Kierownik znowu na urlopie? Czy u was też kierownik ma urlop 4 razy w roku po dwa tygodnie?
Tak! Znajomy temat widze nie tylko na mojej stacji haha. Dwa tygodnie bez ewentualnego kontaktu w razie w
Raczej od tego jest zastępca kierownika. Bardziej rozchodzi się o to, że 40 dni urlopu ma co roku i skąd tyle tego urlopu?
(usunięte przez administratora)
prawda
Wszędzie wyłączają klimatyzację i mamy się dusić? Zima zimno latem gorąco? Co się dzieje z tą firmą ? Zaczynają traktować troli jak (usunięte przez administratora) ...
Po raz kolejny wyjaśniam w Warszawce nie ma już nikogo kto by bronił praw i przywilejów pracowników, więc nieudacznicy wykazują zyski obcinając na pracownikach ZERO kreatywności.
Oszczędzamy. Klimatyzacja ma grzać do 19 stopni max. Stała kontrola prądu. I kierownik ma w premii oszczędzanie prądu. Więc wiecie co nas czeka. Wkrótce nowy dyrektor przychodzi. Ciekawe jakie nowości razem z nim
Czy nasza super zajefajna, jedyna na świecie tak cudowna firma będzie nam wypłacać premię inflacyjną? Czy raczej zabierze nam wszystkie premie?
wątek chyba z widocznym przekąsem został tutaj utworzony? A tak całkiem poważnie to jakie premie masz na myśli?
Moje warunki zostały przyjęte, aż się uśmiałem.
Czy sam sobie poradzę na nocce.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
....... i po zabraniu przywilejów związanych z kartą extra ciąg dalszy cięć na pracownikach, teraz będziemy pili wodę z kranu po filtrowaniu bo zakazano zamawiania wody w Leryco i już znasz "stacyjny trollu" swoje miejsce w szeregu oraz twój wizerunek w oczach warszawki a będzie coraz gorzej tylko twierdzą że jest co jeszcze zabrać. Super.
Czemu te przywileje związane z tą kartą zostały zabrane? Czemu zakazano zamawiania wody? Nie bardzo rozumiem tego typu zakazy.
Pomyśl ? Butelka wody to 2 zł ... a filtr kosztuje 100 zł i posłuży kilka miesięcy.
Przyszedł jakiś goguś i zrobił rewolucję w nagrodach z karty extra, a pomijając wszystko w biurze siedzą sami "eksperci" (czyt. nieudacznicy) potrafią wykazać zysk obcinając tylko na pracownikach. Woda też za duży koszt, więc poprosiłem o informację ile wydaje moja stacja na wodę dla pracowników i średnio dla 10 pracowników wyszło 100 zł brutto miesięcznie gdzie odliczają VAT i wbijają ja w koszty. Dobra wiadomością jest to że zainwestują w poidełka u będziemy pili filtrowaną kranówke.
No jak to czemu, szukają oszczędności. Teraz jeszcze firmy zewnętrzne tj. Koszenie trawy mycie myjni, odniezanie mają całkowicie zlikwidować. Pracownikowi proponuja umowe zlecenie a max ile moze zarobic to 500zl netto za ogarniecie wysepek umycie elewacji myjni koszenie i nie wiem co jeszcze, mnie by sie nawet butów zakładać nie chciało i szkodaby mi było budzić rak. jeszcze trochę to naprawdę papieru toaletowego będzie zakaz zamawiania, będzie trzeba palcem się wycierać, a wodą to zimna z kranu myc. Po prostu jednym słowem żenada. Ja wiem , że trzeba szukać oszczędności. Można jej poszukać w dziale marketingu i zarządzania taka sugestia, a nie naprodukowac 200 banerów na wszystkie stacje które nie są np użyte ani raz. Dziękuję
Masz rację. Niech zaczną ciąć koszta od góry. Tych nowych w biurach co mają to pokazał się Panie Boże. Planogramy do bani, promocje też, trzy miesiące to samo to po cholere pchać się w koszta i robić nowe cenówki i banery , jak tylko zmieniony data na dole. Zabrali punkty, wouczery sa do bani, ludzie odchodzą bo mówią że zero korzyści już jest dla klientów. Pracy pełno, czasem nawet nie ma kiedy do WC wyjść . Jak na razie to widzę że coraz lepiej jest, z miesiąca na miesiąc... Ciekawe jakie podwyżki będą z nowym rokiem pewnie zerowe bo trzeba ciąć koszty..a pracy co chwilę więcej dorzucają..
Co do marketingu to masz racje.. ostatnio odkryłam "super promocje ..uwaga!!! Do 31.09'2022 !!! Etykietka red bull z promocją ekstra "4za19.99" promocja trwała do 31.09.2022...-od kiedy to wrzesień ma 31dni? ;/
Może taka jest umowa z drukarnią, nie sugeruję powiązań z kimś z decydentów ale dziwnie to wygląda...
Błędów jest całe mnóstwo, prawdziwą kopalnią jest cotygodniowy Newsletter. Ostatni kwiatek o płatnościach blikiem, że mają zostać wprowadzone od 04.2022. A z datą której nie ma już kiedyś były zrobione materiały promocyjne.
Zbytnia nachalnosc i natarczywość jednego z poznańskich sprzedawców skutecznie mnie zniechęciła do odwiedzin na stacji. Kierownik tejże stacji również tragedia, zero kontaktu z klientem...
A po co chciałeś rozmawiać z kierownikiem? Co takiego było w zachowaniu tego pracownika, że jesteś aż tak zdegustowany?
Do Circle K Czy w Circle K towar nie podlega zwrotowi? Według prawa powinien pracownik wymienić produkt,bądź oddać pieniądze dla klienta(prawo konsumenta). Chodzi o sytuację w Ciechanowcu w Circle K. Pracownik dał nie ten produkt co klientka chciała. Klientka poprosiła o wymianę produktu lub zwrot pieniędzy za nierozpieczentowany produkt na co sprzedawca powiedział,że Nie wymieni i nie zwróci gotówki,do tego zaczął obrażac klientke przy innych osobach (W miejscu publicznym),a na koniec pożegnał się slowami"Wyjazd". Sprzedawczyni też była nie mila, która z tym panem pracowała.Kogo wy zatrudniacie?Takie są standardy firmy?Wiedza i uprzejmość to podstawa w sprzedaży,a Ci sprzedawcy byli bezczelni,chamscy i wprowadzili w błąd klienta.Nie wiedzą co sprzedają??Przykra sytuacja.10.09.2022r.10 00.Ciechanowiec
Taaak. Chciałabyś. Widzę wielki ekspert z ciebie prawa. Zwrot jest wtedy gdy kupuje się na odległość- np. Przez internet. Wtedy jest 14 dni na zwrot
Dziś wielka impreza 30-lecia firmy, na którą pojechali TYLKO kierownicy i regionalni i warszawka. Pierwszą/ego widzę jak ma ochotę przyjść do pracy następną/nego widziałem z dwa lata temu a tych ostatnich ani razu. Pomijając fakt to pewnikiem większość nie wie nawet z jakiej firmy się wywodzi nasz cyrkiel. Przykro mi że po raz kolejny firma ma głęboko ludzi którzy tu są i stanowią trzon stacji w .......... . Argumentacja że są wypaleni i słabsi niż nowa krew to bzdura, a po za tym zawsze są, a przecież firma im to robi takimi posunięciami że wszystkiego się odechciewa. Mimo wszystko życzę miłego wieczoru.
Trzydziestolecie Statoila ,a następnie CircleK K zbliża się . Strasznie słabo firma potraktowała pracowników związanych z firmą 5,10,15,20,25 a nawet 30 lat. Biuro wspólnie z kierownictwem będzie się bawić w Warszawie, przyjeżdżając z nowymi walizeczkami . A zwykli pracownicy "trolle" zostali kapnieci w zadek za te lata robienia wszystkiego dla firmy. Na 30 lecie, cięcia godzin, oszczędności w postaci filtrów do kranówy. Było kilkaset tysięcy na sponsoring tenisistek dla Ukrainy, na dwudniowy bankiet w Warszawie, na podwyżki dla biura, a dla pracowników tylko wyrzeczenia. Jeszcze kilka miesięcy i się zawijam z tego bagna. Karma wraca może się przekonacie w biurze w najbliższym czasie. A jeszcze jedno znowu się schowacie po domach jak była pandemia, nam kazaliscie być nie pierwszej linii. Bawcie się dobrze że świadomością jacy to jesteście super.
Podpisuję się pod tą wypowiedzią obiema rękami. Na szczęście udało mi się z tego wymiksować. Współczuję wszystkim, ktorzy tam pozostali...
Dramat z rekrutacjami IT. Już któryś raz składam na dział IT swoje cv. Porozsyłałi oferty po tylu firmach outsorcingowych po ilu chyba się tylko dało. I z każdej dostaje odpowiedz, ze jednak wstrzymują stanowisko. Strata czasu dla kandydatów.
W sensie, że mają ogłoszenie na różnych portalach i tam odpowiadają, że stanowisko jest wstrzymane? A o jakie dokładnie stanowisko chodzi?
O stanowiska IT, takie jak np. testerzy czy developerzy. Ale glownie ci pierwsi. Rozsylaja po firmach szukajacych takich pracownikow dla nich info, ze potrzebuja pracownikow - daja widelki, wszelkie wymagania. Rekruterzy tych firm dzwonią, zbieraja dane i mowią, ze sie odezwą. Po 2 miesiacach za kazdym razem odzywają się - badz dowiadujesz sie czesciej sam dzwoniąc, ze jednak circle k wstrzymalo rekrutacje. To po co ją robilo? Tyle kandydatow tracilo swoj czas, sprawdzalo angielski z tymi firmami czy swoje umiejetnosci, choc circle k nigdy chyba nie mialo w zamiarze nikogo zatrudnic. DZISIAJ znowu ponowili oferte z jednej firmy na ich stronie... dramat. zeby za miesiac znowu sie z niej wycofac.
Czy u was też tak jest, gdy jest ocena tajemniczego klienta to gdy jest bardzo dobry wynik to okazuje się, że ta osoba, która jest opisana w formularzu, nr pracownika itp itd, to nie ona obsługiwała tylko ktoś faworyzowany przez kierownika? A gdy jest gorszy wynik to kierownictwo próbuje wcisnąć ten wynik komuś, kto nie był oceniany?
Przecież każdy pracownik ma swój nr kasjera. Na ankiecie z TK zawsze masz podane imię pracownika z paragonu. Chyba że pozwalasz by ktoś kasował na Ciebie .
Nie ma daty ani godziny tylko np 9-12, gdzie przyjdzie kierownik, gdy idziesz na przerwę np i przeloguje się na siebie, bo swojej kasy nie otworzy bo kasuje na Twojej, przecież trzeba będzie policzyć swoją, więc po co otwierać? I w ten sposób kasujesz później na numerze kierownika, a następnie w opisie tajemniczego jest ktoś opisany, co kasował na numerze kiera i opis jest twój ale kierownik twierdzi, że to nie ty tylko ktoś inny obsługiwał tajemniczego, a wynik jest bardzo dobry, proste?
Mam może głupie pytanie ale czy są u was reklamówki? Bo u nas od 3 miesięcy brak i kierownictwo mówi że nie ma
Foliowych już nie ma tylko teraz papierowa lub szmaciana. I z tym też są problemy niby zamawiane ale nie przychodzą.
U nas brak całkowity od naprawdę długiego czasu wiecie jak pijani i naćpani klienci reagują awantura no jest czasem masakra
Dokładnie tak awanturują się że jak oni mają teraz zabrać zakupy no i nasi dodatkowo wyzwia Cię od najgorszych i rzucają "mięsem "
Co teraz dostaje sie za spisanie jakiegos Routexiarza? W sensie inne blachy na podjedzie niz na karcie. Wczesniej byly punkty a teraz?
Po 25 latach wreszcie odszedłem.Warto było.Teraz widzę jak ta firma niszczy ludzi.Nie masz życia prywatnego,mobbing i brak szacunku ze strony przełożonych.Teraz żałuję,że tak długo tu byłem.
Kurcze, a co cie tam jednak trzymało przez te 25 lat? :( I o jakim stanowisku mówisz?
Jaki aktualnie jest limit pracowniczy na paliwo? 1000 czy 1500l?
A czy w tym roku będą jakieś bony na wakacje? Czy to była jednoroczna akcja :D
Zabrali punkty, zabrali 6 hot dog i kawa, zabrali nocną myjnię i mocno w tv reklamują parchowaty system rabatów, oraz kolejne wizualna przebudowy i dowalanie obowiązków typu glovo inpost że nie wspomnę o imprezach dla elit, to raczej nie będzie kasy dla kasjerów bo co roku jest najlepszy rok w historii firmy a wypłaty coraz bliżej minimalnego wynagrodzenia.
dostal ktos info o ankietach na email icas poland ? estem bardzo ciekawy kiedy otrzymamy ankiety nt. jakosci pracy i jak te ankiety wyjda w analizach na pulawskiej oj bedzie sie dzialo
Jest jeden plus że już nie ma punktów mniej wydaje kasy na stacji :D
Minus niestety taki że jest wiele ludzi sfrustrowanych że już punktów nie ma i swoją frustrację wylewają na kasjera.
To teraz przebili już najgłupsze pomysły u nas na w regionie wprowadzają glovo i inposta na stacje. Coś (usunięte przez administratora) jeszcze !!!!
Na mojej stacji glovo działa kilka miesięcy. Jaki efekt ? Zamówienia się zdarzają 3 razy na miesiąc. Więc prawie 0 dodatkowej roboty. Ale inpostu się obawiam. Sporo ludzi może zamawiać, a najgorzej pewnie w okolicy świat będzie. I mamy na stacji paczkomat Masę ludzi będzie się pewnie myliło i wybierać stacje a nie paczkomat. Tego się boję
Trzy zamówienia Glovo w ciągu 2 godzin. Oczywiście gdy zamówienie wpływa kilku klientów na stacji i za moment już pojawia się żółta torba Glovo po odbiór zamówienia. Co jeszcze wymyśli wspaniała firma ?
Niestety u nas glovo trafia się dużo częściej i taki pech zawsze jak jest ruch na zmianie jednoosobowej a po za tym wprowadzili alkohol więc myślę że bardzo mocno nasilą się właśnie takie zamówienia, co do paczek to mam podobne odczucia .
Znaczy się, że jak są dwa paczkomaty 5 metrów od stacji to na stacji też jest InPost? Trochę to mija się z celem.
Dokładnie tak. Może i się mija ... ale jak będą święta i packzomaty pelne to będą na stacje wrzucać paczki i ludzie będą tu odbierać.
Ale z tego co mi wiadomo inpost ma działac na stacji 5 dni w tygodniu i po 8 godzin. Z tego co się orientuję godziny i daty są do ustalenia między pracownikami
No oczywiście pod warunkiem, że regionalny zaakceptuje wniosek od kierownika. Także zapomnij 24/7. Najlepsze jest to, że oni na bezczela wmawiają, że system oraz obsługa to sama przyjemność obsługi pudo. Szkoda, że nic z tego nie mamy...
Przyjemność.. Non stop dokładają nowe obowiązki, wymagania rosną, przy tym niestety punkty poszły się (usunięte przez administratora) limit na kawy, zmniejszone limity litrów, zmiany jednoosobowe, InPost, Glovo, Lotto. Jeżeli byłby konkurs na(usunięte przez administratora) pracownika, Cyrkiel odniósłby bezkonkurencyjne zwycięstwo :)
Jak wyglądają na waszych stacjach zamiany? Czy jeśli komuś coś wypadnie musi wziąć urlop na żądanie, czy jest szansa zamiany z kimś, kto będzie na to chętny? A może zakaz zamian?
Patrzy się w grafik kto może przyjść i się dzwoni do tej osoby. A jak nie chce nikt przyjść to wtedy telefon do kierownika on kombinuję żeby ktoś przyszedł ale zapewne będziesz miał uż wstawione. A jak masz osobę chętna co chce się zamienić to się wpisuje w grafik zmianę i nikt nie robi problemu.
Jest już u was InPost?
No co ty nie powiesz w pierwszy dzień dostaliśmy 17 paczek i następnego podobnie a mamy paczkomat składający się z 6 modułów, a nie chce wiedzieć co będzie w święta, w umowie jest że możemy dostać do 80 paczek plus paczki które przyjdą jeby nadać. Tą śpiewkę że nie będzie ruchu słyszałem już przy Glovo.
Niby nie, ale zajmują miejsce na stacji i masz kolejke a musisz szukac paczki klientowi.
Co powiecie na to, że nie będzie się zbierać na Circle już punktów?
Beznadziejni są. Klienci zapewne sie ucieszą z ich zmiany. Tak samo jak zabrali myjnie nocną. Co bedzie dla tych, ktory nie tankują?
Sami sobie strzelają w kolano. Coraz mniejsza liczba klientów mogą tylko i wyłącznie sobie i swoim pomysłom zawdzięczać. Ale i tak będzie wszystko zagonione na pracowników ...
dokładnie. Zaraz jakis kijowaty konkurs wymyslą, nacisk na cos co nie ma sensu a my bedziemy musieli robic wyniki. Daremna firma.
Ha, ha, jeśli to prawda to będziecie mieć o jednego klienta mniej - to tylko 1500 litrów paliwa, kilkanaście hot-dogów i akcesoria miesięcznie. Bliżej mam inną stację i lepsze warunki. Pozdrawiam pracowników stacji - miło było Was poznać, dzieki za miłą atmosferę.
Czyli nie można już zbierać punktów na kartę od 10 maja... A co z rabatami pracowników np 15 gr na l lub 50% na myjnie lub 25% na food??
Mają być nadal, natomiast jak pracownikom zrekompensują brak punktow nie zostało jeszcze przekazane :)
Widzę że circle robi wszystko żeby stracić klientów ja osobiście tankuje około 3000 litrów miesięcznie i miałem z tego tytułu sporo punktów 3000 za litrów i bonus za 200 litrów dodatkowe 500 punktów co daje razem10 500 i mogłem to wymienic na paliwo za 7200 punktów paliwo na kwotę 150 zł a ono to wszystko zabrali a oficjalnie twierdzą że ulepszyli system by klienta bardziej zadowolić bzdura wystarczy zadwonic na infolinii a nie potrafią tego wystarczyć
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Circle K Poland?
Zobacz opinie na temat firmy Circle K Poland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 158.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Circle K Poland?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 150, z czego 6 to opinie pozytywne, 51 to opinie negatywne, a 93 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Circle K Poland?
Kandydaci do pracy w Circle K Poland napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.