brak logo

ORIKA SP Z O. O.

Wrocław

Opinie o ORIKA SP Z O. O.

ZDZISLAW 2010-04-20 14:35:24
Firma porazka, zadnych procedur wszystko na slowo, dyrektor nie potrafiący zarządzac niczym nawet chyba ze stadem owiec mial by problemy, nigdy nie wiadoma ilosc pieniędzy jaka ma byc wypłacona(pensja liczona jest chyba z gwiazd i kierunku pływów oceanów), nawet jesli jestes nie winny to i tak jestes winy, bo przeciez exel i kalkulator sie nie myli, wieczne przerzucania odpowiedzialnosci na pracownikow za popelnione bledy kadry... a szkoda moich palcow na pisanie tego.
pracownik 2010-05-11 12:10:35
ta firma to jedno wielkie nieporozumienie tylko tyle można tutaj dodać
praconik :( 2010-05-31 15:23:43
Ta firma to jedno wielkie dno!!!!!!!!!! Gorzej zarządzanej firmy nie widziałem. Jeżeli chodzi o wypłaty wynagrodzenia to odbywa się to następująco kierownik [usunięte przez moderatora] liczy coś na swoim kalkulatorku liczy tak długo aż wyjdzie mu że może ci obciąć premie, nigdy nie wiesz ile zarobisz w tej firmie podstawa wynagrodzenia jest głodowa 1500 zł żart !!!!
Menadżerem serwisu jest osoba kompletnie bez żadnego doświadczenia ani przygotowania zawodowego jest to były technik, [usunięte przez moderatora] Jeżeli masz zamiar tam złożyć swoje CV to moja rada jest : Kolego koleżanko nie idźcie tą drogą
dragon 2010-05-31 15:33:36
Firma Orika ma ogromny potencjał do rozwoju, niestety brak odrobiny wiedzy z zarządzania ludźmi uniemożliwia pozytywne ''dorastanie'' tej firmy.
Na plusy:
-klimat dzięki pozytywnym pracownikom w firmie,
Na minusy:
-fatalna organizacja pracy,
-brak szans na rozwój zawodowy i awansowania,
- wynagrodzenie nie dość że mierne, to do tego jeszcze często po terminie
podsumowanie:
Lepiej poszukać czegoś innego
menago ale nie serwisu :) 2010-08-03 13:12:40
Szanowny "praconik :(", napisałeś "Menadżerem serwisu jest osoba kompletnie bez żadnego doświadczenia ani przygotowania zawodowego jest to były technik, [usunięte przez moderatora]" Twoja wypowiedź jest pełna błędów, tak więc może po kolei....nie znasz mojej ścieżki kariery czy też CV, dodatkowo nigdy nie byłem na stanowisku "Menadżera serwisu", faktycznie pracowałem na stanowisku technika ale od tego czasu upłynęło sporo wody w Odrze zanim zająłem obecne stanowisko. Nie wiem czym się kierowałeś pisząc tą wypowiedź, na pewno nie sprawdzonymi faktami ale to zapewne dlatego, że byłeś, zbyt krótko w firmie ponieważ ze względu na niską jakość napraw zostałeś zwolniony. Krytyka to dobra rzecz tylko musi być konstruktywna.
byly 2010-10-26 22:49:59
juz po orice. zle zarzadzana firma skonczyla w miejscu tam gdzie zaczynala. niech to bedzie przestroga dla innych
zyga 2010-11-23 16:40:03
jeszcze jakieś pogwarancyjne robią
anonim 2010-12-06 07:52:16
już nic nie robią
anonim 2011-01-05 19:50:03
Z "prokuratorem" to był ogień :) Pozdro dla działu logistyki, w którym zawsze był poziom.
jacek 2014-12-31 08:16:15
Jeśli chodzi o firme orika, czyli profesjonalny serwis notebooków, nawigacji, smartfonów i innych urządzeń mobilnych, to chyba radza sobie całkiem dobrze. Na rynku sa przecież ponad 20 lat, a to całkiem spory bagaż doświadczenia. Chociaż jak czytam te poprzednie komentarze, to coś mi nie pasuje. Wie ktoś jak jest teraz w firmie?
worker 2015-01-10 01:57:57
Firma miała potencjał, w szczytowym okresie zatrudniała prawie 50 osób ale błędne decyzje "góry" doprowadziły do katastrofy - wegetacji. Zamiast zainwestować w strefę ESD, wkrętarki elektryczne, odpowiednie biurka a nie biurka z drewna z położoną matą i przede wszystkim ludzi a nie pozwalać odchodzić doświadczonym pracownikom i zatrudniać wymieniaczy to może i Asus nie zrezygnowałby z autoryzacji... Potencjał był... Odszedłem i dzięki temu też złamałem mit WW, że powyżej 3k pracownik nie zarabia...zarabia..nawet i 5-6k na rękę.
worker 2015-08-26 01:30:47
Z tego co ja się orientuję to ktoś już zgasił światło i firma zakończyła działalność....a mogła być liderem jeśli chodzi o serwis Asusa, szkoda tej niewykorzystanej szansy ale tak to jest jak chce się jeść chochlą z wiadra a nie łyżką z talerza. Zbyt zawiły system wynagrodzeń, brak wypłaty za nadgodziny i najsmutniejsze, technicy Oriki musieli pomagać w dostawach sprzętu dla firmy Comes a potem siedzieli po godzinach i sami musieli nadrobić zaległości w naprawach.

I już żart z najwyższej półki, menadżer, który nie sprawdził się w Orice (wieczne kłótnie z technikami itp.) został zwolniony z Oriki i przyjęty do Comesu jako osoba nadzorująca właściwe wykonanie umowy dotyczącej serwisowania sprzętu sprzedanego przez firmę Comes (chyba już wtedy jako Comes S.A.) a Oriką.
Gdzie tu rozsądek a gdzie logika??!!!
1
eryk 2016-05-13 12:07:01
pomoc w pracy jest ważna, jak dla mnie to świadczy też o dobrym nastawieniu właścicieli :)
1
KLIENT TESCO 2016-11-22 15:44:18
Tesco niech zerwie umowę z firmą Orika. ORIKA nie tylko, że nie potrafi naprawić sprzętu to dodatkowo psuje go. Obsługa klienta bezczelna.
Zostaw swoją opinię o ORIKA SP Z O. O. - Wrocław
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie ORIKA SP Z O. O.