logo EDEN S.C.

EDEN S.C.

Rzeszów

Opinie o EDEN S.C.

Magda 2011-06-08 15:30:59
() Aha to co najważniejsze wypłata w terminie i bez zarzutu
kulfon 2011-06-23 09:18:36
a możesz napisać dokładniej w jakim niby mieście takie rzeczy nają miejsce? gdzie byłeś zatrudniony i nie dali ci auta, bo to dość ważna informacja:)
anonim 2011-08-21 12:18:00
Pracuje w Eden sc i mam wrażenie że te opinie piszą tylko nieudacznicy którym się w firmie nie powiodło. Nie nadajesz się na przedstawiciela miej pretensje do siebie a nie do całego świata, i nie pchaj się tam gdzie się nie nadajesz... Jak na razie nie czuje się oszukany w żaden sposób, wszystko się zgadza z umową
fff 2011-09-08 14:25:32
:) jestem po rozmowie. Pełny profesjonalizm
che 2011-09-19 17:55:24
I jak poszła ta rozmowa? bo zastanawiam się czy jechać na swoją te 150 km
loud 2011-09-19 23:52:53
Jestem po rozmowie w poznaniu. Generalnie wszystko ok teraz czekam na odpowiedź
kameleon 2011-10-18 20:57:25
nie jest tak zle ,ja juz troche pracuje,mam sluzbowe auto i nikt sie mnie nie czepia.Jak potrzebuje wolny dzien to mam bez problemu.Placa tez na czas.To prawda,ze praca nie jest lekka i nie kazdy sie nadaje,ale jak sie rzetelnie podchodzi do pracy to mozna zarobic.Nie sa to kokosy ,ale jak to na prowizji raz lepiej raz gorzej.
ja 2011-11-23 09:54:34
witam, czy orientuje się ktoś czy jest podstawa i czy samochód jest od razu?
a 2011-12-15 09:53:40
A jak się ma sprawa z zatrudnieniem telemarketerek?
były prac. 2011-12-20 11:07:01
Jestem bardzo zadowolony z pracy w tej firmie
kajo 2011-12-30 11:13:44
Czy ktoś wie Gdzie jest ta firma w Pruszczu Gdańskim?
Czy te opinie to prawda?
były pracownik 2011-12-30 15:33:14
opinie popieram,takie są realia:(
elzbieta 2012-01-15 17:42:03
wlasnie dostalam tam prace i w jutro mam szkolenie. mzna zrezygnowac po tym szkoleniu ? jak sie zobaczy jak to jest? a jak z ta umaowa?
ade 2012-01-24 16:52:40
Czy był ktoś u nich ostatnio na rozmowie kwalifikacyjnej? Może ktoś z obecnych pracownikow powie jak wygląda praca ph?
1
ade 2012-01-27 23:16:19
Widziałem dzisiaj jak się odbywa rekrutacja, pełen profesjonalizm, może trochę za mało czasu, ale było dużo chętnych
Madzik 2012-02-09 17:58:46
Jakieś nowe wieści o tej firmie?
2
gość 2012-02-10 08:39:00
Ja też jestem zaproszona na rozmowę ;/ i się zastanawiam czy jest sens w ogóle iść..
GOSC 2012-02-11 17:39:46
A GDZIE BYŁES NA TEJ REKRUTACJI KOLEGO ????
poważny 2012-02-13 13:54:59
koleżanko a gdzie ta rozmowa ma się odbyć
GOŚĆ 2012-02-23 21:22:39
JAKĄ PREZENTACJE DOSTALEŚ ?????????
monia 2012-03-15 18:48:54
witam serdecznie prosze napisz cos wiecej o pracy w tej firmie
joker 2012-03-22 19:01:58
Naczytałem się opinii w sieci na temat tej firmy oraz innych firm z sektora Zauważyłem, że negatywy są rzucane wszędzie na każdą taką firmę. Moim zdaniem chodzi tutaj o prowizje. Ludzie szukają "podstawy" by móc siedzieć dniami na Facebooku i pykać w gierki a nie pracować. Inaczej sie pracuje na godziny a inaczej na akord ( np na budowie) czy też na prowizje. Proste i logiczne.
anka 2012-03-29 13:21:42
:) miła i przyjemna atmosfera tyle powiem praca fajna duzo kontaktu z ludźmi ja to lubię, wynagrodzenie ok
mellenczuk 2012-04-03 20:15:43
Podjąłem pracę w tej firmie póki co podpisałem całe 4 umowy (w tym tygodniu) i mam motywację by działać dalej !!!
spoko 2012-05-07 13:57:23
pracuję od stycznia i jest to moja pierwsza praca,
trochę sie bałam na poczatku, czy dam rade, ale juz w drugim tygodniu pracy stwierdziłam, ze jest spoko. Pierwsza wypłata nie powaliła mnie na kolana, ale ostatnia była juz całkiem przyjemna. :)
ona 2012-05-08 14:24:29
zostałam zaproszona na romowe rekrutacyjna, czy ktos moze mi powiedziec na co sie przygotowac?
qwek 2012-05-08 19:17:52
koncem kwietnia bylem na rekrutacji w Zabrzu
rozmawialem z pania Beata i powiem, ze sama rozmowa byla spoko, bez zadnych glupich pytan i testow, Od przylego tygodnia zaczynam prace, wiec jak cos to na biezaco zdam relacje. :)
3
press 2012-07-04 15:44:58
rekrutacja w kawiarni, przeprowadzona w bardzo sympatycznej atmosferze, lekki stres wiadomo jak przy tego typu rozmowie ale całość jak najbardziej ok.
soulshy 2012-08-07 14:24:11
Witam, zostalam zaproszona na rozmowe kwalifikacyjna. Przejrzalam rozne strony i mam teraz wahania. Jak to w koncu jest? Samochod mamy miec wlasny? A zarobki sa zalezne tylko od prowizji? Nie ma podstawy?
potencjalny 2012-08-07 15:20:07
najlepiej idź na rozmowę, i wszystkiego się dowiesz ja jestem po rozmowie rekrutacyjnej i czekam na odpowiedź, najlepiej samemu iść i się przekonać, ja już kilka razy się sugerowałem opiniami na forum i okazało się, że są chybione.
1
Jadzia 2012-08-13 11:07:25
Ja jestem tydzień po rozmowie kwalifikacyjnej, czy wie ktoś ile czeka się na odpowiedź czy zostało się przyjętym? bo nie wiem czy czekać czy szukać dalej
1
rebus 2012-08-17 12:52:09
Jadzia,
z reguły czeka się na odp. do 2 tygodni. Jeśli do tego czasu nie odpowiedzą, to raczej małe szanse,,,
rebus 2012-08-17 13:00:23
jeszcze dodam, że byłem rekrutowany do tej firmy w zeszłym roku, ale wówczas nie podjąłem współpracy ze wzg. na to, że zaproponowali mi umowe zlecenie, myslalem, że szybko znajde cos innego. Niestety w obecnej sytuacji gospodarczej pracodawcy skłaniają sie ku temu aby zwlaniac a nie zatrudniać i ze znalezieniem jakiejkolwiek pracy jest bardzo ciężko. W maju postanowiłem spróbować i znów poszedłem na rozmowe rekrutacyjna, dostałem szanse i od pierwszego tygodnia juz zacząłem podpisywać umowy na telefony i prąd. Teraz mam przynajmniej gwarancje, ze mam prace i kasę.
majk 2012-10-01 15:58:19
Jestem ciekaw jak wygląda praca jako ph bo zabronowali mi prace i odrazu auto służbowe , zastanawiam się jakie koszty tak naprawdę się ponosi za użytkowanie auto służbowego itp . Bo mam złe wspomnienia po poprzednie pracy, dawali auta złomy, że trzeba było chyba w drelichach jeździć bo zawsze coś nawalał jak przyszło coś do czegoś to kasy za naprawy nie oddawali i za użytkowanie auta chcieli zęby im płacić 500 zl co miesiąc, wiec dałem sobie spokój i zastanawiam się czy tu nie będzie podobnie.
majk 2012-10-01 16:01:46
Sorki za tak okropną pisownie ale to wszystko z pośpie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] .
PH 2013-05-15 09:12:00
Jak wygląda praca na st. Przedstawiciela Handlowego ? Jakie narzędzia i podstawa i jak sytuacja z paliwem przez tzw. okres próbny(jak jest własny samochód) i jak po okresie próbnym ? Z góry dzięki
anonim 2013-08-19 22:48:07
mck a czy znasz jakieś osoby które pracują na stałe w EDEN S.C? czy można chociaż traktować tą pracę jako tymczasową?
PH 2013-10-11 15:55:38
Jak wygląda praca jako PH ? Jakie warunki(umowa; podstawa; samochód ; itp;) ? Jak sprzedaje się produkt ? Czy w ogóle warto ? Z góry dzięki za odpowiedź ;)
1
ona 2013-11-20 22:21:30
bzdety..pracodawca się nudził
była pracownica 2013-11-20 22:25:15
widzę, że cicho na forum....czyżby zaprzestali rekrutacji....może zmienili nazwę..he
pawulon 2014-03-07 13:24:57
to może teraz dla odmiany ktoś z obecnych pracowników napisałby jak przedstawia się obecna sytuacja w EDENie
messi 2014-04-10 00:00:58
uważajcie, zeby nie było tak, że pracownicy nic nie piszą, bo dopiero nowi mają zostać zatrudnieni właśnie z tych ogłoszeń
Polak 2014-04-11 18:47:01
@messi, nie rozumiem na co mam uwazac, możesz jakos bardziej rozwinąć swoja myśl, bo totalnie nie wiem o co Ci chodzi.
rysiek 2014-11-16 22:47:48
ale przecież nie wydaje mi się żeby zredukowali tak etaty że została naprawdę garstka ludzi i teraz odbudowują cały zakład przyjmując samych świeżych, bo przecież muszą przeszkolić i wdrożyć w cały system ( nie da się z marszu wszystkiego ogarnąć ). Chyba że mocno chcą swoją pozycję zaznaczyć na rynku powiększając zakład
kinia 2014-11-17 20:50:34
rysiek jaki zakład ?
J&J 2015-01-14 00:11:55
Jeśli firma Eden z Rzeszowa to nie polecam pracowałam u nich z 3 lata temu auto dostałam jako jedyna z 5 osób które były na szkoleniu wszyscy musieliśmy wyrobić w mc określona liczbę podpisanych umów w przypadku klientów indywidualnych było to 60 umów na mc a w przypadku klientów biznesowych 20 i po 2 mc dostały te osoby dopiero auto jak zrealizowały plan. kasa była za podpisana umowę z której klient nie zrezygnował do ilus tam dni bez żadnej podstawy. Jedynie co miło wspominam związanego z ich firma to osoby ze szkolenia które że mną były i kilku pracownikow którzy nas szkolili
karamuczos 2015-04-23 21:08:37
byłem na rozmowie,firma prezentuje się interesująco,miałem nadzieję na zatrudnienie i pracę,samochód służbowy, paliwo na dojazdy służbowe,telefon, tablet służbowy,spotkania umawiane więc "była"coś wymyślasz, może firmy pomyliłaś ???? długo tam pracowałaś ? na jakim terenie ?
ola 2016-01-28 21:07:38
Hahahaha
1
edzia 2016-01-28 21:11:22
Kochani, o czym Wy piszecie? Przecież ta firma to jeden wielki burdel
ech 2016-05-08 09:30:18
A co nazywasz tym burdelem @edzia bo ta to i jak mogę sobie napisać nie znając firmy
Zostaw swoją opinię o EDEN S.C. - Rzeszów
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie EDEN S.C.