brak logo

Wicar Taxi

Wrocław

Opinie o Wicar Taxi

Olek 2012-01-11 19:20
Wydaje mi się, że po kwietniu ci co jeszcze mają jakieś resztki mózgu i zdali egzamin z miasta odejdą do normalnych korporacji (o ile ich przyjmą z taką przeszłością), ci co nie zdali i nie zdadzą egzaminu wrócą na swoje wioski kopać kartofle i reasumując zostanie im z 5 busów i 5 debili z licencjami co w czasach szkolnych zamiast chodzić na matematykę pili piwo na ławcę... Z taką flotę przepadną prędziutko...
driver 2012-08-02 12:12
No i co dalej istniejemy i jeździmy
2
byly driver 2012-08-02 12:34
Po części zgadzam się z przedmówcą ale tylko po części.Rzeczywiście z Panem (usunięte przez administratora) nie warto rozmawiać bo nigdy nie powie Wam prawdy( no chyba że się pomyli-to taka przestroga dla ewentualnych nowych kierowców) i jest cholernie mściwy.Nie przyjmuje żadnej krytyki i we wszystkich widzi tylko wrogów.Prawdą jest tez to że za złotówkę dałby sobie szkłem [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ę podetrzeć.Jeżeli dostaniecie od niego kurs z uzgodnioną ceną to możecie być pewni że na pewno wycena tego kursu będzie zaniżona.Jak zgłosicie reklamacje to nie liczcie na to ze Wam to wyrówna.Prędzej będzie Wam kazał naciągnąć klienta przy kursie powrotnym( oczywiście jeżeli taki będzie) niż przyzna się do własnego błędu(sam tego doświadczyłem jeżdząc w tej firmie-odszedłem właśnie ze względu na te kanalie) Wszystkie sprawy należy załatwiać z pozostałymi właścicielami firmy.Są wymagający ale przynajmniej konkretni i potrafią docenić ciężką pracę. W odróżnieniu od Pana (usunięte przez administratora) potrafią przyznać się do błędu.Po za tym pracują na faktach a nie na podstawie plotek(w odróżnieniu od Pana (usunięte przez administratora)
KIEROWCA 2012-09-13 03:32
ALE JESTEŚ INTELIGENTNY!!! NAJPIERW PISZESZ \\\"No i co dalej istniejemy i jeździmy\\\" A PO 14MINUTACH \\\"....sam tego doświadczyłem jeżdząc w tej firmie-odszedłem.
KIEROWCA KTÓRY TO NAPISAŁ TO PEWNIE LUBI SOBIE WYPIĆ % Z DRUGIM WSPÓŁWŁASCICIELEM (usunięte przez administratora) PRACUJESZ W TEJ FIRMIE TO JĄ SZANUJ.
POZDROWIENIA (usunięte przez administratora)
2
kks 2012-10-25 18:40
jedynie stara ekipa była jeszcze ok...(usunięte przez administratora).Znimi zawsze można było sie dogadac co do godziny kursu i ceny.Z tymi kierowcami zawsze jeżdziłem i zawsze można było na nich polegać(zresztą tak na prawde to oni rozkręcili tą firme a pan (usunięte przez administratora) przyjął pierwsze zlecenie tej firmy). Co do (usunięte przez administratora).burak z jelcza który jeżdził z bułkami w żabce póżniej taryfiarz w jelczu złapał troche kasy i wielki pancio,(usunięte przez administratora)-zawsze można się dogadać ale za dużo opierali się na \\\"zeznaniach\\\" jarka i nie raz były z tego co wiem niepotrzebne dymy.pozdro (usunięte przez administratora)
1
Kukuła 2012-11-07 08:29
Masz złą ocenę sytuacji. Przyjrzyj się jak teraz Twój wychwalany pan (usunięte przez administratora) traktuje ludzi pracujących w Wicarze. A może potrzebne Ci okulary ?
Prawda 2012-12-05 01:45
To po kiego jeździcie dalej w tym dziadostwie i dezelujecie na własne życzenie swoje auta za grosze....

Trzeba być bezmózgiem, aby przy tylu szanowanych firmach taksówkarskich we Wrocławiu jeździć w największym "zsypie" i to jeszcze po śmiesznych stawkach....

Ludzie policzcie swoje koszty działalności (zus, podatek, amortyzacja, odkładanie na nowe auto). A następnie ze swoich obrotów odejmijcie to wszystko plus paliwo. Jak macie mózg i nie uciekaliście z lekcji matematyki wyjdzie wam na to, że zarabiacie co miesiąc na ratę następnego auta które zmuszeni będziecie kupić po 1-2 latach przy takich końskich przebiegach....

Jazda po takich stawkach to błędne koło. Już nie mówiąc, że mając koguty taxi stoicie po krzakach bo macie zakazy na postoje.

To smutne ale prawdziwe....

P.S. Dowiedziałem się, że płacicie 650 zł ryczałtu co miesiąc.... W najlepszej Wrocławskiej firmie taxi płaci się połowe z tego co miesiąc i to już jest max ;] To jest jakaś groteska... Właściciele dymają was jak się da, a wy zamiast masowo stamtąd (usunięte przez administratora), nastawiacie swoje dupska na dokładkę........
1
kierowca 2013-07-08 20:27
Szanowny respondencie
jako kierowcy taxi nie mamy zakazów ŻADNYCH na stawanie na postojach, a zachowanie niektórych kierowców z innych firm świadczy jedynie o ich własnej kulturze osobistej i o tym jaką opinię wyrabiają swoim korporacjom. Co do cen - są takie jakie są ale jeśli zainteresujesz się tematem głębiej to dowiesz się, że większość firm stosuje rabaty, na zamawiane przez telefon zlecenia, sięgające nawet 30%!!!!! co po odjęciu od podstawowych 3zł daje jakieś 2,10zł/km!!!!! Poza tym nie ubliżaj ludziom wmawiając, że nie umieją liczyć. A jeszcze wrócę do stania na postojach - wiesz dlaczego nas tam nie ma??? bo mamy za dużo zleceń do wykonania i nie marnujemy czasu na stanie w kolejkach. Pozdrawiam
6
Prawda 2013-08-12 21:19
Fundusz wypadkowy... ? Haha...

Jak ci się (usunięte przez administratora) auto to robisz za swoje i dodatkowo masz parę dni bezpłatnego urlopu. Dlatego niezbędne jest odkładanie co miesiąc na naprawy na osobne konto, bo inaczej albo naprawa albo chlebek...


Kierowca - bardzo dobrze jestem wtajemniczony w realia rynku, gdyż siedzę w tym bagnie tak samo jak ty. Tyle, że ja jeżdżę w szanowanej firmie z normalnymi ludźmi (nie chodzi o poglądy, tylko kulturę osobistą), po normalnych stawkach przyjętych przez urząd miasta i nie dezeluje auta za grosze.
A Twoja "firemka" swą wspaniałą polityką zaniżania stawek w czasach gdzie wszystko drożeje przyczynia się do upadku zawodu taksówkarskiego. Bo jak wam głupki przyjdzie płacić 1000 zł zusu to nie wiem jak wyrobicie na koszty jeżdżąc na drugi koniec miasta za 20 zł....
Jeżeli któryś z was myśli przyszłościowo o karierze na taksówce to nawet dla własnego dobra powinien przejść do firmy która jeździ po normalnych stawkach. Zresztą każdy z was prędzej czy później dojdzie do takich wniosków....

7
marco 2014-05-13 07:47
nie mogłem otrzymać paragonu z kasy fiskalnej !!! (usunięte przez administratora)
marco 2014-05-13 07:57
dowiedziałem się ,że jakaś korporacja udziela 1000 złotych gratyfikacji za przejście z wicara w ich szeregi!!!! Ciekawe????
123456789 2014-08-14 09:14
Ogólnie brak znajomości topografii miasta, zawyżanie cen, przyjezdzanie z 30 minutowym opóźnieniem, i ogólnie beznadzieja.
quixotic 2014-09-11 14:01
fajna firma, coraz więcej klientów. Atmosfera spoko. Trzeba się najeździć żeby zarobić ale spokojnie na koszty i tzw. bułkę z szyneczką wystarczy. 10 godz dziennie x 6-7 dni w tyg. na ekonomicznym autku powinno zostać na czysto 100zł/dzień
3
quixotic 2014-09-11 20:30
przyjmują z licencją więc egzamin musisz mieć zdany bo inaczej nie dostaniesz licencji. myślę, ze auta nie dają chyba, że chcesz przyjść na samochody firmowe jako pracownik. nie mam pojęcia jak kształtują się zarobki ale można od środka sprawdzić jak to wszystko wygląda i sobie policzyć jak byś wychodził jako samodzielna firma.
3
fm 2014-10-26 23:06
Widziałem w jakimś filmie osłony odgradzające taksówkarza od pasażera, spotkaliście się z tym w Polsce?? można to gdzieś kupić?
Wyglądało to dość ciekawie
Zimer 2014-11-13 03:53
Ja się jeszcze dziwie że nikt wam jeszcze auta nie spalił jak miało to miejsce w Poznaniu za te numery co odwalacie. Psujecie rynek. Stawka która jest ustalona przez miasto nie zmieniła się od 2003 roku jak było paliwo jeszcze po 3 zł za litr a wyście jeszcze z ceny zeszli. Żenua ale to jest właśnie Polska. Taxi ok wolny zawód ale powinny być ustalone jakieś wymogi odnośnie auta np nie starsze niż 5 lat i spełniające wymogi średniej klasy limuzyny. Wtedy taksówek było by mniej i każdy by zarobił bo rynek automatycznie by się sam przesiał. Pozdrawiam
6
klient Wicara 2014-12-05 15:16
Ludziska jak zamawiacie taxi WICAR to nie mówcie Paniom na centrali dokąd chcecie jechac,tylko skąd,wtedy wszyscy kierowcy dostaną sprawiedliwe kursy,bo szaraki dostają najkrótsze kursy a ci przy korycie te grubsze.Bardzo Was o to proszę,koniec układzików,komuna się skonczyła dawno! pozdrawiam w imieniu wszystkich kierowców sympatycznego Wicar Taxi !!!
9
ona klientka~~ 2015-02-21 23:18
Witam ponownie przepraszam ale to opinia jest nieprawdziwa ponieważ doszło do pomyłki. Przepraszam bardzo proszę o usuniecie poprzedniego komentarza.
Anka 2015-03-14 18:08
Przykro mi to pisać ale już nigdy nie skorzystam z firmy Vicar, po pierwsze już kilka razy spóźniłam się przez nich na uczelnię i do pracy, gdyż panie dyspozytorki obiecywały mi, że taksówka na pewno będzie a niestety przyjeżdżały po 20, 30 minutach od zamówienia (raz, w ogóle nie przyjechała). Po drugie, ceny, za każdym razem z kosmosu, nie wiem o co chodzi ale mam wrażenie, że taksówkarze sami sobie ustalają cenę.......kilku chłopaków, niestety nawet podstawowej ulicy nie mogło zlokalizować.......
3
człowiek 2015-03-20 12:05
Zawsze korzystałem z ogólnie znanych korporacji. Ostatnio zastałem namówiony do skorzystania z wicar-a. Masakra dramat i niekompetencja to słowa które najlepiej oddają wizerunek firmy.Auto z brudem z minionej zimy. Za kierownicą małolat który powinien się najpierw nauczyć chodzić zanim będzie jeździć, którego trzeba było prowadzić za rączkę aby trafił pod adres.Licznik na starcie pokazywał już 8 zł choć max opłata wg przepisów to 6 zł, a w każdej normalnej taxi to 5.40.
A to jest już oszustwo.
Zapłaciłem więcej niż zwykle. Na taksówkę czekałem na ulicy pół godziny. Nigdy więcej.
Żałuję że nie mam konta na FB, ale chyba sobie założę tylko po to aby was opisać odpowiednio.
Banda naciągaczy.
2
jarek 2015-03-21 07:56
Witam jestem z Dzierżoniowa i chce przyjść na Wrocław i zastanawiam się nad wicarem opłaca się czy nie bardzo pozdrawiam
4
Mankiecik 2015-11-23 16:24
Powiem tak, my jako taksówkarze z tych szanowanych firm (czyt. MPT, Mini, Serc, Super) wcale nie narzekamy na kolegów z Wicara, gdyż zamiatają oni ulicę z największej szumowiny której nikt normalny nie chce wozić. Obsługują najbardziej patologiczne adresy w mieście i tym samym zrzucają z nas piętno wożenia tejże patologii.. Świetna robota chłopaki !
My skupiamy się na wożeniu ludzi reprezentujących kulturę osobistą i nie brakuje nam zadowolonych klientów. Wielu klientów po sprawdzeniu Wicara wraca do nas, najczęściej narzekając na brak znajomości miasta ze strony kierowcy lub podejrzenie zażycia narkotyków.. Cóż zostawiam to bez komentarza..
6
Zona 2015-11-30 11:29
Paniusiu jedź autobusem albo własną furą. Będzie szybciej
3
Zona 2015-11-30 11:29
Paniusiu jedź autobusem albo własną furą. Będzie szybciej
2
driver 2015-12-10 12:07
Zgadzam się z kolegą układy i jeszcze raz układy a zwłaszcza w tej firmie i nie tylko wiem ze dobre kursy dostaje ten kto donosi i wchodzi w tylek. ktoś kto ma swoją taxi i swoją licencje ma gowno a nie zlecenia
2
dorin 2016-01-02 00:14
Polecam WICAR TAXI
ZAWSZE NA CZAS, korzystam juz ok. 2 lat
Kolega tam pracuje od kilku dni i nie narzeka

Mankiecik, ja ok. poł roku temu chciałam skorzystać z usług MPT, starszy Pan stojący na postoju pod dworcem krzyknął mi za kurs Dworzec- ul.Zachodnia 70-80zł!!!!!!!!!!!!
Szok, nie dość, że auto stary trup to stawki jak dla miliarderów
3
ottanna 2016-01-13 15:43
Od grudnia 2015 musiałam często korzystać z taxi,wybrałam '' Wicar ''nigdy się nie skarżyłam zawsze na czas i płaciłam tyle co wybijało.np15 40,6 zl,8zł.najczęściej 9,60!
Dziś trafiłam na pana Marcina nr.rej.dw262yh-wybiŁo 7 20 zażądał 10 zl.
Zapytałam dlaczego??....dla mnie jest nie uczciwy i mnie oszukał!! dzięki niemu nigdy więcej nie skorzystam z tej firmy !jestem zawiedziona!!Przez 1 taksówkarza cała Firma cierpi,zawyża rachunek!!W mojej firmie by GO ZWOLNILI!!
1
złotówa 2016-01-14 08:45
Pamiętaj, pod dworcem stoją oszuści! Unikaj ich jak diabeł święconej. Oni oraz spod lotniska psują nam opinię...
4
kierowca 2016-01-17 07:13
minimalna oplata w wicar taxi wynosi 10zl, po to aby zaden kierowca nie musial jechac 5 km po to zeby zrobic z kims 1km kursu... dla porownania w ryba taxi najnizsza oplata to 15
4
kliencik 2016-03-13 17:31
W rybie minimalna stawka to 10 zł
3
kierowca 2016-04-12 08:29
Minimalny kurs w wicarze kosztuje 10 zl niestety na wlaczanym liczniku wychodza czasem nizsze kwoty i jeden kierowca kasuje tyle co na liczniku zeby klient nie robil afery ze jest oszukany inny zgodnie z taryfikatorem najnizszego kursu bierze tyle ile powinien czyli 10zl i nie ma tu zadnego oszustwa.
2
oszukana 2016-05-26 17:42
Piszecie że tanie taxi bez ukrytych opłat?! To dlaczego pan taksówkarz przy koszcie 7.10 wydaje mi z 10 zł tylko 2zl. Czy resztę bierze w kieszeń?To nie 1 raz jak nie oddają reszty. Nie jestem aż tak pijana aby nie umieć liczyć. Nie pozdrawiam Pana z Ukrainy.
oszukana 2016-05-26 17:43
Piszecie że tanie taxi bez ukrytych opłat?! To dlaczego pan taksówkarz przy koszcie 7.10 wydaje mi z 10 zł tylko 2zl. Czy resztę bierze w kieszeń?To nie 1 raz jak nie oddają reszty. Nie jestem aż tak pijana aby nie umieć liczyć. Nie pozdrawiam Pana z Ukrainy.
np26 2016-06-12 23:08
Jeździłam z firmą Wicar przez blisko 2 lata, jednak ostatnio zauważyłam znaczne pogorszenie wykonywanych usług. To tylko kilka z zaobserwowanych minusów:
- coraz częściej zdarza się , że kierowca wydaje o 2,3, a nawet 5 zł mniej, tłumacząc się, że nie ma wydać. Może i niewiele, ale jak to się mówi- ziarnko do ziarnka.. Niektórzy mają do tego czelność rzucić komentarzem: nie mam wydac, to te kilka złotych zabieram jako napiwek.. Bez komentarza.
- niestety coraz większy odsetek kierowców, którzy rozmawiają półgębkiem, są niekulturalni a czasem wręcz agresywni, przeklinają, nie znają podstawowych ulic w centrum bądź robią to specjalnie aby pojechać okrężną drogą.Owszem, najczęściej trafiam na tych "porządnych", ale jednak negatywy pozostają na dłużej w pamięci i cała firma przez to traci.
Jednak ostatnio miałam sytuację, które przebiła wszystko: zamówiłam taksówkę pod ambasadę, po czym kierowca do mnie dzwoni, że owszem jest na tej samej ulicy, ale wcale nie pod ambasadą ani nawet w jej pobliżu. Chciał, żebym to ja szukała podanego przez niego adresu, co zakrawa o absurd, gdyż to zadaniem taksówki jest odebranie i zawiezienie klienta pod wskazany adres. Po krótkiej rozmowie kierowca obiecał, że po mnie podjedzie i będzie niedługo dzwonił. Po kilkunastu minutach wciąż się nie pojawiał, więc sama zadzwoniłam i usłyszałam, że kierowca wcale nie jest w drodze po mnie, bo wziął inny kurs! Oczywiście obiecał, że potrwa to góra kilka minut. Jak to się mówi: obiecanki- cacanki, dobrze że nie czekałam dłużej, bo nie dostałam już żadnej informacji od kierowcy. Zastanawia mnie, czy nikt nie kontruluje czy kurs rzeczywiście został wykonany? Po tej "przygodzie" nie planuję więcej korzystać z usług wicara. Straciłam godzinę, nikt nie powiadomił mnie ani o opóźnieniu, ani o niemożności realizacji kursu. Dla mnie jest to totalny brak profesjonalizmu i brak szacunku dla klienta.
3
Były kierowca 2016-07-07 09:43
Firma może i spoko ale właściciele zaczęli patrzec tylko na pieniądze. 0 szacunku dla kierowców liczy się tylko kasa za abonament i co chwilę utrudniają życie. A jak w.c zatdudnil swojego brata - Sebastiana to zepsuło się po całości.
12
Wroclaw 2016-07-28 15:45
Jak widze jak jezdza niektorzy kierowcy wicara to nigdy sie z nimi juz nie wybiore w trase. Zero kultury na drodze i brawurowe manewry. Pewnie nie wszyscy, ale jak widac jedna osoba potrafi psuc renome.
2
Gregory 2016-09-22 20:37
MPT pod dworcem? Niemożliwe!
1
Robi44 2016-10-02 19:00
He co wty tu wypisujecie.. kupcia nowsze auto najlepiej co malo pali i do taxi grosz smialo! Mam zawsze po20kursow srednio przy 12 godzinsch pracy.. obrotu mam z 400-500 z czego paliwo max 60zl (20zl na 100km)a prowizji odaje tylko 10%!

Bylem we flocie, potem tygrysue, potem ryba a teraz grosz.. i tu mi naprawde dobrze.. jezeli soba cos reprezentujesz to dzwon do nich, na pewno bedziesz zadowolony.. ja 5tyszl naczysto po paliwie mam co miesiac a nie pracujecodziennie
3
Robi44 2016-10-02 19:00
He co wty tu wypisujecie.. kupcia nowsze auto najlepiej co malo pali i do taxi grosz smialo! Mam zawsze po20kursow srednio przy 12 godzinsch pracy.. obrotu mam z 400-500 z czego paliwo max 60zl (20zl na 100km)a prowizji odaje tylko 10%!

Bylem we flocie, potem tygrysue, potem ryba a teraz grosz.. i tu mi naprawde dobrze.. jezeli soba cos reprezentujesz to dzwon do nich, na pewno bedziesz zadowolony.. ja 5tyszl naczysto po paliwie mam co miesiac a nie pracujecodziennie
Lakierek 2016-10-14 17:28
Chłopie idź się pier... o ściane to może trochę cię ocuci... To jest właśnie kalkulacja kretyna jeźdżącego na tanim taxi... A nie liczysz przy okazji amortyzacji samochodu ? Przy przebiegu tak jak opisujesz (czyt. 60 zł na "paliwko") wnioskuje że robisz 200 km dziennie. Każdy kilometr amoryzacji liczy się 0,15 g, tj. koszt zużycia części, opony itd... Dziennie ten koszt w twoim wypadku to 200 x 0,15g = 30 zł.

A więc uśredniając twój obrót na cały miesiąc posłuże się kwotą dzienną 300 zł (co jest licząne bardzo mocno na wyrost bo taki obrót przy weekendzie jest dobry, a w tygodniu to już bardzo rzadka sprawa)

Należy liczyć powiedzmy 24 dni jazdy w miesiącu x 300 wychodzi = 7200 - 1440 (paliwo) - 900 (amortyzacja) - 1100 (zus) - 100 (oc taxi) - 720 zł (firma, 10% obrotu) = 2940 zł, przy jeździe 24 dni 12 godzin = 288 godzin, czyli na godzine pracy na czysto wychodzi 10,20 zł.

Tyle płacą w każdej żabce, małpce itd.. przy starcie na kasie....

A od tej sumy 2940 zł jeszcze uczciwie należałoby odjąć odkładanie na nowe auto (średnio na taksówce auto wymienia się co 5 lat), koszt auta liczymy 20 tys. zł, 5 lat składa się z 60 miesięcy = 333 zł/miesiąc do odłożenia na nowe auto. Nie licze kosztu z pozysku sprzedaży starego auta, bo po 5 latach auto na taksówce przypomina taczkę i zazwyczaj puszcza się takowe za groszę....

Czyli od nowa odejmując od końcowej sumy 2940 zł - 333 zł = 2607 zł NA CZYSTO przy 288h pracy w miesiącu to daje już 9,05 ZŁ na godzine !!!!!

Wszystkie weekendy w pracy, wszystkie święta w pracy, sylwester w pracy, brak płatnego urlopu, brak chorobowego itd.... ZA 9,05 ZŁ NA GODZINE !!!!

Dodam, że co dwa lata robimy legalizacje taksometru za 200 zł, co roku przegląd za 150 zł, co 5 lat psychotesty za 350 zł oraz co 5 lat wymiana pamięci fiskanej za 1500 zł. Więc jeszcze z tej naszej wypłatki należałoby uczciwie 50 zł miesięcznie i na te cele odłożyć....

I to jest właśnie kochani złudzenie młodego taksówkarza, myśli, że ma 7200 zł obrotu i jest zarobiony jak Carington, ale jak sobie człowiek posiedzi w domku z kalkulatorkiem to już te nasze rachunki tak pięknie nie wyglądają..

Wasi szefowie (piszę do kierowców Wicara, Grosza, Ryby, One Taxi, Royala) doskonale wiedzą o tych obliczeniach, więdzą ile to wszystko kosztuje, ale mają to głęboko w dupie.. Liczy się ich przychód z waszej szaleńczej jazdy, która często i gęsto kończy się wypadkami na mieście, czego jesteśmy świadkami przy każdym weekendzie...

Niebawem któryś mądrala z wymienionych wyżej firm wpadnie na pomysł jazdy za 1,8 zł i też będziecie zasuwać, a jak !!!!! "Ważne żeby polatać a nie stać jak te dziady na postojach"...

Super chłopaki, powodzenia wam wszystkim życzę. Rzeczywistość przedtawia się często tak, że po 1-2 lata i uciekacie z tego super zawodu, często z długami w zusie i zdezelowanym autkiem...

Jak ja zaczynałem swoją przygodę z taksówką to pewien inteligentny kolega z postoju oświecił mnie prostą myślą, którą pamiętam do dziś, a brzmi ona nastpująco:

"Pamiętaj, jeździć taksówką może każdy głupi, ale żyć godnie z taksówki potrawi naprawde niewielu"

Pozdrawiam, taksówkarz Wrocławski z wieloletnim stażem...


17
Lakierek 2016-10-14 17:38
Konkluzją tego mojego wywodu jest prosty przekaz - zacznijcie się szanować ludzie !!!

Prostytutki na ulicach pod dworcem też kiedyś stały i dawały po 50 zł i co ? Długo tak pożyły ? Minęło parę lat rozsypały się, zapijaczyły, zaćpały i już nie stoją. To samo będzie z wami....
3
jump 2016-10-14 20:43
Wydaje mi się, że ostatnio nie pokazało sie żadne ogłoszenie pracy @marek ka, a skoro warunki finansowe odpowiadają każdemu to się wcale nie dziwie, że ich zatrudnienie opiera się na przyjacielskich stotunkach. To dobry znak w dzisiejszych czasach. Pozdrawiam
Szacunek dla Ciebie! 2016-11-06 23:42
kolego ja jestem bardzo swiezy w tym zawodzie! ale wiem jedno - nie chcę być tani [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dla każdego! Szanuje siebie i swój zawód! i dlatego właśnie stosuję się do normalnych zasad! SZACUN!
Lakierek 2016-12-24 02:46
I takich nam trzeba :) Wesołych świąt Ci życzę i dobrych utargów na przyszłość, pozdrawiam !
Taksowkarz 2017-01-10 12:42
ktoś Ci zapłacił za ten wpis?
bzduty wypisujesz. może obrotu masz 5 tys a nie zarobku
malaga 2017-01-16 11:02
czy kierowcy /przynajmniej niektórzy/ w Vicar taxi nie maja licencji a jezdżą na taxi??
KONRAD 2017-01-20 22:25
WICAR tania byle jaka korporacja ze standardem usług dla studentów i osób mało wymagających.Kierowcy nie znają topografii miasta,dyspozytorzy też.Zamówienie taksówki w miejsce typu przystanek autobusowy,wejście do parku,ulica przy której nie stoją domy niewykonalne,bo dyspozytorzy podpierają się punktami,które pokazuje im nawigacja,nie mając zielonego pojęcia o topografii.Niemożność zamówienia krótkiej czasówki typu 10-15 minut w centrum,bo taksówkarz po 2-4 minutach wydzwania,że już jest,dojeżdża itp. mimo,że prosiło się dyspozytora aby podjechał za 15 min.Chamscy dyspozytorzy,którzy nakazują gdzie podjedzie taksówka mimo,że tam gdzie się zamawia nie ma zakazu postoju i zatrzymywania..W weekendy czekanie na taksówkę 30-60 minut ,a na połączenie się z dyspozytorem 15-20 minut.Reasumując jeżeli kogoś to nie rusza,lub chce zaoszczędzić kilka-kilkanaście zl (tylko g.23-6 lub w niedzielę i święta)to niech z nimi jeździ,bo w dzień różnice cenowe są ok. 2-3 zł i to przy dłuższych kursach.Zachęcam wszystkich,którzy zostali źle potraktowani przez taksówkarzy i dyspozytorów do składania skarg do Urzędu Miejskiego,który wydaje koncesje taksówkarzom lub do Inspekcji Transportu Ruchu Drogowego.Wiem,że jest to skuteczne.
6
Jo 2017-02-06 18:28
Nie wiem czy Pan wie ale przystanki autobusowe sa dla autobusow. Czy Pan jako klient zaplaci mandat za kierowce taksowki?Raczej watpie.
Flota aut w Wicar Taxi jest najlepsza. Wiekszosc kierowcow posiada auta mlodsze niz 3 lata.
Z tymi kursami w dzien to tez przesada 2-3 zlote roznicy. Powiem ok jesli nie ma korkow.
Jesli sa to okolo 10 zl wiecej.
Zachecam do korzystania.
Pozdrawiam.
Marka 2017-03-03 07:43
Zamawiana telefonicznie przed północą! taksówka na godziny poranne przyjechała z 24- minutowym opóźnieniem, bez uprzedniego poinformowania klienta o opóźnieniu. Niestety konsekwencje okazały się dla klienta dotkliwe. Czy to poważna firma? Ostrzegam!
2
Taksówkarz 2017-03-17 12:32
Układy, o których piszecie, zdarzają się w każdej korporacji. Jeżdżę od 3 lat w jednej z bardziej szanowanych na rynku korporacji, a nie widziałem kursu poza miasto powyżej 10-20km. Kiedyś nasz stały klient, który u Nas wydaje ok. 4000 tys na taksówki, powiedział mi, że przez 2 lata widział tylko 2 gęby, dlatego układy są wszędzie. W tych tanich korporacjach ludzie jeżdżą średnio 2 lata, dopóki, nie przyjdzie im płacić pełnego zus'u, dlatego kierowcy tych tanich wymieniają się najczęściej i właśnie dlatego tam tak mało osób zna miasto. Ale to prawda co wypisujecie. Tanie taksówki psują rynek i powodują upodlenie tego zawodu (klienci jadący za 10zł, wymagania mają, jakbym wiózł Bill'a Gates'a). Tak samo się zaczyna dziać np. teraz z prawnikami, na każdym rogu jakaś kancelaria i każdy schodzi z ceny. Niedługo wszyscy będziemy pracować za miskę ryżu, a ktoś dużo wyżej niż My na tym oczywiście zyska. Będzie miał niewolników gospodarczych :). Pozdrawiam normalne taksówki :)
3
Zostaw swoją opinię o Wicar Taxi - Wrocław
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Wicar Taxi