Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
Praca opiekunka
Kursy / Szkolenia - zobacz wszystkie 199!
Praca w Niemczech dla opiekunek - płacimy o 1000 zł więcej niż konkurencja
Sortuj: Najnowsze | Najstarsze

Opinie o OK POLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.

Pracowałeś w firmie OK POLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O. i chcesz podzielić się opinią o niej? A może chciałbyś w niej pracować i zastanawiasz się, jakie warunki oferuje pracodawca? Dodaj wpis - może on pomóc Tobie i innym zainteresowanym osobom w uzyskaniu poszukiwanych informacji.

zdjecie uzytkownika
nowy - 2014-01-31 11:57:01 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
witam czy ktos moze mi cos powiedziec o ok-przedsiebiorstwo budowlane z gogolina jaki zarobki, warunki itd z gory dzieki
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2014-07-22 10:11:17 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Ja osobiście wybrałem pracę z kierunku medycznego. Obecnie będę kończył Technika dentystycznego w szkole Gowork www.szkoly.gowork.pl. Mają super warsztaty, dużo praktyki, na czym właśnie mi zależało. Kierunek nie drogi, a nauczyciele super przekazują wiedze. Jeszcze egzamin zawodowy przede mną ale na pewno go zdam. A nawet już mam wstępne oferty pracy z wysokim wynagrodzeniem sięgającym 3.000 zł po uzyskaniu tytułu Technika Dentystycznego. Wszystkim polecam!
zdjecie uzytkownika
magazynier - 2014-07-22 10:12:37 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma beznadziejna ze swoimi pseudo-majstrami ktorzy trzesa [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] przed bawolem pozdro dla zbycha
zdjecie uzytkownika
Fuck Fest - 2014-08-17 20:51:30 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
Młodzi majstrowie to faktycznie element z pod baru, ale starzy to wyższa szkoła jazdy, ludzie z klasą, kierownictwo spoko, tylko jeden psychol. Firma ponad przeciętną, zarobki dobre jeśli jesteś za granicą, w kraju beznadziejnie. Pracuję już 10 lat i nie mam zamiaru zmieniać. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
bawol - 2014-09-14 18:59:15 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jest super atmosfera wspaniala zapraszam
zdjecie uzytkownika
bawol - 2014-09-14 18:59:58 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
firma jest super atmosfera wspaniala zapraszam
zdjecie uzytkownika
Reklama - 2014-11-07 04:47:51 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (1)
Polecam Technika masażystę, zawód który jest wieczny. Ja skończyłem w Goworku szkołę policealną www.szkoly.gowork.pl i jestem bardzo zadowolony. Duże umiejętności nauczyciela pomogły mi poznać wszystkie techniki wykorzystywane w tym zawodzie. Nowoczesne pracownie i materiały które dostaliśmy od szkoły zapewniły że z wysokim wynikiem zdałem egzamin Państwowy. Bez problemu znalazłam prace w salonie masażu i nareszcie zarabiam godne pieniądze!!
zdjecie uzytkownika
asil - 2014-11-07 04:49:03 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (2)
ostatnio spotkalem sie z bulgarami ktorzy pukali sie w czolo slyszac o mozliwosci pracy w niemczech a oplacanymi socjalami w polsce , panie bawol chyba firma jednak nie super
zdjecie uzytkownika
brygadzista - 2015-04-13 20:54:45 odpowiedz | pomocna opinia: +1 (0)
dla mnie bawoł to jest gość docenia robotę i tych co się na niej znają
Zostaw swoją opinię
Powiadomienia
o nowych wpisach
Obserwuj ten wątek!
Akceptuję Regulamin
captcha
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie OK POLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.

Wyraź opinię o innych firmach z tego miasta

Poznaj prywatne opinie na temat pracodawcy! Wyślij wiadomość do wszystkich użytkowników, którzy obserwują ten wątek.

Twoj email:
Wiadomość:
Masz pytanie do prezesa firmy OK POLSKA PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE SP. Z O.O.?
Zadaj pytanie
alert