Generon

Grudziądz

Opinie o Generon

Twoj koniec 2015-09-29 19:55:40
Zezowata czarna miss Swiecia lat ubieglych to jest hit... Slyszeliscie o tym... A powiem Ci moja droga yyyy że jak go zabiją za te pieniadze to niektorzy będą wiedzieli gdzie Cie znalezc... Powodzenia w paczkomatach
2
Klijent 2015-09-29 20:09:00
A ja współczuję całej tej firmie zatrudnianych pracowników [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ktorzy przychodzą, pracują albo udają że to robią, później odchodzą zakładam z przyczyn różnych... Ale drodzy państwo jeszcze się spotkacie...
Parafia Ino 2015-09-29 20:24:51
Sluchajta a u nas nowa stacja ho ho no i byla taka jedna co piosenek sluchala i jakas zamyslona byla moze zakochana kto wie ale w kim w tym duzym chlopie???
inny 2015-09-30 12:38:59
niestety z drobnymi musze sie zgodzic. wymyslili karty ok ale po co skoro rabatu nie oddaja albo burza sie o drobne. ja tez juz kilka razy bieglem do auta po 36 gr bo nie miala wydac. w osiu czy tam osielsku jeszcze paragonu na on nie dostalem a jak prosze to sie odsówam bo mi sie wydaje ze zaraz mnie ugryzie.
ładna i mądra 2015-10-01 01:29:09
Martuniu daj se siana bo w te brednie to chyba tylko ten twój kaskader z elki uwierzy. Piszesz o Osielsku i Świeciu bo dalej nigdzie nie byłaś i świata wogóle nie widziałaś :-))) Liczysz na wycieczkę do Grudziądza??? Tam jest jedno takie miejsce przeznaczone tylko dla takich głupawych dziewczynek i jak się nie odczepisz zdziro, to ci kupię bilet :-)))
1
Nic nowego 2015-10-01 08:37:59
Jaka miss Świecia chyba coś Ci się pomieszało, czytaj ze zrozumieniem, to nie doszła miss wakacji Świecia hahaha Forum o którym piszesz baaarrrdzo obrazowo opisuje koleżankę hahaha Ciekawa lektura ale nic nowego, o tym wszyscy wiedzieli.
2
mały odkrywca 2015-10-02 20:30:02
Dobrze to mają tam tylko ci którzy kombinują na fakturach i siedzą bo maja wypłatę mnożona raz ileś reszta ma nic dlatego tamci siedzą cicho jak i zabiorą coś z wypłaty a ci co maja mało się burzą i zwalniają:) ma to się też do tych co butle rozwożą :)
olala 2015-10-03 15:58:10
ale sie posypało jestescie zalosne buhahaha. kto takie bzdury pisz e wozenie pieniedzy itd to spraw naszego kierownika nic wam do tego a faktury piszecie tak jawnie a poznie dzwonia d0 centrali ze kontrole maja buhaha, ale jestescie glupie puste i zalosne.
2
ja 2015-10-04 16:06:11
Martusia szalejesz hahaha zal w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] sciska ze juz nie pracujesz hahaha......
medełko FA 2015-10-17 12:46:23
Chciałem podziękować za kilka lat współpracy, za szacunek do pracownika za kary bez pokrycia za ubliżanie za ośmieszanie za uwłaczanie... dziękuje.Chciałbym również ;)podziękować panu Arturowi (idiota w kapeluszu )bo on swoją wiedzą i pasją natchnął mnie do zmienienia pracy.Właściciel megaloman traktuje ludzi jak [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jebiesz z ucha jesteś bezpieczny). Bardzo dziękuję kierownikowi K.B., ekipie z Ciechocinka i Balic za to że się odzywacie i jesteście.
2
bardzo piekna 2015-10-17 15:53:42
noo tak to tylko potrafia pisac blondyny ze csw. tak to juz jest kalor mowi za siebie brawo. a na czym tam sie powodzi to nie wiem chyba na tych grupach chlopakow co po nocach przyjezdzaja i slodko sobie pod cpn fajeczki pala.
1
bardzo piekna 2015-10-17 16:00:00
w towarzystwie oczywiscie tych wspanialych kasjerek ktore przez to nie maja czasu sie normalnym klientem zajac.
medełko FA 2015-10-22 10:59:48
Zrezygnowałem, bo nie chciało mi się już pracować na stacji i zmieniłem pracę. Mam teraz pracę na umowę o pracę. Stróżuję po prostu. Praca jest świetna, socjal na najwyższym poziomie, zagwarantowany urlop i wczasy rodzinne.
Jak jesteś leniem, albo kombinatorem to się nie pchaj do Generonu bo takich już jest pełno. Lepiej załóż stragan na bazarku i pracuj dla siebie.
Rotacja duża nie jest. Wylatują tylko niebieskie ptaki, alkoholicy i ci co im się do łapek różne rzeczy kleją, a tak jest spoko. Na premię możesz liczyć jak bęziesz sumiennie wykonywał swoją pracę.
1
medełko FA 2015-11-06 13:06:32
umowa śmieciowa z dzikimi zapisami np ze to pracownicy sami mają się dogadywać jak mają wykonywać umowę o dzieło czyli jeden zachoruje i ich nie interesuje przychodzicie co 2 dziń (po 24 h praca 24h wolne itd) jeŚli porzucisz stanowisko pracy zapis ze mogą cię za straty obciążyć wynikłe z twojej nie obecności .BHP zerowe podpisujesz tylko kwity i jakie obuwie masz sobie zakupić . Na wstępie musisz się przygotować na koszty w tej firmie badania sam sobie pokrywasz i potem kurs z dojazdem na szkolenie LPG.
Czarna Mamba 2015-11-07 21:35:53
Właściciel spali się ze wstydu jak tu wejdzie i przeczyta te wszystkie zawistne słowa jakie tu wypisujecie. Zdecydowanie powinien podwyższyć próg wykształcenia osób zatrudnianych na stacjach to może wtedy nie będzie wstydu na całą Polskę.
Pracuję od dwóch lat na stacji i sama się przekonałam, że nie ma co czytać tych głupot bo w większości piszą je ci co zostali zwolnieni jak ten goguś z Inowrocławia co zlekceważył szkolenie albo ta cizia ze Świecia co mizdrzyła się do klientów a na klientki się wydzierała i rzucała resztę jak psu.
Pan Marcin powinien też opierniczyć tych plotkarzy kierowców bo jak się przekonałam to często dużo dodają od siebie do tego co usłyszeli na innych stacjach i wychodzą później jakieś dziwne historie. Wstyd!
1
ruda mamba 2015-11-19 22:03:24
A skad znasz tylu ludzi z roznych miejscowosci i wiesz dokladnie kto, co i jak robil? Znowu odpisywanie i opisywanie sytuacji majacych na stacjach? Nie pierwszy raz widze wyzywanie i opisywanie ludzi pracujacych na stacjach. Na stacjach z roznych miejscowosci... Im blizej kamer tym gorszy beret:-)
Czarna Mamba 2015-11-20 10:34:30
Czarna Mamba 2015-11-23 19:53:01
Ruda Mambo, czytanie ze zrozumieniem ma ogromną przyszłość :-))) Napisałam, że to kierowcy roznoszą najczęściej różne plotki. Jakiś procent tych plotek trzeba przecedzić bo dodają od siebie, ale że w każdej plotce jest trochę prawdy to wystarczy trochę pomyśleć i poskładać, ale ty się nie trudź :-)))
klientka 2015-12-03 12:58:15
Na stacji w Swieciu pracuje bardzo nie mily Pan otoz we wtorek poprosilam o tankowanie a on do mnie powiedzial ze nie ma czasu i to juz nie pierwszy raz sie z tym panem spotkalam ze byl nie mily... jak ma problemy niech je w domu zostawia... Pracodawca powinien sie zastanowic nad tym kogo zatrudnia...
Osa 2015-12-17 12:40:58
Ludzie, dlaczego widzicie zawsze tylko to co jest złe? Dlaczego nie napiszecie, że w większości przypadków obsługa jest naprawdę ok? Panie miłe, uśmiechnięte, panowie wychodzą pomóc zatankować, ja akurat biorę gaz i ani razu nie spotkałam się żeby jakiś pan nie wyszedł. Jeżdżę trochę po Polsce i widzę, że nie we wszystkich firmach tak jest. Moim zdaniem obsługa jest ok :)
Ty i ja 2015-12-18 09:30:06
a ja zgadzam sie z tym ze jest na tej stacji jeden z panow co jak tankuje gaz i juz skonczy to nie podejdzie do paliwa ostatnio tak mialam. bo poszedl do sklepu a przeciez chyba za to mu placa.
rozbawiony 2016-01-12 16:35:40
witam widze jak tu się wszyscy przekrzykujecie i dziwie się ze taka rywalizacje prowadzicie co oni wam tam złoto daja czy kier wynagrodzenia ekstra. jedna modelke zwolnili a teraz jak widać kolejna się kreuje w sumie dwie bo co zmiane robia się bardziej wyraziście żeby zwracać uwagę... brawko
to i owo 2016-01-14 11:38:30
he he a moze kierownik lubi taki modelki... moze walcza o jego wzgledy hi hi hi
git w koronie 2016-02-02 21:20:21
dobre !!! brak urlopu i 7 zł/godz. to sprzątaczka wyciąga 9-10 zł. Co do ubezpieczenia to zarejestrowany w PUP też je ma.
Amelia 2016-02-11 11:25:09
@"Ty i ja" jak o Swieciu piszesz to cie popieram. Jest tam jeden taki co ma w nosie klienta przy paliwie i pomaga tylko przy gazie on tam najkrocej pracuje. Dziwne ze taki fajny i ladny kierownik utrzymuje takiego niefajnego pracownika. A kierownikowi to gratuluje dzidziusia. Wreszcie jego zonka ma zajecie i przestanie jedzic z nim po stacjach i moze bede miala okazje sie zakochac! Jupi! On jest taki slodziak :-*
Pracownik 2016-02-12 14:47:39
Dziewczyno zanim coś napiszesz zastanów się kilka razy. Wątpię żebyś miała jakiekolwiek szansę u niego, a po drugie jak to świadczy o tobie skoro wiesz że jest żonaty i ma malutkie dziecko.
4
smaluszek 2016-02-12 18:13:21
Zeby barany szybko zaciażyły. O ile takie bydlaki maja z kim bo nikt nie chce takiej mordy skrzywionej przez 24/h ogladac. A i dziecko mialoby okropna matke...
2
Kuki 2016-02-15 11:28:48
Mój mąż wyleciał bo nie podobał się swojemu koledze. Nikt nie sprawdził jaka jest prawda. Był niewygodny bo firmę szanował jak swoją. Oj panie Marcinie!
ktoska 2016-03-04 19:37:19
CO do zarobków to w ofercie piszą - dobre zarobki- pensje stała plus prowizja,więc powiem wam jaka prawda jest mój mąż w niej pracował zero tego co piszą 1500 zł żadnej prowizji od sprzedanej butli a do tego jeszcze co jakiś czas jeżdzi każdy z kierowników i co innego każdy mówi a Pan Wojciechowski no na tego to trzeba uważać ten to dopiero potrafi ludzi pięknie wkurzyć a potem wszystko przekręca na kierowców że to oni są tacy pyskaci i nie potrafią rozmawiac .W tej firmi liczy się tylko ten kierowca co kłamie i kradnie a uczciwi co starają sie co do grosza rozliczać i mówią jak jest to zaraz na bruk bo tacy im nie potrzebni .Wiem co piszę nie dajcie się nabrać na rozmowie też mydlą oczy a jak pojeździcie sami się przekonacie że nie potrawią kierowców utrzymać w firmie dłużej niż pół roku,
1
dżenerał 2016-03-13 13:17:37
Masz racje. Sami karza też kraść... Nie wydawanie paragonu za usługi to juz normalka. A w ciagu miesiąca nazbiera się niezły obrót!
1
wkurzona na maksa 2016-03-14 20:35:01
Chyba zrezygnuje z powiadomień o nowych wpisach bo to zwyczajnie strata czasu. Ktoś wcześniej zapytał skąd ludzie piszący tutaj wiedzą co się dzieje w firmie. Przecież sami kierownicy dbają o to aby informacje się rozchodziły lotem błyskawicy. Reszta musi wiedzieć dlaczego znów mamy spinanie pośladów. Trzeba być kompletnym dur.niem aby tego nie wiedzieć. Dziwne że posty dodajecie przeważnie wtedy gdy ktoś leci z roboty.Faktycznie trudno się domyślić kto mógł pisać te wasze żałosne "donosy" jak ten z Lęborka, czy te ze Świecia. Jesteście żałośni myśląc że jesteście anonimowi i tylko wprowadzacie nerwówkę która odbija się na nas pracownikach. Jesteście śmierdzącymi tchórzami co to lenia mają w gaciach a kiedy wpada kontrola to się nie odezwiecie a tylko patrzycie czy znajdzie to czego nie zrobiliście. Jesteście żałośni!!! Powinnam się zwolnić z tej firmy ale nie przez prezesa, kierownika lub kontrolującego a przez to że ktoś może mnie utożsamiać z takimi lewusami jak ci to tu wylewają swoje żale!!! Ten pajac "od paragonów" który już wcześniej się udzielał to powinien się zastanowić co pisze bo sam podlega pod paragraf...
1
Szczerbek 2016-03-14 22:49:22
Sruty tuty z tymi paragonami! Sam słyszałem, że ostatnio dwie osoby wyleciały po tym, jak dostały mandat od skarbówki za niewydanie paragonu. Takie kumulacja hahaha! Nie wypisujcie tutaj takich głupot, chyba że jesteście z konkurencji hahaha!
P jak pechowiak 2016-03-16 17:26:41
chcę się tez wypowiedzieć,otóż pracuję w tej firmie sporo miesięcy,nie narzekam,mam uśmiech na twarzy,no a wypłata zawsze mogłabybyć wyższa ,ale to normalne,bo pewnie i właściciel chciałby więcej zarabiać ,ale skąd na to wszystko wziąć!!no skąd!!
Kaziu 2016-05-11 14:28:22
Tankuję przy ul. warszawskiej. Świetna, nowoczesna stacja. Możliwośc niemal kompleksowego zaopatrzenie w sklepie. Obsługa miła i uczynna. Działające rabaty; niewielkie ale są ! na dodatek będzie myjnia. Właścicielowi naprawdę GRATULUJĘ.
1
ola 2016-05-16 13:22:16
powiem szczerze troche syf sie porobil obsluga ostatnio jakby jacys niepismienni (usunięte przez administratora) . ceny za to ok (usunięte przez administratora) .
belle 2016-05-17 12:19:15
widziałam ogłoszenie na swiecie i kolo bydgoszczy czy rzeczywiscie tak placa jak pisze bo godzin to sie uzbiera w miesiacu. moze ktos sie wypowie cos wiecej jaka to praca czy sa dwie kasjerki czy jak?
3
placowy 2016-05-19 10:11:56
Wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Warunki jakie są takie są, ale pieniądze płacone są zawsze na czas. Narzekacie bo lubicie czy konkurencja sobie używa? Proszę nie odpowiadać, ci co uczciwie pracują nie mają dylematów. Powtarzam: uczciwie!
1
pracownik 2016-05-25 09:33:35
Szef traktuje ludzi jak popychadla i smieci.. dla niego wazna jest kasa.. nie obchodzi go, ze czlowiek ma potrzeby fizjologiczne.. nalezy pracowac 24h na dobe i nie marudzic jak sie komus nie podoba to spier.. 7 zl na godzine.. nie polecam.. sam odchodze nie dam dluzej sie tak traktowac.. pan Srobka niedlugo zostanie bez porzadnych pracownikow..
7
pracownik1 2016-05-29 07:51:01
Nie żal sie że 7 zl na godz bo podpisując umowę miałeś podane ile będziesz zarabiać. Co do potrzeb fizjologicznych to chyba też nikt oprócz ciebie nie ma takich problemów. A jak się komuś nie chce pracować to niech winy nie zwala na innych. Najlepiej powiedzieć że to szef czy kierownik jest ten zły,a ty cacy. Zrób może sobie rachunek sumienia .
3
pracownik2 2016-05-31 00:02:50
Już ja bym POwiedział coś o tych "najlepszych" gagatkach, którzy przekombinowali w pracy, a teraz jeszcze pretensje mają. Łatwo jest rzucać anonimowo błotem w człowieka, szczególnie gdy "kariera" w firmie zakończyła się wraz z odkryciem kradzieży (ukłon nie tylko w stronę urażonych pań) lub alkoholowym wskazaniem u kierowców. Jak te łachudry z Platformy Obywatelskiej nie umiecie odejść z godnością! Żal wam utraconych stołków i mścicie się wyzywając i użalając się w internecie. Już niedługo będziecie tak ujadać, bo Pan Ziobro wszystkich was odnajdzie i będzie wstyd!!! Niech żyje Prezes Jarosław Kaczyński, ojciec wolnej i Katolickiej Polski. Niech żyje 200 lat by chronić nasz kraj przed bandą nierobów i kombinatorów!!! Niech żyje Pani Premier Szydło i jej program 500+ dzięki któremu możemy godnie żyć!!! Niech żyje Prezydent Duda, by demokracja w Polsce nie zginęła!!! Nieroby do roboty a nie wyjecie do komputerowych ekranów. Bando kombinatorów, do was mówię!!! Zamiast jątrzyć weźcie się do pracy!!!
3
nick 2016-06-08 21:08:07
pytanko nadal poszukują na stacje świecie nalewacza? i co jesli ktos zatankuje i ucieknie np i czy jest odpowiedzialnosc za kase w sensie tylko kasjerka ma czy wszyscy.?
1
Pracownicy 2016-06-10 23:17:20
Pobliska świecka Konkurencjo! Schemat jak widzę się powtarza - głupie pytanie, kilku hejterów, którzy za pieniądze wypisują bzdurne komentarze, kilka głupawych wypowiedzi i znów głupie pytanie dotyczące świeckiej stacji Generon. Będziemy wdzięczni za zaniechanie głupich pytań.
11
Zdzichu 2016-08-03 11:11:06
tak źle miałeś w tym Osielsku??? jaki ty biedny jesteś :-D
zamiast dalej obijać się na stacji postanowiłeś teraz dla odmiany popracować??? :-D :-D :-D
2
placiofnik 2016-08-03 11:17:21
iwo, zatrudniają też kobiety!!! Byłeś kiedyś na jakiejś stacji Generon, że wypisujesz takie głupoty??? A może ty tylko za facetami się rozglądasz i dlatego kobiet nie widziałeś??? Buahaha!!! Buahaha!!! Buahaha!!!
1
Pracownik(były) 2016-08-04 23:08:30
Praca na umowę zlecenie, 240 godzin w miesiącu, 1346zł na rękę.
4
Kwartalnik 2016-08-05 12:09:20
Ztego co mi wiadomo wprowadzili dwunastki na niektórych stacjach a niektórych jest 24 na 48 czyli jak dawniej bo tak chcieli pracownicy. Jest też tak że jak przychodzisz na 24 godziny to masz pomoc dwunastki. Do tego podwyższyli o dwa zyle za godzine więc spox. Starzy gadają że firma traktuje ludzi jak popychadła i śmieci ale chyba jest tak tylko po złości bo ja mam inne zdanie. Wyślij cv i rób co masz robić a nikt się nie przyczepia.
antyruda 2016-08-05 12:25:37
"Pracownik(byly)" chyba u konkurencji tyle miales albo na gazowce??? Robi pyta o Inowroclaw a jak slyszalam u nas na poczatku stacji paliwowej było 1700 na rękę a teraz jeszcze była podwyzka! Przestan chrzanic jak niewiesz!!! Co za zlosliwy czlowiek?!? Dobrze ze juz nie pracujesz bo tylko bys ludzi saba zarazal!!!
placowy 2016-08-05 15:59:41
Z ostatnich ogłoszeń (praca generon) można wyczytać, że potrzebują pracowników na stacje w Świeciu, Osielsku, Grudziądzu i w Ostródzie, a w Lęborku kierowcę. Wystarczy odpalić google.pl ;-)
Jarroo 2016-08-06 18:20:23
Pani w jablowie to chyba nie chce się robić. Karty do dzisiaj nie posiadam...a dziś byłem. Wyraz jej twarzy mówi sam za siebie. Energetyk firmowy szału nie robi ale z ciekawości się kupiło.
werrt 2016-09-20 12:50:27
Dobrze, że kasa dopisuje @Adrian, ale to wiadomo jakich średnich zarobków można się teraz spodziewać? Pewnie opo tych premiach jest jeszcze lepiej niż było, więc bardzo się opłaca zatrudnienie u nich. W końcu o takie rozsądne zatrudnienie nie jest teraz tak prosto.
Zostaw swoją opinię o Generon - Grudziądz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Generon