brak logo

Piekarnia cukiernia Konkol

Karwia

Opinie o Piekarnia cukiernia Konkol

klient 2016-01-28 09:19
Ciasta i torty oraz pieczywo wyśmienite , ale wiele do życzenia pozostawia obsługa w Waszym salonie firmowym w Koszalinie - nadmuchane i aroganckie Panie ekspedientki pracujace tam chyba za kare , a tyle osób w Koszalinie szuka pracy !!!! No może zarobki nie takie bo nie wiem , ale co mnie to obchodzi jako klienta, w domu mężowi foch stroić !!!!!!
Zadowolony 2016-01-29 16:07
Z powyższym wpisem absolutnie się nie zgadzam! Obsługa sympatyczna! Świetnie doradzają w wyborze produktu, wypieki oraz pieczywo bardzo smaczne. Sklep dobrze zaopatrzony. Od dłuższego czasu w pieczywo zaopatruję się tylko w KONKOL w Koszalinie bądź w Sianowie. Nie rozumiem jak można pisać, że ekspedientki pracują za kare gdyż ja jak jestem na którymś sklepie(Sianów bądź Koszalin) czuje atmosferę domową!
2
Pracownice 2016-01-29 16:27
Bardzo dziękujemy za tak miły komentarz o naszym sklepie i o nas samych .Jest nam niezmiernie miło ,że są zadowoleni klienci i doceniają,ze my się staramy ,żeby był szeroki asortyment i duży wybór słodkości!Bardzo dziękujemy ;)
1
Bercia 2016-02-06 22:33
Pracuję od dłuższego czasu w Piekarni cukierni Konkol w Karwi,owszem praca jest ciężka ale zarobki są zadowalające, jest premia uznaniowa,jest urlop,opłacane są wszystkie składki, zdrowotne i chorobowe,wypłata zawsze jest na czas a nawet przelewy przychodzą przed czasem,pomimo tego że większość pracowników dostaje miesięczne umowy na zlecenie, ma wszystko to czego nie dostałby w innej firmie na zleceniu.Uważam że firma Piekarnia cukiernia Konkol jest jedną z lepszych firm gdzie właściciel dba o swoich pracowników ,traktuje ich z szacunkiem i zapewnia stałą pracę oraz dobre wynagrodzenie.Jeżeli komuś się tam nie podoba to niech się zwolni, nikt nikogo nie trzyma na siłę, wszędzie trzeba pracować a dla leni i obiboków nie ma tam miejsca.Czas komuny już dawno się skończył a wraz z nią ,,Czy się stoi czy się leży wszystkim pensja się należy''.
5
obiektywni 2016-02-14 16:40
Ekspedientki nigdy nie ponoszą winy, nie są obciążane tak jak pracownicy na produkcji za np. błędnie wykonany napis, tylko dzwonią do biura i szybko ratujcie bo Klient nie chce wziąć tortu . Więc Panie Ekspedientki trochę obiektywizmu i skruchy, bo ciężko Wam sprzedać 5 ciastek które dostajecie nadto.
5
Klientaka z Morskiej-Gdynia 2016-02-16 13:11
Jestem klientka od kilku lat, zakupy robię w Kauflandzie na Morskiej w Gdyni i jeśli chodzi o pieczywo czy ciasto to BRAWO BRAWO dla piekarzy i cukierników, asortyment bardzo duży i każdy coś dla siebie znajdzie zarówno alergicy, diabetycy itp. Natomiast obsługa w kauflandzie na Grabówku daje wiele do życzenia, zwłaszcza jedna pani, Pani Karolina, która pracuje już dość długo jej maniery często daja duzo do życzenia. To nie jest tylko moja opinia ale również opinia koleżanek które również robią zakupy w tym sklepie. Kiedy jest kolejka Pani karolina jak by na złość porusza sie jak ślimak,gdzie pozostałe koleżanki w tym momencie obsłużą dwóch albo trzech klientów, często nie miła dla osób starszych, rzuca złośliwie pieniędzmi lub towarem, wdaje się w długie rozmowy z klientami po mimo że kolejka ogromna gdy zwróci sie grzecznie uwagę tej Pani to pani ta staję się bezczelna i opryskliwa. Czy na prawdę nikt z szefostwa tego nie widzi w momencie kiedy klienci czują się niekomfortowo na zakupach czy na prawdę musimy jeździć do innych punktów Cukierni Piekarni Konkol :(
9
Klient 2016-02-17 08:34
To jest wina zarządzania. Faktycznie na morskiej jest straszna obsługa i wiem o którą Panią Karolinę chodzi. Proszę zabrać Jej premie to nauczy się być milsza . Pytanie do Pana kierownika: nie ma ludzi chętnych do pracy ? Pozdrawiam
1
Uuuuuu 2016-02-17 10:09
Widzę ze chyba jakaś zazdrosna koleżanka ekspedientka się odzywa. Kierownik wie co robi :)
1
Grażyna 2016-03-15 19:27
Zakupuje pieczywo u Państwa w piekarni prawie codziennie i nie zgadzam się z niektórymi opiniami co do obsługi klientów przez ekspedientki.Robie zakupy w różnych godzinach i często trafiam na wszystkie Panie.Nie mogę powiedziec żeby obsługa była niemiła albo opryskliwa.Zawsze dziewczyny są uprzejme,doradzą co do wyboru ciast i nie ma najmniejszego problemu co do krojenia wielkosci ciasta jakie chce zakupic.A Pani Karolina jak inne Panie zawsze proponuja nowości i naprawde szybko i profesjonalnie obsługują klientów.Wszystkie mają kontakt wzrokowy z klientem (a to jest bardzo ważne w handlu) i uśmiech.A jeżeli ktoś uważa że personel wdaje się w długie rozmowy z klientem to tylko dlatego że dobrze doradza i zna się na swoim fachu.Ogólnie pieczywo i ciasta bardzo dobre a takiej obsługi życzę wszystkim pracodawcom w swoich firmach.
1
Klient 2016-03-18 21:52
Tylko, że rozmowy prowadzone przez tą panią K nie mają nic wspólnego z produktami znajdującymi się na półkach. Wspomnę też, że od jakiegoś czasu w godzinach popołudniowych brak towaru np w ostatnią niedzielę o godzinie 16 żadnego kawałka ciasta jakiś suchy drożdżowy leżał to samo w Dzień Kobiet zero ciasta, a i w dni powszednie bywa że nie ma w czym wybierać. Sklep Konkol na Grabówku spada na psy
4
Klient 2016-06-12 21:09
Jestem bardzo rozczarowany obsługa w państwa sklepie firmowym na ulicy Myśliwskiej. Jedna ekspedientka na zmianie w sobotę i niedzielę to stanowczo za mało. Nie udało mi się zrobić zakupów u Państwa w sobotę po godzinie 14, ponieważ była tylko jedna Pani a kolejka kilku osobowa. Czekałem ok 20 min i zrezygnowałem. W niedziele juz kilka minut po 9 byłem u Państwa, aby uniknąć kolejki i co? Znowu jedna Pani i mnóstwo klientów. Kolejny raz zrezygnowałem. Spróbowałem jeszcze wieczorem z nadzieją ze zalapie się na ostatni kawałek pysznej bezy, ale niestety ... kilka minut przed zamknięciem Pani ekspedientka stała juz przebrana i gotowa do wyjścia, także nie chciałem jej fatygowac. Zgadzam się z opinią ix poziom obsługi na Państwa sklepie firmowym pozostaje wiele do życzenia.
3
KLient 2016-08-10 10:03
Witam, jestem wczasowiczem z W-wy . Temat dotyczy bezy owocowej za 36 zł. z groszami kilogram. Punkt Karwia- Hoża . Drodzy klienci sprawdzajcie proszę czy wyrób przez was kupiony , następnego dnia do spożycia przetrzymywany w prawidłowych warunkach chłodniczych tj. +4 C nie ma przypadkiem nalotu pleśni na krawędziach ciasta głównie owoców. Tu chodzi o wasze zdrowie aby nie ulec zatruciu a w szczególności małych dzieci . Ciasto u mnie wymieniono ale najpierw wagowo tylko to co przyniosłem - śmieszne, dopiero jak się zacząłem domagać ilości według paragonu tak też otrzymałem choć twierdzę , iż to za mało jak na cukiernię , która podobno dba o dobre imię firmy na pomorzu oraz zadowolenie klienta poprzedzając w niedalekiej przeszłości wpadki z dodawaną solą drogową do produktów- pamiętamy. Myślę ,że kierownik punktu na danej zmianie powinna się wykazać troszeczkę większą inicjatywą lub skonsultować z przełożonym skoro ma obawy co do konsekwencji - firma na pewno nie zbiednieje a w przyszłości może to zaoszczędzić kłopotów ze strony sanepidu , kontroli książeczek zdrowia pracowników , kontroli punktu i ewentualnej kary finansowej , a myślę że tak by to się zakończyło znając takie przypadki z doświadczenia . Pozdrawiam zarząd firmy.
7
Troglodyta 2016-08-10 11:28
Słońce jaką dobrą po prostu w okolicy nie ma konkurencji , zanim napiszesz pomyśl chyba ,że premia po palcu ........ :)
2
Troglodyta 2016-08-11 16:29
Gratuluję zarządowi firmy Konkol podniesienia cen ciast między innymi bezy owocowej z 36 pln na 45 pln z kilograma przed końcem sezonu letniego o 9 zł na kilogramie to przecież mistrzostwo świata . Myślę ,że wczasowicze wykażą się przy zakupach zdrowym rozsądkiem. Pozdrawiam szefostwo firmy :)
8
Zofia 2016-08-31 11:19
A ja jestem oburzona obsługa w Państwa sklepie na Myśliwskiej. Na litość boska ! Pracują tam same niemiłe Panie które nie mają szacunku do pracy i do klienta. Bardziej są zainteresowane długością i wyglądem swoich sztucznych paznokci . Bardzo proszę jako wierny klient o interwencję, a jak czytam to widzę, że to już kolejna negatywna uwaga dotycząca personelu na tym sklepie. Myślę że szefostwu zależy na tym aby klienci nie odchodzili, a mój mąż osobiście zwracał kierownikowi sklepu uwagę na temat obsługi.
6
Pracownik 2016-09-09 12:57
A ja chciałbym zwrócić na coś innego uwagę: na to jak właściciele traktują swoich pracowników. Szefostwo jednych traktują lepiej a innych gorzej. Zwłaszcza szef. Kiedyś można było z nim pozartowac, porozmawiać, jak swój z swoim a teraz strach się odezwać a broń Boże mieć inne zdanie - szef wie najlepiej i zawsze ma rację. Najbardziej boli ze zostajesz w pracy 2 h dłużej a masz swoje plany i rodzinę a szef nawet dziękuję nie powie tylko "obciążyć"... nie pamiętam kiedy szef podziękował za cokolwiek. Inni mogą więcej bo szef ich faworyzuje i to naprawdę boli - tak po ludzku. To boli ze z jednymi żartuje a innych ma za złodziei...
13
Angie 2016-09-12 13:25
Najlepiej złożyć cv bez względu na to czy są oferty pracy w tej firmie czy też nie. Zapewnić Cię mogę na 200 %, iż wynagrodzenie jest na czas , sama przebywam na macierzyńskim i co miesiąc na koncie 7 mam pieniążki.
Musze jeszcze odnieść się do nagonek na koleżankę K z Morskiej bo nóż w kieszeni mi się otwiera , pracowałam z koleżanką dwa lata i bzdurą jest to że rozmawia i nie wykazuje się w pracy. zasuwa tak samo jak pozostałe dziewczyny a nawet bym powiedziała że odwala najgorszą robotę jaką są zamówienia bo na prawde utrafić z ilością towaru jest ciężko., wiem bo trzy lata w tej firmie pracowałam. Jesli prowadzi jakieś rozmowy to są to rozmowy prowadzone na temat znajdujących się produktów, prosze mi uwierzyć czasami klient jest tak wymagający że chce znać dokładny skład danego ciasta itp. Z kolei inny klient przychodzi wygadać się ekspedientce i takiego też trzeba wysłuchać. Praca na Morskiej nie jest lekka ponieważ jest duży przemiał klientów. Pozdrawiam zwłaszcza zawistnych ludzi ;)
3
limee 2016-09-13 21:28
Widze Andzela nie możesz żyć bez Konkola, nie pozdrawiam
4
kierowca 2016-09-23 16:01
witam interesuję mnie praco jako kierowca w piekarni...czy ktoś się orientuję ile w przybliżeniu zarabia taki kierowca?
5
kierowca 2016-09-23 16:10
podobno są...tylko ciekawi mnie ile można wyciągnąć za kółkiem w tej piekarni.
2
Angie 2016-09-24 06:17
A ja pozdrawiam wszystkich zawistnych, i prosze nie robic błędów w moim imieniu ;)
Angie 2016-09-24 06:18
A ja pozdrawiam wszystkich zawistnych, i prosze nie robic błędów w moim imieniu ;)
Marcin 2016-10-06 14:12
Pytałem się niedawno znajomej (pracowała tam) czy składać cv, bo widzialem ich ogłoszenie do pracy na produkcji. Jej odpowiedź:
"Nie idz tam. Wyzysk i traktują cie jak g....wno".

Potwiefdzi ktoś jeszcze?
3
wierna pracownica 2016-10-08 21:43
Witam. Również jestem pracownicą w Naszej Firmie. Zarobki średnie moim zdaniem bo 12zł na h to nie dużo. Szefostwo i kierownictwo zero szacunku do pracownika. Piątek, świątek i niedziela ani dnia praktycznie wolnego, a urlop z łaską skoro miesiąc przed wybłagasz jeden, dwa dni. Nie doceniają niczego, twojego poświęcenia, zaangażowania i dokładności. Pani J. utopiłaby każdą dziewczynę w szklance wody, mimo tego że dobrze wypełnia swoje obowiązki znajdzie zawsze coś. Pracuję tutaj bo muszę, ale to tylko kwestia czasu. 3 lata to za dużo.
Również pracownica 2016-10-12 21:00
Nie zgadzam się z wierna pracownica. Również pracuje tutaj kilka lat i mogę śmiało powiedzieć, że P. J jako jedynej zależy. Jest konkretna i jak czegoś potrzebujemy to zawsze możemy Ja poprosić, można na niej polegać. Z innymi kierownikami fajnie się żartuje, ale chyba nie na tym to polega. Ważne sprawy tylko z Panią Asia, a to nie Jej wina ze nie ma ludzi do pracy a pracuje 5 lat i śmiało mogę powiedzieć, że najwięcej narzekają koleżanki które interesuje jedynie kolor paznokci i czy pensja jest na koncie .
2
Niezadowolony klient :) 2016-10-13 19:58
Witam,
Z waszych produktów korzystam prawie codziennie ,ale to co mnie dzisiaj spotkało w cukierni ktora mieści sie w Żukowie ,to jest śmiechu warte . Pieczywo ktore kupiłam było twarde i nie nadaje sie do jedzenia wiec pieniądze w błoto poszły . Cukiernia jest nie dawno otwarta w tej miejscowości . Na poczatku było wszystko okej.. otwarte wszystko świeże .. no tak trzeba zachęcić ludzi a potem sprzedawać im chrusty. Ciasto -metrowiec tak samo pozostawia duzo do życzenia . To co było na otwarciu a to co dzieje sie teraz to jest jak jakas komedia . Nie dziwie sie ze poszukujecie ludzi skoro nikt nie chce w takiej atmosferze pracowac i oszukiwać klientów i sprzedawać takich produktów . Niestety zrazilam sie i na pewno nie odwiedzę i nie polecę waszych wypieków.
5
halo 2016-10-16 11:20
No to dobrze, że firma i jej zachowania odpowiadają @J, ale mnie bardziej ciekawi to czy zarobki są adekwatne do powierzanych zadań, wiecie czy jest to teraz możliwe? Podobno się miały pojawić jakieś premie po wakacje, zwłaszcza dla początkujących pracowników.
Nieee 2016-11-05 09:15
To prawda Pani ta zadziera strasznie nosa. Stajac w gigantycznej kolejce jaka zazwyczaj bywa w Cukierki Konkol na Morskiej idzie zauważyc, ze Pani tej nigdzie sie nie spieszy i teksty ktorymi próbuje rozbawic klientow nie sa wcale zabawne. Od miesiaca wole kupic pieczywo na Kauflandzie szkoda mi czasu na stanie w kolejkach i słuchania ggłupot
9
justice 2016-12-12 11:49
Owszem kierownik idzie na reke ale do dzasu. Dopoki kolezanki nie zaczynaja z tego robic problemu dla nich. Chcialam pomoc a pieniadze tez wazne i oczywiscie skoro sie zobowiazuje to robie co moge zeby sie wywiazac. Pasowal mi grafik 3/4 etatu. Ok. 140/150 godz na miesiac. Wiecie jak sie skonczylo? Podkopywaniem mojego autorytetu, sympatii moich kupijacych, mojej kultury i poziomu wyksztalcenia. Po prostu niewiarygodne co moga wymyslic podle nastawione do zycia nieludzie stojace za lada. sympatii. One zyja tym zebyy sie wyzyc na innych. Ja sobie nie pozwolilam. Zglaszalam kierownikowi. Powiedzial ze zdaje sobie sprawe ale prosze robic swoje. Zrezygnowac musialam bo nawet nie raczyl zweryfikowac tego co potrafie zeby miec spokoj i zeby one nadal trzymaly w lapach sklep
nikola 2016-12-12 11:58
Chetni sa ale najpierw trzeba by zwolnic kilka takich ktore uniemozliwiaja rzetelna prace na warunkach przyjetych przezspoleczenstwo. WSPOLPRACE KOLEZANEK. Jesli tego nie ymieja niech siedza w domu a wtedy chetnych bedzie pelno
1
sis 2016-12-12 12:18
Dziwne jest to ze skoro kierownicy sa informowani o takich wspolpracownicach ktore wykorzystuja zwykla chamska postawe ich nie zwalniaja. A powinni. Dlaczego pozwalaja na to zeby te osoby czuly sie bezkarne.? To jest karalne. Mobbing w miejscu pracy...nawet nie ze strony kierownictwa. Przeciez to zakrawa nakuriozalne zaniedbania w mianowaniu kierownikow na to stanowisko. Mam tylko jedna odpowiedz. Kierownicy musze miec sklep otwarty i reszta ich nie obchodzi. Atmosfera mobbingu stalkingu i przemoc smsami tez nie.
1
paula 2016-12-15 16:58
o jakim sklepie mowicie?
pracownik 2 2016-12-16 07:51
Pracuje od 4,5 roku.
Jeśli przepracujesz 3 miesiące i zajdziesz w ciążę, całe chorobowe Masz płatne + rok macierzyńskiego. Umowę o pracę nie mam do dnia dzisiejszego. Jak wrócisz z macierzyńskiego Twoje stanowsisko na pewno na Ciebie czeka, może nie na tym punkcie bo wiadomos a inne osoby za Ciebie Ale na innym. Nie spotkałam się jeszcze z tym żeby kogoś zwolniono.
3
Julita 2016-12-30 17:51
To fakt też ostatnio zauważyłam zmianę i to dużą to prawda z tymi dziurami
Sądziłam że mi po prostu przestał smakować ?
o co chodzi ?????
2
Niezadowolona klientka 2017-01-04 17:07
Chciałam przekazać moja opinie na temat sklepu na Morenie w Alfa Centrum. Nie jest tajemnicą ze zamierzacie się Państwo rozbudowywać, jednak proponuje zacząć od wymiany obsługi. Nie uwierzę w to, że nie ma ludzi do pracy. Proszę mi wierzyć, że nie liczy się ilość tylko jakoś na którą również składa się obsługą. Ekspedientki mam wrażenie ze nie znają składu pieczywa, każda mówi co innego, Panie niemiłe, potrafią pomimo kolejki wyjść na zakupy do biedronki. Niesamowity syf który jest widoczny przez często otwarte drzwi na zapleczu. Proponuje zrobić ankietę na temat obsługi klienta ponieważ ja i moi znajomi od bardzo dawna nie robimy u Państwa zakupów, no czasami przyjdę po beze bo jest wyśmienita. Pozdrawiam
2
Klientka Danuta 2017-01-09 15:05
Bardzo niemiła obsługa na Chwaszycznie. Dzisiaj po 14 robilam tam zakupy, pani niemiła arogancka... zachowywała się tak jakbym robiła jej problem i przeszkadzała
Nie polecam
2
X 2017-01-10 13:38
Zgadzam się co do Pani z Chwaszczyna. Obrazona ma cały świat, niemiła i niezadowolona ale ponoć nie mają ludzi do pracy ale mnie jako klienta to nie interesuje .
2
Natalia 2017-01-10 21:10
Ja stałam za Panią i nie widziałam nic złego w zachowaniu ekspedientki. Za TO Pani miała takie wymagania ze najlepiej kupić bułkę której nie ma na półce a i jeszcze posmarowana masłem. Najlepiej jak będzie Pani robiła zakupy wirtualne bez kontaktów bliższych z cywilizacją. I proszę się nie podpisywać fałszywym imieniem, Pani ANIU!
9
Stała klientka 2017-01-24 16:09
Chciałam się podzielić niemiłą sytuacją jaka miała dzisiaj miejsce na sklepie w Koszalinie podczas gdy robiłam tam zakupy. Pani ekspedientka (blondynka) bardzo niemiło potraktowała swoją koleżankę z pracy przy innych klientach. Aż sama poczułam się nie swojo i nie chciała bym być na miejscu tej dziewczyny. Obsługa bardzo miła, pieczywo pyszne, ale przez takie sytuacje sklep może stracić.
4
ogrudek 2017-01-29 16:21
bieda i jeszcze raz bieda tam jest taki duży zakład a płaci więcej ukraincom niż polakom gdzie jest sprawiedliwość a polacy za naj niżą krajową teraz pracują i bez urlopu 7 dni w tygodniu bez umowy a ukrajincy je mają a polak na śmieciówce tam robi i za naj niszą krajową tylko nadgodziny go ratują. szef sam wyjeżdza na urlop a ludzie za grosze robią dobrze że zmieniłem prace mam więcej płacone i więcej wolnego a też pracuje w cukierni polecam zmięcie prace bo rodzina jest ważniejsza!!!
7
uczciwy 2017-02-04 19:07
bieda
2
Uczciwy pracownik POLAK 2017-02-07 21:22
Zgadzam się. Ukraińcy śmieją się nam w oczy, że jak coś nie mogą załatwić to idą " do gory", postekaja i dostają to co chcą. A co z tekstami szefostwa, że najpierw muszą zadbać o pracowników, którzy dłużej pracuja w firmie ? Jak to ma się do tego, że Ukraińcy dostają od razu umowę o pracę, a Polacy pracujący 5,6,7 lat nadal mają zlecenie ? No chyba ze jestes z Karwii bo pracownicy z Karwii tez maja szczególne wzgledy. Ludzie to nie bydło, żeby coś wymagać i mówić przemowy o "poświęceniu się i starania dla firmy" trzeba samemu coś dac- umowę o pracę. Przecież jak firma nie dba o pracownika to czego oczekuje
7
Temore 2017-02-12 20:57
W Żelistrzewie są bardzo miłe Panie ekspedientki. Naprawdę kompetentne osoby, mimo tego do cukierni zaglądam co raz rzadziej. Jednym zdaniem : Ceny w górę, jakość w dół. No niestety, na początku ciasta byly smaczne, a ceny przystępne. Teraz czysta kpina. Powyżej ktoś napisał o bezie z owocami, mam podobne doświadczenie. Ciasto kupione w Puckiej cukierni, było skisłe. Moim zdaniem powinny być chłodnie do ich przechowywania. Poza tym mam pytanie do pracowników, czy jakoś szczególnie zmienił się skład waszych produktów? Dostałam strasznego uczulenie po wyrobach z waszej cukierni, czego nigdy wcześniej nie było
4
Chory po pączka h 2017-02-16 22:26
Ma coraz nędzniejsze wypieki nie polecam zjadłem pączki trzy dni bolał mnie brzuch i czułem smak starego łoju
1
Chory po pączka h 2017-02-16 22:28
Ma coraz nędzniejsze wypieki nie polecam zjadłem pączki trzy dni bolał mnie brzuch i czułem smak starego łoju
Wanda 2017-03-01 07:41
A ja muszę powiedzieć, że jestem zadowolona z tego sklepu. Miła obsługa bez względu na Panie stojące za ladą, blondynki są tam dwie jak się nie mylę w tym jedna Pani Ola z taką Panią z rudymi włosami pracują, ale nie ważne tak czy inaczej nigdy nie spotkałam się tam z jakimiś nieprzyjemnościami czy w kontakcie z klientem czy w relacjach pomiędzy pracownikami, kiedyś tylko dwa razy zostałam oszukana przy wydawaniu reszty przez jedną dziewczynę ale słyszałam, że ktoś w końcu ją zwolnił. Myślę, że śmiało mogę powiedzieć, że jest to dobry sklep i dobre wypieki.
2
Joanna 2017-03-15 11:20
Pracujesz obecnie w firmie Piekarnia cukiernia Konkol? Chętnie usłyszymy więcej na temat oferowanych warunków zatrudnienia. Co najbardziej lubisz w swojej pracy?
1
Pracownik ab 2017-06-12 17:28
W tej firmie robi się coraz gorsza atmosfera . Każdy chce być kierownikiem . Całe biuro myśli że może rozporzadzac dziewczynami w sklepach. Kilka lat umowa zlecenie na 1miesiąc a podpisywania co 3-4 miesiące. NIE POLECAM
3
Joanna 2017-06-13 15:04
@Pracownik ab piszesz, że robi się coraz gorsza atmosfera. Czy w firmie zaszły w ostatnim czasie jakieś zmiany, które na nią wpływają?
pracownik 2017-06-13 17:42
Joanno ja pracuję na produkcji w Karwi.Praca jest bardzo ciężka,pracujesz 7 dni w tygodniu od niedzieli do niedzieli.Wolne dni masz tylko po nockach jak kończysz nockę z soboty na niedzielę.Bardzo dużo ludzi już się zwolniło ,mają dosyć takiej harówy.Szkoda że szef nie potrafi docenić i uszanować swoich pracowników, odeszli bardzo pracowici i ci którzy znali się na swojej pracy.Zostali Ukraińcy którzy śmieją się nam( Polakom pozostałym na produkcji u Konkola) w twarz bo czują. się lepsi od nas i bardziej doceniani,nie dość. że mają umowę o pracę to jeszcze opierniczają. się. jak mogą.To my Polacy jesteśmy od czarnej roboty. a Ukraińcy to elita.Od czasu kiedy zwolniło się już tylu ludzi firma zrobiła się. obozem pracy gdzie jedna osoba obsługiwać 2lub3 stanowiska.Czasami sił brakuje na to wszystko.Wszyscy boją się zbliżającego sezonu bo wiemy co nas czeka .Ciężka praca ponad nasze siły .
9
Zostaw swoją opinię o Piekarnia cukiernia Konkol - Karwia
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Piekarnia cukiernia Konkol