Firma jak z bajki XD
Skoro tak to może wyjaśnicie o co wam chodzi skoro to takie zabawne? ;) Jakieś konkrety odnośnie aktualnych warunków?
Nie pracuję w firmie już kilka ładnych lat ale po wpisach widzę że nic się nie zmieniło. Pracownicy super, dziewczyny z help desku wspaniałe, dział informatyczny super. Zarząd żenada. (usunięte przez administratora) e zwalniali ludzi w bardzo ciekawy sposób. Spotkanie niby handlowe, siedzą sobie ludkowie w sali i pan (usunięte przez administratora)nagle informuje o konieczności zwolnienia 2 z czterech siedzących tam ludzi. Ci co zostali dziękują że nie wylecieli. (usunięte przez administratora) Cały dzień(usunięte przez administratora)głupot a wieczorem każdy zapraszany do pokoiku zwierzeń jest informowany że dostaje nową umowę o pracę z obniżoną pensją. Jest wieczór nie możesz do nikogo zadzwonić po poradę, zapytać. Oczywiście znowu (usunięte przez administratora). To powyżej to pikuś, wiem (nie słyszałem) wiem jak zwolnili chłopaków z Mazowsza. Przyjechał znowu (usunięte przez administratora)i podłożył im wypowiedzenie za porozumieniem stron, Pan kierownik robił jeszcze głupie wkręty o okresie wypowiedzenia. Jeden chłopak dostał taki papier na parkingu w lesie !!!!!!!!!!!! Drugi w Maku przy kawusi. :) (usunięte przez administratora)
Co ty mówisz? To wszystko to prawda? Zwalniać ludzi w takich warunkach i w taki sposób? Trochę nietypowe. A ty odszedłeś sam czy pożegnali się z tobą w podobny sposób?
@Jerzy Nigdy nie miałem potrzeby korzystać z serwisu bo wszystko działa. Terminale różnią się technologią, działa szybciej i wszędzie ma też skaner. Obsługa terminala bardzo prosta każdy da sobie radę.
Podpisałem umowę z firmą kartel przed rokiem czyli jak wszyscy skorzystałem z darmowego terminala przez 12 miesięcy. Przedstawiciel jasno powiedział mi, że umowa jest na 2 lata ale program trwa 12 miesięcy. Przekroczyłem 100.000 obrotu w tym czasie i prowizję zacząłem płacić po 10 miesiącach. Teraz otwieram nową placówkę. Dostałem jakiś nowoczesny terminal przenośny. Nikt takiego nie ma. Polecam.
Telefon z zaproszeniem na rozmowę, na rozmowie pytania tylko o doświadczenie - jak pani kierownik widzi nazwę "Arteria", to tak jej się oczy świecą, że od razu wiadomo, że masz tę pracę...
Tylko o doświadczenie.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Firma Kar-tel okłamuje klientów. Podpisując umowę, wysyła umowę tylko z bankiem a swojej nie. Ma złe warunki współpracy. Obiecuję 2 lata za darmo, a w cale tak nie jest. Przykro z takiej współpracy
A jeśli zwróci się uwagę, że w emailu nie ma ich umowy, tylko jedna z bankiem? Dosyłają ją normalnie, czy nawet w takiej sytuacji nie ma na co liczyć?
Witam czytałem opinie o kar-tel mam ich terminale na 3 lokalizacjach vx520 i jak narazie ok.
Osoby które źle piszą o tej firmę chyba są słabi z matematyki albo konkurencja pisze te Bzury. Obstawiał bym konkurencję. Bo prowadząc biznes w Polsce raczej trzeba umieć liczyć. Nawet jest kalkulator dla ułatwienia. Jest to jedyna firma która nie podniosła mi stawek i zgadza się każdy grosz. Obsługa miła ostatnio zadzwoniłem bo kolejny lokal otwieram więc nowe terminale trzeba. Przedstawiciel mnie zaskoczył był tego samego dnia. Ale największe zaskoczenie to ich nowe terminale mam od dwóch tygodni. Powiem krótko zmiana jest taka jak bym przesiadł się z maluch na mercedesa. Szybkość i zasięg terminala zwala z nóg. I z tego co mówił przedstawiciel, że na ten moment tylko oni mają taki sprzęt. Skoro Polska firma potrafi stworzyć takie rozwiązania jakie ma ten terminal to ja w to wchodzę i nigdy nie czułem się (usunięte przez administratora) a miałem innych dostawców których ja nie polecę. Ale Kar-tel mogę w 100%
W czym konkretnie te nowe terminale są lepsze niż poprzednie? No i jak wygląda poziom obsługi serwisowej gdy coś się popsuje?
Widziałem nowy terminal z firmy Kar-tel. Nazywa się a90. Bajera. G5, nowoczesne aplikacja. A w moim nawet nie ma blika. Nie wahałem się i podpisałem umowę. Napiszę za jakiś czas jak tam dalej leci.
Piszę bo jestem zadowolony. Dziwne? Uważam, że nie tylko hejty i złośliwe uwagi powinny pojawiać się w komentarzach.
od kiedy pobliski sklep zmienił terminale na te z kar-tel rozpoczęło się naliczanie złodziejskiego kursu przeliczenia dla karty walutowej w $ terminal pobiera z karty GBP zamiast $ przez co mocno zawyża dla mnie rachunek przykładowo kiedy kurs w innych sklepach to 3.9zl, w sklepie z terminalem kar-tel to 3.6zl, a na samym początku nawet 2.8zl za 1$
A co niby twoim zdaniem jest nie tak z tymi terminalami? Nie czaje skąd wychodzisz ze tak powiem
Podpisałem umowę z kartela ale na firmę PEP. Dostałem terminal przenośny a nie mogłem doprosić się go w eserwisie. Przy 60.000 zł sprzedaży na czytniku płacę prawie o 200 zł taniej. Obsługa bardzo podobna. Pracownica choć przed emeryturą szybko sobie poradziła. Kolega się wahał z podpisaniem to jeszcze dostał pismo, że eserwis podnosi mu z "uwagi na sytuację ogólną" o 0,08%. Trzeba jednak się pilnować a nie ufać. Zmieniłem firmę po 15 latach.
Miałem kiedyś kartę Aliora dwuwalutową i " za darmo". Zapłaciłem ok 500 zł w sklepie z terminalem kartela. Ściągnęło mi z karty ok. 575 zł czyli 15% więcej. Oczywiście dostało się właścicielowi sklepu. Ale był na tyle roztropny, że wysłał mnie do znajomego bankowca. Okazało się że to ja byłem na tyle roztargniony, że płacąc wybrałem Euro a nie PLN. A te 15% zabrał sobie mój bank. Od tej pory karty tej nie używam, chyba że w Egipcie. Tam 15% to wielkie nic...
Opieka handlowa bardzo dobra. Terminale po prostu działają. Pieniądze są na czas. W poprzedniej firmie było różnie. Chcieli mi zmniejszyć prowizję jak dowiedzieli się, że mam lepszą ofertę. To gdzie byli 3 lata temu?
Dramat dramat terminale chyba z przed powodziowe do tego co chwilę się psują ta transakcję trzeba sobie troszkę poczekać klient przez ten czas spokojnie może iść sobie zapalić może się połączy:( ludzie mamy 21 rok pora najwyższa przejść nową technologię
Terminal działa, obsługa w porządku. Mogę każdemu polecić
Terminale działają. Szybko się łączą. Pieniądze są na drugi dzień. Faktura w terminie. Serwisu nie miałem od 2 lat. Poleciłem już kolegom.
Tak niestety jestem baranem bedac klientem tej firmy.Terminale żenada kazdy sprzet moze sie uszkodzić ale tyle razy???w ciagu msc??uszkodzi sie terminal płatniczy??w weekend odbierze nie mila obslugujaca Pani i co pomoże??zglosi temat do serwisu a ty tracisz klientów.to samo z fv nie zapłacisz?blokuja usługę a faktur brak!!!na terminalu i na mejlu.zadzwon do biura obslugi porażka niezbyt symatyczne panie nie ogarniaja tematow w tle slychac smiechy hihi o okresie wszystkiego sie dowiesz.Firmy nie polecam.
Od kiedy człowieku posiadasz terminal? Nie ma na świecie firmy, która zrobi ci serwis w niedzielę. Na tzw. zachodzie jeśli trafisz na przerwę świąteczną to możesz czekać i tydzień dwa. Weź sobie drugi terminal rezerwowy i sprawa załatwiona.
MASAKRA O NIC NIE MOŻNA SIĘ DOPROSIĆ,JEŚLI CHODZI O KASĘ TO SĄ PIERWSI ŻENADA
Ale o co dokładnie nie można się doprosić? Czy jesteś pracownikiem Kar-Telu? Czy może ich klientem? Nie sprecyzowałaś dokładnie o co chodzi więc nie jestem w stanie wywnioskować do czego się odnosisz... Napiszesz?
Ja napisze. Fakturę musisz zapłacić a czy terminal ci działa to ich nie obchodzi :) Doprosić o terminal działający
Firma nieprofesjonalna, na nowe urządzenie czekam już miesiąc a jak już przychodzi to zepsute. Widać że firma usuwa opinie. Nie polecam
Przyznam że ciśnienie na efektywną pracę jest. Ale gdzie go nie ma? Co do wyrażania opinii nie będę komentował. Znam kolegów, którzy zaczynali pracę w tej branży od hejtowania konkurencji. Taki polski zwyczaj. Gdyby te opinię były prawdziwe wystarczyłoby podać fakty: jaki terminal, gdzie, kiedy. Poza tym jeśli miałbym reklamację zgłaszałbym ja w biurze obsługi a nie na forum dla pracowników.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w KAR-TEL?
Zobacz opinie na temat firmy KAR-TEL tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 17.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w KAR-TEL?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 8, z czego 2 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy KAR-TEL?
Kandydaci do pracy w KAR-TEL napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.