PBO-Construction Sp. z o.o. Sp. k.

Ostrów Wielkopolski

Opinie o PBO-Construction Sp. z o.o. Sp. k.

Monter 2016-07-21 18:30
czytam te opinie i zaczyna mi się robić szkoda tych co pieją z zachwytu ,że zarobią 1700e za pracę po 12h dziennie i soboty po5h to ile macie na godzinę 6euro? Jaja sobie robicie zero szacunku dla siebie , albo nic nie umiecie a w polsce zarabialiście po 1200pln .Poszukajcie normalnej pracy w normalnej agencji , minimum to jest 9e na godzinę i nadgodziny płatne extra .Ja przy tych godzinach bym miał prawie 4000e ,ale do tego trzeba by fachowcem .pozdrawiam desperatów
11
xxxx 2016-07-24 23:26
...zebys mial przy tych godzinach 4000e legalnie opodatkowane itd to bys musial miec stawke 40euro brutto to i tak nie zostaloby ci 4000:)....a w agencji wcale wiecej nie beda mieli moze cos ale zapewne jest to wyrownane dietami ktore ani nie sa opodatkowane ani nie sa wliczane do ubezpieczenia wiec wcale wiecej im nie wychodzi:)
Nie bronie sytemu,fakt 6,00 netto to troche malo bo to jest moze jakies 9,50 -10 brutto...
Jan-Werk 2016-07-24 23:26
Zainteresowanych praca na prefabrykacji zapraszam do skladania CV(prefabrykacja- betonowa@o2.pl)
Szczegoly dla zainteresowanych ktorzy napisza na maila
6
Monter 2016-07-27 18:51
Co Ty za bzdury piszesz mam 12,8e na godz netto i sobie policz po 35godz płatne nadgodziny +25% a po41+50% i wszystko jest legalnie opodatkowane a tam walą po 65godz tygodniowo więc jak się nie orientujesz o czym piszesz to lepiej w ogóle nie zabieraj głosu
6
xxx 2016-07-28 12:15
Czytaj uwaznie-napisalem zebys mial 4000 netto(czy na reke)jak kolwiek to zwal.Nie wazne czy masz 25%za nadgodziny itd,to jesli opodatkowane to bys musial miec kolo 7000 brutto.Tyle w temacie.Sam sie zorientuj kiedy byloby w Twoim wypadku mozliwe zarobienie 4000(byc moze w delegacji kiedy diety nie sa opadatkowane:)Tyle w temacie
robert@ 2016-08-07 09:22
a nie pracujesz po 12 iiiii14 godzin??????????????????????????????
alik 2016-08-21 21:46
witam ja teraz na dniach mam wyjechac jako spawacz z uprawnieniami dozorowymi niewiem czego moge sie tam spodziewać po ile godzin tam pracujom jakie warunki socjalne i czy płacom diete
michu94 2016-08-26 13:06
Po. jakim okresie mozna zjechac na pare dni do Polski ?
marian 2016-09-25 15:52
@antek po co w ogóle piszesz na forum takie banały? Szukam pracy w Niemczech porównuje różne warunki @Piotrek piszesz, że warunki tragiczne ale czy miałeś umowę o pracę, czy diety były płacone w terminie i czy firma płaciła za dojazdy? To jest dla osoby, która szuka pracę ważne
5
janusz 2016-11-02 11:56
przypominam że polskich pracowników (również delegowanych) pracujących w niemczech obowiązują niemieckie minimalne stawki płacowe !!!! a kiedy słyszę o 6-7 eur/godz na budowie to albo niewiedza albo ''głupi polaczek'' będzie zawsze głupi
1
jerzy67 2016-11-03 19:00
Mam jechać do szembergu za 1500 e czy ktoś mże mi powiedzieć bo dużo czsytałem na innym forum że to lipa ?
gość 10 2016-11-04 21:46
chłopie lipa tam pracowałem po 15 ,17 godzin dziennie za 340 godzin miałem 1500 euro to kołchoz
4
gość 10 2016-11-04 21:58
chłopie lipa pracujesz po 15 godzin kołchoz szukaj innej pracy warunki mieszkaniowe straszne kierownik do bani
4
Wielkopolanin 2016-11-06 11:25
witam. pracuje jako zbrojarz w bawarii w jednej z najgorszych firm swiata(bez nazw). Fakt robie ok 180 godzin i otrzymuje 1400-1500 E. Soboty bez przymusu.(zwykle wszystkie wolne) Jednak jak dla mnie to za daleko. Jezdze co 2 tg na szybki week i 800km jest co pycic. Mysle nad transferem do PBO. Jestem zbrojarzem(moge rowniez prowadzic). rysunek techniczny, ogolna wiedza konstrukcyjna bez problemu. Niech mi ktos odpowie szczerze, czy dobrze zrobie idac do PBO? No i gdzie maja werk, najblizej siedziby, bo slyszalem ze w Kleblu w Neumarkt- a ten zaklad i opinie o nim akurat znam, wiec nie chcial bym tam trafic.
1
amemuu 2016-11-14 22:04
czyli nie oplaca sie wyjechac jako np zbrojarz co mają w ofercie bo katują pesnsje i wgl jak praktycznie kazde biuro ... a ci co piszą ze a fajnie (usunięte przez administratora)
1
ajnetMonej 2016-11-14 22:07
czyli co lipa z tym zbrojarzem i innymi ofertami ?
gazet 2016-11-17 20:11
firma tragedia 300 godzin i 1200euro masakra nie polecam
7
berytyy 2016-11-20 17:48
Proszę napisać coś o Neumarkt jak zarobki ile godzin pracujecie i jak warunki mieszkalne w tych kamienicach? Liczę na szybką odp i bardzo mi na niej zależy..
berytyy 2016-11-20 17:52
Jak praca w Neumarkt? Ile godzin , jak warunki mieszkalne? Czy warto jechać? Zależy mi na szybkiej odp :)
smerf 2016-12-08 21:15
Wszystko to prawda pracowałem dwa lata gdzie miałem rozum tylko Skandynawia wspaniale kraje i kasa.....
kapo 2017-01-08 07:24
mam sprostowanie do poki nie mialem wyjechac skierown mnie do kierownika exportu juz wszystko ustalone wyjazd gdzie zapytalem sie w istotnej sprawie czy ta stawka 1700e co kadry mnie podali to jest aktualna nie panie 1200e w huja sobie leca 500e w dol panie to sami robcie dowidzenia naiwniakow szukaja i praca po 10 godzin poniedzialek sobota oj madrale madrale nie polecam takiej firmy
2
yyy 2017-01-08 07:26
mam sprostowanie do poki nie mialem wyjechac skierown mnie do kierownika exportu juz wszystko ustalone wyjazd gdzie zapytalem sie w istotnej sprawie czy ta stawka 1700e co kadry mnie podali to jest aktualna nie panie 1200e w huja sobie leca 500e w dol panie to sami robcie dowidzenia naiwniakow szukaja i praca po 10 godzin poniedzialek sobota oj madrale madrale nie polecam takiej firmy
Gomorek 2017-01-08 13:41
Jak można ludziom nieszczęśliwym pomóc? Firma daje możliwości finansowe i nie tylko, wystarczy to docenić i pracować.
Dddaaa 2017-01-13 21:04
Czy jest kindergeld , zwrot podatku, i urlopu w tej firmie?
Buziak 2017-01-18 12:16
Ja bardzo chcę pracować w tej firmie to może zwolnij się a ja Cię zastąpię?
Prawda boli 2017-01-18 17:29
Omijaj ta firmę szerokim łukiem. Będziesz żałował każdej minuty będąc już tam. (usunięte przez administratora) na nic, eksploatacja do granic możliwości.
2
KarolzPółnocy 2017-01-18 20:10
Witam.
Niestety, ale muszę wstawić negatywną opinię o sekretariacie tej firmy.
Mój tata wysłał swoje CV na adres e-mail, miał ciągły kontakt telefoniczny z firmą.
Firma uzgodniła, że w dniu dzisiejszym odbędzie się badanie lekarskie, mierzenie w celu doboru ubrań, dopełnienie formalności i wyjazd do pracy w Niemczech.
O 6 rano wyjechaliśmy z naszej miejscowości w Zachodniopomorskiem. Dojechaliśmy na miejsce po 11.
Wchodzimy do sekretariatu, chwila rozmów i przychodzi pani sekretarka z CV taty i mówi, że nie może mieć gewerbe (tata przed Nowym Rokiem był w pracy w Niemczech i miał niewyrejestrowane gewerbe, ale nie uzyskał jeszcze numeru, bo pracował tylko 2 tygodnie). Zamiast powiedzieć to wcześniej (uprzedzam, że firma dostała CV z informacją o gewerbe) przed wyjazdem, to przez "widzimisię" pani sekretarki straciliśmy cały dzień, tata poświęcił swój czas, ja swój czas wolny również, ponieśliśmy koszty paliwa za dojazd (około 700km w dwie strony), a firma odprawiła nas bez żadnego "przepraszam".
Jeżeli taka firma zatrudnia takie osoby na odpowiedzialne stanowiska, to ja podziękuję i odradzam innym współpracy.

Z poważaniem, Karol.
1
Berek 2017-01-27 19:15
Witam. Jak jest teraz w firmie? Mam propozycję wyjazdu na zbrojenia, cieśla szalunkowy itp.? Jest ktoś teraz? Ewentualnie jedzie ktoś? Można prosić o jakieś informacje na temat wypłaty, warunków mieszkaniowych jak i samej pracy?
tomi 2017-01-30 14:47
napiszcie jakieś uwagi na temat samej pracy czy warto jechać czy dać sobie spokój oraz o te warunki mieszkaniowe jednym słowem więcej szczegółów w czwartek czeka mnie wyjazd i nie wiem czy zawracać sobie głowę żeby się nie zadłużyć
Grzech 2017-01-30 23:12
Bardzo potrzebuje pracy w Niemczech i słyszałem, że ta firma organizuje wyjazdy i robi to bardzo profesjonalnie. Może kilka słów o zarobkach, warunkach na miejscu no i jak z językiem.? Serdeczne dzięki za info
gazet 2017-02-16 09:17
niestety same negatywy bardzo duzo godzin i bardzo małe zarobki,mieszkania tragedia.
Gregor 2017-02-16 10:09
Wcale nie mogę znaleźć nowych ofert pracy, ktoś może coś podpowiedzieć?
Pstryczek 2017-02-22 10:39
Pracowałem z nimi w Niemczech i było bardzo dobrze.
yyy 2017-02-27 07:43
co ty piszesz nie namawiaj ludzi sam do roboty sie wez
Julita 2017-03-08 09:43
Uważam, że pytania o szczegóły ewentualnej pracy w firmie najlepiej zadawać bezpośrednio firmie PBO-Construction Sp. z o.o. Sp. k. na ich adres e-mail: export@opbo.pl
romus 2017-04-09 06:56
panie Adamie ja pracuje 7,5 godz dziennie 5 dni w tygodniu na rękę mam 1600 euro , jakbym pracował po 10h i jeszcze w sobotę -dodał do tego diety to bym zarobił grubo ponad 2000tys euro, oczywiście pracuje w innej firmie
3
Gomorek 2017-04-09 10:35
PBO-Construction to wielokrotnie nagradzana firma a nikt nie pisze o tym. Takie marudzenie , że dużo pracyhahaha
Skoczek 2017-05-03 12:03
Witam. Za kilka dni mam wyjechać do miejscowości Vechta jako operator suwnicy i wózka widłowego. Czy ktoś mi powie jakie tam są warunki? Czy jest tam internet? Jak wygląda praca? I jak z zarobkami? Pozdrawiam
Skoczek 2017-05-03 12:04
Witam. Za kilka dni mam wyjechać do miejscowości Vechta jako operator suwnicy i wózka widłowego. Czy ktoś mi powie jakie tam są warunki? Czy jest tam internet? Jak wygląda praca? I jak z zarobkami? Pozdrawiam
Feliks 2017-05-07 11:11
PBO-Construction ma sporo ofert pracy, czy tylko w Niemczech?
PBO 2017-05-22 03:25
Czy to nie ta sama firma, która miała swoją siedzibę wcześniej w Kostrzyn ( 62-025 ) ?
Gomorek 2017-05-22 11:03
Myślę, że PBO-Construction ma pracę dla chcących pracować!!!
Arek 2017-05-25 21:45
Za co? za oszustwa?
1
Gomorek 2017-06-01 10:14
Myślę, że PBO ma płace na poziomie innych firm, oni doskonale wiedzą ile płaci konkurencja! Wiadomo, że każdy pracuje tyle ile chce lub ile może i jego zarobki są od tego uzależnione. Może warto patrzeć na firmę jeszcze od innej strony?
Gregor 2017-06-18 09:49
PBO-Construction to spoko firma i poradzi sobie bez niektórych osób.
Gadułka 2017-08-09 23:15
Nie rozumiem tej złości do agencji. Jeśli ktoś uzgadniał przed wyjazdem warunki płacowe to dlaczego teraz wylewacie swoje żale? Wtedy trzeba było pilnować wszystkiego
Julita 2017-08-11 13:06
Czy ktoś z forumowiczów może podzielić się swoimi doświadczeniami związanymi z pracą w PBO-Construction? Jak wyglądają warunki zatrudnienia w zagranicznych lokalizacjach? W sieci pojawiło się klika aktualnych ofert pracy na stanowiska techniczne - czy warto na nie aplikować?
Maniutek 2017-08-31 12:01
Witam.Mam możliwość wyjazdu do Schomberg i Neumarkt,która lokalizacja jest lepsza.Jakie warunki mieszkaniowe.Pozdrawiam
Pracujacy 2017-09-05 09:30
Czy jesteście pewni, że nie można napisać o firmie coś pozytywnego? Nie ma idealnych firm, błędów nie popełniają tylko ci którzy nic nie robią. Dlatego uważam, że jakieś niedociągnięcia można zawsze skorygować na bieżąco i nie trzeba robić z tego wielkiego problemu
Gomorek 2017-09-12 20:13
Podpisując umowę widziałeś co podpisujesz? Do kogo masz pretensje?
Zostaw swoją opinię o PBO-Construction Sp. z o.o. Sp. k. - Ostrów Wielkopolski
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie PBO-Construction Sp. z o.o. Sp. k.