brak logo

PKP Przewozy Regionalne

Poznań

Opinie o PKP Przewozy Regionalne

kriss 2009-06-01 10:13
ja mam bardzo dobraa opinie, mila obsluga pociagow , atrakcyjne oferty, chetnue podjal bym prace dla pkp pr
zbyszek 2010-10-08 17:56
Hamstwo babsztyla z dworca Torun Miasto agent nie zna granic, zle bilety sprzedaja np do Lodź Zabieniec jak sie mowi do kaliskiej i nie wymieniaja potem biletu i kaza jechac na gape ze pewnie nie sprawdza
1
zbyszek 2011-02-21 15:40
Poprawiło sie na dworcu torun miasto. juz nie ma agent tylko jest mila i dobra obsluga. Brawo dla Przewozow Regionalnych za reakcję. Grudziądz miastem bez tlk, interregio a na domiar zlego jest jeszcze Arriva rp
ax 2013-02-15 21:02
1KWIECIEŃ STRAJK GENERALNY trzeba wyznaczyc date STRAJKU GENERALNEGO w moim PANSTWIE by doprowadzic do rezygnacji premiera z tej funkcji ktora mu powierzyllismy PLAKAC sie chce co sie dzieje na NASZEJ rodowitej ziemi WYJDZIEMY NA ULICE czas na zmiany nie mozemy przejsc bez tego obojetnie to swiadczy o NAS samych TO NASZ OBOWIAZEK DLA NASZEJ OJCZYZNY DLA NASZEGO POKOLENIA 1 KWIECIEŃ -STRAJK GENERALNY W PANSTWIE POLSKIM wklejajcie,informujcie JEDNOCZMY SIE WPISUJCIE MIEJSCOWOSCI
Mrówa 2015-02-12 13:00
Śmieszne! Śmiechu warte przewozy regionalne... Każą płacić za bilet kredytowany na pociąg, który spóźnił się 10 GODZIN! Jednym uwzględniają reklamację, a drugim nie! Chamstwo i złodziejstwo! Media się tym zainteresują...
Walczak 2015-06-12 11:19
Mam bardzo dobrą opinię o PR. Pełna kultura i profesjonalizm.
wojtek 2015-07-28 21:05
w dniu dzisiejszym skorzystałem z usługi PR i był to ostatni dzień korzystania z tej popapranej firmy . W kasie biletowej łódź kaliska uzyskałem informacje ( b. długa kolejka) iż mogę zakupić bilet bez opłat u konduktora , zgłosiłem fakt braku biletu przed odjazdem pociągu jak baran konduktor stał na peronie i gupi [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie powiedział mi iż mam dokonać opłaty za wypisanie biletu cho [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] go wydrukował , na me zapytanie dlaczego mam ponosić dodatkową opłatę spotkałem się z wyjątkowo chamskimi komentarzami ze strony pseudo konduktora , nadmienię iż pociąg ten jechał do stacji ostrów wlkp. z łodzi kaliskiej o godz 20.41 w dniu 28,07, życze samych sukcesów firmie PR pracując z takimi chamami i baranami nasz człowiek świadczy o nas pozdrawiam były pasażer
1
Pasażer 2016-02-21 17:19
Najgorsza obsługa w kasie w Gnieżnie panie opryskliwe pracują jak w czasach PRL
1
Zdegustowany 2016-04-25 06:56
Poznań Główny - Szklarska 6:43
Wbiegam do pociągu i od razu szukam konduktora w celu dokupienia dalszej podróży do biletu przewozy wlkp. Znalazłem i proszę o bilet. Na to kobieta: "a kas nie było" Prostactwo i brak poszanowania. Kiedy pracownicy PR zrozumieją, że klient w tej branży jest ważny?
1
xxx 2016-06-19 23:38
Uważam, że to podła firma! Nakładają kary za brak biletu mimo, że na peronie nie ma ani słowa o tym, że trzeba wsiąść do pierwszego peronu zgłosić chęć kupna biletu. Jeszcze 2 lata temu konduktora nie trzeba było szukać. Jak przychodził to bez problemu kupowało się bilet. To smutne i podłe, że pasażer jest traktowany jako potencjalny oszust. Powinni zainwestować w automaty z biletami na stacjach gdzie nie ma kas, a nie łatać dziury w swoim budżecie w taki podły sposób.
Pozdrawiam serdecznie konduktora-służbistę z pociągu relacji Poznań Łódź Kaliska.
Ewa 2016-08-08 17:40
Ja jestem bardzo zadowolona z usług PKP . Skorzystałam pierwszy raz i zrobię to ponownie.
podroznik 2016-08-14 15:20
Dzisiaj biegłem na ostatnią chwilę do pociągu. Konduktor nic nie zrobił żeby zatrzymać pociąg co za chamstwo i jeszcze ręce rozłożył. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tego przewoźnika.
Porużujący 2016-08-17 14:05
Trzeba było przyjść na czas. Jak by miał czekać na każdą spóźnialską siero-ę to nigdy by nie odjechał. Ja mam dobrą opinię o kolej. Trzeba trochę rozsądku zachować.
1
Jan 2016-10-10 10:39
Gdyby czekał na każdego spóźnionego,to byłyby opóźnienia na kolejnych przystankach i też byłyby skargi.
ws 2016-10-11 12:10
Hej, a wiecie jakich średnich zarobków można się teraz spodziewać? Podobno są jakieś premie do podstawy.
Szkoda gadac 2016-10-28 06:43
Szkoda gadać dzień w dzień pociąg spóźnia si [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 10 minut obsługa to katastrofa gościu z budki nie potrafi wymowic nazwy stacji sam pociąg też wymaga naprawy od [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 50 lat jedziesz w zimę okno się otwiera -20 w całym pociągu a konduktor ma [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] na ogrzewanie tapicerka aż się prosi o wymianę czy to jest jakieś nieporozumienie???
Weronika 2016-11-02 20:06
Codziennie dojezdam rano do pracy do Poznania jak i wracam wieczorem. Rano jade pociągiem regionalnym opóźniony, wieczorem wracam opóźniony. I tak w dzień w dzień. Rozumiem opóźniony pociąg, ale nie codziennie! I ciągle spóźniają się tylko przewozy regionalne! Zróbcie coś z tym, albo jak nie pasują godziny odjazdu albo przyjazdu pociągu to je zmieńcie. To jest niedorzeczne żeby tak bylo.
1
Adrian 2016-12-08 20:59
Czy ktoś wie ile zarabia maszynista?
ada 2016-12-09 09:36
Podobno całkiem przyzwoicie.
tragedia 2017-01-16 20:03
Za dzisiejszy kompletny brak przygotowania, planowania, organizacji zastępczej komunikacji ze względu na zerwanie linii trakcyjnej na trasie Chociszew - Łódź oraz aroganckie, niedoinformowane panie konduktorki należy się spółce najgorsza z możliwych ocen. Wszystkim odradzam korzystania z usług transportowych tej spółki. Ludzie czekają od dwóch godzin na śniegu. Tragedia. Porażka.
Kowalski 2017-03-30 23:18
Niestety prawda jest ze w PR sie tak dzieje. Co prawda tabor jest coraz nowszy ale jak na ironie zawodny i tak naprawde nie przystosowany do przewozu pasazerow mam na mysli szynobusy. Jest jeden wielki przedzial pasazerski w ktorym nie da sie utrzymac w miare rownej temperatury zarowno latem jak i zima. A do tego jeszcze widzimisie aroganckich kierownikow tychze skladow przechodzi ludzkie pojecie. Bo jak wytlumaczyc fakt wlaczenia klimatyzacji-[ o tym decyduje kierownik] kiedy temperatura na zewnatrz wynosi zaledwie 3 st C i chlodzi intensywnie ze po kilkunastu min. jest zimno a jego jakby to bawilo ze ludzie sie ubieraja we wszystko co maja a on twierdzi ze tak ma byc. Zapewne jemu takie warunki odpowiadaly bo w cieple nie dalby rady pracowac. Pil wode mineralna ale co moglo byc w tej butelce skoro za kazdym razem garsc gumy do zucia bral do ust? Chyba nie dla smaku?
JaGoda 2017-03-31 00:27
Latem ubieglego roku jechalam z rodzina PR. Upal na dworze i wiadomo jak sie jest ubrany. Ruszylismy i..... Klimatyzacja! Poprosilam konduktora zeby wylaczyl albo chociaz zmniejszyl bo jedziemy z malymi dziecmi a nie mamy ze soba cieplej odziezy zeby zapobiec naglemu ich wychlodzeniu. Odpowiedzial mi ze przeciez nie jest zimno! A nie moze wylaczyc bo inni pasazerowie beda mieli oto pretensje.zgodze sie ze wszystkim sie niedogodzi.Ale dlaczego w takim razie PR nie pomyslaly o pasazerach ktorzy nie moga podrozowac w klimatyzowanych wagonach? No coz,wysiedlismy na nastepnej stacji. Troche czekalismy na powrotny pociag i ku naszemu zadowoleniu nadjechal jakis taki stary elektryczny sklad w ktorym byly otwierane okna,wywietrzniki ktore mozna bylo manualnie w zaleznosci od potrzeby uruchomic i swieze powietrze podczas jazdy bylo zapewnione. Od tamtej pory nie podrozujemy zadnymi pociagami!!!!
Ptrrk 2017-04-18 16:21
Ludzie to jest strona na ktorej umieszcza sie opinie na temat PRACODAWCY a nie waszych przezyciach zwiazanych z jazda pociagiem PR. Rece opadaja..
2
Marta Tomczuk 2017-05-25 08:26
Na dworcu Toruń Wschodni kasjerki oszukują pasażerów - o 2 złote reszty mniej wydają niż powinny. Niektórzy pasażerowie się orientują i wracają, inni nie.
1
Ola 2017-05-26 13:01
Muszę sie poskarżyć na stronę www pr oraz kasy na Warszawie Wschdniej. 20 minut nie wystarczyło na zarejestrowanie się na stronie www przez co człowiek nie zdąży na pociąg. Większość banków wyszarzona oraz przez uposledzony guzik "zatwierdz", który de facto nie działa. Trzeba najpierw sie zarejestrować i dopiero później szukać biletu bo rejestracja z kupnem przerasta stronę. Panie w kasach ani pomóc nie umiały ani nie chciały. Nie polecam i z pewnością przerzuce się na kursy icc
mir 2017-06-23 09:40
Ludzie! To jest miejsce na opinie dla PRACOWNIKÓW PKP PR!!! Po co tu wypisujecie opinie o cenach biletów i temperaturze w przedziale ?!
To jest forum dla pracowników PKP którzy chcą oceniać swojego pracodawcę !
2
pasażer 2017-07-06 08:12
Owszem trzeba zachować rozsądek. Tory wyremonowane Na Dębcu k. Poznania, ale obecnie czynny jeden tor . Dzisiaj pociąg jadący tym torem zepsuł się i pociągi stały. I gdzie tu mieć rozsądek - syn jechał na egzamin zawodowy i wyjechał wcześniej by zążyć i co ? utknął w Luboniu. Na egzamin moiże na styk zdąży lub spóżni się i pytanie czy go na niego wpuszczą. Na tej trasie pociągi gorzej jeżdżą niż przed remontem - to opinia osoby codziennie dojeżdzającej do pracy. A tak poza tym skoro remonty to czas przejazdu powinien być krótszy, a jedzie się dłużej niż kiedyś - nie tylko na trasie Poznań - Leszno. Do Krakowa z Poznania nie ma żdnego pociągu expresowego jak to było za czasów pkp no i czas przejazdu do Krakowa czy Zakopanego znacznie wydłużył się i połączeń bez przesiadek jest mało, a nie mówiąc, że na przesiadki trzeba po 2 godz. czekać. Nie mówiąc o tym, że na trasie Poznań -Leszno czy Leszno -Poznań w nocy żaden pociąg nie jeżdzi. Taką pkp teraz mamy klika spółek a na pasażerów się nie patrzy wcale.
Edyta 2017-07-25 15:44
A ktoś opowie jak się pracuje w PKP Przewozy Regionalne? Jakieś doświadczenia związane z pracą?
Zostaw swoją opinię o PKP Przewozy Regionalne - Poznań
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PKP Przewozy Regionalne