Opinie o AWP POLSKA Sp. z o.o. w Warszawa

Poniżej znajdziesz opinie byłych i obecnych pracowników o firmie AWP POLSKA Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w AWP POLSKA Sp. z o.o. o rekrutacji.


Branże: Doradcy biznesowi

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o AWP POLSKA Sp. z o.o. w Warszawa

hehe
Były pracownik
 Pytanie

Chcecie sie dowiedzieć jak naprawde wygląda firma Mondial Assistance? Poczytajcie opinie a dowiecie się wszystkiego. Ta "firma" to (usunięte przez administratora) najgorsze z możliwych. Począwszy od traktowania pracownikow a skończywszy na klientach. Pozytywne opinie pisza tylko mondialowe trolle. (usunięte przez administratora) i malaria.

Witold
Inne
@hehe

Możesz napisać coś więcej o tym traktowaniu pracowników? Jak to wygląda w Mondial Assistance z Twojej perspektywy? No i fajnie jeśli wspomnisz też coś o zarobkach, jestem ciekaw ile dają tu na start :)

Jacenty
Były pracownik
@Witold

Dostajesz minimalna i pracujesz w nieludzkich warunkach gdzie nie masz czasu skorzystac z toalety albo sie napic. W zamian oferuja wspaniala prace we wszystkie swieta, weekendy i noce :D lepiej juz złom zbierać niż dać im się poniżać

opal
Pracownik
 Pytanie
@Jacenty

"w nieludzkich warunkach gdzie nie masz czasu skorzystać z toalety albo się napić" żartujesz sobie? Zjedź na dół winą i sobie przez 20 minut policz ile osób ma czas zejść na papierocha, pogaduchy i strojenie (usunięte przez administratora) min. Między innymi z plato, na których to macie takie "nieludzkie warunki". Come on

Bożena
Inne
@opal

Czyli według Ciebie jest ok w firmie? Piszesz, że czas na ploteczki jest, ale teraz się zastanawiam, czy ludzie zintegrowani, czy może raczej jest obgadywanie za plecami. Słabo pracować w miejscu, gdzie każdy plotkuje.

Alicja
Inne
@Jacenty

Nie masz czasu czy jest zakaz korzystania z toalety? To dwie różne sprawy. Może po prostu trzeba wydajniej pracować?

Defekator
Były pracownik
 Pytanie
@Alicja

O, to teraz możliwość zaspokajania potrzeb fizjologicznych zależy już od wydajności pracy? Ależ ten kapitalizm pędzi na przód...

Kolega po fachu
Kandydat
 Pytanie

Odczuwacie trochę strajki Holi, czy was to ominęło? U nas trochę słabo jest...:/

?
Pracownik
 Pytanie

To znaczy ?

anonim
Były pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Makao
Były pracownik

Popieram, techniczna serwisowa to (usunięte przez administratora) za minimalna, przelozeni to odklejeni od rzeczywistosci ludzie bez kregoslupa moralnego

Małyalewariat
Pracownik

Dziękuję za super 25 zł na pyszne.pl to prawie jak 190 netto zabranego food ticketa. Na pewno wszyscy w firmie najedzą się słupkami jak dobrze idzie firmie. Minimalna kolejny rok będzie szła do góry, a mondial nie potrafi nawet wprowadzić sensowej podwyżki, tylko zabiera wszystko co się da. Ale w excelu wykresiki szybują do góry! Tak trzymać załogo!

To nie tak
Pracownik
@Małyalewariat

Chyba nie zrozumiałeś za co jest te 25 zł, nie ma to nic wspólnego z ticketem. Zbliża się ankieta, zawsze podczas ankiety były hot dogi w firmie, teraz ze względu na sytuację z COVId nie mogą tego zorganizować, dlatego dali te 25 zł na pyszne.

To bardzo nie tak
Kandydat
@To nie tak

Chyba ty nie zrozumialas - wiemy dlaczego dali 25 zł tylko traktujemy to jak ochłap.

To nie tak
Pracownik
@To bardzo nie tak

To nie musisz z tego korzystać

Prządło
Były pracownik
 Pytanie
@Małyalewariat

W pierwszym lepszym innym korpo dostaje się na start 4k brutto a to i tak mało. Ja stosunkowo niedługo po pożegnaniu z mondialem mam 2 razy więcej hajsu netto, nie mówiąc o dużo lepszej kulturze pracy i mniejszym stresie. Jestem w szoku, że jakieś boty piszą tu usprawiedliwienia dla tego kołchozu. Syndrom Sztokholmski?

logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(178 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Mundial
Pracownik

Szczerze odradzam jakikolwiek związki z ta firma. Zresztą patrząc na opinie to konkluzja jest taka: GORZEJ/NIZEJ NIZ TA FIREMKA SIE JUZ NIE DA! Swoją drogą to sama przyjemność czytac takie opinie o sobie. Gratulacje za zajęcie miejsca na samym dnie. To tez jest sztuka ! :)))))))

Mary_Mont
Były pracownik

chodzą słuchy, że od przyszłego roku całe it z mondiala przenoszą do Indii. To już chyba ostatni gwuźdź do tej tonacej trumny i koniec tzw. elastyczności, którą mondial się szczycił za moich czasów asd

KangurekKao
Pracownik

Kocham prace w mondial assistance, nie ma to jak tracić całe życie pracując cały rok. Uwielbiam uśmiechy znajomych jak mówię im, że nici z weekendowego wypadu bo musze pracowac w weekend. Mówią mi wtedy, że ja to muszę dużo zarabiać jak tyle pracuje, ale pokazuje im wtedy przelew od mondiala i czasami z litości nawet coś mi kupią do picia. Uwielbiam też firmową propagandę sukcesu jak to wygrywamy coraz to nowe kontrakty do obsługi, szkoda tylko, że zarabiamy ciągle tyle samo. Liczba obowiązków rośnie w strasznym tępie, a wypłaty niższe niż w biedronce. Żal mi cię mondialu.

haha
Pracownik
@KangurekKao

Drogi KangurekKao jeśli Ci tak źle to zmień pracę. No chyba że mama Ci kazała. Praca nie jest przymusowa.

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@KangurekKao

Naprawdę? Przecież zatrudniając się wiedziałeś, że praca jest na zmiany włączając soboty i niedziele. Nie rozumiem skąd to narzekanie. Nikt cie tu na siłę nie trzyma. Można zawsze zatrudnic sie jako sprzedawca na Orlenie, tam będziesz miał pracę 8-16 od poniedziałku do piątku.

KangurekKao
Pracownik
@Obecny pracownik

Z was w tym mondialu to niezłe nieloty, rozchodzi sie raczej o wysokość pensji na żenującym poziomie dla pracy zmianowej i brak konkretnych podwyżek, ale rozumiem, że dostaliście spowrotem łaskawie 190 netto ja karcie żywieniowej i całujecie pana prezesa po nogach xD

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@KangurekKao

Dostaliście? A ty nie dostałeś? Przecież narzekasz, że pracujesz caly rok i nie mozesz zaplanować weekendu. O kasie wspominasz na końcu. Jeżeli my nieloty, to ty zapewne też skoro nadal pracujesz. A poza tym jak w biedronce jest lepiej i większa kasa, dodatkowo niedziela wolna to nie rozumiem co robisz jeszcze w mondial. Biedronka, lidl czy netto poszukują pracowników.

Monika
Inne

Hej, zapoznawałam się z ofertą pracy (młodszy specjalista ds. assistance) Mondial Assistance i przekonuje mnie naprawdę spora ilość benefitów i różnych dodatków. Jak to wygląda realnie? Ile wynosi dzięki wszelkim dodatkom (premie, dodatki za święta itp.) miesięczne wynagrodzenie dla pracownika? Na jakie dofinansowanie do wakacji można liczyć? :)

Młodszy specjalista
Pracownik
@Monika

Polecam! Szczególnie teraz kiedy nie wyrabiamy się z pracą i dołożono nowe kontrakty, żeby pieniądz dla firmy się zgadzał. Jeśli lubisz pracować za pięciu i nie potrzebujesz przerywy w pracy, to zapraszamy. Jest karta na jedzenie! kiedy po pracy nie masz już siły i chęci do życia, to przynajmniej obiad z głowy.

Jarek
Pracownik
@Monika

Droga moniko, możesz liczyć na brak czasu, nerwy, ciągłe oskarżenia o popełnianie błędów i brak skuteczności, a do tego wspaniałą pensję minimalną! Do tego praca w systemie zmianowym caly rok całą dobe.

Jk
Inne

Obsługa firmy z tytułu ubezpieczenia nieszczęśliwych wypadków jest na poziomie przedszkola

byłyPracownik
Były pracownik

Koordynator ma wywalone w ludzi tak samo ludzie powinni mieć wywalone w koordynatora i wtedy normalnie idzie robić, nie ma co dzwonić z pierdołami, a niektórzy dzwonią prawie po to by spytać która godzina hehe, warunki mieszkaniowe zależą od lokatorów na kogo się trafi, fakt mandaty też są za nieporządek ale to chyba nie problem, jak się nie jest śmieciuchem. Pracowałem 2 m-ce poznałem sytuację, praca była zawsze chociaż miałem nawet 4 inne w jednym tygodniu ale była więc luz. Stawka za godzinę zależy od pracy jaką się wykonuje, teren firmy i prac jest ogólnie bardziej rolniczy :) Pamiętajcie o pierwszym zdaniu i powodzonka życzę :) Pozdrawiam mieszkańców Oudesluis (pie pie) i zwanewater :D

1
Ja
Pracownik
@byłyPracownik

Gościu, o czym Ty gadasz xD Mylisz firmy

Bzdura
Inne

Na premie od obrotu nie było pieniążków ale na kupienie Avivy już się znalazły..

Ariel
Pracownik
@Bzdura

Piszesz bzdury. Takie bzdury może tylko pisać osoba, która mało wie o prowadzeniu firmy, inwestycjach i nie myśli przyszłościowo.

pendrive
Pracownik
@Bzdura

az kupiło avivę nie ap bzduro

Waffel SS

Eh. Jest kilka kwestii. Po pierwsze jest to firma prywatna. Właściciele, zarząd prezesi mogą robić co im się żywnie podoba. Zatrudniłeś bądź zatrudniałaś się na umowę zlecenie? Twój problem. Z samego założenia jest to bardzo niezobowiązująca umowa. Z dużą łatwością może ją zerwać zarówno pracodawca jak i pracownik. Osobiście nie mam o to żalu bo podpisałem ją na własne ryzyko z pełną świadomością za i przeciw. (usunięte przez administratora)

1
Felix
@Waffel SS

w końcu jakiś rozsądny głos jeśli chodzi o zleceniobiorców ale popatrz na sposób jak to zostało załatwione to są słabe standardy co do Neckermanna to „prezesina” jak określiłeś mówił przecież że to nie zagroziło firmie co do budki telefonicznej to nie wiem skąd Twój antagonizm było to konsultowane z pracownikami Myśle że to przez to że właśnie ludzie nie biorą udziału w konsultacjach nie czytają e-maili to wychodzą takie nieporozumienia i szerzenie defetyzmu bo ktoś usłyszał coś na kawie czy papierosie. Najwidoczniej Twoje zwolnienie może pomóc firmie a obcięcie premii było koniecznością a nie zaplanowana akcją i dzięki Covid19 mogli to wprowadzić. A możesz powiedzieć jak zostałeś poinformowany o zwolnieniu i czy masz gwarancje powrotu jak wszytsko wróci do normy ?

1
wiesiek

O właśnie dobrze że wspomniałeś o LPP a to trzeba mieć jaja i właśnie odpowiedzialność biznesowa W linku macie co robią prawdziwe firmy a nie firemki jak mundial https://businessinsider.com.pl/firmy/zarzadzanie/tak-biznes-wspiera-walke-z-koronawirusem-lista-firm/tvb6kek mundial (usunięte przez administratora) dna i na dnie wcale nie muł a (usunięte przez administratora) ale uruchomili portal lifestyle idźcie w cholerę niech to wszystko upadnie lider rynku tylko jakiego jak większa lipę odwalić I z Papajem się zgadzam osoby za podpisanie kontraktu z nekermannem, portal lifestyle, budkę telefoniczna(w życiu tam nikogo nie widziałem) i zwolnienia z dnia na dzień od razu powinny być wyrzucone tak samo albo lepiej jak się skończy kwarantanna to w dyby i owocowy czwartek dla nich mam jeszcze tylko jedna myśl? Dlaczego nic nie robi allianz? Czy mundial aż tak zakłamuje rzeczywistość przed centrala czy po prostu to tak nieistotny punkt biznesu ze mają to tam gdzie zarząd pracowników ?!?

Papaj
@Waffel SS

+ Neckermann nie uderzył w nasz budżet ta mocno jak się wielu wydaje. Pamiętajcie, że gro kosztów pokrył Urząd Marszałkowski

apropos

Serwisowa to spółka zoo, ubezpieczeniowa to akcyjna

Papaj
@apropos

Racja, nie zmienia to istoty rzeczy

Papaj
@wiesiek

Spokojnie, myślę, że centrala prędzej czy później zareaguje. Widać sytuacja nie jest na tyle kryzysowa aby się w tym momencie angażowali. Teraz liczą się kieszenie naszego zarządu i nasz zarząd reaguje

Piston
@Papaj

nekerman 8mln podobno w plecy umowa była na 5mln ale asy oczywiście coś spieprzyły i wyszło 8 Papaj to chcesz powiedzieć ze platformy serwisowe będą tracić co miesiąc 4mln?!? To łatwo policzyć ruch jest mniejszy o 50%, koszty stałe to koszy pracownika których jest około 60 operacyjnych ze średnia pensja 4500(patrzę na koszt mundjala nie tego coś na umówię bo zawsze ten koszt jest większy niż na umówię brutto) zaokrąglamy to w górę mamy 300 000 ale połowa składu i tak musi być bo ruch mniejszy o polowe czyli firma traci 150000 miesięcznie Tu przechodzi od czego należałoby zacząć bo powyżej koszta operatorów, ale po co na platformach jest tylu liderow? medyczna to jakieś nieporozumienie jeśli chodzi o Ilość i awanse Ale nawet z niepotrzebnymi liderami to strata to około 200 000 miesięcznie A z Drugiej strony mamy platformy ubezpieczeniowa - tam jeśli ruch mniejszy to mniejsza strata Czyli ruch mniejszy o polowe czyli o 50% mniejsza zakładana strata Rozumiem ze zarząd ma operatorów za (usunięte przez administratora) ale nie trzeba być profesorem matematyki żeby stwierdzić ze te oszczędności na ubezpieczeniowych to suma wiele większa niż straty na serwisowej

miedziak
@Piston

Jak tak wam Mondial śmierdzi gownem to wypad stond nikt wam nie karze tutaj pracować Ustąpcie miejsce komuś kto doszanuje fakt ze jest praca i do tego nie masz szefa psychola jak gdzieniegdzie Wiec jeszcze raz do was (usunięte przez administratora) Spoglądnijcie na siebie a później dopiero plujcie na Mondial i na zarząd

1
Papaj
@Piston

Raz, że umowa z N byłe nie na 5 a na 10. Dwa - reszty posta nie rozumiem . Proszę o interpunkcję.

Piston
@miedziak

Człowieku wypad z takimi komentarzami Pewnie kolejny konfident z mondialu Jak taki hardy jesteś to nazwiska wiem ze nie podasz bo się boisz ale przynajmniej platformę

Piston
@Papaj

5 Było A w drugiej części chodzi o to ze serwisowa traci ale ubezpieczeniowa zarabia

miedziak
@Piston

nie interesuj się tak w maju i tak wylecisz z Mondiala a ja zostanę

1
Papaj
@Piston

Nie będę dyskutował. Swoje wiem. Ubezpieczeniowa zarabia?? Na czym? To PMS był zawsze źródłem pieniędzy. Wszystkie lukratywne kontrakty(poza powiedzmy PKO) są tam. Już nawet nie wspominam o PMS - RU

wiesiek
@Papaj

Myśle jednak ze centrali nie interesuje ani mondial ani tym bardziej operator A co zarządu to fakty są takie jakie są tak jak piszesz chcą tylko sami się napchać kasą Prezes wysyła maila ze cięcia a centrala milczy czyli jest ok bo wszyscy mówią ze ubezpieczyciele nie stracą a zyskają na kryzysie Centrala co roku pokazuje ze mondial nic nie znaczy Co roku są te ankiety i potem spotkania po ankietowe i one wypadają naprawdę zle ale nic z tym nic nie robi Tak samo jak z opiniami i uwagami operatorów

1
Piston
@Papaj

Ubezpieczeniowa mniej traci czyli zarabia A serwisowa teraz traci bo pzu hestia płaca za otwarcie A masz jakiś pomysł jak zmusić zarząd do jakiegoś ruchu i zatrzymanie gnębienia operatora?

Papaj
@wiesiek

Wyniki ankiet mamy porównywalne z resztą członków grupy, więc tu bym nie demonizował. Centrala nie będzie wchodzić w buty MA póki sytuacja nie będzie zagrożeniem stabilności grupy w naszym rejonie

Wiesiek
@Papaj

Czyli nigdy grupa nie zareaguje chyba ze podpiszą 15umow z takim nekermannem To co pozostaje czekać na kolejna wiadomość od prezesa bo i tak na nic nie mamy wpływu

Papaj
@Piston

To że U mniej traci , nie znaczy że S mimo strat nie przynosi większych zysków. Pomysł na dialog z Zarządem był z tego co mi wiadomo. Natomiast do tego potrzeba solidarności całej firmy. PMS się wypięło, więc pomysł upadł

Wiesiek
@Papaj

Bądźmy poważni jaki dialog... Nie widzicie co ludzie tu piszą, o czym gada/gadało się w firmie Zarząd już pokazał dialog a raczej monolog pokazując środkowy palec

1
Papaj
@Wiesiek

Spoko, nie róbmy nic. Wylewajmy sobie dalej żale na goworku

Wiesiek
@Papaj

To co proponujesz? Nie ma szans na dialog

Papaj
@Wiesiek

A jaką inną opcję niż dialog możemy podjąć? To nie średniowiecze, nie otrujemy króla arszenikiem. Propozycja poszła na wszystkie platformy. Jeśli do Ciebie nie dotarła bezpośrednio, podpytaj kolegów od siebie z działu

Wiesiek
@Papaj

nic nie doszło nie bardzo tez rozmawiam z osobami z platformy bo nie muszę albo po prostu nie chce A jak ktoś ma jakaś propozycje to niech wyślę do HR czy prezesa e-mail albo pokaże stronę gowork

Piston
@Papaj

chłopie jaka propozycja, liderzy wiedzieli już od miesiąca ze premii nie będzie jaki dialog, zdaj sobie sprawę że nic nie znaczysz jak chcesz coś znaczyc to zadzwoń do prezesa albo zrób coś a nie się żalisz

Papaj
@Piston

A powiesz mi mądralo, w którym momencie się żalę?

Papaj
@Wiesiek

HR i tak utaj zajrzy(pewnie już zajrzał i wystosuje maila w poniedziałek). Chodzi o to, że wysyłając do nich pismo dobrze by było mieć poparcie możliwie największej liczby interesantów, bez tego (usunięte przez administratora) zbita jak mawiał klasyk

Wiesiek
@Papaj

No to jeśli hr zajrzał to po kłopocie hr wie ze ludzie na telefonie w większości nie pracują z wyboru a z przymusu hr i prezes doskonale wiedzieli o konsekwencjach bo co ich interesuje niezadowolenie „niech sobie gadają i tak będę tu pracować bo nie maja wyboru” A jak jesteś tak dobrze obeznany już ze wszystkim to powiedz czemu liderzy i zarząd informowali tak na ostatnia chwile? podpowiem bo maja operatorów głęboko... a jeśli myślisz ze nawet jakby poszła delegacja złożona ze wszystkich operatorów to zarząd i tak by nic nie zrobił

Papaj
@Wiesiek

Nie wiem co by zrobił. Być może nic(co wielce prawdopodobne), ale na pewno nie zrobi nic, kiedy nie będzie ze strony niższych jakiegokolwiek "pukania w szybkę". PS. To Wasze najeżdżanie na liderów bardzo sugeruje, że jesteście z moto

Wiesiek
@Papaj

Ja nawet nie pracuje już tam ale robiłem na medycznej

Papaj
@Wiesiek

Skoro nie pracujesz, to czemu piszesz we wcześniejszej wiadomości, że nic nie doszło? Kręcisz kolego ;)

Wiesiek
@Papaj

No bo nie doszło

Papaj
@Wiesiek

Skąd wiesz skoro już tam nie pracujesz, a z kolegami nie gadasz ? :)

miedziak
@Papaj

ale jesteście (usunięte przez administratora) pastuchy pracujcie i cieszcie się że w ogóle pracuje teraz jest mało pracy wiec się radujcie a nie tylko wszystko na nie Mondial Assistance powinien wyrzucić za takie komentarze was na bruk

1
Papaj
@miedziak

Za jakie komentarze? Dyskutujemy o możliwych rozwiązaniach w obecnej sytuacji. Nikt nikogo nie obraża (poza Twoimi komentarzami rzecz jasna), nie ujawniamy tajemnic firmy. Idź kręcić prowokację gdzieś indziej

miedziak
@Papaj

nikogo nie obrażam Mondial Assistance podjął jedyna słuszna decyzje a wy tylko narzekacie zwolnijcie się a nie komentujecie i wypisujecie bzdury na rzeczy o których nie macie pojęcia zajmijcie się sobą zróbcie samoocenę a później zastanówcie się dlaczego jesteście na słuchawce i to na szczęście nie wy podejmujecie decyzje a osoby do tego predysponowane

1
Papaj
@miedziak

"kłamliwe (usunięte przez administratora)" "pastuchy" to z Twoich wypowiedzi koleżko. Nie ma znaczenia czy pracujesz na słuchawce czy nie. Każdy ma prawo do wiedzy na temat jego sytuacji zatrudnienia i przyszłości w firmie. Stąd podejmujemy dyskusję. Nie zauważyłem tutaj jakichś wielkich żalów, narzekania i ataków na właścicieli.

miedziak
@Papaj

chłopie ty akurat najwiecej coś tam z sensem próbujesz sklecić ale cała reszta to jakieś stado nieudaczników co maja żal ze na słuchawce wyładowało Jest jak jest i nie zmienisz tego ani ty ani nawet wszyscy operatorzy bo na ich miejsce czekają już inni Mam jeden z najdłuższych staży w Mondial Assistance pracowałem tez w różnych firmach i wiesz mi przy tym co dzieje w Polsce to Firma i tak zachowała się fair wiec weźcie się lepiej za prace podziękujcie osobom zarządzającym ze ją macie

1
Papaj
@miedziak

Widzisz, wdzięczni za prace i pensje byli też ludzie 31.03. Dzień później musieli bardzo zweryfikować swoje plany. Chodzi o przejrzystą komunikację. To nie jest tak, że jednego dnia wybuchła bomba atomowa i trzeba było podejmować natychmiastowe decyzje. Sytuacja narastała od początku marca, był czas aby chociaż przygotować pracowników na ewentualne zwolnienie. Tymczasem jedyne informacje jakie otrzymywaliśmy do dnia 31.03 były takie, że wszystko ok, że w AWP jesteśmy przedstawiani jako wzór sprawnej i zaangażowanej ekipy. Coś tu się nie styka, nie uważasz?

miedziak
@Papaj

Mondial Assistance to firma prywatna i odkąd tu jestem były jednostki niezadowolone od osób z którymi pracuje nie słyszę żeby coś się zmieniło ze są niezadowoleni zrozumieli ze pare osób odeszło i jeszcze pare odejdzie i to o czym pisze pare osób obraza firmę nie rozumie misji i zaangażowania i nie docenia ze oni maja prace doceń ze masz prace albo po prostu ją zmień jestem tu bardzo długo i osoby niezadowolone po prostu odchodziły czego życzę komentującym którzy nie maja pojęcia o czym mówią operatorzy są od odbierania telefonów wykonywania poleceń a nie od dialogu z zarządem macie liderow kierowników i przedstawiciela pracowników i to do nich przekazujcie uwagi a nie oczerniacie zarząd Im dziękujcie i zrozumcie to nie jest widzimisie Prezesa a zwolnie zleciobiorcow i nie przedłużę umów to był warunek żeby tacy niewdzięcznicy żerujący na wyrozumiałości zarządu mogli sobie komentować

1
Człowiek z marmuru
@miedziak

Spośród osób z którymi ja pracuję każdy jest oburzony ostatnimi poczynaniami zarządu. Zwolnienia nawet bez dnia zapowiedzi, tuż po zapewnieniach że wszystko jest tip top, deklaracje lojalności wobec pracowników ze strony osób zwalniających w tym samym zdaniu dziesiątki swoich podopiecznych i, na deser, deklaracje o działaniach na rzecz walki z koronawirusem, sprowadzające się do organizacji platformy lajfstajlowej, do której nikt poza wąskim gronem wybranych nie ma dostępu, więc nie dane nam jest nawet przekonać się jak biednie wygląda to od środka. Zresztą co za różnica, w zestawieniu z aktywnością innych firm z rynku byłby to wstyd nawet gdyby filmiki na platformę kręcili Kondriatuk do spółki z Polańskim. Przykro mi, ale takie rzeczy są nie do obrony, a to że jest to prywatna firma tym bardziej pogrąża decydentów, którzy nie mają przecież możliwości przerzucenia odpowiedzialności na znienawidzony przez wszystkich rząd. Odchodzić w tej chwili nie ma po prostu dokąd, na tym polega cały problem, w tej chwili globalnie. A mówienie, że "operatorzy są od odbierania telefonów, nie od dialogu z zarządem"... Bardzo przepraszam, ale to już jest po prostu proszenie się o katastrofę. I deklaracja całkowitego wyzbycia się godności ludzkiej, na marginesie.

1
miedziak
@Człowiek z marmuru

ofert pracy okazuje się ze jest niemal tyle samo. I warszawie i w Toruniu I zrozumcie Mondial Assistance daje wam wiele. Nie licząc kilku kilkunastu osób które teraz odpadły i odpadną niebawem to macie stabilność Zatrudnienia, coroczne podwyżki, wczasy pod grusza, wsparcie utalentowanych liderow, kartę benefit i karta żeby żreć w rustiko czy posmakuj. serio jesteście tak (usunięte przez administratora) ze nie widzicie ze trzeba było się pozbyć tych osób? jak jesteście tacy fajni i się martwicie o innych to proponuje żebyście zrezygnowali z podwyżek, z premii nie macie co rezygnować bo i tak nie wyrobicie. lepiej weźcie się do roboty a nie tylko wyśmiewanie i narzekanie kim wy jesteście, jak podłym zerem trzeba być żeby wyśmiewać wszystko co robią ludzie ambitni? odwiedźcie stronę i poczytajcie o doświadczeniach, wykształceniu (usunięte przez administratora)

1
Papaj
@miedziak

Kolego. Jaka jest stabilność zatrudnienia to najlepiej przekonali się Ci, którzy z dnia na dzień stracili robotę. Czy redukcje etatów były potrzebne? Być może, prawdopodobnie tak. Nie spotkała nas nigdy wcześniej sytuacja, z którą borykamy się obecnie. Niemniej tak jak pisałem wcześniej, kryzys trwa od początku marca. Od tego czasu nie było żadnych informacji od Zarządu o zachwianiu stabilności firmy, co więcej wiadomości przekazywane przez Zarząd były w tonie raczej pozytywnym. KOMUNIKACJA - słowo klucz. Chyba łatwiej się przygotować do utraty zatrudnienia mając taką informację na 2-3 tygodnie przed terminem aniżeli na 40 minut przed wstaniem (jak się okazuje ostatnim) od swojego biurka w pracy. Powołujesz się również na podwyżki, benefity, multisporty etc. Nikt tego tutaj nie kwestionuje. Natomiast nie jest to zupełnie istotą ani tego wątku, ani ogólnie sytuacji w jakiej się znaleźliśmy. Zauważ również, że jakiekolwiek słowa krytyki, które tu padają skierowane są w konkretne działania i poparte są konkretnymi argumentami. Ty natomiast operujesz bardzo ogólnikowo i w zasadzie wszystko zbiega się do jednego - CIESZCIE SIĘ ŻE MACIE PRACĘ. Tak, cieszymy się.

Bzdura
Były pracownik
@Piston

Bzdura jak nie wiem co z tym średnim zarobkiem 4500 XD najwyższa na platformie chyba tyle wynosi o ile ktoś w ogóle tyle ma XD

fiat500
Były pracownik
 Pytanie

ajak to jest, ze dyrektor operacyjny obecnie zarazony choroba covid19 nie poinformuje pracownikow o zagrozeniu jakie spowodowal przemieszczajac sie po budynku firmy bedac juz zarazonym? prawdopodobnie o problemie poinformowana zostala tylko dyrekcja + wasz tf i się pochowali. reszta- gincie, ale pilnujcie abandonu hehe w firmie juz nie pracuje, ale o temacie sie dowiedzialem :) wszystko wszystkim, ale to juz za duzo

ZdelegalizowacHR
Pracownik
 Rekomendacja
@fiat500

No cóż, kolejny kryzys nie ogarnięty przez tzw. Dyrektora HR i jego team.... rozmawiam ze znajomymi, u których byli pracownicy z Covidem i tam od razu temat przejmuje HR, organizują testy dla pracowników, organizują pracę osób na kwarantannach, a przede wszystkim INFORMUJĄ.

Helikopter Bieber
Pracownik
 Rekomendacja
@fiat500

@Fiat500 Bylem kilka razy w biurze (glownie pracuje zdalnie) i sa przyswojone elementy bezpieczenstwa. Zachowujemy dystans, oczywiscie nosimy maseczki, rozmawiamy ze soba, ale nie zyjemy w strachu tak jak Ty. Praca jest ok, ale trzeba lubic ludzi, kazdego traktowac z godnoscia, a z tego co widze po Twoim wpisie, to nawet nie potrafisz zyczyc zdrowia wiec zlewam Ciebie i tym podobnych. @ZdelegalizoweacHR Zapoznaj sie z tym deklu, Specjalnie zarzucasz niekompetencje, bo chcesz zrobic gownburze https://www.prawo.pl/kadry/czy-pracodawca-moze-przebadac-pracownika-na-covid-19-tylko-za,503667.html

ZdelegalizowacHR
Pracownik
@Helikopter Bieber

To nie żadna gównoburza, tylko fakty. Owszem, nie można zmusić pracownika do testów, ale chyba nikt odpowiedzialny za siebie i innych nie odmówi, chodzi o to, żeby ludziom to ułatwić, zorganizowac, pokryć koszty. To się nazywa prewencja. Inne firmy, gdzie były przypadki Covida tak robią i jakoś nie słychać o łamaniu praw pracowniczych.

Helikopter Bieber
Pracownik
@ZdelegalizowacHR

Powolujesz sie na na jakas pol-prawde, nie oczekuje od Ciebie rzetelnosci informacji. Podobnie od fiat500 aka bylego pracownika, ktory zyje w w covidowym zaszczuciu jak jakis szczur, do tego moralizuje i straszy zgonem. Wszystkie poznizsze podpunkty u nas sa spelnione, staraja sie jak moga, ja to szanuje. Wytyczne zawierają ogólne informacje o środkach profilaktycznych, które należystosować w czasie epidemii w każdym zakładzie pracy, w tym informacje dotyczące: 1)opracowania planu działań w celu ochrony zdrowia pracowników w warunkach epidemii; 2)środków, które można zastosować w celu ograniczenia prawdopodobieństwa zarażeniaSARS-CoV-2 w pracy; 3)zasad ograniczania obciążeń psychospołecznych spowodowanych epidemią; 4)komunikowania się w sprawach związanych z działaniami wdrażanymi w celu ograniczenia prawdopodobieństwa zarażeniaSARS-CoV-2 w pracy 5)postępowania w przypadku podejrzenia zachorowania na COVID-19. (usunięte przez administratora)

Ale ściema
Pracownik
 Pytanie
@Helikopter Bieber

Jakie maseczki? Jaki dystans?

kaczka
Pracownik
@fiat500

to jest zarząd i on może wszystko ostatnio przez ten kretyński pomysł powrotu do biura już chyba 8 osób na kwarantannie i mondialowe nieinformowanie innych

gumowakaczka
Pracownik
 Pytanie
@Helikopter Bieber

helikopterbezjonder dalej liżesz kaksko tej starej awans wszedł za konfidenctwo to i ładny komentarz poszedł A co powiesz na ostatni cyrk?

To nie tak
Pracownik
@gumowakaczka

Ale jaki cyrk, bo chyba coś mnie ominęło

Defekator
Pracownik
 Pytanie

Przepraszam bardzo, kto wybierając miejsce na nową siedzibę firmy zdecydował, że jedna toaleta z jedną kabiną jest wystarczająca dla całego zespołu, upchanego w jeden szklany open space? To już podpada pod nieludzkie warunki pracy.

Divermash
Pracownik
@Defekator

przecież nikt o zdrowych zmysłach nie przychodzi w czasach covida do biura! a jeśli masz wątpliwość że liczba toalet jest niewystarczająca zgłoś to do p. Kamila lub do inspekcji pracy

Łukasz
Pracownik
@Divermash

Kolego mnie zdegradowali na inną zmianę ale dale czuje się sobą hehe

NeomagMag
Pracownik

Pracuję tutaj, jest fajnie. Nie wiem co tutaj się wypisuje, pewnie się trochę uspokoi bo pracownicy dostali z powrotem karty żywieniowe i sobie zatkają buzie falaflem.

Witold
Inne
@NeomagMag

Skoro pracujesz w firmie Mondial Assistance to może zechcesz napisać, jak dokładnie wyglądają warunki zatrudnienia, które oferuje ten pracodawca? Możesz to dokładnie napisać i wyjaśnić? Będę Ci bardzo wdzięczny.

Nina
Były pracownik
@Witold

Daj sobie spokój z zatrudnieniem w Mondial Assistance. To co obiecują tobie przy rozmowie wstepnej to i tak później jest całkiem inaczej. Niby benefity, karty zywnosciowe, a jak do czego dochodzi to sie okazuje żę są wtrzymane. Druga sprawa to pamietaj że ta firma bardzo lubi zatrudniac ludzi na czas okreslony i jeśli jestes madrzejszy i wiesz dużo więcej od przełozonego to tutaj nie bedziesz pasował i umowy z toba nie przedłużą. Pamiętaj, że to jest Korporacja i masz robić to co ci nakazują, nawet jak jest to błędne to i tak masz to wykonać. Tutaj nikt nie bedzie się liczył z twoim zdaniem. Jak to mowi przyslowie: pkt 1 - pamietaj że przełozony ma zawsze racje. pkt - 2 jesli przełozony się myli to pamietaj pkt 1 Druga sprawa to wyższego przełozonego będziesz tylko widział przed zatrudnieniem, potem to już tylko pozostaje tobie kontakt z pierwszym przełozonym, nawet jak masz jakieś ale co do pracy i napiszesz email do wyższego ranga przełozonego to i tak nie dostaniesz żadnej odpowiedzi, bo twój bezpośredni przełozony jest twoim szefem i masz robic to co ci nakazuje. |N9ie masz do kogo się odwołać. Są w firmie tzw czarne skrzynki na składanie jakis zażaleń i co z tego jak brak jakiejkolwiek odpowiedzi czy działan w sprawie twoich skarg. Jeśli podpadniesz przełozonemu ( wiesz więcej niż on) to zapomnij o premii bo to od niego jest uzaleznione. Pamietaj też o tym, że w niektórych działach są twoimi przełozonymi osoby które kiedyś siedziały na słuchawkach i przyjmowali zlecenia assistance, a dzisiaj udaja że są fachowcami od wszystkiego. W dodatku od dłuższego czasu przełożeni niby pracują on-line, tak niby bo siedzą w domu i nic nie robią, a ty masz tyrać, ale jak chcesz sie z nim skontaktować to masz problem, ale jak on ma do ciebie sprawe to masz odbierac telefon nawet po godzinach pracy. Nigdy w zyciu nie chce już pracować w takiej niby korporacji. Firma dostaje duze dotacje od rządu w sprawie pandemii, niby nie zwalniają ludzi, a po tych 3 misiącach nie przedłuzają umów i szukają nastepnych osob do pracy, ale ogólnie to ludzi nie zwalniają. Takie to omijanie wymogów dotyczacych zwolnień pracowników.

Obecny pracownik
Pracownik
@Nina

Nie wiesz człowieku co piszesz. Same bzdury, kłamstwa, byle tylko oczernić firmę. Pracuję tu kilka lat i wszystko o czym tu napisałeś to nie ma pokrycia w rzeczywistości. Firma w ekspresowym tempie przeszła w związku z covid na pracę zdalną. Potrafiła się dostosować i tym samym zadbać o zdrowie pracowników. Jeśli nie pasuje ci praca w domu i chcesz widzieć swojego przełożonego to zawsze możesz wrócić do biura.

jeronimo
Były pracownik
 Pytanie
@Obecny pracownik

Firma zadbała o zdrowie chyba wyłacznie pracowników biurowych, a co z pracownikami pracującymi w terenie?? Pracowałem w Assistance jako kierowca i ty chcesz mi wmówić że pracodawca dbał o zdrowie pracownika??? Tak dajac mu 1 maseczke na początku pandemii, a drugą otrzymaliśmy w listopadzie. Z tego co wiem i jak sam Prezes firmy chwaląc sie na mailach to podobno pracownicy przechodzili testy na covid-19, szkoda tylko, że nam pracującym bezpośrednio z klientem i przewożąc ich w aucie nikt nie zrobił nawet jednego testu celem sprawdzenia przez cały ten okres i to nazywasz dbaniem o zdrowie pracownika. Siedzicie na tych infoliniach i chcesz porównywać moją pracę z twoją względem bezpieczenstwa i mozliwości zakażenia na Covid-19. Siedzicie w domu ze sluchawką na głowie i nazywasz to pracą.? Tak jak ja dzwonie do swojego przełozonego bo jest on tylko On-line i zamiast normalnie rozmawiać to słyszę płacz dzieci i w tej chwili nie mam jak z nim rozmawiać. To nazywasz praca on-line???? Wielokrotnie my wyjaśniając z klientem wiele spraw i chcąc się z wami skontaktować to tracimy po kilkadziesiąt minut, aby ktoś z was raczył odebrać telefon. Wielokrotnie musimy się tłumaczyc i przepraszać klienta za waszą niekompetencje. Smiechu warte. Z wami tam powinni zrobić porządki, bo nawet nie wiecie co, gdzie i jak. (usunięte przez administratora) Wam bardzo daleko do profesionalizmu jeśli chodzi o assistance i komunikacji z klientem zewnętrznym.

artur
Pracownik
@jeronimo

idź tam usprawnić auto na miejscu po kolizji taśmą izolacyjną xD

Obecny pracownik
Pracownik
@jeronimo

Jak to zaznaczyłeś - pracowałem. Czyli już nie pracujesz. Zatem opinia sfrustowanego byłego kierowcy, który został zwolniony nie jest opinią obiektywną.

tłuk
Pracownik
@jeronimo

dawaj do nas na słuchawę będziesz miał jeszcze większego półmózga za przełożonego niż miałeś

rogen
Pracownik
@tłuk

zejdźcie z jąkały on tam nie chciał iść, wszystko wina kulawego słonia że dał wkręcić takie coś ze super biznes z tymi lawetami. Powinien teraz sam zasuwać na rowerze i odpalać fura a premie na sluchawe powinny trafić Super interes super rok był Szczęśliwego 2021

Pieczarka
Pracownik

Witamy w mondialu 2021 gdzie pensja wynosi całe 200 zł więcej niż płaca minimalna. Zapraszam wszystkich chętnych masochistów.

Ja
Pracownik
 Pytanie
@Pieczarka

Szok. I nie mówili Ci tego na rozmowie o pracę, nie dostałeś tego na umowie?? Szaleństwo. Na bank Cie (usunięte przez administratora). A jak Ci tak z tego powodu zle to w biedronce płacą może lepiej, a na pewno szybciej znajdziesz tam warzywa.

Pracownik
Pracownik

1500 zł brutto dodatku na święta + 1/2 pensji wypłaconej jako ekstra pensja po dobrym 2919 roku. Dla mnie bomba!

Santa
Pracownik

Dedykuję wszystkim poniższy tekst Róż Europy i życzę szczerze Wesołych Świąt ze szczególnym uwzględnieniem moich "kolegów" :-) "Mamy wrogów jak każdy, to nie dramat kilku ich mieć Oczyszczają skutecznie z wiary, błękitne niebo z tej wiary nas Gorzej jest gdy wśród przyjaciół kilku maniaków znajdzie się Projektują życie chorą ambicją okładając przyjaźń prohibicją Jak enklawę jak zarazę, wartą niewiele, wartą niewiele Robi się czasami przykro, za to wszystko, za to wszystko. Mamy kłopoty jak każdy oficjalnie możemy rozwiązać je Gorzej kiedy zdradą rządzą przyjaciele wybrani demokratycznie Lecz mimo wszystko uśmiechnij się i przebacz im wszystko I przebacz im wszystko, niech każdy dzień niesie ze sobą To jedyne święto, to jedyne święto. A więc: Wesołych świąt, bez względu na to co to dziś znaczy Wesołych świąt, codziennie życzenia nie może być inaczej Wesołych świąt, bez względu na to co to dziś znaczy Wesołych świąt, żaden nasz dzień nie może być nijaki Mamy wrogów jak każdy, to nie problem kontrolować ich Kiedy stają przeciwko nam zgodnie, indoktrynują mnie i Ciebie też Gorzej jest gdy wśród trzech przyjaciół dwóch nigdy prawdy nie powie stanowczo Lawirują w podstępnej grze judasze, w każdym dniu przyjaźni naszej Jak miejskie wysypisko, warte niewiele, wartej niewiele Robi się czasami przykro, za to wszystko, za to wszystko A więc: Wesołych świąt, bez względu na to co to dziś znaczy Wesołych świąt, codzienne życzenia nie może być inaczej

Waldi
Inne

Szkoda, że nawet w trudnym czasie nie potraficie być choć trochę odpowiedzialni. Mamy dobrego pracodawcę a jeśli komuś nie odpowiada firma może ją zmienić.

Obecny pracownik
Pracownik
@Waldi

Też tak uważam. Niektórzy wolą wylewać pomyje i pisać jaki syf jest nie widząc co się dzieje z miejscami pracy w Polsce.

Bobek
Pracownik
 Pytanie
@Waldi

Oczywiście, odpowiedzialności należy wymagać przede wszystkim od najniżej opłacanych pracowników. W końcu czym innym można ich przekonać do pracy dla niemoralnego i pozbawionego kompetencji zarządu, niż odwoływaniem się do ich wrodzonego poczucia obowiązku? Stabilność zatrudnienia? Jasne i klarowne zakresy obowiązków? Pensje godne wykonywanej pracy i warunków życia? Może chociaż dbanie o środki ostrożności w czasie panującej pandemii? Pffff, to jest dobre dla naiwnych studentów SGH na pierwszym roku. Prawdziwy rekin biznesu zjada takie pomysły na śniadanie i popija kawką zaparzoną na wydestylowanym pocie swoich podwładnych.

Helikopter Bieber
Pracownik
 Pytanie
@Bobek

@Waldi nie pracuje dla PR-u, a pracownikiem miesiaca raczej tez nie zostanie. Do Wadliego bardziej pasuje miano 'klasycznego prowokatora'. @Bobek, Skoro zarzad jest rekinem biznesu, to dlaczego miotasz się jak ryba w sieci? Praca jest naprawde OK! Jedynie mam obiekcje, co do systemu premiowego na platformie TS. System premiowy oparty na zarządzaniu przez cele powinien byc dostosowany do warunkow pracy. Jesli nie moge realizowac punktow z powodu pracy na zewnetrznym systemie, to dochodzi do paradoksu - a dziennie poswieca sie ok 6h pracy na tym zew. systemie, z ktorego ulamek punktow wpada na twoje konto. Niestety rowniez dochodzi do patologii, zdarza sie, ze pracownicy wybieraja miedzy dobrem klienta, a pkt w celu realizacji planow, ale jest to rzadkosc. Mam nadzieje, ze w trakcie czy moze po pandemii system premiowy dla TS zasadniczo sie zmieni. Zdrowa rywalizacja na sprawiedliwych warunkach jest istotna rzecza w budowaniu zaufania. Jest dobrze, ale moze byc duzo lepiej. Jesli w tej materii cos sie zmieni, to dam znac i wystawie duzego plusa.

jeronimo
Pracownik
 Pytanie
@Waldi

Jesli jest tak dobry pracodawca to czemu zwalnia ludzi, a nie proponuje zmniejszenia pensji i pozostawienia jednak ludzi w tym trudnym okresie. Drogi kolego są tutaj pracownicy którzy zostali ściagnięci do pracy od poprzedniego pracodawcy i obiecywano im góry i doliny. niektórzy poodchodzili z innej pracy i zatrudnili się tutaj aby poprawić sobie stopę zyciową słysząc na spotkaniu jaka to jest firma i jakie przyszłości pracy są z nią związane.. Teraz po roku pracy kopneli ich w (usunięte przez administratora) mówiąc że jednak to co wykonują nie jest opłacalne (dziwne bo w innych firmach jest jednak opłacalne), a to własnie oni pracowali i poświęcali swoje życie i zdrowie przez ten cały rok w największym narażeniu Covid-19. Firma przeprowadziła testy na Covid-19 w biurze, a co z tymi co pracuja poza biurem z klientami? Przeciez przez słuchawkę jeszcze nikt się nie zaraził, a oni byli i są cały czas narażeni na zakażenie. Ja myslalem że zatrudniając się tutaj naprawdę dokonałem dobrego wyboru, a teraz pluję sobie w twarz. Pracować w Korporacji to jest najgorszy wybór w moim życiu. Nawet prywatne firmy mając większe spadki w przychodach nie zwalniaja tak ludzi jak ta Korporacja. Tu pracownik traktowany jest jak przedmiot. Premiowanie pracownika to żenada, jeśli pracownik jest donosicielem i wslizguje się w (usunięte przez administratora) przełozonego to zawsze ma premie, a inni nie bo dostają takie cele których nie są wstanie wykonać i każdy to wie.

Dick
Były pracownik
 Pytanie
@jeronimo

Skoro się przejechałeś to dlaczego wcześniej pracy nie szukałeś? Marudzenie typowego dziecka któremu zabrano cukierek. Poza tym skoro wiesz najlepiej otwieraj własną firmę i pracuj na własnych warunkach. Pozdro

1
Jeronimo
Pracownik
 Pytanie
@Dick

Kolego czy przeczytałeś dokładnie co napisalem? Właśnie o to chodzi ze gdybym od początku wuedział ze stworzenie działu assustance (holowania, aut)bedzie trwalo tylko 1.5 roku to wogóle bym się tutaj nie zatrudniał. Tak jak pisałem stworzenie przez firmę własnej sieci assistance bylo dobrym pomyslem tylko nie mozna bylo sie spodziewac wielkich zyskow w okresie pandemii. Inne firmy holownicze tez mają dołek, ale jakos nie zwalniaja pracownikow. Przykre, ale prawdziwe. Nie tworzy sie czegos inwestując dùże pieniadze, aby po 1.5 roku zlikwidować. Inwestycja w sprzęt była ogromna. A w tej chwili po odejsciu tych kierowcow pozostali pracownucy nie maja uprawnien do kierowania tymi lawetami.

Waldemar Z.
Pracownik
 Pytanie
@Jeronimo

Rozumiem twoje rozgoryczenie, ponieważ jak reszta pracowników też jestem w tej grupie zwolnionych. Musisz jednak zrozumieć, że firma nie mogła inaczej postapić. Nasze usługi holowania aut nie były rentowne. Patrząc na to wszystko i zasady jakimi się kierowano nasza praca zapewne nie przynosiła takich zysków jakich się spodziewano. W żadnej firmie usługowej assistance nie jesteś wstanie zarobić tylko na samych holowaniach w ryczałcie ( czytaj po miescie) Jeśli nie mogliśmy holować aut powyżej 100km tylko najwyzej do 100km lub po mieście to możesz sobie wyliczyc jakie są koszty a jakie zyski. Z tego co pamietam jak jeżdziłem kiedyś jako podwykonawca dla Mondiala za holowanie auta w ryczałcie płacono 140zł netto. Jeśli ty nawet miesięcznie wykonaleś takich usług np 50 to jaki dochód z tego miała firma, a jakie koszty z tym związane( twoja pensja, koszty utrzymania aut, paliwo) Każdy wie, że bez holowan aut po kraju, bez prywatnych( czytaj odplatnych) uslug assistance, a tylko po mieście nie jesteś wstanie przynosić zysków dla firmy. Jesli chodzi o miasto to najlepiej są opłacalne tzw "naprawy na miejscu" i dlatego pozostawiono mechaników mobilnych. Oczywiście, że mechanicy nie są wstanie wszystkiego naprawić i trzeba jednak auta holować do warsztatów , ale dla firmy mogą to robić podwykonawcy, ponieważ jedynym kosztem będzie oplata za usługę. Tak w większości robią inne firmy związane z Assistance. Mają swoich powykonawców i im zlecają usługi nie martwiąc się o koszty związane z taborem, pensjami dla pracowników itd. Oczywiscie mogę być zły na sposób wręczenia wymówień, ponieważ nie wymysla się pracownikom obowiązkowego spotkania w celu podsumowania pierwszego roku działania i nic nie podsumowując odrazu wyczytuje się nazwiska osób do zwolnienia i daje wypowiedzenia, ale z drugiej strony chyba chodziło im o to aby nikt raptownie się przed spotkaniem nie rozchorował.(hehehe) Każdy z nas napewno czuje żal goryczy, że miało to wszystko wyglądać inaczej niż było, ale tu już nic nie zmienisz. Może to wina tych co na początku przed tworzeniem tego działu nie policzyli dokladnie jakie są koszty związane z utrzymaniem takiej usługi w dodatku tak okrojonej. Podwykonawcy też nie zyją tylko z assistance ubezpieczycieli, ale także wykonują jak wspomniałem odplatne usługi i holowania po kraju. My tego nie robiliśmy, wykonywaliśmy usługi wyłacznie ryczałtowe, a to jak sam zauważyłeś nie przynosilo dużych zysków. Wspomniałeś, że pracownicy którzy pozostali nie mają uprawnien na te holowniki którymi my jeździlismy czyli powyzej 3,5T. Przy tych założeniach które firma stawia mają auta naprawiać na miejscu, więc nie są im potrzebne. Tym zajma się jak wspomnialem podwykonawcy. Oczywiście patrząc na to jakie podejscie mają podwykonawcy do usług to druga sprawa, bo napewno nie będą się bawić w raporty, aplikacje itd bo to dla nich strata czasu, ale dla firmy ubezpieczeniowej to kosztem będzie tylko zaplata za usługę i nic więcej ich nie obchodzi. Oczywiście nie wiem ile czasu taka organizacja przetrwa, ponieważ każdy wie, że naprawy na miejscu są bardziej opłacalne niż holowania po mieście i nie sądzę aby podwykonawcy zgadzali się tylko na tego typu dzialania, że jeśli mechanik mobilny ubezpieczyciela nie naprawi auto to oni będą je holować, ponieważ oni też chcieliby otrzymywać usługi np "doładowania aku, wymiany kól itd, ponieważ jedziesz do takiej uslugi i wykonujesz ją np pomiędzy 15-40 minut i masz duzo większy przychód niż miałbyś holować auto w ryczalcie w godzinach szczytu gdzie taka usługa zajmuje tobie wtedy 2-3 godziny a nawet 4 godziny. Musisz na to popatrzeć z innej perspektywy jako biznesmen. Dam ci przykład z innego assistance: Holowanie w ryczałcie do 30km koszt ubezpieczyciela dla podwykonawcy to 165zł netto i masz holować takie auto np z Łomianek na Wawer, gdzie usługa zajmie tobie 2-3 godziny bo jest właśnie szczyt, a wiadomo że w Warszawie szczyt jest od rana do wieczora. Usluga naprawy na miejscu (np doladowanie akumulatora) to koszt 215zł netto i tą usługe wykonujesz 15-40 minut i możesz znowu wykonac następną bo już jestes wolny. W takim wypadku co jest lepiej wykonywać holowania czy naprawy na miejscu?? Dlatego patrząc na to wszystko usługi przez nas wykonywane nie przynosiły oczekiwanego rezultatu. Przecież my rzadko otrzymywaliśmy usługi napraw na miejscu, w większości otrzymywaliśmy holowania i tych holowan ile mogłeś wykonać na zmianie 5-8, a czasami tylko 3 lub wcale, bo dzień był spokojny. Jeronimo takie jest życie. Wiem że w tym okresie ciężko jest nam teraz znaleść pracę, ale nie mamy innego wyjścia. Musimy się z tym pogodzić i koniec.

1
Pronto
Pracownik

Dziś kolejny nieśmieszny żart ze strony zarządu. Zmiana sposobu naliczania premii, która w praktyce tylko utrudnia lub uniemożliwia wyrobienie premii w obliczu szykującego się lockdownu. Ale to już metody rodem iście z TVPiS. Otóż zmiana firmowana jest jako zachęta dla pracowników wyrabiających ponad 100% normy. Tymczasem o żadnych 100% przecież za chwilę nie będzie mowy, liczba telefonów już zauważalnie spadła. Nadmienię że w czasie pierwszego lockdownu wyczynem było wyrobienie 70% celu co daje... 0zł premiii :) Żeby perfidii było mało jakoś ze zmianami nie piliło się w czasie wakacji kiedy nie było w co włożyć rąk i faktycznie przekraczaliśmy cel premiowy. Ta firma staje się żałosna, pewnie na dniach i czekają nas kolejne fajne maile od "naszego T".

Jajco
Były pracownik
 Pytanie
@Pronto

Staje się?

Obecny pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pronto

Pracuję od kilku lat, co roku można zauważyć, że październik, listopad ilość połączeń spada. Nie potrzeba lockdown by to zauważyć. Wystarczy sięgnąć pamięcią do zeszłego roku, by sprawdzić ilość połączeń w listopadzie. Są tacy, którzy potrafili wyrobić premię nawet podczas lockdown w kwietniu. Po prostu im się chce i im zależy. Ilu jest takich, którzy właśnie dzięki urlopowi dostawali premię? A poza tym ile można narzekać na firmę, zarząd. Może warto obejrzeć od czasu do czasu informacje w niezależnych mediach, by zobaczyć co dzieje się w Europie, by wiedzieć, że mamy dzisiaj nieciekawe czasy.

groozin
Pracownik
@Obecny pracownik

stara a (usunięte przez administratora) Proszone było wielokrotnie żeby liderzy się nie wypowiadali tutaj To ze mówisz ludziom jak maja ściemniać żeby były premie nie załatwia sprawy

Jajco
Były pracownik
@Obecny pracownik

Narzekać na firmę, zarząd można tak długo, jak długo postępują poniżej zasad rozumu i godności ludzkiej.

ZdelegalizowacHR
Były pracownik
@Jajco

Zgadzam się, chodzi o calokształt, zwalnianie ludzi zeby za chwilę ich rekrutować...Brawo tzw dyrektor HR! Chamskie zwolnienia wartościowych ludzi. Z tym zarządem nigdy dobrze nie będzie.

Ja
Pracownik
@ZdelegalizowacHR

No akurat wartościowych to może było ze 3 pracowników, reszta... Cóż, zaczyna się od najsłabszych elementów

Pronto
Pracownik
@Obecny pracownik

Bez jaj. Polecam porównać np liczbę otwartych teczek danego kontraktu z konkretnego dnia do wyniku rok wstecz. Spadek to ok 40% więc nie ma co zganiać na jesień. Ewidentnie będziemy mieć spadek przez obostrzenia. Popieram też genialne decyzje o zwolnieniach po to by za chwilę brakowało rąk do pracy.

jeronimo
Pracownik
@Pronto

Musisz zrozumiec jedną rzecz w tej firmie, przyjmując się do pracy informują cie o tym że też jest dodatkowo premia, a potem sie okazuje że premia jest uzalezniona od rzeczy których nie jestes wstanie wykonać. Tak naprawdę to wprowadzane są takie naliczenia, aby jak najmiej tej premii przydzielić.

Zostaw merytoryczną opinię o AWP POLSKA Sp. z o.o. - Warszawa

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w AWP POLSKA Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy AWP POLSKA Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 58.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w AWP POLSKA Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 55, z czego 5 to opinie pozytywne, 29 to opinie negatywne, a 21 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy AWP POLSKA Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w AWP POLSKA Sp. z o.o. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

AWP POLSKA Sp. z o.o.
2.5/5 Na podstawie 139 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
AWP POLSKA Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii