Opinie o DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do zatrudnienia w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. w Warszawa

Luna

Najgorsza firma kurierska jaka istnieje! Zamówiłam paczkę w niedzielę 5.04 wybralam opcję dostawy kurierem na dzien 10.04. Dzwonię na infolinie nikt nie odbiera, dzwonię więc do sklepu z którego byl zamawiany towar, owszem towar został wysłany, firma kurierska podobno odebrala paczkę ale nitk nie wie gdzie ona jest. Nigdy więcej nic nie zamówię przez DHL i każdemu odradzam. Powtarzam najgorsza firma kurierska.

5
Iryna firma Charter
Inne
@Luna

na poziomie 0 reagują na jakikolwiek zastrzeżenia do pracy ich personelu ,wystawiają faktury z błędami- musimy płacić za błędy ich pracowników . Już nie mam siły walczyć z nimi .

Deklarant

Zdecydowanie nie polecam pracy w Agencjach celnych. - nie liczy się twoja wiedza pasja, zaangażowanie gdyż jestes tylko człowiekiem w tabelce w excelu :) - nie masz wysokiej normy = jestes złym pracownikiem. - Wysoka norma spraw na osobę nawet do 100 bądź ponad którymi musisz się zajmować - wymagana wysoka szybkość a gdy się pomylisz kilka razy spotkania z przełożonymi :) Takie amazońskiej feedbacki :) - Kierownictwo nie lubi krytyki jeśli się nie zgadzasz masz inne zdanie no to wiadomo. - kierownicy uważający się za wyższych ale czy jest to zasadne ? - licza się tylko liczby i wysokie tempo - atmosfera pozostawia wiele do życzenia - non stop donosy jak w przedszkolu. A teraz plusy : Wyłącznie dobre banany w poniedziałek i działająca winda. Reasumując - nie polecam tobie kariera w agencjach - jest pełno innych firm które czekają na osoby z myśleniem długoterminowym. Moje odejście było najlepsza decyzja w zyciu. Wychodząc z tamtąd poczułem radość z życia i wolność.

Robert
Pracownik
@Deklarant

Szczera prawda. Zero szacunku do ludzi, zero decyzyjności i top level obłudy w kierownictwie

Robert
Pracownik

Praca ma - i + ale niestety jest to typowe corpo. Kierownicy siedzą na swoich stołkach od wielu lat, wszyscy się znają i w razie potrzeby nie ma gdzie się zgłosić. Każde zgłoszenie (usunięte przez administratora)jest wyciszane a pracownik zazwyczaj idzie do zwolnienia. Brak decyzyjności, brak kierunku i planu działania (dot. kadry kierowniczej biura). Widać to po dużej rotacji pracowników . Z plusów mogę dodać rynkowe wynagrodzenie i praca częściowo zdalna.

Zbych
Były pracownik
@Robert

W dziale kierowniczym kolesiostwo sięgnęło takiego stopnia, że gdy poszedłem z moim problem wyżej do kierowników to otrzymałem taką informację zwrotną żeby to nie dostało się do zarządu. Wszystkie problemy zamiatane są pod dywan. Odradzam pracę w DHL express.

Pracowałem
Były pracownik
@Zbych

Odszedłem z Wirażowej i to była dobra decyzja. Stawki dla stałych pracowników żenująco niskie. Osoby, które przychodzą dostają prawie takie same na wejście. Kompletny brak motywacji do pracy. W porównaniu do tego, co było kilka lat temu - koszmar! Pracujesz za kilka osób, bo brak ludzi ale twoje wynagrodzenie bez zmian. Jakieś śmieszne wyjścia integracyjne, bo paniom w biurze się nudzi, a zero pieniędzy, dodatków na Wielkanoc, czy dla dzieci, no chyba, że jakieś durne puzzle, czy maszynki do lodów, które do niczego się nie nadają. Jakby firmy nie było stać, a każdy by wolał kasę dostać na zakupy na święta albo jak w innych firmach faktury przynieść za zakup rzeczy do szkoły dla dzieci. Są jakieś grosze za urlop i święta w grudniu, ale też tylko dla pracowników, dla dzieci nic. Ogólnie kiedyś dobra firma kurierska, dziś jedna z gorszych. Dlatego wszyscy się zwalniają.

Gość Nowy wpis
Kandydat
@Pracowałem

Maszynki do lodów, no dobre:))) Nawet myślałem o aplikowaniu tu, ale mi przeszło. Może po prostu trzeba zrobić zebranie albo ankietę i się wypowiedzieć. Dać dobre pomysły. Zamiast tych dziwnych prezentów teraz firmy dają karty podarunkowe, a rodzic decyduje, czy do sklepu, drogerii, czy na zajęcia sportowe. Albo przynoszą faktury i dostają zwrot. Na wakacje grusza dla rodzica i osobno dla dzieci, tak samo na święta. Na początek roku szkolnego wyprawka, wystarczy voucher na zakupy. My mamy dla przykładu dobry benefit, bo płacimy po 15 zł a firma dopłaca nam 85 zł i stówka co miesiąc na kulturę jest! Się ma!

Słabiutko
Pracownik

Na Wirażowej słabiutko. Na rozmowie to niby wszystko tak ładnie, dobra atmosfera, podwyżki, super socjal, a potem pracujesz za dwóch, podwyżki żartobliwe, atmosferę to nawet fajną tworzą ludzie, którzy tak samo ciężko przezrzucają tony paczek, ale kierownictwo ma cię gdzieś, zajęte jest sobą i za badaniem owoców, których brak dla plebsu, o dobrym słowie, wyróżnieniu, to zapomnij.Wybrancy dostają nagrody w euro:))) Ja już jestem poza, ale wiem od kolegów, że teraz to nawet najniższej krajowej nie mają na 0.75 etatu, także słabiutko, oj słabiutko.

Kolejni odchodzą Nowy wpis
Pracownik
@Słabiutko

Niedawno zatrudniony kolega już odszedł, takie warunki mamy na Wirażowej. Takie to pieniądze, dodatki i socjal, że wszędzie lepiej, niż tu. Tylko obiecują, że będzie lepiej a jest tak samo...

Odradzam Nowy wpis
Kandydat

Cały proces rekrutacyjny niestety bardzo wątpliwej jakości już od pierwszego kontaktu z "hr specialist", kończąc na spotkaniu w siedzibie firmy i feedbacku. Co do spotkania przebiegało w przyjaznej atmosferze, natomiast HR Manager i Manager działu obsługi leadów niestety, ale wydają się co najmniej nieprofesjonalne i nieprzygotowane do spotkania. Powtarzane pytania z pierwszego etapu, a na moje pytania dot. pracy zespołu i głównych zagadnień tego stanowiska uzyskałem ogólne odpowiedzi, które można było wyczytać w ogłoszeniu. Dużo frazesów mało konkretów. A co do feedbacku, uczestnicząca w spotkaniu HR manager powiedziała, że będzie około tygodnia. Po dwóch tygodniach przypomniałem się mailowo i po 6 dniach otrzymałem łaskawie odpowiedź negatywną, podziękowania za cierpliwość i przeprosiny za brak kontaku

Wirażowa Nowy wpis
Pracownik

Co z tego, że niby kogoś zatrudnią, jak dwóch innych się zwolni. Nie mówiąc już o tym, ze zanim będą dobrze pracować minie min pol roku. Wynagrodzenia są po prostu za słabe, by utrzymać starych pracowników. Pokutuje też nieudolność młodych liderów, którym wydawało się, że, jak nie ten to inny, pracowników zawsze się znajdzie. To błąd, który ciężko teraz naprawić. Więc ogólnie nie polecam.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Czy po rozmowie w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. rekruter odezwał się do Ciebie z informacją zwrotną? Po jakim czasie to nastąpiło? Podziel się swoim doświadczeniem z innymi.
logo firmy Pielęgniarek/Pielęgniarzy
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik obiektu - Konserwator budynków
Warszawa
Instalator-Service Sp. z o.o.
(33 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Wirażowa
Pracownik

Nie polecamy pracodawcy. Dużo obowiązków, coraz mniej pracowników, a ich pracę trzeba zrobić, pensje marne, brak dbałości o stałych pracowników, ciagłe straszenie, że młodzi tylko czekają na pracę, więc starzy niepotrzebni. Benefity słabe i nie zmieniane od lat, słabe pieniądze na wakacje i święta, kasa na kino, czy siłownię nie zmieniana od lat, zero programów rodzinnych. Najgorsze jednak te wynagrodzenia, a podwyżki raz w roku wręcz śmieszne. Na pracodawcy wrażenia nie robi fakt, że od maja ludzie planują odejść całą falą, no ale skoro młodzi czekają i agencje czekają.....to powodzenia

Tomek
Były pracownik
@Wirażowa

Dokładnie tak, w punkt! Szukają nowych chętnych do pracy, ci popracują chwilę i odchodzą. Ale i tak stawki im dają wyższe, niż tym co pracują rok, czy nawet kilka lat. Kierownictwo absolutnie do wymiany! Sami sobie rąk nie pobrudzą pracą, ale tylko zwiększają limity, ile możesz więcej wycisnąć. Naprawdę nie bójcie się zmieniać pracy, praca jest, i to za dużo większe pieniądze.

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?

Pracowałem
Pracownik
@Pytanie

Nadal za dużo, bo to miejsce niewarte pracy. Byłem, pracowałem, zmieniłem na lepsze. Tam może i warto popracować pierwszy rok, potem mają cię w poważaniu. Pensje śmieszne, bo na 3/4 etatu z premią nie masz nawet najniższej krajowej, a to w Warszawie już dramat! Zwłaszcza dla stałych pracowników. Na 5 lecie dadzą ci szklaną statuetkę:))) serio, nie żartuję i dzień wolny i tyle w temacie, o podwyżkach zapomnij. Także nie warto, jest dużo więcej lepszych miejsc!

Po pandemii
Były pracownik
 Pytanie

Co jest szokujęce? Coroczne spotkania po EOS-owe, co być poprawił w firmie z "Panią HR". Nie bójcie się, pomogę. Pytanie: Dlaczego 10letni pracownik nie ma możliwości awansu? Bo się nie stara. Nie aplikuje niczego, nie szuka. O co chodzi? My mamy RODO, które zabrania wskazywać kogokolwiek do samoistnego awansu. Ale były rekrutacje i nikt się nie dostał? A jakie wy macie kwalifikacje na magazynie? Chcecie więcej zarabiać od tego są noce. Dlaczego premie uznaniowe są grupowe? Nas nie obchodzi kto zrobi "cele" tylko czy "cele" są zrealizowane i o tego są liderzy. Dodam jeszcze, że kiedyś było wsparcie magazynu innych działów. Współpraca działowa. Pandemia to rozbiła, bo było homeoffice a potem tylko maile. Termin magazynier przestał istnieć, bo stwierdzono że ludzie za dużo przy komputerze siedzą. Hajda na wózki 8h i zaczęły się chorobowe nawet półroczne. Czy pensie DHL są wyższe niż u konkurencji? Nie są.

Wyzysk
Pracownik
@Po pandemii

Kłopot w tym, że np. na Wirażową szukają naiwniaków za słabe pieniądze, jak już znajdą do dobijają stawki do tych, którzy pracują tam po 5, 10 lat. I tak wszyscy mają tyle samo, a pensje są żenująco niskie, jak na Warszawę. Praca do 22, na zmianie kilku pracowników mniej, niż kilka lat temu, zero ekstra podwyżek dla wieloletnich pracowników, to i im motywacja siadła, zaczęły się zwolnienia, bo skoro nikt nie dba o nich, to i im na firmie nie zależy. A liderzy dbają tylko bo siebie. To już w biedronce się mniej napracujesz a pensje lepsze i socjal dobry, bo są dobre premie, kasa na Wielkanoc i Boże Narodzenie i wyprawki dla dzieci i jeszcze wczasy pod gruszą dla całej rodziny.

JsK
Inne

Dno i trzy metry mułu !!! Obsługa klienta porażka , nie potrafią załatwić sprawy z kurierem który nawiasem mówiąc jest (usunięte przez administratora)i najwyraźniej pracuje tam za karę bo nie chce mu się dostarczać przesyłek to zwozi na POP i wyjebongo , skarg można wysyłać tysiące a oni i tak mają to gdzieś , typ już dawno powinien stać w kolejce do pośredniaka !!! Szczerze nie polecam

anonim
Inne

DHL to (usunięte przez administratora) 3 x odesłali paczkę do nadawcy ... nr.(usunięte przez administratora)... na interwencję w ich biurze usłyszałem że mogę sobie osobiście odebrać w biurze odległym o 70 km. ! Kurier rozwozi paczki i złośliwie ma wyłączony telefon... nawet dyspozytor nie ma z nim kontaktu UWAGA JEŚLI NIE XHCESZ MIEĆ KŁOPOTÓW UNIKAJ DHL

Pytanie
 Pytanie

Ile jest zmian w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?

Piotr
Inne

DRAMAT I PORAŻKA absolutnie najniższa ocena a nawet daje minus dziesięć. Kurier ma dostarczyć paczkę nie dzwoni nie przyjeżdża dostaję awizo że był (usunięte przez administratora) drugi dzień to samo i paczka wraca do nadawcy! zamawiam po raz kolejny mam numer do kurier zrzuca połączenia poprze infolinie dowiaduję się że będzie za 15 minut czekam w domu nie przyjeżdża nie odbiera telefonu paczka wraca do nadawcy. Dzwonię na infolinie nie mogą się do niego dodzwonić i mówią nie pan próbuję! Trafia mnie ale nie dziwię się już więcej bo widzę że to kurier jest PANEM w tej firmie i nie mają wpływu na to co robi! Kierownictwo jest bezradne wobec swoich pracowników! czyli firma DHL to nieudolna jakaś grupa niekompetentnych osób.

1
dhl
Inne

Zero profesjonalizmu, zero informacji o problemach z dostarczeniem, później wsteczna informacja, że paczka była przed wczoraj w POP, które odmówiło przyjęcia przesyłki. Zero informacji. Później automatyczny zwrot do nadawcy. Powinni wszyscy pracownicy tej firmy (DHL) wraz z prezesem otrzymywać wypłaty własną firmą kurierską, brak wypłaty może wpłynęłoby na poprawę jakości usług. Najgorsza firma kurierska na świecie. Unikać zamawiania dostaw przez DHL.

1
Miesiac czekania na paczke
Inne

Zamowilem towar z Chin DHL Express, najgorsza firma, nigdy wiecej. Przesylka trafila do kontroli celnej, nie zostala dopuszczona do obrotu, juz miesiac minal, czekam na uniewaznienie zgloszenia celnego i wysylke paczki do Chin. MIESIAC! Firma (usunięte przez administratora). Odradzam wszystkich z korzystania ich uslug. Komunikacja tez (usunięte przez administratora). Na infolinii jedno, przez e-maila pisza w ogole inne informacje dot. mojej przesylki. Juz czekam jak wroci do Chin i w koncu zapomniec, ze taka firma w ogole instnieje...

Niezadowolony
Były pracownik
 Pytanie

Wiecznie za niskie wyniki, wiecznie chcą więcej a gdy wyrobisz określony wynik, to powiedzą ze super ale może być lepiej. Dasz palec a chcą całą rękę. Wiecznie bezsensowne szkolenia, tracenie czasu na ciągłe spotkania, wychwalanie ze jesteśmy wspaniałym teamem… żenada. Bo poza spotkaniami czujesz tylko i wyłącznie presję. Wprowadzili częściowy HO, a płaczą ze dużo korekt, ciekawe dlaczego? Może dlatego że ludzie są zmęczeni dojeżdżaniem, nie umieją się skupić na open space gdzie dookoła jest dużo rozmawiających ludzi? Zle było jak ludzie wyrabiali wyniki będąc w domu? Firma nie idzie z duchem czasu, gdzie inne firmy dają możliwość pracy 100% z domu, to DHL uparł się na integracje pracowników w biurze, jakby ktokolwiek tego potrzebował.

michał
Inne

Omijac szerokim łukiem tą firme.3x porblem,wyslana paczka niestety ta firmą i wiedziałem ze bedą kłopoty.Oczywiście paczka nie do odebrania bez urlopu.Interwencja -maja gdzieś ,infolinia ,maja gdzieś.NIGDY WIECEJ!!!!!

Luna

Najgorsza firma kurierska jaka istnieje! Zamówiłam paczkę w niedzielę 5.04 wybralam opcję dostawy kurierem na dzien 10.04. Dzwonię na infolinie nikt nie odbiera, dzwonię więc do sklepu z którego byl zamawiany towar, owszem towar został wysłany, firma kurierska podobno odebrala paczkę ale nitk nie wie gdzie ona jest. Nigdy więcej nic nie zamówię przez DHL i każdemu odradzam. Powtarzam najgorsza firma kurierska.

5
Pracownik
@Luna

Prawdopodobnie myli Pani firmy. DHL Express zajmuje się przesyłkami międzynarodowymi. DHL Parcel to przesyłki krajowe. Dodatkowo nie wiem czy to jest najlepsze miejsce do wygłaszania opinii o produktach/usługach danej firmy. To raczej miejsce wymiany zdań o firmach jako pracodawcach

1
Luna
@Pracownik

Chyba wiem lepiej, skad zamawialam i jaka firma miala dostarczyć tą paczkę. Dostałam równiez potwierdzenie ze DHL express. Sugeruje mi Pan ze czytać nie potrafie? Jesteście bardzo niekompetentną firmą. Każdemu bede odradzac.

2
Pracownik
@Luna

Poproszę o numer przesyłki, może będę mógł pomóc.

1
felix
@Luna

niekompetentna to ty jesteś kobieto. To portal dla pracowników, którzy chcą się dowiedzieć czegoś o firmie, jak się w niej pracuje, o warunkach, atmosferze itp., a nie miejsce do wypisywania gorzkich żali klientów. Nic mnie nie obchodzi twoja przesyłka, wyżal się na guglach chociażby

4
Magazynier
Pracownik
 Pytanie
@Luna

Tak rzeczywiście jest dopuszczany bałagan. Ten bałagan ma zadawalać nadawców. Te zadawalanie nadawcy to oszukanie kuriera na paletach EURO. Płacenie mniej za dużą ilość przesyłek gorzej nadanych. Problem w tym co oznacza dół? Pośrednik, czy może podwykonawca kurier który nie jest pracownikiem DHL. Na czym to polega. Każdy chce najtaniej więc próbuje się oszukać system np na wadze, wielkości przesyłki, nie podanie telefonu do obiorcy bo po co, oraz błędy w nadaniu. Przerzucić obowiązki na interwencje, która nie chce odbierać telefonu. Nie dać palety pod towarem, po czym towar się rozwala. Mega klient to nie pani X tylko market, blok w budowie. Niestadard paleta to towar powyżej rozmiarów 120x80x205, ale 60x60x400 to standard bez palety. Paranoja. Czy odbiorcę to obchodzi? Nie Liczy się ilość towaru w obiegu dziennym a nie jakość. Więc mam 4/5 terminale w Warszawie DHL. Paczki krążą. Pogubione paczki to przesyłki wysyłane więcej niż jedna za tym samym numerem o przekraczającej wadze 30kg. Opony do czterech bez palety za jednym LP. Weź to dźwigaj. Pralki, dywany z usługą wniesienia. Nie ma za wniesie kurier do 50kg. Do widzenia. Cwaniaków nie brakuje. Odszkodowania też dziwna sprawa bo nikt nie patrzy jak jest zapakowany towar u źródła. Jakość samochodów kurierskich???

1
Czytać to może
Pracownik
@Luna

i jako tako potrafisz, ale z myśleniem to ci totalnie nie po drodze. To jest portal opinii o pracodawcach, a nie dla niezadowolonych klientów!!

1
nick
Kandydat
@Luna

opinia nie dotyczy pracy tylko usługi pracodawcy

1
magda
Inne
 Pytanie
@Luna

właśnie teraz mam taką samą sytuację, prosze o informację czy udało rozwiązać sie problem?

Iryna firma Charter
Inne
@Luna

na poziomie 0 reagują na jakikolwiek zastrzeżenia do pracy ich personelu ,wystawiają faktury z błędami- musimy płacić za błędy ich pracowników . Już nie mam siły walczyć z nimi .

Krzysiek
Były pracownik
 Pytanie

Firma jako korporacja może ma poukładane procesy ale nie w Polsce, tutaj wymuszają na pracownikach status wasala, dociskają i wymyślają już naprawdę przedziwne sztuczne prace i wymogi, które kompletnie mają się nijak do regionalnych wytycznych. Np pracujesz jako kurier, albo agent celny lub w dziale IT to wymuszają aby przynosić salesleady, niby nie jest to obowiązkowe, ale nie możesz powiedzieć NIE, bo wsiądą na Ciebie, że nie angażujesz się w firmie i nie chcesz pracować crossfunkcyjnie, a co do crossfunkcji, to są osoby i działy, które notorycznie przerzucają i swoją pracę i obowizki na innych i nie możesz powiedzieć nie bo nie pracujesz crossfunkcyjnie. Ktoś rzuci z góry jakieś hasło i cała firma żyje tym wydarzeniem, pełno miali z zapytaniami w tej jednej sprawie i wszystkie prawie działy żjyją tym. Za chwilę ktoś z góry rzuca inną sprawę to tamta sprawa już nikogo nie interesuje, bo teraz spotkania, maile dotyczą nowej sprawy.. normalnie komedia.. Jeżeli jest jakaś nowa informacja to napewno nie żadna pozytywna dla Ciebie, bo jest ona w stylu, więcej dodatkowych bezproduktywnych spotkań. Albo masz nowe obowiązki i je przejmujesz od dziś albo więcej musisz przychodzić do biura bo ktoś ma takie widzimisie, albo coś w stylu odpisywałeś na maile do 24h ? Super to od dziś robisz to do 2h maksymalnie. Albo kolejne, masz poprawić proces. Proces doszlifowany, super to teraz masz więcej czasu, nie będziesz się nudzić, masz dodatkowe obowiązki w tej luce. To tylko tego typu nowinki można usłyszeć. Standard firmowy. Potem ktoś się dziwi, dlaczego w firmie jest rotacja, ludzie ze stażem pracy 15-20 lat odchodzą, nowi ludzie pracują po kilka miesięcy lub rok i też odchodzą.

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Andzik
Były pracownik

Praca w tej firmie porażka. Zero współpracy wśród pracowników, ogrom szkoleń które nic nie wnoszą. Spotkania i szkolenia po wprowadzeniu do firmy z sztuczną otoczka jaka firma jest super.

Paweł
Były pracownik

Firma w mojej ocenie niegodna zaufania. Mimo pięknej otoczki w środku panuje bałagan. Ludzie są oszukiwani, brak jakiejkolwiek decyzyjności. Ogromna rotacja pracowników mówi sama za siebie. Kombinacje przy umowach na czas określony. Nie polecam jak ktoś szuka firmy na dłużej.

Zostaw merytoryczną opinię o DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?

    Zobacz opinie na temat firmy DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 33.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 23, z czego 4 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
DHL EXPRESS (POLAND) Sp. z o. o.
Przejdź do nowych opinii