logo Armet  Bis Sp.zo.o.

Armet Bis Sp.zo.o.

Gdynia

Opinie o Armet Bis Sp.zo.o.

anonim 2012-02-29 20:00:09
Nie polecam. Będziesz pracował 24 h na 24 h za marne grosze. Co innego obiecują na rozmowach, a rzeczywstość okazuje się bolesna. ( usunięte przez administratora )
1
nick 2012-03-14 18:58:45
czy to jest mozliwe by firma sie tak zmieniła pracowałem tam kiedyś przez 2 lata -super warunki jak na Polske i wynagrodzenie nie tak złe.
lecz wyprowadziłem sie z Trojmiasta i ZASUWAM teraz bez litości w ANGLII :(
Patryk 2014-01-22 22:46:32
Przez chwilę pracowałem, nadgodziny za free, praca dla (usunięte przez administratora), omijaj z daleka, tylko kombinują jak tu zapłacić jak najmniej pracownikowi
1
Patryk 2014-01-29 00:14:39
A dlaczego szukają?
Bo oni nie płacą, obiecają ci 3koła po okresie próbnym, a potem będą chcieli ci obniżyć tą część którą zaproponowali na początku, a o realizacji ich pięknych obietnic możesz zapomnieć.
Omijajcie tą firmę
1
M.M. 2014-01-29 19:22:13
Racja (usunięte przez administratora)to tak pięknie mówi, składa takie piękne obietnice,tyle obiecuje, ale jest tak jak piszesz jak na spokojnie przeanalizujesz co ci proponuje to wychodzą nędzne grosze, w każdej innej noże lepsze warunki proponują.
Mnie tam nie zobaczą...
1
Staś 2014-01-30 22:04:36
A jak wyglada sprawa z papierem toaletowym w WC tez daja go czy trzeba miec wlasny? Jestem z rejonu i nie ma tu lepszej firmy z zewnatrz patrząc..
Patryk 2014-01-31 23:30:07
To się tam zatrudnij, zobaczymy czy dalej będziesz miał taką samą opinię...
Szkoda że tylko z zewnątrz fajnie ona wygląda, to jest najgorsza firma w której pracowałem.
NIGDY WIĘCEJ AB.
4
Arrr 2014-02-13 16:56:42
"Jestem z rejonu i nie ma tu lepszej firmy z zewnątrz patrząc.."
Biorąc pod uwagę że jest to mała wioska i jedyną inną "firmą" która tam istnieje to sklep monopolowy - to może i masz rację, ale z drugiej strony gorszej też nie znajdziesz.
Ja również tam pracowałem i takie ciepłe słowa o firmie to tylko słyszałem z ust prezes, na szczęście zmarnowałem ledwo 3 miesiące.
(usunięte przez administratora)
2
Arrr 2014-02-14 21:30:20
Ciekawe dlaczego admin wykasował stwierdzenie:
"po okresie próbnym prezes już nie pamiętał ile obiecywał mi po zakończeniu okresu próbnego, różnica 30%"
1
BJ 2014-03-12 17:02:41
Ja pracowałem w tej firmie kilka dobrych lat i złego słowa nie mogę na nią powiedzieć. Nigdy nie dostałem mniej niż się umówiłem, do tego wynagrodzenie zawsze na czas. Prezes firmy też równy gość, jak masz problem nie zostajesz z nim sam, zawsze możesz liczyć na pomoc. Z tego co wiem firma cały czas się rozwija. Nie przedłużyli umowy, widocznie nie byli zadowoleni z efektu pracy ale po co tak od razu publicznie obsmarowywać firmę...
1
Arrr 2014-03-13 18:12:15
To dlaczego teraz tam nie robisz? skoro jest tak super? firma się rozwija to na pewno przyjmie cię pod swoje skrzydła.

Ja natomiast nie mogę powiedzieć dobrego słowa.
Nigdy nie dostałem tyle ile się umówiłem, ZAWSZE mniej.
Firma rozwija się jak papier toaletowy (ze wskazaniem do czego można ją przyrównać).

NIE PRZEDŁUŻYŁEM umowy, bo nie płacą tyle ile była umowa (a do tego zdziwienie, "Jak Pan może teraz odchodzić?, tyle Pana nauczyłem" "Pan u mnie się nauczył zawodu i odchodzi, jak tak można?")

Ja nie obsmarowuję firmy, mówię po prostu jak wygląda praca w tej firmie, wyrażam swoje opinie jako były pracownik, prezes obiecywał konkretne kwoty a potem udaje ...(niemądrego) i próbuje się targować.
Jakby prezes wywiązywał się ze swoich obietnic to nie miałby tylu wrogów i takiej opinii w całym rejonie.
1
Staś 2014-03-13 23:38:05
Arrr ? Widzę że Ty zamiast trójmiasto.pl czytac lub martwić sie o mobilizacje Ukrainy jako sąsiadów PL to studiujesz GoWork :)

Mieszkam w rejonie tej gminy wiec daj im spokój ,albo idż do pracy do kielna czy sąsiednich tartaków tam to jest cyrk i faktycznie ze Swoim papierem chodza kumple do pracy.
To AB jak widac cały czas cos działa ,teraz nawet buduja:) Gmina znowu podatek dostanie a o to chodzi...
Prezesik jest z Gdyni to tam nie działa pewnie cały czas tylko rządzą kadry lub jakiś kierownik.
Poszedł bym popracowac troche i sprawdził to przy okazji, ale nie mam takiego wykształcenia w taka branże więc zapylam do Gdanska dzień w dzień ..pozdro
Arrr 2014-03-14 18:11:04
Widzę że prezes AB się udziela.

"zamiast trójmiasto.pl" - a po co mam to czytać
"martwić się o mobilizacje Ukrainy" - już wstawiłem wstążkę na FB i subowałem filmik promujący powstanie, więcej nie mogę zrobić, a ty co zrobiłeś aby pomóc Ukraińcom?

"teraz nawet buduja:) Gmina znowu podatek dostanie a o to chodzi..." - czyli odwracanie uwagi od faktu iż przeciętnego kowalskiego g... obchodzi podatek odprowadzany do gminy, nas interesuje to co dostajemy do portfela, a z tym jest już problem.

"idż do pracy do kielna czy sąsiednich tartaków tam to jest cyrk i faktycznie ze Swoim papierem chodza kumple do pracy." - mam znajomych którzy tam robią i mimo iż nie są zadowoleni z pensji to i tak zarabiają lepiej niż w AB, a firma papier im dostarcza w nielimitowanych ilościach.

"Prezesik jest z Gdyni to tam nie działa pewnie cały czas tylko rządzą kadry" - bzdury gadasz, prezes praktycznie codziennie przyjeżdżał do firmy, pensję ustala zawsze prezes, kadry nie miały nic do gadania.
Kierownik wydaje co najwyżej opinię w sprawie czy jest zainteresowany danym pracownikiem, a w sprawie pensji to musisz słuchać bajek prezesa.

"Poszedł bym popracowac troche i sprawdził to przy okazji, ale nie mam takiego wykształcenia w taka branże" - skoro tam nie pracowałeś tylko przez okno widzisz że coś budują to po co się wypowiadasz?
To że firma coś buduje nie oznacza że jest super fajna.

"więc zapylam do Gdanska dzień w dzień" - ja też i o wiele bardziej mi się to opłaca, po co robić za psi grosz w tej dziurze skoro w Gdańsku dają mi znacznie więcej.

Tak na marginesie widzę już opinia którą ma firma spowodowała iż nie może Pan znaleźć ludzi do pracy?
2
zainteresowany 2014-06-10 10:16:19
Ostatnio byłem na rozmowie kwalifikacyjnej, przebiegała bardzo kulturalnie i miło. Martwi mnie jedynie tak długi (4 mc) okres próbny..( usunięte przez administratora )
1
Ja 2014-06-11 23:35:57
Kultura na wstępie musi być, oraz oczywiście nie wiadomo jakie obietnice.
Całkiem logiczne zagranie ze strony osoby rekrutującej, mamy czerwiec, koniec okresu próbnego będziesz miał pod koniec października, wtedy już ci nie zaproponują tyle ile obiecywali, a że będzie okres zimowy, słabo z pracą, to będziesz siedział u nich jeszcze przez całą zimę.
Tak właśnie rekrutuje się pracowników którzy mają nie zarabiać.
1
niezainteresowany 2014-06-22 09:25:52
Jednak nie warto.
Zaciągnąłem opinii u miejscowych, firma ma już wyrobioną opinię - szkoda że nie jest ona pozytywna.
1
wątpliwie zainteresowany 2014-06-23 18:12:29
Podobno pracuje się w AB po 9 godzin. Czy fakt ten zwiększa pensję czy na zasadzie nie odpowiada ci-nie pracujesz?
1
niezainteresowany 2014-06-24 19:35:09
Nie będę dokładnie opisywać co mi powiedzieli, bo może się okazać że część informacji nie jest w 100% prawdziwa, aczkolwiek informacje te dały mi ogólny zarys firmy.
Jak ktoś będzie chciał tam pracować to niech się popyta ludzi z J. Huty i okolic - po co później żałować.
1
Kolejny 2014-08-03 20:43:22
Na produkcji masz stawkę godzinową, w biurze mają samą podstawę i za żadne nadgodziny im nie płacą
1
nierannyptaszek 2014-08-20 09:43:59
Witam. Ostatnio widziałem ogłoszenie, że poszukują technologa drewna. Zastanawiam się czy nie spróbować swoich sił, ale jak czytam te komentarze to chyba nie ma po co? Wiecie jak ta praca wygląda? (usunięte przez administratora) Może ktoś coś więcej powiedzieć? Rotacja itp?
??? 2014-08-22 20:21:17
Chcesz aby ktoś podjął decyzję za ciebie?
Jak się wahasz idź na rozmowę kwalifikacyjną, przejdź się po miejscowości i popytaj kilku meneli co słyszeli o Armecie, porównaj z tym co tutaj wyczytałeś i będziesz w stanie podjąć decyzję.
PS: ostatnio widziałeś? przecież oni ciągle szukają technologów...
2
qwert 2015-01-25 22:34:17
Dodaj do tego że praca 9 godzin dziennie, a do tego rozmowy z prezesem "porozmawiamy pod koniec dnia" - i zamiast wyjść o 16 czekasz i czekasz, 17, 17:30 idziesz na rozmowę(usunięte przez administratora)i wyjeżdżasz z pracy o 18:30 czyli po 11:30 godziny.
1
qwert 2015-02-02 18:25:57
Nawet jeżeli pracujesz od 7:00 do 16:00, potem zostajesz na pogadance z szefem do 20:00, to masz legalnie liczone całe 8:00 godzin pracy - osiem nie dziewięć.
2
hahaha 2015-02-03 18:51:44
Ostatnie ogłoszenie:
Poszukiwany mistrz produkcji.
Zakres obowiązków: Kierowanie zespołem brygadzistów, wykonywanie i montaż mebli, planowanie i organizacja produkcji.
Doświadczenie w kierowaniu zespołem brygadzistów, znajomość wykonywania i montażu mebli, znajomość eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznej.
I najlepsza część: "Wynagrodzenie (usunięte przez administratora) " - za 45 godzin w tygodniu, czyli (usunięte przez administratora) .
Są chętni???
2
qwert 2015-03-28 08:51:20
Nie samą pracą żyje człowiek, ale z pracy przynosi pieniądze za które musi przeżyć.
Jedyne co firma zapewnia dodatkowego to papier toaletowy - bez limitów.
Zarobki szeregowego pracownika nie są takie złe, zaczynają się już od 10zł/h - brutto...
2
marzenia marzenki 2015-04-23 22:21:17
Tak, bezpłatne nadgodziny w nielimitowanych ilościach i papier toaletowy (2 płatki na dzień)
2
Pogardzający Armetem 2015-06-18 19:58:02
Dlaczego miałoby być żal pracowników? Oni są temu winni, oni nabijają mu kasę, powinni poprotu gościa olać i iść do pracy gdzie indziej (wszędzie zarobią więcej). Ale stare przysłowie „Czemuś biedny? Boś głupi. Czemuś głupi? Boś biedny!!!"
Wiecie skąd w nazwie firmy Bis? (Bierz i spie*dalaj)
2
Micho 2015-07-25 19:04:26
Wszystko się zmienia, tylko w Armecie nic się nie zmienia, ciągle pracuje się bez godności. Miesiąc temu prezes obiecał, w tym miesiącu prezes obiecał i w przyszłym też obieca, szkoda że nie potrafi tych obietnic dotrzymać...
2
Mimi 2015-09-24 21:53:48
Może znaleźli kogoś kto nie zna tej firmy albo chce przezimować.
Za 2-3 miesiące znowu będą poszukiwać, naturalna kolej rzeczy.
Uwież mi że tam nic się nie zmienia.
zzz 2015-10-27 20:52:02
Nikt nie chce, dlatego co chwilę szukają.
1
nickits 2015-11-28 07:54:57
Szukają technologa cały czas, ale przez agencje teraz chyba , albo ogłoszenia ukryte. Miałem propozycję do nich z agencji pracy. Zarobek od(usunięte przez administratora), ale dla mnie to niska kwota, do tego dojazd taki ze bez auta ani rusz.
smart 2016-01-02 17:34:52
racja, standardem jest siedzenie w pracy od 7 do 20, czyli 13 godzin, a płacone masz za 8 godzin.
Chwała Armetowi że wogle płaci, czyli to samo co gdzie indziej, tyle że mniej... dużo mniej...
Benefity? to jedynie w teorii.
wpapa 2016-01-02 23:36:20
wpapa - "standarty"? w której klasy podstawówki jesteś?
smart 2016-01-04 19:48:20
Ha ha ha - dobra próba panie Prezesie, lub panie kierowniku.
Premia którą mogła dostać to 100zł za 50nadgodzin za które nie otrzymała zapłaty.
Znamy Armet nie od dzisiaj.
smart 2016-01-10 10:27:59
Ofert pracy jest ciągle sporo, ale szukają głównie przez firmy które pośredniczą w zatrudnianiu.
Do tego zawsze będzie niedobór pracowników jeżeli pensja słabo wygląda, bo każdy bardziej ogarnięty będzie szukał lepszej pracy.
Jestem ciekaw co powiesz dziecku gdy będzie głodne: "tatuś przynosi tak mało pieniędzy dlatego nie mamy na chleb, ale nie martw się, przynajmniej tatuś ma miłą atmosferę w pracy"?
smart 2016-01-22 17:50:58
Rotacja jest i to duża, oferty pracy również.
Co do pensji, Prezes uważa że są to wystarczające pensje realia są zupełnie inne, wiem ile się tam zarabia dlatego pracuję gdzie indziej.
smart 2016-02-07 15:25:05
Po 10 latach mają lepsze pieniądze niż na początku, ale wydaje mi się że lepiej jest iść gdzie indziej gdzie od razu (nie po 10 latach) dostaniesz tą kwotę (bądź nawet więcej) a jak przepracujesz trochę czasu gdzie indziej, to już zarobki są nieporównywalne...
Umowa o pracę? często dają taką na samym wstępie gdzie indziej a po niecałym roku miałem już na czas nieokreślony.
Stwierdzenie "może warto jednak zostać w tej firmie na jakiś czas" jest jak dla mnie zachęcaniem ludzi do robienia za tzw. "ochłapy".
Ale jak ktoś chce słabo zarabiać to proszę bardzo, przecież nikomu nie zabraniam.
Tylko żeby nikt później nie pluł sobie w twarz "przecież prezes tyle mi obiecał"...
smart 2016-02-09 17:55:13
Co to jest dobre zatrudnienie? jak dla mnie dobra pensja, jeżeli robię prawie za darmo, to się nie dziwię że takiej osoby nie zwolnią, też bym chciał takich ludzi.
"Mimo braku umowy, pracownik nie jest zwalniany"??? - czyli praca na czarno? i za jakie takie pieniądze??? - fajnie
smart 2016-04-09 21:45:33
zatrudniają tych którzy godza się pracować "tymczasowo" za nizsza stawke, a później dostaniesz więcej - obiecują. Tyle w temacie.
smart 2016-05-13 19:21:44
hehehe...
jak ładnie podkreśliłeś - powinni, ale czy dadzą? wątpię...
mrcn 2016-11-22 20:48:34
NIE POLECAM!!! pracowałem tam parę miesięcy i była to moja najgorsza praca!!!! Darmowe nadgodziny do bólu, szydercze uśmiechy kiedy robisz sobie przerwę, bo inni nie mają na przerwę czasu tacy są "zapracowani"..... bardzo nieprzyjemna i nerwowa atmosfera pracy- wulgaryzmy na porządku dziennym, bo z niczym się nie wyrabiają..... preses i jego spotkania o niczym po godzinach sa obowiazkowe i czeste, tragedia!!!!
1
Zostaw swoją opinię o Armet Bis Sp.zo.o. - Gdynia
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Armet Bis Sp.zo.o.