY FIRMĄ, NIE ZAPOMNI O TOBIE!!! Mam 47 lat, z doświadczeniem w telekomunikacji - koło 20 lat. I nie przestaję! Chciałbym, aby wszyscy kandydaci spróbowali, nie trzeba się zatrzymywać, trzeba iść naprzód. Powodzenia wszystkim. Chciałbym szczególnie podziękować przedstawicielowi HR Karinie Kozłowskiej. PS Proszę wszystkich o wybaczenie za błędy stylistyczne i gramatyczne języka polskiego Odnośnie mojej opinii to jest ona bardzo pozytywna o wpisu

JA

Zatrudniłam się w tej firmie mniej niż pół roku temu i.... i jestem bardzo wdzięczna za tę pracę. Mam cudownych ludzi w zespole, pomocnych, przyjaznych, odpowiedniego człowieka na stanowisku kierowniczym. Jeśli chodzi o zarobki - jest ciężko, jest dużo pracy, ale finalnie jest to bardzo opłacalne. Póki co INEA jest najlepszą firmą do jakiejkolwiek trafiłam.

9

Pracodawca

@JA

Bardzo dziękujemy za tą opinię ;)

Iddaa
@JA

Czy firma prowadzi teraz jakieś rekrutacje i czy zatrudnia studentów dziennych ? W sensie czy jakiś nie pełny wymiar godzinowy jest możliwy?

Pracodawca

@Iddaa

Mamy w swoich strukturach także studentów dziennych, którzy pracują w niepełnym wymiarze godzin lub głównie w weekendy. Zapraszamy do przejrzenia naszej zakładki "Kariera", gdzie są udostępnione aktualne oferty. Jeżeli na danym stanowisku możliwa jest praca z elastycznym grafikiem, taka informacja powinna się pojawić w treści ogłoszenia :)

Anna

Pracowałam w firmie rok. Jeździłam po klientach i sprzedawałam internet, telefonie i rozwiązania it. Praca jest nudna i trzeba lubić jeździć samochodem. Sama organizacja jest Ok i daje możliwości zarobienia sporych pieniędzy, ale nuuda. Straszna nuuda i flaki z olejem :) Czy bym wróciła? Nie. Czy polecam? Tak. Warto spróbować.

Czesław
Inne
@Anna

A na jakim stanowisku pracowałaś? Nie miałaś możliwości pracy w biurze? Wydaje się, że praca "niesiedząca" powinna być bardziej interesująca, ale to oczywiście zależy. Na jakie wynagrodzenie mogłaś liczyć i czy był system premii?

Heniu

Tragedia. Ta firma to kpina. Traktują klienta jak zło konieczne. Podpisałem z nimi umowę na tv i internet. W salonie umówiono wizytę montażu za 4 dni i faktycznie zjawił się monter który powiedział, że on nic nie zrobi bo nie odpowiedniego wiertła i spawarki. Dziękuję odjechał. Po kilku dniach poszedłem do salonu co dalej Pan umówił kolejny montaż za 5 dni i......NIKT się nie zjawił. Na kolejny dzień moja kolejna wizyta w salonie Pani umówiła wizytę montera na za kolejne 3 dni i co znowu nikt się nie zjawił. Czy to jest jakaś farsa? Czy jakis czarny humor?

Pracodawca

@Heniu

Przepraszamy za zaistniałą sytuację. Zapraszamy do kontaktu pod numerem telefonu +48 61 222 22 22. Potrzebujemy informacji o lokalizacji, by móc zweryfikować co się zadziało i zaproponować dalsze działania.

Clint

Cześć! Chciałbym aplikować do Inei. Mam tylko pytanie, czy wykształcenie jest bardzo istotne? Jestem po szkole zawodowej w specjalizacji mechanicznej, gdyż w momencie zaczynania nauki, kierunek ten był bardzo atrakcyjny. Po latach pracy w zawodzie chciałbym się przebranżowić. Mam odpowiednie cechy, takie jak wysoką odporność na stres, chęć rozwoju, wysoką kulturę osobistą, dyspozycyjność, wiedzę na temat sieci, szybko się uczę, a przede wszystkim komunikatywność i dar przekonywania. Zastanawia mnie tylko, czy moje wykształcenie jest przeszkodą?

Pracodawca

@Clint

Wykształcenie kierunkowe jest mile widziane lub wymagane w przypadku konkretnych stanowisk. Zachęcamy do zapoznania się ze stanowiskami, które Cię interesują. Doświadczenie,wiedza, umiejętności kandydata to bardzo ważne kwestie :) Zachęcamy do wysłania CV!

Były pracownik

Pracowałem swego czasu na dziale sprzedaży. Ogólnie polecam, fajna atmosfera, kierownictwo w porządku, elastyczne godziny pracy. Akcje motywujące do lepszych wyników także są, z fajnymi nagrodami. Jednak wynagrodzenie.. Jeśli nie osiągniesz założonych celów sprzedaży, to niestety ale na miskę ryżu może braknąć. Jeśli ktoś nie miał wcześniej pojęcia o telemarketingu, nie osiągnie celu w pierwszych miesiącach. A co za tym idzie więcej zarobi sprzedawca na kasie w markecie. Dużo więcej. Cała reszta jednak pozytywnie.

exWorker

Miejsce pracy i niektórzy ludzie są spoko. Nigdy wszystkich się nie polubi. Ale płace są fatalne. Tam gdzie robiłem to warunki otrzymania premii były chore gdyż nie miałem na nie wpływu. A i płaca minimalna szła w górę a pensje w tym dziale bez zmian od kilku lat.

Basia zawiedziona

Czy Wy nie widzicie, że oni tylko "dobrze" komunikują się w internecie. Zawsze odpowiadają "prosimy o kontakt na priv" "skontaktuj się z nami z kontaktu". Czy nikt nie widzi że to tylko fasada w środku to jedna wielka degrengolada. Zobaczcie na zdjęcia z niby kolejnych akcji dla pracowników, ciągle te same osoby (brodacz jest prawie w każdej akcji i niektóre Panie też). Przecież to widać, e to fasada a firma taka jak każda z tym, ze ta po mistrzowsku ściemnia a po paru dniach pracy okazuje się, że nie ma parwie nic z tego co obiecywali. Ostatnie ogłoszenia na Przedstawicieli handlowych, z jednej strony wyraźnie mówią, że to praca w terenie a z drugiej strony piszą, że jest praca w nowoczesnym biurze z kantyną... tylko nie piszą, że to jest za Poznaniem z trudnym dojazdem komunikacją. Ilu przedstawicieli handlowych zarabia 4000-6000 zł i czy to jest brutto czy netto? A co z kosztami dojazdu do klienta i pracy w terenie? Ludzie obudźcie się i zacznijcie szanować siebie i wymagać rzetelnych informacji bo to w końcu oni szukają...

Pracodawca

@Basia zawiedziona

Pani Basiu, zakładamy, że opinia wynika z doświadczenia we współpracy z nami, tym bardziej nam przykro, że wrażenia są negatywne. Dokładamy wszelkich starań, by w ogłoszeniu pojawiły się wszystkie niezbędne informacje, które pozwolą kandydatowi podjąć decyzję o spotkaniu z nami. W ramach wyjaśnienia odnośnie ogłoszenia na stanowisko przedstawiciela handlowego - wszystko się zgadza :). Przedstawiciel pracuje w terenie, ale ma możliwość korzystania z biura i wykonywania pracy stacjonarnej w siedzibie firmy. To pracownik sam decyduje o miejscu wykonywania swojej pracy. Zakładamy, że taka elastyczność to benefit :) Akcje dla pracowników? Zdjęcia z życia wzięte - potwierdzenia szukajmy u pracowników, bo razem z nimi tworzymy dobre miejsce pracy :).

Marysia

Zastanawiam się nad aplikacja, jestem z innego miasta i zależy mi na szybkiej i konkretnej komunikacji... jaki jest czas oczekiwania na odp ze strony firmy po rozmowie rekrutacyjnej? Jest tylko jeden etap?

Pracodawca

@Marysia

Spotykamy się tylko raz! Na odpowiedź dajemy sobie 2 tygodnie (chyba, że podczas spotkania ustaliliśmy coś innego :)).

Emi89

Czy firma prowadzi jeszcze rekrutacje? Jak można ewentualnie aplikować ?

1

Pracodawca

@Emi89

Z aktualnymi ofertami pracy można zapoznać się tutaj: https://www.inea.pl/kariera/dolacz-do-nas Zapraszamy do aplikowania :)

Mario

PYTANIE. Do wszystkich, którzy starali się o jakiekolwiek stanowisko w Ineii! Komu Pani z HR obiecywała odpowiedź do 14 dni niezależnie od wyniku, a jej nie otrzymaliście? Problem może nie leży w jednorazowej pomyłce, ale może u konkretnej osoby której nie chciało się odpalić skrzynki mailowej lub zadzwonić do kandydata?

Pracodawca

@Mario

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego/mailowego z rekruterem prowadzącym spotkanie, który chętnie wyjaśni wszelkie nieścisłości i odpowie na pytania. Dane kontaktowe można znaleźć w zaproszeniu, które kandydat otrzymuje przed spotkaniem w INEA :)

Olo
@INEA sp. z o. o.

Sorry, ale potencjalny pracownik ma się upominać o robotę, skoro wiadomo że brak odpowiedzi jest już odpowiedzią? Kupy to się przecież nie trzyma! Zdecydowanie to jest lenistwo ze strony osób z HR i od tego działu Inea powinna zacząć rekrutację. Tym bardziej, że poniższe wpisy pokazują, że to nie pierwszy taki przypadek.

Danka
 Rekomendacja
@Mario

Juz mija pol miesiaca jak miałam otrzymac odpowiedz i jej nie otrzymałam,to jest brak szacunku dla potencjalnego kandydata.Pozrawiam

Pracodawca

 Aktualność
Czerwiec był dla nas miesiącem zdrowia w INEA
Na start - spotkanie pracowników na prelekcji o zdrowym odżywianiu, kolejno badania składu ciała i cery oraz masaż na krześle biurowym!

Dobrzy ludzie w czerwcu oddawali też krew! Temat bardzo ważny - KAŻDA KROPLA MA ZNACZENIE Dodatkowo 4 osoby zgłosiły się na dawcę szpiku kostnego! To naprawdęęęęęę świetny wynik! 

Współpracujący z nami serwis rowerowy odpicował rowery pracowników INEA, aby bezpiecznie mogli przemierzać kolejne kilometry!

A wszystko uwieczniono okiem fotografa! :) 
marcin2019

Miałem przyjemność uczestniczyć w rozmowie rekrutacyjnej na stanowisko serwisanta. Odbyła się ona przy obecności Pani z HR oraz dwóch Panów (pracowników z działu, do którego była prowadzona rekrutacja). Sam poziom rozmowy OK. Luźna atmosfera. Poziom pytań jak to w korporacji - dlaczego chcesz zmienić pracę? dlaczego tutaj? podaj swoje osiągnięcia, w czym jesteś dobry a w czym nie.. itp. itd. Odnośnie mojej opinii to jest ona niestety BARDZO negatywna... Panowie sprawiali wrażenie jak by musieli uczestniczyć w tej rozmowie "za karę".. z ich strony padły góra dwa pytania, odbieram to jako kompletny brak szacunku do mnie jako kandydata.. Jeśli chodzi o warunki (stawka, itp) miały być one przedstawione dopiero w późniejszym czasie. Według ZAPEWNIEŃ Pani z HR "odezwiemy się w ciągu max dwóch tygodni z reguły szybciej NIEZALEŻNIE od wyniku rekrutacji, jeśli będzie ona pozytywna przedstawimy Panu warunki zatrudnienia a jeśli nie będzie chęci z Naszej strony współpracy z Panem POINFORMUJEMY o tym fakcie oraz przedstawimy co wzbudziło Nasze wątpliwości, że takiej współpracy nie będzie" - oczywiście takowego kontaktu BRAK już od PONAD 4 miesięcy.! Moim zdaniem jest to kompletny wyraz ignorancji ze strony tegoż pracodawcy oraz brak szacunku, skoro zapewniają iż taki kontakt będzie niezależnie od wyniku.. Ogólnie korporacja jak wszystkie. Raczej nie polecam - strata czasu, może jednej osobie na kilkadziesiąt coś zaproponują. Największy MINUS za brak kontaktu pomimo zapewnień.

Pracodawca

@marcin2019

Dziękujemy za podzielnie się opinią. Każde zdanie jest dla nas ważne, szczególnie te skłaniające do wprowadzania usprawnień :). Pytania kierowane do kandydata są dostosowywane indywidualnie, podążając za odpowiedziami kandydata. Im większe doświadczenie kandydata, tym więcej pytań weryfikujących wiedzę/umiejętności/znajomość systemów/itp. W przypadku krótszego lub nie związanego z branżą doświadczenia, weryfikujemy predyspozycje kandydata do wykonywania pracy na danym stanowisku, stąd też mogła wynikać mniejsza ilość pytań od Panów uczestniczących w spotkaniu. Zapraszamy do kontaktu w wiadomości prywatnej, byśmy mogli ustalić co się zadziało,że nie otrzymał Pan informacji zwrotnej. Kontakt: rekrutacja@inea.com.pl

Arek

Witam serdecznie , Czy na stanowisku dyspozytor potrzene jest doświadczenie związane branżą ? I jakie zarobki mozna liczyc ? Pytam poniewaz oferta wydaje sie byc zachecajaca . PoZdrawiam

Pracodawca

@Arek

Dzień dobry, cieszy nas zainteresowanie ofertą :). Na stanowisku dyspozytora doświadczenie na podobnym lub jednakowym stanowisku jest mile widziane. Wysokość wynagrodzenia natomiast to aspekt, o którym rozmawiamy podczas składania oferty – kiedy już poznamy swoje wzajemne oczekiwania, kompetencje oraz doświadczenie kandydata. Zachęcamy do zaaplikowania na w/w stanowisko :)

Zainteresowana
@INEA sp. z o. o.

Gdzie można znaleźć Panswta oferty pracy?

Pracodawca

@Zainteresowana

Aktualne oferty pracy najlepiej sprawdzać na naszej stronie internetowej: https://www.inea.pl/kariera/dolacz-do-nas

Dagmara

Pracowałam w INEA i muszę powiedzieć, że wszystko robi się na pokaz. Tak by Dyrektor był zadowolony. Pracowałam w sprzedaży i obsłudze. Ponoć przyszło 3 wyjadaczy z UPC i zaczęło robić demolkę. Normalne, że nowy szef stara się narzucić nowy rytm pracy i wprowadza zmiany. Przerażające jednak było to, że były sytuacje w których upokarzano pracownika ponieważ dyrektor miał taką zachciankę. Ocenia się ludzi po tym jak się poruszają, rozmawiają. Największy ściemniacz miał lepiej, niż inny pracownik, który wyrabiał wskaźniki. Dlaczego? Ponieważ zagadał czasami na korytarzu z dyrkiem o meczu czy innych pierdołach. Oh , taka to sprawiedliwość.

Pracodawca

@Dagmara

Dagmaro, dziękujemy za wyrażenie opinii. Jest nam przykro, że masz takie odczucia po współpracy z nami. Informacja zwrotna jest dla nas cenna. Mamy nadzieję, że dzięki Twojej opinii uda nam się zadbać o to, by każdy pracownik zespołu czuł się komfortowo.

Joanna

Uczestniczyłam w spotkaniu rekrutacyjnym na stanowisko specjalisty ds. Back Office. Rozmowa przebiegła w symatycznej atmosferze, otrzymałam kilka zadań z excela, z którymi sobie poradziłam. Złożono mi propozycję pracy, ale jej nie przyjęłam, zaproponowane warunki były na prawdę nie do przyjęcia (przy pracy zmianowej( czasami do 21) oraz jedna sob w tygodniu+ dojazd poza Poznań). Dopytywałam HR o kilka szczegółów jeśli chodzi o realizację premi, nie otrzymałam ich pomimo obietnic. Myślę, że zasady premiowania powinny być przejrzyste i przedstwione na samej rozmowie. Zdecydowałam się na inną ofertę pracy. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: lepsza komunikacja z kandydatem po rozmowie kwalifikacyjnej

Maja
Inne
@Joanna

Dziękuję za opisanie przebiegu swojej rozmowy rekrutacyjnej w INEA! Na pewno Twój komentarz będzie ważny dla osób, które są jeszcze przed takim spotkaniem. Czy mogę zapytać, jakie stawki zostały Ci zaproponowane? Warto wiedzieć, czego się spodziewać.

Przychylny
@Joanna

Komunikacja jest miedzy pracownikami niższego szczebla, natomiast wyższy szczebel, nos ma zadarty do góry, a komunikacja z ich strony jest nakazowa. System motywacyjny jest, i jest przejrzysty. Ale jak nie polubi cię szef, to nie licz na premię. Zawsze w systemie, excelu może stać się coś takiego, że w efekcie nie dostaniesz premii. A błąd jest nie do znalezienia. Tak są oszukiwani nawet dyrektorzy przez managerów.

Maja
Inne
@Przychylny

To niezbyt ciekawie, skoro jest tak, jak piszesz. Czy takie sytuacje często mają miejsce w INEA? Pisałeś też później, że w firmie jest duża rotacja. Mógłbyś napisać, czym jest spowodowana? Piszesz, że część ludzi odchodzi samodzielnie, a część zostaje zwolnionych. Dlaczego?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Joanna

Podczas rekrutacji staramy się udzielić możliwie dużo informacji naszym kandydatom. Przykro nam, że nikt nie wrócił do Ciebie z informacją po spotkaniu. Wyciągniemy wnioski z zaistniałej sytuacji. Mimo wszystko zachęcamy do udziału w innych procesach rekrutacyjnych :).

Pracodawca

@Przychylny

W Grupie Inea stawiamy na otwartą komunikację, bez względu na miejsce w strukturze organizacyjnej, dzieląc się informacjami z naszymi pracownikami. Wszelkie rozbieżności rozwiązujemy natychmiast po otrzymaniu informacji o nieprawidłowości.

Tosia
@Joanna

~Joanna, możesz opisać jakiego typu zadania z Excela otrzymałaś w trakcie rekrutacji? Akurat aplikuję tam do pracy w Back Office.

Zostaw merytoryczną opinię o INEA sp. z o. o. - Poznań

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w INEA sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy INEA sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 35.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w INEA sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 5 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy INEA sp. z o. o.?

    Kandydaci do pracy w INEA sp. z o. o. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

INEA sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii