brak logo

severt polska

Gorlice

Opinie o severt polska

anonim 2011-06-16 14:22:46
A skąd wiesz ile firma proponuje? Jak ostatnio byłem w e Vreden to firma zaproponowała mi 9 euro na h ,zakwaterowanie i dojazd do miejsca pracy. A jeśli \"chłop\" tyra za 5 euro to \"baba\" zawiele nie naharcuje
anonim 2011-06-20 22:29:08
Pozdrawiam wszystkich z sewertu.Pracowalem tam jakis rok chyba.Duzo piłem,właściwie codziennie(problemy osobiste hehe)ale nie zwolnili mnie,sam odeszlem.Mysle ze jakby lepiej placili i jakbym nie byl uzalezniony od alkoholu to dalo by sie tam pracowac na tej tokareczce...;)
anonim 2011-06-22 12:42:36
Proponowali 9eur...... a ile wżąłeś na rękę i jak długo...Życzę pomyślności i wytrwałości. 5eur x 4zeta = 20 zeta x 12,h.x 6 dni jednak można Pooharcować.. Zamykam temat...
anonim 2011-07-08 18:20:13
proponowali 9 euro,płacą 9 euro i pracuje tak od lipca 2010 roku
jastrzabek 2011-10-04 11:50:15
szkoda mowic na temat tej firmy pracowalem tam 4 lata ,Nie powinno byc takich zakladow pracy tyle pozdro dla pracownikow nie wszystkich tylkio tych normalnych
anonimowo 2011-11-25 08:53:15
Naprzyjmował nowych nie ma sie gdzie ruszyc, 4 brygadowy system zmian to najwieksza porazka, sam prezes nie wie czego chce. Pracuje juz dosc dlugo o kazdy grosz trzeba sie prosic. Nie dziwie sie wcale że trzeba pic w robocie zeby to wszytsko strawic. Nawet pracownicy posiadający najwyższe grupy w porównaniu do innych miast w Polsce (przy takiej pracy) zarabiaja grosze. Życze dorobienia się garba ja juz szukam nowej pracy.
observator 2011-12-09 11:04:08
No i co z tego,że przyjmują nowych. Lepiej by na tym wyszli gdyby dali zarobić ludziom,którzy już pracują. Ci którzy przyszli z biura pracy mają serdecznie w dupie tą robotę!A świeżo zatrudnionym Słowakom daję miesiąc. Dłużej nie popracują. Zatrudniając takich ludzi Firma pokazuje swoją słabość. A miała być w biurze sterta podań! Atmosfera w Firmie po raz kolejny zrobiła się fatalna .Niedługo zaczną się zebrania odnośnie słabego wyrobienia. Znowu musi zwolnić się kilku lepszych ludzi żeby niektórym otworzyły się oczy! A było już całkiem nieżle. Severt nie jest pępkiem świata . NIKT Z TYCH KTÓRZY SIĘ ZWOLNILI Z GŁODU NIE UMARŁ
jeden z zalogi 2011-12-11 22:44:49
najgorsze jest to ze slowacy maja wyższa stawkę niz nasi spawacze!!?? , a robia polowe z tego co polacy .
power 2012-01-07 23:36:06
najbardziej mnie boli to , ze ludzie z zewnątrz (slowacy)maja po 8 euro a nasi , kilka razy lepsi spawacze moga sobie tylko pomarzyć o takich pieniadzach,to jest smutne i bardzo przykre.Nie da sie zarobić ludziom we wlasnym kraju , absurd !!
Jeden z wielu 2012-01-25 17:12:44
No i co z tej czterobrygadówki skoro stanowiska świecą pustkami,a część ludzi nadaje się tylko do tego żeby napawać belki.
byly pracownik 2012-02-17 17:55:48
ludzie omijajcie szerokim lukiem ta firme
j.w. 2012-02-20 10:37:03
zwłaszcza jak zarabia się po 3 tyś
Jeden z wielu 2012-02-26 10:51:31
700 euro za prace przy spawaniu swiatek piatek to tak duzo? W Irlandii 1400 to najnizsza pensja za nominal ! Pogratulowac.
ze stażem 2012-02-26 11:31:27
Stawki w firmie nie drgnęły od czterech lat czego nie można powiedzieć o cenach. W tej chwili musiałyby podskoczyć o ok. 15% żebyśmy dogonili inflację.Zostaliśmy bardzo z tyłu.
j.w. 2012-03-05 17:53:52
Do jeden z wielu-dlaczego porównujesz Irlandię do Gorlic? Jeśli już tak to porównaj do Niemiec gdzie za spawanie dostajesz ponad 2000 euro. Więc tą Irlandią nie zabłysnąłeś.
Do ze stażem-jeżeli Tobie stawka nie drgnęła to nie znaczy że nikt nie dostał podwyżki. Nikt Ci nie broni iść do prezesa i powiedzieć że zasługujesz na podwyżkę. (chyba że nie zasługujesz)
Do pracownik-strajk!? z jakiego powodu. Dlatego że prezesi jeżdżą furami?
"tylko na to pana stać , panie j.w. Podobna błyskotliwość jak na zebraniach."- o jaką błyskotliwość Ci chodzi bo nie rozumiem?



1
bbbb 2012-05-15 10:45:03
Słyszałem, że mają problemy z punktualnością co do wypłat, wyrobic sie nie moga w biurze, to moze nie daja sobie rady a nie ze sie wyrobic nie moga,
napakowany 2012-08-25 21:07:52
zarobki sa marne zgadza sie ,czlowiek [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] l i co mial ??? co chwile byly zebrania ,a majstrowie co niektorzy swiruja, slyszalem ze teraz zrobili majstra tak go mozna nazwac pana szanownego [usunięte przez administratora].. nic chlopina nie zna sie dopiero sie uczy podobno tylko gada no no no ,hehehe ,z kartkami tez byly problemu co oni nam pracownikom laske robili ze podpisal kartke ,dumni ,nic nie robia siedza na internecie i ciezko im podpisac szkoda gadac paozdrowienia dla dawnych kolegow
lekdem 2012-11-22 21:05:56
robilem tam kiedys z tych chlopakow z moich czasow zostalo 10 proc wiec o czym mowa najgorsze ze taki prostak jak kloc i boguta nieuki z instalu laduja wszystkich w bambuko ruwnia pochyla cwaniacy i na nrzeciwko barachlo a tzw klasa srednia czyli skarb karzdego kraju s [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ila na emigracje i juz nie wruci bo nie ma do czego i czekamy na czajna town bo slowacy i ukraincy s [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ili w wlasnym kraju niewolnikiem i po co wojna
Rico 2013-03-23 18:38:53
panowie nie wiecie czy przypadkiem nie ma przyjęć na Severt ?
Spawacz 2013-03-25 12:33:24
Kolego roboty nie ma! zwalniaja ludzi ile juz zwolnili 50osob,a w tym tyg z niemiec 7, w Gorlicach 14 i dalej beda zwalniac bo roboty nie ma z niemiec ludzi nawet zwalniaja ,wiec szukaj gdzie indziej, goscie co teraz mieli jechac do niemiec to nawet ich zwolnil!!! calkiem upada bedzie przestoj pare mies ,kazdy sie boi ze zostanie zwolniony ,
Wytaczarka 2013-03-25 12:40:20
Prezes nawet szuka roboty na fabryce bo ludzie gadali wiec sobie pomyslcie jak stoi severt:( dramat
a25 2013-04-26 09:00:55
czy w tej firmie coś ostatnio się zmieniło?
kot 2013-05-28 21:41:30
nic
spawacz doswiadczony 2013-06-19 17:36:37
Koledzy dalej lipa z robota ,pseudo majstrowie po podstawowkach!!! cwaniakuja chodza dumni jedyni normalni to majster [usunięte przez administratora],a reszta to oszolomy pojecia nie maja o robocie tylko udaja ze sie znaja hehe jak mozna byc majstrem po podstawowce za mleko i ser hehe,tylko komputer i pornole ogladaja ,pozdrowiam wszystkich kolegow spawaczy :)
mpl 2013-10-26 21:30:09
trzeba byc [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] zeby orac za te pieniadze w holandii wiecej placa za sadzenie tulipanow ale wy lodglorlic nawet tam sie nie nadajecie bo trzeba raz na godz pomyslec a nie tylko lac drut do wiadra odlewniki
sen 2014-02-01 15:05:54
witam jak tam w Severcie dalej lipa z robota?
2
kotek 2014-02-25 22:44:18
To Severt jeszcze istnieje podobno go sprzedali ?
2
wagoniarz 2014-03-16 18:55:51
jak to jest w severcie oralem za 5 20 a teraz i nic nie umialem a teraz spawam w belgii za 22e i jesem fachowcem nie rozumie
1
fifi 2014-03-17 18:30:54
bo nie umiales odlewac tylko spawac a tam potrzebuja silnych glupich inajlepiej pijakow
1
skura 2014-03-18 21:21:47
a jak tam wetkarz dalej kreci walki
2
mazur 2014-12-02 09:44:28
co ty nierozwinięty jesteś? wystarczy zadzwonić numer telefonu jest w necie jak tam już zaglądałeś ;))
1
marek 2015-01-17 17:55:11
sa moze przyjecia???i jak placa??
1
kammy 2015-02-27 18:44:28
Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju prace spawalnicze oraz obróbkę skrawaniem, to severt polska wyrasta na lidera w branży. Jak dla mnie taka firma powinna się rozwijac i co jakiś czas szukac jednak nowych pracowników. Jednak faktycznie brak od nich ofert, a na stronie internetowej nie posiadają nawet zakładki praca, czy kariera, to próżno szukać tam ogłoszeń kolego budzik.
luk 2015-03-27 20:59:22
gosc pisze ze przelorzoni ida na renke ale ubaw. wlasciciel potrafi przyjechac do domu sprawdzic czy faktycznie jestes na chorobowym ilu chlopa w gumiakach do wyrka zwiewalo ! :} bo podjechal pod dom . a jesli lubicie spawac 8 h na zmiane i sie tego nieboicie to severt jest dla was dzienne warzenie druta 30 gk norma , ci co pala to sobie zapala przy grzanu sztuki to okazja na odwyk . zapomnialem dodac ze swierzaki miesiac ucza sie za free jak chca robic . a w delegacji trzeba lubiec pic .pozdrawiam wszystkich
1
luk 2015-03-27 21:08:24
to chyba sam wlasciciel pisal :} kto spróbuje ten sie dowie .{o wartościach tej firmy decydują w dużym stopniu ludzie dlatego postawili na profesjonalną kadrę, obecnie przedsiębiorstwo zatrudnia około 300 doświadczonych fachowców o wysokich kwalifikacjach. SEVERT Polska zainteresowana jest wprowadzaniem w Polsce nowoczesnych technologii wytwarzania w tym robotów przemysłowych.} jest podkreslone zezatrodnia kadre a nie pracownikow spawaczy jest tam niewielu a na tych co w kadrach siedza ktos musi zarabiac i jak lubicie jak szef wam za plecami stoi i doglada to praca dla ciebie , was . niepolecam ludziom o slabych nerwach.
Goniarz 2015-07-18 22:19:10
Jak ie stawki sa w vreden dalej. 5 , 2. Jak 10 lat temu. Pozdrawiam wszystkich zpod. Siudemki.
stary 2015-07-26 19:05:07
We Vreden podobnie jak było,za to w Gorlicach 20% mniej niż 10 lat temu.
sen 2015-12-16 16:12:59
POWAZNIE?
grzegorz śliwa monter 2016-01-31 15:23:28
LIPA NA TYM ZAKŁADZIE A CO KLOC PŁACI NA WACIKI NIECH SAM ROBI ZA TAKIE PIENIADZE A NIE DUPE WOZI TYLKO I SZUKA ZACZEPEK
2
spawacz obecny 2016-02-01 13:16:04
kolega monter ma tu rację co to za pieniądze śmieszne a tyrać trzeba ,ale my spawacze mamy sposoby nie grzejemy na popoludniu do tej temp. jak trzeba bo wtedy kloca nie ma a rano jak jest to jak idzie na hale to wtedy odpala się palniki i jest oki hehe pozdrowienia z kabiny D11
spawacz 2016-02-01 17:34:21
zgadza się kolego spawacz obecny tak się robi jak kloc idzie to palniki do rąk i grzanie he he a popoludniu to kto grzeje heh ,na popołudniu spoko bo piwko można sie napić po kryjomu za obrotnikiem a puszki wszyscy daja do obrotnika i po sprawie he jaka płaca taka praca heheh pozdrawienia z C8
ryszard 2016-02-15 15:32:00
Koledzy lipa u nas teraz coś kloc zabrał ale na chwile pracy z tlc . za takie pieniądze to wiecie jaka praca taka płaca a jak się prezesowi nie podoba to niech sam składa na montażu i spawa
spawacz obecny 2016-02-29 14:07:31
Kloc teraz zabrał trochę roboty od tlc zgadza sie i cwaniakuje ale to tylko na chwil,e wiecej nie bedzie mial zamowien , i teraz cwaniak bo do urzedu pracy dał ogloszenia ze potrzebuje pracownikow spawaczy wiec bierze mlodych placi im 1150 netto urzad pracy płaci mu 11 tys ,ale opinia severtu jest marna na gorlice i okolice i ludzie odmawiaja wiem bo moja zona pracuje w urzedzie pracy
pracownik 2016-02-29 15:07:14
teraz w tym severcie pracuja sami ormowcy taka prawda i dziobaki kto robił to wie o czym mowa ,tak jak i ten z biura cały sławek wielki teraz ing. od siedmiu boleści cwaniak i tyle ani z nim porozmawiać dziobak do prezesa
WYTACZARKA 2016-02-29 18:23:19
TAKA PRAWDA JAK KOLEGA WYŻEJ MÓWI DUZO LUDZI ZOSTAŁO DZIOBAKÓW I ORMOWCÓW OPINIA SEVERTU NA GORLICE JEST MARNA I WSZYSCY SMIEJĄ SIĘ GORLICZANIE ŻE ZA TAKIE PIENIĄDZE TO SZKODA Z DOMU WYCHODZIĆ ,SĄ LEPSZE FIRMY W GORLICACH CO PŁACĄ NP 600 ZŁ WIĘCEJ A TAM TO SIĘ SPAWA A NIE LEJE WIADRAMI JAK NA SEVERCIE TAKA PRAWDA I TAM PREZESI I ZAŁOGA SĄ JAK LUDZIE MOŻNA POGADAĆ ITP
spawacz z 2 nawy 2016-03-01 13:37:48
koledzy wszystko prawda ja tez jeszcze pracuje ale sie zwalniam z kolega bo za takie pieniadze szkoda gadac a jakie maja wymogi jak by placili po pare tysiecy zlotych ,jak tu pisza sa lepsze firmy co placa troszke wiecej i jest pracownik doceniany a nie jak tu jeste tylko pracownikiem ,dawnie bylo dobrze tu praca atmosfera itp a teraz koledzy nie prawda szkoda ze tych szacow juz nie ma
pracownik od 2001 2016-03-21 07:56:54
Rzadko czytam to forum bo jest tu masę wypowiedzi ludzi,którzy w Firmie już dawno nie pracują. Te opowieści o puszkach schowanych w obrotnikach być może miały miejsce 5,6 lat temu gdy było masę pracy i do Firmy trafiło masę przypadkowych ludzi.
spawacz 2016-03-24 23:55:52
chłopaki czy wy jesteście normalni? Pisząc takie bzdety sami na siebie bat kręcicie. Kij w oko tym którzy już w firmie nie pracują i głupoty piszą ale z tego co widzę udzielają się tu moi "koledzy" Chłopie jeden z drugim jak ci źle idź do innej roboty spróbuj i wtedy pierdziel jak ci tam źle było. Bo ja chętnie do kuf bym wrócił.Ale niestety wiele roboty ucieka z firmy przez takich oszołomów co to chwalą się jak "KLOCA" robi w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] a.
kinga 2016-05-19 22:24:52
a jaki lepszy znajdziesz? oni jako spółka córka firmy Wilhelm Severt Maschinenbau GmbH z Vreden dają ci prestiż i możliwości lepsze niż inni moim zdaniem
Zostaw swoją opinię o severt polska - Gorlice
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie severt polska