brak logo

WARS, PKP InterCity

Warszawa

Opinie o WARS, PKP InterCity

anonim 2010-11-30 16:09
KELNERKI REWELACJA
2
gondola52 2014-09-18 18:05
Pracowałam w Wars express w Krakowie brud smród i ubóstwo, jak chodzi o zarobki to wypłaty są tak jak było mówione na rozmowie kwalifikacyjnej i pod tym wzgledem nie mozna im niczego zarzucic. Jeżeli chodzi o atmosfere to ludzie sa troche falszywi. Szefostwo to jakas komedia pani L krolowa i wladczyni expressowski warsow nie ma w ogole pojecia o tej pracy, nie umie rekrutowac ludzi nie umie sobie radzic z problemami trzeba liczyc na siebie bo ona nie wie jak CI pomoc. Pozatym była tak flegmatyczna ze zanim podjeła decyzje to juz dawno nie bylo sprawy dramat... jak tacy ludzie dostaja tak dobrze platna prace ????
8
ireneusz 2015-12-05 23:16
Zastanawiam się, czy praca w WARSie wymaga dużego poświęcenia czasu, szczerze mówiąc nie miałem nigdy do czynienia z tego typu kuchnią, nie wiem jak to wygląda, ale chętnie się dowiem.
mio 2017-01-25 07:58
Skorzystałem z usługi gastronomicznej w dniu 20.01.2017 na trasie Warszawa-Słupsk. Kelnerka pod pretekstem problemów z połączeniem z internetem (płaciłem kartą) skasowała mnie podwójnie za to samo zamówienie. Uwierzyłem na słowo i nie wziąłem wydruku z terminala. Dopiero w domu sprawdziłem transakcje na koncie i okazało się, że zapłaciłem 2 razy. Nie wiem czy mój przypadek jest odosobniony i nie chciałbym wystawiać opinii całej obsłudze, ale uwaga na naciągaczy.
Gość 2017-02-07 18:50
Miałeś obowiązek wziać potwierdzenie przelewu,nie wylewaj teraz gorzkich żalów za swoje błędy!!
Julisia3 2017-04-25 08:09
Pani w warsie dziś obsługuje z wyraźnym niezadowoleniem. Próbuje nas aktualnie wygonić zza stolika, trzaskając drzwiczkami i rozmawiając w niemiły sposób. Nie polecam.
S 2017-06-03 09:15
Tylko że obsługa Warsu pracuje kilkanascie godzin, dochodzi nawet do 20 godzin. Przez dwa tygodnie codziennie śpią około 3/4/5 godzin, zależy od trasy, i nie mają następnego dnia wolnego na odespanie, wypoczecie, tak jest każdego dnia. Obsługa jest niewyspana, przemęczona do tego stopnia ze leci im krew z nosa, a zasnąć mogą nawet na stojąco. Oczywiście pasażerowie tego nie potrafią zrozumieć, bo przecież im się wszystko należy i trzeba skakać nad nimi bo będą pisać skargi.
A jeśli chodzi o wyganianie zza stolika to jestem za. Klient powinien przyjść, zamówić, zjeść, zapłacić rachunek i wrócić na swoje miejsce , a nie zajmować miejsca pijąc resztki herbaty przez 4 godziny , gdzie inni pasażerowie nie mogą usiąść i skonsumowac posilku, bo ktoś rozwalil się z laptopem i bagazami przy czteroosobowym stoliku. Ludzie miejcie trochę rozumu kultury i zachowajcie się tak jak by należało.
Pasażer 2017-06-17 12:18
Sami sobie taką pracę wybrali, wiedzieli na co się piszą. Niektórzy się tak zachowują jakby w warsie pracowali za karę a wypłatę to z chęcią biorą. Nic ich nie upoważnia do bycia niemałym dla klienta i do wyganiania ludzi z warsu
Zostaw swoją opinię o WARS, PKP InterCity - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie WARS, PKP InterCity