brak logo

MM Szynaka Interline sp. z o.o.

Nowe Miasto Lubawskie

Opinie o MM Szynaka Interline sp. z o.o.

Jan 2014-11-03 10:37
U szynki pracojesz jak koń zarabiasz jak kucyk.
4
malwa 2014-12-23 14:49
Ludzie nie idzcie do szynaki bo to nie praca a rzeznia ktora ludzi wykancza w dodatku ludzi maja tam za [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a zarobki to smiech na sali czlowieka maja tam murzyna od roboty za zlamame grosze !!!!!
2
Michal 2014-12-23 15:12
Praca u szynaki to porazka ludzie z marginezu maja przywileje u msjstrow !
To jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla patologi ktora tam pracuje maszyny tasmowe ktore daja duze tempo czlowiek nie moze pujsc do lazienki nawet . Ludzie nie pracujcie tam obiecuja duze zarobki a nic nie ma z obitnic!!!!
3
Łukasz24 2015-03-23 18:03
ja tam racuje i jest ok spoko ludzie to jest produkcja to wiadomo ze jest tempo ale bez przesady zedo lazienki sie nie da isc jak ktos jest leniwy i nie daje rady to pozniej pisze takie bzdury
1
kucyk 2015-09-02 13:23
to banda złodziei i tyle pracowałem tam i jak już ktoś chce iść na produkcje to na pewno niech nie idzie do szynaki... a mistrzowie tam to maszynki do robienia ludziom z mózgu kisiel... pozdro dla bandy z szynaki...
3
Skorpion 2016-01-22 21:35
Stanowczo odradzam tam iść bo to jest [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] za psie grosze ale mam nadzieję że PIS to zmieni i tacy cwaniaczki jak Szynaka nie będą mieli ludzi do pracy za darmo.
2
Nowomieszczan 2016-02-12 13:58
Praca jak praca, wszędzie płacą tyle samo. Jak ktoś tam idzie to chyba godzin się na warunki wynagrodzenia ? Chyba jeden z nielicznych zakładów w którym przejrzyście opisane jest co za co jest odprowadzane na kwitku od wypłaty. Szału nie ma ale taki mamy zarobki w regionie. Jedynie problem z ciśnienie na soboty, jak już nie odmówisz kilka razy to w okresie do odstrzału , pierwszy w kolejności. Jak porobisz 200/210h to i zarobisz z 1500 zł :)
2
khvg 2016-05-19 20:47
@mid prawda jest taka, że wszędzie trzeba pracować - wiecej czy mniej. Wiec w ogóle moim zdaniem trzeba sie ciszyć ze jest robota i doceniać to !!!!
1
wolfmen99 2017-03-18 22:23
W zakładzie Nowomiejskim kasę zarabiają wazeliniarze,ludzie którzy wchodzą w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] bez mydła ,są to głównie pracownicy transportu i operatorzy ,tfu z [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zrobi się porządek.
2
Zostaw swoją opinię o MM Szynaka Interline sp. z o.o. - Nowe Miasto Lubawskie
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MM Szynaka Interline sp. z o.o.