logo Tatuum

Tatuum

Warszawa

Opinie o Tatuum

anonim 2009-03-02 09:44:50
Słowa kojarzące się z Tatuum (np:.solidna, profesjonalna, rozwojowa, stresująca, wyczerpująca):rozwojowa,niekiedy wyczerpująca
Możliwość rozwoju i szkoleń oceniam jako dobrą i możliwą do wykonania
Atmosfera i ludzie tam pracujący są różni
Od jakiej stawki można negocjować pensję?
Najbardziej podobało mi się w Tatuum:elastyczny grafik,
Najbardziej nie podobało mi się w Tatuum:obowiązek ciągłego bycia w ruchu,groźba wizyty "tajemniczego klienta"
monia 2009-07-21 14:06:55
beznadziejna firma
wawa 2009-10-05 22:51:55
Wszsytko sie zgadza. Prawda jest taka, że możesz się nawet zarżnąć żeby wszytko było jak należy, żeby prosperowało jak trzaba i wyglądało zgodnie z oczekiwaniami, żeby klienci byli zadowoleni a i tak dostaniesz za coś, co biuro sobie wymysli. Jednym słowem im więcej dasz z siebie tym mniej dostaniesz w zamian a na pochwały nie masz co liczyć. Siekiera wisi nad głowa non stop, jedyne czego mozesz sie spodziewac to tego, ze polecisz na zieloną trawkę jak przestaniesz byc potrzebny. Zero poszanowania ludzkiej pracy i wysiłku.
szukam_pracy 2009-10-07 12:52:13
Witam. Miałam dziś iść na rozmowę do tego sklepu w Warszawie ale po tym jak przeczytałam tu opinie innych(byłych) pracowników zrezygnowałam bo nie chce znów trafić na jedne wielkie[usunięte przez moderatora]a miałam podobnie w Royal Collection tak więc dziękuje za powtórkę z rozrywki. pozdrawiam
RACJa 2009-10-16 14:11:33
Wytrzymałam tam miesiąc powinno się ogłosić bojkot TATUUM- to jest jak [usunięte przez moderatora] ciekawa jestem czemu taka P.I.P nie skontroluje tych sklepów. warunki pracy skandaliczne.
były tatuumek 2010-03-23 10:24:41
opinie są podzielone... czy tatuum , czy promod, vero moda czy jeszcze inna, wszędzie trzeba [usunięte przez moderatora].. niestety.. fakt ze stanowisko sprzedawcy nie należy do zbyt ambitnych, ale jeżeli masz w sobie żyłke handlowca to masz szanse się wybić...jeżeli nie w firmie to może z zewnątrz cie ktoś zauważy.. nie ma to jak czekoladki lub stanowisko pracy zaproponowane przez klienta :) zarobki, jak wszędzie, premie może faktycznie zbyt odległe i nieosiągalne, ale niktóre sklepy je wyrabiają. wszystko zależy od tego w rece jakiego kierownika wpadniesz..
firma wbrew pozorom młoda, więc nic dziwnego ze ma jeszcze taki bałagan organizacyjny..ale to szansa dla innych, aby się wybić ze swoimi pomysłami...
ja tam nie narzekam.. poznałam miłych ludzi... a wierzcie mi praca ta wcale nie rózniła się od tej w innych sklepach...wręcz przeciwnie.. miałam wrazenie że nie robią ci az takiej sieczki w głowie
1
johny 2010-03-26 14:54:56
ja tam nie narzekam.. dostałem prace nie dawno i póki co jes t spox. trafiłem akurat na faję ekipę i kierowniczke , więc jest luz..przerwy około 30 min, można podzielić sobie na dwie... a do tego sprzedaż sprzedaż... ale nie przeszkadza mi to.. zobaczymy na jak długo
Mała 2010-07-19 21:06:07
Tatuum - to porażka. I nie chodzi o to, że praca jest ciężka - bo wszędzie trzeba się napracować i są jakieś wymogi.
Ale tam panują jakieś chore relacje.. Osoby na wyższych stanowiskach są niekompetentne, 50 razy zmieniają zdanie.. i sami nie wiedzą czego chcą i jak co ma wyglądać.. Nikomu nie polecam!!
baba jaga 2010-09-14 14:31:56
TATUUM- to tu to tam... praca w miłej atmosferze, choć zdarzają się dni osłabienia i wyczerpania zawodowego, zwłaszcza kiedy niewiele ci zabraknie do realizacji premii, a dodatkowe pieniądze przydałyby się na wakacje. jestem studentką i jeżeli chodzi o zarobki to są wystarczające.
grafik podporządkowawany pod grafik uczelniany.. jak dla mnie super
bąbelek 2010-10-21 14:31:24
Ja tam pracę w Tatuum bardzo lubię. Zanim się zatrudniłam, przeczytała opinie. niepotrzebnie, bo tylko nastawiłam się negatywnie. Zmieniam zdanie. Firma jest super!!!
koleżanka szklanka 2010-10-26 17:01:40
polecam
marcinek 2010-10-26 17:02:22
Praca w TATUUM jest super !!!! :)
soczek malinowy 2010-10-27 10:55:04
przemiła obsługa... nie wiem jak się tam pracuje, ale ekipa wydaje się być zadowolona....
optymalizacja 2010-11-02 09:21:44
dziś rozpoczęłam pracę w tatuum. 3 majcie kciuki :)
soczek truskawkowy 2010-11-11 13:29:11
Błagam, stwierdzenie "przemiła obsługa...ekipa wydaje się być zadowolona" jest mocno nie na miejscu, jakbysmy nie byli mili i sie nie usmiechali do klientów to nikt by nam nie dał tej pracy! Rzeczywistosc jest jednak inna, ja ciągle doświadczyłam zastraszania i upokarzania, regionalna (Łódź) to jedna wielka porażka, ciagle dąży do doskonałości, a przez to psuje relacje miedzy pracownikami w swoim regionie.
badger 2010-11-29 16:47:03
dodam jeszcze ze ze w tatum WYMAGANE jest zostawanie po godzinach - czy za to placa?haha jasne ze nie- ale sprobuj sie 15min spoznic- hoho bedzie jatka.Co do praktyki [usunięte przez moderatora]i utrzymywania ciaglego stresu celem podniesienia wydajnosci-prawda
anonim 2011-03-03 22:31:39
witam, praca w tej firmie to chyba jakas pomyłka, jakie oni maja wymagania a ile placa to żenada 1030 zł na okresie próbnym a potem 1150zł to chyba troche mało za nadskakiwanie klientom, usmiech szeroki, stani po 10,12 godz. na nogach i znosic wszystkie uwagi ze strony klientow, a ludzie sa straszni wrecz okropni :((( dalej jest przekonanie ze klient nasz Pan a Ty sprzedawca to szmata.......ogolnie nie polecam pracowac tam nikomu
Aga 2011-03-16 12:13:08
Uuu...jutro mam w gdańsku rozmowę, jak mi zaproponują te 1030 a potem tylko 1300 to po prostu ich wyśmieję, bo w poprzedniej firmie odzieżowej zarabiałam od 1600-3000 w zależności od wyrobionego planu i innych motywujących premii. To co tu czytam to chyba jakaś komedia dramatyczna, ale pójdę przekonać się na własnej skórze...
rosa1121 2012-08-22 23:03:39
Nie polecam pracy w tej firmie, pracowałam tam przez dłuższy czas ze względu na brak innej pracy, ale cały czas szukałam czegos innego! zarobki kiepksie, firma, cała "góra"-KPINA zależy im tylko na kasie i każą nagabywać ludzi, (usunięte przez administratora)
patata 2013-01-12 16:57:20
Ide na rozmowe w poniedziałek do arkadii na kierownika sklepu, czy ktoś wie jakie są tam zarobki na tym stanowisku??
A jeśli chodzi o wasze komentarze to w każdym sklepie gdzie jest wymagana obsługa klienta jest tak samo także nie ma co sie przejmować tylko trzeba jakoś zarobić kase nie? ;)
4
anonim 2013-05-21 16:50:14
Hej mógłby ktoś odpowiedzieć na moje pytania dotyczące pracy w Tatuum? Czy zatrudniają studentki? Jestem na ostatnim roku i mam trochę czasu wolnego oraz doświadczenie w handlu. Jak wygląda sytuacja z przerwą 15 min plus jakieś wyjście na papieroska jest możliwe? A co z niedzielą jest zmianowa czy jedna długa zmiana?
1
zacieawiona 2013-09-05 21:10:02
Hej. Może ma ktoś coś do powiedzenia na temat pracy w Tatuum? Jak z wynagrodzeniem,umowami ,atmosferą,współpraca z Regionalnym Kierownikiem? Miałam rozmowę na kierownika
1
rytka 2013-09-14 23:12:16
widzę, że więcej pytań niż odpowiedzi.. ja chciałam zapytać o zniżki pracownicze na ciuchy - jakie są limity? Czy w ogóle jakieś są?
1
Hania 2013-10-10 21:37:40
Pytanie do autora poprzedniego wpisu - o jakich zarobkach mówimy? Tak jak podane gdzieś wyżej około 1100 zł? Dostałaś umowę o pracę?
1
anonim 2013-10-12 13:38:27
Tak od razu dostałam umowę o prace okres próbny. teraz jestem od jakiegoś czasu starszym sprzedawca. miałam obiecywana podwyżkę której do tej pory nie widzę. dodam ze mam bardzo duże doświadczenie kilkunastoletnie a handlu. teraz zarabiam 1600zl brutto czyli najniższa krajowa. Powiem tak gdyby atmosfera była w porządku czyli regionalna stwarzała dobre warunki pracy to myślę iż wiele osób by zostało w tej pracy ze względu na miłą atmosferę, ale gdy zarówno wynagrodzenie i atm. jest beznadziejna ludzie nie myślą za długo tylko się zwalniają mają rację. Ja też się zwalniam bo to nie ma sensu męczyć się i być traktowanym jak śmieć. Przychodzą nowe dziewczyny do pracy to nawet nie wiedzą jak kasować bo nikt ich nie chce nauczyć "będzie czas" ale jak nie ma ludzi do pracy bo nagle ktoś zachoruje zostajesz sama z "nową" osobą i tylko ty kasujesz a ruch jest nieziemski... jakaś masakra nie jesteśmy niewolnikami. ...

Ps RYTKA : Są zniżki dostajesz karte 30% ważna rok zależy od stażu pracy w firmie. Najlepiej upomnieć się zaraz po okresie próbnym (3m-c) ja czekałam na swoją kartę pół roku bo regionalna zapomniała .. więc jaka z niej regionalna ... hahaha
pozatym korzystasz z zniżki na rzeczy nieprzecenione nie możesz ich zwrócić tylko wymienić i zniżka obejmuje tatuum i coyoco.

Pozdrawiam
marceld 2014-07-20 22:14:52
hej, a czemu juz tam nie pracujesz, ja ide tam na rozmowe jutro:)
pracownica 2014-07-26 11:48:15
Tak czytam Wasze opinie i po prostu wszystkiego mi się odechciewa. Ja pracuje w TATUUM i jestem bardzo zadowolona. Regionalny jest spoko dał szanse na szybki awans. Dzięki niemu mogę się rozwijać, nie stoję w miejscu tak jak to inni opisują. Trzeba trochę się postarać i pokazać, że Ci zależy a będziesz doceniony. Wynagrodzenie też jest spoko. Jak na kobietę zarabiam bardzo przyzwoite pieniądze. Do Patata i Zaciekawionej idziecie na kierownika i liczycie na opinie w portalu internetowym. Myśle, ze Wasze zachowanie nie jest na miejscu. Jak chcesz mieć prace na stanowisku kierowniczym to się po prostu postaraj o te stanowisko i pokaz kim jesteś a nikt się do Ciebie nie doczepi, a ja tu widze, ze wolicie posluchac sfrustrowanych ludzi, bo im się nie udało i zrezygnować z stanowiska i z fajnej pracy. Jestem zdania, ze trzeba po prostu lubiec taki tryb pracy i lubiec kontakt z ludzmi, bo obsluga w każdym sklepie jest najwazniejsza.
1
klientka 2014-10-10 18:28:52
lubie ten sklep jako klientka, ale czas nauki sie zaczal (studia) i trzeba podjac jakas prace. Myslalam wlasnie o tym sklepie, ale widze troche negatywnych opinii. Czy naprawde jest tak zle? Ile moge dostac na reke od razu - bez doswiadczenia. Czy sa jakeis szkolenia, szukam w Warszawie ale opinie z checia przeczytam z calej Polski
nick 2014-12-18 10:11:53
W TATUUM pracuje od dluzszego czasu. Jezeli chodzi o atmosfere w pracy to naprawde nie moge narzekac. Mam super szefowa i fajna ekipe. Zarobki rzeczywiscie bez szalu ale w zwiazku z tym ze jestem studentka to daje rade... Co do kupujacych to wiadomo, ze rozni sie trafiaja ale skoro chce sie pracowac z ludzmi to trzeba to lubic. Na szczescie jest mnostwo stalych klientow, od ktorych niejednokrotnie zdarzalo mi sie uslyszec mile slowa. Co do czasu pracy to roznie, jezeli ma sie wporzadku szefowa to kwestia dogadania ale owszem zdarza sie praca po 12h. Przerwy w zaleznosci od dlugosci zmiany w danym dniu. Wcale nie jest tak strasznie ;)
młoda! 2014-12-31 17:08:32
dobrze, teraz od nowego roku mam postanowienie żeby mieć stałą pracę - dobrze by bylo jakbyście coś mi napisały jakie stawki tam macie iczy elastyczny grafik to normalna sprawa? w poprzedniej pracy takiej dorywczej miałam grafik ustalany co tydzien nie wiem teraz jak tam jest ale wiem ze potrzebuje zmiany srodowiska. tu bedzie ok?
młoda! 2014-12-31 17:08:34
dobrze, teraz od nowego roku mam postanowienie żeby mieć stałą pracę - dobrze by bylo jakbyście coś mi napisały jakie stawki tam macie iczy elastyczny grafik to normalna sprawa? w poprzedniej pracy takiej dorywczej miałam grafik ustalany co tydzien nie wiem teraz jak tam jest ale wiem ze potrzebuje zmiany srodowiska. tu bedzie ok?
młoda! 2014-12-31 17:08:41
dobrze, teraz od nowego roku mam postanowienie żeby mieć stałą pracę - dobrze by bylo jakbyście coś mi napisały jakie stawki tam macie iczy elastyczny grafik to normalna sprawa? w poprzedniej pracy takiej dorywczej miałam grafik ustalany co tydzien nie wiem teraz jak tam jest ale wiem ze potrzebuje zmiany srodowiska. tu bedzie ok?
ciuszka 2015-03-05 17:13:34
Praca popularna wśród studentów, bo można elastycznie grafik sobie ustalać - chociaż to zależy od kierownika sklepu. Na stanowisku sprzedawcy jakichś specjalnych wymagań chyba nie potrzeba. Młodzi ludzie pracują najczęsciej więc nie dziwię sie, ze na atmosferę pracy nie ma co narzekać - łatwiej sie zgrać kiedy ma się podobne doświadczenia. Poza tym TATUUM ma bardzo dobre ubrania.
Radek 2015-04-20 20:19:49
Ja tam lubie swoja prace w magazynie centralnym, czasem sa male opoznienia ale sie przyzwyczailem pracowac w tej firmie, mysle ze bede wierny az do emerytury,
Szkoda ze nie wszyscy sa tak pozytywnie nastawiony jak ja.
1
Natalia 2015-05-14 11:58:10
Ktoś może powiedzieć jak wyglądała rozmowa kwalifikacyjna w Tatuum? Jakie padły pytania itp.? Niedawno dostałam telefon i jutro tam właśnie mam rozmowę, a nigdy nie pracowałam w sklepie z ciuchami.
Kaśka 2015-07-15 23:15:23
Praca w Tatuum parodia jakich mało. Okres próbny 1750 brutto, potem 1850 brutto. Starszy sprzedawca 1900 brutto. Cisną na wszystko, musisz naprzykrzać się klientom i wciskać czasami buble.
Hity robisz w każdy poniedziałek i piątek i potem masz zachwalać , że to takie super....jakościowo rzeczy niektóre dobre, ceny powalają jak za t-shirt masz zapłacić 89,99 to za tą kwotę sklep obok dostaniesz dwa. Nie polecam.
Marchewa 2015-08-24 00:23:01
Powiem coś od siebie aktualnego co mam nadzieje da realny obraz, i pomoże w decyzji nad pracą w tym obozie- inaczej nazwać tego się nie da. Zaczne bez owijania. Pracowałam w Warszawie, początek- Całkiem miło ze strony rekrutacji i regionu bo byłam nowa, ludu brak, więc trzeba utrzymać i jak najlepiej się pokazać nowemu. W przeciągu miesiąca albo wczesniej wychodzą brudy, atmosfera pracy przy wizycie regionu wygląda fatalnie, kazdy chodzi jak na szpilkach, w strachu zeby jakiegoś klienta aby nie przegapić, lub przypadkiem nie powiedzieć coś nie tak, lub ze się czegoś nie powiedziało, a jak klient nie chce twojej pomocy to Pani regionalna powie i tak ze masz podejsc drugi i trzeci raz, az do skutku..;) Za stawkę asystenta sprzedaży cięzko się utrzymać w zależności od potrzeb, akurat ja wiązałam koniec do końca. ratowały jedynie premie pracownicze bo akurat sezon trafił się niezły. Mój zespół był mega, ale ile osób przewineło się przez ten okres... nie zliczę. Teraz w szczególności nie polecam tam pracy bo duzo dziewczyn odeszło z każdego punktu, przy zatrudnieniu tam trzeba się liczyć, ze możesz się spodziewać wszystkiego, zmieszania Cię z błotem, bo nie byłaś w stanie w 1 godz przed otwarciem zmienić witryny, i jednocześnie wysprzątać sklep w dwie osoby i zatowarować. Jeżeli chcesz pracować w TATUUM, licz się kochana ze nie bedziesz mieć czegoś takiego jak zycie prywatne.. zastanówcie się czy te kilka groszy jest tego warte, możecie przekonać się na własnej skórze, jeżeli mam podać jakiś plus to na pewno poznasz baaardzo duzo fajnych nowych osób, które długo nie zagrzeją tam miejsca, no i umowa o prace, o ile jeszcze ją proponują bo głównie na zlecenie teraz biorą, bo nie chroni takich osób prawo względem godzin, a pracy jest teraz sporo. Pozdrawiam serdecznie, i gorące uściski dla wszystkich dziewczyn które tam jeszcze są i miałam okazje poznać.
2
bonjor 2015-08-25 18:41:03
Skoro jest tak fatalnie to dlaczego nie zmienicie miejsca pracy ... Przecież mamy stuprocentową dowolność wyboru tego gdzie i jak chcielibyśmy pracować. Nie rozumiem w jaki sposób chcecie zdobywać doświadczenie czy jakieś lepsze warunki, skoro niektóre rzeczy w głowach niektórych ludzi nie podlegają negocjacjom ...
fiks 2016-01-04 12:32:55
no @x powiem szczerze twoja odpowiedz nie jest zbytnio przekonywujaca, ale mowiac o zarobkach to jakiej sa one wysokosci, bo myslalam ze spokojnie mozna zarobic tam 2000 zl
Ola 2016-04-07 19:27:28
Każdy z nas wie, że praca na kasie w sklepie nie należy do najlżejszych zajęć na świecie. Trzeba być miłym uśmiechniętym i zachęcać Klienta do kupna, z drugiej strony słyszałam, że okres próbny u nich jest do przyjęcia i zarobki też są w miarę ok na pewno fajna praca dla studenta
ls dir 2016-05-14 20:49:18
Myślę, że studenci na pewno będą zadowoleni z pracy w tej firmie @Ola, tym bardziej, żę można nawet dostosować grafik pracy do swojego planu zajęć. Wiadomo, trzeba być w miarę jednak dyspozycyjnym aby podjąć pracę
1
Duśka 2016-06-28 12:21:24
PORAŻKA! Atmosfera w pracy - grobowa! Dziewczyny nie odzywają się do siebie prawie wcale, a do nowego pracownika już nie wspomnę. Tzw. "przyjęcie" nowej osoby i atmosfera z tym związana jest nie do opisania. Robią łaskę, że cokolwiek wyjaśnią i wytłumaczą. Spoglądają na Ciebie ukradkiem i prowadzą obserwację jakby to była praca na nie wiadomo jakim stanowisku. Dostałam propozycję pracy na stanowisku "Starszego Sprzedawcy" dlatego uległam ofercie, a docelowo wylądowałam na "Sprzedawcy". Jeśli ktoś chce czuć się w pracy jak SZARA MYSZ, bojąca się do kogokolwiek odezwać bo i tak żadna z dziewczyn nie ma ochoty na jakąkolwiek luźną rozmowę, stojąca ciągle na baczność i narzucająca się klientom nagabując ich bo jeśli tego nie robisz masz wrażenie, że laski które pracują dłużej Cię zaraz zjedzą wzrokiem - polecam :)
Zostaw swoją opinię o Tatuum - Warszawa
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Tatuum