Twój głos ma znaczenie,
podziel się swoją historią!
Bardzo dużo negatywnych komentarzy. Skoro jest ich bardzo dużo to znaczy, że jest coś nie tak z tą firmą i należy się dokładnie przyjrzeć. W PIP pracują osoby, które w ogóle nie powinny pracować, bo albo nie potrafią dostrzec przewinień pracodawcy lub po prostu z takich a nie innych przyczyn tego nie widzą lub nie chcą widzieć. Od lutego 2022 roku wiele zagadnień dotyczących czasu pracy oraz wysokości wynagrodzenia definiuje pakiet mobilności. Kierowca za swoją pracę na terytorium danego państwa nie może otrzymać mniej, niż minimalna stawka godzinowa wymagana w tym państwie. Skończyły się wypłacanie wynagrodzeń, najniższa pensja krajowa plus diety. W firmach transportowych przed wprowadzeniem nowych przepisów obligowały przepisy płacy minimalnej danego Państwa. Stąd też, podstawa + plus diety na papierze to były wynagrodzenia o wiele wyższe niż to co otrzymywał kierowca od swego pracodawcy. Trzeba pamiętać, że o zwrot wszelkich tych świadczeń każdy pracownik ma do trzech lat wstecz, więc jeżeli Twój pracodawca przedstawiał do podpisania listę z wyższym wynagrodzeniem, a tak zazwyczaj było, a wypłacał mniej, to w najzwyklejszy sposób Cię okradał. Możesz od niego jeszcze uzyskać kilkanaście tysięcy złotych.Kolejną kwestią jest rejestracja czasu pracy. Jeżeli Twój pracodawca nalega, aby w czasie dyspozycji wlączaleś łóżeczko, to również Cię (usunięte przez administratora) z Twoich legalnie zarobionych pieniędzy (przykład jedziesz na rozładunek, zatrzymujesz się u odbiorcy towaru, to nie powinieneś dawać łóżeczka tylko dyspozycję, jeżeli on wręcza Ci pager lub nie powie o której nastąpi faktyczny rozładunek masz prawo włączyć dyspozycję, a wszelkie naciski ze strony pracodawcy abyś w tym czasie włączył pauzę i łóżeczko są bezprawne i wobec takiego pracodawcy powinno być wszczęte stosowne postępowanie administracyjne o uchylenie licencji na przewóz rzeczy. Pracownik okradany ze swoich świadczeń pracuje wiele godzin więcej niż za to mu się płaci. Zakazane są wynagrodzenia, za procent we frachcie, przejechanych kilometrów, potrącenia za paliwo lub inne szkody itp. Jeżeli wy kierowcy firmy SM Logistic czujecie się oszukiwani proszę pod postem napisać które z tych praktyk wasz pracodawca stosuje, a ja chętnie go rozliczę. Gdyby ktoś chciał zasięgnąć szerszej opini, proszę zadawać pytania będę starał się rzetelnie sprawy wyjaśnić tutaj na tym forum. Pozdrawiam
Atmosfera w pracy jest bardzo dobra i wyjątkowo przyjazna . Nie jest to tylko moja opinia jako aktualnego pracownika , ale również pracownicy którzy tu kiedyś pracowali i odeszli do innych firm , również to potwierdzają .
Firmy jeszcze nie znam za dobrze, bo dopiero okoliczne za pracą na międzynarodówce przeglądam. Widziałem, że na chłodnię kiedyś kogoś brali do siebie. Możecie mi przy tym wyjaśnić te aktualna opinie? Ktoś zasugerował wprost redukcje oraz odstawienie aut. Z jakich przyczyn jeśli już?
Bardzo dużo negatywnych komentarzy. Skoro jest ich bardzo dużo to znaczy, że jest coś nie tak z tą firmą i należy się dokładnie przyjrzeć. W PIP pracują osoby, które w ogóle nie powinny pracować, bo albo nie potrafią dostrzec przewinień pracodawcy lub po prostu z takich a nie innych przyczyn tego nie widzą lub nie chcą widzieć. Od lutego 2022 roku wiele zagadnień dotyczących czasu pracy oraz wysokości wynagrodzenia definiuje pakiet mobilności. Kierowca za swoją pracę na terytorium danego państwa nie może otrzymać mniej, niż minimalna stawka godzinowa wymagana w tym państwie. Skończyły się wypłacanie wynagrodzeń, najniższa pensja krajowa plus diety. W firmach transportowych przed wprowadzeniem nowych przepisów obligowały przepisy płacy minimalnej danego Państwa. Stąd też, podstawa + plus diety na papierze to były wynagrodzenia o wiele wyższe niż to co otrzymywał kierowca od swego pracodawcy. Trzeba pamiętać, że o zwrot wszelkich tych świadczeń każdy pracownik ma do trzech lat wstecz, więc jeżeli Twój pracodawca przedstawiał do podpisania listę z wyższym wynagrodzeniem, a tak zazwyczaj było, a wypłacał mniej, to w najzwyklejszy sposób Cię okradał. Możesz od niego jeszcze uzyskać kilkanaście tysięcy złotych.Kolejną kwestią jest rejestracja czasu pracy. Jeżeli Twój pracodawca nalega, aby w czasie dyspozycji wlączaleś łóżeczko, to również Cię (usunięte przez administratora) z Twoich legalnie zarobionych pieniędzy (przykład jedziesz na rozładunek, zatrzymujesz się u odbiorcy towaru, to nie powinieneś dawać łóżeczka tylko dyspozycję, jeżeli on wręcza Ci pager lub nie powie o której nastąpi faktyczny rozładunek masz prawo włączyć dyspozycję, a wszelkie naciski ze strony pracodawcy abyś w tym czasie włączył pauzę i łóżeczko są bezprawne i wobec takiego pracodawcy powinno być wszczęte stosowne postępowanie administracyjne o uchylenie licencji na przewóz rzeczy. Pracownik okradany ze swoich świadczeń pracuje wiele godzin więcej niż za to mu się płaci. Zakazane są wynagrodzenia, za procent we frachcie, przejechanych kilometrów, potrącenia za paliwo lub inne szkody itp. Jeżeli wy kierowcy firmy SM Logistic czujecie się oszukiwani proszę pod postem napisać które z tych praktyk wasz pracodawca stosuje, a ja chętnie go rozliczę. Gdyby ktoś chciał zasięgnąć szerszej opini, proszę zadawać pytania będę starał się rzetelnie sprawy wyjaśnić tutaj na tym forum. Pozdrawiam
Czy do każdej firmy transportowej wysyłasz tego maila ? Weź się za jakąś konkretną robotę a nie troluj tu szukając sensacji .
Zarząd przebrał się za pracownika?. Zawsze znajdzie sie jakiś Judasz, a prostytutka za parę srebrników wszystko zrobi. Tak więc skończyłem z Tobą dyskusję.
Ja z Tobą żadnej dyskusji nawet nie zacząłem .Zadałem tylko pytanie , bo zastanawiam się jaki masz cel pisząc takie testy . Każdy kierowca zawodowy wie jak obsługiwać tachograf aby się przemieszczać optymalnie po drogach . To jego zawód i za to bierze pieniądze i to niezłe . Jeśli się komuś nie podoba ta praca to jest wiele innych zawodow którymi może się zająć. A Ty możesz tez zrobić coś pożytecznego w życiu a nie namawiać do konfliktu pracownika z pracodawcą . Bez pozdrowień :(
Bełkotanie. Dniówka kierowcy w SM to nie jazda obsługa tacho. To rozładunki, załadunki przez kierowcę, zrzucanie i wyrzucanie palet na naczepę, drobne naprawy i poza tym jazda i robota od np 7.00 do 22.00.Nie polecam. Lepsze są firmy.
Kojot za frachty z wymianą palet, ręcznym załadunkiem i rozładunkiem firma transportowa ma bardziej intratne kontrakty, tylko Ty jak się do takiej firmy przyjmujesz, to nie wiesz co cię czeka. W trakcie rozmowy rekrutacyjnej, gęsto często padają obietnice bez pokrycia. A później, godzisz się albo nie. Jeżeli nie to musisz szukać dalej nowej pracy.
Co Ty chłopie piszesz …. Jakie drobne naprawy robisz ??? Auta są nowe na gwarancji w kontrakcie serwisowym . Ty się znasz na naprawach takich samochodów ??? To w tamach pakietu serwisowego robią serwisy w całej UE . Nie mów ze ręcznie ładujesz lub rozładowujesz samochód ! Towar jest na paletach ładowanych wózkiem . Ok . Czasem trzeba zapiać pasy transportowe na naczepie ale to chyba normalne . Coś Ci się pomyliło . Nie znam firmy transportowej gdzie oprócz kierowcy jeździ umyślny pomocnik fizyczny który otworzy Ci plandekę czy drzwi do załadunku , przetrze szyby , czy posprząta w kabinie ? Musisz zmienić chyba robotę i przenieść się do latania Boeningiem . Tam kapitan samolotu faktycznie tylko lata , stewardesa mu przynosi kawę , a jak ją wypije to włącza automatycznego pilota i idzie spać :) linie lotnicze poszukują doświadczonych pilotów ….. możesz zmienić profesję . W główce się poprzewracało ???
Kierowcy od nowego roku opuszczą te firmę. Za 330 wielu nie będzie jeździć. Oferty robią swoje.
Powtórka z rozrywki z zeszłego roku. Znaczny spadek wartości frachtów. Nie wiadomo jak się długo utrzyma ten trend, może będą jakieś przebłyski w grudniu. Nie dziw się też, że wielu pracodawców będzie w chwili obecnej obniżała stawki. Ta firma ma jednak jakiś potencjał, który pozwoli przeżyć kolejny kryzys. Lepszy wróbel w garści niż gołąb na dachu. Trzeba pamiętać, że na rynku jest wiele ofert pracy, które pozornie wyglądają korzystnie. Jednakże 90 procent tych ofert to pochodzi od osób gdzie potrzebują na (usunięte przez administratora)kierowców, a później okazuje się, że tak pięknie nie jest jak to było ukazane. Nie ma co narzekać, trzeba jakoś przeżyć do kolejnej wiosny. Ostatnio rozmawiałem z pewnym wlascielem firmy transportowej i mówił mi, że jak latem było ciężko o kierowcę tak teraz jest sporo telefonów. Zaczyna padać coraz więcej firm transportowych i utrzymają się wszyscy Ci, którzy potrafią pozyskiwać zlecenia z całego spektrum rynku. Pracodawca nie może mniej zapłacić niż to wynika z pakietu mobilności. A to się mieści gdzieś w przedziale 330-360 złotych dniówki w zależności ile faktycznie się jeździ i jak poprawnie się włącza młotki. Cieszę się, że ktoś czyta i obserwuje moje posty. Serdecznie pozdrawiam.
Czyli twierdzisz, że stawki zostaną na tym poziomie, który Kolega wyżej opisał jako 330 zł i raczej nikt nie odejdzie? Albo, że miejsce zostanie zapełnione? To w zasadzie skoro tak orientujesz się w temacie to może wiesz czego będzie można się spodziewać po nowym roku w dalszej perspektywie? 360 max?
W perspektywie długoterminowej raczej nie widać dobrych rzeczy. Główne gospodarki europy takie jak Niemcy Francja i Włochy nie mają dobrych podstaw energetycznych w postaci pewnych dostaw gazu, stąd też są bardzo wysokie koszty produkcji, Po pandemii wpuszczono na rynek sporo pustego pieniądza i aby zdusić inflację podniesiono stopy procentowy i zdusili rynek nieruchomości oraz budownictwo. A budownictwo jest główna silą napędową gospodarki. Myślę, że po nowym roku niewiele się zmieni a firmy transportowe przy obecnych stawką będą obniżały wynagrodzenia i wysyłały ludzi na urlop. Taki pracodawca jak SM logistic nie może pozwolić sobie aby większość kadry mu uciekła, pewnie wprowadzi sobie jakąś politykę,. Czy na pewno wiesz, że wszyscy jak jeden mąż będą mieli obniżone wynagrodzenia? . Nie masz tego pewności, oficjalne stanowisko nie musi pokrywać się ze stanem rzeczywistym. To po pierwsze, po drugie ta spółka ma gospodarcze inne alternatywy i z pewnością nie będzie ciągła na siłę za uszy transportu, bo ten od prawie trzech lat z kilkoma przebłyskami nie daje stabilności przychodu. Wiem, że w zeszłym roku czy dwa lata temu spółka miała nie małe straty. Tak więc nikt za wszelką cenę nie bezie dokładał, więc teraz możesz sobie odpowiedzieć, co może Cię czekać z początkiem przyszłego roku.
Atmosfera w pracy jest bardzo dobra i wyjątkowo przyjazna . Nie jest to tylko moja opinia jako aktualnego pracownika , ale również pracownicy którzy tu kiedyś pracowali i odeszli do innych firm , również to potwierdzają .
Gdyby tak było wspaniale to ci kierowcy którzy odeszli do innych firm nie odeszli by z tej chyba że walisz głupa ;-)
Nie wiem jak to działa ale kierowcy chwalą się na parkingach że mieli 365,teraz 400 za dzień. Może ktoś wyjaśni?
Jaki odstęp czasowy jest pomiędzy tymi doniesieniami? I tak po za tym to każdy z nich zadeklarował wspomnianą podwyżkę czy to jeszcze może od czegoś jest zależne? Wzrost stawki o około 10%, wstępna poprawka na inflację?
W tej firmie tak naprawdę wszystko zależy od tego jak się dogadasz, jeden może mieć 365 a drugi 400. Wychodzi 400 dniówki ale gdyby nie różne dodatki typu za spalanie, bezszkodową jazdę itp. To nie wyszłoby. Dopiero po doliczeniu dodatków średnia powinna wyjść powyżej 400zl.
Czemu te kwoty tak nagle wzrastają? Możecie mi proszę wyjaśnić? Partnerowi może firmę bym podelsla ale nie są dla mnie teraz te dniówki jasne. Bo musiałby zrobić by mieć te 550?
Ludzie pozytywni, szefostwo normalne rękę poda, atmosfera super, jedyny stres żeby klient był zadowolony. Wypłaty regularne co do stawki ciężka sprawa nikt Ci nie powie ile zarabia.
Nikt, bo jedni kasę na konto, inni co ich komornik goni pod poduszkę. Jeszcze inni, umów 3 na tzw. słupy.
No raczej na reke, bo nawet sobie nie wyobrazam, zeby byla to kwota brutto. Stanowisko kierowcy.
To prawda, nikt Ci dokładnie nie powie ile zarobi, bo każdy może być dogadany inaczej, bo jeden robi robotę, a drugi nie
Witam, sporo opinii dotyczy raczej kierowców a ja przyszłam tutaj poczytać o pracy na spedycji, może mi ja ktoś opisać? zauważyłam, że są oferty z zaznaczeniem, że istnieje możliwość na prace zdalna, stąd zainteresowanie. jakie szkolenia obecnie ofertuje pracodawca i w jaki sposób są one organizowane? Do tego czy istnieje możliwość oceny atmosfery oraz przybliżenia średnich stawek? Mnie interesuje Sosnowiec.
Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Czy SM LOGISTIC SP. Z O.O. organizuje staże dla studentów?
Szkolicie czy organizujecie staże, bo to różnica. Potem można się strac o stałą robotę czy trzeba czekać na oficjalne rekrutacje?
Umowę o prace masz już przed wyjazdem jako kursant. Czyli jesteś zatrudniony od początku szkolenia. Po szkoleniu dostajesz auto i pracujesz samodzelnie.
Umowa o prace i kursant, zatrudniony i szkolenie. Wiecej bledow logicznych chyba sie nie dalo zrobic w tych dwoch zdaniach...
Panowie system 2/2 chłodnia.Jak wygląda robota ? I czy płacą ?
Płacą punktualnie od zawsze . Aktualnie dniówka 330zl . Plus Premia za niskie zużycie paliwa do 1000 zł na miesiąc + za bezszkodową jazdę 400 zł . Jak będziesz jeździł 2/2 to te dwie premie są po połowie na kierowce. Nowe Dafy w najwiekszej kabinie . Firms spook , fajni ludzie i super Warsztat ktory dba o samochody . Najlepiej zapytaj kierowców na CB ,bo tu na forum jest dużo oszołomów i piszą nieprawdziwe opinie .
330 za dniówkę wychodzi 13,75 PLN za godzinę bo doba ma 24 godz. Przecież jak śpisz w kabinie to pilnujesz auta jak stróż. Stróż ma na portierni 28 PLN brutto, to i tak więcej. Pomyśl. W pracy jesteś dziennie 13,15 godzin?,, 400 PLN jest optymalną kwotą Minimum. Inflacja dopiero pokaże ilu kierowców założy wrotki i odjedzie.
skoro o liczbie kierowców tutaj jest mowa o ich zarobkach to wiadomo ilu potencjalnie powinno być, żeby firma dobrze funkcjonowała a ilu jeździ aktualnie? Jaka jest perspektywa na zwiększenie im standardu w najbliższym czasie?
Czy dostał ktoś wezwanie z zusu odnośnie sm logistic i sm progres?
Czy teraz z pakietem mobilności firma płaci kierowcy normalną pensję i składki, czy dalej wyjeżdżacie podstawę 2100,urlop 40, chorobowe 35?
Tak szef rozumie i docenia naszą decyzję i obiecał że się nam kiedyś zrewanżuję jak się skończy żima i ruszy budowlanka
Dniówka 300 u was dalej? Nic wam biedakom nie podnieśli? PIP powinien wskoczyć tam na kontrolę.
A kontroli u was nie było przypadkiem? Bo ktoś w lutym się jeszcze zarzekał tutaj, że pójdzie
Była miesiąc temu kontrola z PiP . Widziałem protokół z kontroli . Wszystko mają zgodnie z przepisami .żadnych uwag ! Weźcie się do roboty i nie szukajcie drugiego dna .Idźcie trolować gdzie indziej
A to chyba pozytywna informacja. A jest z tego jakiś ogólnodostępny protokół? Bo może warto go pokazać wszystkim, żeby czarno na białym widzieli jakie prawdziwe warunki tu panują?
Mało, bo to nie praca 8 godzin, tylko 15, plus pilnowanie zestawu kolejne 9.Pensje poszły wszędzie do góry i żywność droga. Ej Monika, weź sobie kierowcę za męża i napisz jak już osiwniesz widząc co to za praca.
Pozwalają . Kiedyś jeździło tu kilka kobiet . Ale jak weszło 500+ to się pozwalniały . Teraz najczęściej kobiety są aktywne na portalach internetowych .... takich jak tu i tylko oczerniają firmy . Jeśli zarobek kierowcy miesięcznie w granicach 8500 - 9000 zł NA RĘKĘ - to wg. Was wyzysk ? To zakładajcie własne firmy i zatrudniajcie sami płacąc więcej . I nie piszcie że pracyjecie po 24 godziny na dobę , bo kierowca jeździ 9 godzin dziennie , a potem się pazuje . Z tym pilnowaniem zestawu to bujda , bo każdy normalnie śpi cała noc na parkingu strzeżonym . Szkoda czasem odpisywać na Wasze głupie teksty. Chwyćcie się roboty a nie tylko narzekać na cały świat
Bzdury piszesz. 8500,9000 na rękę to Ci się we łbie poprzewracało. 7500 max za 25 dni w trasie. Parkingi dzikusy czasem strzeżone. Jazda na ma xa, załadunki czasem nocy. Auta bez klimy postojowej. Na parkingu driver opowiadał w Trelleborg.
Nie polecam. Kumpel mówił że mentalność i podejście do kierowcy to samo co kilka lat temu. Braki kierowców, czemu? Odpowiedź zostawiam bez komentarza. Podobno konie mają nowe, to znowu standard. Polecą kierowcą po paliwie i normy wywalą. Przedszkole.
300 pln dniowki to teraz byle jaka firma... busiarska daje, a tu jest mowa o CE. Takze tak, malo.
Bardzo gniła firma! Kłamstwo powyżej szacunku! Ogłoszenie cały czas na olx.... Po rozwiązaniu umowy, potrącone było 1200zl :- za paliwo, jakieś klucze,i 2dni roboty nie zaliczył pan spedytor(kutas)i coś tam jeszcze... Zapomnieć za grafik 2/2,3/1,3/2, 4/1itd. Musisz jeździć za 300dniuwki, wszystkie godziny...(chłodnia) Wymiana palet, ! Umowa , na najniższa krajowa... ! (usunięte przez administratora)przed zatrudnieniem powiedział:- że ten grafik nie dla was i nagle ( rozumiecie jak chcecie) . Nie polecam.... Nie polecam
Masz rację, pensja minimalna idzie w kraju w górę, a tu pakiet mobilności nie wszedł, tylko 300 za dzień od wielu lat.
Jak to nie wszedł, ktoś w innych opiniach tutaj coś wspominał o tym pakiecie mobilności. To jak to w końcu jest bo się pogubić można?
Widzę po komentarzach że nic się nie zmieniło pracowałem o 2004 roku jako 2 kierowca w transporcie międzynarodowy bo z 200 kierowców nikt nie chciał pojechać do Pragi standardowa procedura normy z kartki na zużycie paliwa potroncenia za przepaly. .
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Czy firma będzie rezygnować w lutym 2022 z kierowców z powodu nowej dyrektywy unijnej która reguluje całkowite wynagradzanie kierowcy a nie tak jak teraz 285 za dzień, 40 UR. 35 CH.
Tak w lutym 2022 firma planuje zrezygnować z kierowców . Od lutego będą jeździć u nas tylko ciężarówki autonomiczne bez kierowców :) Jest już zamówione 60 sztuk będą wchodzić od marca 2022 . W biurach też będą pracowały tylko roboty i sztuczna inteligencja . A na warsztacie zautomatyzowane Robokopy ,które laserowym bacikiem będzie popędzał Terminator .
Czy ukraińscy kierowcy będą przywiezieni w lutym w liczbie 40, bo polscy kierowcy nie będą pracować na własnej działalności w firmie, wie ktoś coś więcej na ten temat?
Firmy coraz częściej dostrzegają pozytywny wpływ dobrej atmosfery na efektywność pracowników. Czy podobnie jest w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Tak mogę to potwierdzić . Atmosfera w tej firmie jest bardzo dobra . Mówią tak aktualni pracownicy jak również osoby które kiedyś tu pracowały . Tu się po prostu szanuje ludzi , Polecam
To jakaś przykra parodia.. Niema to jak dostać sms od zarządu, że życzą mi spokojnych świąt w gronie rodzinnym. A trzeba święta w trasie siedzieć.. Przemyślcie na drugi raz co piszecie
Czy podstawa plus dieta jest w tej firmie? Czy śpicie cały miesiąc w budzie żeby zarobić 6 koła? Niech ktoś z kierowców sie wypowie.
Chłodnie w miedzynarowce smigaja, dużo pracy i trasy i konkretne. Mi jest dobrze, system 2x2 idealny dla drieverow z rodzinami a narzekają tylko stare komuchy i sępy.
To super, że jesteś zadowolony z pracy w SM, ja też wspominam miło czas jaki tam przepracowałem, kultura i szacunek są tam na porządku dziennym. Niestety pieniądze małe jak dla mnie, do dzisiaj mam tam kolegów więc wiem co "w trawie piszczy"
Prawie wszystkie ładunki z giełdy,albo są albo czekasz jak tresowany piesek.Kasa marna,chyba że posiedzisz26 dni w kabinie.Tabor 6 letni no może kilka 3 latki.Jesteś ambitny i inteligentny to nie polecam, .
Nie pisz bredni . Wszystkie Ciagniki na międzynarodówce to euro 6 są z 2016 roku . To nie jest 6 lat tylko 3 ..... halo mamy teraz rok 2019 !
Co Ty znowu tu kadzisz za (usunięte przez administratora) same 3latki wszystko w euro 6,a dziwnym trafem ja u Was jeździłem Dafem euro 5 nr rej KN74291, już nie pamiętam z którego on był rocznika na trasy międzynarodowe i to na jesieni 2018roku.Ja tu widzę, że Ty jesteś takim trochę adwokatem tej firmy a ona tego nie potrzebuje bo SM to solidny płatnik, uczciwy i rzetelny pracodawca. Faktem jest, że robota z giełdy i różnie z tym bywało, ale narzekać nie było potrzeby, kasa w 2na 2 bo tu chyba większość piszących jeździ w tym systemie, slabiutka ale "wiedziały gały co brały".
Zgadza się jeździłeś dałem KN ...... jak sam piszesz jesienią 2018 . To były Dafy z 2013 , wiec miał wtedy 5 lat . Ich już nie ma -sprzedane . Ja pisze o aktualnej sytuacji na koniec 2019 roku . Nie ma tu już żadnych euro 5 . Samochody są z 2016 roku a na wiosnę wchodzą nowe . Tyle w temacie
To fajnie,tzn z tą wymianą taboru, bo nie bardzo wierzę w powiększenie floty, oby tylko byly to trochę bogatsze wersję i nie Iveco. Ze swojej strony życzę firmie powodzenia i rozwoju biznesu a czasy idą niezbyt ciekawe, na rynku niemieckim już tracimy udziały kosztem firm litewskich, które nawet w Polsce otwierają oddziały i werbują Polaków do pracy.
Jeżdzij chłopie, za chwile sie opamiętasz bo pozostanie ci zbieranie puszek po śmietnikach. Umowa jest tak sprytnie zrobiona, że urlop czy choroba za cały miesiąc,to bezrobocie. Pomyśl.
Siemanko mam pytanie czy możecie troche wiecej napisac o systemie 2na2. Tzn ile sie zarabia ile w domu jak ze zjazdami jak urlopy ile płatne itd.Zastanawiam sie nad przyjeciem. Mam juz kilka swiadectw pracy a wiecej nie chce.Prosze o szczerosc. Dziekuje serdecznie.
Też chcę się dowiedzieć czegoś o zarobkach w SM. A jakich Ty zarobków oczekujesz? Daj znać, dzięki.
Fajnie że Tobie się ta jazda podoba, ale bez ubezpieczenia dodatkowego ,czego tu nie ma, to bomba z zapłonem .Trzymaj się.
Jak to mówią "jest już wiosna, przeszła zima a nowych aut jak nie było tak i " ni ma". Jak tam Rimi? Cieniutko z pracą, auta stoją po parkingach w Europie po kilka dni...... może byś trochę poprężył klate bo koledzy kierowcy zaczynają się już lękać o swoje miejsca pracy...... te, które jeszcze się ostały
Sam widzisz ze nie ma roboty wątpię wiec aby teraz firma kupowała jakies nowe samochody . Sam piszesz ze auta stoją na parkingach po kilka dni bo nie ma co wozić . Za chwile może wszystko stanąć na kółkach . Jak jesteś taki kozak to kup sobie sam Teraz ciężarówkę ..... dostaniesz na pewno super cenę , bo chętnych nie ma . Do dzieła bierz sprawy w swoje ręce . Rimi
Rimisiu,są firmy np.taki Maszoński jakoś ,które potrafiły się w tłustych latach przygotować na kryzys i zdywersyfikować klientów,zerknij do mojego postu z 21.11.2019.Firmie SM życzę jak najlepiej,oby była praca a koledzy pensję,no i oby w końcu właściciele pogonili w diabły tych wszystkich obrzympałów ,nieudaczników biorących kasę za nic.
Czy w firmie placa podstawe plus diete i czy urząd skarbowy i inspekcja pracy robila tam kontrole?
@Były a większość dyspozytorów jest spoko?
Jaki jest wkład kierownictwa SM LOGISTIC SP. Z O.O. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Ile osób na koniec miesiąca dostało wypowiedzenie?
Co Ty bredzisz? To już ten kolega Optymistą pisze coś sensownego, przynajmniej merytorycznie a nie pieje wyuczoną gadkę politruka rodem z wczesnego ZSRR. Najpierw piszesz, że na wiosnę nowe auta w miejsce wysłużonych Manów, teraz, że prezesi mieli czuja na jesieni poganiając połowę składu kierowców, jedno przeczy drugiemu. Wiesz kiedy firmy wychodzą z kryzysu wzmocnione i obronną ręką? Kiedy poszerzą swoje pole działania, kosztem tych, którzy wypadli z biznesu. A wasze auta to tylko wyjeżdżają z bazy i stoją po kilka dni po parkingach w At czy De, bo na giełdzie jest posucha a ceny frachtów spadły do 64% ceny sprzed kryzysu. Kolejna kwestia to nikt nie położy dolarów przeciwko orzechom, że to jest tylko wstęp do recesji........ zakładanie, że będzie silne odbicie i za kilka miesięcy będzie po wszystkim jest obarczone duża dozą ryzyka. Oby to przybrało formę litery V, bo w przeciwnym przypadku zanim gruby schudnie, chudy umrze z głodu, tym bardziej żyjac z giełdy transportowej z perspektywą wejścia w życie unijnego pakietu mobilności.
RIMI! Wcale nie jest mi smutno i nie chcę armagedonu, jesteś zwyczajnie zły na tę sytuację i się nie dziwę.. Nie było w moim wpisie jadu ale w Twoim już sporo. A to o czymś świadczy. W listopadzie mieli nosa? W grudniu? Serio? A na wiosnę zapowiadali tu że nowe auta będą? Nie pisałeś tak? Rozumiem że sytuacja się zmieniła, ale nie ściemniaj co???? KOBA! odpowiedź w punkt!!!
(usunięte przez administratora)Chyba nie sądzisz ze ktoś przy zdrowych zmysłach kupi teraz nowe samochody do firmy tylko dlatego że jest wiosna . Koronawirusa nikt nie przewidział taka recesja może potrwać nawet ze dwa lata . Nikt nie ma patentu na nieomylność . Nawet jak pisałem jesienią ze na wiosnę planują zakupy nowych aut , to sytuacja się diametralnie zmieniła i plany trzeba było zmienić . Jak jesteś taki bystry to zakładaj swoją własną firmę i działaj . Najlepiej wszystkich w koło krytykować . Geniuszu biznesu do dzieła .
Jak do tej pory to ty się tutaj najbardziej nakręcasz,a górale ci" wysokopienni" mawiają "nie memłaj ozorem po próznicy" do ciebie pasuje jak ulał.Tu są mile widziane osoby piszące na temat ,coś wnoszące do dyskusji,a ty poza atakowaniem innych nic nie wnosisz,więc lepiej posłuchaj górali.Co do własnej firmy to może od siebie zaczniesz ?
Te twoje kulawe pełne złośliwości i jadu wpisy ,skierowane wobec nas kierowców chyba nie mają sensu,domyslam się ,że siedzisz w biurze,teraz pewnie na home-office,dupsko narażasz tylko leząc do sklepu po papier toaletowy.Gdybyś miał troche wiecej rozumu w ciasnej łepetynce to byś zdawał sobie sprawe,że jedziemy na tym samym wózku.Popieram Kobe i innych kolegów kierowców.Jeżeli nasza firma przetrwa ten kryzys to zmiany są potrzebne,tego stania i czekania za robotą jest zdecydowanie za dużo i było nawet w czasie gdy o takiej katastrofie nikt nawet nie myslał.Jedyne co potrafiliście zrobić aby się przygotować do kryzysu ,który ponoć przewidzieliście to redukcja w zeszłym roku taboru i pogonienie naszych kolegów,gratulacje ,jesteście wizjonerami jak Elon Musk.
kto by pomyślał, stanie na parkingu bez roboty boli :) Masz płacone dniówki, a jeśli jesteś w systemie 2x2, to ogólnie możesz 2 tygodnie spać w aucie a dostaniesz tyle samo, STAŁĄ KASĘ! do czytających: nie łykajcie tych bredni, jeśli jesteście zainteresowani, dzwońcie co jakiś czas do Pana Kuby z pytaniem o pracę. Na tę chwilę nie ma przyjęć....a flota nie zmniejszyła się w 2020 w ogóle! ...jakoś siedzą za kółkami ci niepokorni-niezadowoleni mobilki, i piszą posty na gowork by odstraszyć potencjalne Osoby zainteresowane.
Flota się zmniejszyła w 2019 a co za tym idzie zwolnili sporo kierowców. Jak tak będziesz leżał po parkingach bez pracy i miał za to płacone to firmie dobrze to nie wróży.
jeśli bawisz się w MAKROeKONOMIĘ to walcz na giełdowych indeksach, zarobisz z taką obserwacją... roboty jest multum !
I później się dziwić, że kierowców mają za (usunięte przez administratora) po wypocinach takiego Muchy.(usunięte przez administratora)
Ciekawe czy po wypłacie polecieli wszystkim czy tylko nam kierowcom, co ze spedydorami, biurem, na warsztacie chłopaki kokosów nie mieli a roboty sporo to im ciąć byloby świńską zagrywką. Ponoć wszystko wedle litery prawa, pensje można o 20% legalnie obniżyć w ramach rządowej tarczy,
Wszyscy pracownicy dostali obniżkę pensji i czasu pracy już od 1 kwietnia . Tylko kierowcy są szczęśliwcami i oni dostali obniżkę dopiero od 1 maja . Jak sam widzisz ilość zleceń w kwietniu dramatycznie spadła i stawki poszły w dół :( przebiegi samochodów tez dramatycznie spadły . Nie możesz oczekiwać aby firma płaciła tak jak do tej pory jeśli ma dużo mniejsze przychody niż koszty :( to czysta matematyka . Wszystkich nas niestety zaboli ten kryzys ;( wole tak niż obiecanie dużych pieniędzy i na koniec brak wypłaty . . Firma płaci to co obiecuje i płaci punktualnie nawet jeśli czasem musi dopłacić do tego biznasu .... tak bywa :( obniżka jest na pare miesięcy dopóki wszystko znowu nie ruszy . Pez paniki . Kryzysy w transorcie są średnio co 7 lat teraz było 11 lat w miarę dobrych tobą końcu chudy czad musiał przyjść . Będzie dobrze :)
Transport się nie opłaca ale skoro się nie opłaca to po co trzymać firmę?! Sam miałem firmę i zamknąłem bo kokosów nie było ale nikomu nie obniżyłem pensji i z wszystkimi się rozliczyłem a nie zabrać pracownikom żeby samemu mieć
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Zobacz opinie na temat firmy SM LOGISTIC SP. Z O.O. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 8.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w SM LOGISTIC SP. Z O.O.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 7, z czego 1 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 4 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!