brak logo

Bruno Tassi

Zielona Góra

Opinie o Bruno Tassi

anonim 2010-04-13 19:28:57
Kiedyś pracowałem tam na magazynie i powiem, że jeszcze świat o takiej firmie nie słyszał! Panuje totalna samowolka i to w całej firmie, ( usunięte przez administratora )niczego nie ogarnia, wiec wystarczy zeby robota byla zrobiona, nikt z niczego nie jest rozliczany i wogole totalny lajt =] Na magazynie czesto sa straszne pustki, wiec na +/- 25 zamowien ktore kazdy magazynier musi zrobic po +/- 10 pozycji, czesto nie ma nawet polowy i to takich rzeczy jak (usunięte przez administratora) czy jakis chodliwy pasztet. Jezeli chodzi o czas, to pracuje sie po 5/6h jednak 8 trzeba odsiedziec, a zarobki, to 1500zl brutto podstawy i premia uznaniowa, wiec wychodzi od 1300 do 1600 w zaleznosci jak sie ( usunięte przez administratora )
klient 2010-09-30 10:36:49
Fajnie sie czyta kogos kogo przy takiej swobodnej i lajtowej atmosferze zwolnili, pytanie czemu? :). Piszesz,
anonim 2011-03-18 14:18:45
anonim - 2011-03-15 15:35:38Witam ... Jezeli chodzi o firme Bruno Tassi w Zielonej Górze , znam ja jak wlasna kieszen.Z tego co pamietam zawsze tam byl SYF... Kiedy szykowalo sie towar dla klientow , zawsze czegos brakowalo , albo bylo po terminie.Jezeli chodzi o Drob , czy mieso to przechodzilo ludzkie pojecie .Boczek ze skora czy bez skory zawsze sie przemywalo woda zeby nie smierdzial , a np.porcje rosolowe bralo sie i mylo pod prysznicem , oczywiscie w goracej wodzie... Jezeli chodzi o dyrektora czy kierownika to powinni obydwoje sprzatac po gieldzie samochodowej w niedziele.( usunięte przez administratora )do tej pory nie wiadomo jak zaliczyl szkole zawodowa , z takim IQ , jego liczenie naprawde zaskakuje , a ortografia hmmm sami wiecie :):). ( usunięte przez administratora ) za duzo ma na glowie , to przeciez swiatowej klasy dyrektor :P .Najbardziej mu sie ( usunięte przez administratora )w mozgu kiedy przychodzi dzien wyplaty czy premi ...Pozdrawiam...PS . Chlopaki nie dajcie sie szkoda waszego zdrowia.( usunięte przez administratora )
:) 2011-03-18 14:50:21
Widzisz kolego, a ja wiem kim jesteś (anonimie:)), wyleciałeś z tej pracy, bo zostałeś przyłapany na kradzieży, a do tego byłes zbyt głupi i leniwy, żeby umieć uszykować chociaz jedno zamówienie bez błedu, a jak na zamówieniu miałeś napisane karkówka, to wrzucałeś kurczaka. Niestety ze wzgledu na głupotę, bo kradzieży ci kierownik z dyrektorem nie udowodnił wyleciałeś z tej pracy, a teraz się mścisz! Każdy kto handluje z Bruno-Tassi wie, że oni nie sprzedaja boczków luzem, tylko w Mapie. A jak umyć boczek przez folię??? A co do porcji? Śmierdzacego mięsa się już nie odświeży Idioto, musieliby mieć wędzarnie, zeby cos z tym zrobić! Widzisz po twoich banialukach widac że za mądry nie jesteś więc co się dziwić ze tam był syf jak tam pracowaleś? Dobrych pracowników się trzyma, i wielu tu pracuje od poczatku i nie narzeka! Siedź nadal na bezrobociu i szukaj winnych swojego nieszcześcia
2
anonim 2011-03-21 13:32:25
Anonim - 2011-03-19 19:16:35Chłopaczku widze ze bardzo cenisz prace w ( usunięte przez administratora ). Widac ze praca ci odpowiada i cale zycie jej poswiecasz , brawo , wez jeszcze idz ( usunięte przez administratora ) zeby ci 27,50 premi nie zapomnial dac 10 hahahaha ( usunięte przez administratora ) Jakbym się nazywał ( usunięte przez administratora ) to bym tak nie szalał, bo cały magazyn się z Ciebie nabija. Zwolnił się bo myślał że dyrowi będzie na nim zależało i dostanie podwyżkę żeby został, a tu.. niespodzianka :) Okazało się że przełożonym jego zwolnienie było na rękę :) hahaha.( usunięte przez administratora ) przecież my wiemy jak ty pracowałeś, pół twojej pracy to była ściema, ręce w kieszeni i chowanie się po kątach! Jakbym ja tam żądził, to bym dawno cię wykopał! Idź topić żale w Odrze!!
anonim 2011-04-30 09:18:43
Zgadzam sie z tym jest totalny chaos i wszystko kończy się na obietnicach
3
gosia 2011-11-02 19:05:18
teraz jest jeszcze gorzej owieczka rządzi ale niczego nie ogarnia(usunięte przez administratora) została kierowniczką lepszy był gość przed nią wiedział chociaż co i ile jak zamawiać
klient 1 2012-09-16 12:10:17
co chcecie od dziewczyny ciężką pracą doszła do tego co osiągneła a na magazynie moim zdaniem jest teraz dużo lepiej
brrruno 2014-05-13 19:01:18
czas najwyższy zwolnić p.AGNIESZKĘ z Torunia,wielka dyrektor a nic nie robi,tylko traci klientów,którzy mogliby być dla brunków POTENCJALNYMI i dawać nie złe dochody.....
Olek 2015-01-07 12:20:34
Fajne te opinie, tylko hurtowni Bruno-Tassi jest około 20tu w Polsce, a tu widzę opinie są bodajże do 3 z nich, bo Pani Agnieszka na pewno nie jest dyrektorem Zielonej Góry. Ciekawe czemu to przypisali Zielonej Górze? Co do opinii najlepiej się pytać pracowników którzy tam pracują, a nie tych którzy zostali zwolnieni i mszczą się w necie... Z tego co wiem to ludzie tam pracują po 10 lat i nie narzekają, a nawet nie szukają innej pracy. Oczywiście zawsze są tez ci niezadowoleni, bo ktoś się ich czepia... Najlepiej iść samemu ocenić i się przekonać. Co do rozmowy kwalifikacyjnej - tu nie ma jakichś dziwnych pytań, zależy oczywiście na jakie stanowisko itp. Idziesz, dowiadujesz się jakie są warunki zatrudnienia, czego wymagają, co proponują, i jeśli nie jesteś osobą, która co 3 miesiące zmienia pracę, to masz szansę. Z tego co się orientuję podpisują umowę o pracę na pełen etat, na czas określony (kilka lat). Ja tam mam o nich bardzo dobrą opinię, fajni ludzie tam pracują. Chyba już sobie te młode hurtownie poukładały odpowiednie ekipy...
2
balabombom 2015-03-23 18:30:37
Jeżeli ktoś twierdzi że w bruno jest ciężko i źle to zapraszam do artka! Kasa nie największa a zapiernicz niesamowity (wracając do domu po 10h pracy nie wiesz jak sie nazywasz). Nie jest to przesadzona opinia tylko prawdziwa od byłego pracownika.
nowy_mateusz 2015-03-25 17:06:17
Miałem ostatnio rozmowę rekrutacyjną na kierowcę i moje pierwsze wrażenie bardzo pozytywne. Warunki pracy zostały mi przedstawione w czytelny sposób i uważam, że jest OK. Pracowałem w kilku miejscach, a jeżeli chodzi o pracę w "bruno tassi", to aż nie mogę doczekać się pierwszego dnia :) Liczę na stałą pracę w tej firmie.
1
x 2015-10-22 01:32:48
ok
anonim 2015-11-11 17:23:23
@romek aktualnie jest rekrutacja w BT ząbki ale na magazyniera. Pozdrawiam
Max 2016-01-20 09:32:50
Szanowni Państwo, pracowałem w tej firmie (Warszawa) od prawie początku istnienia. Hurtownia była na Pradze pod wieżowcem, druga hurtownia była na Praskiej Giełdzie. Później otworzono na Górczewskiej na przeciwko Auchan, następnie w magazynach Morspolu. Osobie tej która zaprzecza, aby w hurtowni myło się mięso mogę z pełną świadomością zarzucić kłamstwo. To co ja tam widziałem, to można napisać książkę !!!
Szanowni Państwo, gdy cokolwiek coś się zepsuje w MAP-ie, to się rozrywało i myło, albo moczyło w wodzie z dodatkiem soli, porcje rosołowe lub kurczaka moczy się w nadmanganianie potasu. Po takim moczeniu nic nie śmierdzi. Dziennie potrafiliśmy "przerobic" po tonie śmierdzących kurczaków!!! A jeśli to nie pomagało, to oddawało się do zaprzyjaźnionego zakładu w celu przewędzenia. Nie nowością było przeklejanie oryginalnych metek na towarze. Zakłady zawsze dawały metki z nową datą do spożycia.
Niestety co do kierownictwa, to częściowo się zgadzam...ludzie może i wykształceni...ale na tym się to kończy, niestety nie każdy wykształcony jest inteligentny...
Znałem osobiście Pana Dworakowskiego, właściciela Hurtowni...teraz chyba rządzą jego synowie....
Pracowałem na tyle długo, że znam wszystko od podszewki...Jedna z najbardziej kontrowersyjnych spraw, która nie podobała się nikomu....W którymś roku każdy pracownik, czy z magazynu czy z biura podpisywał papier na pożyczkę od zakładu w wysokości 1.5 tys. Każdy argumentował to potrzebą zakupu podręczników do szkoły...ale połowa z pracowników nie miała nawet dzieci, mimo to musieli podpisać papier. Pieniądze poszły na zakup pojemników, pieniądze pochodziły z Funduszu, więc Pan Dworakowski musiał mieć "podkład" aby bez problemu poszło to na zakup pojemników. To tylko część przekrętów jakie stosowano w zakładzie.
Pozdrawiam wszystkich i niestety współczuję Wam pracy w takim miejscu jak hurtownia Bruno-Tassi
5
Ktoś 2016-01-23 19:05:12
Szacun za odwagę MAX.
Też tam pracowałem /łam. ..
Ta firma to mafia, mało tego wszystko zamiataja pod dywan.
1
trutu tutu 2016-01-29 12:22:38
A kto może wypowiedzieć się o BT w Rzeszowie. Jakie tam są warunki pracy?
@koko 2016-04-24 00:20:28
Na Fakturzystkę , miła i sympatyczna praca w ciągłym stresie, polecam. Pani Dyrektor i tak Ci upier...li to co obiecała bo nie lubi ładniejszych Kobiet od siebie ;)
Pozdrawiam
manika 2016-05-19 20:54:18
oczywiście że taka szansa istnieje, jednak wszystko zależy w dużej mierze od stanowiska na jakie trafisz, ja osobiście będę celowała w stanowisko kierowcy kat. B, tylko nie mamj pojęcie po co takiemu kierowcy jest według oferty pracy potrzebna książeczka sanepidu
Nina 2016-11-23 20:52:49
a choć by po to, że jest to branża spożywcza... oraz kontakt z mięsem i jego pochodnymi więc mając robale raczej nie pojeździsz.
Zostaw swoją opinię o Bruno Tassi - Zielona Góra
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Bruno Tassi