brak logo

Atena

Toruń

Opinie o Atena

m 2010-07-26 22:36:34
Ogłoszenie: Sprzedawca/obsługa klienta Drogeria Rosa również dotyczy dotyczy tego precedensu.

nowy 2010-07-29 11:53:52
ZGADZAM SIĘ Z WYPOWIEDZIĄ, NADAL SIE TAK OGŁASZAJA, TERAZ RÓWNIEŻ POD FIRMĄ USIMA JAKO SEKRETARKA / POMOCNIK DS. ROZLICZEŃ(usunięte przez administratora)
aska 2010-07-29 21:40:36
kurcze dobrze ze zaczęłam szukać coś na ich temat bo dostałam od nich meila i bym pewnie tam pojechała...hmmmm dzieki za ostrzeżenie
motylekcf 2010-07-30 21:21:46
HEJ!, Czy był ktoś z Was na dzisiejszej rozmowie w firmie Usima na słynnej ul. Zbożowej 168 i czy ktoś z Was dostał jakaś prace?
asia 2010-08-01 12:14:59
hej no właśnie ja dziś dostałam maila ze zapraszają na spotkanie i nie pojadę skoro to tak lipna firma a pisalam na sekretarke
miśka 2010-08-06 12:34:22
Hej. Ja takze dostałam zaproszenie. DZIEKI ZA OSTRZEZENIE:). Ale wiecie co? Ja pojade dzis na to spotkanie z czystej ciekawosci. Zobacze ile osob tam bedzie i ile przyjmie ich oferte (Ja oczywiscie im podziekuje. Jak mam latac po miescie jak pies i sie prosic zeby ktos kupil ten szajs, to wole siedziec w domu na bezrobociu). Opowiem wam wieczorem jak bylo :)
ola toruń 2010-08-07 15:47:02
Hej! ja też dostałam właśnie zaproszenie na rozmowę na poniedziałek na godz.17:30 i nie wiem co teraz czy to wogóle brać pod uwagę skoro sobie tu poczytałam to i owo.Ogłoszenie na które odpowiedziałam brzmiało tak: OBSłUGA klienta/ doradca, cały etat, jedna zmiana. Osoby młode niekarane. CV +zdjęcie:(usunięte przez administratora) Jeśli ktoś jeszcze ma takie zaproszenie bądź już był w związku z tym ogłoszeniem to odezwijcie się.
asiek 2010-08-09 13:17:23
Hej!
Ja też mam zaproszenie na dziś na 17.30. No i oczywiście nie pójdę, bo to już trzeci raz, kiedy do mnie napisali. Za każdym razem wysyłałam swoją aplikację na inne stanowisko i na zupełnie inny mail. A w odpowiedzi zawsze to samo..... Żenada!
ognik 2010-08-10 13:15:07
Wielkie dzięki, ze umieściliście te informacje, bo pojechałabym na pewno, teraz sobie odpuszczam. Czysta żenada.
Ja pisałam na maila(usunięte przez administratora) , stanowisko referent do spraw rozliczeń.
ognik 2010-08-10 13:16:27
ich mail to również(usunięte przez administratora)
koniczynkkka 2010-08-23 12:11:15
Dziękuję za info, bo również nabrałabym się. A tak to sobie odpuszczam i szukam dalej. (usunięte przez administratora)
TenTyp 2010-08-24 23:06:53
A ja tam pojadę i... sie dziwią cwaniaki !
Asia1985 2010-08-30 10:29:14
hahahaha, dzięki bogu za internet:), dostałam dziś maila z terminem rozmowy kwalifikacyjnej, ponoc szukaja pracownaika do dzialu personalnego mail: work75@interia.pl
Ha dzięki za przestrogę:)
karolina 2010-09-02 16:13:11
wczoraj byłam na rozmowie, ogłoszenie było o sprzedawce na stanowisko drogeryjne, ale ze względu na CV zaproponowano mi stanowisko w biurze obsługi klienta:D
szczęście,że poczytałam to forum i zaraz zrezygnowałam z dalszych kontaktów z ta firmą.
Mila 2010-11-11 12:09:58
Ja dostałam zaproszenie [usunięte przez moderatora] na ul.Czarlińskiego23-chyba zmienili juz adres. A ogłoszenie na które odpowiedziałam to było ,,szukam sprzedawcy praca na stałe".
Ania 2010-11-16 21:07:44
Ja dostałam zaproszenie jutro na rozmowę na ul. Czarlińskiego 23 [usunięte przez moderatora] w sprawie pracy jako obsługa klienta. Myślicie, że warto iść, czy szkoda mojego czasu?
milan 2010-11-17 18:45:33
Hej też dostałam wiadomość [usunięte przez moderatora] na ulicę Czarlińskiego 23 ale jako konsultanta w mini oddziale bankowym..pomocy [usunięte przez moderatora]???
E615 2010-11-18 23:45:40
Ja również dostalam zaproszenie na rozmowę kwalifikacyjną na ul.czarlińskiego, a wczesniej bylam na rozmowie w Atenie przy ul.Zbożowej [usunięte przez moderatora]..... Z pewnością tam nie pójdę... Co ciekawe tym razem poszukiwali ...telemarketera :)
gość 2010-11-19 11:12:35
też dostałam maila [usunięte przez moderatora], spotkanie na czarlińskiego 23 w poniedziałek. bardzo dziękuję autorowi postu za zaoszczędzenie mojego czasu. praca.firma4@wp.pl to ich nowy mail
anonim 2010-11-21 20:02:58
ja dosta??am zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjnÄ? na jutro tj poniedzialek na ul. Czarli??skiego 23 [usunięte przez moderatora], tyle ze tym razem oferowali pracÄ? hostessy. Oczywiste jest, ??e po przeczytaniu tego wszystkiego siÄ? tam nie wybieram ;) pozdrawiam
anonimmm 2010-11-22 13:40:04
Ja też dostałam zaproszenie, na stanowisko ds. obsługi klienta stacjonarnego....!!! nowy adres biuro.d@interia.pl
niunia789 2010-11-22 19:13:55
ja też to dostałam adres ihc nowy !!--praca.firma4@wp.pl dzia ludziki za ostrzeżenie
anonim 2010-11-29 14:03:59
Potwierdzam dosta??em taki sam email [usunięte przez moderatora] na 29 na stanowiska magazyniera hehe ale sobie jaja z ludzi robiÄ? dobrze ??e przeczyt??em ten artyku?? bo bym sporo kasy wyda?? na dojazd dziÄ?ki za pouczenie i nie dajcie sie nabraÄ? [usunięte przez moderatora]Pozdrawiam
ps ich email praca_@onet.pl
anonim 2010-12-03 17:07:13
Oj, ja wlasnie tez dostalam - juz 3 raz chcieli mnie wrobic, ale tego nazwiska nie zapomne.[usunięte przez moderatora].
anonim 2010-12-05 07:44:09
kolejny ich mail to "rekrutacja811@interia.pl", [usunięte przez moderatora]ul. czarlinskiego 23b
kruszyna kosmosu 2015-01-09 18:11:35
nieładnie się spóźniać, kultura zawodowa nie powinna pozwolić ci na takie ekscesy. ja tam się nigdy nie spóxniam chociaż mieszkam dalej od firmy niż ty. i tez bardzo chciałabym pracować w Atena, tylko wiecie może czy obecnie są w tej firmie jakiekolwiek rekrutacje prowadzone albo nabory?pozdrawiam cieplutko
duplo 2015-03-25 18:25:01
Atena projektuje, wdraża i integruje kompleksowe systemy informatyczne dla biznesu. Specjalizuje się w zarządzaniu dużymi projektami wdrożeniowymi.Z tego co wiem to w Sopocie obecnie poszukują nowych pracowników - m.in. stażystów oraz pracowników do swojego biura HR czy też usług It. Warto do nich zajrzeć
jezuskie pomocy 2016-05-13 17:21:34
@łucja jak masz doświadczenie to aplikuj i nie czekaj, bo takie oferty szybko znikają i są zajmowane. Ja sam myślę o pracy agenta ochrony. Trzeba być osobą rzetelną, odpowiedzialną i nie posiadać żadnych nałogów. Pewnie chodziło jakieś narkotyki i picie, bo chyba palenie przejdzie, czy nie za bardzo?
Zostaw swoją opinię o Atena - Toruń
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Atena