logo Fiat Auto Poland

Fiat Auto Poland

Tychy

Opinie o Fiat Auto Poland

lysy 2016-01-21 22:37
Niema przyjec do Fiata i jesli w maju nie bedzie nowego modelu to poleci 400 osob
1
Mars 2016-02-06 21:30
Ja pracuję w tym obozie pracy na Lakierni
12
Olo 2016-02-15 12:23
Widzę ze Klimczyk znany na całym FIacie
2
lysy 2016-03-05 21:09
do steka @ pozyjemy zobaczymy potem bedziemy sie martwic.
pracoownik 2016-03-17 02:29
jest 17.03.2016 a ford idzie pełną parą i nie zanosi sie na to żeby go wycofali. Kto pracuje pare lat ten wie że zanim wycofali pande z tychów ludzie gadali 4-5 lat wcześniej rok w rok że już panda nie pójdzie , i sie zdziwili bo produkowana była jeszcze dobre 3 jak nie 4 lata. ostrożny byłbym z tym wycofaniem forda. Moim zdaniem to zwykła zagrywka zarządu.
1
Kr 2016-03-20 21:48
Hehehe Fiat Tychy wcześniej do 1992 roku FSM. Jeszcze do 2000 roku był to w miarę normalny zakład(razem z innymi spółkami umiejscowionymi wewnątrz np Delfo)Od 2001 roku czyli roku pierwszych dużych zwolnień zaczął się przekształcać w nieprawdopodobny kołchoz z masą odrażających brygadzistów, mistrzów i kierowników oraz kablarzy i donosicieli którzy wymyślali często nieprawdopodobne zmyślone historie byleby kogoś usunąć.Tak jest do dzisiaj
9
Pracujący 2016-04-02 12:13
Donosicielstwo i to w dużej mierze zmyślone - byleby tylko kogoś usunąć było już w spółkach Fiata Tychy (bo to jest kilka spółek produkcyjnych a nie sam Fiat)od lat 90-tych a nasiliło się od 2000 roku. Na to wszytko i na nierówne traktowanie ludzi na różnych stanowiskach czyli kolesiostwo, miało wpływ też duże bezrobocie w latach 2000-2004 a jak wiadomo kierownictwo Fiata Tychy i jego spółek jako największego i podobno najlepszego pracodawcy w regionie mogło organizować stosunki w pracy na zasadzie - jak się nie podoba to się zwolnij.Tak samo było i jest w innych firmach na strefie tyskiej.Z lat 90-tych pamiętam też chamskich strażników na bramach w Fiacie, i na koniec pracy kilku fałszywych i nieprzyjemnych mistrzów i kierowników zmianowych z przekształconej w 2000 roku spółki na tłoczni karoserii.Mimo dwukrotnej możliwości powrotu na razie pracuję gdzie indziej
5
kinko 2016-04-12 00:25
Dejta spokój naprawde trzeba byc zdesperowanym
4
śmiech 2016-04-15 19:37
hahaha trollu, ogłoszenie na "blacharza" to może dać prywatny zakład naprawy samochodów bo w zakładach produkcyjnych typu Fiat czy Opel takiego zawodu nie ma
2
Gdzie macie FORD-a K ? 2016-05-29 21:54
"Jest 17.03.2016 a ford idzie pelna para i nie zanosi sie na to zeby go wycofali".....he,he.....no a jak to sie stalo,ze juz tego autka jednak nie skladacie??......,a taki pewny byles.....Eh,alez naiwne jest to polskie spoleczenstwo,naiwne.......
luka 2016-06-07 20:55
A czy słyszeliście może o hazardzie mającym miejsce na terenie zakładu ?? Ponoć już nie pierwsza osoba popełniła samobójstwo z tego powodu ??
2
Byly pracownik FCA 2016-06-07 21:33
Przeciez duzo osob traci kase przez hazard..,ale co to ma wspolnego z FCA TYCHY ? W kazdym zakladzie pracy sa hazardzisci. O co sie zakladaja,czy nastepna sobota bedzie pracujaca,he,he ? :)
parcownikPS 2016-06-10 09:54
No to widac ktos Tu sie pomylil Bo Ford juz nie schodzi z linii od 20 maja...
Orxay 2016-06-15 12:26
Niestety, ale ta firma ma żenująco słabe zaplecze informatyczne.
Byly pracownik FCA 2016-06-26 13:47
Co tam zaplecze informatyczne....jak zatrudnieni w tym wloskim kolchozie zapychaja w NIEklimatyzowanych halach produkcyjnych......Makaroniarze robia sobie PODWOJNE jaja z zatrudnionych tam osob...raz,ze placa im o wiele za malo...to jeszcze nie zapewniaja normalnych warunkow pracy,jakie powinny byc spelnione w 21 wieku......no,ale wlasciwie to sami pracownicy sie na to godza...placa skladki zwiazkom zawodowym,ktore zupelnie niczego nie potrafia zalatwic....
5
Historyk 2016-07-01 21:27
"były pracownik FCA" to ty chyba jesteś od ponad 20 paru lat, bo od połowy lat 90-tych nie ma w Tyskim Fiacie żadnych makaroniarzy. Od mistrza po kierownika zmianowego i dyrektora wszyscy to Polacy
Byly pracownik FCA 2016-07-02 14:22
He,he....jaja sobie chlopie robisz ? :) Przeciez mi chodzi o to,ze ten [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zlokalizowany w Tychach,jest wlasnoscia WLOCHOW......i nie ma zadnego znaczenia,ze kierownicy/dyrektorzy sa Polakami.To sa zwykle pionki,w rekach cwaniakow ,ze slonecznej Italii.
5
pracujacy 2016-07-07 11:29
@Cry to zalapuj sie dalej na serwisanta. O "odpowienich socjalach" wiesz, ale o tym czy szukaja ludzi na to stanowisko to juz na forum pytasz. Jak czytam wpisy takich jak Ty albo historyk to nie wiem czy sie smiac, czy plakac. W d... byli g... widzieli
Paulo 2016-07-09 01:12
Nie polecam , trzeba się narobić a zarobki ah , brak słów
6
Miras 2016-08-23 18:45
W jaki sposób składa się CV do Fiata w Tychach?
Trzeba wypełnić ten formularz ze strony: http://praca.fiat.pl/ i to wystarczy?
Nie ma jeszcze dodatkowych kontaktów?
pytający 2016-08-30 13:51
Pytanie do osób w temacie: czy to prawda, że Ypsilon będzie produkowany tylko do końca tego roku? Jeżeli tak, to dobrze pisał 69daro o powolnym upadku tej fabryki
2
XXX 2016-08-31 14:59
Agencja Pracy Gi-Group zatrudnia w tym zakladzie ,tam trzeba zwrocic sie z zapytaniem...tyle tylko,ze teraz raczej nie ma co oczekiwac na jakiekolwiek oferty ,bo zaklad ten ostatnio ledwo zipie....wlasnie niedawno zakonczyla sie tam produkcja modelu Ford-a K i nawet wg. zw.zawodowego Solidarnosc.., 400 osob jest zagrozonych zwolnieniem....Przyjecia moze i sa ,ale do biur.
2
Byly pracownik FCA 2016-08-31 15:19
"Nie polecam"..to jest malo powiedziane...he,he..tam trzeba biegac na linii non-stop jak potluczony,do szatni wracasz caly zmachany..w dodatku jak nie robisz sobot,to zarobisz faktycznie grosze....jedynie stary pracownik ma troche lepiej...ma dodatek,chyba teraz cos z 500 zeta,za staz pracy....,w dodatku jest tam mobbing,zastraszanie,zmuszanie do brania urlopow[w sytuacji gdy zaklad ma nieplanowany postoj] i ogolnie atmosfera jest tam nie za ciekawa....
13
pytajacy 2016-09-01 15:47
Byly pracownik FCA dzieki za odpowiedz. Zdazylem ja przeczytac zanim zostala skasowana. Widac FCA czuwa i kogos prawda zabolala. Jeszcze zapytam o jedno: kontrola sluzbowych maili i podsluchiwanie telefonow to prawda czy plotka?
1
Byly pracownik FCA 2016-09-02 14:30
Najwidoczniej FIAT stara sie na sile miec poprawny wizerunek w mediach....I faktycznie,kiedys to BYL fantastyczny zaklad pracy....ale ....za czasow....FSM....Mialem wlasnie przyjemnosc zalapac sie tam do roboty, na sama koncowke produkcji Fiata 126p...Wszystko zmienilo sie niestety w momencie przejecia tego zakladu przez Wlochow.Na gorsze oczywiscie.
8
Gostek 2016-09-16 20:41
Mam do was ludziska pytanie czy trzeba kupić bilet miesięczny za 290zł na fiatowski przewóz z Fiata? Byłem tam na rozmowie i gościu mi gadal że 290zł za miesiąc jak to tam jest? Czekam na odpowiedz dzięki.
Sokół 2016-09-18 17:34
Powiedzcie mi czy zatrudnienie jest bezpośrednio w Fiacie czy przez jakąś agencję? A jeśli tak to przez jaką?
123ased 2016-09-27 23:21
Fiat akurat stoi sprzedaje swoje oddział z magneti marelli samsungowi w Magneti Automotive Lighting Sosnowiec zlikwidowano już linie fiatów zwolniono 1 agencje pracy koreańczyki zmiany wprowadzać będą... radze szukać pracy nowej powoli bo do nowego roku będzie się czołgało wszystko potem koniec. Zamiast fiata kiedyś ma być Audi i BMW plany Samsunga na przyszłośc to tyle w temacie bo sami mało wiemi a czasu mało stabilność zatrudnienia to wgle...
8
Emeryturka nie długo 2016-10-03 10:12
Moja cała rodzina pracuje we Fiacie a ja już ponad 40 latek tam dymam. Pozdrawiam młodego Kierownika
UR spawalni S.K. :-)
Emeryturka nie długo 2016-10-03 10:13
Moja cała rodzina pracuje we Fiacie a ja już ponad 40 latek tam dymam. Pozdrawiam młodego Kierownika
UR spawalni S.K. :-)
siwy 2016-10-05 09:03
w marcu ale zeszlym roku, teraz przyjmuja na wozek widlowy przez agencje
Ktosik 2016-10-07 10:39
Czy ktoś wie coś o aktualnych lub planowanych zwolnieniach na Fiacie?
elektrotechnik do spraw sprzedaży części zamiennyc 2016-10-10 18:40
hehe jeden taki już pisał, że fabryka szuka blacharza. Teraz widzę, że w zakładzie produkcyjnym szukają specjalistów do sprzedaży części zamiennych. Macie ludzie wyobraźnię, naprawdę... Napiszcie jeszcze, że murarzy potrzebują ;P
feel me 2016-10-10 22:26
Hej, ale jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na specjalistę ds. sprzedaży? Chętnie bym się załapał, zwłaszcza, że posiadam odpowiednie doświadczenie, a skoro premia się normalnie trafia do podstawy to sie wcale nie dziwię, że są teraz tak populani na rynku.
Gość 2016-11-07 11:10
Taka zapadła decyzja durniu
1
Ktosia 2016-11-07 19:25
Witam, czy tam są 3 zmiany ? Czy może 4-brygadówka? Jak z weekendami, też robocze? :)
nie polecam 2016-11-29 10:35
Niekompetentni przelozeni (czasem nawet chamscy), kolesiostwo, ludzie traktowani jak przedmioty - byle plan sie zgadzal i wlosi byli zadowoleni (urlop dostajesz wtedy kiedy pasuje to firmie), zarobki bez szalu, wszechobecny balagan, socjal jest (jak dla mnie bardziej w wymiarze propagandowym niz uzytecznym dla pracownika). Generalnie taki matrix korporacyjny dobry na start zaraz po studiach lub po to zeby troche popracowac, znalezc lepsza firme i odejsc
4
Byly pracownik FCA TYCHY 2016-12-01 10:03
FCA to jest ............wykanczalnia ludzi.....Jesli ktos chce zejsc przedwczesnie z tego swiata, to decyzja o zatrudnieniu w tym zakladzie bedzie odpowiednia...Pracowalem tam ponad 20 lat i w tym czasie na bramie wejsciowej widzialem chyba z ...30.....nekrologow.....To o czyms swiadczy...Najwiecej osob poszlo do piachu z dzialu MONTAZ.
14
kondzio600 2017-02-05 17:40
Siemano! Czy ktos moze podac mi info kto tam aktualnie szefuje na lakierni. Kiedys mialem propozycje roboty wlasnie tam od jednego ponoc szefa lakierni, ale pare dobrych lat temu. Ogolnie ktos moze cos powiedziec o pracy na lakierni stawkach i tak dalej? z gory dzieki
pracownik 2017-02-18 13:56
dajcie sobie wszyscy spokój z fiatem okręt zaczyna tonąc kasa mała jak na taką robote obecnie około 300 wypowiedzen 80 emerytury nikt nie chce pracować za 2000 tys [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] skoro ikea daje 3300 btutto za skrecanie mebelkow włosi maja nas w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] polscy dysydeci tymbardziej byle oni mieli ludzie zwalniajcie sie z tamtąd my mamy zarobić od pon -do piątku a nie soboty niedziele jeszcze tyrac może jak ubedzie ludzi siegna po rozum do głowy my robimy dla pieniedzy !!!!!!!!!!! nie dla przyjemnosci
13
del 2017-03-10 01:30
Niestety praca juz tylko dla desperatów za takie pieniądze.Lepiej iść do lidla lub Biedronki,chcesz sie przekonać to wpadaj :)
5
Pracujący 2017-03-24 19:57
Do - Były pracownik FCA - wypisujesz bzdety człowieku. Chamstwo i wyzysk w spółkach na terenie FCA robią wyłącznie Polacy a nie jacyś Włosi których od dawien dawna nie widać. Cały problem to buraki spod Oświęcimia oraz z Bierunia i Tychów którzy będąc brygadzistami , liderami i kierownikami tak się zachowują wobec pracowników. Przykładem niech będzie kryzysowy rok 2001 kiedy włoskie kierownictwo jednej ze spółek podało do zwolnienia 120 osób a polskie kierownictwo ze słomą w butach zwolniło 300 osób by się "przypodobać" Włochom za co póżniej mieli niezły opieprz ze strony tychże Włochów
4
Byly pracownik FCA TYCHY 2017-04-02 12:22
"Caly problem to buraki spod Oswiecimia oraz Bierunia i Tychow......"....,he,he...,widzisz, >80% pracownikow FCA TYCHY to sa wlasnie mieszkancy wymienionych wczesniej miejscowosci.W takim przypadku z Twojej wypowiedzi mozna wywnioskowac,ze praktycznie CALA zaloga tego zakladu to sa ..buraki ? Ha,ha....,no to pojechales po bandzie..Druga sprawa,bronisz zaciekle makaroniarzy,a to przeciez oni ,bedac wlascicielami tej firmy,decyduja ile ma zarobic pracujacy tam polski pracownik.A ten zarabia TRAGICZNIE.Jesli pracownik z dlugoletnim stazem,pamietajacy jeszcze czasy FSM-u ,na pasku wyplaty ma 2500 PLN NETTO.....to nie jest normalna sytuacja..Takie sa wlasnie pensje w FCA gdy nie ma nadgodzin.Cala istota wyzszych zarobkow jakimi chwalil sie FIAT polega wlasnie na....ZAJEZDZANIU sie w robocie.Z tego co slysze i nawet zwiazki zawodowe pisaly...Wlosi znow chca wprowadzic soboty robocze[wszystkie w kwietniu i maju....a moze i pozniej takze]..,bo widza,ze im ludziki....UCIEKAJA z tego zakladziku,wiec wyzsza wyplata[z nadgodzin] chca ich zatrzymac he,he....Jak napisal to wyzej jeden z komentujacych,juz lepiej sie oplaca zatrudnic w sklepie BIEDRONKA...wyplata podobna a roznica w pracy KOSMICZNA..W FCA 8 godzin biegasz jak potluczony[linia MONTAZ-u]..a do domu wracasz na ...CZTERECH..Za ta 8-godzinna bieganine nalezy sie minimum 3,5 tysiaca PLN NETTO...I to BEZ jakis smiesznych nadgodzin...Firma ktora wykupila CHRYSLERA niech sobie nie robi jaj z pracownikow,bo kasy maja jak lodu,tylko,ze NIE dla Polakow.No,ale jesli do tej pory zwiazki zawodowe nie potrafily wywalczyc konkretnych podwyzek plac[razem z pracownikami,bo ci ostatnio bali sie zastrajkowac gdy byla taka potrzeba]..,to teraz wlasciwie pracownicy moga zapomniec,ze dostana jakas konkretna kase.FIAT bedzie mial doskonala wymowke: na koncern wkrotce zostanie nalozona olbrzymia kara finansowa za ten sam przekret jaki zrobil VV. Afera spalinowa....
10
Burak 2017-04-28 20:29
Gościu,masz teraz super okazje...Soła ma podniesiony stan,zrób pożytek wszystkim i popływać trochę,a jak nie potrafisz ... to tym bardziej.
1
Antyburak 2017-04-29 00:45
Ty "warzywniaku" zapewne z pod Oświęcimia bo Soła zdaje się tamtędy płynie, masz okazję by składać zażalenia że po 2004 roku coraz mniej buraki "żondzom Polskom" ? Napisano tu niestety prawdę o poziomie niektórych pracowników z funkcjami kierowniczymi niższego i średniego dozoru w różnych spółkach na terenie FAP, także tych w biurach czy strażnikach na bramach wejściowych w latach końcówki FSM i potem FAP . Pasują do tych opisów polskie przysłowia jak te o "słomie w butach" czy drugie "dać chłopu władzę to....."
Michał 2017-04-29 11:08
Tak, są upusty dla pracowników. Dotyczą one aut marek Fiat, Alfa Romeo i wszystkich samochodów FCA
Pati 2017-05-09 13:34
Witam. Zna Pan Jana Jasiurkowskiego? Może nadal pracuje w fabryce Fiata a pilnie szukam do niego kontaktu. Bede wdzieczna za odp. Mój mail ph@uk.pl
Robol montaż 2017-05-17 09:08
To co teraz się wyrabia w FCA masakra!!! Ludzi przyjmują a na 2 dzień do roboty nie przychodz [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 2x więcej roboty za te same pieniądze. Lepiej w biedronie albo w Lidlu robić te same pieniadze
5
Byly pracownik FCA TYCHY 2017-05-21 15:06
Noooo,widzialem ogloszenie przez agencje pracy ,ze potrzebuja 50 osob od 1 czerwca.Stara melodia,robi sie cieplo na hali[bez klimy]..to szukaja naiwniakow do orania w nieludzkich warunkach.Robilem tam ponad 20 lat i jak widzialem w kalendarzu,ze zbliza sie lato ,to juz mialem cieplo ,na sama mysl.DZIWIE sie pracujacym tam,ze w 2015 roku olali strajk[sparalizowal ich strach].,jaki przygotowywala SOLIDARNOSC....Mogli cos ugrac.,a tak...,coz ..,dalej beda orac za drobniaki.....i z potem splywajacym po tylku..Nie szkoda mi wcale tych ....tchorzy.
xxxxxxxxxxx1 2017-06-13 13:42
a co tam u hodorka kierownika?
Zostaw swoją opinię o Fiat Auto Poland - Tychy
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Fiat Auto Poland