Opinie o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej przeczytasz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Voice Contact Center Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w Voice Contact Center Sp. z o.o. o rekrutacji.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Voice Contact Center Sp. z o.o. w Warszawa

anonim
Były pracownik

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dziękujemy za opinię. Każda jest dla nas cenna. Zachęcamy wszystkich współpracowników do zgłaszania wszelkich spraw dotyczących funkcjonowania VCC na bieżąco na maila myvoice@oex-vcc.com

Pracownik
Pracownik

Każdy jest człowiekiem i może mieć zły dzień. Zwłaszcza się jak się tłumaczy to samo jednemu człowiekowi to każdy by wyszedł z równowagi. Ciekawe jak Ty byś była liderem hahaha Liderzy się znają, wiec rozmawiają ze sobą i się śmieją - są ludźmi. Pani S jest super i Pani (usunięte przez administratora) Pan W wcale nie powinien być liderem - nie zna się na projekcie.

Pracownik
Pracownik

Ty jesteś normalna. Jak pracujesz uczciwie to wszystko jest oki. A widać że jesteś zerem które nie rozumie projektu. Nawet nie wiesz że każdy ma wyznaczone godziny pracy według grafiku. Jak Ci się nie podoba to wypad z „baru” nikt Cię tu nie trzyma. Będę bronić dobrych liderów bo są tego warci.

1
pajacu
Były pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Wyzywanie od zer? Czyżby pan W przysiadł się do klawiatury, czy inny lider?

pracownik
Pracownik

Dowiedzieć się na temat spraw kadrowych ciężka sprawa, na recepcji albo nikt nie odbiera albo niemrawo podaje numer do kadrowej, która wymijająco odpowiada na pytania lub nie odpowiada, stawka netto za godzinę nie jest jej znana więc wyliczyć trzeba sobie samemu

VCC
Pracownik
@pracownik

Dzień dobry. Prosimy o opisanie sprawy w mailu do myvoice@oex-vcc.com. Postaramy się pomóc w odpowiedzi na wszelkie niejasności.

pracownik
Pracownik
 Pytanie

Czytając te wpisy osobiście czuję, że warto pozostawić tu tez swoją opinię. Na projekcie pracuję już od dłuższego czasu i obserwuję te mega sytuacje i te mniej pozytywne. Projekt jest wymagający, a przez to ciekawy i dostarczający każdego dnia nowych wyzwań. Czy jest łatwo? nie zawsze bo nie na wszystko znam odpowiedź i nie zawsze Klienci są tak życzliwi. Ale czemu się dziwić? tak jest i w życiu prywatnym. Czy liderzy posiadają kompetencje na najwyższym poziomie i znają zawsze odpowiedź? też nie bo czasem to nie zależy od nich a czasem może być to brak wiedzy w danym zakresie. Poza tym to co jest wartością projektu to, że liderzy są byłymi konsultantami i znają tę pracę od podszewki. Można się rozwinąć i osiągnąć więcej i awansować, o ile się chce, jest się zaangażowanym i ma się pewne predyspozycje. Liderzy jako młodzi ludzie nie wszystkie działania wykonują idealnie, ale się starają i ja osobiście jestem zadowolony ze swojego lidera. Liderów jest dużo i każdy specjalizuje się w różnych dziedzinach wiedzy projektowej, a dzięki temu można skorzystać z wiedzy wielu osób. Spotkałem się z pewnymi sytuacjami mniej komfortowymi, ale pamiętajmy każdy może mieć gorszy dzień, i ja też takie mam. To jest moja ocena i jeśli ktoś myśli inaczej to szanuję, że można mieć odmienne zdanie. Nie lubię hejtu dlatego ja szukam pozytywów i tego czego się dowiedziałem i co doświadczyłem na projekcie na pewno przyda mi się to w innych pracach, bo zapewne nie będę pracował tu do końca życia - jak większość pracowników. Warto pamiętać, że nie ma pracy idealnej. Ja znajduję tu dużo aspektów dla mnie istotnych i tego życzę wszystkim - zarówno tym, dla których nie odpowiadają pewne czynniki jak i tym, którzy doceniają wartości jakie niesie za sobą praca w VCC.

Voice Contact Center
Pracownik
@pracownik

Dziękujemy za Twój komentarz

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Voice Contact Center
Pracownik

Dziękujemy za pozytywną opinię na temat projektu. Oczywiście czytamy. Jeśli pojawiają się jakiekolwiek zastrzeżenia dotyczące naszych liderów, prosimy o zgłaszanie na skrzynkę myvoice@oex-vcc.com. Każdą sprawę dokładnie zbadamy.

Konsultant Telefoniczny
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Dość szybka rekrutacja. Wiele osób do przemiału :)

Pytania

Dlaczego chcesz pracować? Czy umiesz szybko pisać na komputerze? Czy masz doświadczenie z pracy z trudnym pacjentem? Czy gotowy jesteś na 8 dniowe szkolenie?

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista IT
Warszawa
SZPZLO Warszawa-Ochota
(178 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Brand Manager (Sektor Przemysłowy)
Warszawa
Inducomp Industrial Components Sp. z o.o.
(5 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Papa
Pracownik

Lubi i to bardzo. Widać jak się przy nas zachowuje ;) ludzie, te wszystkie opinie to prawda a pan sobie nadal pracuje. Voice lubi widocznie takich ludzi. Pan musi być czyimś synkiem chyba.

anonim
Kandydat

(usunięte przez administratora)

lol
Były pracownik

wystarczy wykonać proste zadanie więc jeśli na tym poległeś to dalej tym bardziej

Paweł
Pracownik
 Pytanie

No co Ty opowiadasz?? Rekrutacja z Agnieszka była jedna z bardziej luźnych w moim zyciu….. a na kilku już byłem ;) Agnieszka na luzie opowiedziała o projekcie No i oczywiście test zrobiłem i już, szybka piłka, tego samego dnia dała mi znać…. Ja byłem na rekrutacji do Allegro w lipcu i nadanjestem w projekcie :) teraz idealnie bo jestem na zdalnej pracy plus zdane zajęcia na uczelni hehehe

Voice Contact Center
Pracownik

@viv napisz na skrzynkę info@oex-vcc.com kiedy rozmowa była prowadzona i z kim. Łatwiej będzie nam się odnieść do Twoich uwag. Dziękujemy za opinię. @pawel, dziękujemy też za Twoją pozytywną opinię

Voice Contact Center
Pracownik
@Paweł

Dziękujemy za Twoją opinię Paweł

kandydatka
Kandydat
@lol

miałam to samo jakiś nudny tekst i pani z działu rekrutacji była wyjątkowo nie miła jak by z pretensjami ….

#allegrodowora
Były pracownik
@Paweł

Aż taka miła to ona nie jest Pracowałam długo tam i na pewno nie masz racji

Ela
Pracownik
@Voice Contact Center

Uważam że każdy ma prawo mieć indywidualna opinie i trzeba to uszanować Nie popierając firmy i kandata/kandydatki pozdrawiam

Voice Contact Center
Pracownik
@Ela

W pełni się z Tobą zgadzamy i szanujemy opinie wszystkich. VCC to firma otwarta na każdego i każdą opinię.

Była konsultantka
Były pracownik
@Voice Contact Center

Tak! Jesteście otwarci na każdego ponieważ nikt u Was nie chce pracować. Wystarczy przyjść i zobaczyć. PR wokół robicie dobry.

Voice Contact Center
Pracownik
@Była konsultantka

W czasie pandemii błyskawicznie implementowaliśmy model pracy zdalnej w trosce o zdrowie naszych ludzi. Może dlatego biuro sprawiło wrażenie pustego. Jednakże praca wre, a zespoły rosną.

Konsultantka
Były pracownik

Moim zdaniem nie zły (usunięte przez administratora) tam jest. Nowa wielka pani kierownik doprowadziła do odejścia najlepszych i Macieja i kamila i Karoliny a na stołki powsadzała swoich :D szkoda ze nikt tego nie widzi…już nie pracuje całe szczęście ale projekt a znałam bardzo dobrze :)

1
Voice Contact Center
Pracownik
@Konsultantka

Dzień dobry. W VCC rekrutacja na każde stanowisko odbywa się na zasadzie konkursu. Bardzo ważne jest dla nas także, by każdy u nas mógł się rozwijać i awansować. Pozdrawiamy serdecznie. Zespół Voice Contact Center

Konsultantka
Kandydat
@Voice Contact Center

takie awans nie są spoko

Ona98
Pracownik

Pracuje tu już kilka miesięcy i jako studentka zaoczna zarabiam całkiem niezłe pieniądze, czasem biorę godziny nocne które są dodatkowo płatne i otrzymuje też dodatkowe bonusy. Poleciłam znajomą do pracy za co jest dodatkowy system wypłat MGM ona skończyła niedawno szkolenie na projekt A..o jest teraz na okresie wdrożenia. Można tu liczyć na pomoc liderów i innych osób, nie jest to taki trudny projekt jak wydaje się na początku

olix
Pracownik
@Ona98

też tak uważam, tylko osoby które aktualnie tu pracują mogą potwierdzić co faktycznie się dzieje, są systemy motywacyjne do wypracowania więc super, a od stycznia stawka dodatkowo się zwiększy. Po okresie wdrożenia można przejść na zdalną i nie motac się z dojazdami w pandemii. Ci którzy się nie dogadali bo mieli za małe dyspo lub nie chciało się im pracowac to najczesciej narzekają wiadomo, na projekcie all... nie jest to praca dla studenta dziennego na pół etatu, tu trzeba miec troche wiekszą dyspozycyjność

wd
Były pracownik
 Pytanie
@olix

Czyżby ofensywa pań teamleaderek?

fejk
Pracownik
@Ona98

tak jest całkiem spoko, miło sympatycznie, a wiadomo pracować trzeba, można w miare elastycznie zostawiać dyspo

Voice Contact Center
Pracownik
@Ona98

Dziękujemy za Twoją opinię

studentkaaaa
Pracownik

z plusow, to bardzo podoba mi sie praca na projekcie A. elastyczny grafik jest dostosowany do moich studiow. mozna pracowac z domu jak sie ma wynik, a jak jest gorzej to ma sie pomoc. wspolpraca z liderami tez jest w porzadku, obecna liderka jest na prawde bardzo fajna. z godzinami mozna sie dogadac, trzymajcie kcuki abym szybko wypracowala ten caly bonus - dla mnie to bardzo przydatne w koncu studentka ;) z minusow to tylko wymienie jedna osobe, ktora ciagle ma zly humor. zycze mu wiecej usmiechu :) poza tym prace z firma oceniam bardzo dobrze, zasluzony pozytyw mimo iz pracuje tutaj krotko

Voice Contact Center
Pracownik
@studentkaaaa

Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że podoba ci się w zespole VCC.

TUR
Były pracownik

Pracowałam na projekcie Al jakieś 8 miesięcy. Na początku fajnie, szczególnie jak ktoś pierwszy raz w "korpo". Z plusów: - Możliwy home office* - Grafik ustalamy sobie sami, a liderzy przyklepują albo nie Z minusów: - Jak masz słabszy wynik to musisz pracować z biura. Nikogo nie obchodzą obostrzenia covidowe. - Kawa jest płatna - Liderzy mają niewielką wiedzę o pracy. Zapewne spowodowane jest to dużą ilością obowiązków, bo ostatno kilka osób zrezygnowało. Posady leadera trzymają się osoby młodziutkie, pewnie pierwsza praca i pierwszy awans, więc nie chcą tego wypuścić nawet za "szmacenie" - Szkolenie a później pomoc w pracy kuleje. Co odbija się na wynikach, przez co trzeba pracować z biura. - Po około 3 miesiącach wcisną nam callbacki - wtedy duża część osób odchodzi i przyjmują nowych. Niektórzy robią, niektórzy lepsi dostają same czaty i warunkują dalszą pracę od braku rozmów. Warto pogadać z leaderem i coś ugrać. - Na projekcie A nie liczy się rzetelność, a wynik - czyli ilość wysłanych maili - za to jest premia. Interesanci - nie liczcie więc na rzetelną pomoc. Jest to spowodowane systemem, który wymusza szybkie pisanie i właściwie olewanie problemu ludzi. - Grafik ustalany jest przez liderów operacyjnych, którzy w pierwszej kolejności wybierają sobie osoby najlepsze, które naklepią dużą ilośc maili, a dodatkowo przydzielają im pracę najłatwiejszą, przez co takie osoby najczęściej uzyskują premię. Gorsze osoby dostają trudniejszą pracę. Dziwnym zbiegiem okolicznośći osoba która zawsze góruje w rankingu to kumpela liderki opreacyjnej. - Jak jesteście niezbyt dobrzy to możecie w trakcie tygodnia dostać 1 dzień pracujący, więc jeżeli liczycie na stałą pracę, to nie tu. Wtedy trzeba prosić inne osoby o odstąpienie swoich zmian. Na szczęście leaderzy się na to zgadzają, choć nie zawsze. - Taką wiedzę jaką posiadłam pracując na tym projekcie można wykorzystać w inny sposób, np. robić audyty firmom na A, pomagać w wystawianiu ofert, pisać oferty itp. itd. Co mądrzejsi ogłaszają się na internecie i zarabiają 2x 3x więcej niż w vcc jako dodatek. Pomaga możliwość korzystania z wewnętrznych systemów, analiz itp. Łakomy kąsek dla typowego sprzedawcy.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Nom
Były pracownik

Pan W to lubi sobie znaleźć zawsze jakąś dziewczynę, do której się przyczepi. Oczywiście musi być atrakcyjna. :)

3
tralala
Pracownik
@Nom

@Nom zauważyłam na swoim szkoleniu, pan W lubi się poślinić :) innych traktuje chłodno, ale jak masz coś w zprzodu i ładną buźkę to masz nawet lżej w innych kwestiach ;)

były pracownik
Były pracownik

Zdecydowanie odradzam współpracę z tą firmą. Pensja najniższa krajowa, jeśli wykażesz odrobinę ambicji to na siłę wcisną Ci masę dodatkowych obowiązków. Liderzy niekompetentni (usunięte przez administratora). Brak jakiejkolwiek organizacji pracy, dyzpozycyjność nie ma kompletnie pokrycia z grafikiem, czasami dostajesz 1 dzień pracujący na 2 tyg, a gdy potrzebujsz wolnego mają to w poważaniu. Masa obietnic bez pokrycia. Strata czasu

Buba
Pracownik
 Pytanie
@były pracownik

Skoro tak mało pracujesz, to jak możesz mieć wonty o "wciskanie ambitnym"? XD Jakoś nikt nie ma problemu z godzinami, widocznie nie potrafisz się dogadać. A lenistwo nie ma nic wspólnego z ambicją ;)

Jj
Inne
@Buba

Wonty :D oraz XD - nieuk i typowy przedstawiciel pokolenia nieuków ;)

kk
Pracownik
 Pytanie
@Jj

@Jj a Ty rozumiem doktorat obroniony, dlatego udzielasz się na profilu call center?

Pracownik
Były pracownik

Dotyczy projektu (usunięte przez administratora) Plusy: - jeśli chcesz pracować zdalnie, od razu po szkoleniu możesz to robić, do biura właściwie nikt nie przychodzi :D Sprzęt jest ok, ostatnio zainwestowali w nowe laptopy. - liderzy: młodzi ludzie, można się z nimi dogadać, raczej angażują się w swoją pracę, choć ich poziom jest mocno nierówny. Jest jeden lider, u którego wszyscy chcą pracować :D - pracujesz ile chcesz i kiedy chcesz, jak to na umowie zleceniu. Nie chce ci się, nie logujesz sie i tyle. minusy: - nierówne traktowanie pracowników. Zdarza się, że jeden pracownik jest szkolony na infolinię (usunięte przez administratora)już po 3 miesiącach pracy, podczas gdy inny pracownik ze stażem pracy 1 roku nie odbiera telefonów, bo nie przychodzi na szkolenie bo mu wiecznie coś "wypada". Poza tym, wszyscy dostają tę samą podstawę godzinową: tj. pracownik, który dobrze ogrania kilka skilli na mailach, czatach i telefonach i odbiera 30 połaczeń dziennie oraz inny pracownik, który tylko odpisuje 2-3 maile na h. - marne wynagrodzenie zasadnicze i dodatek premiowy, który może zdobywa 10% konsultantów. Brak dodatków za pracę w święta. - nieadekwatne wymagania do zarobków. Jakość ma być na bardzo dobrym poziomie, nps (czyli ankiety od klientów) również, testy wiedzy, wieczne zmiany i nowości, za którymi ciężko nadążyć itp. Generalnie, jest to znośna praca jeśli: 1/ studiujesz, 2/ masz normalną robotę i chcesz dorobić lub 3/ masz nóź na gardle i brak $. Polecam na 2-3 miesiące do czasu szkolenia na infolinię chyba że chcecie użerać się na słuchawce za 16 zł na godzinę. W innym przypadku szkoda czasu.

Agata
Inne
@Pracownik

Fajnie, że tak wiele kwestii podjąłeś w swojej wypowiedzi o pracy w Voice Contact Center! Czy możesz napisać jeszcze, czy w tej pracy wykonuje się połączenia wychodzące (czy może obsługuje przychodzące) oraz w jaki sposób liczone są godziny pracy - czas wykonanych połączeń?

Maria
Pracownik

Minimalna płaca krajowa, niby elastyczny grafik a liderzy w jednym tygodniu Cie zwlaniaja do domu z braku pracy a w drugim nakazują zostać! Niestety jeszcze pracuje, bo mam długi! NIE POLECAM #tematdlauwagi

1
Justyna
Pracownik
 Pytanie
@Maria

Na jakim projekcie jesteś? Umowa zlecenia jak wiadomo jest to praca na zlecenie...jak jest praca to pracujesz jak nie ma to nie pracujesz. Nikt za siedzenie bez pracy Ci nie zapłaci ... Długi ma większość osób w tym czasie...Nie jesteś sama...jak ci nie pasuje szukaj innej pracy a nie robisz gównoburze....Bo księżniczka chce kasy za nic nie robienie....

Tytus
Kandydat
 Pytanie

Hej mam pytanie czy jest u was projekt Red Bulla?

Nie Hejter

Nie polecam. nie płacą za szkolenie jak nie uzyskasz 90% na teście. nawet jak masz 89% to i tak ci nie podciągną a nawet mogą podziękować za pracę zaraz po szkoleniu i oczywiście bez wynagrodzenia.

1
Voice Contact Center
@Nie Hejter

Witaj, Jeśli chodzi o zasady dotyczące szkolenia i testowania po jego zakończeniu oraz warunków otrzymania zapłaty za szkolenie to są one znane wszystkim i komunikowane od pierwszego spotkania rekrutacyjnego. Otrzymanie pozytywnego wyniku egzaminu po szkoleniu jest niezbędne aby móc pracować na projekcie. Przykro nam że nie udało Ci się tym razem. Dziękujemy za Twoją opinię.

Ciekawy
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

W ogloszeniu piszecie: • płatne szkolenie – my płacimy za czas Twojego szkolenia jednak okazuje sie ze sa haczyki, ciekawe ile jeszcze?

@Voice Contact Center
Pracownik
@Ciekawy

Tak płacimy oczywiście- zgodnie z Regulaminem Szkoleń. Zasady zwarte w tymże Regulaminie komunikujemy podczas spotkania rekrutacyjnego.

tuba
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Ciekawe co w tej kwestii mówią przepisy prawa? Kodeks cywilny / Kodeks Pracy. Czy przedstawianie do podpisu tak skonstruowanej umowy jest zgodne z ogólnymi zasadami współżycia społecznego? Wykonywanie pracy bez prawa do wynagrodzenia? A Urząd Skarbowy i Inspekcja Pracy?

Voice Contact Center
Pracownik
@tuba

Nasz regulamin szkoleń jest całkowicie zgodny z kodeksem cywilnym, któremu podlegają umowy zlecenia

Andrzej
Inne
 Pytanie

Czy w VCC jest home office, czy trzeba siedzieć na sali operacyjnej a jeśli tak jak wyglądają odstępy?

Pracownik
Pracownik
@Andrzej

Na szkoleniu odstępy, później już home office

tuba
Pracownik
@Andrzej

W Lublinie jest to nagroda za dobre wyniki sprzedaży. Kierownictwo utrzymuje, że nie ma możliwości technicznych do pracy zdalnej. w projekcie dotyczącym obsługi klientów banku, kierownictwo komunikuje, że bank nie ma możliwości pracy zdalnej. Zdaniem tych osób, banki nie pracują zdalnie. Wyjątkowo obrzydliwe podejście.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie

Szczerze nie polecam, organizacyjnie firma leży. Przyjmują wszystkim, a potem nie są w stanie zagwarantować pracy. Przymusowe dni wolne i wcześniejsze zwalnianie z pracy. Brzmi jak bajka? Może, ale nie przy umowie zlecenie. Nie pracujesz, nie zarabiasz! Wymagania dość wygórowane-nieadekwatne do wynagrodzenia. A atmosfera? Skoro sam kierownik projektu i jeden z liderów przyznają się do mobbingowania pracownika to chyba coś jest nie tak ;)

5
Voice Contact Center
Pracownik
@Bardzo na nie

To bardzo poważny zarzut. Nikt nie zgłaszał, że czuje się prześladowany w naszej firmie, a mamy dedykowanego maila do zgłaszania wszelkich nieprawidłowości.

Bardzo na nie
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

Na którego nikt nie odpowiada? :)

Voice Contact Center
Pracownik

Kierownicy projektów w VCC to ludzie o wysokich kompetencjach i doświadczeniu w branży. Jeśli pojawiły się jakieś problemy z komunikacją, prosimy o zgłoszenie sprawy do działu HR lub wysłanie maila na myvoice@oex-vcc.com. Zaglądamy tam regularnie.

Voice Contact Center
Pracownik

Widocznie napisałeś coś niezgodnego z regulaminem, skoro gowork usunął Twój wpis. My nie mamy takiej możliwości.

Bardzo na nie
Były pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

No pewnie, nie ma to jak zamiatać sprawy pod dywan! W ostatnim czasie posypały się skargi, niejednokrotnie pojawiał się zarzut mobbingu, a co zrobił Voice? Stwierdził, że pracownik, któremu się coś nie podoba może przyjść po wymówienie- takie jest wasze stanowisko.

Masakra
Były pracownik
 Pytanie
@Bardzo na nie

No jak Ci się nie podoba to po co tam pracujesz? To jest Twoja praca życia, musisz tam pracować i tylko tam? Jak Ci się nie podoba to znajdź inna. Mi się nie podobało w 2014 roku wynagrodzenie i znalazłem inną pracę. Siłą trzymają biednego człowieka

Nie polecam!
Kandydat
 Pytanie
@Bardzo na nie

Miałam bardzo podobną sytuację w oddziale w Lublinie, jeszcze jako kandydatka. Jestem bardzo zrażona do tej firmy! W poniedziałek (17.08.2020) miałam rozmowę rekrutacyjną online (Pani powiedziała, że nadal pracują zdalnie) na stanowisko Specjalista ds. infolinii Ikea. Rozmowa przebiegła pomyślnie, Pani opowiedziała mi nieco więcej o firmie, itp. Pytała o moją dostępność, itd. Po czym zawiadomiła mnie, że szkolenia zaczynają się już 20.08.2020r. i że jak najbardziej mnie zapraszają. Poinformowała już nawet jakie dokumenty mam ze soba zabrać, by podpisać umowę, a także gdzie mieści się siedziba i na którym piętrze. Wydawało mi się więc, że mam tę pracę i pozostaje mi się stawić w czwartek na szkoleniu! Pod koniec rozmowy poinformowałam jednak, że mam niepełnosprawność ruchową, Pani oczywiście powiedziała, że nie ma problemu, że jest winda, itd. Wszystko byłoby świetnie, gdyby nie to, że ja tknięta złymi przeczuciami dzień przed rozpoczęciem szkolenia (19.08.2020r.) zadzwoniłam do niej, by się upewnić, czy wszystko z ich strony aktualne, itp. Pani najpierw stwierdziła, że mnie nie pamięta (!!!) (rozmowę miałam w poniedziałek, a dzwoniłam w środę w tym samym tygodniu!!), po czym stwierdziła, że faktycznie mnie jednak pamięta, ale praca jest nieaktualna, bo... mają komplet ludzi na to szkolenie i ewentualnie może następnym razem... Niepoważne i nieprofesjonalne zachowanie.. Nastawiłam się, że mam pracę, a tu co? Dzień przed szkoleniem dowiaduję się, że wszystko jest nieaktualne, a Pani Rekruter (za przeproszeniem) próbuje robić ze mnie durnia. Nie wiem, czy powodem zmiany zdania o moim zatrudnieniu była moja niepełnosprawność, niedopatrzenie rekrutera czy po prostu zatrudnili kogoś „po znajomości”. Tego już nikt nie raczył mi wytłumaczyć… Naprawdę, wszystkim, którzy szanują swój czas i chcą pracować w fajnym miejscu, odradzam z całą stanowczością pracę w tym miejscu w oddziale w Lublinie.

Voice Contact Center
Pracownik
@Nie polecam!

Szanowna Pani, firma Voice Contact Center jest w pełni otwarta na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Nasze biura są dostosowane dla niepełnosprawnych, stąd z pewnością szczegółowe informacje na temat windy i piętra już we wstępnej fazie rekrutacji. Być może zaszło nieporozumienie komunikacyjne, dlatego nasza rekruterka próbuje się do Pani dodzwonić i wyjaśnić sprawę. Przepraszamy, jeśli poczuła się Pani źle w kontakcie z VCC, ale gwarantujemy, że nikogo nie dyskryminujemy.

Tur
Pracownik
 Pytanie
@Voice Contact Center

A jak osoba na wózku ma sobie sama otworzyć ciezkie drzwi na kartę? Niewykonalne. Taka osoba bez pomocy nie dostanie się na salę.

Milos
Pracownik
 Pytanie

Nico, chyba cos ci sie na leb rzucilo. Pani K zastąpiła pana S, nikt inny. A Pani N, Pan W i Pan A są najlepszymi ludźmi na tym projekcie. Kosza dostałeś, że teraz piszesz takie glupoty? widac, ze tu nie pracujesz, skoro nie ogarniasz kto jest kim w tej firmie. na przyszlosc polecam najpierw zrobic research ;)

StonkaBiedronka
Były pracownik

Pracowałem przy projekcie (usunięte przez administratora)w Warszawie przez 5 miesięcy. Przede wszystkim plusem jest szybko przyznany Home Office. Po niepełnym miesiącu pracy otrzymałem własny laptop i mogłem spokojnie pracować w domu nie martwiąc się o dojazdy. Jeśli chodzi o doświadczenie w pracy bezpośrednio w biurze przez ten krótki okres to muszę przyznać, że atmosfera jest bardzo luźna. Głównie pracują tam młodzi ludzie łącznie z liderami. Jako młody dorosły nie miałem problemu z dogadaniem się z większością pozostałych pracowników w naszym Call Centre. Również elastyczny czas pracy oraz umowa na zlecenie jest dobrym rozwiązaniem dla młodego studenta, który chcę sobie dorobić. Natomiast jeśli chodzi o minusy to zdecydowanie w firmie panuje kompletna dysorganizacja. Szkolenia wraz z otrzymaniem dostępu do platformy trwały zdecydowanie zbyt długo. Przez ponad 5 miesięcy mojej pracy nie otrzymałem karty wstępu, która ułatwiła by mi poruszanie się po biurze. Liderzy starają się wesprzeć konsultantów najlepiej jak mogą jednak nie zawsze im to wychodziło. Jest to spowodowane przeciążeniem obowiązków spoczywających na liderów i za dużą ilością osób podlegających pod jednego lidera. Również kolejnym problemem jest masowe zatrudnianie konsultantów wraz z bardzo dużą ich rotacją. Mało kto wytrzymuje tak dużą presję nakładaną na konsultanta, by wyrobić normę narzuconą bezpośrednio z góry. W momencie jak odchodziłem w samej Warszawie było więcej zatrudnionych pracowników niżeli pozwalałaby na to przeznaczona przestrzeń biurowa dla samego projektu (usunięte przez administratora). Nie wyobrażam sobie sytuacji gdzie każdy z konsultantów po pandemii miałby wrócić do biura, by tam pracować. Dodatkowo (usunięte przez administratora)to platforma, która co chwila się zmienia. Ciągle są wprowadzane zmiany w regulaminie, jakieś poprawki. Żeby być na bieżąco z tym wszystkim narzucane jest na konsultanta, by obowiązki pracownicze takie jak: wykonywanie interaktywnych szkoleń, czytanie nowych reguł bądź najświeższych wytycznych wykonywać poza godzinami pracy. Dodatkowo jeśli chodzi o elastyczne godziny pracy nie zawsze oznacza, to że możesz pracować kiedy zechcesz. Bardzo często w grafikach obcinane są godziny pracy konsultantom gdzie liderzy tłumaczą to zjawisko zapowiedziami małej ilości pracy w danym tygodniu. Jeśli zwrócisz się z prośbą o przyznanie dodatkowych godzin do lidera to odpowiedź najczęściej będzie brzmiała: Spytaj czy ktoś nie będzie Ci chciał oddać swoich godzin pracy. Natomiast kiedy jest ruch nie mają problemu, żeby wydzwaniać po konsultantach z prośbami o zrezygnowanie z wolnego dnia na rzecz zalogowania się do pracy. Ewentualnie proszą o wcześniejsze zalogowanie się bądź zostanie dłużej. Jeśli chodzi o zarobki oferują marne stawki opłacalne tylko dla studentów, którzy mieszkają u mamusi bądź ona sama opłaca czynsz swojemu dziecku za mieszkanie. Na początku wabią dodatkami do wypłaty jednak są one małe i bardzo ciężko jest je zdobyć. Podsumowując: praca jest w porządku dla wygodnickich, młodych studentów, którzy nie mają nikogo i niczego na utrzymaniu. Jeśli natomiast szukasz normalnej roboty ze stałymi godzinami pracy oraz wypłatą po prostu sobie odpuść.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Mogę napisać jak to jest aktualnie z mojej perspektywy (pracuje miesiąc). Ogólnie szkolenie fajne, chociaż czasem się dłużyło. Test to tak naprawdę formalność. Nie należy do najłatwiejszych, ale trzeba się postarać żeby to nie zdać. Zawsze jest drugie podejście. Kasa średnia, ale przynajmniej po tygodniu pracy jest home office wiec koszty dojazdu się jakoś wyrównują z zarobkami. Czy jest (usunięte przez administratora) Osobiście nie zauważyłam, raczej przeciwnie - mega miłe nastawienie i liderzy są bardzo pomocni, to samo jest na szkoleniu. Ale wiadomo, praca w domu rządzi się swoimi prawami i jest dużo mniejszy kontakt. Miałam bardzo dużo wątpliwości jak dostałam tu prace, przyjęłam bo nie miałam lepszych perspektyw ale nie żałuje.

Zostaw merytoryczną opinię o Voice Contact Center Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Voice Contact Center Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 74.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 64, z czego 10 to opinie pozytywne, 43 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Voice Contact Center Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Voice Contact Center Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii